-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αυτό είναι call για τον λόρδο.Ωχ... Ωχ το ξεχασα.... !!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Kαι το βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι μειώνει καταναλώσεις και εκπομπές σε συγκεκριμένο εύρος λειτουργίας. Εκμεταλλευόμενοι δε το εύρος αυτό με την κατάλληλη μετάδοση αλλά και ηλεκτροκινητήρες, φτιάχνουμε υβρίδια που έχουν ασύλληπτες καταναλώσεις και εκπομπές δηλητηρίων σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο συγκρίσιμο όχημα.
Ψιλοπράγματα δηλαδής που δεν αξίζουν ούτε καν απλής αναφοράς.από την φύση του ο miller έχει αρκετά υψηλή (για τα δεδομένα των otto) βαθμό απόδοσης ...
το 'τρικ' με την μεταβολή της κίνησης του εμβόλου (κατά την εκτόνωση) οδηγεί το θάλαμο καύσης να έχει φαινομενικά μικρότερο όγκο από τον ονομαστικό... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ενώ οι Γερμανικοί που άλλα δηλώνουν κι άλλα είναι (προς τα πάνω) τηρούν το fair play.εντιτ: βέβαια αυτή η περίπτωση ειναι 'ευχάριστη έκπληξη', ενώ αν γίνει κάτι αντίστοιχο σε ιταλικό, μιλάμε για 'σκάνδαλο'.
Και όποιος θυμάται και κατάλαβε, κατάλαβε.τα 10 αλογα παραπανω του tipo?
-
Αυτά τα βραβεία είναι ένας άλλος τρόπος για τραβάνε τα φώτα της δημοσίοτητας οι κατασκευαστές και να αυξάνονται οι πωλήσεις των τουτού.
Γιατί το λέω αυτό? Γιατί έχουν βραβευτεί μοτέρ που καίνε τον άμπακο μόνο και μόνο επειδή βγάζουν πολλά άλογα. Κλασσικό παράδειγμα το υπέροχο κατά τα λοιπά ροχι που για εμένα (δεν πα να πείτε ότι θέλετε) καταστράφηκε από ένα μοτέρ που έκαιγε τον ά-μ-π-α-κ-ο, ήθελε το νονό του να του βάζει λάδι και απλά πούλησε εδώ λόγω του ηλίθιου συστήματων τελών. Και όμως έχει βραβευθεί...
-
όχι και αποτυχία ο βανκελ...
το μοτέρ ήταν εκπληκτικό...
ηλίθιο είναι το ελληνικό σύστημα φορολόγισης που έκανε ένα ειδικό αυτοκίνητο προσιτό στον κάθε τσοπάνη που πούλησε το κοπάδι του και ήθελε κουπεδιά...
μιλάμε για ένα ειδικό 4πορτο ,4θέσιο κουπέ με πίσω κίνηση εκπληκτικο στροφάρισμα και μοναδικό μοτέρ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
όχι και αποτυχία ο βανκελ...
το μοτέρ ήταν εκπληκτικό...
ηλίθιο είναι το ελληνικό σύστημα φορολόγισης που έκανε ένα ειδικό αυτοκίνητο προσιτό στον κάθε τσοπάνη που πούλησε το κοπάδι του και ήθελε κουπεδιά...
μιλάμε για ένα ειδικό 4πορτο ,4θέσιο κουπέ με πίσω κίνηση εκπληκτικο στροφάρισμα και μοναδικό μοτέρδιαβαζες τα αρθρα του τυπου της εποχης? αλλα παραμυθια ελεγαν στον αδαη κοσμο
και σιγα το ειδικο.. και 40 (οπως εκανε στην αρχη ) και 60 να κανε (γιατι για παραπανω δεν ειναι , οπως δεν ειναι στο εξωτερικο και αυτο και αλλα πολυ καλυτερα αυτοκινητα) τι το ειδικο πρεπει να εχει ενα αυτοκινητο που κανει τοσα λεφτα?
γιατι απο οσο ξερω ολα τα αυτοκινητα που κανουν τοσα λεφτα δεν θελουν καποια ιδιαιτερη μεταχειριση ζητουν πανω κατω οτι ζηταει ενα συνηθισμενο αυτοκινητο και αντε σε καποια ανταλλακτικα να ειναι πιο ακριβα
(και φυσικα σε ζημιες, αλλα εδω εξεταζουμε την απλη συντηρηση)δε μιλαμε και για καμια φερραρι, μιλαμε για ενα προιον που εχει καποιες ιδιαιτεροτητες οι οποιες ομως για ενα μεσο χρηστη το καθιστουν προβληματικο και αυτο ειναι θεμα της μαζντα η οποια το εκανε θεμα τοσων ανθρωπων στο τελος παρουσιαζοντας το ως ενα συνηθισμενο πρακτικο 4θεσιο κουπε
δεν προκειται να ξαναδουμε τοσους βανκελ στην ελλαδα για καμποσες γενιες μετα απο αυτο το φιασκο , αυτο να μου το θυμηθεις
εξαφανιστηκαν ολα σαν εντομα που τα ψεκασες -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
όχι και αποτυχία ο βανκελ...
το μοτέρ ήταν εκπληκτικό...
ηλίθιο είναι το ελληνικό σύστημα φορολόγισης που έκανε ένα ειδικό αυτοκίνητο προσιτό στον κάθε τσοπάνη που πούλησε το κοπάδι του και ήθελε κουπεδιά...
μιλάμε για ένα ειδικό 4πορτο ,4θέσιο κουπέ με πίσω κίνηση εκπληκτικο στροφάρισμα και μοναδικό μοτέρδιαβαζες τα αρθρα του τυπου της εποχης? αλλα παραμυθια ελεγαν στον αδαη κοσμο
και σιγα το ειδικο.. και 40 (οπως εκανε στην αρχη ) και 60 να κανε (γιατι για παραπανω δεν ειναι , οπως δεν ειναι στο εξωτερικο και αυτο και αλλα πολυ καλυτερα αυτοκινητα) τι το ειδικο πρεπει να εχει ενα αυτοκινητο που κανει τοσα λεφτα?
γιατι απο οσο ξερω ολα τα αυτοκινητα που κανουν τοσα λεφτα δεν θελουν καποια ιδιαιτερη μεταχειριση ζητουν πανω κατω οτι ζηταει ενα συνηθισμενο αυτοκινητο και αντε σε καποια ανταλλακτικα να ειναι πιο ακριβα
(και φυσικα σε ζημιες, αλλα εδω εξεταζουμε την απλη συντηρηση)δε μιλαμε και για καμια φερραρι, μιλαμε για ενα προιον που εχει καποιες ιδιαιτεροτητες οι οποιες ομως για ενα μεσο χρηστη το καθιστουν προβληματικο και αυτο ειναι θεμα της μαζντα η οποια το εκανε θεμα τοσων ανθρωπων στο τελος παρουσιαζοντας το ως ενα συνηθισμενο πρακτικο 4θεσιο κουπε
δεν προκειται να ξαναδουμε τοσους βανκελ στην ελλαδα για καμποσες γενιες μετα απο αυτο το φιασκο , αυτο να μου το θυμηθεις
εξαφανιστηκαν ολα σαν εντομα που τα ψεκασεςΒλακίες λες Γιωργο!
Επίσης κοίταξε τα PM σου!!!
-
Πάντως το δικό μου βραβείο για performance engine πάει εδώ :
Uploaded with ImageShack.us
Όσο και αν η καρδιά λέει για τον V8 της Ferrari 458 Italia το συγκεκριμένο μοτέρ του Lexus έχει έναν ήχο
Αν δεν κάνω λάθος έχει εμπλακεί και η Yamaha στην εξέλιξη του V10 του LFA -
- το οτι ανεβάζει τόσο γρήγορα στροφές, που δεν τον προλαβαίνει το αναλογικό στροφόμετρο.
-
- ότι η φίρμα ετοιμάζει νέα έκδοση, ακόμη πιο χοτ.
http://www.autoblog.com/2011/06/01/lexus-working-on-even-hotter-lfa-ii/#aol-comments
Ή αλλιώς η σημασία του να έχεις όβολα και να είσαι αυτόφωτος, δηλαδή με design & engineering dept. με πλήρεις δυνατότητες. Μπορείς να (ξανα)κάνεις ότι σου καπνίσει, ακόμη και αν αυτό είναι πάλι τελείως έξω από το στυλ σου.
-
Αυτά είναι
Βλέπω το LFA-II να ανεβάζει 10Κ για πλάκα και ελπίζω εκεί στο Μαρανέλο να αφήσουν στην άκρη το 'σχέδια' για V8 Turbo στον αντικαταστάτη της Enzo και να βάλουν έστω και για τελευταία φορά έναν ατμοσφαιρικό V12Μετά ας κάνουν ότι θέλουν
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
- το οτι ανεβάζει τόσο γρήγορα στροφές, που δεν τον προλαβαίνει το αναλογικό στροφόμετρο.
Κώστα, δεν περίμενα εσύ ειδικά να τρως αμάσητες τις βλακείες του Marketing! Σου θυμίζω ότι την δεκαετία του 70, οι Formula 1 είχαν αναλογικό στροφόμετρο και ω του θαύματος, αυτό προλάβαινε τα μοτέρ που ανέβαζαν 12άρες για πλάκα!
Αυτά είναι
Βλέπω το LFA-II να ανεβάζει 10Κ για πλάκα και ελπίζω εκεί στο Μαρανέλο να αφήσουν στην άκρη το 'σχέδια' για V8 Turbo στον αντικαταστάτη της Enzo και να βάλουν έστω και για τελευταία φορά έναν ατμοσφαιρικό V12Κι εγώ το ελπίζω αυτό! Αν και ο V10 του LFA είναι πιο αδύναμος και δεν ανεβάζει 10άρες.
-
Και αν ήταν ένα μοτέρ V8 Turbo που ανέβαζε 10άρες ?
(Εννοείται ότι γίνεται πχ. με 2 διαφορετικά Turbo, μικρό και μεγάλο)
Υπενθυμίζω ότι τα σύγχρονα WRC είναι 1.6 T με όριο στροφών 8500 -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και αν ήταν ένα μοτέρ V8 Turbo που ανέβαζε 10άρες ?
(Εννοείται ότι γίνεται πχ. με 2 διαφορετικά Turbo, μικρό και μεγάλο)
Υπενθυμίζω ότι τα σύγχρονα WRC είναι 1.6 T με όριο στροφών 8500Αηδίες!
ΥΓ: Σε μοτέρ παραγωγής δύσκολο το βλέπω να γίνεται. Εδώ στην F1 θα ανεβάζουν μόνο 12Κ από το 2013! Και η MP4/12 ανεβάζει θεωρητικά 8500 αλλά βγάζει τη μέγιστη ισχύ της στις 7000 και είμαι βέβαιος ότι από εκεί και πάνω κρεμάει.
-
Προκαταλήψεις χωρίς τεχνολογική βάση
-
Ένα ψηφιακό στροφόμετρο έχει καλύτερη απόκριση και ακρίβεια από ένα αναλογικό, αλλά ο λόγος που το έβαλαν στο ΛΦΑ είναι άλλος. Για να κομποζάρει καλύτερα με τον υπόλοιπο πίνακα οργάνων που είναι φηφιακός.
Δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς, διότι τότε το ένα όργανο θα ήταν αναλογικό και τα άλλα ψηφιακά και θα ήταν παράταιρο.
Ευκαιρίας δοθείσης κάνει και τα διάφορα κόλπα που κάνει με το φόντο, τις έξτρα ενδείξεις, τα φωτορυθμικά κ.α. -
O λόγος των 12Κ στην F1 όπως και των 8.5Κ στο WRC είναι για περιορισμό κόστους, όχι τεχνολογικός
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
O λόγος των 12Κ στην F1 όπως και των 8.5Κ στο WRC είναι για περιορισμό κόστους, όχι τεχνολογικόςΣε αυτό συμφωνούμε. Αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι στα δρομίσια; Ο Amadeo Felisa το είχε πει, ότι οι Ferrari turbo ΔΕΝ θα στροφάρουν όπως οι τωρινές ατμοσφαιρικές!!!
Πάντως ακόμα και με πλήρως ελεύθερη τεχνολογία, δε νομίζω να διαφωνείς ότι η το ατμοσφαιρικό θα στροφάρει πάντα υψηλότερα και καλύτερα (δες F40 vs F50 πχ).
-
Δε διαφωνώ -αυτό στο οποίο διαφωνώ είναι το ό,τι το στροφάρισμα είναι αυτοσκοπός.
Αν δηλαδή μια 6λιτρη V-12 βγάζει πχ. 700 άλογα και 70 κιλά ροπή στις 10000 (με ωφέλιμη περιοχή 4000 σαλ) και 400 gr CO2 και κατανάλωση 25 lt/100 και μια 4λιτρη V-8 twin turbo βγάζει πχ. 750 άλογα και 80 κιλά ροπή στις 8500 (με ωφέλιμη περιοχή 5000 σαλ) και 300 gr CO2 και κατανάλωση 20 lt/100, τότε δε βλέπω γιατί να προτιμήσω την πρώτη από τη δεύτερη. -
@κιουση
Άντε πάλι με τον ειδικό τύπο...
Δεν πα να λέει Ότι θέλει , αν εκταμιευεις ένα τόσο μεγάλο Πόσο και βασίζεται στα γραφόμενα του κάθε συντάκτη είσαι άξιος της μοίρας σου . Αν ήξερες τι αγοραζες το ρχ8 ηταν εκπληκτικό ... Απίστευτη συμπεριφορά , όμορφο Ντιζαιν και καλη ποιότητα ... Έχεις οδηγήσει 8αρη ; ΠΟΛΥ καλύτερο απο πολλα ακριβότερα ...Sent from my iPhone using Tapatalk
International Engine of the Year Award 2011