-
E, βόρεια Αφρική δεν είμαστε?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
E, βόρεια Αφρική δεν είμαστε?Τώρα τα λες καλά.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
E, βόρεια Αφρική δεν είμαστε?
Τώρα τα λες καλά.
πηραμε προαγωγη? Κεντρική αφρική νόμιζα
-
-
BMW X3 M to feature tri-turbocharged engine - report
Οπως και με τα X5 M και X6 M δεν θα ειναι πραγματικο M car...
-
Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες... -
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ζήλεψε το πορτοκαλί της audi -
Ο χρήστης Manospianist έγραψε:
Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.
Αν μιλατε για αντλια βενζινης, υπαρχει και μια αλλη αποψη -περα απο τυχον κωλοβενζινες που εχουμε δυστυχως, σχεδον...παντου- , αυτη που λεει οτι, αν αφηνουμε οριακα χαμηλα την σταθμη του ρεζερβουαρ, στο σημειο να αναψει λαμπακι, απαγορευεται δια ροπαλου γκαζι στο πατωμα, με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, σε οποιαδηποτε περιοχη στροφων γενικοτερα, μιας και μπορει ανα πασα στιγμη, αυτη η κινηση, να 'αποτελειωσει' την αντλια...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η διατήρηση στην αγορά της 316, και μάλιστα επί σειρά ετών και κόντρα στο ρεύμα της εταιρείας που θέλει αλόγατα και επιδόσεις πάνω από όλα, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι η Μπεμβέ ασχολείται και με την Ελλαδίτσα μας.
Ρωτείστε για 316 σε Γερμανία ή ΗΠΑ. Ούτε την έχουν δει, ούτε θα το ήθελαν βέβαια.H BMW Hellas εννοείς. Γιατί 316i στη Γερμανία δεν υπάρχει καν. Βγαίνει για Αφρικανικές χώρες και εννοείται την Ελλάδα.
Bρε Νίκο αφήστε τις 316 ήσυχες μια χαρά αυτοκίνητα είναι...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.
Αν μιλατε για αντλια βενζινης, υπαρχει και μια αλλη αποψη -περα απο τυχον κωλοβενζινες που εχουμε δυστυχως, σχεδον...παντου- , αυτη που λεει οτι, αν αφηνουμε οριακα χαμηλα την σταθμη του ρεζερβουαρ, στο σημειο να αναψει λαμπακι, απαγορευεται δια ροπαλου γκαζι στο πατωμα, με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, σε οποιαδηποτε περιοχη στροφων γενικοτερα, μιας και μπορει ανα πασα στιγμη, αυτη η κινηση, να 'αποτελειωσει' την αντλια...
Και καλο ειναι να πεφτει και κανα καθαρισμα στο ντεποζιτο
Και τη πιο καθαρη βενζινη να βαζεις το σκουπιδι που μενει στο ντεποζιτο ειναι εξωπραγματικο
Καθαριστε το και θα με θυμηθειτε
Και τωρα που το ανεφερα, πρεπει να κανω κι εγω το ιδιο..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες...Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα, με την διαφορά ότι ήμουν εντός εγγύησης. Τα συμπτώματα πανομοιότυπα. Ρετάρισμα και αναμένο το κίτρινο engine check. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι έφταιγε η βενζίνη. Υπόψη ότι μέχρι τότε έβαζα μόνο super plus, ενώ εδώ και μήνες βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.
Αν μιλατε για αντλια βενζινης, υπαρχει και μια αλλη αποψη -περα απο τυχον κωλοβενζινες που εχουμε δυστυχως, σχεδον...παντου- , αυτη που λεει οτι, αν αφηνουμε οριακα χαμηλα την σταθμη του ρεζερβουαρ, στο σημειο να αναψει λαμπακι, απαγορευεται δια ροπαλου γκαζι στο πατωμα, με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, σε οποιαδηποτε περιοχη στροφων γενικοτερα, μιας και μπορει ανα πασα στιγμη, αυτη η κινηση, να 'αποτελειωσει' την αντλια...
Εγω τα επαθα όλα αυτά οταν ήταν καινουργιο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...
Και καλο ειναι να πεφτει και κανα καθαρισμα στο ντεποζιτοΚαι τη πιο καθαρη βενζινη να βαζεις το σκουπιδι που μενει στο ντεποζιτο ειναι εξωπραγματικο
Καθαριστε το και θα με θυμηθειτε
Και τωρα που το ανεφερα, πρεπει να κανω κι εγω το ιδιο..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Και πως το καθαρίζεις το τεπόζιτο? Βγάζεις όλη την αντλία κάτω από το πίσω κάθισμα ή έχεις κανένα άλλο κόλπο?
-
Βγαινει το ντεποζιτο τελειως εξω
Το εχουν καθαρισει 2 φιλοι μου (στους μηχανικους τους οχι οι ιδιοι) , ο ενας με παλιο s3 και ο αλλος με φοκους 2.Ο δευτερος το καθαρισε προσφατα και μου ειπε οτι δεν ειναι κατι τρομερο να το βγαλει ο μαστορας
Και οι δυο μου ειπαν οτι ειχαν μαζεψει απιστευτη βρωμα με τα χρονια (και ο πρωτος εβαζε μονο 100αρα απο συγκεκριμενο καθαρο βενζιναδικο)
Για αυτο και τα πρατηρια ακομα πρεπει να καθαριζουν τις δεξαμενες τους, ασχετα αν δε το κανουν σχεδον ποτε, γιατι η βενζινη αφηνει τρελο σκουπιδι
Και για αυτο ενας συγγενης μας που δουλευει σε διυληστηρια μας προτεινει να πηγαινουμε σε οσο το δυνατον πιο καινουρια βενζιναδικα, επειδη οι δεξαμενες τους θα ειναι πιο καθαρες
Με λιγα λογια ασχετως ποσο καλη ειναι η βενζινη τα σκουπιδια υπαρχουν και αυτα ειναι που θα σου καταστρεψουν την αντλια
Και μεις ειμαστε τυχεροι που μπορουμε και αλλαζουμε φιλτρο βενζινης γιατι σε καποια αλλα αυτοκινητα παει πακετακι με την αντλια
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Not for me! Σιγά μην εμπιστευτω έλληνα μηχανικό (ας ειναι και του ΕΜΠ ) να μου βγάλει-βάλει το ρεζερβουάρ. Θα το έκανα μόνος αν όπως λες ειναι κάτι εύκολο αλλα δεν το θεωρώ απαραίτητο.
Εμείς οι vagιτες ειμαστε λαρτζ τυποι και σκαστρες, τουρμπα, ν75, Μπέκ και αντλίες τα θεωρούμε ... Αναλωσιμα.Άλλωστε τα Αudi, τα Vw, τα BMW και τα φεραρικα ειναι σαπακια του ελεους. Αυτο το λένε καιρό τωρα ο Bill33, εσυ, ο Vasgti και τωρα τελευταία φανατικοί οπαδοί της ρησης ο Νikos! και ο Realzeus...
-
Flame bait Professor?
-
Για προφέσορ, ειναι πολύ αματουρ...
Πρέπει να του μάθω μερικά κολπάκια
-
Γ@μώτο, δεν έπιασε ...
-
Για τα άλλα γράψε ότι θες μόνο μη πιάσεις στο στόμα σου την Brera κακομοίρη μου
-
http://stores.ebay.com/CHEN-AUTOSTORE?_ ... pos=&gbr=1
αυτά σας αρέσουν... αμα τις κλέβουνε, αυτές είναι σχεδόν τσάμπα
μου αρεσαν οι http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TIRE-AIR ... 270wt_1165
BMW FORUM