-
Εγώ κατέθεσα απο το τέλος του 2010 τις πινακίδες του δίλιτρου C4 γιατι τότε αν και είχα να πληρώσω θεώρησα κοροιδία το 600άρι που έβγαινε με την έκτακτη εισφορά για τα τέλη του 2011 και εφόσον είχα το Ατος και το μηχανάκι δέν μου χρειαζόταν κιολας.
Καλά, για τα νέα μέτρα δέν το συζητώ, έχουμε ξεπεράσει το στάδιο της κοροιδίας και μιλάμε πλέον για εκβιασμό και ληστεία κανονική.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όπως κανένας δεν σε υποχρεώνει να ξαναφάς στο ίδιο εστιατόριο, έτσι και δε σε υποχρεώνει να το κρατήσεις. Θα μπορούσε κάποιος που έβλεπε ότι δεν τον έπαιρνε το 2009 να το συντηρεί, να το πουλούσε που τα πράγματα δεν ήταν τόσο τραγικά όσο τώρα. Κρατώντας το όμως από το 2009 και μετά το παντρεύτηκε για τα καλά.Τα τέλη σίγουρα θα ΞΑΝΑ-αλλάξουν και η μοναδική φόρμουλα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει είναι βάσει ιπποδύναμης, οπότε νομίζω αυτό είναι το επόμενο.
Κοινώς, δέν φταίει ο βιαστής, φταίει η γυναίκα που ήταν ντυμένη προκλητικά
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Kάνετε λες και δεν ξέρατε τι παίζει με τα ΙΧ στην Ελλάδα.
Άλλαξαν οι μανδαρίνοι τα νούμερα. Μπορείτε να γράψετε πόσα πληρώνατε όταν αγοράσατε τα δίλιτρά σας και πόσα τώρα;
Γιατί λέτε '800 ευρώ, α τους κλέφτες!' Μα δεν είναι 0 -> 800 ή ξέρω 'γω πόσα!
Πχ το 2007 τα 'δίλιτρα' [1.929 – 2.357 κ.εκ.] πλήρωναν 372 €. Το 2011 600 €. Η διαφορά είναι ~230 €. Δηλαδή για 230 € γίνεται αυτή η κουβέντα; Όταν για ένα σέρβις, γνωστού πριν την αγορά κόστους, δεν έχουν αρκετοί πρόβλημα να σκάσουν πεντακοσάρικα;Την εποχή όμως που οι αμέτρητοι 1400άρηδες των 75-90 ίππων με οχήματα αξίας >>30.000€, δεν ακούγονταν κλάψες, το βάρος μοιραζόταν με ισονομία και δικαιοσύνη.
Τεσπά...
+270ευρώ φόρο πολυτελείας* ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ για την χρήση του αυτοκινήτου το 2010! Τα οποία μάλλον θα αυξηθούν από το 2012 (μαζί με τα τέλη βεβαίως-βεβαίως).
Και ναι, συμφωνώ ότι τα 500ευρώ από μόνα τους μπορεί να μη βγάζουν κάποιον εκτός προγραμματισμού. Όμως, τα 500ευρώ σε συνδυασμό με την έκτακτη εισφορά (1%-2%), τη μείωση του αφορολογήτου, την κατάργηση της επιστροφής μέσω των αποδείξεων, κτλ δύσκολο να μην επηρεάζουν.
*: Όπου ο πλούσιος δεν προκύπτει καν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου (+παλαιότητα) αλλά από τα cc. Ο έχων A5 ή E200CGI του κουτιού με τιμή χωρίς έξτρα 42000€ ή 47700€ δε λογίζεται ως πλούσιος
λοκ λάθος εποχή αγόρασες το τάπερ ...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Τι θα κάνω? Όπως λέει ο sv2...το κεφάλι κάτω και δουλειά στο φουλ, πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι αξίζεις τα χρήματα που παίρνεις.
Ελα φιλε μου και εσυ στο Μιλανο η στο Μοναχο εισαι;
Ποτε θα συναντηθουμε στο Κομο;και αν χασεις την δουλεια σου αν κλεισει η πολυεθνικη που δουλευεις μετα στο φουλ τι θα ειναι...;
η ;Ε αν κλείσει θα σου'ρθω τότε.
Αν χάσω τη δουλειά μου (φαγωθήκατε ρε μλκς...τι σας έχει πιάσει?!) , το τελευταίο πράγμα που θα με ενδιαφέρει και θα ασχοληθώ (πέρα από τη ) θα είναι τι θα κάνω με το αυτοκίνητό μου Δημήτρη. Υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο σημαντικά πράγματα από τα τέλη κυκλοφορίας (και τη ) for f#ck's sake δηλαδή...
Εξαρτάται από το κλάδο, αλλά αύξηση του τζίρου υφίσταται. Για παράδειγμα, ο τουρισμός έχει αυξηθεί φέτος στην Ελλάδα κατά 20%
Πάντως, μιας και το ανέφερες...τον Αύγουστο θα είμαι στο Μιλάνο.
Κοινώς, δέν φταίει ο βιαστής, φταίει η γυναίκα που ήταν ντυμένη προκλητικά
Εγώ κατέθεσα απο το τέλος του 2010 τις πινακίδες του δίλιτρου C4 γιατι τότε αν και είχα να πληρώσω θεώρησα κοροιδία το 600άρι που έβγαινε με την έκτακτη εισφορά για τα τέλη του 2011 και εφόσον είχα το Ατος και το μηχανάκι δέν μου χρειαζόταν κιολας.
-
@elteo: Βάματα...
Σοβαρά τώρα, μια κάποια αύξηση στα τέλη περίμενα σε όλο το φάσμα των κυβικών (προφανώς πιο μεγάλη σε απόλυτα νούμερα στα 2lt+). Δεν περίμενα, όμως, να χαρακτηριστώ και 'πλούσιος' επειδή έχω ένα αυτοκίνητο αρχικής αξίας 33χιλ με τιμή αγοράς από εμένα 17χιλ. Δυστυχώς, για τους λόγους που εξήγησα νωρίτερα δε βλέπω άλλη λύση προς το παρόν (για εμένα) από το να πληρώσω: 2ο αυτοκίνητο δεν έχω, μηχανή δεν έχω, σταθερό δρομολόγιο όπου να βολεύουν τα ΜΜΜ δεν έχω. Όσο η χρήση που του κάνω (κυρίως μετακίνηση για τη δουλειά) μού αποφέρει περισσότερα έσοδα από τα έξοδα που μού προκαλεί, θα το κυκλοφορώ. Αν η κατάσταση αντιστραφεί, βλέπουμε...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ε αν κλείσει θα σου'ρθω τότε.
Αν χάσω τη δουλειά μου (φαγωθήκατε ρε μλκς...τι σας έχει πιάσει?!) , το τελευταίο πράγμα που θα με ενδιαφέρει και θα ασχοληθώ (πέρα από τη ) θα είναι τι θα κάνω με το αυτοκίνητό μου Δημήτρη. Υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο σημαντικά πράγματα από τα τέλη κυκλοφορίας (και τη ) for f#ck's sake δηλαδή...
Εξαρτάται από το κλάδο, αλλά αύξηση του τζίρου υφίσταται. Για παράδειγμα, ο τουρισμός έχει αυξηθεί φέτος στην Ελλάδα κατά 20%
Πάντως, μιας και το ανέφερες...τον Αύγουστο θα είμαι στο Μιλάνο.
[
ωρε ματια δεν εννοουσα εσενα γενικα μιλουσα μα τον Αγιο!
Προς Θεου ουτε υποθετικα δεν θελω να μιλαω ετσι...Οσον αφορα να μου ερθεις ελα να κανουμε και παρεα αλλα ευχομαι να μην χρειαστει αδερφε ειλικρινα!
Οσον αφορα τον τουρισμο...εχει αυξηθει αλλα περιεργως τα εσοδα δεν αναλογουν με την αυξηση των αφιξεων...
ΥΓ.Αυγουστο ειμαι Κερκυρα...
ΥΓ2. ελεγα πως αν πχ δεν εχω δουλεια εγω μετα στο φουλ αντε να καθομαι και να -ομαι... -
Τα έσοδα Δημήτρη δεν αναλογούν με την αύξηση καθώς αρκετοί επιχειρηματίες συνεχίζουν να μη κόβουν αποδείξεις και τέλος τα all-inclusive φέρνουν έσοδα στις ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά όχι στα μαγαζιά στο κέντρο.
Υ.Γ. Κι εσύ Αύγουστο βρήκες να πας Κέρκυρα?
-
Βέβαια δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι το κακό με τις καγιέν και τα τσερόκιΑ είχε παραγίνει αλλά διάολε και αυτοί πλήρωσαν τσουχτερό φόρο για τα αγοράσουν.
Είπαμε πρέπει να μαζευτούν 78 δις από φόρους και πωλήσεις οργανισμών και τα κομματόσκυλα δεν τα ακουμπάνε.
Πάντως εγώ συμφωνώ να φορολογηθούν όλοι οι υπέρβαροι για να κάνουμε συν τις άλλοις και οικονομία στο υπουργείο υγείας από τα φάρμακα για τις υπερτάσεις , τα ζάχαρα και τις καρδιοπάθειες. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πάντως εγώ συμφωνώ να φορολογηθούν όλοι οι υπέρβαροι για να κάνουμε συν τις άλλοις και οικονομία στο υπουργείο υγείας από τα φάρμακα για τις υπερτάσεις , τα ζάχαρα και τις καρδιοπάθειες.
Δεν βλέπω να το ψηφίζουν οι δύο αντιπρόεδροι
-
Μερικές παρατηρήσεις:
- Προφανώς δεν είναι εύκολο σε όλους να αντιδράσουν. Αν έχεις ένα αυτοκίνητο, δεν μπορείς πχ να καταθέσεις πινακίδες. Ούτε εμένα θα μου είναι ευχάριστο να κυκλοφορώ με την 12+ ετή Lancia Y αντί με την 4ετή 120i, ούτε φυσικά θα μπορώ να πάω άνετα ένα ταξίδι κλπ κλπ, αλλά ο καθένας ας σκεφτεί πώς μπορεί, ΑΝ μπορεί να αντιδράσει. Γιατί αν αντιδράσουμε όλοι μαζί, τότε θα νοιαστούν. Η μαζική κατάθεση πινακίδων πριν 2 χρόνια, έφερε μια μικρή εκλογίκευση στα τέλη την επόμενη χρονιά, γιατί να μην το κάνουμε πιο μαζικά;
- Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
Ή μήπως πιστεύετε πως τέτοιες σκέψεις δεν έχουν γίνει ήδη; - Είναι αστείο να λέει κάποιος πως θα δουλέψει περισσότερο για να πληρώσει τα τέλη. Για την ακρίβεια, είναι κάτι διαφορετικό από αστείο, αλλά δεν θέλω και να παρεξηγηθώ με συμπαθείς κατά τ' άλλα συμφορουμίτες και φίλους....
Ο D-jet το είπε πολύ ωραία, όπως πάει το πράγμα θα έχουμε το 1/5 των Ελλήνων άνεργους, οι περισσότεροι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο και έχει απαίτηση το κράτος να σκάσουμε κάποιοι ένα σκασμό λεφτά επειδή έχουμε δίλιτρο +; Δεν ξέρω φυσικά ο καθένας τι καβάτζες έχει, πόσο σίγουρη είναι η θέση του ή η δουλειά του και ειλικρινά ελπίζω να μην έχει καμία ατυχία και όλα να του πάνε καλά, αλλά καλό είναι να κοιτάμε και λίγο δίπλα μας και να μην χάνουμε επαφή με την κοινωνία. - Δεν λέω πως δεν έχω τα λεφτά να πληρώσω τα τέλη. Τα έχω, όπως και δεν έχω και χρέη ή δάνεια και έχω και χρήματα στην άκρη. Αλλά αν χάσω την δουλειά μου και δεν βρίσκω άλλη, όλα αυτά δεν θα με πάνε μακριά... Άρα, προτιμώ να αφήσω 2χιλιάρικα στην τράπεζα και όχι στα τέλη και στην ασφάλεια, γιατί 2 χιλιάρικα είναι 2+ μήνες άνετης ζωής αν δεν έχω δουλειά. Και αντιλαμβάνομαι πως είμαι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ προνομιούχος, γιατί ούτε παιδιά , ούτε οικογένεια έχω, μόνον ένα νοίκι. Ο τεχνίτης μου όμως ο Γρηγοράκης που απολύθηκε την Τετάρτη, νοίκι, παιδάκι και έγκυο γυναίκα και δούλευε μόνον αυτός. Άντε να του πεις τώρα αυτού να δουλέψει περισσότερο. Του είχε βγει η πίστη ανάποδα στην Εγνατία Οδό, μέσα στο κρύο και στο χιόνι και τώρα τον στείλανε χωρίς προειδοποίηση!
Ξαναλέω, δεν εύχομαι σε κανέναν κάτι αντίστοιχο, αλλά ας προσπαθήσουμε όλοι να καταλάβουμε τι συμβαίνει γύρω μας. - Κανείς δεν σχολιάζει βλέπω το γεγονός πως ΑΝ κάποιος δεν έχει να πληρώσει τα τέλη, η μόνη λύση είναι να καταθέσει πινακίδες. Ούτε λόγος για δυνατότητα πώλησης του αυτοκινήτου, αφού δεν υπάρχουν αρκετοί τρελοί εκεί έξω να το πάρουν...
Γι' αυτό, μας είχε προετοιμάσει κανένας; - Να κάνω και μια πρόβλεψη; Αν αντιδράσουν δυναμικά οι δίλιτροι+ και οι έμποροι (για πρώτη φορά τους λυπάμαι. Είναι δεκάδες επιχειρηματίες με ένα τεράστιο στοκ που τους έμεινε στο χέρι... ), να αναμένετε οι υπόλοιποι 'διορθώσεις' στα τέλη και την έκτακτη εισφορά που θα αγγίξουν τους πάντες (εκτός από τα 1000αρια)... Σκεφτείτε λίγο πως αν αντί να χαρατσώσεις τους δίλιτρους+ με 5% επί του τεκμηρίου , ανεβάσεις τα τέλη σε ΟΛΟΥΣ για το ίδιο ποσοστό, θα βγάλεις περισσότερα.... Και επειδή φαίνεται πως θα είναι αρκετοί αυτοί που θα παραδώσουν πινακίδες στο τέλος της χρονιάς, προσωπικά δεν θα κοιμόμουν καθόλου ήσυχος.
EDIT Ορθογραφικό
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
- Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
Ή μήπως πιστεύετε πως τέτοιες σκέψεις δεν έχουν γίνει ήδη;
Κανείς δεν χαίρεται, άστοχη η παρατήρησή σου.
- Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
- Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
Ή μήπως πιστεύετε πως τέτοιες σκέψεις δεν έχουν γίνει ήδη;
Κανείς δεν χαίρεται, άστοχη η παρατήρησή σου.
Όλοι θα πληρώσουν ... ή θα παραδώσουν! Και αν δεν τα πάρουν και απ' αυτούς υπάρχουν και τα 1000άρια!
- Όσοι 1600άρηδες σήμερα επιχαίρουν για τους 'χαζούς' δίλιτρους, να ξέρουν πως αν το κράτος πάρει από τους δίλιτρους τα @@ μας, είτε από μαζική κατάθεση πινακίδων, είτε από πινακίδες εξωτερικού, το φορολογικό βάρος θα κατέβει ΚΑΙ σ' αυτούς. Γιατί όχι μια εισφορά 5% και σ' αυτούς επί του τεκμηρίου, ούτως ή άλλως είναι μικρότερο το τεκμήριο...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
- Είναι αστείο να λέει κάποιος πως θα δουλέψει περισσότερο για να πληρώσει τα τέλη. Για την ακρίβεια, είναι κάτι διαφορετικό από αστείο, αλλά δεν θέλω και να παρεξηγηθώ με συμπαθείς κατά τ' άλλα συμφορουμίτες και φίλους....
Ο D-jet το είπε πολύ ωραία, όπως πάει το πράγμα θα έχουμε το 1/5 των Ελλήνων άνεργους, οι περισσότεροι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο και έχει απαίτηση το κράτος να σκάσουμε κάποιοι ένα σκασμό λεφτά επειδή έχουμε δίλιτρο +; Δεν ξέρω φυσικά ο καθένας τι καβάτζες έχει, πόσο σίγουρη είναι η θέση του ή η δουλειά του και ειλικρινά ελπίζω να μην έχει καμία ατυχία και όλα να του πάνε καλά, αλλά καλό είναι να κοιτάμε και λίγο δίπλα μας και να μην χάνουμε επαφή με την κοινωνία.
+1000
καθημερινα γινονται απολυσεις γυρω μας, απορω σε ποιον κοσμο ζουν καποιοι. Ή μαλλον ξερω, αλλα θα γινω κακος...
και το χειροτερο δεν ειναι να απολυθεις, αλλα το ποσο δυσκολο ειναι να ξαναβρεις δουλεια, οπως και ποσα λεφτα θα παρεις. Γιατι οσοι νομιζουν οτι ειναι σχετικα ευκολο να βρουν δουλεια σε 1-2-3 μηνες με τα ιδια λεφτα με πριν... καλυτερα να ρωτησουν κανεναν ανεργο φιλο τους να τους ενημερωσει τι γινεται εξω στον κοσμο.
Και οποιος νομιζει οτι ειναι αρκετο, απλα να εισαι καλος στη δουλεια σου, ειναι πολυ γελασμενοι...επειδη ΕΧΩ περασει απο αυτη την καθολου ευχαριστη θεση, ξερω οτι οι αλλοι ΔΕΝ μπορουν να καταλαβουν τις δυσκολιες και τα προβληματα που δημιουργουνται.
- Είναι αστείο να λέει κάποιος πως θα δουλέψει περισσότερο για να πληρώσει τα τέλη. Για την ακρίβεια, είναι κάτι διαφορετικό από αστείο, αλλά δεν θέλω και να παρεξηγηθώ με συμπαθείς κατά τ' άλλα συμφορουμίτες και φίλους....
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία.
Αγάπη να υπάρχει.Xάρισε τότε το Άουντι σε κάποιον που δεν έχει, με πολλή αγάπη...
-
Αλλη μια φορα φαινεται τοσο προφητικο το http://www.youtube.com/watch?v=yCyfov-kNYo
Ο χρήστης spiros έγραψε:
- Είναι αστείο να λέει κάποιος πως θα δουλέψει περισσότερο για να πληρώσει τα τέλη. Για την ακρίβεια, είναι κάτι διαφορετικό από αστείο, αλλά δεν θέλω και να παρεξηγηθώ με συμπαθείς κατά τ' άλλα συμφορουμίτες και φίλους....
Ο D-jet το είπε πολύ ωραία, όπως πάει το πράγμα θα έχουμε το 1/5 των Ελλήνων άνεργους, οι περισσότεροι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο και έχει απαίτηση το κράτος να σκάσουμε κάποιοι ένα σκασμό λεφτά επειδή έχουμε δίλιτρο +; Δεν ξέρω φυσικά ο καθένας τι καβάτζες έχει, πόσο σίγουρη είναι η θέση του ή η δουλειά του και ειλικρινά ελπίζω να μην έχει καμία ατυχία και όλα να του πάνε καλά, αλλά καλό είναι να κοιτάμε και λίγο δίπλα μας και να μην χάνουμε επαφή με την κοινωνία.
+1000
καθημερινα γινονται απολυσεις γυρω μας, απορω σε ποιον κοσμο ζουν καποιοι. Ή μαλλον ξερω, αλλα θα γινω κακος...
και το χειροτερο δεν ειναι να απολυθεις, αλλα το ποσο δυσκολο ειναι να ξαναβρεις δουλεια, οπως και ποσα λεφτα θα παρεις. Γιατι οσοι νομιζουν οτι ειναι σχετικα ευκολο να βρουν δουλεια σε 1-2-3 μηνες με τα ιδια λεφτα με πριν... καλυτερα να ρωτησουν κανεναν ανεργο φιλο τους να τους ενημερωσει τι γινεται εξω στον κοσμο.
Και οποιος νομιζει οτι ειναι αρκετο, απλα να εισαι καλος στη δουλεια σου, ειναι πολυ γελασμενοι...επειδη ΕΧΩ περασει απο αυτη την καθολου ευχαριστη θεση, ξερω οτι οι αλλοι ΔΕΝ μπορουν να καταλαβουν τις δυσκολιες και τα προβληματα που δημιουργουνται.
+1 και στα δυο ποστ
- Είναι αστείο να λέει κάποιος πως θα δουλέψει περισσότερο για να πληρώσει τα τέλη. Για την ακρίβεια, είναι κάτι διαφορετικό από αστείο, αλλά δεν θέλω και να παρεξηγηθώ με συμπαθείς κατά τ' άλλα συμφορουμίτες και φίλους....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
επειδη ΕΧΩ περασει απο αυτη την καθολου ευχαριστη θεση, ξερω οτι οι αλλοι ΔΕΝ μπορουν να καταλαβουν τις δυσκολιες και τα προβληματα που δημιουργουνται.Και επειδή πολύ σωστά (διπλό το βίωμα μου) δεν είναι καθόλου ευχάριστη θέση, δεν πιστεύεις ότι υπάρχουν πολλοί τωρινοί '2λιτροι' που έχουν ... μνήμη χρυσόψαρου?
Και πρέπει να δικαιολογήσω την διαμαρτυρία τους? -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά δε θα σηκωθώ από το εστιατόριο να φύγω...δεν είναι στο χαρακτήρα μου...
Και τι είναι στο χαρακτήρα σου Νίκο όταν σε κλέβουν, να γίνεις ο καλύτερός τους πελάτης?...
Ακριβώς!
Δεν ήταν και πολύ καλό πάντως τo παράδειγμα με το εστιατόριο που έδωσες παραπάνω - ακόμα κι αν αφορά αποκλειστικά και μόνον εσένα και τον τρόπο που σκέφτεσαι εσύ. Ίσως εσύ να πας σε εστιατόρια, να παραγγέλνεις ό,τι θέλεις χωρίς να ζητήσεις να δεις τον τιμοκατάλογο, και μετά να πληρώνεις αδιαμαρτύρητα ό,τι και να σου πουν, αφήνοντάς το στο χέρι τους αν θα σε κλέψουν ή όχι, αλλά δε νομίζω ότι έτσι σκέφτονται όλοι. Και το να πιστεύεις ότι και να σε κλέψουν εσύ δεν έχεις άλλη επιλογή (π.χ. να τους βρίσεις, να σηκωθείς να φύγεις και να μην ξαναπατήσεις) είναι λάθος, όσο κι αν 'δεν είναι στο χαρακτήρα σου'.
Δεν μου έχεις απαντήσει. Εσύ τι αυτοκίνητο έχεις? Πόσα κυβικά και σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το θέμα?
Peugeot 206 του 2005 με 1997cc και σημερινή αξία κάτω από 10.000 ευρώ (αν και το έχω σαν καινούργιο).
Το 'θέμα' θα με ενδιέφερε ακόμα και 1000άρι να είχα διότι όπως και να το δεις η αλητεία είναι αλητεία και αν δεν την πολεμήσεις θα επεκταθεί και αλλού.
-
Ως 2λιτρος, για την πληρωμή των τελών είμαι για πρώτη φορά σε δίλημμα ...
Πλην της περίπτωσης 'καταθέτουμε πινακίδες αλλά κυκλοφοράμε κανονικά όλοι στους δρόμους' με την οποία δεν συμφωνώ, για τους εύστοχους λόγους που ανέφερε ο lokatzis, κάθε άλλη απόφαση είναι κατανοητή, αρκεί να μην ειναι 'παράνομη' και σε βάρος των υπολοίπων χρηστών των δρόμων !
Αν αποφασιστεί ίδρυση κινήματος 'ΤΑ 2ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ PARKING - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΛΗ ', θα γίνω μέλος !
Είμαι όμως σίγουρος ότι του χρόνου, όλα τα υπόλοιπα ΙΧ της οικογένειας θα πληρώσουν 30% ακριβότερα τέλη, ακόμα και το SMART. Θα τα παρκάρουμε και αυτά???
Δεν νομίζω -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Ως 2λιτρος, για την πληρωμή των τελών είμαι για πρώτη φορά σε δίλημμα ...Πλην της περίπτωσης 'καταθέτουμε πινακίδες αλλά κυκλοφοράμε κανονικά όλοι στους δρόμους' με την οποία δεν συμφωνώ, για τους εύστοχους λόγους που ανέφερε ο lokatzis, κάθε άλλη απόφαση είναι κατανοητή, αρκεί να μην ειναι 'παράνομη' και σε βάρος των υπολοίπων χρηστών των δρόμων !
Αν αποφασιστεί ίδρυση κινήματος 'ΤΑ 2ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ PARKING - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΛΗ ', θα γίνω μέλος !
Είμαι όμως σίγουρος ότι του χρόνου, όλα τα υπόλοιπα ΙΧ της οικογένειας θα πληρώσουν 30% ακριβότερα τέλη, ακόμα και το SMART. Θα τα παρκάρουμε και αυτά???
Δεν νομίζωΠαιδιά... η λύση είναι μία... όλοι μα όλοι, και 1000άρι να είναι το αμάξι σας, καταβολή των τελών στο ταμείο παρακαταθηκών και δανείων και ταυτόχρονη προσφυγή έναντι ΚΑΙ των τεκμηρίων ΚΑΙ των τελών. Κυκλοφορούμε με τις πινακίδες μας κανονικά, πληρώνουμε ασφάλεια κανονικά, αν μας σταματήσουν επιδεικνύουμε την απόδειξη από το ταμείο και αντίγραφο της προσφυγής. Λεπτομέρειες από Δευτέρα ή Τρίτη (δυστυχώς δεν κατάφερα να δω το δικηγόρο μου χτες που ήθελα).
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Ερώτηση κλειδι...Αν καταθέσεις πινακίδες τέλος του 2011 θα γλυτώσεις και το τέλος κυκλοφορίας του 2012 και την έκτακτη εισφορά** ή μόνο **τα τέλη κυκλοφορίας;
Γι΄αυτό ξέρετε κάτι;
Τέλη κυκλοφορίας