-
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω το Renault Kangoo 4x4.
Δεν με απασχολεί να είναι πολύ άγριο εκτός δρόμου και ούτε θέλω δίλιτρο (έχω ένα Sportage και έχει υψηλό κόστος συντήρησης). Ποιά είναι η γνώμη σας? Το έχει κανείς?
PS. Με ενδιαφέρουν αρκετά οι χώροι. -
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω το Renault Kangoo 4x4.
Δεν με απασχολεί να είναι πολύ άγριο εκτός δρόμου και ούτε θέλω δίλιτρο (έχω ένα Sportage και έχει υψηλό κόστος συντήρησης). Ποιά είναι η γνώμη σας? Το έχει κανείς?
PS. Με ενδιαφέρουν αρκετά οι χώροι. -
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω το Renault Kangoo 4x4.
Δεν με απασχολεί να είναι πολύ άγριο εκτός δρόμου και ούτε θέλω δίλιτρο (έχω ένα Sportage και έχει υψηλό κόστος συντήρησης). Ποιά είναι η γνώμη σας? Το έχει κανείς?
PS. Με ενδιαφέρουν αρκετά οι χώροι. -
Αν σε ενδιαφέρουν οι χώροι,νομίζω ότι βρήκες τό ιδανικό τετρακίνητο.
Καί,μιάς καί έχεις καί ένα 'καθαρόαιμο' τότε δέν σού απομένει παρά νά τό αποκτήσεις.
Τό σύστημα τετρακίνησης,είναι τό ίδιο πού είχε τό Σενικ RX. -
Τό σύστημα τετρακίνησης,είναι τό ίδιο πού είχε τό Σενικ RX.
Δεν είναι το ίδιο με του Σενίκ, είναι προέλευσης Nissan (κάτι σαν το haldex) και είναι πολύ καλύτερο.
Το kangoo 4x4 νομίζω είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλα επειδή είναι renault λογικά θα είναι αναξιόπιστο και πολυέξοδο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρουν οι χώροι,νομίζω ότι βρήκες τό ιδανικό τετρακίνητο.
Καί,μιάς καί έχεις καί ένα 'καθαρόαιμο' τότε δέν σού απομένει παρά νά τό αποκτήσεις.
Τό σύστημα τετρακίνησης,είναι τό ίδιο πού είχε τό Σενικ RX.Το τετρακίνητο έχει την ρεζέρβα μέσα στο χώρο αποσκευών (κάθετα στη δεξιά μεριά) κάνοντάς τον αντιεργονομικό και μειώνοντάς του σημαντικά τη χωρητικότητα.
-
Για φαντάσου όμως,νά τήν είχε στό πάτωμα,κάτω από τίς αποσκευές;
Στό παλιό καντέτ (-Β- καραβάν) πού τήν είχε στό ίδιο σημείο,πραγματικά βόλευε η θέση της,γιατί τήν έβλεπες συνεχώς καί συμπλήρωνες πάντα αέρα.
Φυσικά,έκοβε από χώρο. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για φαντάσου όμως,νά τήν είχε στό πάτωμα,κάτω από τίς αποσκευές;
Στό παλιό καντέτ (-Β- καραβάν) πού τήν είχε στό ίδιο σημείο,πραγματικά βόλευε η θέση της,γιατί τήν έβλεπες συνεχώς καί συμπλήρωνες πάντα αέρα.
Φυσικά,έκοβε από χώρο.Βασικά το έγραψα γιατί όταν είδα το τερακίνητο Kangoo πρώτη φορά, μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση αυτό το 'πράγμα'...
-
Ο χρήστης yannis έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω το Renault Kangoo 4x4.
Δεν με απασχολεί να είναι πολύ άγριο εκτός δρόμου και ούτε θέλω δίλιτρο (έχω ένα Sportage και έχει υψηλό κόστος συντήρησης). Ποιά είναι η γνώμη σας? Το έχει κανείς?
PS. Με ενδιαφέρουν αρκετά οι χώροι.Και εγώ θέλω να ακούσω εντυπώσεις από κάποιον, που έχει επειδή με ενδιαφέρει. Οσο για το πορτ παγκάζ, μπορεί η ρεζέρβα να κόβει 100 λτ (έχει χωρητικότητα 550 αντί των 650), αλλά υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στα 4 μέτρα μήκος με χωρητικότητα για αποσκευές 550 λτ; Ρίχτε μια ματιά στους πίνακες και δύσκολα θα βρείτε ακόμη και στέισον στα 4,6μ. μήκος...
Στην Ιταλία υπάρχει ένα site ειδικά για το kangoo 4x4. Εχει και φορουμ στα αγγλικά.
Ρίξτε μια ματιά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρουν οι χώροι,νομίζω ότι βρήκες τό ιδανικό τετρακίνητο.
Καί,μιάς καί έχεις καί ένα 'καθαρόαιμο' τότε δέν σού απομένει παρά νά τό αποκτήσεις.
Τό σύστημα τετρακίνησης,είναι τό ίδιο πού είχε τό Σενικ RX.Το τετρακίνητο έχει την ρεζέρβα μέσα στο χώρο αποσκευών (κάθετα στη δεξιά μεριά) κάνοντάς τον αντιεργονομικό και μειώνοντάς του σημαντικά τη χωρητικότητα.
Και τι να την κάνει ποια την ρεζέρβα. 2-3 ξυλοβιδες διαφορετικής διαμέτρου χρειάζετε και ένα κατσαβίδι.
Μακάρι να έβγαινε και σε επαγγελματικό!
-
Και τι να την κάνει ποια την ρεζέρβα**. 2-3 ξυλοβιδες διαφορετικής διαμέτρου χρειάζετε και ένα κατσαβίδι.**
Μακάρι να έβγαινε και σε επαγγελματικό![/quote]Ορίστε .......... δεν κατάλαβα τίποτε .
-
Οταν παθεις λαστιχο βρισκεις την τρυπα βαζεις λιγο σιλικονη σε μια ξυλοβιδα,που να ταιριαζει στο μεγεθος της τρυπας,βιδωνεις με το κατσαβιδι και....... εφυγες!!!
Γνώμη για Renault Kangoo 4x4