-
Με το Ferrari να δεις τι τέλη βενζίνες ασφάλεια και service θα έχεις.
Κάνει ακόμη και το Λάτση να αγχώνεται.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι μόνο για να τα βλέπεις. -
Κάπου είδα για κάποιο νέο τέλος για αυτοκίνητα, όχι κυκλοφορίας, που θα το πληρώνεις ακόμα κι αν έχεις δώσει πινακίδες εφόσον είναι στην ιδιοκτησία σου! Οπότε ούτε να το έχεις στη γυάλα και να το βλέπεις δεν θα μπορείς τζάμπα!
-
Aν κατατεθουν πολλες πινακιδες και δεν παρουν αυτα που υπολογιζαν λογικο το βρισκω,για Ελλαδα μιλαμε...Και φυσικα αν σκεφτεις να το πουλησεις θα σου πουν οτι θα πρεπει να πληρωσεις το μισο της αξιας του +ΦΠΑ για μεταβιβαση.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν κατατεθουν πολλες πινακιδες και δεν παρουν αυτα που υπολογιζαν λογικο το βρισκω,για Ελλαδα μιλαμε...Και φυσικα αν σκεφτεις να το πουλησεις θα σου πουν οτι θα πρεπει να πληρωσεις το μισο της αξιας του +ΦΠΑ για μεταβιβαση.Να το κάψεις για να απαλλαγείς θα μπορείς ή θα πληρώνεις καυσόΣΗΜΟ;
-
Αν δεν εχεις πυρασφαλεια τη γ@μησες!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αν το γράψει σε δύο άτομα θα έχουν και οι δύο το 100% του τεκμηρίου Νομίζω ο Παπακωνσταντίνου το έφτιαξε έτσι πέρσι.Έτσι είναι. Μην στηρίζεσαι πια σε αυτό το κόλπο.
Όχι ρε παιδιά, δεν ισχύει αυτό. Εγώ κανονικά έχω το 50% του τεκμηρίου ακόμα και φέτος (για το Funto). Αν δεν με πιστεύετε, δέχομαι μεταβίβαση για 1 χρόνο της μισής 430
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Με το Ferrari να δεις τι τέλη βενζίνες ασφάλεια και service θα έχεις.
Κάνει ακόμη και το Λάτση να αγχώνεται.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι μόνο για να τα βλέπεις.sv2 είσαι αγχωμένος ;
sv2: ''με την Rolls Royce πιο πολύ...'
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αν το γράψει σε δύο άτομα θα έχουν και οι δύο το 100% του τεκμηρίου Νομίζω ο Παπακωνσταντίνου το έφτιαξε έτσι πέρσι.
Έτσι είναι. Μην στηρίζεσαι πια σε αυτό το κόλπο.
Όχι ρε παιδιά, δεν ισχύει αυτό. Εγώ κανονικά έχω το 50% του τεκμηρίου ακόμα και φέτος (για το Funto). Αν δεν με πιστεύετε, δέχομαι μεταβίβαση για 1 χρόνο της μισής 430
Kανάς λογιστής υπάρχει στο ευρύτερο φόρουμ να μας το διευκρινίσει σίγουρα αυτό ??
-
Υπάρχουν λογιστές. Καλύτερα όμως η ερώτηση να γίνει στον Αντίλογο στο θέμα του Taxisnet, καθώς εκεί συχνάζουν οι λογιστές μας.
-
Αν μοιράσεις το αυτοκίνητο, το τεκμήριο μετράει ΟΛΟΚΛΗΡΟ και στους δύο ιδιοκτήτες.
Το ξέρω μιας και εγώ μοίρασα την BMW με την μητέρα μου, ώστε να μην χρειαστεί να δηλώσω ανάλωση κεφαλαίου ή να πάρω δάνειο ώστε να δικαιολογήσω την απόκτησή της.ΥΓ: Τότε φορολογούμουν μόνον για το 30% των εισοδημάτων μου (ωραίες εποχές! ), οπότε δεν μπορούσα να την δικαιολογήσω την αγορά και δεν ήθελα με τίποτε να μπλέξω με δάνεια και τράπεζες.
Το ότι μετράει και στους δύο δεν μας απασχόλησε, αφού η μητέρα μου δεν έχει άλλα πράγματα στο όνομά της κι εγώ έχω εκτός από την μισή BMW και ολόκληρη την 12χρονη πλέον Lancia που έχει έκπτωση στο τεκμήριο και τίποτε άλλο (την υπόλοιπη τεράστια οικογενειακή περιουσία την έχει στο όνομά του ο daddy γι' αυτό και μου πλερώνει τα τουτούνια! )...
Έτσι, είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!
ΥΓ2: Σήμερα δεν θ' αγόραζα με τίποτε 2λιτρο και με τίποτε δεν θα έγραφα στο όνομά μου αυτοκίνητο καινούριο! Καλύτερα με leasing που αντί να σε φορολογεί το κράτος, το γράφεις και στα έξοδά σου!
Στην Ελλάδα σήμερα η λύση για όσους μπορούν είναι το Leasing χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.
-
Στην Ελλάδα σήμερα η λύση είναι η Βουλγαρία.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Στην Ελλάδα σήμερα η λύση είναι η Βουλγαρία. -
Μεχρι και για συγγγενεις 4ου βαθμου, το τεκμηριο βαραινει και τους δυο, αρα μονο με φιλους πλεον...
-
τα ίδια που ισχύουν και για την τεκνοποίηση.
τυχαίο? δεν νομίζω. -
Εδώ είναι ρίσκο ακόμα και να στο χαρίσουν, πόσο μάλλον να το αγοράσεις.
Παίζει ακόμα το ενδεχόμενο έκτακτης εισφοράς για τα πολυτελή (=πάνω από 2000cc) ΙΧ η οποία μπορεί να είναι ακόμα και στο ύψος των τελών κυκλοφορίας. π.χ. 800€ για ένα focus ST -
υπαρχουν βεβαια και οι πινακιδες ΦΙΛΠΑ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με το Ferrari να δεις τι τέλη βενζίνες ασφάλεια και service θα έχεις.
Κάνει ακόμη και το Λάτση να αγχώνεται.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι μόνο για να τα βλέπεις.sv2 είσαι αγχωμένος ;
sv2: ''με την Rolls Royce πιο πολύ...'
viewtopic.php?f=5&t=35661&p=1704159&hilit=δωρητης+οργανων#p1704159
-
Απο την αλλη παλι, το να χρυσοπληρωσεις κατι που εχει φορολογικο πλεονεκτημα δεν νομιζω οτι αξιζει παντα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1367651/
οταν υπαρχει αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1489070/
Και μην ακουω θεωριες του τυπου 'ειναι αλλο το ενα και αλλο το αλλο'. Η δευτερη περιπτωση συζητιεται και κατω απο τα 45, πιστευω οτι ειναι σαφως πιο ελκυστικη προταση -
οταν σου χαρίζουν 645 bmw με τιμη που ουτε στη γερμανια δεν βρισκεις πια τι κανεις?? Εγω αγοραζω, πλεον τα μεγαλα κυβικα δεν εχουν τιμη το κακο ειναι οτι και ακινητο να το εχεις πληρωνεις αλλα για πειτε μου και μια χωρα που δεν επιβαρυνεσαι με τελη ασφαλειες κλπ. Οσοι εχουν μείνει εξωτερικο γνωριζουν οτι η ασφαλεια σε πολλες περιπτωσεις μπορει και να πλησιαζει τη τιμη του αυτοκινητου. Σε λιγο θα ερχονται απο ευρωπαικες χωρες να αγοραζουν τις κουρσαρες των ελληνων οσοσ οσο χαχαχαχαχαχα
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στην Ελλάδα σήμερα η λύση για όσους μπορούν είναι το Leasing χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.Μπα, πέθανε κι αυτό. Είτε έχει είτε δεν έχει δικαίωμα εξαγοράς εκπίπτει μόνο μέρος της δαπάνης:
Ν. 3842, αρ.11, παρ.5: Το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της περίπτωσης β' της παραγράφου 1 του άρθρου 31 του Κ.Φ.Ε. αντικαθίστανται ως εξής: Ειδικά για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό μέχρι χίλια εξακόσια (1.600) κυβικά εκατοστά, εκπίπτουν οι δαπάνες συντήρησης, επισκευής, κυκλοφορίας και αποσβέσεων και τα μισθώματα που καταβάλλονται σε εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης ή οποιονδήποτε τρίτο, σε ποσοστό εβδομήντα τοις εκατό (70%) του ύψους αυτών, εφόσον τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της επιχείρησης. Για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού εκπίπτει, με τις ίδιες προϋποθέσεις, ποσοστό τριάντα πέντε τοις εκατό (35%) των πιο πάνω δαπανών.
Θα αγοράζατε πολλά κυβικά σε τιμή ευκαιρίας;;!!