Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane 3 R.S.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane 3 R.S.
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 54 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1119
    2870
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      steering last edited by

      Ο χρήστης Ernani έγραψε:
      Υπάρχει κάποιο link;

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        roman_k last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ernani last edited by

          Thanks to both of you.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            steering last edited by

            Σκεφτείτε ότι πρόσφατα το impreza sti MY 2011 έγραψε 7.55 με τον μακινεν οδηγό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ωραίος χρόνος! Μπράβο στο RS!

              Το θέμα όμως είναι το εξής.

              Πόσοι μέσοι οδηγοί θα καταφέρουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις αναμφισβήτητα εξαιρετικές επιδόσεις και πρόσφυση?

              Καλά τα νούμερα...αλλά στη πράξη τι γίνεται?

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                blinkys last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                Ωραίος χρόνος! Μπράβο στο RS!

                Το θέμα όμως είναι το εξής.

                Πόσοι μέσοι οδηγοί θα καταφέρουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις αναμφισβήτητα εξαιρετικές επιδόσεις και πρόσφυση?

                Καλά τα νούμερα...αλλά στη πράξη τι γίνεται?

                Χωρίς παρεξήγηση δεν ξέρω από που προκύπτει η προβληματισμός σου. Θεωρείς πως έχει κάποιο στοιχείο στη συμπεριφορά του το RS που το κάνει ακατάλληλο για τον μέσο οδηγό ;
                Φυσικά και δεν μπορεί ο μέσος οδηγός να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτό το αυτοκίνητο, όπως δεν μπορεί κι ένα scirocco R, μια GTA, ένα focus RS κτλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  απ το videaki, έμενα μου 'δείχνει' πολύ φιλικό ... μην πω υποστροφικό στο όριο, με πιο καλό λάστιχο πχ Ζ212 ή ακόμα και σέμι θα είναι τέλειο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thymios last edited by

                    Το θέμα είναι πόσοι θα γράψουν αυτό το χρόνο ή πόσοι θα το διασκεδάσουν; Προσωπικά δίνω βαρύτητα στο δεύτερο και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι

                    Απ τη στιγμή που βγήκε, έχω πάθει την πλάκα μου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nick last edited by

                      Απίστευτος χρόνος & απίστευτο αυτοκίνητο ...απλά πανέμορφο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης blinkys έγραψε:

                        Χωρίς παρεξήγηση δεν ξέρω από που προκύπτει η προβληματισμός σου. Θεωρείς πως έχει κάποιο στοιχείο στη συμπεριφορά του το RS που το κάνει ακατάλληλο για τον μέσο οδηγό ;
                        Φυσικά και δεν μπορεί ο μέσος οδηγός να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτό το αυτοκίνητο, όπως δεν μπορεί κι ένα scirocco R, μια GTA, ένα focus RS κτλ.

                        Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να εκμεταλευτεί τα όρια κανενός αυτοκινήτου. Πιστέυετε πως ένας μέσος οδηγός πχ στο kartodromio με ένα Atos θα έκανε ίδιο χρόνο με τον πχ Ben Collins? Δεν νομίζω. Άρα τα όρια είνια δυσπρόσιτα για κάθε αυτοκίνητο. Όσο πιο γρήγορο και φιλικό είναι τόσο πιο γρήγορα θα κινηθεί ο μέσος οδηγός, τα όρια του οχήματος θα είναι λίγο ή περισσότερο δυσπρόσιτα ασχέτως πόσο γρήγορο είναι.

                        Μία άλλη παρατήρηση είναι πως ναι μεν το Megane ή οποιοδήποτε προσθιοκίνητο μπορεί να πλησιάζει ή να είναι και γρηγορότερο ενός Mitsubishi Evo ή Imprezza σε μία γρήγορη στεγνή πίστα αλλά σε ελληνικό δρόμο με κλειστές στροφές και σκ@τα οδόστρωμα το προβάδισμα της καλής τετρακίνησης είναι σαφέστατο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steering last edited by

                          Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            H Mπεμβέ 1Μ με 335 ημίαιμα αραβίας, και πίσω κίνηση έκανε 8:15 στο Ριγκ.

                            http://www.autoblog.com/2011/06/18/sportauto-runs-8-15-nurburging-lap-in-bmw-1-m-coupe/#aol-comments

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babisp last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:

                              Χωρίς παρεξήγηση δεν ξέρω από που προκύπτει η προβληματισμός σου. Θεωρείς πως έχει κάποιο στοιχείο στη συμπεριφορά του το RS που το κάνει ακατάλληλο για τον μέσο οδηγό ;
                              Φυσικά και δεν μπορεί ο μέσος οδηγός να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτό το αυτοκίνητο, όπως δεν μπορεί κι ένα scirocco R, μια GTA, ένα focus RS κτλ.

                              Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να εκμεταλευτεί τα όρια κανενός αυτοκινήτου. Πιστέυετε πως ένας μέσος οδηγός πχ στο kartodromio με ένα Atos θα έκανε ίδιο χρόνο με τον πχ Ben Collins? Δεν νομίζω. Άρα τα όρια είνια δυσπρόσιτα για κάθε αυτοκίνητο. Όσο πιο γρήγορο και φιλικό είναι τόσο πιο γρήγορα θα κινηθεί ο μέσος οδηγός, τα όρια του οχήματος θα είναι λίγο ή περισσότερο δυσπρόσιτα ασχέτως πόσο γρήγορο είναι.

                              Μία άλλη παρατήρηση είναι πως ναι μεν το Megane ή οποιοδήποτε προσθιοκίνητο μπορεί να πλησιάζει ή να είναι και γρηγορότερο ενός Mitsubishi Evo ή Imprezza σε μία γρήγορη στεγνή πίστα αλλά σε ελληνικό δρόμο με κλειστές στροφές και σκ@τα οδόστρωμα το προβάδισμα της καλής τετρακίνησης είναι σαφέστατο.

                              Συμφωνώ απόλυτα.Δεν μπορεί ένα δικήνητο να ανταγωνιστεί μια τετρακούνα ειδικά με αγωνιστικές καταβολές.Κια φίλοι μου με γρήγορες μοτό λένε ότι τα EVO και MITSU δεν μπορούν να τα ακολουθήσουν σε στροφιλίκια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jlian last edited by

                                Οι περισσότεροι ψαγμένοι οδηγοί που ξέρω να είχαν AWD και το πούλησαν, το έκαναν για την υψηλή κατανάλωση. Οι παραπάνω αρετές κοστίζουν ξέρετε. Εκτός κι αν το έχεις δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Οι γρηγορες μοτο πρεπει να εχουν τρομακτικα φοβερους οδηγους για να περασουν μπροστα απο ενα ψιλογρηγορο αυτοκινητο σε στροφιλικια, πρεπει να ειναι πολυ πιο δυσκολη η γρηγορη οδηγηση με αυτες σε σχεση με ενα καλοστημενο αυτοκινητο.

                                  Αυτο φυσικα δεν εχει να κανει με τις δυνατοτητες του οχηματος, αλλα με τις συνθηκες των δρομων και την επιπλεον δυσκολια της μηχανης, πολυ σπανια εχω δει μηχανες να κινουνται απιστευτα γρηγορα σε δρομο με στροφες (σπανια σε σχεση με αυτοκινητα, εννοω ) και μιλαω παντα για supersport που ακουμπανε σχεδον γονατο στο δρομο , οι υπολοιπες μηχανες δε νομιζω οτι μπορουν να πλησιασουν αυτοκινητο

                                  Sent from my LG-P500

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης jlian έγραψε:
                                    Οι περισσότεροι ψαγμένοι οδηγοί που ξέρω να είχαν AWD και το πούλησαν, το έκαναν για την υψηλή κατανάλωση. Οι παραπάνω αρετές κοστίζουν ξέρετε. Εκτός κι αν το έχεις δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο.

                                    Τα πουλησαν για να παρουν τι? Και ποσο λιγοτερο καιει αυτο που πηραν? Ολα τα γρηγορα αυτοκινητα καινε.
                                    τα +2 με 3 λιτρα/100 της 4κινησης ειναι το λιγοτερο εδω που φτασαμε και δε 'σκοτωνεις' το αυτοκινητο σου για αυτο το λογο

                                    Sent from my LG-P500

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης blinkys έγραψε:

                                      Ωραίος χρόνος! Μπράβο στο RS!

                                      Το θέμα όμως είναι το εξής.

                                      Πόσοι μέσοι οδηγοί θα καταφέρουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις αναμφισβήτητα εξαιρετικές επιδόσεις και πρόσφυση?

                                      Καλά τα νούμερα...αλλά στη πράξη τι γίνεται?

                                      Χωρίς παρεξήγηση δεν ξέρω από που προκύπτει η προβληματισμός σου. Θεωρείς πως έχει κάποιο στοιχείο στη συμπεριφορά του το RS που το κάνει ακατάλληλο για τον μέσο οδηγό ;
                                      Φυσικά και δεν μπορεί ο μέσος οδηγός να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτό το αυτοκίνητο, όπως δεν μπορεί κι ένα scirocco R, μια GTA, ένα focus RS κτλ.

                                      Δεν έχει κανένα ακατάλληλο στοιχείο για τον μέσο οδηγό.

                                      Δεν ήταν μομφή για το αυτοκίνητο.

                                      Το νούμερο το έχει κάνει ένας έμπειρος οδηγός στο ring με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τις συγκεκριμένες συνθήκες πίστας.

                                      Συνεπώς ένας μέσος οδηγός δεν θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητές του όπως δε μπορέσει να εκμεταλλευτεί το ίδιο και άλλα δυνατά αυτοκίνητα με καλούς χρόνους.

                                      Άρα ο χρόνος δεν πρέπει να είναι κριτήριο αγοράς ούτε fun-factor.

                                      Επίσης ο ΙΚΕ έχει απόλυτο δίκιο και σε όλα όσα λέει στην αρχή με μια διόρθωση ότι λέγεται kartodromo (κι όχι kartodromio ) αλλά και ότι η 4κίνηση για τους δρόμους μας είναι πολύ σημαντική.

                                      Επίσης, @dstou η διαφορά των 15 δευτερολέπτων στο ring είναι πολύ μικρή για τέτοια πίστα. Μη ξεχνάς ότι μιλάμε για πίστα 21km και 154 στροφών. ...ένα μικρογλίστριμα στο 1/5 των στροφών...έχασε 15 δευτ στο γύρο για πλάκα.

                                      Αν η πίστα (λόγω συμμετοχής πολλών αγωνιστικών) κρατάει καλύτερα, τα 15 δευτερόλεπτα βρίσκονται ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.

                                      Δηλαδή ο χρόνος είναι πολύ σχετικός. Αν δεν έχει γίνει ΤΗΝ ίδια ώρα, την ΙΔΙΑ στιγμή από τον ΙΔΙΟ οδηγό...είναι άνευ ουσίας.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blinkys last edited by

                                        Για μένα ακόμα και με τον ίδιο οδηγό, την ίδια ώρα , πάλι ο χρόνος δεν λέει και πολλά. Σίγουρα δίνει μια ιδέα για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αλλά πιστεύω πως μπορεί κάποιο να ταιριάζει καλύτερα στον οδηγό. Είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο κι έτσι ας κρατάμε τους χρόνους μόνο ως ενδεικτικούς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Eγώ περιμένω βιντεοανάλυση στροφή-στροφή των γυρολογίων, μπας και βγάλω συμπέρασμα.
                                          Ο γύρος της Μπεμβέ συνέπεσε χρονικά με το γύρο του Ρενώ, και η υστέρησή της σχολιάστηκε δεόντως στα φόρα, αυτά τα προπύργια της δημοκρατίας.
                                          Δε θάπαιρνα κανένα εκ των δύο, δεν είναι του γούστου μου, αλλά ρισπέκτ στην Ρενώ που τιθάσευσε τόσα άλογα στους εμπρός τροχούς.Ξέρουμε αν έχει κάνει μετατροπές σε σασί για περισσότερη ακαμψία? Από εκεί ξεκινάει και τελειώνει το κράτημα άλλωστε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            o γυρος της bmw ηταν επισημος? με δοκιμαστες της εταιρειας?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 54 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr