-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
σχετικα στενη λεκανη
Θα έχεις δύσκολη γέννα, να ξέρεις!
, εχει προχωρησει η επιστημη, σαχλε...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
**Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g **... Όχι όμως τπτ διαίτερο...Του ιμπιζα πχ είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα και σπορ
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο ... Και μάλλον το καλύτερο ηλεκτρικό ..., μονο στην κολαση...
Το καλο με την Mito, ειναι οτι τουλαχιστον αμμα τα σκασεις, μπορεις να βαλεις πλεον τα φοβερα νεα μπακετ που προσφερει... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο+1
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g **... Όχι όμως τπτ διαίτερο...Του ιμπιζα πχ είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα και σπορ
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο ... Και μάλλον το καλύτερο ηλεκτρικό ..., μονο στην κολαση...
Το καλο με την Mito, ειναι οτι τουλαχιστον αμμα τα σκασεις, μπορεις να βαλεις πλεον τα φοβερα νεα μπακετ που προσφερει...Ρε κικιζα άλλο αν δεν σε βολεύει εσένα ... Αν ο άνθρωπος διαθέτει ιδανικές αναλογίες βολεύεται καλύτερα στης μιτο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
**Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g **... Όχι όμως τπτ διαίτερο...Του ιμπιζα πχ είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα και σπορ
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο ... Και μάλλον το καλύτερο ηλεκτρικό ..., μονο στην κολαση...
Το καλο με την Mito, ειναι οτι τουλαχιστον αμμα τα σκασεις, μπορεις να βαλεις πλεον τα φοβερα νεα μπακετ που προσφερει...Ρε κικιζα άλλο αν δεν σε βολεύει εσένα ... Αν ο άνθρωπος διαθέτει ιδανικές αναλογίες βολεύεται καλύτερα στης μιτο
Αφου πριν σου περιεγραψα τις ιδανικες αναλογιες, τις οποιες 'τυχαινει' να εχω φυσικα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
**Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g **... Όχι όμως τπτ διαίτερο...Του ιμπιζα πχ είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα και σπορ
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο ... Και μάλλον το καλύτερο ηλεκτρικό ..., μονο στην κολαση...
Το καλο με την Mito, ειναι οτι τουλαχιστον αμμα τα σκασεις, μπορεις να βαλεις πλεον τα φοβερα νεα μπακετ που προσφερει...Ρε κικιζα άλλο αν δεν σε βολεύει εσένα ... Αν ο άνθρωπος διαθέτει ιδανικές αναλογίες βολεύεται καλύτερα στης μιτο
Άσε, μη μιλάμε για ιδανικές αναλογίες, στα παλιά ιταλικά οι σχεδιαστές πίστευαν οτι οι ιδανικές αναλογίες για τον οδηγό ήταν αυτές του αυστραλοπιθήκου.
-
Το κακό είναι ότι μερικά γερμανικά το είχαν ακόμα μέχρι πριν 10 χρόνια αυτό το χαρακτηριστικό...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο+1
Ακριβώς.
Στη G δεν μπορείς να στρίψεις.-
Νιώθεις ότι θα φύγεις από το bucket...και κρατάει καλά.
-
Δεν υπάρχει χειρότερο κάθισμα από αυτό της ' δέλτα '
-
έχεις κακομάθει κ πρέσβη μου .....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
**Τα καθίσματα της μιτο είναι σαφώς καλύτερο της g **... Όχι όμως τπτ διαίτερο...Του ιμπιζα πχ είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα και σπορ
Το τιμόνι της g είναι καλύτερο της μιτο ... Και μάλλον το καλύτερο ηλεκτρικό ..., μονο στην κολαση...
Το καλο με την Mito, ειναι οτι τουλαχιστον αμμα τα σκασεις, μπορεις να βαλεις πλεον τα φοβερα νεα μπακετ που προσφερει...Ρε κικιζα άλλο αν δεν σε βολεύει εσένα ... Αν ο άνθρωπος διαθέτει ιδανικές αναλογίες βολεύεται καλύτερα στης μιτο
Άσε, μη μιλάμε για ιδανικές αναλογίες, στα παλιά ιταλικά οι σχεδιαστές πίστευαν οτι οι ιδανικές αναλογίες για τον οδηγό ήταν αυτές του αυστραλοπιθήκου.
Εγω που Έχω μακριά χέρια γουστάρω την στάση του πιθηκα ...
Στην 33 είναι κάτι παραπάνω απο χαρακτηριστική ...
Άμα περασουν τα χρόνια και γίνεις γεροπαραξενος όλα σε ενοχλούν ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εγω που Έχω μακριά χέρια γουστάρω την στάση του πιθηκα ...
Στην 33 είναι κάτι παραπάνω απο χαρακτηριστική ...
Άμα περασουν τα χρόνια και γίνεις γεροπαραξενος όλα σε ενοχλούν ...Tωρα μιλας σωστα... Πες οτι εχεις αναλογιες κοντινες με αυτες του Αυστραλοπιθηκου...
...και οτι αυτες ειναι ιδανικες για τις παλαιοτερες και ισως και καποιες συγχρονες AR... -
Έναν σύντομο φόρο τιμής να αποτίσω στην ΤΙΜΟΝΑΡΑ της 911 Carrera GTS.
To απολύτως ανώτερο, από πλευράς αίσθησης, πληροφορίας και διάδρασης (interaction ελληνηστί) τιμόνι, από αυτά που έχω πιάσει στα χέρια μου (ήτοι, κατά φθίνουσα κατάταξη: Carrera 2S, Mazda MX5 NBFL, Renault 21 1.7 του '87 χωρίς υποβοήθηση (ΝΑΙ!), Peugeot 106 Rallye, BMW M3 E46, Carrera4, BMW M3 E92, Skoda Octavia 4x4 [suspension-tuned], BMW 325 E92).Η λίστα και η κατάταξη είναι προσωπική, για όση αξία μπορεί να έχει.
H αίσθηση στα χέρια σου αλλάζει με το που αλλάζει η υφή της ασφάλτου. Σε πολύ άγρια γαρμπιλωτή άσφαλτο, μαζί με τα P Zero που βουίζουν σα σειρήνα αεροπορικού συναγερμού, συντονίζεται και βουίζει και η στεφάνη του τιμονιού (πράγμα υποθέτω απρεπές πλέον για κυριλέ κατασκευές, ακόμα και αν λέγονται Μερσεντέ SLS ή F599 (δεν τις έχω οδηγήσει - υποθέτω / ρωτάω).
Από πλευράς πληροφορίας, το τιμόνι της 'νορμάλ' Carrera 2S δεν ήταν κατώτερο της GTS. Απλώς, της 2S συνήθως μετέφερε με μέγιστη πιστότητα μεν, λυπητερές πληροφορίες δε , ότι δηλαδή χάνεις την πρόσφυση εμπρός, είτε γιατί δεν φρέναρες αρκετά καθυστερημένα και degressively στην είσοδο, ώστε να μεταφέρεις βάρος μπροστά, είτε γιατί γκάζωσες νωρίς και απότομα στην έξοδο, με το αποτέλεσμα της 'σούζας'.
H GTS, πισωκίνητη μεν, αλλά με τα φαρδύτερα καπούλια των 4κίνητων και το πολύ αυξημένο πίσω μετατρόχιο, και τα κατά τι φαρδύτερα λάστιχα (305), άπερ μεθερμηνεύονται σε τερατωδώς περισσότερη πίσω πρόσφυση, επέτρεψε την τοποθέτηση πολύ σκληρότερης πίσω αντιστρεπτικής δοκού (που μειώνει την πρόσφυση πισω προς όφελος της εμπρός), και την αύξηση (αναλογικά) και του μπροστινού μετατροχίου.
Αυτό σημαίνει, ότι έχουμε επιτέλους, μετά 48 χρόνια, μια 911 που ΔΕΝ ρέπει προς την υποστροφή!
Συναφώς με τα παραπάνω, έξτρα ωραίο στοιχείο στη συγκεκριμένη GTS και το μπλοκέ διαφορικό.Επιπλέον, τα μαλακότερα κατά τι ελατήρια της GTS έναντι της S, σε συνδυασμό με τα δυνατότερων, όμως, ρυθμίσεων αμορτισέρ PASM της πρώτης, επιτρέπουν τη διέλευση επί ατελειών του οδοστρώματας σε τρελές ταχύτητες (αυτό το έζησα), όπου η ανάρτηση της Carrera S 'just runs out of ideas' (αυτήν την ωραία αγγλικούρα την έχω απλώς διαβάσει- την Carrera S την έχω οδηγήσει μόνον σε καλό οδόστρωμα πίστας, ενώ την GTS σε πάσης φύσεως οδοστρώματα).
Να 'ναι καλά οι αθρώποι στο Τσουφφενχάουζεν (οι Γερμανοί είναι φίλοι μας!)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω που Έχω μακριά χέρια γουστάρω την στάση του πιθηκα ...
Στην 33 είναι κάτι παραπάνω απο χαρακτηριστική ...
Άμα περασουν τα χρόνια και γίνεις γεροπαραξενος όλα σε ενοχλούν ...Tωρα μιλας σωστα... Πες οτι εχεις αναλογιες κοντινες με αυτες του Αυστραλοπιθηκου...
...και οτι αυτες ειναι ιδανικες για τις παλαιοτερες και ισως και καποιες συγχρονες AR...Βρε κικιζακο αφού με Έχεις και στο φατσοβιβλιο και ξέρεις Ότι είμαι μοντελος τι γράφεις ;; Όσοι δηλαδή έχοντας μακριά άκρα είναι σαν αυστραλοπιθηκοι;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εγω που Έχω μακριά χέρια γουστάρω την στάση του πιθηκα ...
Στην 33 είναι κάτι παραπάνω απο χαρακτηριστική ...
Άμα περασουν τα χρόνια και γίνεις γεροπαραξενος όλα σε ενοχλούν ...Tωρα μιλας σωστα... Πες οτι εχεις αναλογιες κοντινες με αυτες του Αυστραλοπιθηκου...
...και οτι αυτες ειναι ιδανικες για τις παλαιοτερες και ισως και καποιες συγχρονες AR...Βρε κικιζακο αφού με Έχεις και στο φατσοβιβλιο και ξέρεις Ότι είμαι μοντελος τι γράφεις ;; Όσοι δηλαδή έχοντας μακριά άκρα είναι σαν αυστραλοπιθηκοι;
Αμμα τα χερακια ειναι σχεδον πιο μακρια απο τα ποδαρακια, εχουμε το φαινομενο του Αυστραλοπιθηκου...
Οποτε αν βολευεσαι εξαιρετικα σε 33, καταλαβαινεις...
Στο φατσοβιβλιο , φαινεται η φατσα σου, δεν διακρινεται ξεκαθαρα η κορμοστασια σου, για να ξερουμε περιπου τι αναλογιες εχεις... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω που Έχω μακριά χέρια γουστάρω την στάση του πιθηκα ...
Στην 33 είναι κάτι παραπάνω απο χαρακτηριστική ...
Άμα περασουν τα χρόνια και γίνεις γεροπαραξενος όλα σε ενοχλούν ...Tωρα μιλας σωστα... Πες οτι εχεις αναλογιες κοντινες με αυτες του Αυστραλοπιθηκου...
...και οτι αυτες ειναι ιδανικες για τις παλαιοτερες και ισως και καποιες συγχρονες AR...Βρε κικιζακο αφού με Έχεις και στο φατσοβιβλιο και ξέρεις Ότι είμαι μοντελος τι γράφεις ;; Όσοι δηλαδή έχοντας μακριά άκρα είναι σαν αυστραλοπιθηκοι;
Αμμα τα χερακια ειναι σχεδον πιο μακρια απο τα ποδαρακια, εχουμε το φαινομενο του Αυστραλοπιθηκου...
Οποτε αν βολευεσαι εξαιρετικα σε 33, καταλαβαινεις...Στο φατσοβιβλιο , φαινεται η φατσα σου, δεν διακρινεται ξεκαθαρα η κορμοστασια σου, για να ξερουμε περιπου τι αναλογιες εχεις...
είμαι άτριχος...
-
@coyot: respeK για την ανάλυση, σε ζηλεύω.
-
Thanks Ταύρε!
-
Μπράβο φίλε, πραγματικά πολύ καλή περιγραφή (ξεφεύγει από τα στερεότυπα των περιοδικών)
Ίσως να αποτελεί αυτό και ωραίο θέμα συζήτησης (ξεχωριστό τόπικ)
Στη δική μου άτυπη περιγραφή, τα καλύτερα τιμόνια είναι (με φθίνουσα σειρά):
Peugeot 106 Gti --> Honda civic type r (FN2) --> mitsubishi evoX ---> alfa 156.Υπεραυτοκίνητα δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν ξέρω
-
Πφφφτ... παπάρια μάντολες. Ούτε ένα 'εργαλείο' ή 'όπλο', ούτε ένα 'δείχνεις και πυροβολάς', ούτε ένα 'άξιοι μηχανικοί από το Τσουφενχάουζεν', ούτε ένα 'κατασκευή' αντί για 'αυτοκίνητο', ούτε ένα 'ψαγμένων και μη, αγοραστών'... τρελή ξενέρα.
Οδήγησα....