Χαιρετώ την παρέα.
Μια γνώμη και από μένα στον φίλο aras:
Είμαι και εγώ κάτοχος ενός meriva με τον κινητήρα (βενζίνης) των 140 hp και με βάση τα στοιχεία του φίλου kehmemo για το diesel που οδήγησε (85 ευρώ για 895 χλμ), σου αναφέρω πως εγώ χρειάζομαι περίπου 50 ευρώ για 500-550 χλμ, με το 99% της οδήγησης μέσα στην πόλη. Αν συνυπολογίσεις και την διαφορά τιμής μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου, τότε είναι βέβαιο πως η οικονομία καυσίμου στο diesel είναι σημαντική.
Πέραν τούτου, επιβεβαιώνω ότι το αυτοκίνητο που ρωτάς έχει 'αξιοπρεπή' απόδοση, αλλά μην ψάχνεις για 'μεγάλα πράγματα', ειδικά στις υψηλές στροφές. Με άλλα λόγια, ο κινητήρας έχει πολύ πιο 'χαμηλό' ταβάνι.
Νομίζω πως δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας και δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί καθόλου αυτό.
Σε ό,τι αφορά τους τρεις ενήλικες πίσω, εγώ πολλές φορές έχω 'φορτώσει' ενήλικα πίσω στην μέση – έχω κάτσει και εγώ - ενώ δεξιά και αριστερά βρίσκονται δύο παιδικά καθισματάκια που είναι και πιο φαρδιά από οποιονδήποτε ενήλικο. Το πλάτος και το ύψος του αυτοκινήτου, όπως και η υπερυψωμένη θέση βοηθούν στην άνεση που αισθάνεται ο επιβάτης, είναι όμως αλήθεια πως οι ράγες του Flexrail ανάμεσα στα πόδια εμποδίζουν. Εγώ έβαζα τα πόδια μου πάνω στις ράγες πάντως και καθόμουν και… σταυροπόδι!
Σε κάθε περίπτωση, οδήγησε το αυτοκίνητο, διαπίστωσε μόνος σου τις δυνατότητές του και θα σου πρότεινα να κάνεις ό,τι κι εγώ: Δηλαδή, στην δοκιμή πάρε όλη την οικογένεια ή τρεις – τέσσερις φίλους και φόρτωσέ το για να έχεις όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη άποψη και πολλές γνώμες, όχι μόνο τη δική σου.
Προς τον φίλο bolinari:
Και εγώ από το φόρουμ έμαθα για τις δύο οθόνες, έχοντας τη μικρή. Θεωρώ το γεγονός πως υπάρχουν δύο οθόνες ως απόλυτη @#$%##**# της Opel ή της GM Ελλάδος, αλλά ΟΚ, δεν θα κλάψω κιόλας γιατί δεν έχω «trip 1» και «trip 2»…
Αναφορικά με τον κλιματισμό, αν και περισσότερα μπορεί να μας πει ένας ειδικός, εγώ γνωρίζω τα εξής:
Το ac δουλεύει μόνο βάσει της έντασης που επιλέγεις και όταν πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία σταματάει, για να συνεχίσει μετά. Αυτό γινόταν τουλάχιστον στην Alfa που είχα παλαιότερα. Το clima δουλεύει ορίζοντας ένταση αλλά και θερμοκρασία. Αυτό σημαίνει πως στοχεύει στην 'παραγωγή' μίας θερμοκρασίας που πιθανώς για να την πιάσει δουλεύει πιο έντονα στην αρχή, για να τη συντηρεί στη συνέχεια, δουλεύοντας πιο ήπια. Αυτό, και σε μένα, φέρνει προς την λειτουργία «inverter» των οικιακών κλιματιστικών. Δεν πιστεύω όμως πως υπάρχει λιγότερη καταπόνηση στο αυτοκίνητο με το clima. Ειδικά δε, όταν μιλάμε για την καλοκαιρινή περίοδο με τις μεγάλες κάψες, τότε όλους μας νοιάζει να δροσιστεί γρήγορα το αυτοκίνητο, έτσι μάλλον το βάζουμε στο φουλ στην αρχή και στη συνέχεια μειώνουμε την ένταση...