-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ωραιος αγωνας....δεν εχω να πω κατι αλλο...
μιλησε ο Χαμιλτον μεσα στην πιστα σημερα....κριμα για το Φεττελ...αλλα στο τελος καταφερε τους εμιλιανους...
συνεχιζουμε ετσι.
Ελπιζω στον επομενο αγωνα να κερδισει ο Φεττελ.
Γιατί τέτοιο άγχος με το γερμανάκι;
-
Φαντάζομαι επειδή τροποποιούν τους κανονισμούς μπας και χάσει. Απέκτησε έτσι ο Vettel την συμπάθεια πολλών.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτό το BBC γίνεται ΤΡΑΓΙΚΑ κουραστικό όταν κερδίζει ο Λούης.Τεράστιες δηλώσεις του στυλ 'μιλάμε για φοβερό ταλέντο' και άλλα τέτοια...
Πάντως συγνώμη που θα το πω, απέχει πολλά χρονιά από την δικιά μας μετάδοση...Κάνω λάθος??Και αν είναι κουραστικοί που μιλάνε συνέχεια για τον ΛΟΥΙ, τι να πούμε και εμείς..με το ασχολούμαστε συνέχεια..με τα ίδια και τα ίδια???Πάντως είχε πλακά και σήμερα..στο τέλος μεταδίδει..και ναι Πρώτος ο Αλονσο...ενώ είχε φύγει μπροστά ο ΛΟΥΙΣ μετά τα Pit..ΜΕΓΑΛΗ τσόντα και αυτή..Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάει...αχαχαχαχαχα
-
Πολύ καλός αγώνας... και πολύ καλός αγώνας όχι γιατί νίκησε ο LH ή γιατί ήρθε 2ος ο FA αλλά γιατί είδαμε και προσπεράσματα στα ίσια. Και αναφέρομαι στα προσπεράσματα στο τέλος της μεγάλης ευθείας όπου δεν υπήρχε το DRS αλλά απλά το πόδι του οδηγού.
Το ότι δεν υπήρχαν marbles και αγωνιστική γραμμή μάλλον βοήθησε ξεκάθαρα.
Στα του αγώνα το μόνο που έχω να πω είναι ένα μπράβο στο LH που με τη βοήθεια του μονοθεσίου κατάφερε να πάρει τη νίκη. Έκανε ένα αντρίκιο προσπέρασμα στον FA όταν ο Ισπανός κατάφερε να βγει για λίγο εμπρός μετά την αλλαγή ελαστικών.
Βελτιωμένες οι Φερράρι αν και κάποιος θα πρέπει να στείλει κάποιους από την ομάδα μηχανικών του FM στο σπίτι που του στοίχησαν την 4η θέση που κρατούσε από τον SV.
Για τις RB αναιμικές. Αν και στην Ουγγαρία προβλέπω και πάλι σεξ.
ΥΓ. Τώρα που είδαμε την κατάσταση η ΦΙΑ θα αλλάξει και πάλι τους τεχνικούς κανονισμούς μήπως και κερδίσει και η Merc ?
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Αυτό το BBC γίνεται ΤΡΑΓΙΚΑ κουραστικό όταν κερδίζει ο Λούης.
Τεράστιες δηλώσεις του στυλ 'μιλάμε για φοβερό ταλέντο' και άλλα τέτοια...
Πάντως συγνώμη που θα το πω, απέχει πολλά χρονιά από την δικιά μας μετάδοση...Κάνω λάθος??Και αν είναι κουραστικοί που μιλάνε συνέχεια για τον ΛΟΥΙ, τι να πούμε και εμείς..με το ασχολούμαστε συνέχεια..με τα ίδια και τα ίδια???Πάντως είχε πλακά και σήμερα..στο τέλος μεταδίδει..και ναι Πρώτος ο Αλονσο...ενώ είχε φύγει μπροστά ο ΛΟΥΙΣ μετά τα Pit..ΜΕΓΑΛΗ τσόντα και αυτή..Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάει...αχαχαχαχαχα
Η αλήθεια είναι ότι η μετάδοση που κάνουν σε επιβραβεύει και ξεπερνάς το κόλλημα που έχουν για οτιδήποτε Αγγλικό, κάτι που μέχρι ένα σημείο είναι κατανοητό.
Η δικιά μας είναι τουλάχιστον 40 χρόνια πίσω.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σόρρυ παίδες... γιατί μιλάμε για αλλαγή κανονισμών? Τα EBD επιτρέπονται κανονικά πάλι. Η κουβέντα γίνεται για τη σταθερή χαρτογράφηση μεταξύ δοκιμαστικών και αγώνα? Αυτή για την οποία η Red Bull δεν έβγαλε ποτέ κουβέντα, γιατί ισχυριζόταν ότι δεν είναι εκεί το μυστικό της και της έδωσε και τη νίκη για πλάκα στη Valencia?
Αν στο Silverstone υπήρχε αλλαγή στο συσχετισμό δυνάμεων λόγω απαγόρευσης (μερικής) των EBD, στο Nurburgring ό,τι είδαμε ήταν καθαρό και ξάστερο και είχε να κάνει με την εξέλιξη μέσα στη σαιζόν.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πολύ καλός αγώνας... και πολύ καλός αγώνας όχι γιατί νίκησε ο LH ή γιατί ήρθε 2ος ο FA αλλά γιατί είδαμε και προσπεράσματα στα ίσια. Και αναφέρομαι στα προσπεράσματα στο τέλος της μεγάλης ευθείας όπου δεν υπήρχε το DRS αλλά απλά το πόδι του οδηγού.Το ότι δεν υπήρχαν marbles και αγωνιστική γραμμή μάλλον βοήθησε ξεκάθαρα.
Στα του αγώνα το μόνο που έχω να πω είναι ένα μπράβο στο LH που με τη βοήθεια του μονοθεσίου κατάφερε να πάρει τη νίκη. Έκανε ένα αντρίκιο προσπέρασμα στον FA όταν ο Ισπανός κατάφερε να βγει για λίγο εμπρός μετά την αλλαγή ελαστικών.
Βελτιωμένες οι Φερράρι αν και κάποιος θα πρέπει να στείλει κάποιους από την ομάδα μηχανικών του FM στο σπίτι που του στοίχησαν την 4η θέση που κρατούσε από τον SV.
Για τις RB αναιμικές. Αν και στην Ουγγαρία προβλέπω και πάλι σεξ.
ΥΓ. Τώρα που είδαμε την κατάσταση η ΦΙΑ θα αλλάξει και πάλι τους τεχνικούς κανονισμούς μήπως και κερδίσει και η Merc ?
Τα περισσοτερα απο αυτα εχουν να κανουν με τον καιρό τη θερμοκρασία οδοστρωματος, τις ψιχαλες που εδιναν ζωή στα λαστιχα του Χαμιλτον και οχι σε οτιδηποτε αλλο. Αν βγαλουμε αυτα απο την εξίσωση, το συμπερασμα ειναι οτι η Φερράρι ειναι το καλυτερο μονοθεσιο πλέον και ακόμα και στην Ουγγαρία δε θα χασει ετσι ευκολα.
Παντως ο Αλόνσο εχασε σημερα μονος του τη νίκη, πίεσε αμεσως το λάστιχο, κώλιαρε και τον περασε ο Χαμιλτον. Αν ειχε κανει μια πιο συντηρητικη προσεγγιση μαλλον θα ειχε ξαναπαρει τη νικη
-
Μπα...δε ξέρω...δύσκολο. Είχε καλό pace η McL σε εκείνο το stint...και ίσως περνούσε ο Λουης.
Για την Ουγγαρία τώρα, κοντος ψαλμός.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ωραιος αγωνας....
δεν εχω να πω κατι αλλο...
μιλησε ο Χαμιλτον μεσα στην πιστα σημερα....κριμα για το Φεττελ...αλλα στο τελος καταφερε τους εμιλιανους...
συνεχιζουμε ετσι.
Ελπιζω στον επομενο αγωνα να κερδισει ο Φεττελ.
Γιατί τέτοιο άγχος με το γερμανάκι;
μου ειναι πολυ συμπαθης.
Δεν πειραζει κανεναν σχετικα κανει τον αγωνα του και ειναι κυριος με ολους. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Σόρρυ παίδες... γιατί μιλάμε για αλλαγή κανονισμών? Τα EBD επιτρέπονται κανονικά πάλι. Η κουβέντα γίνεται για τη σταθερή χαρτογράφηση μεταξύ δοκιμαστικών και αγώνα? Αυτή για την οποία η Red Bull δεν έβγαλε ποτέ κουβέντα, γιατί ισχυριζόταν ότι δεν είναι εκεί το μυστικό της και της έδωσε και τη νίκη για πλάκα στη Valencia?Αν στο Silverstone υπήρχε αλλαγή στο συσχετισμό δυνάμεων λόγω απαγόρευσης (μερικής) των EBD, στο Nurburgring ό,τι είδαμε ήταν καθαρό και ξάστερο και είχε να κάνει με την εξέλιξη μέσα στη σαιζόν.
Γιατί στους 3 τελευταίους αγώνες έχεις διαφορετικούς κανόνες για το ίδιο ζήτημα. Εν πάσει περιπτώσει όπως σωστά σημειώνει και ο greo με 5 βαθμούς υψηλότερες θερμοκρασίες το στυλ του LH δεν θα απέδιδε καλά. Στη συνέχεια είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ τους οι πίστες που είναι αδύνατο να θεωρήσει κανείς την προηγούμενη επίδοση ως ένδειξη της επόμενης.
Στη θεωρία ελπίζω για την Ουγγαρία αν και αμφιβάλλω ότι θα αλλάξει κάτι στον συσχετισμό δυνάμεων. Βασικά ετοιμαζόμαστε όλοι για τις καλοκαιρινές διακοπές και εγώ προσωπικά ανυπομονώ για το Βέλγιο.
-
Είχα χρόνια να απολαύσω τέτοιον αγώνα.Με λίγα λόγια τα λάστιχα φέτος έκαναν τη διαφορά και μετα οι πτέρυγες ,συστημα ανακτησης ενέργειας.
Ο καημένος ο Μάσσα ...... ....πάλι τον έκαψαν!!......Αντε πές μετα αν εχει ταλέντο ή όχι. -
Αν ειχε ταλεντο δεν θα τερματιζε 50 δευτερολεπτα πισω απο τον τιμ μειτ του.Απλα ειναι ενας καλος οδηγος φ1 για μενα.
Παντως εκανε καλο αγωνα ο Βραζιλανος σε λογικα πλαισια παντα. Επαιξε καλη αμυνα στον Φεττελ..(αλλος αυτος...)
Αν δεν ξεκινησει πρωτο αυτο το παιδι δυσκολα τα βγαζει περα..Καπως ετσι ηταν και ο Χιλ στις μερες που οδηγουσε για την Γουιλιαμς.. -
Αν δεν έχεις αμάξι... ο θεός ο ίδιος να είσαι (η ο Σουμι του 98' 99'...λυσάξτε αντισουμικοί ) δεν πρόκειται να δεις νίκες
-
Εντάξει τώρα, ακόμα και ο τελευταίος πιλότος F1, είναι ταλεντάρα. Απλά δεν είναι τόσο όσο οι καλύτεροι. Ο Μασσάκος πάντως δεν τα πήγε κι άσχημα χθες. Κρίμα που ο Φερνάντο δεν είχε πρόσφυση με τα καινούρια λάστιχα και χάσαμε τη νίκη... Η Ferrari ανέβηκε πολύ πάντως και αυτό μόνο ευχάριστο είναι για εμάς τους tifosi. Κρίμα που άργησε τόσο να πάρει μπρος και έτσι χάθηκε το φετινό τραίνο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εντάξει τώρα, ακόμα και ο τελευταίος πιλότος F1, είναι ταλεντάρα. Απλά δεν είναι τόσο όσο οι καλύτεροι. Ο Μασσάκος πάντως δεν τα πήγε κι άσχημα χθες. Κρίμα που ο Φερνάντο δεν είχε πρόσφυση με τα καινούρια λάστιχα και χάσαμε τη νίκη... Η Ferrari ανέβηκε πολύ πάντως και αυτό μόνο ευχάριστο είναι για εμάς τους tifosi. Κρίμα που άργησε τόσο να πάρει μπρος και έτσι χάθηκε το φετινό τραίνο.Και πέρσι Αλέξανδρε κάπως έτσι είχε ξεκινήσει, στο δεύτερο μισό ξύπνησε, αλλά δεν είχε φύγει τόσο μπροστά ο Vetel.. φέτος...
-
Άστα Χρήστο... Οι 163 βαθμοί που μας ρίχνει η RB τσούζουν....
-
@ Nikos!
Νίκο, θα ήμουν ο τελευταίος που θα αμφισβητούσα τον EJ και κυρίως τον Paul Hembery!
Η 'ένστασή' μου είχε να κάνει με την πιο σκληρή μαλακιά γόμα, που όμως χθές, σε μένα τουλάχιστον, δεν δόθηκε η ευκαρία για κάποιο σχετικά ασφαλές συμπέρασμα... το 1.31. 894 του Αλόνσο στο FP1, ακόμα και σε σχέση με τους χρόνους των άλλων, είναι κάποια ένδειξη, αλλά δεν αρκεί, ώστε να τεκμηριώσω την αρχική μου τοποθέτηση...Κατά τα άλλα, ακόμα δεν έχω... συνέλθει από τη 'μετάλλαξη' του Λούη!!!
Πολύ γρήγορος, πολύ συνετός, πολύ ώριμος... Δεν ήταν ο Λούης που είχα συνηθίσει... Πανάξια η νίκη του! (αν και θά 'θελα τον Αλόνσο στη θέση του).
Επίσης, για τον Φέτελ, σε αντίθεση με τις απόψεις κάποιων άλλων, πιστεύω ότι η μεγάλη βαθμολογική διαφορά που έχει κάνει από τους υπόλοιπους... διεκδικητές, τον υποχρεώνει, όταν οι περιστάσεις δεν είναι τόσο ευνοϊκές για κείνον, να οδηγάει... 'βαθμοθηρικά'!!!...
...και για το τελευταίο PS του... ταλαίπωρου Μάσσα.... ας τ' αφήσω καλύτερα... (...τί να περιμένεις από... βουλκανιζατεράδες!). -
Το ίδιο ακριβώς συνέβη στο pit stop του Vettel στην Αγγλία. Δεν είδα εκεί να πέφτετε για να τους φάτε. Οι Ιταλοί σας φταίνε πάντα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι Ιταλοί σας φταίνε πάντα...+1000000000000
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το ίδιο ακριβώς συνέβη στο pit stop του Vettel στην Αγγλία. Δεν είδα εκεί να πέφτετε για να τους φάτε. Οι Ιταλοί σας φταίνε πάντα...Εμμέσως πλήν σαφώς, συγκρίνεις την Ferrari (και την όποια ιστορία της στη F1), με την 'Εταιρεία Αναψυκτικών'!!!
Εσύ, τουλάχιστον, θά 'πρεπε να αποφεύγεις τέτοιου είδους συγκρίσεις!
2011 German Grand Prix-Nürburgring