Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 778
    • 779
    • 780
    • 781
    • 782
    • 1326
    • 1327
    • 780 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26529
    158495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      E, βόρεια Αφρική δεν είμαστε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        E, βόρεια Αφρική δεν είμαστε?

        Τώρα τα λες καλά.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

          E, βόρεια Αφρική δεν είμαστε?

          Τώρα τα λες καλά.

          πηραμε προαγωγη? Κεντρική αφρική νόμιζα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitris60 last edited by

              BMW X3 M to feature tri-turbocharged engine - report

              Οπως και με τα X5 M και X6 M δεν θα ειναι πραγματικο M car...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manospianist last edited by

                Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
                Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
                Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
                Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
                Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  audipassion last edited by

                  http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
                  Ζήλεψε το πορτοκαλί της audi

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-lappas last edited by

                    Ο χρήστης Manospianist έγραψε:
                    Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
                    Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
                    Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
                    Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
                    Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...

                    Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                      Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
                      Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
                      Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
                      Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
                      Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...

                      Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.

                      Αν μιλατε για αντλια βενζινης, υπαρχει και μια αλλη αποψη -περα απο τυχον κωλοβενζινες που εχουμε δυστυχως, σχεδον...παντου- , αυτη που λεει οτι, αν αφηνουμε οριακα χαμηλα την σταθμη του ρεζερβουαρ, στο σημειο να αναψει λαμπακι, απαγορευεται δια ροπαλου γκαζι στο πατωμα, με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, σε οποιαδηποτε περιοχη στροφων γενικοτερα, μιας και μπορει ανα πασα στιγμη, αυτη η κινηση, να 'αποτελειωσει' την αντλια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        micz last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        Η διατήρηση στην αγορά της 316, και μάλιστα επί σειρά ετών και κόντρα στο ρεύμα της εταιρείας που θέλει αλόγατα και επιδόσεις πάνω από όλα, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι η Μπεμβέ ασχολείται και με την Ελλαδίτσα μας.
                        Ρωτείστε για 316 σε Γερμανία ή ΗΠΑ. Ούτε την έχουν δει, ούτε θα το ήθελαν βέβαια.

                        H BMW Hellas εννοείς. Γιατί 316i στη Γερμανία δεν υπάρχει καν. Βγαίνει για Αφρικανικές χώρες και εννοείται την Ελλάδα.

                        Bρε Νίκο αφήστε τις 316 ήσυχες μια χαρά αυτοκίνητα είναι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
                          Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
                          Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
                          Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
                          Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...

                          Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.

                          Αν μιλατε για αντλια βενζινης, υπαρχει και μια αλλη αποψη -περα απο τυχον κωλοβενζινες που εχουμε δυστυχως, σχεδον...παντου- , αυτη που λεει οτι, αν αφηνουμε οριακα χαμηλα την σταθμη του ρεζερβουαρ, στο σημειο να αναψει λαμπακι, απαγορευεται δια ροπαλου γκαζι στο πατωμα, με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, σε οποιαδηποτε περιοχη στροφων γενικοτερα, μιας και μπορει ανα πασα στιγμη, αυτη η κινηση, να 'αποτελειωσει' την αντλια...

                          Και καλο ειναι να πεφτει και κανα καθαρισμα στο ντεποζιτο

                          Και τη πιο καθαρη βενζινη να βαζεις το σκουπιδι που μενει στο ντεποζιτο ειναι εξωπραγματικο

                          Καθαριστε το και θα με θυμηθειτε

                          Και τωρα που το ανεφερα, πρεπει να κανω κι εγω το ιδιο..

                          Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
                            Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
                            Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
                            Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
                            Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...

                            Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.

                            Αν μιλατε για αντλια βενζινης, υπαρχει και μια αλλη αποψη -περα απο τυχον κωλοβενζινες που εχουμε δυστυχως, σχεδον...παντου- , αυτη που λεει οτι, αν αφηνουμε οριακα χαμηλα την σταθμη του ρεζερβουαρ, στο σημειο να αναψει λαμπακι, απαγορευεται δια ροπαλου γκαζι στο πατωμα, με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, σε οποιαδηποτε περιοχη στροφων γενικοτερα, μιας και μπορει ανα πασα στιγμη, αυτη η κινηση, να 'αποτελειωσει' την αντλια...

                            Εγω τα επαθα όλα αυτά οταν ήταν καινουργιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              professeur last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                              ...
                              Και καλο ειναι να πεφτει και κανα καθαρισμα στο ντεποζιτο

                              Και τη πιο καθαρη βενζινη να βαζεις το σκουπιδι που μενει στο ντεποζιτο ειναι εξωπραγματικο

                              Καθαριστε το και θα με θυμηθειτε

                              Και τωρα που το ανεφερα, πρεπει να κανω κι εγω το ιδιο..

                              Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                              Και πως το καθαρίζεις το τεπόζιτο? Βγάζεις όλη την αντλία κάτω από το πίσω κάθισμα ή έχεις κανένα άλλο κόλπο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Βγαινει το ντεποζιτο τελειως εξω
                                Το εχουν καθαρισει 2 φιλοι μου (στους μηχανικους τους οχι οι ιδιοι) , ο ενας με παλιο s3 και ο αλλος με φοκους 2.

                                Ο δευτερος το καθαρισε προσφατα και μου ειπε οτι δεν ειναι κατι τρομερο να το βγαλει ο μαστορας

                                Και οι δυο μου ειπαν οτι ειχαν μαζεψει απιστευτη βρωμα με τα χρονια (και ο πρωτος εβαζε μονο 100αρα απο συγκεκριμενο καθαρο βενζιναδικο)

                                Για αυτο και τα πρατηρια ακομα πρεπει να καθαριζουν τις δεξαμενες τους, ασχετα αν δε το κανουν σχεδον ποτε, γιατι η βενζινη αφηνει τρελο σκουπιδι

                                Και για αυτο ενας συγγενης μας που δουλευει σε διυληστηρια μας προτεινει να πηγαινουμε σε οσο το δυνατον πιο καινουρια βενζιναδικα, επειδη οι δεξαμενες τους θα ειναι πιο καθαρες

                                Με λιγα λογια ασχετως ποσο καλη ειναι η βενζινη τα σκουπιδια υπαρχουν και αυτα ειναι που θα σου καταστρεψουν την αντλια

                                Και μεις ειμαστε τυχεροι που μπορουμε και αλλαζουμε φιλτρο βενζινης γιατι σε καποια αλλα αυτοκινητα παει πακετακι με την αντλια

                                Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  professeur last edited by

                                  Not for me! Σιγά μην εμπιστευτω έλληνα μηχανικό (ας ειναι και του ΕΜΠ ) να μου βγάλει-βάλει το ρεζερβουάρ. Θα το έκανα μόνος αν όπως λες ειναι κάτι εύκολο αλλα δεν το θεωρώ απαραίτητο.
                                  Εμείς οι vagιτες ειμαστε λαρτζ τυποι και σκαστρες, τουρμπα, ν75, Μπέκ και αντλίες τα θεωρούμε ... Αναλωσιμα.

                                  Άλλωστε τα Αudi, τα Vw, τα BMW και τα φεραρικα ειναι σαπακια του ελεους. Αυτο το λένε καιρό τωρα ο Bill33, εσυ, ο Vasgti και τωρα τελευταία φανατικοί οπαδοί της ρησης ο Νikos! και ο Realzeus...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Flame bait Professor?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Για προφέσορ, ειναι πολύ αματουρ...

                                      Πρέπει να του μάθω μερικά κολπάκια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        Γ@μώτο, δεν έπιασε ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasgti last edited by

                                          Για τα άλλα γράψε ότι θες μόνο μη πιάσεις στο στόμα σου την Brera κακομοίρη μου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            http://stores.ebay.com/CHEN-AUTOSTORE?_ ... pos=&gbr=1

                                            αυτά σας αρέσουν... αμα τις κλέβουνε, αυτές είναι σχεδόν τσάμπα

                                            μου αρεσαν οι http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TIRE-AIR ... 270wt_1165

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 778
                                            • 779
                                            • 780
                                            • 781
                                            • 782
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 780 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr