Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa GT - Mazda RX8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa GT - Mazda RX8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    132
    388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Στα 28-29000 που θα κοστίζει το μικρό, απλώς θα σβήσει κάθε ανταγωνιστή. Ποιος θα πάει μετά να αγοράσει Civic Type-R ή τη GT 1.8; Ακόμα και αυτοκίνητα κύρους, όπως η 316 Ci, νομίζω ότι θα χάσουν αγοραστές. Ειδικά αν το παραγγείλεις με τις 18άρες, οπότε δε θα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει αν έχει το μικρό ή το μεγάλο

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Στα 28-29000 που θα κοστίζει το μικρό, απλώς θα σβήσει κάθε ανταγωνιστή. Ποιος θα πάει μετά να αγοράσει Civic Type-R ή τη GT 1.8; Ακόμα και αυτοκίνητα κύρους, όπως η 316 Ci, νομίζω ότι θα χάσουν αγοραστές. Ειδικά αν το παραγγείλεις με τις 18άρες, οπότε δε θα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει αν έχει το μικρό ή το μεγάλο

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfasud last edited by

          Οδηγησα το μεγαλο και εχεις την εντυπωση οτι εχει 100 ιππους λιγωτερους απο οτι το δινει!Ηταν ολοκαινουργιο ομως, αν παιζει κανενα ρολο αυτο!Η μηχανη ζοριζοταν μετα τις 6,500 στροφες!Αυτο που δεν μου αρεσε ηταν η συμπεριφορα του πισω μερους!Χοροπηδουσε και αλλαζε, η τουλαχιστον σου εδινε αυτην την εντυπωση, τροχια, φυσικα μιλαμε ανεπαισθητα, αλλα δεν το ζορισα κιολας!Δεν εχει την κατευθηντικοτητα ενος καλου μπροστοκινητου!Λιγακι ανακριβες τιμονι!
          Σπυρος
          ΥΓ:Εγω θα επαιρνα την Αλφα, καμμια συγκριση σε ποιοτητα κυλισεως και γενικα συνδιασμος μηχανη-κιβωτιο-μεταδωση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Ο χρήστης alfasud έγραψε:
            Οδηγησα το μεγαλο και εχεις την εντυπωση οτι εχει 100 ιππους λιγωτερους απο οτι το δινει!Ηταν ολοκαινουργιο ομως, αν παιζει κανενα ρολο αυτο!Η μηχανη ζοριζοταν μετα τις 6,500 στροφες!Αυτο που δεν μου αρεσε ηταν η συμπεριφορα του πισω μερους!Χοροπηδουσε και αλλαζε, η τουλαχιστον σου εδινε αυτην την εντυπωση, τροχια, φυσικα μιλαμε ανεπαισθητα, αλλα δεν το ζορισα κιολας!Δεν εχει την κατευθηντικοτητα ενος καλου μπροστοκινητου!Λιγακι ανακριβες τιμονι!
            Σπυρος
            ΥΓ:Εγω θα επαιρνα την Αλφα, καμμια συγκριση σε ποιοτητα κυλισεως και γενικα συνδιασμος μηχανη-κιβωτιο-μεταδωση!

            Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα επέλεγες την Alfa Romeo

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavlos23 last edited by

              Ο χρήστης theo111r έγραψε:
              Όσοι μάλιστα είχαν και την τύχη να συζήσουν με Μ5 σίγουρα θα εξεπλάγησαν και αυτοί με το γεγονός ότι έπρεπε και αυτοί περιοδικά να προσθέτουν λάδι.

              Ακριβώς,ειδικά για τα πρώτα 15.000 χλμ. ανά 1000χλμ, χρειάζεται να συμπληρωθεί ένα λίτρο λάδι. Αυτό το αναφέρουν κάτοχοι Μ5.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                Στα 28-29000 που θα κοστίζει το μικρό, απλώς θα σβήσει κάθε ανταγωνιστή. Ποιος θα πάει μετά να αγοράσει Civic Type-R ή τη GT 1.8; Ακόμα και αυτοκίνητα κύρους, όπως η 316 Ci, νομίζω ότι θα χάσουν αγοραστές.

                Εγώ θα ήμουν ένας απο αυτούς που θα αγόραζαν το Type-R πάντως.

                Ειδικά αν το παραγγείλεις με τις 18άρες, οπότε δε θα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει αν έχει το μικρό ή το μεγάλο

                Απο ότι ξέρω και το RX-8 των 192 ίππων θα έχει στο στάνταρ εξοπλισμό τις 18άρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                  Όσοι μάλιστα είχαν και την τύχη να συζήσουν με Μ5 σίγουρα θα εξεπλάγησαν και αυτοί με το γεγονός ότι έπρεπε και αυτοί περιοδικά να προσθέτουν λάδι.

                  Ακριβώς,ειδικά για τα πρώτα 15.000 χλμ. ανά 1000χλμ, χρειάζεται να συμπληρωθεί ένα λίτρο λάδι. Αυτό το αναφέρουν κάτοχοι Μ5.

                  Ναι, ναι, είναι αλήθεια. Το είχα παρατηρήσει και γω. Ωπ, λάθος, νόμιζα ότι είπες 'κάτοχοι Μ(Χ)5'

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Συμφωνα με το τελευταιο τευχος των 4Τ το μοτερ του Μαζντα αντεξε 24ωρες με τερμα γκαζι χωρις προβλημα. Ειναι νομιζω ενα ενδιαφερον σημειο για την αξιοπιστια του μοτερ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xristos69 last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      Συμφωνα με το τελευταιο τευχος των 4Τ το μοτερ του Μαζντα αντεξε 24ωρες με τερμα γκαζι χωρις προβλημα. Ειναι νομιζω ενα ενδιαφερον σημειο για την αξιοπιστια του μοτερ.

                      Μην βγάζεις απο αυτό συμπέρασμα. Κάθε είδους χρήση όπως αυτή έχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Διαφορετικά και πολύ καλά αυτοκίνητα και τα δυο...
                        Πάντως αν τελικά πουλήσω την 147 θα πάρω το RX-8!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          george-logothetis last edited by

                          Καλημέρα.

                          Αν και έχω ALFA, έχω και στα χέρια μου ένα RX-7 του 84. Με πίκρα παραδέχομαι ότι θα έπαιρνα το RX-8.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Σε επίπεδο GT 3,2 - RX8 240 θα προτιμούσα την άλφα. Δεν πρέπει συνολικά να είναι καλύτερη, αλλά σε τέτοιες αποφάσεις μιλάει η καρδιά πιο πολύ

                            Αν πάμε σε μικρότερα κυβικά της Άλφα όμως σε σύκριση με το ρο-χι 190, τότε ούτε η καρδιά δεν θα με έκανε να ψηφίσω Άλφα.... Όπως έγραψε και κάποιος σε άλλο τόπικ, το 190 πραγματικά 'κλέβει εκκλησίες' με αυτά που δίνει και στην τιμή που τα δίνει, κι εγώ απ'τη μεριά μου θα συμπλήρωνα 'θα κλείσει σπίτια' Πολύ απλά δεν υπάρχει ισάξιό του ή κάτι που να το πλησιάζει σε αυτήν την τιμή.

                            ψήφος? πουθενά, το σκορ για μένα (και για τους παραπάνω λόγους) είναι 1-1.

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                              Στα 28-29000 που θα κοστίζει το μικρό, απλώς θα σβήσει κάθε ανταγωνιστή. Ποιος θα πάει μετά να αγοράσει Civic Type-R ή τη GT 1.8; Ακόμα και αυτοκίνητα κύρους, όπως η 316 Ci, νομίζω ότι θα χάσουν αγοραστές.

                              Εγώ θα ήμουν ένας απο αυτούς που θα αγόραζαν το Type-R πάντως.

                              Και εγώ Μην ξεχνάμε πως είναι παντού ταχύτερο από το 'μικρό' RX-8 (και πιθανότατα και από το 'μεγάλο') και αυτό μετράει για πολλούς. Χώρια που μάλλον (χωρίς να οδηγήσει το RX-8) πρέπει να είναι και 'ευκολότερο' στο να πηγαίνει γρήγορα.

                              Οσο για το θέμα 'διασκέδαση', ε, δεν είναι μόνο τα παντιλίκια διασκέδαση. Και το να πηγαίνεις με γραμμές και ακρίβεια είναι διασκεδαστικό. Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.

                              Επειδή πάντως το θέμα μας δεν είναι το Type-R, να πω πως προτιμώ το Mazda για ένα και μόνο λόγο: είναι ένα ειδικά για το σκοπό αυτό ('πολυ-μουρ' σε συνδυασμό με οδηγική ευχαρίστηση) σχεδιασμένο αυτοκίνητο και όχι μία 147 με άλλα (πανέμορφα, το παραδέχομαι) 'ρούχα'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cliodriver last edited by

                                Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                                Η σύγκριση υφίσταται μέχρι στιγμής στις εκδόσεις RX-8 με 231 άλογα και στην GT 3.2

                                Γιατί η σύγκριση σε αυτό το επίπεδο, όπου η Αλφα υπερτερεί εμφανώς σε επιδόσεις έναντι του Μάζντα - λόγω ροπής; Γιατί όχι σύγκριση του 'μικρού' Μάζντα με την 'μικρή' Άλφα (1.8 Progression);; Μήπως επειδή δεν μπορεί να γίνει αυτή η σύγκριση;

                                Το μικρό Μάζντα, αντικειμενικά, κλέβει εκκλησίες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Στα 28-29000 που θα κοστίζει το μικρό, απλώς θα σβήσει κάθε ανταγωνιστή. Ποιος θα πάει μετά να αγοράσει Civic Type-R ή τη GT 1.8; Ακόμα και αυτοκίνητα κύρους, όπως η 316 Ci, νομίζω ότι θα χάσουν αγοραστές.

                                  Εγώ θα ήμουν ένας απο αυτούς που θα αγόραζαν το Type-R πάντως.

                                  Και εγώ Μην ξεχνάμε πως είναι παντού ταχύτερο από το 'μικρό' RX-8 (και πιθανότατα και από το 'μεγάλο') και αυτό μετράει για πολλούς. Χώρια που μάλλον (χωρίς να οδηγήσει το RX-8) πρέπει να είναι και 'ευκολότερο' στο να πηγαίνει γρήγορα.

                                  Οσο για το θέμα 'διασκέδαση', ε, δεν είναι μόνο τα παντιλίκια διασκέδαση. Και το να πηγαίνεις με γραμμές και ακρίβεια είναι διασκεδαστικό. Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.

                                  Επειδή πάντως το θέμα μας δεν είναι το Type-R, να πω πως προτιμώ το Mazda για ένα και μόνο λόγο: είναι ένα ειδικά για το σκοπό αυτό ('πολυ-μουρ' σε συνδυασμό με οδηγική ευχαρίστηση) σχεδιασμένο αυτοκίνητο και όχι μία 147 με άλλα (πανέμορφα, το παραδέχομαι) 'ρούχα'

                                  Σίγουρα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά όπως και να το κάνουμε, το Mazda είναι ασυγκρίτως πιο όμορφο από το Honda, είναι πισωκίνητο (και μάλιστα, από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην πιάτσα), έχει καλύτερο εξοπλισμό και κρατάει επίσης πολύ καλά όταν οδηγηθεί με γραμμές. Μόνο αν κάποιος το αγοράζει με 15 εγγυητές και την ψυχή στο στόμα, έχει νόημα να αγοράσει το Civic (επειδή έχει το κεφάλι του ήσυχο ότι δε θα πάθει ποτέ τίποτα, επειδή καίει λιγότερο καύσιμο και λάδι). Αν και πάλι, το RX8 έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας. Φίλος ζήτησε πριν κάνα μήνα τη συμβουλή μου και του πρότεινα Civic. Αύριο το παραλαμβάνει και μετά το ντόρο με το μικρό RX, νιώθω ότι το έκαψα το παλικάρι.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yianniswalker last edited by

                                    Προσωπικά επιλέγω RX-8, παρότι ομολογώ ότι με μεγάλα ζαντολάστιχα η Alfa είναι πολύ όμορφο αμάξι (όπως οι περισσότερες Alfa άλλωστε).

                                    Δεν μπορείτε όμως να με πείσετε σε καμία περίπτωση ότι μπορεί η έντονα μπροστόβαρη 3.2 να έχει καλύτερο κράτημα απο το RX-8 που έχει καλύτερη κατανομή βάρους αλλά και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
                                    Στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε οι μηχανικοί της Mazda να έχουν μαύρα μεσάνυχτα (και δεν νομίζω ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα)...

                                    Σε επίπεδο επιδόσεων δεν έχω να σχολιάσω κάτι δεδομένου ότι οι επιδόσεις του High Power είναι υπερεπαρκείς...

                                    Αυτό που θέλω να επιβεβειώσω είναι το εξής:

                                    Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                    Χοροπηδουσε και αλλαζε, η τουλαχιστον σου εδινε αυτην την εντυπωση, τροχια, φυσικα μιλαμε ανεπαισθητα, αλλα δεν το ζορισα κιολας!

                                    Μία μέρα ακολουθούσα ένα RX-8 με το ταπεινό almera για να δω πως πάει. Ο ιδιοκτήτης του δεν το γκάζωνε τέρμα και έτσι μπορούσα να το ακολουθήσω στην κίνηση. Σε μία κακοτεχνία (μεγάλο κυματισμό) του δρόμου, με 140km/h περίπου, το πίσω μέρος του RX-8 ταλαντώθηκε σημαντικά (πολύ περισσότερο από του Almera με τα μαμά αμορτισέρ ελατήρια). Έτσι πιστεύω τον φίλο alfasud.
                                    Απλα το αμάξι θέλει μία τετράδα (αρκετά) σκληρότερο αμορτισέρ...

                                    Δεν εχει την κατευθηντικοτητα ενος καλου μπροστοκινητου!Λιγακι ανακριβες τιμονι!

                                    Κανένα πισωκίνητο δεν έχει την κατευθυντικότητα των προσθιοκίνητων. Όλοι όσοι κατείχαν κάποια στιγμή πισωκίνητο το γνωρίζουν αυτό. Τα πλεονεκτήματα της καθεμίας διάταξης τα συνηθίζεις και τα επιλέγεις.Μην τα μπερδεύουμε... Η προηγούμενη 520 ήταν λιγότερο ευθύβολη από το Almera στα 170 τηρουμένων των αναλογιών. Και μιλάμε και αυτοκίνητα που δεν συγκρίνονται.
                                    Απλά όπου κερδίζεις χάνεις.

                                    Εγώ ως παλιός κάτοχος του RX-2 (με παλινδρομικό όμως. 616 το έλεγαν) επιλέγω δαγκωτό RX-8.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      To μικρό RX8 φοράει τον ίδιο κινητήρα με αυτό των 231 ίππων...?
                                      Τι επεμβάσεις έκαναν και μείωσαν την ισχύ στους 192 ίππους?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Νομίζω οτι η έκδοση με τους 192 ίππους κυκλοφορούσε από την αρχή σε ΗΠΑ και Καναδά.
                                        Στο ερώτημα τώρα...
                                        Μεταξύ RX-8 και Gt η καρδία ( και η λογική μου ) λέει Gt με τον καλό 3.2 και ας είναι πισωκίνητο το Mazda.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          Και τα δύο είναι φανταστικά αυτοκίνητα. Σαν ομορφιά, με το χέρι στην καρδιά θα έλεγα Άλφα. Όμως το RX8 είναι μια κατηγορία μόνο του. Και είναι κ πιο σπορ απο την Άλφα. Και πιο διασκεδαστικό, και πισωκίνητο. Η Άλφα με έχει βιδώσει με τα -μη απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά της. Περιμένω πολύ περισσότερα από μια φίρμα σαν την Άλφα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            To μικρό RX8 φοράει τον ίδιο κινητήρα με αυτό των 231 ίππων...?
                                            Τι επεμβάσεις έκαναν και μείωσαν την ισχύ στους 192 ίππους?

                                            Οι ρότορες μόνο είναι ίδιοι. Οι θυρίδες , τα μπεκ , τα μπουζί , η εισαγωγή , η εξαγωγή και το κιβώτιο είναι διαφορετικά.

                                            Περισσότερα
                                            http://www.mazda.gr/rx8_home/renesis/re ... tation.htm
                                            http://www.mazda.gr/rx8_home/text.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr