-
Ακόμα και αν δέν τον πιάνει το τεκμήριο, σίγουρα τον πιάνει η έκτακτη εισφορά και η αύξηση του τέλους.
-
Η εκτακτη εισφορα ειναι ποσοστο του τεκμηριου, αν δεν εχει τεκμηριο πως θα την πληρωσει??
-
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Η εκτακτη εισφορα ειναι ποσοστο του τεκμηριου, αν δεν εχει τεκμηριο πως θα την πληρωσει??Οπότε αν αμφισβητήσεις το τεκμήριο που λέει ότι από το αμάξι σου και μόνο επιβαρύνεσαι με π.χ. 8 χιλιάρικα το χρόνο (!!!) και τους δείξεις ότι 'να κύριοι η ασφάλεια, να τα τέλη, να τα χλμ που έχω κάνει, να η εγγύηση, πάνω από 2000 δεν ξόδεψα για το αμάξι μου άρα το τεκμήριο λέει παπαριές', θεωρητικά (λέω, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) αφού το τεκμήριο είναι 'μαχητό', το ίδιο θα πρέπει να είναι και η 'ειδική εισφορά'.
Πάντως ο komis1 έχει 100% δίκιο σε αυτά που επισημαίνει.
-
ΚΑΝΕΙΣ εφορος δεν προκειτε να το κανει αυτο. Δηλ να αποδεχτει το χαμηλωτερο τεκμηριο.
Για τον πολυ απλο λογο οτι θα σημιουργησει 'δεδικασμενο' και θα ανοιξει τους ασκους του αιόλου με αγωγες προσφυγές και δε ξερω εγω τι αλλο...μεμονομενες περιπτωσεις ισως περασουν μονο αν ειναι σιγουροι οτι 'δεν θα βγει παρα εξω'..
Πραγμα δυσκολο -
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=7776
Στο αρθρο αυτό αναφέρεται πως μεγάλη εταιρία 'σπρώχνει' τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα στα βαλκάνια οπου πιάνουν καλύτερες τιμές.
Γνωρίζει κανείς μήπως το όνομα της εταιρίας αυτής?
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο google δεν βρήκα τίποτα. -
Ο χρήστης tommy89 έγραψε:
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=7776Στο αρθρο αυτό αναφέρεται πως μεγάλη εταιρία 'σπρώχνει' τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα στα βαλκάνια οπου πιάνουν καλύτερες τιμές.
Γνωρίζει κανείς μήπως το όνομα της εταιρίας αυτής?
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο google δεν βρήκα τίποτα.Δεν ξερω για τη συγκεκριμενη, αλλα η Σουμπαρου Ελλας εχει και την αντιπροσωπια της Ρουμανιας.
Φανταζομαι κατι αντιστοιχο θα γινεται και με αλλες.
Η ΤΟΥΟΤΑ δεν ηταν που ηθελε να μεταφερει την εδρα της στο Βελιγραδι;
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Η εκτακτη εισφορα ειναι ποσοστο του τεκμηριου, αν δεν εχει τεκμηριο πως θα την πληρωσει??
Οπότε αν αμφισβητήσεις το τεκμήριο που λέει ότι από το αμάξι σου και μόνο επιβαρύνεσαι με π.χ. 8 χιλιάρικα το χρόνο (!!!) και τους δείξεις ότι 'να κύριοι η ασφάλεια, να τα τέλη, να τα χλμ που έχω κάνει, να η εγγύηση, πάνω από 2000 δεν ξόδεψα για το αμάξι μου άρα το τεκμήριο λέει παπαριές', θεωρητικά (λέω, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) αφού το τεκμήριο είναι 'μαχητό', το ίδιο θα πρέπει να είναι και η 'ειδική εισφορά'.
Πάντως ο komis1 έχει 100% δίκιο σε αυτά που επισημαίνει.
κατσε ρε συ, αυτο που ειπε ο φιλος οτι για τους ανεργους δεν υπαρχει τεκμηριο ισχυει??
εφοσον ειναι ανεργος δε θα εχει θεμα τεκμηριου με το αυτοκινητο, ειναι 'μαχητό'.
αν ναι γιατι να επιβαρυνθει με ειδικη εισφορα ο ανεργος αφου γι'αυτον δεν ισχυει η βαση υπολογισμου της??
-
σαφεστατα μπορεις να πας στην εφορια και να τους δηλωσεις οτι ΠΕΡΥΣΙ ησουν ανεργος για Χ μηνες (με χαρτι απο τον ΟΑΕΔ φανταζομαι), αρα το εισοδημα που υποτιθεται οτι εχω βαση τεκμηριων, ειναι πλασματικο.
το ιδιο ισχυει και για τις εξοχικες κατοικιες. Πχ, τους πας λογαρισμους ρευματος 8 μηνων που δειχνουν μηδενικη καταναλωση, και τους δηλωνεις οτι χρησιμοποιησες το σπιτι μονο για 4 μηνες. Αρα το τεκμηριο του μειωνεται αναλογα.
αυτα τα ελεγε λογιστης στην τηλεοραση.
δε ξερω τι συμβαινει με την εκτακτη εισφορα κτλ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σαφεστατα μπορεις να πας στην εφορια και να τους δηλωσεις οτι ΠΕΡΥΣΙ ησουν ανεργος για Χ μηνες (με χαρτι απο τον ΟΑΕΔ φανταζομαι), αρα το εισοδημα που υποτιθεται οτι εχω βαση τεκμηριων, ειναι πλασματικο.το ιδιο ισχυει και για τις εξοχικες κατοικιες. Πχ, τους πας λογαρισμους ρευματος 8 μηνων που δειχνουν μηδενικη καταναλωση, και τους δηλωνεις οτι χρησιμοποιησες το σπιτι μονο για 4 μηνες. Αρα το τεκμηριο του μειωνεται αναλογα.
αυτα τα ελεγε λογιστης στην τηλεοραση.
δε ξερω τι συμβαινει με την εκτακτη εισφορα κτλ.
Οκ για τον μισθωτό, αν είσαι ελ. επαγγελματίας (ή μπλοκάκιας) και τα εισοδήματά σου πέσουν από τα 30.000 που έβγαλες πέρσι σε 10.000; Ο ελ. επαγγελματίας απ΄όσο ξέρω δεν δικαιούται καν ΟΑΕΔ αν αναγκαστεί να κλείσει τα βιβλία του. Επίσης απ'όσο ξέρω, και βιβλία κλειστά να έχεις, αν έχεις περιουσιακά στοιχεία στο όνομά σου πάλι τον πίνεις σύμφωνα με τα τεκμήρια. Άρα; Αυτά περί 'μαχητών' τεκμηρίων τα ακούω βερεσέ. Όπως και για τους 'κακούς' ελ. επαγγελματίες που δεν πληρώνουν φόρο (υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ που είναι ελ. επαγγελματίες γιατί απλά δουλεύουν μπλοκάκι).
Άμα δε σοβαρευτούν δεν πρόκειται να μαζέψουν δεκάρα. Τέρμα τα ψέμματα κύριοι. Βγήκε το Γκιοργκάκις να μας πει να μην ακούμε καταστροφολογίες - δηλαδή τι να ακούμε; Τις κλαπαρχιδιές που μας κατεβάζουν για νομοθετήματα που τάχα θα μας σώσουν; Άντε γειά ρε...
-
Οι γιατροί πάντως συνεχίζουν τα κέρδη τους 75 ευρω χωρίς απόδειξη, 150 με απόδειξη. (δεν ήμουν εγω)
Τελικά πρέπει να πηγαίνει ο κόσμος σε μη γνωστούς και να φεύγει χωρίς να πληρώσει.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Οι γιατροί πάντως συνεχίζουν τα κέρδη τους 75 ευρω χωρίς απόδειξη, 150 με απόδειξη. (δεν ήμουν εγω)Τελικά πρέπει να πηγαίνει ο κόσμος σε μη γνωστούς και να φεύγει χωρίς να πληρώσει.
ή να τους καταγγέλει και να τους πιάνουν επ' αυτοφόρω.
-
Νομίζω ότι πρεπει να τα μετονομασουν σε φορο χρησης ΙΧ
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231120537
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Προλαβαίνω να κάνω κανένα παιδί μέχρι τον Δεκέμβρη?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νομίζω ότι πρεπει να τα μετονομασουν σε φορο χρησης ΙΧhttp://news.in.gr/economy/article/?aid=1231120537
Sent from my iPhone using Tapatalk
κατι μου θυμίζει, κατι μου θυμιζει...
Α!!! το βρήκα
11/1/2010:
Μπιρμπίλη: 'Άδικα τα τέλη κυκλοφορίας'http://www.capital.gr/gmessages/showTop ... st_1513069
κι επειδή αναγνώρισαν την αδικια την αποκατέστησαν αμεσακατι θα κανουν και τωρα να μας ξελαφρώσουν λιγο, ας πουμε θα κοψουν 10€ για καθε παιδι και 5€ για καθε χρονο παλαιοτητας
Για την εκτακτη εισφορα και τα υπερβολικα τεκμηρια... (δεν βρηκα emotion 'γαργάρα') -
(δεν βρηκα emotion 'γαργάρα')
-
http://emoticoner.com/files/emoticons/s ... 1292867601
Αυτό κάνει; -
Τόσο βλάκες, κωλοτούμπες και ηλίθιοι....
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νομίζω ότι πρεπει να τα μετονομασουν σε φορο χρησης ΙΧhttp://news.in.gr/economy/article/?aid=1231120537
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο στόχος είναι να μην επιβαρύνονται το ίδιο δύο κάτοχοι αυτοκινήτων, για παράδειγμα 1.800 κυβικών, που το ένα ταξινομήθηκε φέτος και το άλλο πριν από δέκα χρόνια.
Το δεύτερο κριτήριο που εξετάζεται για τη διαμόρφωση του ύψους του τέλους είναι η οικογενειακή κατάσταση του κατόχου του οχήματος. Αν δηλαδή στο προηγούμενο παράδειγμα ο κάτοχος του αυτοκινήτου έχει δύο παιδιά, δεν θα πληρώσει το ίδιο τέλος με έναν φορολογούμενο χωρίς παιδιά, ο οποίος έχει το ίδιου κυβισμού όχημα.
Αν είναι μάγκες ας το κάνουν έτσι ακριβώς όπως περιγράφεται. Είναι ευθεία παραδοχή ότι δεν πρόκειται για τέλος αλλά για φόρο. Κι έτσι, την επόμενη μέρα, θα πάμε όλοι στα δικαστήρια και θα το προσβάλλουμε ως αντισυνταγματικό.
Έχω πει επανειλλημένα ότι νομικά η έννοια της 'περιουσίας' τεκμαίρει την φοροδοτική ικανότητα (διότι θα μπορούσε κανείς να έχει έσοδα από αυτήν εκμεταλλευόμενός την - άσχετα αν δεν συμφωνώ προσωπικά). Υπάγοντας το αυτοκίνητο στην έννοια της περιουσίας (και επιπλέον ασκώντας επιλεκτική φορολογική πολιτική με βάση αυτό), επί της ουσίας θεωρεί κανείς το αυτοκίνητο σαν δυνητικό μέσο εισόδων ενώ αυταπόδεικτα κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν (το αυτοκίνητο αποφέρει μόνο έξοδα διότι δεν μπορεί να το εκμεταλλευτεί κανείς εμπορικά - απαγορεύται για τα Ι.Χ. η ενοικίαση, η εκμίσθωση, η μεταφορά επί πληρωμή κτλ), ενώ η χρήση του αυτοκινήτου ήδη φορολογείται (ΦΠΑ στη συντήρηση και την βενζίνη).
Το όλο θέμα με τα τέλη κυκλοφορίας και την φορολογία της κατοχής (όχι της χρήσης) του αυτοκινήτου κινείται νομικά σε ΠΑΡΑ πολύ λεπτές γραμμές...
Τώρα επί των σημείων: Ένα αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε ΠΟΥ ακριβώς τα τελευταία 10 χρόνια; Διότι ένα μεταχειρισμένο 10ετίας που πρωτοταξινομήθηκε στην Γερμανία και μετά στην Ελλάδα πριν 2 χρόνια, παραμένει αυτοκίνητο 10ετίας με αξία πολύ μικρότερη αντίστοιχου μοντέλου που ταξινομήθηκε πρώτη φορά καινούριο στην Ελλάδα πριν 2 χρόνια. Έτσι ο κάτοχος του μεταχειρισμένου αν φορολογηθεί θεωρώντας ότι μετράει η 1η ταξινόμηση στην Ελλάδα, είναι σαφώς αδικημένος έναντι κατόχου ιδίου αυτοκινήτου που ταξινομήθηκε καινούριο στην Ελλάδα και μπορεί να προσφύγει (υπάρχει Ευρωπαϊκή νομοθεσία και ποινή της Ελλάδας που αφορά την επιλεκτική φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων).
Και για το 2ο σημείο: Τι είναι η μείωση του ετήσιου κόστους κατοχής ΙΧ μέσω των τελών σύμφωνα με τον αριθμό τέκνων πέρα από στυγνή παραδοχή ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι ΦΟΡΟΣ, ο οποίος ελαφρύνεται στους οικογενειάρχες έχοντας υπ'όψιν την αντικειμενικά μειωμένη φοροδοτική τους ικανότητα σε σχέση με άτεκνο που έχει το ίδιο εισόδημα; Και τι θα πεί το κράτος όταν κάποιος αρνηθεί να τον πληρώσει, επικαλούμενος την απουσία σχέσης του φόρου αυτού με τα πραγματικά εισοδήματά του ή τα δυνητικά εισοδήματά του από την εκμετάλλευση της περιουσίας που φορολογείται και συνεπώς την πραγματική φοροδοτική του ικανότητα, παραβιάζοντας την αρχή της αναλογικότητας του φόρου;
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Νομίζω ότι πρεπει να τα μετονομασουν σε φορο χρησης ΙΧ
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231120537
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο στόχος είναι να μην επιβαρύνονται το ίδιο δύο κάτοχοι αυτοκινήτων, για παράδειγμα 1.800 κυβικών, που το ένα ταξινομήθηκε φέτος και το άλλο πριν από δέκα χρόνια.
κανείς δεν θα πάει και αυτό καθιστά το υπόλοιπο, μεγάλο, μέρος του ποστ σου άνευ ουσίας.
άλλωστε! τα δικαστήρια είναι εδώ για να βγάζουν αποφάσεις κατά παραγγελία, με το ανάλογο αντάλλαγμα βεβαίως βεβαίως.
οπότε περιμένεις να 'δικαιωθείς' στα δικααστήρια και να ανατρέψεις τους παραλογισμούς του ελληνικού κράτους με μια αποφασούλα σε ένα χαρτάκι?
Τέλη κυκλοφορίας