-
Εχεις δει στα Xsara τασια? Απο την πρωτη μερα κιολας που εμφανιστηκαν στους δρομους, πριν ποοοοοσα χρονια? Εγω κανενα. Μαυρη σιδερενια ζαντα in standard equipment.
-
Xsara mk1 κ mk2 με τάσια, Octavia I με τάσια.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
β) το οτι θεωρει οτι εχει το δικαιωμα να βαλει χερι κ να αλλαξει κατα το δοκουν πραγματα πανω σε κρατικη περιουσια, που του εχει παραχωρηθει για να κανει μια δουλεια, κ οχι για να πουλαει μουρη.
Kαλα δεν εβαλε και καμια 17αρα leggera.
Καποια απο τα περιπολικα ειχαν τασια
και αλλα δεν ειχαν
Δεν ξερω βεβαια αν ηταν ετσι η παραγγελια η σπαγαν κανα δυο και μετα τα αφαιρουσαν ολα για να ειναι ομοιομορφα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εχεις δει στα Xsara τασια? Απο την πρωτη μερα κιολας που εμφανιστηκαν στους δρομους, πριν ποοοοοσα χρονια? Εγω κανενα. Μαυρη σιδερενια ζαντα in standard equipment. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κ αφου δεν καταλαβαινετε τι λεω:Νομίζω οτι το πλήρωμα του περιπολικού έχει χρεωμένο το όχημα, οπότε μπορεί εάν κάποιος θέλει να προσθέσει (υπό προϋποθέσεις φαντάζομαι και με δική του δαπάνη) κάποια πράγματα
Κ ακριβως αυτο ειναι το προβλημα που εχω με το συγκεκριμενο σκηνικο,
α) η νοοτροπια οτι το ταδε οχημα το χρεωνομαι εγω, οποτε ειναι 'δικο μου' κ του βαζω πραγματα πανω (κ μετα γκρινιαζω κ αν το δωσουν σε αλλον?).
β) το οτι θεωρει οτι εχει το δικαιωμα να βαλει χερι κ να αλλαξει κατα το δοκουν πραγματα πανω σε κρατικη περιουσια, που του εχει παραχωρηθει για να κανει μια δουλεια, κ οχι για να πουλαει μουρη.Πλάκα κάνεις?
α) όταν χρεώνεσαι μια 'κρατική' περιουσία μακάρι να υπάρχει η νοοτροπία του 'δικού μου' για να προσεχθεί δεόντως. Και αυτό ... σπάνιο είναι διότι ο πιτσιρικάς με το δικο του Almera ή Marea (από συγκεκριμένες περιπτώσεις) βλέπει την 2λιτρη υπηρεσιακή Xsara προέκταση του ... (κάπου εκεί στο καβάλο του είναι!) και νομίζει ότι οδηγεί την 458 στο ring!
β) poul mour με κάποια έξτρα τασια δεν κάνει! Αλοίμονο! Και χωρίς τα τασια κάνει το poul mour του αν θέλει με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Εξάλλου πόσα παραδείγματα κακόγουστης ιδιωτικής προτοβουλίας έχουμε?Αν υπάρχει τετοιο θέμα είναι το τελευταίο που θα έπρεπε να μας απασχολεί. Οταν χρεώνεσαι κάποιο δημόσιο αντικείμενο θεμιτό είναι να το φροντίζεις. Η νοοτροπία στο δημόσιο είναι διαφορετική ακόμα. Απλώς αφαιρείς ότι χαλάσει ή δεν βολεύει. Βγάζεις το καπάκι του εκτυπωτή γιατί μασάει το χαρτί, βγάζεις τα τασια απο το αυτοκίνητο διότι κάπου χάθηκε το ένα κλπ! Και αυτό φυσικά πάει σε μια πιο γενική και μεγάλη κουβέντα, στο 'βρείτε τον ... υπευθυνο!'
-
Για να μην λέμε πράγματα που δεν ισχύουν, ας κάνω κάποιες επισημάνσεις:
- Κανένα περιπολικό δεν έρχεται από τον προμηθευτή χωρίς τάσια. Στην πορεία όμως είναι πιθανό είτε κάποιο να σπάσει είτε κάποιο να χαθεί. Τότε υπάρχουν 4 εναλλακτικές… Ή βγαίνουν και τα υπόλοιπα ή αγοράζει το πλήρωμα μια τετράδα καινούρια ή βρίσκουν μία τετράδα από κάποιον γνωστό ή ξεκινά μια γραφειοκρατική διαδικασία για να προμηθευτεί η υπηρεσία γνήσια καινούρια. Ας μου πει λοιπόν κάποιος ότι είναι προτιμότερο να πληρώσει το δημόσιο 120€ για 4 τάσια από το να μείνει το αυτοκίνητο έτσι… Ίσως μερικοί να μην γνωρίζουν ότι πληθώρα συσκευών fax αστυνομικών υπηρεσιών είναι εκτός λειτουργίας επί μήνες λόγω έλλειψης κονδυλιών για προμήθεια toner…
- Σαφώς και υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για τις δωρεές του οποιουδήποτε υλικού στην αστυνομία. Εάν όμως ασχοληθούμε με την ουσία, δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλο κακό να σου αλλάξει δωρεάν ένα τάσι π.χ. το τοπικό συνεργείο της citroen, όταν αυτό έχει βγάλει τόσα χρήματα από τις συντηρήσεις τόσων οχημάτων. Άλλωστε, κάτι τέτοιο θα έκανε στον οποιοδήποτε τακτικό πελάτη. Ούτε νομίζω ότι είναι κακό να αλλάξει δυο καμμένες λάμπες σε ένα περιπολικό ο φίλος ενός αστυνομικού που έχει π.χ. κατάστημα με αξεσουάρ αυτοκινήτου.
- Τα περί αισθητικής και ομοιομορφίας σαφώς και ισχύουν σε ένα κρατικό όχημα. Ίσως για αυτό θα έπρεπε τα πράγματα να είναι πιο απλοποιημένα. Δηλαδή η οποιαδήποτε παρέμβαση, ακόμα και άτυπη, να ελέγχεται από συγκεκριμένη τεχνική επιτροπή.
- Όταν λέμε ότι «το αυτοκίνητο χρεώνεται στον αστυνομικό» σημαίνει δύο πράγματα… Είτε ότι το χρησιμοποιούν βάση διαταγής αποκλειστικά συγκεκριμένοι αστυνομικοί, οι οποίοι και είναι και οι μόνοι υπεύθυνοι για την οποιαδήποτε φθορά ή δυσλειτουργία του, είτε ότι το αυτοκίνητα χρησιμοποιείται από διαφορετικούς αστυνομικούς κάθε φορά, πλην όμως ορίζονται δύο ως υπεύθυνοι για αυτό. Σαφώς και η πρώτη περίπτωση προϋποθέτει πληθώρα οχημάτων και έτσι κατά 90% ισχύει η δεύτερη εκδοχή.
Αυτά τα λίγα…
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Επισης, τα περιπολικα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τασια (καθολου), οχι γιατι 'φευγουν' αλλα γιατι δεν εχουν απο την αρχη της ζωης τους, οποτε δεν παιζει το 'εφυγαν τα κανονικα κ εβαλε ενα προχειρο', γιατι πολυ απλα δεν ειχε.
Εχεις δει στα Xsara τασια? Απο την πρωτη μερα κιολας που εμφανιστηκαν στους δρομους, πριν ποοοοοσα χρονια? Εγω κανενα. Μαυρη σιδερενια ζαντα in standard equipment.
Το ότι δεν έχεις δει δε σημαίνει ότι δεν έχουν από τη μάνα τους...
Και εγώ μπορώ να βγάλω 1002 ιστορίες από το μυαλό μου κ να πω πως από την πρώτη μέρα άρεσαν τα τάσια στον μηχανικό/φύλακα/ αστυνομικό κ τα πήρε για τη δική του ξαρά, εφόσον ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει όπως λέτε....
-
Ωραια λοιπον, καποια περιπολικα ειχαν εργοστασιακα τασια. ΚΑΝΕΝΑ περιπολικο δεν μπορει να ειχε παραδωθει στην ΕΛΑΣ με μαυρα ντιζαινατα τασια. Απο κει κ περα, δεν καταλαβαινετε οτι δεν νοειται αστυνομικος να βαζει χερι σε κρατικο οχημα κ να του κανει αλλαγες, προσθηκες, ή οτιδηποτε αλλο? Δεν του ανηκει το οχημα, απο ποιον πηρε την αδεια να βαλει δικα του/αλλα τασια στο οχημα?
-
Σήμερα το πρωί, από περιπολικό στον Κηφισό που ήταν μπροστά μου πετάχτηκε άδειο πλαστικό μπουκάλι νερού και έπεσε πάνω στο twingo.
Τί να πω;
-
^^ Να φανταστώ ότι τους σταμάτησες στο επόμενο φανάρι και τους ξέχεσες;
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Σήμερα το πρωί, από περιπολικό στον Κηφισό που ήταν μπροστά μου πετάχτηκε άδειο πλαστικό μπουκάλι νερού και έπεσε πάνω στο twingo.Τί να πω;
τοσα μπινελικια υπαρχουν. διαλεξε και πες!
-
Εμπειρία 19/07/11:
05:30 το πρωί με ξυπνά το παιδί μου με πολύ έντονο πόνο ψηλά στο στομάχι, μετά 15 λεπτά φεύγουμε εσπευσμένα για παίδων...
Στο ύψος του μεταξουργείου στην Αχχιλέως, βγάζω αλάρμ και κορνάρω πλέον στα φανάρια για να περάσω έστω και με κόκκινο. Στα επόμενα φανάρια ενώ περνώ με κόκκινο, βλέπω αριστερά μου περιπολικό σε κάθετο δρόμο να βγαίνει πίσω μου και να μου κάνει νοήματα...
Λέω από μέσα μου τώρα έμπλεξα χειρότερα, δε μου φτάνει το θέμα υγείας θα έχω και μπλεξίματα με τροχαία για τα κόκκινα!
Αφού κόβω λίγο και μπαίνω δεξιά, φτάνει δίπλα μου και με ρωτά: υπάρχει ανάγκη ? θέλεις συνοδεία?, τους λέω ναι σας παρακαλώ πάω επειγόντως στο παίδων...
Περιττό να αναφέρω πώς φτάσαμε στο παίδων σε μερικά λεπτά, και τους ευχαρίστησα ρωτώντας σε ποιό τμήμα ανήκουν.
Για την ιστορία ήταν από το τμήμα Ομονοίας..., και το παιδί μου κατόπιν εξετάσεων είναι περδίκι
Αυτό είναι το πρόσωπο της τροχαίας που θέλω να θυμάμαι..., και τους ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Εμπειρία 19/07/11:
..........................................................................
Αυτό είναι το πρόσωπο της τροχαίας που θέλω να θυμάμαι..., και τους ευχαριστώ.Έχει συμβεί στον πατέρα μου αρκετές φορές τέτοιο περιστατικό, όταν πήγαινε κάποιους ασθενέις του στο νοσοκομείο (και εμένα πριν 20 χρόνια).
-
Μπράβο τους. Πολύ καλό το ότι υπάρχει η Αστυνομία.
Για την ιστορία επίσης ηλικιακά πόσο τους έκοβες? -
Ο χρήστης MIXOStsi έγραψε:
Μπράβο τους. Πολύ καλό το ότι υπάρχει η Αστυνομία.
Για την ιστορία επίσης ηλικιακά πόσο τους έκοβες?Νεαροί και οι δύο..., 25-28
-
Δεν μου έχει συμβεί ποτέ (ευτυχώς...) αλλά το έχω δει πολλές φορές στο δρόμο, δηλ. μπροστά περιπολικό ή ζητάς με σειρήνα+φάρο και από πίσω ΙΧ με αλαρμ κτλ. Μάλλον είναι Standard Operating Procedure (και μπράβο τους εννοείται)
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Μπράβο τους. Πολύ καλό το ότι υπάρχει η Αστυνομία.
Για την ιστορία επίσης ηλικιακά πόσο τους έκοβες?Νεαροί και οι δύο..., 25-28
Ακόμα πιο ευχάριστο !!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν μου έχει συμβεί ποτέ (ευτυχώς...) αλλά το έχω δει πολλές φορές στο δρόμο, δηλ. μπροστά περιπολικό ή ζητάς με σειρήνα+φάρο και από πίσω ΙΧ με αλαρμ κτλ. Μάλλον είναι Standard Operating Procedure (και μπράβο τους εννοείται)Eννοειται οτι ειναι στανταρ αυτο και μαλιστα ειναι πολυ προθυμοι να το κανουν.Ειδικα οι ΔΙΑΣ που ειναι παντου και παντα το συνηθιζουν περισσοτερο.Γενικα οταν υπαρχει κατι επειγον οταν βρουμε αστυνομια τους ζηταμε να βοηθησουν ειτε ανοιγοντας δρομο ειτε κανοντας οι ιδιοι την μεταφορα(αν εχουν αυτοκινητο).
Επισης μπορουμε να τους ζητησουμε αν μπορουν να μας μετακινησουν σε καποιο μερος σε περιπτωση που εχουμε ξεμεινει απο λεφτα πχ και δεν μπορουμε να παρουμε ταξι(το χει κανει φιλος).
Αυτο που εχει σημασια ειναι να μην τους σνομπαρουμε και να ζηταμε την βοηθεια τους,αλλωστε γι αυτο κυκλοφορουν στους δρομους καθε μερα. -
Κ πανω που ειχα αρχισει να βλεπω τους ΔΙΑΣ με ψιλο-καλο ματι, ειδα σημερα κατι που μου ανεβαζει το αιμα στο κεφαλι οσον αφορα μηχανες κ τους εβρισα παλι. ΔΙ.ΑΣ ζευγος μηχανων, κ οι δυο χωρις καθρεπτες. Καγκουρες, ε καγκουρες...
-
Τις προάλλες με σταμάτησαν πριν την κακιά σκάλα στο ρεύμα προς Αθήνα
Μέτρηση με ραντάρ 159 και το όριο στα 120
Η συμπεριφορά τους άψογη,ευγενέστατοι και οι δυο,(ο ένας με σταμάτησε,ο άλλος με έγραψε),και χωρίς σχόλια τύπου 'πως πας έτσι',ή 'πιο σιγά ρε φίλε'
Το πρόστιμο 40 euro,στο μισό αν πληρωθεί σε 10 μέρες,και σίγουρα δεν ήταν το προβλεπόμενο...
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4