-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πες και ποιος εμπορος ειναι να μην την πατησει κανας αλλοςΟι υπόλοιποι τηρούν τις Γερμανικές προδιαγραφές
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Το δικό μου το είχα πάρει μεταχειρισμένο 10ετίας με 109000km, σχετικά λίγα δηλ. για την ηλικία του αλλά πραγματικά. Έχει κάνει άλλες 90000km σε 5 χρόνια και το πιο σοβαρό που έχει χρειαστεί είναι αλλαγή καταλύτη. Θελω να πω πως δεν ισχύει πάντα πως λίγα km=απατεωνιά. Εξαρτάται από την περίπτωση. Ούτε το να είσαι ανυποψίαστος είναι καλό, ούτε το να είσαι υπερβολικά υποψιασμένος και να απορρίψεις μια πραγματική ευκαιρία.Καλα αυτο ειναι σιγουρο.Το ΜΙΝΙ το εχουμε απο 10/2003 και εχει μονο 73000 κμ,ενω το ιμπιζα το ειχα παρει 8/2004 και το εδωσα περυσι με49000 κμ.
-
Ας κάνουμε ενα στατιστικο 'παιχνίδι'. Πόσοι απο σας που γράψατε στο παρον νήμα και έχετε πάρει είτε μεταχειρισμένο αμάξι είτε καινούργιο ΔΕΝ έχετε το(τα) βιβλίο σερβις του στη πορεία χρήσης του αυτοκινήτου στο χρόνο? Εχω ειμαι πλήρης βιβλίων...
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Θελω να πω πως δεν ισχύει πάντα πως λίγα km=απατεωνιά.Ναι αλλα ποιο λιγα χιλιομετρα σημαινει μεταβολη της τιμης του.Με αλλη τιμη θα πουληθει ως καλη κατασταστη-90.000χλμ και με αλλη ως καλη κατασταση-130.000χλμ οποτε παλι απατεωνια ειναι.
-
Δεν κατανοώ το νόημα της συζήτησης.
Αγοράζουμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, απο άγνωστο ( και οχι κάτοχο που ήταν γείτονας-αδελφός-φίλος και τον ξέραμε αν είναι άρρωστος με το θέμα 'αυτοκίνητο') και περιμένουμε τί ???
Είναι θέμα τύχης η καλή ή κακή αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ, ενώ η πολύ καλή τιμή εμπόρου χρήζει διερεύνησης.Ειδικά όμως για τη συγκεκριμένη περίπτωση, όταν εξουσιοδοτείς κάποιον 'εν λευκώ' να σου φέρει αυτοκίνητο απο το εξωτερικό, το οποίο θα δείς κατόπιν εορτής, μάλλον πας γυρεύοντας για μπελάδες
Και επειδή προ 3ετίας είδα 2 τέτοιους τύπους να ψάχνουν σε μάντρα στη Γερμανία για μετάχειρα SMART και πρόσεξα τι 'κομμάτια' έψαχναν για να φέρουν στην Ελλάδα (τα χειρότερα-φτηνότερα- με 80.000 χλμ και άνω ), ενώ υπήρχαν και τεφαρίκια στην ίδια μάντρα, αλλά είχαν 2-3000€ παραπάνω, ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΛΑ
-
Σε πολλες συζητησεις που εχω κανει οπου διαφοροι ''ειδικοι'' ελεγαν το μακρυ τους και το κοντο τους τους ελεγα οτι δεν ειναι δυνατον οι γερμανοι πχ να πιανονται μ@λ@κες απο εμας. δηλαδη τι? μας πουλανε τα αυτοκινητα τους φτηνα γιατι εμεις ειμαστε εξυπνοι?? καποιο λακο εχει η φαβα.. προσωπικα πιστευω πως το 90% των μτχ απο γερμανια ειναι για την χωματερη. εχω παραδειγμα με ενα συγγενη που εφερε a class υποτιθεται με 60.000-70.000 χλμ και μολις το πηγε σε διαγνωστικο εδειξε 140.000 αν θυμαμαι καλα. ας προσεχε.
-
φιλε μου τι περιμένεις?
να πας σε ένα δικηγόρο και να του στείλει ένα εξώδικο να δεις όταν πανε να του το κλείσουνε το μαγαζάκι πως θα μαζευτεί ...
-
Τι να του κλείσουν το μαγαζί; Οκτώ μήνες μετά; Ας πρόσεχε ο Χρήστος από το Αγρίνιο. Αν και στο κάτω-κάτω, τσάμπα χαλάει τη ζαχαρένια του. Τα ντίζελ δε χαμπαριάζουν από χλμ. Φίλος ταρίφας αγόρασε πρόσφατα ελαφρά μεταχειρισμένο τριετίας. Τι σημαίνει αυτό; 230Κ+. Και θεωρείται ότι μόλις έστρωσε.
-
Για μένα το χειρότερο δεν είναι τα πολλά χλμ αλλά το ότι ήταν λιζιγκ.
-
Εγώ θα ήθελα να γράψεις το όνομα του εμπόρου και την τιμή που πλήρωσες.
Δεν είναι όλοι έμποροι ίδιοι, αλλά παραείναι πολλές οι ιστορίες που ακούμε για να έχουμε εμπιστοσύνη και το να πας στη Γερμανία να διαλέξεις μόνο σου αυτοκίνητο, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται
Προσπάθησε να χαρείς το αυτοκίνητο και γενικά μη σε πολύ-απασχολεί. Από προσωπική πείρα λέω ότι σε 3 ½ χρόνια μπορείς να κάνεις με αυτό το αυτοκίνητο πολύ περισσότερα από τα χιλιόμετρα που είχε, τελείως απροβλημάτιστα. Εκτός από την κοροϊδία το ότι ήταν leasing είναι το μόνο που μπορεί να σε στεναχωρεί για το παρελθόν του αυτοκινήτου. -
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί αγοράζει ο κόσμος από τους μαντράδες! Δουλειά τους είναι να πάρουν τα σαράβαλα που δεν μπορούν να τα πουλήσουν οι ιδιώτες, να τα σουλουπώσουν, να τους γυρίσουν τα χλμ σε διψήφιο νούμερο και να σου πλασάρουν το μουλάρι, νοικιάρικο, τρακαρισμένο, τουμπαρισμένο, χιλιοσκισμένο ως μεγάλη ευκαιρία!!!!!
Έχει και καλύτερη τιμή από τα αντίστοιχα που πουλάνε οι ιδιώτες...γιατί άραγε;
-
Βεββαια , από την άλλη , το leasing έχει και τα καλά του. Τα σερβις πχ είναι σίγουρο ότι γίνονται σε ετήσια βάση ή έστω ότι λέει το βιβλίο και όλες οι βλάβες διορθώνονται άμεσα..... Για τον ιδιώτη δεν είναι τόσο σίγουρο , μπορει να έχει βάλει χέρι ο μαστροθανάσης της γειτονιας μετά τα 2 χρόνια εγγύησης ή ακόαμ χειρότερα ο ίδιος ο ιδιοκτήτης.
Το μόνο μέιον είναι οτι ο leasinγ ιδιοκτήτης μπορει να μην το έχει λυπηθεί μιας και δεν ειναι ιδιοκτησία του αλλά συνήθως αυτή ή συνήθεια είναι ελληνική .
Στην τελική η μόνη ανησυχία για μένα θα ήταν το πάτωμα να είχε σκουριά από αλάτια. Αλλιώς κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί αγοράζει ο κόσμος από τους μαντράδες! Δουλειά τους είναι να πάρουν τα σαράβαλα που δεν μπορούν να τα πουλήσουν οι ιδιώτες, να τα σουλουπώσουν, να τους γυρίσουν τα χλμ σε διψήφιο νούμερο και να σου πλασάρουν το μουλάρι, νοικιάρικο, τρακαρισμένο, τουμπαρισμένο, χιλιοσκισμένο ως μεγάλη ευκαιρία!!!!!Έχει και καλύτερη τιμή από τα αντίστοιχα που πουλάνε οι ιδιώτες...γιατί άραγε;
+1
-
παιδιά δεν έβρισκα diesel το punto απο ιδιώτη γιαυτό το πήρα απο μαντρά....... αυτό δε σημαίνει όμως οτι ο κάθε ας πούμε 'επαγγελματίας' θα πρέπει να σε κοροϊδεύει... και τι όταν πήγα και το είδα έπρεπε να εχω και το tester μαζί μου για να το κοιτάξω? δε θα έπρεπε να έχει τα πραγματικά χιλ πάνω και αν μου άρεσε να το πάρω????
-
Φίλε μου no offence αλλά ζεις σε άλλον πλανήτη. Προφανώς δεν ξέρεις τι παίζει έξω και για αυτό ΕΠΡΕΠΕ να έχεις κ κάποιον γνώστη μαζί σου.
-
δεν αγοράζω κάθε μήνα αυτοκίνητο ξέρεις......
-
Ο χρήστης Χρήστος Αγρίνιο έγραψε:
δεν αγοράζω κάθε μήνα αυτοκίνητο ξέρεις......Ουτε και εμεις.Αλλα μια καχυποψια πρεπει να την εχεις
-
Ο χρήστης Χρήστος Αγρίνιο έγραψε:
δεν αγοράζω κάθε μήνα αυτοκίνητο ξέρεις......για αυτό σου είπα πάρε κάποιον γνώστη ή κάποιον μηχανικό.
σε ξεπουπούλιασε σαν κοτόπουλο. Μην εμπιστεύεσαι τους έλληνες μαντράδες. Αυτό και να μην αγοράζεις κάθε μήνα το ξέρει και η μάνα μου.
-
ο μηχανικός η ο γνώστης θα έπαιρνε και tester μαζί του για να δει τα χιλ? ξέρεις πολλούς που το κάνουν αυτό?
-
Ο χρήστης Χρήστος Αγρίνιο έγραψε:
ο μηχανικός η ο γνώστης θα έπαιρνε και tester μαζί του για να δει τα χιλ? ξέρεις πολλούς που το κάνουν αυτό?Θα πηγαινες σε ενα φιατ συνεργειο και με 20€ θα το συνέδεαν στο τεστερ και θα εβλεπες ολες τις βλαβες και τα χλμ.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ