-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σας ξαναρωτάω γιατί συνήθως καποιος κοροιδεύει ή ... κάτι άλλο
Το 2011 εχει έκτακτη εισφορά ή όχι? Που το λεει (όχι τι υποθέτουμε)Για το 2010 σίγουρα εχει το ξέρουμε
Έχεις φαγωθεί και το ρωτάς συνέχεια λές και έχει σημασία.
Και έστω οτι ο νόμος τώρα λέει οτι είναι μόνο για το 2010, εμπιστεύεσαι εσύ το κράτος οτι του χρόνου δέν θα βγάλει άλλο νόμο για 'έκτακτη' εισφορά του 2011?
κάνεις αυτό που σου λέω να μην κάνεις.
Δε σου λεω τι υποθέτεις?
Αν το γράφει σου λεω. >Γιατί στο μνημόνιο έχει +100 εκ και μετά έχει -100εκ την επόμενη χρονιά. Αρα ξέρουν οτι δε θα πληρωνει ο κόσμος....Ελα coyote, μην εισαι απαισιόδοξος... εχουμε ελπιδες.
Ο καλος Μπενι ΘΑ το ξανασκεφτει'Θα διορθώσουμε τις αδικίες του Μεσοπρόθεσμου'
Το ΥΠΟΙΚ επιμένει ότι ΦΠΑ και έκτακτες εισφορές θα επαναξιολογηθούν στο νέο φορολογικό. -
Τα τέλη δεν βασίζονται στον ειδικό φόρο ταξινόμησης γιατί τότε θα έπαιρναν υπόψη και την αξία του αυτοκινήτου.
Μη το ψάχνεις - αφού στα τέλη παίρνουν υπόψη μόνο τα κυβικά και όχι την αξία του αυτοκινήτου, η πάει σύννεφο.
-
@ dstou
Αν δεν κάνω λάθος , ( παρακαλώ διορθώστε με ) τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν το κόστος που δημιουργείται από την κυκλοφορία των αυτ/των . Δρόμοι κλπ.
Αφορά την παραχώρηση από την πλευρά του κράτους και είναι μονομερής φορολόγηση στο άτομο .Πόση είναι εν προκειμένου η διαφορά της ζημίας που προκαλεί το 2000cc από το 1800 cc ?
-
Καταρχήν τα τέλη κυκλοφορίας δεν βασίζονται στο ειδικό τέλος ταξινόμησης, ακολουθούν την λογική του όμως. Η οποία λογική είναι περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης κατά την αγορά και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας στην χρήση.
Θα ήταν εντελώς παράδοξο αν ένα από τα δύο ή και τα δύο ήταν αντίθετα, π.χ. περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης, άρα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Τα τέλη κυκλοφορίας είναι έσοδα των ΟΤΑ, νέτα σκέτα. Την διαφορά ζημίας στον δρόμο ανά όχημα την προκαλεί ο τρόπος χρήσης και φόρτωσης και, κυρίως, τα χλμ. που διανύει το κάθε όχημα, πράγματα που απαιτούν NASA level εξοπλισμό και Orwell type παρακολούθηση για να αποδοθούν σωστά ανά όχημα.
Και ο τρόπος υπολογισμού με βάση το διοξείδιο, παρόλο δικαιότερος σαν κατεύθυνση, είναι εξίσου παπαριές καμαρωτές. Τι θα πει 300 γραμμάρια ανά χλμ. και πως επιτυγχάνεται αυτό? Αν κάποιος κάνει τον ραλίστα και το έχει τσιπώσει πιο πριν, χαλαρά μπορεί να βγάζει κανά μισόκιλο. Και τι πάει να πει ανά χλμ. Αυτή είναι η δυνητική εκπομπή, δεν μας λέει όμως πόσα χλμ. κάνει το χρόνο για να κάνουμε έναν απλό πολλαπλασιασμό.
Ή έστω να του βάλουμε ένα μαύρο απαραβίαστο 'κουτί' στο αυτοκίνητο για να ξέρουμε πόσα χλμ. κάνει κάνει χρόνο, με τι συνθήκες φόρτωσης, με τι τρόπο κίνησης, και που, για να του βγάλουμε το τελικό κουστούμι, τα Νasa και Orwell που προανέφερα δηλαδή.
Το κράτος δεν ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες, ούτε και θα μπορούσε εδώ που τα λέμε. Βγάζει λοιπόν ένα φιρμάνι και λέει τόσο τα 1000άρια, τόσο τα 1600άρια, τόσο οι δίλιτροι κ.ο.κ. και μαζεύει τα λεφτά μπας και βουλώσει καμμιά τρύπα. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αλήθεια πως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ η διαφορά σε ποσοστό των τελών κυκλοφορίας μεταξύ 1800 και 2000 cc ?
Από 1.739 έως 1.928 κ.εκ. 270 ευρώ
Από 1.929 έως 2.357 κ.εκ. 600 ευρώ+ 122,222 %
και φέτος
** Από 1739 έως 1928 κ.εκ. 300 ευρώ
Από 1929 έως 2357 κ.εκ. 660 ευρώ**+ 122 %
ξεχασες κατι...
φέτος** Από 1739 έως 1928 κ.εκ. 300 ευρώ
Από 1929 έως 2357 κ.εκ. 660+ 270=930 ευρώ**και 'του χρόνου'
** Από 1739 έως 1928 κ.εκ. 300 ευρώ
Από 1929 έως 2357 κ.εκ. 660 +440=1100 ευρώ**τωρα τι ποσοστα βγαινουν;
-
Το έγραψα στην προηγούμενη μου αναφορά . Θύματα λαϊκού ερείσματος .
Για παράδειγμα .
Ας πούμε ότι 2 ίδια σε χαρακτηριστικά φυσικά πρόσωπα βγάζουν 100,000 euro το χρόνο καθαρά .
Ο ' Α ' τα λεφτά του τα επενδύει σε ακίνητα . ( ανάπτυξη , θέσεις εργασίας , φόροι , επανατοποθέτηση στην αγορά κλπ. ) .
Ο ' Β ' τα λεφτά του τα επενδύει σε καζίνο , τζόγο , πορνεία . ( ευχαρίστηση , πάθος , εξάρτηση κλπ. ) .
Τον 'Α ' έρχεται να τον ξεσκίσει με ένα σωρό τεκμήρια και φόρους επειδή κίνησε την αγορά και βοήθησε στην ανάπτυξη της οικονομίας .
Τον ' Β ' τον επιβραβεύει και του φορολογεί μόνο το εισόδημα.
Όταν θέλεις ανάπτυξη πρέπει να σκέφτεσαι από που θα έρθει .
Δεν έγραψα για τον ' Γ ' ο οποίος βγάζει όλα του τα λεφτά στο εξωτερικό και περιμένει την πτώχευση για να έρθει μετά να αγοράσει το (ολόκληρο) το Παλαιό Φάληρο .
-
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Ο sv2 αν θέλει ας δουλευει 24 ωρες την ημερα , 7 μερες την βδομαδα , 12 μηνες τον χρόνο. Επιλογη του θα ειναι. Εγω δουλευω για να ζω , δεν ζω για να δουλευω .
Δηλαδη θα πρέπει να πιασω και δευτερη δουλεια (αν βρω) και να δουλευω απο το πρωι μεχρι το βραδυ , οχι για να παρω κατι πολύ ακριβο που θα μου καλυτερεψει την ποιοτητα ζωης μου, ουτε για να φτιαξω την καριερα μου ... αλλα για να πληρωσω φορους για πραγματα που ήδη εχω αποκτησει εδω και πολλά χρόνια ? Το θεωρεις λογικο εσυ αυτό ?
Και αν δεν βρισκω δευτερη δουλεια ?
Αν ανεβασει ακομα περισσοτερο τους φορους τι κανω , μηπως να βρω και τριτη δουλεια ?
Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις , αλλα μου κανει μεγαλη εντυπωση η λογικη σου. Δεν θελω να με παρεξηγησεις , δεν σε γνωριζω αλλωστε και προσωπικα αλλα μου δινεις την εντυπωση του ανθρωπου που ειναι φτιαγμενος για δουλος και μαλιστα νιωθει πολύ χαρουμενος γι αυτόΕπειδή η κρίση (τουλάχιστον σε εμένα και την σύζυγο) δεν ξεκίνησε πρόσφατα αλλά από το 2007 φυσικό είναι να ψάχνομαι για κάτι που θα συμπληρώσει το χαμένο εισόδημα και συγχρόνως να μην μου τρώει πολλές ώρες πολύτιμου χρόνου από τον λιγοστό που απομένει.Και επειδή ευκαιρίες πάντα υπάρχουν ξεκίνησα κάτι καινούργιο συγχρόνως με τις υπάρχουσες δραστηριότητες.
Νομίζω ότι ο στόχος έχει επιτευχθεί και αν συνεχιστεί η νέα μου δραστηριότητα με τους τωρινούς ρυθμούς δεν θα χρεισαστεί να ξανακαταθέσω πινακίδες στο μέλλον για διαχείρηση τεκμηρίου ούτε να με βάλουν σε σκέψεις οι διάφορες έκτακτες εισφορές (οι οποίες ξεκίνησαν από το 2009 αν θυμάστε καλά) -
Yπάρχουν ακομα ευκαιρειες στην Ελλαδα της κρισεως; Νομιζα οτι ολα πανε ασχημα...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Καταρχήν τα τέλη κυκλοφορίας δεν βασίζονται στο ειδικό τέλος ταξινόμησης, ακολουθούν την λογική του όμως. Η οποία λογική είναι περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης κατά την αγορά και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας στην χρήση.
Θα ήταν εντελώς παράδοξο αν ένα από τα δύο ή και τα δύο ήταν αντίθετα, π.χ. περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης, άρα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Τα τέλη κυκλοφορίας είναι έσοδα των ΟΤΑ, νέτα σκέτα. Την διαφορά ζημίας στον δρόμο ανά όχημα την προκαλεί ο τρόπος χρήσης και φόρτωσης και, κυρίως, τα χλμ. που διανύει το κάθε όχημα, πράγματα που απαιτούν NASA level εξοπλισμό και Orwell type παρακολούθηση για να αποδοθούν σωστά ανά όχημα.
Και ο τρόπος υπολογισμού με βάση το διοξείδιο, παρόλο δικαιότερος σαν κατεύθυνση, είναι εξίσου παπαριές καμαρωτές. Τι θα πει 300 γραμμάρια ανά χλμ. και πως επιτυγχάνεται αυτό? Αν κάποιος κάνει τον ραλίστα και το έχει τσιπώσει πιο πριν, χαλαρά μπορεί να βγάζει κανά μισόκιλο. Και τι πάει να πει ανά χλμ. Αυτή είναι η δυνητική εκπομπή, δεν μας λέει όμως πόσα χλμ. κάνει το χρόνο για να κάνουμε έναν απλό πολλαπλασιασμό.
Ή έστω να του βάλουμε ένα μαύρο απαραβίαστο 'κουτί' στο αυτοκίνητο για να ξέρουμε πόσα χλμ. κάνει κάνει χρόνο, με τι συνθήκες φόρτωσης, με τι τρόπο κίνησης, και που, για να του βγάλουμε το τελικό κουστούμι, τα Νasa και Orwell που προανέφερα δηλαδή.
Το κράτος δεν ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες, ούτε και θα μπορούσε εδώ που τα λέμε. Βγάζει λοιπόν ένα φιρμάνι και λέει τόσο τα 1000άρια, τόσο τα 1600άρια, τόσο οι δίλιτροι κ.ο.κ. και μαζεύει τα λεφτά μπας και βουλώσει καμμιά τρύπα.Δεν απαιτείται κανένας εξοπλισμός. Όλοι οι φόροι πάνω στη βενζίνη και όποιος είναι μάγκας ας κινεί το 5λιτρο biturbo για να πηγαίνει για καφέ κάθε μέρα.
-
Με αυτον τον τροπο ομως αυτος που εχει το χιλιαρι θα πληρωνει αυτον που εχει το 3λιτρο...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Yπάρχουν ακομα ευκαιρειες στην Ελλαδα της κρισεως; Νομιζα οτι ολα πανε ασχημα...Ο sv2 έχει δίκιο. Υπάρχουν και άπειρες ευκαιρίες και ψωμί για όποιον πραγματικά θέλει να δουλέψει και δεν ντρέπεται και δε φοβάται τη δουλειά. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι οι μεγαλύτερες ευκαιρίες τώρα ανοίγονται για όσους είχαν ένα διαθέσιμο κεφαλαιάκι να ανοιχτούν λίγο. Αν ο φίλος sv2 δεν είχε ούτε μία δεκάρα στην άκρη, αμφιβάλλω κατά πόσο θα μπορούσε να ξεκινήσει εύκολα άλλο venture.
Σίγουρα δεν ισχύει για όλους ότι μπορούν να δουλέψουν λίγο παραπάνω για να τη βγάλουν. Αλλά και να ισχύει ο sv2 είπε κάτι μαγικό - 'να μην μου τρώει πολλές ώρες πολύτιμου χρόνου από τον λιγοστό που απομένει'. Δεν είναι ζωή να ζείς μόνο για να δουλεύεις ώστε να πληρώνεις φόρους. Ένα σωστό κράτος πρέπει να φροντίσει για το καλό των πολιτών του, που σημαίνει την ισορροπία στη ζωή τους παρέχοντας ένα κατάλληλο θεσμικό και οικονομικό πλαίσιο κάτω από το οποίο ο μέσος άνθρωπος να μπορεί να ζει με ασφάλεια. Αλλιώς κανένα κράτος δεν έχει λόγο ύπαρξης, ο πολίτης το νιώθει αυτό και γι'αυτό πιστεύω ότι θα επέλθει στο ελληνικό κράτος η πλήρης διάλυση και το χάος, πρωτού αρχίσουμε να ξαναέχουμε κάτι σαν κράτος.
Πάντως μην απαισιοδοξείτε (όχι οι γνήσιοι Έλληνες τουλάχιστον). Οι ευκαιρίες τελείωσαν μόνο για όσους βαριόντουσαν τόσα χρόνια να κάνουν τη δουλειά τους. Οι ευκαιρίες τελείωσαν για όλα τα κομματόσκυλα που αντί για βιογραφικό βάζουν την κομματική τους προϋπηρεσία και για τους άχρηστους, ανεπάγγελτους κυβερνώντες. Για όλους αυτούς, τέρμα τα δίφραγκα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με αυτον τον τροπο ομως αυτος που εχει το χιλιαρι θα πληρωνει αυτον που εχει το 3λιτρο...Πως ακριβώς; Δεν βλέπω την αδικία, αυτός που χρησιμοποιεί το δρόμο περισσότερο και μολύνει περισσότερο το περιβάλλον, να πληρώνει περισσότερο και για την συντήρησή του. Τι σημασία έχει αν τον καταπονεί με τα 1000 κ.εκ ή με τα 3000; Τα κ.εκ. παίζουν ρόλο στην καταπόνηση του οδοστρώματος;
Κατ'αρχάς πρέπει να ξεκολλήσετε από τη λογική ότι κ.εκ. = πλούτος. Ο Αλαβάνος π.χ. του Σύριζα είναι από τους πλουσιότερους Έλληνες και δηλώνει 2 αυτοκινητάκια 1200 και 1400 κ.εκ. (τις άλλες ώρες κυκλοφορεί πιθανώς με ελικόπτερο ή νοικιάζει limo)
Και στην τελική δεν κατάλαβα, αγοράζει κάποιος καινούριο υπερ-οικολογικό αυτοκίνητο με 0 ΤΚ και κάνει άπειρα χιλιόμετρα, αυτός τι είναι για να τον πληρώνει αυτός που έχει 1000άρι 15ετίας, πιο φτωχός;
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Με αυτον τον τροπο ομως αυτος που εχει το χιλιαρι θα πληρωνει αυτον που εχει το 3λιτρο...
Πως ακριβώς; Δεν βλέπω την αδικία, αυτός που χρησιμοποιεί το δρόμο περισσότερο και μολύνει περισσότερο το περιβάλλον, να πληρώνει περισσότερο και για την συντήρησή του. Τι σημασία έχει αν τον καταπονεί με τα 1000 κ.εκ ή με τα 3000; Τα κ.εκ. παίζουν ρόλο στην καταπόνηση του οδοστρώματος;
Κατ'αρχάς πρέπει να ξεκολλήσετε από τη λογική ότι κ.εκ. = πλούτος. Ο Αλαβάνος π.χ. του Σύριζα είναι από τους πλουσιότερους Έλληνες και δηλώνει 2 αυτοκινητάκια 1200 και 1400 κ.εκ. (τις άλλες ώρες κυκλοφορεί πιθανώς με ελικόπτερο ή νοικιάζει limo)
Και στην τελική δεν κατάλαβα, αγοράζει κάποιος καινούριο υπερ-οικολογικό αυτοκίνητο με 0 ΤΚ και κάνει άπειρα χιλιόμετρα, αυτός τι είναι για να τον πληρώνει αυτός που έχει 1000άρι 15ετίας, πιο φτωχός;
Ποσο ομως θα ακριβύνουν τα προιοντα που μεταφερονται;Τα ΜΜΜ;
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Με αυτον τον τροπο ομως αυτος που εχει το χιλιαρι θα πληρωνει αυτον που εχει το 3λιτρο...
Πως ακριβώς; Δεν βλέπω την αδικία, αυτός που χρησιμοποιεί το δρόμο περισσότερο και μολύνει περισσότερο το περιβάλλον, να πληρώνει περισσότερο και για την συντήρησή του. Τι σημασία έχει αν τον καταπονεί με τα 1000 κ.εκ ή με τα 3000; Τα κ.εκ. παίζουν ρόλο στην καταπόνηση του οδοστρώματος;
Κατ'αρχάς πρέπει να ξεκολλήσετε από τη λογική ότι κ.εκ. = πλούτος. Ο Αλαβάνος π.χ. του Σύριζα είναι από τους πλουσιότερους Έλληνες και δηλώνει 2 αυτοκινητάκια 1200 και 1400 κ.εκ. (τις άλλες ώρες κυκλοφορεί πιθανώς με ελικόπτερο ή νοικιάζει limo)
Και στην τελική δεν κατάλαβα, αγοράζει κάποιος καινούριο υπερ-οικολογικό αυτοκίνητο με 0 ΤΚ και κάνει άπειρα χιλιόμετρα, αυτός τι είναι για να τον πληρώνει αυτός που έχει 1000άρι 15ετίας, πιο φτωχός;
Δεν εχουν σχεση τα ΤΚ με την καταπονηση του δρομου (που το βρηκες αυτο;). Στην Ελλαδα παντοντε το αυτοκινητο χρησιμοποιοταν για φορολογικο εσοδα, επηδει για 3-4 χρονια ειχε πεσει η φορολογια δεν σημαινει οτι αυτο θα κραταγε για παντα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποσο ομως θα ακριβύνουν τα προιοντα που μεταφερονται;Τα ΜΜΜ;Φτωχέ μου BILL... Το πανούργο κράτος έχει την λύση και σε αυτό! Μια λέξη μόνο θα σου πω: diesel.
-
από komis1 » 12/07/11 0:31
dstou έγραψε:
Καταρχήν τα τέλη κυκλοφορίας δεν βασίζονται στο ειδικό τέλος ταξινόμησης, ακολουθούν την λογική του όμως. Η οποία λογική είναι περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης κατά την αγορά και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας στην χρήση.
Θα ήταν εντελώς παράδοξο αν ένα από τα δύο ή και τα δύο ήταν αντίθετα, π.χ. περισσότερα κυβικά, άρα περισσότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης, άρα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Τα τέλη κυκλοφορίας είναι έσοδα των ΟΤΑ, νέτα σκέτα. Την διαφορά ζημίας στον δρόμο ανά όχημα την προκαλεί ο τρόπος χρήσης και φόρτωσης και, κυρίως, τα χλμ. που διανύει το κάθε όχημα, πράγματα που απαιτούν NASA level εξοπλισμό και Orwell type παρακολούθηση για να αποδοθούν σωστά ανά όχημα.
Και ο τρόπος υπολογισμού με βάση το διοξείδιο, παρόλο δικαιότερος σαν κατεύθυνση, είναι εξίσου παπαριές καμαρωτές. Τι θα πει 300 γραμμάρια ανά χλμ. και πως επιτυγχάνεται αυτό? Αν κάποιος κάνει τον ραλίστα και το έχει τσιπώσει πιο πριν, χαλαρά μπορεί να βγάζει κανά μισόκιλο. Και τι πάει να πει ανά χλμ. Αυτή είναι η δυνητική εκπομπή, δεν μας λέει όμως πόσα χλμ. κάνει το χρόνο για να κάνουμε έναν απλό πολλαπλασιασμό.
Ή έστω να του βάλουμε ένα μαύρο απαραβίαστο 'κουτί' στο αυτοκίνητο για να ξέρουμε πόσα χλμ. κάνει κάνει χρόνο, με τι συνθήκες φόρτωσης, με τι τρόπο κίνησης, και που, για να του βγάλουμε το τελικό κουστούμι, τα Νasa και Orwell που προανέφερα δηλαδή.
Το κράτος δεν ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες, ούτε και θα μπορούσε εδώ που τα λέμε. Βγάζει λοιπόν ένα φιρμάνι και λέει τόσο τα 1000άρια, τόσο τα 1600άρια, τόσο οι δίλιτροι κ.ο.κ. και μαζεύει τα λεφτά μπας και βουλώσει καμμιά τρύπα.Δεν απαιτείται κανένας εξοπλισμός. Όλοι οι φόροι πάνω στη βενζίνη και όποιος είναι μάγκας ας κινεί το 5λιτρο biturbo για να πηγαίνει για καφέ κάθε μέρα.
Ακριβώς. Τα όποια τέλη πρέπει να ενσωματωθούν στις τιμές όλων των καυσίμων ισοβαρώς, και όχι μόνο της βενζίνης, και ας πληρώσει ο καθένας αυτό που πρέπει βάση της κατανάλωσής του και της χρήση που κάνει.
Το κόλπο με τα αυτοκολλητάκια των τελών, το οποίο εφαρμόζεται και σε πλήθος άλλων κρατών, είναι παρωχημένο από το ξεκίνημά του, το δε σύστημα με τα μαύρα κουτιά σε κάθε όχημα που προσπαθεί να επιβάλλει η βιομηχανία, είναι εντελώς εκ του πονηρού. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με αυτον τον τροπο ομως αυτος που εχει το χιλιαρι θα πληρωνει αυτον που εχει το 3λιτρο...
Πως ακριβώς; Δεν βλέπω την αδικία, αυτός που χρησιμοποιεί το δρόμο περισσότερο και μολύνει περισσότερο το περιβάλλον, να πληρώνει περισσότερο και για την συντήρησή του. Τι σημασία έχει αν τον καταπονεί με τα 1000 κ.εκ ή με τα 3000; Τα κ.εκ. παίζουν ρόλο στην καταπόνηση του οδοστρώματος;
Κατ'αρχάς πρέπει να ξεκολλήσετε από τη λογική ότι κ.εκ. = πλούτος. Ο Αλαβάνος π.χ. του Σύριζα είναι από τους πλουσιότερους Έλληνες και δηλώνει 2 αυτοκινητάκια 1200 και 1400 κ.εκ. (τις άλλες ώρες κυκλοφορεί πιθανώς με ελικόπτερο ή νοικιάζει limo)
Και στην τελική δεν κατάλαβα, αγοράζει κάποιος καινούριο υπερ-οικολογικό αυτοκίνητο με 0 ΤΚ και κάνει άπειρα χιλιόμετρα, αυτός τι είναι για να τον πληρώνει αυτός που έχει 1000άρι 15ετίας, πιο φτωχός;
Ποσο ομως θα ακριβύνουν τα προιοντα που μεταφερονται;Τα ΜΜΜ;
Σε πιο σοβαρές χώρες υπάρχει και η έννοια της επιστροφής φόρου για επαγγελματική χρήση ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (η τελευταία λέξη πρέπει να προκαλεί αλλεργία στους Έλληνες εφοριακούς...)
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με αυτον τον τροπο ομως αυτος που εχει το χιλιαρι θα πληρωνει αυτον που εχει το 3λιτρο...
Πως ακριβώς; Δεν βλέπω την αδικία, αυτός που χρησιμοποιεί το δρόμο περισσότερο και μολύνει περισσότερο το περιβάλλον, να πληρώνει περισσότερο και για την συντήρησή του. Τι σημασία έχει αν τον καταπονεί με τα 1000 κ.εκ ή με τα 3000; Τα κ.εκ. παίζουν ρόλο στην καταπόνηση του οδοστρώματος;
Κατ'αρχάς πρέπει να ξεκολλήσετε από τη λογική ότι κ.εκ. = πλούτος. Ο Αλαβάνος π.χ. του Σύριζα είναι από τους πλουσιότερους Έλληνες και δηλώνει 2 αυτοκινητάκια 1200 και 1400 κ.εκ. (τις άλλες ώρες κυκλοφορεί πιθανώς με ελικόπτερο ή νοικιάζει limo)
Και στην τελική δεν κατάλαβα, αγοράζει κάποιος καινούριο υπερ-οικολογικό αυτοκίνητο με 0 ΤΚ και κάνει άπειρα χιλιόμετρα, αυτός τι είναι για να τον πληρώνει αυτός που έχει 1000άρι 15ετίας, πιο φτωχός;
Δεν εχουν σχεση τα ΤΚ με την καταπονηση του δρομου (που το βρηκες αυτο;). Στην Ελλαδα παντοντε το αυτοκινητο χρησιμοποιοταν για φορολογικο εσοδα, επηδει για 3-4 χρονια ειχε πεσει η φορολογια δεν σημαινει οτι αυτο θα κραταγε για παντα.
Τα τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ δεν θα πρέπει να έχουν σχέση με την ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ (άρα και χρήση/΄καταπόνηση' του δρόμου) κατά την άποψή σου? Αν όχι, με τι θα πρέπει να έχουν σχέση, πιστεύεις?
Παρεμπιπτόντως, δεν πρόκειται για 3-4 χρόνια, όπως αναφέρεις, αφού ήδη από το 2004 που σκεφτόμουν να πάρω κάτι της προκοπής αντί για το σαράβαλο με το οποίο κυκλοφορούσα δεν υπήρχαν πλέον τα ηλίθια τεκμήρια που ίσχυαν κάποτε [κατά τα οποία έπρεπε να προσθέσεις π.χ. 20.500 το χρόνο στο τεκμαρτό σου εισόδημα για να ΄δικαιούσαι' κινητήρα με 2000cc μέσα στο αμάξι σου - άσε δε για μεγαλύτερο κινητήρα τι γινόταν ] και το μόνο πραγματικά ηλίθιο ήταν το ΄σκαλοπάτι' των 200+ ευρώ μετά τα 1800cc το οποίο τώρα πάνε να κάνουν 800 ευρώ [αν λάβουμε υπόψη και την 'ειδική εισφορά'].
Με δικηγόρο που μίλησα (το έχω γράψει πριν λίγες σελίδες) μου είπε ότι έτσι όπως διατυπώνεται η εισφορά φέτος, ΔΕΝ είναι αντισυνταγματική.
Φαντάσου όλοι οι δικηγόροι να πίστευαν ότι είναι αντισυνταγματική και μόνο οι πολιτικοί που την ψήφισαν να πίστευαν ότι δεν είναι...
Για ρώτα το δικηγόρο αυτό αν αντί για κυβικά η 'ειδική εισφορά' ήταν με βάση το χρώμα (τίποτα για τα λευκά, τόσο για τα ασημί, τόσο για τα μαύρα, κλπ, κλπ) αν θα υπήρχε θέμα αντισυνταγματικότητας ή όχι, να δούμε τι θα πει...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Για ρώτα το δικηγόρο αυτό αν αντί για κυβικά η 'ειδική εισφορά' ήταν με βάση το χρώμα (τίποτα για τα λευκά, τόσο για τα ασημί, τόσο για τα μαύρα, κλπ, κλπ) αν θα υπήρχε θέμα αντισυνταγματικότητας ή όχι, να δούμε τι θα πει...Αυτό που λες είναι διαφορετικό και εντελώς random από την εισφορά που βασίζεται σε τεκμήριο διαβίωσης.
Τουλάχιστον έτσι μου είπε και αφού δεν έχει καταφύγει ήδη κάποιος, προφανώς έχει μια μεγάλη δόση αλήθειας.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για ρώτα το δικηγόρο αυτό αν αντί για κυβικά η 'ειδική εισφορά' ήταν με βάση το χρώμα (τίποτα για τα λευκά, τόσο για τα ασημί, τόσο για τα μαύρα, κλπ, κλπ) αν θα υπήρχε θέμα αντισυνταγματικότητας ή όχι, να δούμε τι θα πει...
Αυτό που λες είναι διαφορετικό και εντελώς random από την εισφορά που βασίζεται σε τεκμήριο διαβίωσης.
Πραγματικά ελπίζω αυτό που έγραψες να μην το θεωρείς επιχείρημα Νίκο...
Ακριβώς το ίδιο θα μπορούσες να απαντήσεις και αν το 'τεκμήριο διαβίωσης' βασιζόταν στο χρώμα κι εγώ σου έλεγα να ρωτήσεις το γνωστό σου αν αντί για χρώμα έβαζαν κυβικά, απόβαρο, ή οποιοδήποτε άλλο χαρ/κό που δεν έχει σχέση με το κατά πόσον είναι ικανός ο ιδιοκτήτης ενός ΙΧ να συνεισφέρει στα οικονομικά βάρη της χώρας.
Τουλάχιστον έτσι μου είπε και αφού δεν έχει καταφύγει ήδη κάποιος, προφανώς έχει μια μεγάλη δόση αλήθειας.
Αν κρίνεις τη 'δόση αλήθειας' από το πότε θα είναι έτοιμοι να 'καταφύγουν' όσοι σκοπεύουν να το κάνουν....
Τέλη κυκλοφορίας