-
παιδια καταναλώσεις μπορείτε να δωσετε??
ειδικά ο φίλος με το dsg?πηρα το ibiza εχω 140 km κ αυτα που βλέπω απο καταναλωση με προβληματιζουν...
το αποδιδω οτι έχω πολυ λιγα χιλιομετρα..... -
Ο χρήστης Konstantinos87 έγραψε:
Το Ibiza και το Fabia έχουν ολόιδια μηχανικά μερη. Οπότε είναι το ίδιο αξιοόπιστα. Το αυτό ισχύει και για το Polo. Απορώ γιατί πιστεύεις ότι διαφέρει... Από εκεί και πέρα πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο.
Μηχανικα μέρη μπορεί να είναι τα ίδια αλλά τα περισσότερα προβλήματα σε παλαιότερα μοντέλα ήταν τα ηλεκτρικά τους.
Όπως και να έχει μάλλον σε αυτό πάω, μιας και είμαι της άποψης οτι για να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο πρέπει προτίστως να σου αρέσει εμφανισιακά. Το μόνο που με προβληματίζει πάααρα πολύ είναι οι 17'(ακριβότερα λάστιχα, κοπάνημα και κυρίως μείωση των αποδόσεων σε σχέση με το polo για παράδειγμα). Όποιος το έχει το αμάξι ας μας πεί πώς πάει από θέμα αποδόσεων. Ένας φίλος μου που το οδήγησε ήδη μου είπε ότι ρεπριζ έχει μηδενική, λές και δεν έχει τουρμπο.Έ όχι βέβαια. Μάλλον ο φίλος σου έχει μάθει να οδηγάει πολυ μεγαλύτερα αυτοκίνητα γι αυτό έχει τέτοια γνώμη. Εδώ εγώ με το leon που είναι και 150 κιλά βαρύτερο και 16αρες και ο 1.2 tsi φυσάει στις προσπεράσεις και φοβάσαι μη σε κολλήσουν οι 17αρες στο ibiza? Η μόνη διαφορά οτι στο leon έχω 6αρι κιβώτιο. Απο άποψη κινητήρα μιλάμε για πολυ δύναμη. Δεν κολλάει ούτε απο βάρος, ούτε απο ανηφόρες, ούτε απο aircondition ούτε απο τίποτα. Μόνο οταν θα το πάρεις και θα εξοικειωθείς μαζί του θα καταλάβεις τι σου λέω.
-
Ο χρήστης Dekouk έγραψε:
παιδια καταναλώσεις μπορείτε να δωσετε??
ειδικά ο φίλος με το dsg?πηρα το ibiza εχω 140 km κ αυτα που βλέπω απο καταναλωση με προβληματιζουν...
το αποδιδω οτι έχω πολυ λιγα χιλιομετρα.....Με σχετικά ελαφρύ πόδι (αντίθετα με το τι δείχνει) και στο D αυτά που βλέπω είναι 6-6.5 (l/100km) εκτός πόλης πολύ εύκολα (χωρίς a.c.) και γύρω στα 7-7,5 μέσα, σε μέσες διαδρομές. Αν κάνεις 3 χιλιόμετρα μέσα σε πόλη μόνο κάτω από 8.5-9 δε θα σου βγάλει, πάντως. Στην αρχή σε τρομάζει μέχρι να γράψεις κάποια χιλιόμετρα, μην τσιμπάς. Βγάλ'το καμιά εθνική και θα καταλάβεις!
Είναι πολύ καλά νούμερα για την ισχύ του αυτοκινήτου. -
Αυτό ακριβώς που είπε ο D-jet. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα. Αν κάνεις κοντινές διαδρομές στη πόλη ναι σε τρομάζει το νούμερο που βλέπεις. Γενικά όπως το χω καταλάβει θέλει κανα 20λεπτο για να έρθει η κατανάλωση σε νορμαλ επίπεδα. Εγώ το leon δε το περίμενα τόσο οικονομικό ακόμα και ac αναμένο.
-
Κοιτάζοντας λεπτομερέστερα και τα 2 αυτοκίνητα το fabia σχεδόν το απέκλεισα. Αύριο θα κάνω test drive το ibiza το style και μου είπε ότι θα μου δώσει και το fr για να δώ πόσο 'κοπάνημα' έχει η 17' οπότε θα γυρίσω με εντυπώσεις.
Και κάτι άσχετο.. ας πούμε ότι έχω τα χρήματα να πάω στην highline του polo, αξίζει να το προτιμήσω έναντι του ibiza? Ξέρουμε τι χρεώνει η vw σε service? -
Ο χρήστης Konstantinos87 έγραψε:
Και κάτι άσχετο.. ας πούμε ότι έχω τα χρήματα να πάω στην highline του polo, αξίζει να το προτιμήσω έναντι του ibiza? Ξέρουμε τι χρεώνει η vw σε service?
Αν δεν τα στερηθείς, πιστεύω πως αξίζει. Τα σέρβις, εδώ στα Γιάννενα τουλάχιστον, ελάχιστη εως καθόλου διαφορά έχουν από αυτά της seat.
-
Μπορεί το Skoda να μοιάζει με κουτί και να έχει πολύ συντηριτικό εσωτερικό, είναι το μοναδικό από την 3άδα των 1,2 TSI που φοράει τα φρένα 288 mm μπροστά. Τα άλλα δύο έχουν 256 mm και στο μάτι είναι σαν να συγκρίνεις ένα πιάτο με ένα CD. Λόγω αυτής της λεπτομέριας η διαφορά στη δύναμη φρεναρίσματος και στην αντοχή των φρένων σε σχέση με τα Polo και Ibiza είναι εμφανέστατη
-
Αλλη μία διαφορά του Skoda! ισχύει το παραπάνω, αλλά για κάποιον λόγο εμένα μου φάνηκε οτι φρενάρουν ακριβώς το ίδιο τα τρία μοντέλα μεταξύ τους... Οποιος έχει διαφορετική άποψη εννοείται την γράφει, πάντως το πιο ον/οφφ πετάλι δεν ήταν του φάμπια, αλλά του πόλο που οδήγησα!
-
Εχω το ibiza 1.2 tsi style 5θ dsg, εδω και τρεις μηνες.
Ημουν κι εγω τοτε στο γνωστο τριλιμα, ibiza-fabia-polo.
Το polo απεκλεισθει σχετικα ευκολα,- λογο ελληνικων αντιπροσωπιων (κακο σερβις και υποστιρηξη εντος εγγυησης)
και γενικα μιας αντιμετωπισης απο τους πωλητες, οτι μετα την vw το χαος, πραγμα που εγγυομαι οτι δεν ισχυει
αφου τα εχω οδηγησει ολα πολυ εκτενως. - λογο οικονομικων, καθως το polo τον ιδιο εξοπλισμο εβγαινε 2.000 ευρω ακριβοτερο απο το ibiza, χωρις cruise control καθως ηθελε ειδικη παραγγελια.
Αν και ηθελα το fabia, αποφασισα να παρω το ibiza, γιατι σαν πρωην κατοχος παλι ibiza το FR του 2004,
εμεινα εξαιρετικα ευχαριστημενος καθως μετα απο 7 χρονια και 70.000 χλμ δεν μου εβγαλε απολυτως τιποτα.
Επειδη εψαξα το θεμα αξιοπιστιας, βρηκα οτι πανευρωπαικα η skoda ηταν στην δευτερη θεση πισω απο την nissan στα θεματα βλαβων και αξιοπιστιας, αλλα στην Ελλαδα και ειδικοτερα στην Αθηνα υπαρχουν δυο-τρεις αντιπροσωπιες της seat εξαιρετικοτατες που αν βγαλει κατι το αυτοκινητο θα κανουν τα παντα.Ο φιλος που ειπε οτι ο 1.2 tsi δεν ροπιαζει, μαλλον οδηγαει κανενα imreza wrx.
Μια χαρα ροπιαζει και σας το λεει πρωην κατοχος 20VT.Ο αλλος φιλος που ειπε οτι το fabia εχει μπροστα μεγαλυτερους δισκους δεν το ηξερα
και ομολογω οτι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο τα φρενα μου.Εντυπωσεις μεχρι τωρα με σχεδον 5.000 χλμ.
Καμμια βλαβη.
Εχει ενα θεμα με εναν συντονισμο στο ρελαντι απο δυο σωληνακια της τροφοδοσιας, δεν εχω παει να το κοιταξουν
το εχουν ολοι οι κατοχοι 1.2 tsi και λυνεται ευκολα.
Επισης ενα γνωστο θεμα που το εχουν επισης ολοι ειναι το dsg7, απο το οποιο ακουγονται καποιοι θορυβοι σε μικρες ταχυτητες πεφτοντας σε λακουβες,
ολοι λενε οτι αυτη ειναι η φυσιολογικη λειτουργια λογω ξηρου συμπλεκτη, αλλα τωρα τελευταια διαβασα καποιους ιδιοκτητες sciroco
που αλλαξαν δυο δισκους........θα δουμε στο μελλον.Καταναλωση στα πρωτα 2000 χλμ ηταν στα 6.5 με 6.8,
η οποια μεχρι τωρα στα 5000 χλμ εχει πεσει στα 6.2 με 6.5
μετρημενα σε ιδιες διαδρομες με τα μισα χλμ εντος πολης και τα υπολοιπα σε Αττικη οδο και Κηφισο, χωρις κινηση.Μια συμβουλη σε οσους παρουν dsg να κανουν επεκταση της εγγυσης, καθως ειναι πολυ ακριβο αν βγαλει κατι.
- λογο ελληνικων αντιπροσωπιων (κακο σερβις και υποστιρηξη εντος εγγυησης)
-
Τα φρένα στο ΣΕΑΤ και στο ΠΟΛΟ είναι τα ίδια με των ατμοσφαιρικών εκδόσεων δηλαδή 256 χιλιοστα μπροστά και 232 νομίζω πισω... Στο φάμπια στον 1.2 ΤΣΙ φοράνε τα φρένα από RS και το Cupra, δηλαδή 288 μπροστά και 232 πίσω... Η διαφορά οπτικά είναι τεράστια, στο φρενάρισμα δέ πολύ μικρή, (εγώ ομολογώ ότι δεν την αντιλήφθηκα)!
Σήμερα πήγα/είδα/πλήρωσα το δικό μου, Δευτέρα το παραλαμβάνω!!! (είπε ο αντιπρόσωπος ότι θα προσπαθήσει και για Παρασκευή, αλλά χλώμό!)
Θα γράψω εντυπώσεις μετα τις πρώτες βόλτες!!!;);):)
-
Ο χρήστης axibde έγραψε:
Εχω το ibiza 1.2 tsi style 5θ dsg, εδω και τρεις μηνες.
Ημουν κι εγω τοτε στο γνωστο τριλιμα, ibiza-fabia-polo.
Το polo απεκλεισθει σχετικα ευκολα,- λογο ελληνικων αντιπροσωπιων (κακο σερβις και υποστιρηξη εντος εγγυησης)
και γενικα μιας αντιμετωπισης απο τους πωλητες, οτι μετα την vw το χαος, πραγμα που εγγυομαι οτι δεν ισχυει
αφου τα εχω οδηγησει ολα πολυ εκτενως. - λογο οικονομικων, καθως το polo τον ιδιο εξοπλισμο εβγαινε 2.000 ευρω ακριβοτερο απο το ibiza, χωρις cruise control καθως ηθελε ειδικη παραγγελια.
Αν και ηθελα το fabia, αποφασισα να παρω το ibiza, γιατι σαν πρωην κατοχος παλι ibiza το FR του 2004,
εμεινα εξαιρετικα ευχαριστημενος καθως μετα απο 7 χρονια και 70.000 χλμ δεν μου εβγαλε απολυτως τιποτα.
Επειδη εψαξα το θεμα αξιοπιστιας, βρηκα οτι πανευρωπαικα η skoda ηταν στην δευτερη θεση πισω απο την nissan στα θεματα βλαβων και αξιοπιστιας, αλλα στην Ελλαδα και ειδικοτερα στην Αθηνα υπαρχουν δυο-τρεις αντιπροσωπιες της seat εξαιρετικοτατες που αν βγαλει κατι το αυτοκινητο θα κανουν τα παντα.Ο φιλος που ειπε οτι ο 1.2 tsi δεν ροπιαζει, μαλλον οδηγαει κανενα imreza wrx.
Μια χαρα ροπιαζει και σας το λεει πρωην κατοχος 20VT.Ο αλλος φιλος που ειπε οτι το fabia εχει μπροστα μεγαλυτερους δισκους δεν το ηξερα
και ομολογω οτι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο τα φρενα μου.Εντυπωσεις μεχρι τωρα με σχεδον 5.000 χλμ.
Καμμια βλαβη.
Εχει ενα θεμα με εναν συντονισμο στο ρελαντι απο δυο σωληνακια της τροφοδοσιας, δεν εχω παει να το κοιταξουν
το εχουν ολοι οι κατοχοι 1.2 tsi και λυνεται ευκολα.
Επισης ενα γνωστο θεμα που το εχουν επισης ολοι ειναι το dsg7, απο το οποιο ακουγονται καποιοι θορυβοι σε μικρες ταχυτητες πεφτοντας σε λακουβες,
ολοι λενε οτι αυτη ειναι η φυσιολογικη λειτουργια λογω ξηρου συμπλεκτη, αλλα τωρα τελευταια διαβασα καποιους ιδιοκτητες sciroco
που αλλαξαν δυο δισκους........θα δουμε στο μελλον.Καταναλωση στα πρωτα 2000 χλμ ηταν στα 6.5 με 6.8,
η οποια μεχρι τωρα στα 5000 χλμ εχει πεσει στα 6.2 με 6.5
μετρημενα σε ιδιες διαδρομες με τα μισα χλμ εντος πολης και τα υπολοιπα σε Αττικη οδο και Κηφισο, χωρις κινηση.Μια συμβουλη σε οσους παρουν dsg να κανουν επεκταση της εγγυσης, καθως ειναι πολυ ακριβο αν βγαλει κατι.
Χθες το απόγευμα οδήγησα το ibiza 1.2 tsi style στην βελμάρ στο γέρακα και μετά κατευθείαν πήγα στον γκρατσια και βόλταρα το πόλο...
Με το χέρι στην καρδιά και με πάσα ειλικρίνια τα αυτοκίνητα δεν είχαν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
Μέχρι και η κοπέλα μου που οδηγεί ένα alto χιλιάρι κατάλαβε ότι το polo πετάει. Το ibiza ήταν αρκετά νοχελικό.. βάζοντας πρώτη μέχρι 2500στρ και μετά δευτέρα, το αμάξι φαινόταν ότι είχε ροπή, αλλά αυτό το πέταγμα και την εκρηκτικότητα που ένιωσα στο polo δεν το έχω ξαναδεί. Δεν έχω λόγο να σας πώ ψέμματα.. ένιωσα άσχημα κι εγώ γιατί το πόλο είναι αρκετά πιο ακριβό σαν αμάξι. Ίσως να οφείλεται στο 6-τάχυτο κιβώτιο όλη αυτή η διαφορά.
Υ.Γ.: 1) Ο φίλος μου οδηγάει ένα t-jet 1.4 120hp και όχι impreza Είχε δίκιο για την διαφορά μετάξυ των αυτοκινήτων(ήταν όμως λίγο υπερβολικός..), όντως το ibiza το ένιωσα ότι δεν έχει το πέταγμα ενός tsi αυτοκινήτου.
2) Το αμάξι το συγκεκριμένο δεν παίζει να είχε πρόβλημα γιατί ο φίλος μου πριν κάτι μήνες είχε οδηγήσει άλλο test drive αυτοκίνητο, 1.2 tsi style πάλι. Βάζω και την έκδοση για να τονίσω ότι πρόκειται περί 15αρας ζάντας..
3) Σε σχέση με το δικό μου που είναι ατμόσφαιρα το ibiza είναι αρκετά πιο γρήγορο και πιο ροπάτο. Απλά το πολακι μου φάνηκε πιο καλό(προς αποφυγή παρεξηγήσεων)... - λογο ελληνικων αντιπροσωπιων (κακο σερβις και υποστιρηξη εντος εγγυησης)
-
Ο χρήστης Konstantinos87 έγραψε:
Εχω το ibiza 1.2 tsi style 5θ dsg, εδω και τρεις μηνες.
Ημουν κι εγω τοτε στο γνωστο τριλιμα, ibiza-fabia-polo.
Το polo απεκλεισθει σχετικα ευκολα,- λογο ελληνικων αντιπροσωπιων (κακο σερβις και υποστιρηξη εντος εγγυησης)
και γενικα μιας αντιμετωπισης απο τους πωλητες, οτι μετα την vw το χαος, πραγμα που εγγυομαι οτι δεν ισχυει
αφου τα εχω οδηγησει ολα πολυ εκτενως. - λογο οικονομικων, καθως το polo τον ιδιο εξοπλισμο εβγαινε 2.000 ευρω ακριβοτερο απο το ibiza, χωρις cruise control καθως ηθελε ειδικη παραγγελια.
Αν και ηθελα το fabia, αποφασισα να παρω το ibiza, γιατι σαν πρωην κατοχος παλι ibiza το FR του 2004,
εμεινα εξαιρετικα ευχαριστημενος καθως μετα απο 7 χρονια και 70.000 χλμ δεν μου εβγαλε απολυτως τιποτα.
Επειδη εψαξα το θεμα αξιοπιστιας, βρηκα οτι πανευρωπαικα η skoda ηταν στην δευτερη θεση πισω απο την nissan στα θεματα βλαβων και αξιοπιστιας, αλλα στην Ελλαδα και ειδικοτερα στην Αθηνα υπαρχουν δυο-τρεις αντιπροσωπιες της seat εξαιρετικοτατες που αν βγαλει κατι το αυτοκινητο θα κανουν τα παντα.Ο φιλος που ειπε οτι ο 1.2 tsi δεν ροπιαζει, μαλλον οδηγαει κανενα imreza wrx.
Μια χαρα ροπιαζει και σας το λεει πρωην κατοχος 20VT.Ο αλλος φιλος που ειπε οτι το fabia εχει μπροστα μεγαλυτερους δισκους δεν το ηξερα
και ομολογω οτι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο τα φρενα μου.Εντυπωσεις μεχρι τωρα με σχεδον 5.000 χλμ.
Καμμια βλαβη.
Εχει ενα θεμα με εναν συντονισμο στο ρελαντι απο δυο σωληνακια της τροφοδοσιας, δεν εχω παει να το κοιταξουν
το εχουν ολοι οι κατοχοι 1.2 tsi και λυνεται ευκολα.
Επισης ενα γνωστο θεμα που το εχουν επισης ολοι ειναι το dsg7, απο το οποιο ακουγονται καποιοι θορυβοι σε μικρες ταχυτητες πεφτοντας σε λακουβες,
ολοι λενε οτι αυτη ειναι η φυσιολογικη λειτουργια λογω ξηρου συμπλεκτη, αλλα τωρα τελευταια διαβασα καποιους ιδιοκτητες sciroco
που αλλαξαν δυο δισκους........θα δουμε στο μελλον.Καταναλωση στα πρωτα 2000 χλμ ηταν στα 6.5 με 6.8,
η οποια μεχρι τωρα στα 5000 χλμ εχει πεσει στα 6.2 με 6.5
μετρημενα σε ιδιες διαδρομες με τα μισα χλμ εντος πολης και τα υπολοιπα σε Αττικη οδο και Κηφισο, χωρις κινηση.Μια συμβουλη σε οσους παρουν dsg να κανουν επεκταση της εγγυσης, καθως ειναι πολυ ακριβο αν βγαλει κατι.
Χθες το απόγευμα οδήγησα το ibiza 1.2 tsi style στην βελμάρ στο γέρακα και μετά κατευθείαν πήγα στον γκρατσια και βόλταρα το πόλο...
Με το χέρι στην καρδιά και με πάσα ειλικρίνια τα αυτοκίνητα δεν είχαν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
Μέχρι και η κοπέλα μου που οδηγεί ένα alto χιλιάρι κατάλαβε ότι το polo πετάει. Το ibiza ήταν αρκετά νοχελικό.. βάζοντας πρώτη μέχρι 2500στρ και μετά δευτέρα, το αμάξι φαινόταν ότι είχε ροπή, αλλά αυτό το πέταγμα και την εκρηκτικότητα που ένιωσα στο polo δεν το έχω ξαναδεί. Δεν έχω λόγο να σας πώ ψέμματα.. ένιωσα άσχημα κι εγώ γιατί το πόλο είναι αρκετά πιο ακριβό σαν αμάξι. Ίσως να οφείλεται στο 6-τάχυτο κιβώτιο όλη αυτή η διαφορά.
Υ.Γ.: 1) Ο φίλος μου οδηγάει ένα t-jet 1.4 120hp και όχι impreza Είχε δίκιο για την διαφορά μετάξυ των αυτοκινήτων(ήταν όμως λίγο υπερβολικός..), όντως το ibiza το ένιωσα ότι δεν έχει το πέταγμα ενός tsi αυτοκινήτου.
2) Το αμάξι το συγκεκριμένο δεν παίζει να είχε πρόβλημα γιατί ο φίλος μου πριν κάτι μήνες είχε οδηγήσει άλλο test drive αυτοκίνητο, 1.2 tsi style πάλι. Βάζω και την έκδοση για να τονίσω ότι πρόκειται περί 15αρας ζάντας..
3) Σε σχέση με το δικό μου που είναι ατμόσφαιρα το ibiza είναι αρκετά πιο γρήγορο και πιο ροπάτο. Απλά το πολακι μου φάνηκε πιο καλό(προς αποφυγή παρεξηγήσεων)...Θα ήθελα αν μπορείς να συγκρίνεις και να πεις τυχόν διαφορές στην οδηγική αίσθηση και στα κρατήματα μεταξύ των δυο.Το polo που έχω οδηγήσει το highline πάντως μου φάνηκε βάρκα μπροστά στο fiesta s που έχω.
- λογο ελληνικων αντιπροσωπιων (κακο σερβις και υποστιρηξη εντος εγγυησης)
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Θα ήθελα αν μπορείς να συγκρίνεις και να πεις τυχόν διαφορές στην οδηγική αίσθηση και στα κρατήματα μεταξύ των δυο.Το polo που έχω οδηγήσει το highline πάντως μου φάνηκε βάρκα μπροστά στο fiesta s που έχω.
Ένα θα σου πώ. Μπήκα με 110Km με τρίτη σε πολύ πολύ κλειστή στροφή, το esp τρελάθηκε, αλλά ήταν τρένο.
Σημειωτέον, ήταν η έκδοση trendline με ελαστικά 175/70/14 και χωρίς σπόρ ανάρτηση. -
Μια χαρά τότε:) Οντως το πόλο είναι λίγο πιο ζωηρό και αυτό οφείλεται στο εξάρι κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις!! Το ibiza (αλλά και το φαβια) έχουν 5άρι, με μακρύτερες σχέσεις (τουλάχιστον μέχρι 3η ταχύτητα). Στο πόλο σε ποιά εκδοση το σκέφτεσαι??
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Μια χαρά τότε:) Οντως το πόλο είναι λίγο πιο ζωηρό και αυτό οφείλεται στο εξάρι κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις!! Το ibiza (αλλά και το φαβια) έχουν 5άρι, με μακρύτερες σχέσεις (τουλάχιστον μέχρι 3η ταχύτητα). Στο πόλο σε ποιά εκδοση το σκέφτεσαι??Ελπίζω να μην σε απογοήτευσα
Πιο πολύ εσένα σκεφτόμουν μην στεναχωρήσω με αυτά που είπα, αλλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διαφορά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πάρα πολύ καλό και το ibiza.. Η μόνη απατεωνιά που μπορεί να παίζει από μεριά vw είναι να ήταν πειραγμένο(κ όχι 105ps..)
Σκέφτομαι την έκδοση highline και θα βάλω extra clima, εργ/κο cruise control και αισθητήρες και συναγερμό. Με κάτι μειώσεις που μου κάνει και κάτι ψιλοκολπάκια θα πάει στα 16500 με το κλειδί στο χέρι και εννοείται χωρίς μεταλλικό. -
Ο χρήστης axibde έγραψε:
...
Εχει ενα θεμα με εναν συντονισμο στο ρελαντι απο δυο σωληνακια της τροφοδοσιας, δεν εχω παει να το κοιταξουν
το εχουν ολοι οι κατοχοι 1.2 tsi και λυνεται ευκολα...Στη σκοντάρα έβαλα ένα λαστιχάκι και το στερέωσα στη βάση... εσύ τι έκανες; Από την μανία του να με εξυπηρετήσει ο σκοντομαγαζάτορας μου άλλαξε μέχρι τρόμπα βενζίνης!!! Μπορεί να μην είχε αποτέλεσμα αλλά πιστεύω πως ως ένδειξη (στην περίπτωση που θα χρειαστώ κάτι πιο σοβαρό) είναι χαρακτηριστική απέναντι μάλιστα στη VW, που πριν λίγα χρόνια είχε πετσικαρει το ταμπλώ μου σε 6 μηνών αμάξι και μου είπαν ότι εγώ φταίω που το άφησα στον ήλιο!
Για το φίλο που κατάλαβε διαφορές, να πούμε ότι είναι φυσιολογικό εφόσον υπάρχει διαφορετική κλιμάκωση των σχέσεων. Στο dsg είναι ακριβώς τα ίδια, όσο και να προσπαθούν να πείσουν για το αντίθετο οι Γερμανοί. Φρένα όντως η σκοντάρα έχει πολύ δυνατά, αλλά και στο πόλο και στο ιμπιθα μου φάνηκαν καλά (δεν τα έχω ζορίσει αυτά τα δύο ωστόσο). Από την άλλη, αυτό που πρέπει να λάβεις υπόψη σου αν πας για το αυτόματο είναι οτι τα φρένα σου κουράζονται παραπάνω από ένα κανονικό αυτοκίνητο οπότε ίσως πρέπει να το σκεφτείς καλά.
-
Lol !!! Γιατί να με στενοχωρήσεις??? Εγώ θα προτιμούσα να μην το πάρει και κανεις άλλος το ιμπιζα από εδώ και πέρα!!! Εγώ αυτό το αυτοκίνητο θα το αγόραζα από όταν βγήκε γιατί μου άρεσε εμφανησιακα!! Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να βρωμίσει ο τόπος με δαύτα!!!(το μόνο καλό είναι ότι τότε θα έχεις φτηνά ανταλλακτικά...)
Και στο budget σου να εφτανα, το πόλο δεν θα το έπαιρνα γιατί το θεωρώ απαράδεκτο τιμολογιακά, χώρια την πολιτική της vw να μην κάνει έκπτωση στα μετρητά.. Οταν το είπα στον υπάλληλο της vw πιο πολύ μου φάνηκε στενοχωρημένος για τα μετρητά παρά χαρούμενος ..(ισως γιατί ήξερε ότι αν πάω πχ σε μία νισσαν ή σε μια χιουνται με τα μετρητα θα μου έκοβαν τουλάχιστον 1500 )
-
Η στεναχώρια ήταν επειδή θα έχανε την προμήθεια από ένα πιθανό δάνειο, δεν θέλουν μετρητά πλέον...
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Lol !!! Γιατί να με στενοχωρήσεις??? Εγώ θα προτιμούσα να μην το πάρει και κανεις άλλος το ιμπιζα από εδώ και πέρα!!! Εγώ αυτό το αυτοκίνητο θα το αγόραζα από όταν βγήκε γιατί μου άρεσε εμφανησιακα!! Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να βρωμίσει ο τόπος με δαύτα!!!(το μόνο καλό είναι ότι τότε θα έχεις φτηνά ανταλλακτικά...)Και στο budget σου να εφτανα, το πόλο δεν θα το έπαιρνα γιατί το θεωρώ απαράδεκτο τιμολογιακά, χώρια την πολιτική της vw να μην κάνει έκπτωση στα μετρητά.. Οταν το είπα στον υπάλληλο της vw πιο πολύ μου φάνηκε στενοχωρημένος για τα μετρητά παρά χαρούμενος ..(ισως γιατί ήξερε ότι αν πάω πχ σε μία νισσαν ή σε μια χιουνται με τα μετρητα θα μου έκοβαν τουλάχιστον 1500 )
Και όμως μου έκοψε 600 ευρώ..
Και τα 1500 ευρώ στην νισσάν που τα είδες;; Εγώ νισσαν έχω και όταν πήρα το αλμέρα πρν 4 χρόνια δε έκοψαν ούτε cent -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
.. Από την άλλη, αυτό που πρέπει να λάβεις υπόψη σου αν πας για το αυτόματο είναι οτι τα φρένα σου κουράζονται παραπάνω από ένα κανονικό αυτοκίνητο οπότε ίσως πρέπει να το σκεφτείς καλά.Σε αυτόματο δεν πάω.. ως πόσο να ανέβω σε τιμή; Αν είναι έτσι βάζω +600 και παίρνω το gti!!
Seat Ibiza 1.2 TSI SE vs Skoda Fabia 1.2 TSI Dynamic