-
Ιδού η ερώτησις,σε διλιτρο και πάνω,μην ακούσω μπροστοκουνα σε αυτά τα άλογα,θα θέλα κάτι πιο οδηγικο,πιο enjoy machine,προτίμηση σε τετρακουνα και πάλι,μιας και έχουν πέσει οι τιμες σκέφτομαι κάτι σε σκουμπι STi 09' και μετά,
Tι πιστεύεται ? νομίζω είναι πιο διασκεδαστικό απο το μονοτονο χαλντεξ,που ακόμα και άνευ τραξιον,παραμένει βαρετό.Τίποτα δεν είναι τελικό ,απλά κουβέντα κάνουμε..
-
Ιδού η ερώτησις,σε διλιτρο και πάνω,μην ακούσω μπροστοκουνα σε αυτά τα άλογα,θα θέλα κάτι πιο οδηγικο,πιο enjoy machine,προτίμηση σε τετρακουνα και πάλι,μιας και έχουν πέσει οι τιμες σκέφτομαι κάτι σε σκουμπι STi 09' και μετά,
Tι πιστεύεται ? νομίζω είναι πιο διασκεδαστικό απο το μονοτονο χαλντεξ,που ακόμα και άνευ τραξιον,παραμένει βαρετό.Τίποτα δεν είναι τελικό ,απλά κουβέντα κάνουμε..
-
Ιδού η ερώτησις,σε διλιτρο και πάνω,μην ακούσω μπροστοκουνα σε αυτά τα άλογα,θα θέλα κάτι πιο οδηγικο,πιο enjoy machine,προτίμηση σε τετρακουνα και πάλι,μιας και έχουν πέσει οι τιμες σκέφτομαι κάτι σε σκουμπι STi 09' και μετά,
Tι πιστεύεται ? νομίζω είναι πιο διασκεδαστικό απο το μονοτονο χαλντεξ,που ακόμα και άνευ τραξιον,παραμένει βαρετό.Τίποτα δεν είναι τελικό ,απλά κουβέντα κάνουμε..
-
911.......
-
cayman
-
Nα και ένα συγκριτικό, http://www.youtube.com/watch?v=sowNOfZcKTQ
Προσπαθώ να παραμεινω τουλάχιστον σε τριθυρο,και βαριά πολυ βαριά σε πενταθυρο,καθώς παίζουν κάποιες υποχρεώσεις..
-
η τετρακινηση των subaru δεν συγκρινεται με καμια απο αυτων του group vag.σε αυτο τον τομεα εχει μεγαλο πλεονεκτημα.
απο εκει και περα ως κατοχος subaru θα σου ελεγα εαν αποφασιζες να παρεις το sti, να περιμενεις το 2012 που βγαινει η sedan εκδοση και να μην παρεις το hatchback. βεβαια επειδη ειχες s3 μπορει να σου αρεσει το σκαφος του hatchback, αλλα θα εχει και αρκετες διαφορες σε μεταξονια, αναρτησεις κτλ
-
Nissan 370z ή και 350 ακομα
-
εγω μετα απο ενα s3 θα ηθελα να δοκιμασω πισωκινητο
πιο πολυ για το χαβαλε και εννοειται με παρα πολλα αλογα
σε καμια 20αρια χρονια βλεπουμε
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
η τετρακινηση των subaru δεν συγκρινεται με καμια απο αυτων του group vag.σε αυτο τον τομεα εχει μεγαλο πλεονεκτημα.με καμια? δηλαδη αν παρουμε ενα s5/rs5/ρ8 ή ακομα και ενα ttrs (που εχει επισης haldex) πιστευεις οτι το sti θα υπαρχει καπου στους καθρεφτες σου
το κακο του haldex ειναι οτι δεν σου αφηνει περιθωρια να παιξεις και να οδηγησεις οπως θες εσυ , ουσιαστικα το αυτοκινητο σε παει μονο του οπως θελει αυτο κι εσυ πρεπει να προσαρμοστεις σε αυτο , αλλα οχι οτι ειναι και κακη σαν 4κινηση
-
Λογικο να μην υπάρχει στους καθρέφτες.
Μπροστα θα πρέπει να το ψάχνεις.Τυχαιο παράδειγμα:
http://www.fastestlaps.com/cars/subaru_ ... _mkii.htmlΑντε με το R8 μπορεί να έχεις ελπίδα.
-
Ξεκολλάτε με τους 'καθρέπτες' και τους χρόνους. Ο άνθρωπος είναι ξεκάθαρος. Θέλει ένα πιο οδηγοκεντρικό - όχι μπροστοκίνητο με πραγματικούς χώρους για τέσσερα άτομα.
Για μένα οι λύσεις είναι :
-Σκουμπι (΄09 και μετά). Μακραν καλύτερη τετρακίνηση, μοτερ με ήχο και χαρακτήρα, καθαρόαιμη κατασκευή. Όμως θα χρειαστείς οπωσδήποτε ανάρτηση γιατί είναι λίγο σούπα (το έχουν βελτιώσει πολύ στο MY2011) και θα πρέπει να ανεχτείς την πλαστικούρα του εσωτερικού.
-
Έβο 10. Θα το προτιμούσα χωρίς SST. Κορυφαία πλαίσιο - τετρακίνηση, πολύ καλό τιμόνι, και αυτό όμως είναι σχετικά μαλακό αν και όχι όσο το Σκούμπι
-
Κάτι σε bmw (330 - 335), αν δεν έχεις πρόβλημα στο μπατζετ
-
-
Άν έχει σκοπό να οδηγεί στους ελληνικούς δρόμους όπως ο τύπος στο βιντεάκι που παρέθεσε οκ, το STI μοιάζει για λογικότερη επιλογή, αλλιώς ποιος ο λόγος για την ύπαρξη της περισσότερο ψαγμένης τετρακίνησης απο του S3.
Μια Ζ4 Μ ίσως για πιο αντρικές καταστάσεις???
-
ωραιος ο steering με πιασες,ειπες ακριβως οτι σκεφτομαι..
παντως ο τυπακος στο βιντεακι που βαλα ,τα λεει πολυ καλα,ετσι ακριβως ειναι..
RXristos,φυσικα και δεν θα οδηγω ετσι στους ελληνικους δρομους,
αλλα ρε φιλε αμα θες καποιες στιγμες ,πραγματικα να το βαλεις το αμαξι και να παιξεις λιγο,δεν μπορεις με το σ3..
μεχρι στιγμης δεν εχω κανενα παραπονο με το αμαξι πραγματικα ειναι τελειο σε ολα,αλλα σε στροφες ακομα και με εντονη πιεση και διχως τραξιον,δεν μου χει χαρισει ουτε μια στιγμη ευχαριστησης,παρα μονο 'κρατημα' και μονο 'κρατημα'.και γι αυτο κοιταω προς αλλες κατευθυνσεις πιο ψαγμενης τετρακινησης,που να κανεις και λιγο το κομματι σου.
το σκουμπι σε σενταν δεν μου αρεσει,γενικοτερα τα σενταν τα απεχθανομαι,το μονο που με πειθει ειναι το εβο 10,το κοιταω και αυτο,κραταει καπως ψηλα σε τιμη..ειδωμεν
Τωρα σε 335,ειναι δυνατο σου προσφερει στιγμες η πισωκινηση,αλλα με ξενερωνει λιγο το υφακι της bmw,ειναι λιγο γκλαμουροαμαξο..μονο το μ3 με πειθει ασχημα,αλλα ξεφευγει οικονομικα..βασικοτερα θελω να παραμεινω στο προτυπο της τετρακινησης,και τριθυρου
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Ξεκολλάτε με τους 'καθρέπτες' και τους χρόνους.δε με ενδιαφερουν καθολου οι καθρεφτες και οι χρονοι
απλα οταν λεμε οτι κατι ειναι καλο ή κακο , αναφερομαστε (ή τουλαχιστον ετσι θα πρεπε ) στο αν τελικα δουλευει καλα ή οχι
ολα τα αλλα ειναι απλα προσωπικες αποψεις (αυθαιρετες ισως)
καταλαβαινω οτι ο gbak θελει κατι πιο οδηγοκεντρικο και το s3 σιγουρα δεν ειναι ενα τετοιο αυτοκινητο , δουλευει οπως θελει αυτο κι εσυ απλα ακολουθεις και 'υποτασσεσαι' .
αλλα αυτο ειναι κατι που γνωριζε (θυμαμαι οτι το ειχαμε ξεκαθαρισει εδω μεσα οταν ρωταγε) πριν το παρει- Κάτι σε bmw (330 - 335), αν δεν έχεις πρόβλημα στο μπατζετ
335 ναι (ειδικα με τις δυνατοτητες που εχει για επιπλεον αλογα), αλλα η 330 ειναι αρκετα πιο αργη απο το s3 ειναι 'πισωγυρισμα' στα γκαζια
-
Datsun 370Z
Διασκεδαστική (με το δικό σου ορισμό) 4κούνα non-haldex δεν έχεις και πολλές επιλογές, εκτός από φτερούγες ή καμιά 911. Και BMW 35χi ή 35χd, ενδεχομένως
-
Κάποτε,επί κατοχής ρχ8 ,ήμουν τρελός φαν του 350ζ,ένα βήμα πριν κάνω τραμπα το ρχ με 350,
Εν τέλη πούλησα το ρχ και την εκανα εξωτερικό,και ξεχάστηκε το θέμα με το ντατσουν,τώρα το 370z ρε σεις δεν με γεμίζει τόσο οπτικά,σίγουρα βέβαια όδηγικα ήταν και θα είναι κ@βλα.Το θέμα είναι ότι πλέον δεν αναζητώ και το τρελό μπλόκε του ρχ με τα ατελείωτα πατιλικια,αλλα ουτε και αυτή την βαρετή συμπεριφορά του s3 στις στροφές.
Θέλω ένα αμάξι που όταν το επιδιώξω να ξέρω ότι θα με ανταμείψει.
-
Τοτε μαλλον μια 911 ειναι αυτο που ψαχνεις
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1580872/
4θυρη πρακτικότητα με γκάζια και στήσιμο, στο 50% της προ 2ετιας αξίας του. Κι άμα σου φανεί μαλακό του πετάς μια ανάρτηση (αν και έχει ήδη την Μ), ένα μπλοκέ και πρόγραμμα και έτοιμο.
-
+1
To badget πόσο είναι περίπου?
-
μάλλον ο φίλος θέλει κάτι λιγότερο politically correct...
Απο Audi s3 08' 8p μετάβαση σε?