Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!
Latest posts made by paschalis
-
RE: Classic Renault
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Βέβαι με ενδιαφέρει...και το 'κονσερβοκούτι' και το 'περιεχόμενο'Στην ιταλική αγορά το JP4 πουλιόταν ως Frog, και είχαν κυκλοφορήσει ουκ ολίγα.
Το τελευταίο Gazoline έχει αφιέρωμα στο JP4
-
RE: Classic Renault
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
.......
Ωππ! Είσαι ο Πασχάλης με το 4L;
Oui, με το 4l!
Ετοιμάζουμε και κατρελο-blog-άκι...
http://www.4renault4.blogspot.com/
Σύντομα ξεκινάμε...
-
RE: Classic Renault
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Υπαρχουν δυο καλα Φαρμα κι αλλοι δυο δοτες . Δινω το ενα καλο κι ο,τι χρειαστει απ τους δοτες . .Για πες λεπτομέριες, ενδιαφέρομαι.
(σ.σ.Γεια σου Αγγελε!)
-
RE: ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μπορούν μια χαρά να αναλάβουν άλλη αντιπροσωπεία. Άντε, να πάρουν τη Honda και τη Mitsubishi, να γλιτώσουν οι αγοραστές αυτών των αυτοκινήτων από τον Σαρακάκη!O Σαρακάκης είχε τα Renault πριν από τη MAVA...
-
RE: Renault Megane facelift
Λίγη υπομονή μέχρι το 2009, που θα βγει το νέο Megane III. Αυτό έχει κάποιες διαφορές...
-
RE: Κατανάλωση
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Γενικά όσο πιό λίγες στροφές έχεις στον κινητήρα τόσο λιγότερο καίς.
Ετσι με 2η και 3000 σαλ με 50 χλμ/ώρα καίς περισσότερο απότι με 3η και 2200 σαλ με (πάλι) 50 χλμ/ώρα.Αυτή η παραδοχή ισχύει εφόσον μιλάμε για επίπεδο έδαφος με σταθερή ταχύτητα ή για ανηφορικό με τέτοια κλίση ώστε η ροπή να επαρκεί και στις δυό περιπτώσεις να κρατηθεί σταθερή ταχύτητα.Οι διαφορές είναι μεγαλύτερες στις μεγάλες ταχύτητες όπου εκεί η υψηλή ταχύτητα ρίχνει πολύ τη στιγμιαία κατανάλωση ανα διανυθέν χιλιόμετρο.
Αυτά είναι συμπεράσματα που τα βλέπω εδω και 3 χρόνια απο το trip computer...
Ωστόσο το κλειδί τις οικονομίας είναι οι ομαλές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις...Αυτό που ρίχνει αρκετά την κατανάλωση είναι όταν αφήνεις το γκάζι σε κατηφορικό δρόμο, γιατί διακόπτεται η παροχή καυσίμου προκειμένου να μην έχει πρόβλημα ο καταλύτης.
-
RE: Γνώμη για Renault Kangoo 4x4
Ο χρήστης yannis έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω το Renault Kangoo 4x4.
Δεν με απασχολεί να είναι πολύ άγριο εκτός δρόμου και ούτε θέλω δίλιτρο (έχω ένα Sportage και έχει υψηλό κόστος συντήρησης). Ποιά είναι η γνώμη σας? Το έχει κανείς?
PS. Με ενδιαφέρουν αρκετά οι χώροι.Και εγώ θέλω να ακούσω εντυπώσεις από κάποιον, που έχει επειδή με ενδιαφέρει. Οσο για το πορτ παγκάζ, μπορεί η ρεζέρβα να κόβει 100 λτ (έχει χωρητικότητα 550 αντί των 650), αλλά υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στα 4 μέτρα μήκος με χωρητικότητα για αποσκευές 550 λτ; Ρίχτε μια ματιά στους πίνακες και δύσκολα θα βρείτε ακόμη και στέισον στα 4,6μ. μήκος...
Στην Ιταλία υπάρχει ένα site ειδικά για το kangoo 4x4. Εχει και φορουμ στα αγγλικά.
Ρίξτε μια ματιά.
-
RE: Renault Radiance :)
Καλό αλλά πού να το παρκάρεις;;;
Αλλά και πόσο να καίει το χλμ...