-
Εγώ το μόνο πρόβλημα που έχω με το ποδόφρενο είναι οτι ξεχνάω πάντα να το πατήσω. Ευτυχώς βάζω και ταχύτητα.
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Άντε να με μπέρδεψε τις πρώτες 2 φορές που μπήκα μέσα το ποδόφρενο αλλά γενικά η μόνη χρήση που του κάνω είναι να το δένω όταν παρκάρω και να το λύνω όταν ξεπαρκάρω! Σε ανηφόρες κτλ δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, βοηθάει και το αμάξι στο να φύγεις ωραία χωρίς πολλά ντράβαλα -
-
Πωωωω βγηκα εξω και ξεχασα να παρω το κατεξοχην VW περιοδικο Που εχει συγκριτικο της E και την C Coupe
-
Πολύ πιο ωραία η C-coupe από την E-coupe (το ίδιο αυτοκίνητο είναι πρακτικά). Στη C καμουφλάρεται κάπως η πολύ ψηλή οροφή που ασχημαίνει την Ε.
-
Εγώ πάντως θα μπορούσα να πω ότι η E-coupe μ' αρέσει καλύτερα από την C-coupe.Και τα δύο είναι πολύ όμορφα αυτοκίνητα αλλά η Ε είναι όσο να το κάνεις πιο
-
-
-
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz ... ass_coupe/
Πανέμορφη είναι...αν και αρκετά μαζεμένη σε διαστάσεις...
Για διαφωτίστε με, 204 είναι από κάτω; Θα καργήσει αυτό το αίσχος που βγάζει τώρα (αυτό που μοιάζει με 323f); -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class_coupe/Πανέμορφη είναι...αν και αρκετά μαζεμένη σε διαστάσεις...
Για διαφωτίστε με, 204 είναι από κάτω; Θα καργήσει αυτό το αίσχος που βγάζει τώρα (αυτό που μοιάζει με 323f);Αναφερεσαι για την CLC αν θα την καταργησει, Καταργηθηκε
Η C Coupe ειναι C 204 -
-
Έκανα έτσι για τον χαβαλέ configuration σε μια E class coupe 250 νομίζω,που την θεωρώ κούκλα... Λευκή και φορτωμένη με μπόλικο έξτρα εξοπλισμό έφτασε τα 110.000€...
Πάνε τα 5 λεπτά από την ζωή μου...sent from a universe far far away
-
εισαι large....
-
Δεν μ'αρεσει τοσο η c class coupe οσο η Ε Μου δινει την εντυπωση οτι το μονο που εκανε η Μερκ ηταν να βγαλει τις 2 πισω πορτες...
Το πισω μερος το περιμενα πιο ευφανταστο
Η e παρ'ολα αυτα ειναι κουκλι αλλα οχι για μενα -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εισαι large....XXL για την ακρίβεια για να το φτάσω εκεί που το φτασα...Ωραίο αμάξι όμως ρε γαμώτο, πιστεύω ότι ΑΝ δουλεύει σε 20 χρόνια θα το χαζεύω όπως χαζεύω τώρα τις παλιές E coupe αρχών 90's...
sent from a universe far far away -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class_coupe/Πανέμορφη είναι...αν και αρκετά μαζεμένη σε διαστάσεις...
Για διαφωτίστε με, 204 είναι από κάτω; Θα καργήσει αυτό το αίσχος που βγάζει τώρα (αυτό που μοιάζει με 323f);Τι σε χαλάει στο 323F? Το ότι είχε την αξιοπιστία 50 Merc μαζί;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class_coupe/
Πανέμορφη είναι...αν και αρκετά μαζεμένη σε διαστάσεις...
Για διαφωτίστε με, 204 είναι από κάτω; Θα καργήσει αυτό το αίσχος που βγάζει τώρα (αυτό που μοιάζει με 323f);Τι σε χαλάει στο 323F? Το ότι είχε την αξιοπιστία 50 Merc μαζί;
Οχι δα!
Έχει ένα εδώ στη γειτονιά μου που το βάφουν κάθε καλοκαίρι κόκκινο, για να βγάλει τη σεζόν... με ρολλάκι! Έχει αναδιπλούμενους προβολείς-Porsche (ή μάλλον porche) και είναι τίγκα στη σπορίλα,όμως, ένα πράμα!!! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class_coupe/
Πανέμορφη είναι...αν και αρκετά μαζεμένη σε διαστάσεις...
Για διαφωτίστε με, 204 είναι από κάτω; Θα καργήσει αυτό το αίσχος που βγάζει τώρα (αυτό που μοιάζει με 323f);Τι σε χαλάει στο 323F? Το ότι είχε την αξιοπιστία 50 Merc μαζί;
Οχι δα!
Έχει ένα εδώ στη γειτονιά μου που το βάφουν κάθε καλοκαίρι κόκκινο, για να βγάλει τη σεζόν... με ρολλάκι! Έχει αναδιπλούμενους προβολείς-Porsche (ή μάλλον porche) και είναι τίγκα στη σπορίλα,όμως, ένα πράμα!!!Επειδή πέρασε από τα χέρια μου το αυτοκίνητο, σε διαβεβαιώνω ότι είναι τρομερά αξιόπιστο! Το ότι το έχουν παρατήσει στη μοίρα του αυτό εκεί, δεν μου λέει τίποτα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επειδή πέρασε από τα χέρια μου το αυτοκίνητο, σε διαβεβαιώνω ότι είναι τρομερά αξιόπιστο! Το ότι το έχουν παρατήσει στη μοίρα του αυτό εκεί, δεν μου λέει τίποτα...
Δεν αμφιβάλλω...αλλά πάλι, πέρα από τους αναδιπλούμενους προβολείς δεν έχει κανένα άλλο πλεονέκτημα σε σχέση με το κανονικό 323, ας πούμε...
Δε βαριέσαι...Ό,τι έχεις καλό είναι! -
Μα η μεγάλη διαφορά ήταν στο σχήμα του, που δεν είχε καμία σχέση με το κανονικό 323. Επίσης είχε μεγαλύτερο μοτέρ (1.6, 87 ίππων με ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ και οξειδωτικό καταλύτη) και πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης σε σχέση με τα άλλα 323.
MERCEDES-BENZ FORUM