-
Επειδή είχα μπεί και εγώ σε τέτοιο δηλημα και δεν αγόρασα μεγαλου κυβισμού αμάξι και διαβάζοντας τα δικά σου, θα σου πω τι καταλαβα.
1ο.Οσο το σκέφτεσαι δεν πρόκειται να το πάρεις.Δεν συμβαδίζουν επιθυμία ψυχής με αναγκες ζωής .
2ο.Αν η αγορά επηρεάσει το μέλλον σου στη δουλειά σου.''Ρατσισμός'' δηλ (που δυστιχώς θέλουμε δε θελουμε γίνεται και το έχω νιώσει) μην το πάρεις.Δεν ξερω το αφεντικό σου αλλά αν υπάρχει μια περιπτωση μικρή να σε απολύσει με το 2,5 θα γινει μεγαλύτερη.Πέστο κακία πέστο βλακεία μπορεί να συμβεί.Ειδικά σήμερα που κουβεντιάζουμε.
3ο.Ο Παπακωνσταντίνου χαρά δεν πρόκειται να σου δώσει ποτέ.
4ο.Τα 7μιση χιλιάρικα αν τα στερήσεις απο την οικογένειά σου με την εννοια του κόβω απο δω και κόβω απο κει, να μην τα δώσεις.
5ο.Κανένας εδω μέσα επι της ουσίας δεν γινεται να σε καταλάβει πως σκέφτεσαι και τι έχεις βιώσει στη ζωή σου για να θέτεις τέτοια δηλήματα.
6ο.Τα έξοδα συντήρησης και η κατανάλωση στην πράξη θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου περί ευτυχίας στην οδήγηση.Εφόσον φυσικά δεν έχεις οικονομικό εύρος.Αν το έχεις ισχύει το αντιστροφο.
7ο.Αν έχεις την καψούρα για αυτό το αυτοκίνητο και δεν σε νοιάζει τίποτα πάρτο τώρα.Αξίζεις το καλύτερο όπως όλοι μας και δεν πρόκειται να σε κατηγορήσει κανείς γι'αυτό.(Άποψή μου). -
Υπομονή σε λίγο θα τα χαρίζουν , οπότε όποιος το αντέχει οικονομικά ας το πάρει. Ξεκάθαρα πράγματα τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού δεν έχουν πλέον τιμή βάρος είναι για πολλούς ειδικά για τους εμπόρους που τα αποφεύγουν λες και είναι ιος της γρίππης. Προσωπικά θεωρω οτι από εδω και περα είναι η κατάλληλη εποχή για όποιον πραγματικά το θέλει και το βγάζει οικονομικά, θα είναιφτηνότερα ακόμη και από τη Γερμανία.
-
Σωστα αυτο δε σημαινει ομως οτι επειδη θα ειναι φθηνο δεν θα το πληρωσεις στο προσεχες μελλον με ''δοσεις''.Παντως για καποιον που θελει ενα σπορ αυτοκινητο πολλων κυβικων για χρηση σαββατοκυριακου χωρις να διαθεσει μεγαλο budget πλεον μπορει να το κανει ανετα καθως κοστος συντηρησης και βενζινης δεν θα χει.Μονο σε φορους και ασφαλιστρα θα πηγαινουν τα λεφτα.
-
Νομιζω οτι το RX8 θα ηταν καλυτερη επιλογη, γιατι τα τελη του ειναι 120ε και η ασφαλεια του λιγοτερη απο του focus.Ενταξει καιει ισως 2-3 λιτρα παραπανω απο το focus ,αλλα αφου λες οτι θα το μετακινεις λιγες φορες δεν θα σε επηρεασει η καταναλωση
Το προβλημα βεβαια ειναι η αξιοπιστια του rx8 ενω το focus st ειναι αξιοπιστο
-
Βρε παιδια ενταξει, δεν εχουν σχεση τα 2 αυτοκινητα... Το ρχ ειναι πολυ ειδικο αυτοκινητο μπροστα στο φοκους και θελει πολυ ψαξιμο!!
Ο ανθρωπος βρηκε ενα αυτοκινητο που γνωριζει την κατασταση του, με το οποιο θα μπορει να κανει σχεδον τα παντα, και τη γρηγορη βολτα του και το ανετο ταξιδακι -ακομα κ με παιδια αν δεν ειναι πολυ μικρα- ενω και στην πολη κινειται αν χρειαστει και αντεχεις βεβαια την καταναλωση εντος :Ρ
Στα χρηματα αυτα, αυτοκινητα με χωρους αντιστοιχης χρονολογιας δυσκολα θα βρεις κατω απο 1900cc, εκτος απο κατι οκταβια 4 και το ρχ!
-
...
Τελικώς, επεκράτησε η 'λογική'...
Σε μια άλλη ζωή ή χώρα, απαλλαγμένη από 'φόρους' και ηλίθιους χαρτογιακάδες, το ξανασυζητάμε .
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις και το χρόνο σας .(αν κάποιος μοντ θεωρεί το θέμα καλυμμένο, ας κλειδωθεί...)
-
Good call
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Σε μια άλλη ζωή ή χώρα, απαλλαγμένη από 'φόρους' και ηλίθιους χαρτογιακάδες, το ξανασυζητάμε .
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις και το χρόνο σας .Μα αν είμασταν σε άλλη εποχή χωρίς τους φόρους δεν θα κόστιζε μόνο 7500 το ST.
-
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
:sorry: ...
Τελικώς, επεκράτησε η 'λογική'...
Σε μια άλλη ζωή ή χώρα, απαλλαγμένη από 'φόρους' και ηλίθιους χαρτογιακάδες, το ξανασυζητάμε .
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις και το χρόνο σας .(αν κάποιος μοντ θεωρεί το θέμα καλυμμένο, ας κλειδωθεί...)
Πάντως εγώ στη θέση σου δεν θα στεναχωριόμουν και πολύ. Αν έχεις τη διάθεση για μια τέτοια αγορά, είμαι σίγουρος πως θα βρεθούν στο δρόμο σου κι άλλες τέτοιες ευκαιρίες, που ίσως να αξίζουν και παραπάνω από το focus τις όποιες θυσίες.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kρίμα πάντως ...τέτοιον ήχο δεν θα τον βρεις ξανά σε αυτά τα λεφτά.οντως, το ford focus rs ειναι φοβερο αυτοκινητο με πολυ καλες επιδοσεις και πολυ ομορφο σχεδιασμο!!!!
δυστυχως, ομως, η φορολογια του κρατους μας, δεν μας επιτρεπει πια να αγοραζουμε τετοια αυτοκινητα!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kρίμα πάντως ...τέτοιον ήχο δεν θα τον βρεις ξανά σε αυτά τα λεφτά.Έβγαινε και σε diesel;
-
Διαφωνώ με όλους όσους μιλάτε για μεγάλο κόστος συντήρησης και εξηγώ.
Μπορεί όντως να είναι ακριβά τα πάγια έξοδα αυτού του αυτοκινήτου,αλλά το κόστος αγοράς είναι τόσο χαμηλό που ουσιαστικά τα πάγια έξοδα είναι χαρισμένα.
Αν σας λέγανε να το πάρει 15.000 με δώρο την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας για 5 χρόνια δε θα το βλέπατε σα μεγάλη ευκαρία;Όταν πριν μερικά χρόνια είχε 30.000 καινούριο;Σίγουρα οι καιροί δεν είναι για πολυτέλειας αλλά μην πάμε στο άλλο άκρο.Πριν 5 χρόνια δε σκεφτόμασταν τίποτα γι'αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως όποιος θέλει να πάρει καλό αυτοκίνητο πολλών κυβικών η ευκαιρία είναι ΤΩΡΑ !!!!!απο αποψη αγορας ναι, συμφωνω!!!
αλλα απο αποψη καταναλωσης, μιας και οι τιμες των καυσιμων εχουν φτασει στον θεο και απο αποψη φορολογιας, δεν συμφαιρει!!!! διοτι ενας που κανει πολλα χιλιομετρα και καιει πολυ βενζινη για τις διαδρομες του, αν εχει ενα αυτοκινητο το οποιο καταναλωνει πολυ βενζινη, δεν θα μπορει να τα βγαλει ευκολα περα!!!
-
Υπάρχει και το υγραέριο, αν κάνεις πολλά χλμ. Από εκεί και πέρα ουκ ολίγα αυτοκίνητα πολλών κυβικών, επέχουν θέση παιγνίων δια ενηλίκους και μόνον, με αποτέλεσμα να κάνουν πολύ λιγότερα χλμ. αφού συνήθως υπάρχει το χαμαλομούλαρο για τα καθημερινά.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Υπάρχει και το υγραέριο, αν κάνεις πολλά χλμ. Από εκεί και πέρα ουκ ολίγα αυτοκίνητα πολλών κυβικών, επέχουν θέση παιγνίων δια ενηλίκους και μόνον, με αποτέλεσμα να κάνουν πολύ λιγότερα χλμ. αφού συνήθως υπάρχει το χαμαλομούλαρο για τα καθημερινά.το θεμα ειναι, οτι πολλες περιοχες στην επαρχια δεν εχουν ακομα υγραεριο, οποτε η αμεση αγορα αυτοκινητου πολλων κυβικων με υγραεριο ειναι δυσκολη!!!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
:sorry: ...
Τελικώς, επεκράτησε η 'λογική'...... και για το συγκεκριμένο ... πολύ καλά έκανε. Κακό δεν είναι με τίποτα αλλά πλέον ήταν εκτός πραγματικότητας!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως όποιος θέλει να πάρει καλό αυτοκίνητο πολλών κυβικών η ευκαιρία είναι ΤΩΡΑ !!!!!Να αρχισουμε ενα θεμα με τις πραγματικες ευκαιριες που υπαρχουν. Σχετικα με το φοκους δεν βλεπω γιατι ηταν ευκαιρια, 7.5κ για 5 χρονων αυτοκινητο σειρας αυτη ειναι η κανονικη του τιμη. Τωρα να μιλουσαμε για 335 ενταξει.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πάντως όποιος θέλει να πάρει καλό αυτοκίνητο πολλών κυβικών η ευκαιρία είναι ΤΩΡΑ !!!!!
Να αρχισουμε ενα θεμα με τις πραγματικες ευκαιριες που υπαρχουν. Σχετικα με το φοκους δεν βλεπω γιατι ηταν ευκαιρια, 7.5κ για 5 χρονων αυτοκινητο σειρας αυτη ειναι η κανονικη του τιμη. Τωρα να μιλουσαμε για 335 ενταξει.
Δεν νομίζω ότι κάτω από 'κανονικές' -προηγούμενων ετών- συνθήκες ένα ST θα κόστιζε ή και θα άξιζε να κοστίζει 7500€.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πάντως όποιος θέλει να πάρει καλό αυτοκίνητο πολλών κυβικών η ευκαιρία είναι ΤΩΡΑ !!!!!
Να αρχισουμε ενα θεμα με τις πραγματικες ευκαιριες που υπαρχουν. Σχετικα με το φοκους δεν βλεπω γιατι ηταν ευκαιρια, 7.5κ για 5 χρονων αυτοκινητο σειρας αυτη ειναι η κανονικη του τιμη. Τωρα να μιλουσαμε για 335 ενταξει.
με 7,5Κ παίρνεις c4 1400 ... απλά
Θα αγοράζατε πολλά κυβικά σε τιμή ευκαιρίας;;!!