Θυμάσαι λόρδε ραδερδορδ πριν τις ζάντες αλουμινίου πόσο πιο χαμηλό ήταν τ´αμάξι; Δεν παθαίνει τίποτα με λίγο νερό!
Latest posts made by manospianist
-
RE: Βουλιαγμα σε νερο!
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝΑ 320D??
Καλά, δεν μιλάμε για κάτι τόσο εκλεκτό και σπάνιο, αυτό μπαίνει και στο Ring και σπέρνει, αλλά αυτά είναι σπάνια, κι αν βρεις κάποιο, πρέπει να το αρπάξεις γιατί σε 2 ώρες μέσα, κάποιος άλλος τυχερός θα το πάρει...
Ειδικά αν έχει και το Performance Kit, θα το ψάχνεις με το κιάλι!
Εντελώς ενδεικτικά: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4778371/Πριν από 1,5 χρόνο απέκτησα μια μεταχειρισμένη 320δ με τα 197hp. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, από πρώην dealer της Καλαμάτας (έκανα 8 ώρες ταξίδι από θεσνικη). Έχω διανύσει ήδη 55.000 χλμ. Εκπληκτική δύναμη, ροπή και οικονομία. Της άλλαξα αναρτήσεις-αμορτισέρ-ζάντες γιατί οι 18αρες με τα billstein πρόσφεραν λιγότερα απ'οσο ταλαιπωρούσαν το αμάξι στις κακοτεχνίες. Το πήρα στις 15χιλ € με 147.000 χλμ και τέλη 2013 πληρωμένα. Τα κοντά 20χιλ € είναι πολλά για τους καιρούς που ζούμε, αλλά το αυτοκίνητο τα αξίζει. Προερχόμουν από 118 143hp.
Εξωφρενική τιμή για το μοντέλο και τα χιλιόμετρα. Τέσπα, καλοτάξιδο.
Στα ίδια λεφτά τα προσφερόμενα αυτοκίνητα 320δ υπολείπονταν σε πολλά και είχαν απλήρωτα τέλη. Τα περισσότερα ακόμα στο car.gr βρίσκονται. Είχα όριο τις 13.000 € αλλά μετα από πολύ ψάξιμο, κανένας δεν έπεφτε στην τιμή που πρόσφερα. Σε απάντηση για τον εξοπλισμό, πέρα από τα κλαςςικα, έχει dvd professional, 8 αερόσακους, πακέτο φωτισμού, cruise, αιςθ.βροχης, ατρακαριςτο. Μηχανικά δεν έχει κάνει κιχ. Μόνο το πίσω αριστερα παράθυρο ´σκαλωνεί´ όταν ανεβαίνει.
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝΑ 320D??
Καλά, δεν μιλάμε για κάτι τόσο εκλεκτό και σπάνιο, αυτό μπαίνει και στο Ring και σπέρνει, αλλά αυτά είναι σπάνια, κι αν βρεις κάποιο, πρέπει να το αρπάξεις γιατί σε 2 ώρες μέσα, κάποιος άλλος τυχερός θα το πάρει...
Ειδικά αν έχει και το Performance Kit, θα το ψάχνεις με το κιάλι!
Εντελώς ενδεικτικά: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4778371/Πριν από 1,5 χρόνο απέκτησα μια μεταχειρισμένη 320δ με τα 197hp. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, από πρώην dealer της Καλαμάτας (έκανα 8 ώρες ταξίδι από θεσνικη). Έχω διανύσει ήδη 55.000 χλμ. Εκπληκτική δύναμη, ροπή και οικονομία. Της άλλαξα αναρτήσεις-αμορτισέρ-ζάντες γιατί οι 18αρες με τα billstein πρόσφεραν λιγότερα απ'οσο ταλαιπωρούσαν το αμάξι στις κακοτεχνίες. Το πήρα στις 15χιλ € με 147.000 χλμ και τέλη 2013 πληρωμένα. Τα κοντά 20χιλ € είναι πολλά για τους καιρούς που ζούμε, αλλά το αυτοκίνητο τα αξίζει. Προερχόμουν από 118 143hp.
-
RE: BMW FORUM
Είμαι κάτοχος μιας 118 f/l τριετίας. Χθες το πρωί το αμάξι, βάζοντάς το μπρος, άρχισε να ρετάρει και σε λίγο άναψε στο Β/C το σχετικό λαμπάκι. Έχοντας αλλάξει ήδη έναν πολ/στή πήγα το αυτοκίνητο στο τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο. Ο τεχνικός με παραπέμπει στην αντιπροσωπεία, αφού διαπίστωσε βλάβη σε δυο μπεκ. Με ενημερώνει ότι πρόκεται για αστοχία υλικoύ και ότι το εργοστάσιο ΒΜW αντικαθιστά τα ελαττωματικά μέρη δωρεάν και εκτός εγγύησης.
Το αμάξι μεταφέρεται με οδική στην αντιπροσωπία, όπου την επόμενη ημέρα (δλδ σήμερα) ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε πολ/στες ή μπεκ, αλλά στην αντλία υψηλής πίεσης ('ζορίσαν' το αμάξι, δλδ αλλαγή 1ης με χαμηλές στροφές σε 2α και τέρμα πατημένο γκάζι, προκειμένου να εμφανιστεί το πρόβλημα).
Αύριο θα αντικασταθεί η αντλία υψηλής πίεσης. Κόστος 653 € το ανταλλακτικό (..) και 100 € εργατικά, έχει λήξει η εγγύηση.
Προβληματίζομαι για το πως προέκυψε η βλάβη; Ένα στα δύο γεμίσματα είναι με 100αρα. Το αμάξι κινείται εκτός κέντρου οπότε δεν έχει θέμα με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα. Είμαι ενήμερος για σχετικές βλάβες σε μεγαλύτερες σειρές αλλά όχι στην 1.
Φανταστείτε ότι είχα σκοπό αύριο να άλλαζα τα λάστιχα και τώρα αλλάζω αντλίες... -
RE: BMW 116i - 118i - 120i μεταχειρισμένη ή σούπερ μίνι νέο?
Ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα.
Είχα ένα Ibiza 2003, 101 ίππων και μετά από 170.00 χλμ είπα να το αλλάξω.
Κοιτούσα BMW σειρά 1, τρίθυρη. Λόγω οικονομικής κρίσης πίστευα πως θα έβρισκα ελαφρώς μεταχειρισμένο σε καλή τιμή.Στα μεταχειρισμένες και μετά από έρευνα σε μάντρες και ίντερνετ διαπίστωσα ότι οι 116 είναι πιο ακριβές από τις 118 (πάντα ίδιας χρονιές/εξοπλισμού/χιλιομέτρων).
Είχα καταλήξει σε δύο μοντέλα 118 τρίθυρα από το car.gr. Το ένα ήταν μια άσπρη 118 του Τρικαλιώτη (έδινα 17.500 μετρητά, και επέμενε ότι δεν πέφτει κάτω από 18.700). Έφυγα. Το άλλο ήταν μια 118 από Αθήνα, 3ετίας με 30.000 χλμ. 17αρες ζάντες, η πλούσια έκδοση, πακέτο φωτισμού, το 'καλό' radiocd κλπ, 18.500 χλμ. Κατέβηκα Αθήνα και την πήρα με 17.300 €. Την έχω εδώ και δύο μήνες.
Εντυπώσεις:
Άριστο αυτοκίνητο. Εντυπωσιακό στο δρόμο, όμορφο. Ο κινητήρας θεωρώ κορυφαίος για ατμόσφαιρα, πάντα για αυτά που ζητάω από το αμάξι μου.Γιατί δεν κοιτούσα 120; 1ον δεν έβρισκα πολλές (μάλλον οι ιδιοκτήτες τους δεν τις πουλάνε) και 2ον όσες έβρισκα τις θεώρησα πολύ ακριβότερες ώστε να δικαιολογήσουν τη διαφορά τιμής με την 118.
Μπορούσα να δηλώσω κατοικία εκτός θεσνίκης οπότε κοιτούσα για diesel.
Γιατί όχι 120d; Δεν βρήκα ούτε μία τρίθυρη...Αν με καλύπτούν τα 143 άλογα της 118 από τα 170 της 120, για την ώρα ναι. Στο μέλλον θα δείξει.
Θεωρώ τις ελαφρά μεταχειρισμένες 118 (και σε καλή κατάσταση, κατόπιν ελέγχου) ευκαιρίες. Μάλλον έχουν χάσει σε μεταπωλητική αξία λόγω δίλιτρου από τις 116 και λόγω λιγότερων ίππων από τις 120.Άλλα σχόλια: Παρότι έψαχνα άσπρη, πήρα μαύρη με το νικελ περίγραμμα και οπτικά με γεμίζει περισσότερο. Κατανάλωση (BC) 7,8 λίτρα και κινούμαι καθημερινά κατά βάση έξω από τη θεσνίκη. Το αμάξι είναι αρκετά 'παιχνιδιάρικο' παρά τους λιγότερους ίππους σε σχέση με την 120. Κόστος ανταλλακτικών ως τώρα (2 μήνες, 5.000 χλμ) πίσω τακάκια σε εξειδικευμένο συνεργείο 100 €.
Συνοπτικά, αν βρεις 118 που σε καλύπτει, πάρε την. Εγώ αυτό έκανα και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Καλορίζικο ό,τι αποφασίσεις!
Σας κούρασα, απολογούμαι.