-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ξεκινησε και ο υγρος ψεκασμός να βάζει λαδιερεις ακούσατε για το viale protector kit ; Δείτε http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=319&sid=c42a3e93a70b9248f232ad13160621d1
Ωχωχωχωχ..... εκαψες ανθρωπους τωρα....
πως θα μαζεψουν αυτα που ελεγαν.....
Καλέ μου φίλε, τα χιλιόμετρα διανύονται. Οι δοκιμές «στο κεφάλι του κασίδη» …… αποδεικνύουν.
Τώρα τρέχουν να μαζέψουν, ευτυχώς όχι τα αμάζευτα.
Για πάρε και μια άλλη παράμετρο!!!..... Τόσο καιρώ, έλεγαν όχι. Τώρα έβγαλαν πανάκριβο σύστημα, δεν σου μυρίζει κάτι…….
Ο φίλος μας από την Κατερίνη, είχε παραθέσει και με φωτώ, ένα σύστημα πολύ αξιόπιστο, μα και οικονομικά καλύτερο. Εγώ το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Δεν μου αρέσει να παίζουμε τα πιόνια, σε παιχνίδια οικονομικής εκμετάλλευσης.
Ο φίλος σου ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ξεκινησε και ο υγρος ψεκασμός να βάζει λαδιερεις ακούσατε για το viale protector kit ; Δείτε http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=319&sid=c42a3e93a70b9248f232ad13160621d1
Ωχωχωχωχ..... εκαψες ανθρωπους τωρα....
πως θα μαζεψουν αυτα που ελεγαν.....Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, αλλά εγώ τουλάχιστον ψάχνοντας ...βρήκα κάποια πράγματα, που αφορούν το δικό μου αυτοκίνητο και θεώρησα σκόπιμο να τα ανακοινώσω, περισσότερο γιατί πραγματικά δεν υπάρχουν πουθενά αλλού συγκεντρωμένες αυτές οι πληροφορίες.
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πω οτι αν υπήρχε η συγκεκριμένη πληροφόρηση όταν έπρεπε, εννοείται οτι θα ακολουθούσα αυτό που προτείνει τώρα η εταιρεία. Και βέβαια ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λίπανση ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο, ανάλογα το φορτίο, με τη συνηθισμένη 'λαδιέρα' των 80 (;) ευρώ...Πάντως επειδή δεν μένω μόνο εκεί, όσοι ενδιαφέρεστε για αυξημένης αντοχής μέρη κινητήρων που επηρεάζονται από τη χρήση υγραερίου, δείτε και αυτό εδώ το πολύ καλό site και κάντε την κατάλληλη κίνηση, όποτε κρίνετε οτι πρέπει (πριν τη μετατροπή, ή μετά όποτε χρειαστεί).
Καλέ μου φίλε, τα χιλιόμετρα διανύονται. Οι δοκιμές «στο κεφάλι του κασίδη» …… αποδεικνύουν.
Τώρα τρέχουν να μαζέψουν, ευτυχώς όχι τα αμάζευτα.
Για πάρε και μια άλλη παράμετρο!!!..... Τόσο καιρώ, έλεγαν όχι. Τώρα έβγαλαν πανάκριβο σύστημα, δεν σου μυρίζει κάτι…….Γιατί θα πρέπει να υπάρχει πάντα κάποια σκοπιμότητα πίσω από όσα γράφονται και παρουσιάζονται; Είναι όλοι οι κινητήρες το ίδιο;
Εμείς κ. Αντώνη δεν παίρνουμε προμήθειες όπως κάποιοι άλλοι, ούτε είμαστε εγκαταστάτες κι έτσι δεν έχουμε κανένα λόγο να προτείνουμε συγκεκριμένο προϊόν, έχοντας 'λεφτά' κίνητρα...
Εμείς είμαστε από την άλλη πλευρά, αυτή των καταναλωτών και βεβαίως μας ενδιαφέρει να κάνουμε την έρευνα αγοράς μας και μέσα από όλες τις πιθανές λύσεις, να επιλέγουμε ελεύθερα αυτή που ταιριάζει στη τσέπη μας και στα δεδομένα του αυτοκινήτου μας.Επειδή ξέρω πολύ καλά ποιον εννοείς (τον κο Μπίρμπο αν δεν κάνω λάθος...) θέλω να δω τι θα έχει να μου απαντήσει για το τι κερδίζουν. Εδώ που έχουμε φθάσει, αφού δεν κρατάνε τα προσχήματα πρέπει ν' αρχίσουμε κι εμείς το δούλεμα και οτι άλλο μπορούμε μέσω του Υπουργείου.
Και το μαρτύριο της ...σταγόνας πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση μέχρι να βάλουν μυαλό.
Κανένας δεν θα σου πει πόσα κερδίζει. Δεν είναι υποχρεωμένος, βάση του εμπορικού κώδικα. Στην περίπτωση δεν μπορείς νομικά να τον κατηγορήσεις για αισχροκερδή. Η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων, έχει πολύ ψιλά την κόκκινη γραμμή αισχροκέρδειας.
Νομίζεις οτι αυτοί που πούλαγαν πολύ ακριβά τη βενζίνη και τους επιβλήθηκε πλαφόν, κέρδιζαν περισσότερα από 20 λεπτά στο λίτρο; Πιστεύω οτι κέρδιζαν πολύ λιγότερα και πάλι τους έβαλαν πλαφόν...
Η σειρά αυτών που αισχροκερδούν με το υγραέριο έχει φθάσει. Γνωρίζουμε εκ των έσω πόσα κερδίζουν και φυσικά στο χέρι μας είναι να μην το αφήσουμε έτσι... Καταγγελίες χρειάζονται και να δεις πως θα ζοριστούν από ...κάθε άποψη!
Μπορεί να είναι ολιγοπώλιο, αλλά με κάποια τακτική, μπορούμε κάποια πράγματα να τα αλλάξουμε. -
20% αυξηση των τελων κυκλοφοριας ανακοινωσε ο ΓΑΠ. (και εξισωση φορου στο πετρελαιο θερμανσης ,εισφορα στο φυσικο αεριο κλπ). Για το υγραεριο ακομα τιποτε δεν ειπε ευτυχως. το καλυτερο παντα για το τελος το αφηνουν.Περαστικά μας.
-
Κατεβάστε τις πινακίδες από τα μαγαζιά, σβήστε όλα τα topic με το υγραέριο και ούτε κουβέντα, μπας και την γλυτώσετε...
-
@ all
δεν αναφερομαι σε κανεναν συγκεκριμενα...
αναφερωμαι στην γενικη αποψη οτι ειδικά τα 5ης δεν θελουν λαδιερα. Και οτι τωρα η εταιρεία αυτη που ειναι απο τις εγκυρωτερες και μεγαλυτερες και ακριβωτερες και πιο αξιοπιστες και θεωτηται οτι κανει ως σημειο αναφοράς ΤΩΡΑ βγαζει ( οκ high tech μεν αλλα ) λαδιερα...
και λαδιερα η μια λαδιερα κι η αλλη - ο λογος που μπαινει ειναι ο ιδιος θελω να πω... -
παιδια πριν απο λιγο ακουσα στο δελτιο ειδησεων του mega το εξης (το εδειξαν σε καρτα και ελεγε αυτο ακριβως): 'προσθηκη/αυξηση φόρου στο υγραεριο'. Καλημερα μας
-
Μάλλον Megaλάθος είναι...
-
Kαλησπερα σε ολα τα παλικαρια , Μαγκες Μεγκα Μαλακια ειναι αυτο που ειπε το Μεγκα ! Παπαγαλακια Μην μασατε , κατα τα αλλα Μαστραντωνη , τα χαιρετισματα μου , τα περαστικα μου ! εκανες μινι ρεκτιφιε απο οτι καταλαβα ! Και ο αγωνας και τα λεγομενα σου σε ενα μονο θεμα αυτο της Λαδιερας δικαιωνεται ! Σου βγαζω το καπελο ! Ο φιλος σου ο Γιωργος ........................
-
Καλησπέρα κι από εμένα..
Σήμερα αισίως έκλεισα κι εγώ τα 4000χλμ μετά από 2 μήνες χρήσης LPG.
Σήμερα έκανα και τα περισσότερα μαζεμένα χλμ..
330χλμ στάση 1 ώρα στην Άρτα,άλλα 50 και στάση στην αμφιλοχία 1,5 ώρες και επιστροφή Θεσ/νίκη..
Λίγο μετά τα Γιάννενα στην επιστροφή μου άναψε το check engine, μετά από 130 χλμ περίπου δλδ..
Σε καμία περίπτωση δεν πέρασα τις 3700-3800 σαλ σε όλη τη διαδρομή μέχρι τότε.
Στην Άρτα στο πήγαινε γέμισα Lpg.Αυτά..
Αφού άναψε το λαμπάκι το δούλεψα για 30-40 χλμ συνεχόμενα βενζίνη αλλά τίποτα, επίσης το έσβησα για 10 λεπτά και το ξανάναψα μόνο με βενζίνη αλλά τίποτα πάλι..
Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να γίνεται??
Πάντως, με έχει ψήσει ο κυρ Αντώνης και αύριο που θα πάρω τον μάστορα θα κλείσω ραντεβού και για λαδιέρα. -
να πας να δεις τον κωδικο βλαβης με διαγνωστικο και αν χρειαστει να στο ρυθμισει λιγο ο υγραερας σου.(ποιος ειναι?).Κλασικη περιπτωση τα λαμπακια. Τομασετο ειναι οι ηλεκτροβαλβιδες ο πνευμονας..ο εγκεφαλος τι μαρκα ειναι?
-
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειτε 4ης ειτε 5ης γενιας, οι εδρες και οι βαλβιδες πρεπει να ειναι κατασκευαστικα ανθεκτικες για να μην εχεις προβλημα. Αλλοι κινητηρες κατασκευαστικα (και αναλογα την χρηση) μπορει να ειναι πιο ανθεκτικοι στο θεμα εδρων και βαλβιδων και αλλοι οχι. Και στις δυο περιπτωσεις ομως η καταπονηση ειναι μαλλον περισσοτερη του κανονικου και φυσικα το αποτελεσμα κρινεται απο πολλες παραμετρους με κυριοτερη την χρηση και την εγκατασταση/ρυθμιση.
Για να καταλαβουμε το τι ισχυει απλα οπως εχω ξαναπει αλλες εδρες και βαλβιδες, δηλ ενισχυμενες, εχει το καινουργιο Picanto Lpg που ειναι και υγρου ψεκασμου, και αλλες το αντιστοιχο που ειναι μονο βενζινης. Κατι πρεπει να ξερουν!Δεν τιθεται λοιπον θεμα για το οτι οι εδρες και οι βαλβιδες καταπονουνται περισσοτερο με τη χρηση υγραεριου σε κανονικα αυτοκινητα βενζινης.
Το θεμα ειναι ποσο ανθεκτικα ειναι αυτα τα μερη κατασκευαστικα για καθε κινητηρα/μαρκα κλπ ωστε να αντεχουν την χρηση υγραεριου και για ποσο χρονο. Αυτο ομως ειναι κατι που δυσκολα θα εξακριβωθει αντικειμενικα, εκτος περιπτωσεων που εχουν γινει ηδη μελετες και εχουν βγει συμπερασματα για συγκεκριμενες ομαδες κινητηρων, γιατι η χρηση/εγκατασταση κλπ
διαφερουν απο περιπτωση σε περιπτωση ακομα και αν προκειται για τον ιδιο κινητηρα.Αυτο που πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας ειναι οτι προκειται για μια μετατροπη εξαιρετικα παρεμβατικη στην λειτουργια του κινητηρα και η οποια οπως οι περισσοτερες μετατροπες εχουν αρνητικη επιπτωση στην ζωη του κινητηρα.
Για να ελαχιστοποιησουμε τις πιθανοτητες λοιπον καλη εγκατασταση/ρυθμιση και πολυ συνετη οδηγηση με το στροφομετρο αν ειναι δυνατον να μην υπερβαινει τις μεσαιες στροφες εκτος εξαιρεσεων (πχ προσπεραση).Εγω λαδιερα δεν εχω γιατι ετσι προσωπικα θεωρησα για διαφορους λογους (το οικονομικο βεβαια δεν ειναι ενα απο αυτους)αλλα αντισταθμιζω το γεγονος αυτο με συνετη οδηγηση. Βοηθαει βεβαια και ο 6κυλινδρος κινητηρας και το αυτοματο κιβωτιο που εχω γι'αυτο.Ισως ομως για μικροτερους κινητηρες που πιεζονται περισσοτερο για την ιδια παραγωγη εργου να ειναι αναγκαια η χρηση λαδιερας.
Ισως παλι το ιδιο να ισχυει και για το δικο μου. Εχοντα ς ομως παρει την αποφαση μου ειμαι συγχρονως προετοιμασμενος και για οτι συμβει. -
ΠΟΛΥ ΜΕΣΤΗ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΑΣ κε ΚΑΨΑΛΑΚΗ. ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ TOY FORUM, ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ, ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ή ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
παιδια πριν απο λιγο ακουσα στο δελτιο ειδησεων του mega το εξης (το εδειξαν σε καρτα και ελεγε αυτο ακριβως): 'προσθηκη/αυξηση φόρου στο υγραεριο'. Καλημερα μαςΈπιασα σήμερα τα 22.000 χλμ με το υγραέριο...
Σε 1-2 μήνες θα έχω κάνει άλλα 4000 τουλάχιστον.
Η απόσβεση έχει σχεδόν γίνει... -
Ελαβα το παρακάτω ( σταθμός Μετρό Συνταγματος)
Oι εκθέτες στην ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ που είναι μονο Πέμπτη 26 Μάη 2011 είναι:
CORAL GAS
KARVOUNIS GAS
Υγραεριοκινηση Auto Gas Hellas - ΜΠΙΡΜΠΟΣ
MOTION GAS - GAS SERVICE
ACON HELLAS AUTOGAS SYSTEMS
ΠΑΝΙΚΙΔΗΣ Α.Ε.
ATIKER HELLAS
GAS SERVICE
ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ Α.Ε.
GAS EXPERTS
TMS - TMS HELLAS
ULTRA GAS
WENT GAS
MEGA MAX LPG
Ι. ΜΠΕΛΛΟΣ & ΣΙΑ 'ΤΕΚΕΣΥΠ'
AUTOGAS ATHENS
LOGOTHETIS AUTOGAS
POWER GAS AUTO
ΤΣΟΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ GAS
GAS TEC HELLAS
AUTO TRITH
4ΚΙΝΗΣΗ MAG
I.Δ.Ε.Ε.Α. ΕΠΕ
GAS ITALY HELLASΣας περιμένουμε
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
παιδια πριν απο λιγο ακουσα στο δελτιο ειδησεων του mega το εξης (το εδειξαν σε καρτα και ελεγε αυτο ακριβως): 'προσθηκη/αυξηση φόρου στο υγραεριο'. Καλημερα μας
Έπιασα σήμερα τα 22.000 χλμ με το υγραέριο...
Σε 1-2 μήνες θα έχω κάνει άλλα 4000 τουλάχιστον.
Η απόσβεση έχει σχεδόν γίνει...Και τι σημαίνει αυτό? Δεν θες να βγάλεις κέρδος ή δεν σε ενδιαφέρει ο υπόλοιπος κόσμος? Είναι λογική αυτή που εκφράζετε από το post σου?
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
παιδια πριν απο λιγο ακουσα στο δελτιο ειδησεων του mega το εξης (το εδειξαν σε καρτα και ελεγε αυτο ακριβως): 'προσθηκη/αυξηση φόρου στο υγραεριο'. Καλημερα μας
Και τι σημαίνει αυτό? Δεν θες να βγάλεις κέρδος ή δεν σε ενδιαφέρει ο υπόλοιπος κόσμος? Είναι λογική αυτή που εκφράζετε από το post σου?
δε σε πιανω. δλδ αν ακουσει κανεις κακα μαντατα να μην τα μοιραζεται με τους αλλους? Λες εγω να θελω να αυξηθει το υγραεριο? Λες να εβαλα ICOM (που ειναι πολυ ακριβοτερο απο σχεδον ολα τα αλλα συστηματα) και να επιυμω την αυξηση του υγραεριου? Ειλικρινα δεν κατανοω το Post σου.
-
Ο χρήστης vageli_psaxou έγραψε:
Την Παρασκευή παρέλαβα το Corolla μου 1300cc (E11), 86HP, με κιτ υγραεριοκίνησης BRC. Μέχρι τώρα όλα καλά, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι. Έχω την εντύπωση από το ενδεικτικό της στάθμης του καυσίμου ότι καίει πολύ. Μπορεί να κάνω και λάθος, θα το διαπιστώσω αυτό όταν αδιάσει και υπολογίσω τα χλμ που έχει κάνει.Επειδή ήμουν παρών την ώρα του συντονισμού, μου έκανε εντύπωση ότι δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί η αυτόματη ρύθμιση του κιτ. Μόλις η διαδικασία πρασίνιζε τα μπεκ και άρχιζε να τα συντονίζει από την αρχή ...κάποια στιγμή η διαδικασία σταμάταγε. Μετά από πολύ ταλαιπωρία, ο άνθρωπος που έκανε την ρύθμιση αναγκάστηκε να κάνει manual ρύθμιση και να αφήσει τις ρυθμίσεις στο μικρότερο ποσοστό λάθους το οποιο ήταν κοντά στο 0,2 ή 0,3%.
Γιατί λέτε να συνέβαινε αυτό και να μην μπορούσε να ολοκληρωθεί η αυτόματη ρύθμιση; Έχετε να μου προτείνετε κάποιον που να κάνει καλή ρύθμιση στο συγκεκριμένο κιτ;
Επίσης μου είπαν να βάλω μπουζί ιριδίου επειδή τα κοινά μπουζί με τον καιρό πιάνουν μια επικάλυψη σκουριάς με αποτέλεσμα να δυσκολευεται ο πολλαπλασιαστής να δώσει ρεύμα και να καίγεται. Ισχύει αυτό; Αυτά τα μπουζί ιριδιου είναι συμβατα με την βενζίνη;
Καμιά ιδεα ρε παιδιά για τα παραπάνω; Κάποιον που να έχετε να προτείνετε για καλή ρύθμιση σε BRC? Για το θέμα των μπουζί ιριδίου, ισχύει ή όχι;
-
210 4256663 Φανης (BRC).
Εχει και δικο του Corolla με brc. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
να πας να δεις τον κωδικο βλαβης με διαγνωστικο και αν χρειαστει να στο ρυθμισει λιγο ο υγραερας σου.(ποιος ειναι?).Κλασικη περιπτωση τα λαμπακια. Τομασετο ειναι οι ηλεκτροβαλβιδες ο πνευμονας..ο εγκεφαλος τι μαρκα ειναι?stag 4 είναι ο εγκέφαλος.
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Καλησπέρα κι από εμένα..
Σήμερα αισίως έκλεισα κι εγώ τα 4000χλμ μετά από 2 μήνες χρήσης LPG.
Σήμερα έκανα και τα περισσότερα μαζεμένα χλμ..
330χλμ στάση 1 ώρα στην Άρτα,άλλα 50 και στάση στην αμφιλοχία 1,5 ώρες και επιστροφή Θεσ/νίκη..
Λίγο μετά τα Γιάννενα στην επιστροφή μου άναψε το check engine, μετά από 130 χλμ περίπου δλδ..
Σε καμία περίπτωση δεν πέρασα τις 3700-3800 σαλ σε όλη τη διαδρομή μέχρι τότε.
Στην Άρτα στο πήγαινε γέμισα Lpg.Αυτά..
Αφού άναψε το λαμπάκι το δούλεψα για 30-40 χλμ συνεχόμενα βενζίνη αλλά τίποτα, επίσης το έσβησα για 10 λεπτά και το ξανάναψα μόνο με βενζίνη αλλά τίποτα πάλι..
Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να γίνεται??
Πάντως, με έχει ψήσει ο κυρ Αντώνης και αύριο που θα πάρω τον μάστορα θα κλείσω ραντεβού και για λαδιέρα.
Καλέ μου φίλε, άνοιξε την πόρτα να ανάψει το φως καμπίνας. Σβηστός ο κινητήρας. Βγάλε το + της μπαταριάς για ένα λεπτό. Ξανά βάλτων, και γράψε μου εάν έσβησε το λαμπάκι.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Υγραεριοκίνηση!