Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 481
    • 482
    • 243 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      Και τότε ακριβά ήταν αλλά έβλεπε στιγμιαία το πορτοφόλι του.

      δηλαδη εννοείς οτι τα 500€ πχ ειναι το ιδιο με τα 1700;

      ή τα 370€ πριν 3 χρονια για τα διλιτρα ειναι το ίδιο με τα 1100;

      Δεν είναι το ίδιο βέβαια αλλά φυσικά και τότε τα 370€ ή τα 500€ πολλά ήταν, απλώς μήπως εμείς είχαμε χάσει την αίσθηση της αξίας τους?

      [quote='cosneo']

      Πολλα ηταν, αλα οσα ηταν ηταν υπολογισμενα (απο τον αγοραστη)

      σα να λεμε οτι πληρωνες τοτε 300€ ΔΕΗ στο σπιτι σου και τωρα σου λενε να πληρωσεις 1000€

      και τα 300 πολλα δεν ηταν;

      Οπως ειπωθηκε και παραπανω, καταργηθηκαν τα τεκμηρια (με βαρυγδουπες δηλωσεις περι μη χρησιμοτητας τους κλπ κλπ), γινοταν κουβεντα για ΕΞΟΡΘΛΟΓΙΣΜΟ των τελων...

      οποτε ο υποψηφιος αγοραστης αγόραζε συμφωνα με τα γουστα του κι οχι κατευθυνομενα.

      Το S-max στα 2500 κυβικα το εδιναν οσο το διλιτρο, το Kuga ηταν γτηνοτερο απο πολλα διλιτρα αντιστοιχα, καποιος εδω ηθελε να παρει διλιτρο μικρο ( fiesta ή 206) γιατι να τον υποχρεωσεις να το παρει στα 1400;

      Ηταν μεγαλη απατη και γι'αυτο εκνευριζομαστε. (το κοκκινο ανθρωάκι σ'αυτους οχι σε σενα )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ο χρήστης bebes έγραψε:
        ... οποτε ο υποψηφιος αγοραστης αγόραζε συμφωνα με τα γουστα του κι οχι κατευθυνομενα.

        Το S-max στα 2500 κυβικα το εδιναν οσο το διλιτρο, το Kuga ηταν γτηνοτερο απο πολλα διλιτρα αντιστοιχα, καποιος εδω ηθελε να παρει διλιτρο μικρο ( fiesta ή 206) γιατι να τον υποχρεωσεις να το παρει στα 1400;

        Ηταν μεγαλη απατη και γι'αυτο εκνευριζομαστε. (το κοκκινο ανθρωάκι σ'αυτους οχι σε σενα )

        Δεν αντιλέγω αλλά μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει και μια σκέψη ότι ... 'κάποιο λάκκο έχει η φάβα'.
        Πάντα τα 2000 και τα 2500 κυβικά ήταν και πολλά και ακριβά. Και όταν έγιναν προσιτά σε τιμή ευκαιρίας άλλοι ήταν οι λόγοι που έγιναν και όχι το κράτος που αγαπάει και θέλει τον πολίτη του γρήγορο, σύγχρονο και ασφαλή.
        Απλώς δεν θεωρώ τους συγκεκριμένους αγοραστές 'θύματα'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

          Και πολύ σωστά λέει ο sv2, προσπαθείς με την δουλειά σου να 'μειώσεις' την αναπόφευκτη επιβάρυνση.

          ναι πχ, αν εισαι υπαλληλος ζητας μια βαρβατη αυξηση στο μισθο σου γιατι ανεβηκαν τα ΤΚ

          και το αφεντικο σου, φυσικα στην δινει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

            ... οποτε ο υποψηφιος αγοραστης αγόραζε συμφωνα με τα γουστα του κι οχι κατευθυνομενα.

            Το S-max στα 2500 κυβικα το εδιναν οσο το διλιτρο, το Kuga ηταν γτηνοτερο απο πολλα διλιτρα αντιστοιχα, καποιος εδω ηθελε να παρει διλιτρο μικρο ( fiesta ή 206) γιατι να τον υποχρεωσεις να το παρει στα 1400;

            Ηταν μεγαλη απατη και γι'αυτο εκνευριζομαστε. (το κοκκινο ανθρωάκι σ'αυτους οχι σε σενα )

            Δεν αντιλέγω αλλά μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει και μια σκέψη ότι ... 'κάποιο λάκκο έχει η φάβα'.
            Πάντα τα 2000 και τα 2500 κυβικά ήταν και πολλά και ακριβά. Και όταν έγιναν προσιτά σε τιμή ευκαιρίας άλλοι ήταν οι λόγοι που έγιναν και όχι το κράτος που αγαπάει και θέλει τον πολίτη του γρήγορο, σύγχρονο και ασφαλή.
            Απλώς δεν θεωρώ τους συγκεκριμένους αγοραστές 'θύματα'.

            θα εχεις την ιδια αποψη αραγε αν του χρονου αποφασισουν να κανουν το ιδιο στα 1600κκ?

            γιατι να εισαι απολυτως βεβαιος οτι αν δεν πιασουν τα λεφτα που περιμενουν απο τα 2000κκ, του χρονου η κλιμακα θα κατεβει στα 1800 ή 1600...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Φυσικά και μπορεί να γίνει. Και τότε... και εγώ δεν θα πρέπει να λέω τον εαυτό μου 'θυμα'.
              Αλλά δεν ξέχασα ποτέ τα χρόνια προ 25ετίας που τα οικογενειακά ήταν 1,2 κυβικά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                δε θα τον λες θυμα, αλλα θα εισαι θυμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία.
                  Αγάπη να υπάρχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης zorz έγραψε:

                    Άρα γνώριζες ότι ήταν ακριβό και συνέχισες να πηγαίνεις στο ίδιο εστιατόριο (κρατώντας το αυτοκίνητο) και να παραγγέλνεις (ασφάλειες κλπ).

                    Κάθε επίσκεψη στο εστιατόριο είναι μεμονωμένη πράξη.

                    Την κάθε επίσκεψη τη παρομοίασα με το ότι συνεχίζεις και κρατάς το αυτοκίνητο, χρόνο με το χρόνο ενώ γνωρίζεις ότι το κράτος είχε και πάντα θα έχει τη προδιάθεση τα 2λτ να τα θεωρεί (προφανώς και παράλογα) υψηλά κυβικά!

                    Συνεχίζεις να κρατάς δηλαδή κάτι που γνωρίζεις ότι θα σου κοστίσει. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να πιστεύει μετά το 2009 (δηλαδή 2 χρόνια πριν) ότι τα 2λτ δε θα τα πειράξει. Ξεχάσατε πότε τα τέλη των 2λτ πήραν την ανηφόρα?

                    Το αυτοκίνητο το αγοράζεις μια φορά και μετά ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ με αυτό. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έκαναν τους υπολογισμούς τους και τώρα βρέθηκαν προ εκπλήξεως εκτεθιμένοι και δεν μπορούν εύκολα να το ξεφορτωθούν. Δεν είναι εστιατόριο που αποφασίζεις να ξαναπάς, αλλά κάτι που έχεις στο όνομα σου και είσαι αναγκασμένος να πληρώνεις συνεχώς κάθε χρόνο μέχρι να το ξεφορτωθείς.

                    Όπως κανένας δεν σε υποχρεώνει να ξαναφάς στο ίδιο εστιατόριο, έτσι και δε σε υποχρεώνει να το κρατήσεις. Θα μπορούσε κάποιος που έβλεπε ότι δεν τον έπαιρνε το 2009 να το συντηρεί, να το πουλούσε που τα πράγματα δεν ήταν τόσο τραγικά όσο τώρα. Κρατώντας το όμως από το 2009 και μετά το παντρεύτηκε για τα καλά.

                    Τα τέλη σίγουρα θα ΞΑΝΑ-αλλάξουν και η μοναδική φόρμουλα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει είναι βάσει ιπποδύναμης, οπότε νομίζω αυτό είναι το επόμενο.

                    Αλλά δε θα σηκωθώ από το εστιατόριο να φύγω...δεν είναι στο χαρακτήρα μου...

                    Και τι είναι στο χαρακτήρα σου Νίκο όταν σε κλέβουν, να γίνεις ο καλύτερός τους πελάτης?...

                    Ακριβώς!

                    Αλλά το'παμε Νίκο, εγώ όπως και οι υπόλοιποι που θα τα πληρώσουν (καθώς δεν έχουμε άλλη εναλλακτική δηλαδή πχ 2ο ή 3ο αυτοκίνητο, δεν ήμαστε δηλαδή προνομιούχοι) ήμαστε μλκες

                    Δεν μου έχεις απαντήσει. Εσύ τι αυτοκίνητο έχεις? Πόσα κυβικά και σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το θέμα?

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pik last edited by

                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                      Η αντίδρασή μου θα είναι να κοιτάξω να βγάλω από την δουλειά μου τα διπλάσια από την επιβάρυνση που θα προκύψει.

                      μενεις Ιταλια η Γερμανια και δεν μου το ειπες να παμε για καφε;
                      Νομιζα πως ησουν Θεσσαλονικη...

                      Σοβαρολογεις πως μπορει καποιος να κανει αυξηση του τζιρου και των κερδων του ετσι οπως ειναι σημερα τα πραγματα...; >Τι θα κάνω? Όπως λέει ο sv2...το κεφάλι κάτω και δουλειά στο φουλ, πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι αξίζεις τα χρήματα που παίρνεις.

                      Ελα φιλε μου και εσυ στο Μιλανο η στο Μοναχο εισαι;
                      Ποτε θα συναντηθουμε στο Κομο;

                      και αν χασεις την δουλεια σου αν κλεισει η πολυεθνικη που δουλευεις μετα στο φουλ τι θα ειναι...;
                      η ;

                      ειναι απλο κατι μεγαλοκαρχαριες με δουλιτσες κρατικες και οχι μονο εχουν συγκεντρωσει πελατεια και μαντρωνουν οποιον εχει κανενα φραγκο οποτε ο μικρομεσαιος και μεσαιος ειναι καταδικασμενος...
                      Την ιδια στιγμη αυτοι δεν πληρωνουν φορο και ολο κερδιζουν ενω τα παιρνουν απο εμας...

                      ας εβαζε ενα 10% φορο στις Α.Ε. και θα σου ελεγα εγω... :metal

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Εγώ κατέθεσα απο το τέλος του 2010 τις πινακίδες του δίλιτρου C4 γιατι τότε αν και είχα να πληρώσω θεώρησα κοροιδία το 600άρι που έβγαινε με την έκτακτη εισφορά για τα τέλη του 2011 και εφόσον είχα το Ατος και το μηχανάκι δέν μου χρειαζόταν κιολας.

                        Καλά, για τα νέα μέτρα δέν το συζητώ, έχουμε ξεπεράσει το στάδιο της κοροιδίας και μιλάμε πλέον για εκβιασμό και ληστεία κανονική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                          Όπως κανένας δεν σε υποχρεώνει να ξαναφάς στο ίδιο εστιατόριο, έτσι και δε σε υποχρεώνει να το κρατήσεις. Θα μπορούσε κάποιος που έβλεπε ότι δεν τον έπαιρνε το 2009 να το συντηρεί, να το πουλούσε που τα πράγματα δεν ήταν τόσο τραγικά όσο τώρα. Κρατώντας το όμως από το 2009 και μετά το παντρεύτηκε για τα καλά.

                          Τα τέλη σίγουρα θα ΞΑΝΑ-αλλάξουν και η μοναδική φόρμουλα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει είναι βάσει ιπποδύναμης, οπότε νομίζω αυτό είναι το επόμενο.

                          Κοινώς, δέν φταίει ο βιαστής, φταίει η γυναίκα που ήταν ντυμένη προκλητικά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

                            Kάνετε λες και δεν ξέρατε τι παίζει με τα ΙΧ στην Ελλάδα.
                            Άλλαξαν οι μανδαρίνοι τα νούμερα. Μπορείτε να γράψετε πόσα πληρώνατε όταν αγοράσατε τα δίλιτρά σας και πόσα τώρα;
                            Γιατί λέτε '800 ευρώ, α τους κλέφτες!' Μα δεν είναι 0 -> 800 ή ξέρω 'γω πόσα!
                            Πχ το 2007 τα 'δίλιτρα' [1.929 – 2.357 κ.εκ.] πλήρωναν 372 €. Το 2011 600 €. Η διαφορά είναι ~230 €. Δηλαδή για 230 € γίνεται αυτή η κουβέντα; Όταν για ένα σέρβις, γνωστού πριν την αγορά κόστους, δεν έχουν αρκετοί πρόβλημα να σκάσουν πεντακοσάρικα;

                            Την εποχή όμως που οι αμέτρητοι 1400άρηδες των 75-90 ίππων με οχήματα αξίας >>30.000€, δεν ακούγονταν κλάψες, το βάρος μοιραζόταν με ισονομία και δικαιοσύνη.

                            Τεσπά...

                            +270ευρώ φόρο πολυτελείας* ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ για την χρήση του αυτοκινήτου το 2010! Τα οποία μάλλον θα αυξηθούν από το 2012 (μαζί με τα τέλη βεβαίως-βεβαίως).

                            Και ναι, συμφωνώ ότι τα 500ευρώ από μόνα τους μπορεί να μη βγάζουν κάποιον εκτός προγραμματισμού. Όμως, τα 500ευρώ σε συνδυασμό με την έκτακτη εισφορά (1%-2%), τη μείωση του αφορολογήτου, την κατάργηση της επιστροφής μέσω των αποδείξεων, κτλ δύσκολο να μην επηρεάζουν.

                            *: Όπου ο πλούσιος δεν προκύπτει καν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου (+παλαιότητα) αλλά από τα cc. Ο έχων A5 ή E200CGI του κουτιού με τιμή χωρίς έξτρα 42000€ ή 47700€ δε λογίζεται ως πλούσιος

                            λοκ λάθος εποχή αγόρασες το τάπερ ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης pik. έγραψε:

                              Τι θα κάνω? Όπως λέει ο sv2...το κεφάλι κάτω και δουλειά στο φουλ, πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι αξίζεις τα χρήματα που παίρνεις.

                              Ελα φιλε μου και εσυ στο Μιλανο η στο Μοναχο εισαι;
                              Ποτε θα συναντηθουμε στο Κομο;

                              και αν χασεις την δουλεια σου αν κλεισει η πολυεθνικη που δουλευεις μετα στο φουλ τι θα ειναι...;
                              η ;

                              Ε αν κλείσει θα σου'ρθω τότε.

                              Αν χάσω τη δουλειά μου (φαγωθήκατε ρε μλκς...τι σας έχει πιάσει?!) , το τελευταίο πράγμα που θα με ενδιαφέρει και θα ασχοληθώ (πέρα από τη ) θα είναι τι θα κάνω με το αυτοκίνητό μου Δημήτρη. Υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο σημαντικά πράγματα από τα τέλη κυκλοφορίας (και τη ) for f#ck's sake δηλαδή...

                              Εξαρτάται από το κλάδο, αλλά αύξηση του τζίρου υφίσταται. Για παράδειγμα, ο τουρισμός έχει αυξηθεί φέτος στην Ελλάδα κατά 20%

                              Πάντως, μιας και το ανέφερες...τον Αύγουστο θα είμαι στο Μιλάνο.

                              Κοινώς, δέν φταίει ο βιαστής, φταίει η γυναίκα που ήταν ντυμένη προκλητικά

                              Εγώ κατέθεσα απο το τέλος του 2010 τις πινακίδες του δίλιτρου C4 γιατι τότε αν και είχα να πληρώσω θεώρησα κοροιδία το 600άρι που έβγαινε με την έκτακτη εισφορά για τα τέλη του 2011 και εφόσον είχα το Ατος και το μηχανάκι δέν μου χρειαζόταν κιολας.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lokatzis last edited by

                                @elteo: Βάματα...

                                Σοβαρά τώρα, μια κάποια αύξηση στα τέλη περίμενα σε όλο το φάσμα των κυβικών (προφανώς πιο μεγάλη σε απόλυτα νούμερα στα 2lt+). Δεν περίμενα, όμως, να χαρακτηριστώ και 'πλούσιος' επειδή έχω ένα αυτοκίνητο αρχικής αξίας 33χιλ με τιμή αγοράς από εμένα 17χιλ. Δυστυχώς, για τους λόγους που εξήγησα νωρίτερα δε βλέπω άλλη λύση προς το παρόν (για εμένα) από το να πληρώσω: 2ο αυτοκίνητο δεν έχω, μηχανή δεν έχω, σταθερό δρομολόγιο όπου να βολεύουν τα ΜΜΜ δεν έχω. Όσο η χρήση που του κάνω (κυρίως μετακίνηση για τη δουλειά) μού αποφέρει περισσότερα έσοδα από τα έξοδα που μού προκαλεί, θα το κυκλοφορώ. Αν η κατάσταση αντιστραφεί, βλέπουμε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pik last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                  Ε αν κλείσει θα σου'ρθω τότε.

                                  Αν χάσω τη δουλειά μου (φαγωθήκατε ρε μλκς...τι σας έχει πιάσει?!) , το τελευταίο πράγμα που θα με ενδιαφέρει και θα ασχοληθώ (πέρα από τη ) θα είναι τι θα κάνω με το αυτοκίνητό μου Δημήτρη. Υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο σημαντικά πράγματα από τα τέλη κυκλοφορίας (και τη ) for f#ck's sake δηλαδή...

                                  Εξαρτάται από το κλάδο, αλλά αύξηση του τζίρου υφίσταται. Για παράδειγμα, ο τουρισμός έχει αυξηθεί φέτος στην Ελλάδα κατά 20%

                                  Πάντως, μιας και το ανέφερες...τον Αύγουστο θα είμαι στο Μιλάνο.

                                  [

                                  ωρε ματια δεν εννοουσα εσενα γενικα μιλουσα μα τον Αγιο!
                                  Προς Θεου ουτε υποθετικα δεν θελω να μιλαω ετσι...

                                  Οσον αφορα να μου ερθεις ελα να κανουμε και παρεα αλλα ευχομαι να μην χρειαστει αδερφε ειλικρινα!

                                  Οσον αφορα τον τουρισμο...εχει αυξηθει αλλα περιεργως τα εσοδα δεν αναλογουν με την αυξηση των αφιξεων...

                                  ΥΓ.Αυγουστο ειμαι Κερκυρα...
                                  ΥΓ2. ελεγα πως αν πχ δεν εχω δουλεια εγω μετα στο φουλ αντε να καθομαι και να -ομαι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Τα έσοδα Δημήτρη δεν αναλογούν με την αύξηση καθώς αρκετοί επιχειρηματίες συνεχίζουν να μη κόβουν αποδείξεις και τέλος τα all-inclusive φέρνουν έσοδα στις ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά όχι στα μαγαζιά στο κέντρο.

                                    Υ.Γ. Κι εσύ Αύγουστο βρήκες να πας Κέρκυρα?

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Βέβαια δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι το κακό με τις καγιέν και τα τσερόκιΑ είχε παραγίνει αλλά διάολε και αυτοί πλήρωσαν τσουχτερό φόρο για τα αγοράσουν.
                                      Είπαμε πρέπει να μαζευτούν 78 δις από φόρους και πωλήσεις οργανισμών και τα κομματόσκυλα δεν τα ακουμπάνε.
                                      Πάντως εγώ συμφωνώ να φορολογηθούν όλοι οι υπέρβαροι για να κάνουμε συν τις άλλοις και οικονομία στο υπουργείο υγείας από τα φάρμακα για τις υπερτάσεις , τα ζάχαρα και τις καρδιοπάθειες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                        Πάντως εγώ συμφωνώ να φορολογηθούν όλοι οι υπέρβαροι για να κάνουμε συν τις άλλοις και οικονομία στο υπουργείο υγείας από τα φάρμακα για τις υπερτάσεις , τα ζάχαρα και τις καρδιοπάθειες.

                                        Δεν βλέπω να το ψηφίζουν οι δύο αντιπρόεδροι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Μερικές παρατηρήσεις:

                                          1. Προφανώς δεν είναι εύκολο σε όλους να αντιδράσουν. Αν έχεις ένα αυτοκίνητο, δεν μπορείς πχ να καταθέσεις πινακίδες. Ούτε εμένα θα μου είναι ευχάριστο να κυκλοφορώ με την 12+ ετή Lancia Y αντί με την 4ετή 120i, ούτε φυσικά θα μπορώ να πάω άνετα ένα ταξίδι κλπ κλπ, αλλά ο καθένας ας σκεφτεί πώς μπορεί, ΑΝ μπορεί να αντιδράσει. Γιατί αν αντιδράσουμε όλοι μαζί, τότε θα νοιαστούν. Η μαζική κατάθεση πινακίδων πριν 2 χρόνια, έφερε μια μικρή εκλογίκευση στα τέλη την επόμενη χρονιά, γιατί να μην το κάνουμε πιο μαζικά;
                                          2. Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
                                            Ή μήπως πιστεύετε πως τέτοιες σκέψεις δεν έχουν γίνει ήδη;
                                          3. Είναι αστείο να λέει κάποιος πως θα δουλέψει περισσότερο για να πληρώσει τα τέλη. Για την ακρίβεια, είναι κάτι διαφορετικό από αστείο, αλλά δεν θέλω και να παρεξηγηθώ με συμπαθείς κατά τ' άλλα συμφορουμίτες και φίλους....
                                            Ο D-jet το είπε πολύ ωραία, όπως πάει το πράγμα θα έχουμε το 1/5 των Ελλήνων άνεργους, οι περισσότεροι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο και έχει απαίτηση το κράτος να σκάσουμε κάποιοι ένα σκασμό λεφτά επειδή έχουμε δίλιτρο +; Δεν ξέρω φυσικά ο καθένας τι καβάτζες έχει, πόσο σίγουρη είναι η θέση του ή η δουλειά του και ειλικρινά ελπίζω να μην έχει καμία ατυχία και όλα να του πάνε καλά, αλλά καλό είναι να κοιτάμε και λίγο δίπλα μας και να μην χάνουμε επαφή με την κοινωνία.
                                          4. Δεν λέω πως δεν έχω τα λεφτά να πληρώσω τα τέλη. Τα έχω, όπως και δεν έχω και χρέη ή δάνεια και έχω και χρήματα στην άκρη. Αλλά αν χάσω την δουλειά μου και δεν βρίσκω άλλη, όλα αυτά δεν θα με πάνε μακριά... Άρα, προτιμώ να αφήσω 2χιλιάρικα στην τράπεζα και όχι στα τέλη και στην ασφάλεια, γιατί 2 χιλιάρικα είναι 2+ μήνες άνετης ζωής αν δεν έχω δουλειά. Και αντιλαμβάνομαι πως είμαι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ προνομιούχος, γιατί ούτε παιδιά , ούτε οικογένεια έχω, μόνον ένα νοίκι. Ο τεχνίτης μου όμως ο Γρηγοράκης που απολύθηκε την Τετάρτη, νοίκι, παιδάκι και έγκυο γυναίκα και δούλευε μόνον αυτός. Άντε να του πεις τώρα αυτού να δουλέψει περισσότερο. Του είχε βγει η πίστη ανάποδα στην Εγνατία Οδό, μέσα στο κρύο και στο χιόνι και τώρα τον στείλανε χωρίς προειδοποίηση!
                                            Ξαναλέω, δεν εύχομαι σε κανέναν κάτι αντίστοιχο, αλλά ας προσπαθήσουμε όλοι να καταλάβουμε τι συμβαίνει γύρω μας.
                                          5. Κανείς δεν σχολιάζει βλέπω το γεγονός πως ΑΝ κάποιος δεν έχει να πληρώσει τα τέλη, η μόνη λύση είναι να καταθέσει πινακίδες. Ούτε λόγος για δυνατότητα πώλησης του αυτοκινήτου, αφού δεν υπάρχουν αρκετοί τρελοί εκεί έξω να το πάρουν...
                                            Γι' αυτό, μας είχε προετοιμάσει κανένας;
                                          6. Να κάνω και μια πρόβλεψη; Αν αντιδράσουν δυναμικά οι δίλιτροι+ και οι έμποροι (για πρώτη φορά τους λυπάμαι. Είναι δεκάδες επιχειρηματίες με ένα τεράστιο στοκ που τους έμεινε στο χέρι... ), να αναμένετε οι υπόλοιποι 'διορθώσεις' στα τέλη και την έκτακτη εισφορά που θα αγγίξουν τους πάντες (εκτός από τα 1000αρια)... Σκεφτείτε λίγο πως αν αντί να χαρατσώσεις τους δίλιτρους+ με 5% επί του τεκμηρίου , ανεβάσεις τα τέλη σε ΟΛΟΥΣ για το ίδιο ποσοστό, θα βγάλεις περισσότερα.... Και επειδή φαίνεται πως θα είναι αρκετοί αυτοί που θα παραδώσουν πινακίδες στο τέλος της χρονιάς, προσωπικά δεν θα κοιμόμουν καθόλου ήσυχος.

                                          EDIT Ορθογραφικό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                            1. Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
                                              Ή μήπως πιστεύετε πως τέτοιες σκέψεις δεν έχουν γίνει ήδη;

                                            Κανείς δεν χαίρεται, άστοχη η παρατήρησή σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 243 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr