-
εχμ... πιστεύω ότι ΚΑΙ στο πουλ-μουρ η GT είναι το κάτι άλλο.... τέτοια κούκλα δεν περνάει απαρατήρητη εύκολα, ακόμα κι απ'την πιο άσχετη γυναίκα
Σπύρος
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Η GT 3.2 είναι κάπου ανάμεσα, αλλά σε σχέση με την 320 υπερέχει ξεκάθαρα
Ναι, αλλά δεν είναι... 'Μπέμπα'....
Πώς θα βγάλει γκόμενα ο 'φίφας'; Με GT ή με Μπέμπα; Για σκέψου το λίγο...Ενώ όλοι τη GT για να την οδηγήσουν την αγοράζουν και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η 'μούρη'. Ούτε η Alfa το τόνιζε στο διαφημιστικό της σποτ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχμ... πιστεύω ότι ΚΑΙ στο πουλ-μουρ η GT είναι το κάτι άλλο.... τέτοια κούκλα δεν περνάει απαρατήρητη εύκολα, ακόμα κι απ'την πιο άσχετη γυναίκαΣπύρος
Δεν έχεις δίκιο εδώ. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι άσχετος με το θέμα. Το σηματάκι παίζει...
Μη μου πεις δηλαδή πως το S2000 (το οποίο είναι μακράν ομορφότερο του ΤΤ), ή το RX8 είναι 'πουλ-μουρ'... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η GT 3.2 είναι κάπου ανάμεσα, αλλά σε σχέση με την 320 υπερέχει ξεκάθαρα
Ναι, αλλά δεν είναι... 'Μπέμπα'....
Πώς θα βγάλει γκόμενα ο 'φίφας'; Με GT ή με Μπέμπα; Για σκέψου το λίγο...Ενώ όλοι τη GT για να την οδηγήσουν την αγοράζουν και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η 'μούρη'. Ούτε η Alfa το τόνιζε στο διαφημιστικό της σποτ
αυτό εννοώ κι εγώ....ένα καταπληκτικό driver's car που κινδυνεύει να γίνει το φετίχ του πουλ-μουριτζή και της κολωνακιώτισσας θείας του, κι όλα αυτά για χάρη του μάρκετινγκ. Κρίμα θα είναι
Σπύρος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η GT 3.2 είναι κάπου ανάμεσα, αλλά σε σχέση με την 320 υπερέχει ξεκάθαρα
Ναι, αλλά δεν είναι... 'Μπέμπα'....
Πώς θα βγάλει γκόμενα ο 'φίφας'; Με GT ή με Μπέμπα; Για σκέψου το λίγο...Ενώ όλοι τη GT για να την οδηγήσουν την αγοράζουν και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η 'μούρη'. Ούτε η Alfa το τόνιζε στο διαφημιστικό της σποτ
Εγώ μιλάω για δυνατότητες και αποτελέσματα και όχι για προθέσεις...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
εχμ... πιστεύω ότι ΚΑΙ στο πουλ-μουρ η GT είναι το κάτι άλλο.... τέτοια κούκλα δεν περνάει απαρατήρητη εύκολα, ακόμα κι απ'την πιο άσχετη γυναίκα
Σπύρος
Δεν έχεις δίκιο εδώ. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι άσχετος με το θέμα. Το σηματάκι παίζει...
Μη μου πεις δηλαδή πως το S2000 (το οποίο είναι μακράν ομορφότερο του ΤΤ), ή το RX8 είναι 'πουλ-μουρ'...Πιστεύω πως το RX8 είναι και πουλ-μουρ. Το Χόντα μάλλον διώχνει τις γκόμενες παρά το αντίθετο γιατί υπαινίσσεται ότι ο οδηγός του είναι ψαγμένος και όχι φλώρος. Κι αυτές ψάχνουν για φλώρους.
-
μπα.... ξέρω γκόμενες που ψαρώνουν και με το S2K, κι ας μην έχουν ιδέα τι είναι.... αρκεί που έιναι όμορφο, διθέσιο, ανοιχτό και ΑΚΡΙΒΟ (για τον μέσο έλληνα)
για το RX θα συμφωνήσω.
Σπύρος
-
Τα σηματακια παντος δεν αποκτανε τυχαια την 'σημασια' τους...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μπα.... ξέρω γκόμενες που ψαρώνουν και με το S2K, κι ας μην έχουν ιδέα τι είναι.... αρκεί που έιναι όμορφο, διθέσιο, ανοιχτό και ΑΚΡΙΒΟ (για τον μέσο έλληνα)για το RX θα συμφωνήσω.
Σπύρος
Κυρίως όμως παίζει το σηματάκι. Για προσπάθησε π.χ. να κυκλοφορήσεις με 3άρα κάμπριο και με S2000. Το ποιο είναι ομορφότερο είναι προφανές πιστεύω. Και το ποιο θα είναι 'δημοφιλέστερο' πάλι προφανές είναι...
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Τα σηματακια παντος δεν αποκτανε τυχαια την 'σημασια' τους...Για πες μας λοιπόν τί παραπάνω έχει να μας πει το σηματάκι της BMW από το έμβλημα της Alfa Romeo σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας τους. Με ιστορικά στοιχεία. Αναλυτικά! Και θα δεις ότι αυτό που έγραψες θέλει 'edit'....
Εκτός και αν θεωρείς ότι το σηματάκι των παραδοσιακά πουλμουρτζίδικων αυτοκινήτων αξίζει περισσότερο από τα ιστορικά εμβλήματα... -
Ψυχραιμίααααααα...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τα σηματακια παντος δεν αποκτανε τυχαια την 'σημασια' τους...
Για πες μας λοιπόν τί παραπάνω έχει να μας πει το σηματάκι της BMW από το έμβλημα της Alfa Romeo σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας τους. Με ιστορικά στοιχεία. Αναλυτικά! Και θα δεις ότι αυτό που έγραψες θέλει 'edit'....
Εκτός και αν θεωρείς ότι το σηματάκι των παραδοσιακά πουλμουρτζίδικων αυτοκινήτων αξίζει περισσότερο από τα ιστορικά εμβλήματα...Προηγουμένως ο AlfaRomeo μας απέδειξε οτι η Porsche είναι άχρηστη και απαράδεκτη, τώρα σειρά έχει η BMW!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τα σηματακια παντος δεν αποκτανε τυχαια την 'σημασια' τους...
Για πες μας λοιπόν τί παραπάνω έχει να μας πει το σηματάκι της BMW από το έμβλημα της Alfa Romeo σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας τους. Με ιστορικά στοιχεία. Αναλυτικά! Και θα δεις ότι αυτό που έγραψες θέλει 'edit'....
Εκτός και αν θεωρείς ότι το σηματάκι των παραδοσιακά πουλμουρτζίδικων αυτοκινήτων αξίζει περισσότερο από τα ιστορικά εμβλήματα...Προηγουμένως ο AlfaRomeo μας απέδειξε οτι η Porsche είναι άχρηστη και απαράδεκτη, τώρα σειρά έχει η BMW!
Για γέλια είσαι...
-
Χωρις να ειμαι υπερμαχος της BMW μηπως το σηματακι με την ελικα λεει :''Παρτε ενα σενταν με 507 αλογα, κοντραρετε και καμμια FERRARI και απενεργοποιηστε αν θελετε και μπορειτε και ολα τα ESP-ANTISPIN κλπ...
Στην ALFA ROMEO GT 3,2 και 147 GTA νομιζω δεν απενεργοποιειται το ESP....
ΓΙΑΤΙ???? -
Going twice...
-
Πως είπαμε ότι λεγεται το παρών topic;
'Alfa Romeo εναντίον όλων' ή κάπως έτσι;
Το τι ψάρια πιάνει το κάθε σηματάκι ειναι καθαρα υποκειμενικο θέμα,εγω οταν βλεπω Alfa Romeo σκεφτομαι 'χρέπι',αλλος σκέφτεται 'ιστορία'. -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τα σηματακια παντος δεν αποκτανε τυχαια την 'σημασια' τους...
Για πες μας λοιπόν τί παραπάνω έχει να μας πει το σηματάκι της BMW από το έμβλημα της Alfa Romeo σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας τους. Με ιστορικά στοιχεία. Αναλυτικά! Και θα δεις ότι αυτό που έγραψες θέλει 'edit'....
Εκτός και αν θεωρείς ότι το σηματάκι των παραδοσιακά πουλμουρτζίδικων αυτοκινήτων αξίζει περισσότερο από τα ιστορικά εμβλήματα...Καταρχην μου αρεσει που εγραψες εμβλημα για την αλφα ενω για την bmw σηματακι.
Δεν ειπα κατι συγκεκριμενο. Το σηματακι της αλφα υποδηλωνει μια τεραστια ιστορια η οποια ομως εχει σταματησει να γραφεται εδω και πολλα χρονια, υποδηλωνει αμαξια για τον πραγματικο οδηγο, ομορφα με μεσογειακο ταμπεραμεντο.
Εσυ θεωρεις το σηματακι της bmw μονο πουλμουρτζιδικο? Ειναι μια εταιρεια η οποια στους παγκοσμιους πολεμους χρεωκοπησε και ξεκινησε απο το 0! Εχει φτασει εδω που ειναι παραγοντας συνεχη εξελιξη και τεχνολογια ανωτερης απο την αλφα νομιζω. Εχει γραψει και καποια ιστορια στους αγωνες (οχι οσο της αλφα). Παραγει και εκεινη αμαξια για τον πραγματικο οδηγο σε συνδυασμο με την πολυτελεια την αξιοπιστια και την μουρη ανωτερα απο της αλφα.
Μου αρεσει πολυ και η αλφα και σε κανονικες συνθηκες την υποστιριζω συνεχεια. Οταν ομως μιλαμε εδω μεσα αλλαζει το πραγμα γιατι ο καθενας λεει το δικο του επειδη ετσι του αρεσει!! -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Για γέλια είσαι...
ρε κούκλε πρέπει να φάμε λουκέτο για να μάθουμε να μιλάμε καλύτερα δηλαδή??? Και 100% σωστά να είναι αυτά που λες, με τον τρόπο που το κάνεις χάνουν το νόημά τους
Σπύρος
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
μπα?απο ποτε η μπε εμ βε εχει twin spark moter?.2.2 στροφες κρεμαγιερα????????1.6 120 αλογα????πιο μοντελο ειναι αυτο και δεν το ξερω?Τι σημαίνει 2,2 στροφές κρεμαγιέρα.
ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΙ ΓΩ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΤΡΟΦΗΣ 20 ΜΕΤΡΑ.
Τι σημαίνει 1,6 με 120 άλογα.ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΜΟΥ ΔΟΣΕΙΣ 3λιτρο μοτέρ με 120 άλογα και μικρότερη κατανάλωση από τον 1,6 120 ps τον τρίλιτρο θα πάρω.
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Χωρις να ειμαι υπερμαχος της BMW μηπως το σηματακι με την ελικα λεει :''Παρτε ενα σενταν με 507 αλογα, κοντραρετε και καμμια FERRARI και απενεργοποιηστε αν θελετε και μπορειτε και ολα τα ESP-ANTISPIN κλπ...
Στην ALFA ROMEO GT 3,2 και 147 GTA νομιζω δεν απενεργοποιειται το ESP....
ΓΙΑΤΙ????Δεν το ξερες; όχι μόνο τις φεράρι, και τις μακλάρεν μπορώ να σου πω!
Το άλλο με τον τοτο το ξέρεις;
FORD FOCUS II vs VW GOLF