Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 0
    • Groups 0

    montecristo

    @montecristo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    montecristo Unfollow Follow

    Latest posts made by montecristo

    • RE: Opel Meriva 2010

      Χαιρετώ την παρέα.

      Μια γνώμη και από μένα στον φίλο aras:

      Είμαι και εγώ κάτοχος ενός meriva με τον κινητήρα (βενζίνης) των 140 hp και με βάση τα στοιχεία του φίλου kehmemo για το diesel που οδήγησε (85 ευρώ για 895 χλμ), σου αναφέρω πως εγώ χρειάζομαι περίπου 50 ευρώ για 500-550 χλμ, με το 99% της οδήγησης μέσα στην πόλη. Αν συνυπολογίσεις και την διαφορά τιμής μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου, τότε είναι βέβαιο πως η οικονομία καυσίμου στο diesel είναι σημαντική.

      Πέραν τούτου, επιβεβαιώνω ότι το αυτοκίνητο που ρωτάς έχει 'αξιοπρεπή' απόδοση, αλλά μην ψάχνεις για 'μεγάλα πράγματα', ειδικά στις υψηλές στροφές. Με άλλα λόγια, ο κινητήρας έχει πολύ πιο 'χαμηλό' ταβάνι.

      Νομίζω πως δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας και δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί καθόλου αυτό.

      Σε ό,τι αφορά τους τρεις ενήλικες πίσω, εγώ πολλές φορές έχω 'φορτώσει' ενήλικα πίσω στην μέση – έχω κάτσει και εγώ - ενώ δεξιά και αριστερά βρίσκονται δύο παιδικά καθισματάκια που είναι και πιο φαρδιά από οποιονδήποτε ενήλικο. Το πλάτος και το ύψος του αυτοκινήτου, όπως και η υπερυψωμένη θέση βοηθούν στην άνεση που αισθάνεται ο επιβάτης, είναι όμως αλήθεια πως οι ράγες του Flexrail ανάμεσα στα πόδια εμποδίζουν. Εγώ έβαζα τα πόδια μου πάνω στις ράγες πάντως και καθόμουν και… σταυροπόδι!

      Σε κάθε περίπτωση, οδήγησε το αυτοκίνητο, διαπίστωσε μόνος σου τις δυνατότητές του και θα σου πρότεινα να κάνεις ό,τι κι εγώ: Δηλαδή, στην δοκιμή πάρε όλη την οικογένεια ή τρεις – τέσσερις φίλους και φόρτωσέ το για να έχεις όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη άποψη και πολλές γνώμες, όχι μόνο τη δική σου.

      Προς τον φίλο bolinari:

      Και εγώ από το φόρουμ έμαθα για τις δύο οθόνες, έχοντας τη μικρή. Θεωρώ το γεγονός πως υπάρχουν δύο οθόνες ως απόλυτη @#$%##**# της Opel ή της GM Ελλάδος, αλλά ΟΚ, δεν θα κλάψω κιόλας γιατί δεν έχω «trip 1» και «trip 2»…

      Αναφορικά με τον κλιματισμό, αν και περισσότερα μπορεί να μας πει ένας ειδικός, εγώ γνωρίζω τα εξής:

      Το ac δουλεύει μόνο βάσει της έντασης που επιλέγεις και όταν πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία σταματάει, για να συνεχίσει μετά. Αυτό γινόταν τουλάχιστον στην Alfa που είχα παλαιότερα. Το clima δουλεύει ορίζοντας ένταση αλλά και θερμοκρασία. Αυτό σημαίνει πως στοχεύει στην 'παραγωγή' μίας θερμοκρασίας που πιθανώς για να την πιάσει δουλεύει πιο έντονα στην αρχή, για να τη συντηρεί στη συνέχεια, δουλεύοντας πιο ήπια. Αυτό, και σε μένα, φέρνει προς την λειτουργία «inverter» των οικιακών κλιματιστικών. Δεν πιστεύω όμως πως υπάρχει λιγότερη καταπόνηση στο αυτοκίνητο με το clima. Ειδικά δε, όταν μιλάμε για την καλοκαιρινή περίοδο με τις μεγάλες κάψες, τότε όλους μας νοιάζει να δροσιστεί γρήγορα το αυτοκίνητο, έτσι μάλλον το βάζουμε στο φουλ στην αρχή και στη συνέχεια μειώνουμε την ένταση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      montecristo
    • RE: Γνώμες για την αγορά μοτοσικλέτας

      Φίλε kilomeater,

      Σκούτερ έχει αυτή τη στιγμή και θέλει να το δώσει για να πάρει μοτοσικλέτα. Όπως ο ίδιος λέει - προσωπικά δεν έχω άποψη - 'έφαγε φόλα λόγω μόδας και μόστρας' αλλά δεν το αντέχει άλλο και θέλει ένα μηχάνημα που να του παρέχει καλύτερη αντοχή, ασφάλεια και 'οδηγική πραγματικότητα'. Υποστηρίζει επίσης, πως και η συντήρηση της μοτοσικλέτας δεν θα του κοστίζει πολύ περισσότερα από όσα για το σκούτερ.

      Όσο για τους φίλους που έγραψαν για XT, κλπ. Του το είπα και μου είπε 'σιγά μην αγοράσω και zundapp!' Με βάση και την δική του αναζήτηση, αυτή τη στιγμή συγκλίνει προς vstrom ή f 650 ή κάτι τέτοιο. Βρήκε και κάποιον που πουλούσε μια Honda DN. Μου είπε πως την έδινε γύρω στα 7.000 και του φάνηκε αρκετά 'μουράτη', αλλά δεν τη ξέρει και πρέπει να ψαχτεί αν αξίζει τόσα λεφτά.

      Υ.Γ. Εξακολουθούν να ισχύουν οι ερωτήσεις που έκανα στο προηγούμενο post

      posted in Μοτοσικλέτα
      M
      montecristo
    • RE: Γνώμες για την αγορά μοτοσικλέτας

      Απ' ότι κατάλαβα - διάβασα και το σχετικό παλαιότερο θέμα στο φόρουμ - μάλλον το F650 GS θεωρείτε πως είναι η πιο κατάλληλ λύση για τον φίλο. Οπότε, περνάμε στις επόμενες ερωτήσεις:

      α) Σε τι τιμή μπορεί να βρει ένα καλό μεταχειρισμένο και με πόσα χλμ στο κοντέρ;
      β) Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσέξει στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα για να διασφαλίσει την αγορά του;

      posted in Μοτοσικλέτα
      M
      montecristo
    • RE: Opel Meriva 2010

      Ο χρήστης kehmemo έγραψε:
      Καλησπέρα ,
      Στις 15.000km πρώτη αλλαγή λαδιών (σερβις στα 30,000) φίλτρου και γενικός έλεγχος κόστος 58 ευρόπουλα ,απλή και γρήγορη διαδικασία.Σήμερα μετά από έναν χρόνο και 14 μέρες έχω 28.900 χλμ. κάποιος που να μας πει την λυπητερή φια το σέρβις των 30.000 ??

      58 ευρώ... Όχι κι άσχημα, νομίζω. Ευχαριστώ!

      Αναφορικά με το 1,3 diesel, το έχω οδηγήσει και όντως είναι 'ψόφιο', αλλά επειδή είναι πολύ πιο χαμηλόροπο ταριάζει καλύτερα στις μετακινήσεις πόλης. Εγώ, που επίσης διάλεξα την βενζινοκίνητη έκδοση με τα 140 άλογα, και ως πρώην οδηγός Alfa Romeo, 'υποφέρω' εντός πόλης με το 6τάχυτο κιβώτιο και την απροθυμία του αυτοκινήτου στις χαμηλές στροφές, αλλά αισθάνομαι αρκετά καλά όταν αρχίζει να αναπτύσσει ταχύτητα το αυτοκίνητο ή όταν το φορτσάρω για κάποια προσπέραση.

      Όπως και να έχει, ό,τι κι αν διαλέξει κανείς, φαίνεται πως το meriva δεν έχει βγάλει κάποια σημαντικά ελαττώμματα μέχρι τώρα, αν και εφόσον είχαν κυκλοφορήσει περισσότερα αυτοκίνητα θα είχαμε πολύ καλύτερη άποψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      montecristo
    • Γνώμες για την αγορά μοτοσικλέτας

      Χθες βράδυ συζητούσαμε με έναν φίλο περί μοτοσικλετών. 40άρης και οικογενειάρχης, με καθημερινές αστικές και περιαστικές μετακινήσεις ενδιαφέρεται να αγοράσει μια μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα, μέχρι 600 cc, με την οποία να μπορεί να μετακινεί και τον μεγάλο του γιο (12 ετών) προς το κολυμβητήριο ή σε άλλες δραστηριότητες, αλλά και το καλοκαίρι να μπορεί να κάνει καμιά διαδρομή λίγο μεγαλύτερη για να φτάσει στην θάλασσα.

      Ο προβληματισμός του ήταν αν θα έπρεπε να επιλέξει μια on/off ή μια «touring». Χρειάζεται, βασικά μια μηχανή κατάλληλη για κίνηση μέσα στην πόλη (ευκίνητη και όχι «χοντρή»), της οποίας ο κινητήρας να μπορεί να βγάλει πολλά χιλιόμετρα μετακινήσεων και εάν είναι δυνατόν, να μπορεί να μεταφέρει μπαγκαζιέρες. Ζήτημα τιμής δεν τίθεται, όχι γιατί δεν υπάρχει, αλλά για να μην μπαίνουν ακόμα περισσότεροι περιορισμοί στην αναζήτησή μας. Επίσης, όπως είναι μάλλον κατανοητό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.

      Οποιαδήποτε άποψη είναι ευπρόσδεκτη, δεδομένου πως τόσο αυτός όσο και εγώ είμαστε ψιλοάσχετοι με το θέμα. Του είπα πως θα κάνω ανάρτηση στο forum για να συγκεντρώσουμε ορισμένες απόψεις.

      Όσοι γνωρίζετε, ή ακόμα καλύτερα είστε στην θέση του φίλου, ενημερώστε μας!

      posted in Μοτοσικλέτα
      M
      montecristo
    • RE: Γνώμες για την αγορά μοτοσικλέτας

      Χθες βράδυ συζητούσαμε με έναν φίλο περί μοτοσικλετών. 40άρης και οικογενειάρχης, με καθημερινές αστικές και περιαστικές μετακινήσεις ενδιαφέρεται να αγοράσει μια μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα, μέχρι 600 cc, με την οποία να μπορεί να μετακινεί και τον μεγάλο του γιο (12 ετών) προς το κολυμβητήριο ή σε άλλες δραστηριότητες, αλλά και το καλοκαίρι να μπορεί να κάνει καμιά διαδρομή λίγο μεγαλύτερη για να φτάσει στην θάλασσα.

      Ο προβληματισμός του ήταν αν θα έπρεπε να επιλέξει μια on/off ή μια «touring». Χρειάζεται, βασικά μια μηχανή κατάλληλη για κίνηση μέσα στην πόλη (ευκίνητη και όχι «χοντρή»), της οποίας ο κινητήρας να μπορεί να βγάλει πολλά χιλιόμετρα μετακινήσεων και εάν είναι δυνατόν, να μπορεί να μεταφέρει μπαγκαζιέρες. Ζήτημα τιμής δεν τίθεται, όχι γιατί δεν υπάρχει, αλλά για να μην μπαίνουν ακόμα περισσότεροι περιορισμοί στην αναζήτησή μας. Επίσης, όπως είναι μάλλον κατανοητό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.

      Οποιαδήποτε άποψη είναι ευπρόσδεκτη, δεδομένου πως τόσο αυτός όσο και εγώ είμαστε ψιλοάσχετοι με το θέμα. Του είπα πως θα κάνω ανάρτηση στο forum για να συγκεντρώσουμε ορισμένες απόψεις.

      Όσοι γνωρίζετε, ή ακόμα καλύτερα είστε στην θέση του φίλου, ενημερώστε μας!

      posted in Μοτοσικλέτα
      M
      montecristo
    • RE: Opel Meriva 2010

      Γεια σας και από εμένα. Επειδή πλησιάζουν οι μέρες που θα επισκεφθώ την αντιπροσωπεία για το πρώτο, ετήσιο σέρβις στο meriva, αν και έχει λίγα χλμ, σχεδόν 8.000, υπάρχει κανείς που να έχει κάνει και να μπορεί να μας πει τι να περιμένουμε και πόσο του έφθασε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      montecristo
    • RE: Opel Meriva 2010

      ... Χαιρετώ την παρέα, μετά από αρκετό καιρό.

      Το αυτοκινητάκι μου τα πάει μια χαρά μέχρι τώρα (με μόνη εξαίρεση τους αισθητήρες παρκαρίσματος, οι οποίοι τρώνε κόλλημα με την βροχή και έχω ειδοποιήσει την αντιπροσωπεία να μου τους αλλάξουν).

      Ωστόσο, η πραγματική αιτία της επίσκεψής μου στο φόρουμ, ήταν για ευχές.
      Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους, με υγεία και όσο περισσότερη χαρά γίνεται, παρά τις δυσκολίες που όλοι περνάμε!

      See u soon!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      montecristo
    • RE: Opel Meriva 2010

      Ο χρήστης Varavas έγραψε:
      Ένας ακόμη κάτοχος του νέου meriva.

      Φίλε, να σε καλωσορίσω και εγώ στην παρέα και να σου ευχηθώ πολλά - πολλά και απροβλημάτιστα χλμ με το νέο σου 'αμόρε'.

      θα ήθελα να ακούω τον κινητήρα του για να αλλάζω ταχύτητες

      Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, εγώ πλέον τον ακούω. Όχι πως ο κινητπήρας είναι θορυβώδης, αλλά σιγά - σιγά τον συνήθισα και επιπλέον, νομίζω πως σταδιακά με τα χιλιόμετρα 'λύνεται' και δεν είναι τόσο ήσυχος όσο στην αρχή.

      Μια παρατήρηση-ερώτηση που έχει να κάνει με το γρήγορο ξεκίνημα,όταν ξεκινώ γρήγορα από φανάρι πχ. γεμίζω την 1η μέχρι τις 5.000 στροφές και βάλω νεκρά σταματώντας οι στροφές του κινητήρα αργούν να πέσουν,συμβαίνει σε κάποιον άλλο αυτό?

      Αυτό το θέμα που θίγεις αποτέλεσε αντικείμενο ολόκληρης... διατριβής στο συνεργείο της Opel που πήγα το αυτοκίνητο για τον park pilot ο οποίος μου βγήκε 'ζαβός' και τώρα περιμένω να μου τον αλλάξουν. Επί μισή ώρα και πλέον, ρωτούσα και μου απαντούσαν για τον τρόπο με τον οποίο ανεβάζει και κατεβάζει στροφές ο τουρμποκινητήρας, καθώς είχα παρατηρήσει ορισμένα περίεργα (κατά την δική μου άποψη) ακόμα και στην χρήση του 'αυτόματου πιλότου'. Σε γενικές γραμμές λοιπόν, μου έλεγαν πως έτσι γίνεται με τον τουρμποκινητήρα. Ανεβάζει και κατεβάζει αργά στροφές, για λόγους οικονομίας στο καύσιμο, αλλά και 'ζωής' του ίδιου του κινητήρα. Εγώ μηχανικός δεν είμαι, οπότε αφού τους ανάγκασα και έβαλαν το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό μηχάνημα και τα βρήκαν όλα ΟΚ, το πήρα και έφυγα...

      Αυτό που βρήκα σημαντικό μειονέκτημα είναι το τιμόνι του. Στις γρήγορες στροφές χάνεις εντελώς την αίσθηση του, ενώ πολλές φορές φάνηκε να χαζεύει και να μην ξέρεις που πατάς ακριβώς.

      Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη, αν και θίγεις ένα θέμα που περισσότερο έχει να κάνει με τις εμπειρίες του καθενός, τα αυτοκίνητα που έχει οδηγήσει, κλπ. Δεν ισχυρίζομαι πως έχω οδηγήσει τόσα πολλά αυτοκίνητα που να μπορώ να έχω 'ολοκληρωτική' άποψη, ούτε πως το τιμόνι του Meriva είναι το ίδιο καλό όσο το τιμόνι ενός αυτοκινήτου των 50 ή 60 χιλιάδων ευρώ. Έχοντας οδηγήσει όμως σχεδόν όλα τα πολυμορφικά, suv, τζιποειδή ή ακόμα και σεντάν και στέισον αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τον τελευταίο 1,5 χρόνο στην χώρα (την περίοδο που αναζητούσα αυτοκίνητο) δεν βρήκα τόσο κακό το τιμόνι του Meriva, συγκρινόμενο μάλιστα και με αυτοκίνητα αρκετά ακριβότερα. Και υπάρχει μάλιστα, ένα πολύ διαφημισμένο, φημισμένο και μοσχοπουλημένο μοντέλο που προσωπικά, το βρήκα απαράδεκτο στο τιμόνι του. Anyway, πρόσθεσε σε όλα αυτά πως είμαστε και οικογενειάρχες άνθρωποι μιας κάποιας ηλικίας που τα στομάχια μας δεν αντέχουν πλέον τις πολλές γρήγορες στροφές και δεν βάζουμε τα παιδιά μας στο αυτοκίνητο για να δούμε πόσο δύσκολα θα.. κουτουλήσουν στα τζάμια

      Να σας πω επίσης, ότι μόλις πριν λίγες μέρες επέστρεψα από τις διακοπές, που στην πραγματικότητα ήσαν και τα πρώτα χιλιόμετρα εκτός πόλης για το Meriva μου, το οποίο ώρες - ώρες με άφηνε κατάπληκτο με τις επιδόσεις και τις 'αντοχές' του και ώρες - ώρες με έκανε να βρίζω και να μιλάω για τα '140... μουλάρια' του κινητήρα του. Είπαμε όμως... Ως πρώην alfisti, θεωρώ πως στις εκκινήσεις και στις χαμηλές στροφές 'καίει κάρβουνο'... Αναλυτικότερες εντυπώσεις, αλλά και στοιχεία που μου προξένησαν θετική ή αρνητική εντύπωση, σκοπεύω να παραθέσω εντός των ημερών και όταν βρω λίγη ευκαιρία για να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      montecristo
    • RE: Opel Meriva 2010

      Ο χρήστης bolinari έγραψε:
      Καλά τα λές και συμφωνώ απόλυτα, αλλά με την κρίση βλέπω να μένω με το meriva για πολλά, πολλά χρόνια. Για αυτο κοιτάω μήπως προλάβω τις εξελίξεις.

      'Ποτέ μην κανονίζεις να βγεις για ψάρεμα το βράδυ, αν δεν δεις πως είναι το ξημέρωμα'
      Αν με καταλαβαίνεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      montecristo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr