-
το 8εμα ειναι γιατι στην Αττικη οδο, ΕΟ Α8ηνων Λαμiας κλπ να πληρώνεις το ιδιο αντιτιμο ειτε κάνεις 2, 5 η 105 χιλιόμετρα?
Στην Ιταλια πχ πληρώνεις αναλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις.
-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
το 8εμα ειναι γιατι στην Αττικη οδο, ΕΟ Α8ηνων Λαμiας κλπ να πληρώνεις το ιδιο αντιτιμο ειτε κάνεις 2, 5 η 105 χιλιόμετρα?Στην Ιταλια πχ πληρώνεις αναλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις.
Φαντάσου να μπει ένας σταθμός διοδίων σε κάθε έξοδο και είσοδο. Δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί κανείς μέσα δωρεάν, ενώ τώρα υπάρχουν πολλά κομμάτια που μπορούν.
Με λίγα λόγια τώρα διαμαρτύρονται σε 5 μέρη της Ελλάδας. Τότε θα διαμαρτύρονται σε 100. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν δεν υπήρχαν οι ιδιώτες στη μέση, θα είχες σίγουρα, 100% δίκιο. Όπως ακριβώς συνέβαινε επί δεκαετίες και με καλύτερες οικονομικές συγκυρίες.Το σύστημα διαχείρισης των δρόμων από ιδιωτικές εταιρίες είναι το μόνο που μας εξασφαλίζει ότι τα χρήματα μας θα πάνε όντως στην επέκταση, βελτίωση, συντήρηση και εποπτεία των αυτοκινητόδρομων.
στανταρακι αυτο; οπως τα τεμπη πχ που δεν εχει ξανακλεισει ο δρομος ποτε, ουτε εχει πεσει βραχος, ποτε!
σε ποια χωρα ζεις; ειλικρινα...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
το 8εμα ειναι γιατι στην Αττικη οδο, ΕΟ Α8ηνων Λαμiας κλπ να πληρώνεις το ιδιο αντιτιμο ειτε κάνεις 2, 5 η 105 χιλιόμετρα?
Στην Ιταλια πχ πληρώνεις αναλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις.
Φαντάσου να μπει ένας σταθμός διοδίων σε κάθε έξοδο και είσοδο. Δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί κανείς μέσα δωρεάν, ενώ τώρα υπάρχουν πολλά κομμάτια που μπορούν.
Με λίγα λόγια τώρα διαμαρτύρονται σε 5 μέρη της Ελλάδας. Τότε θα διαμαρτύρονται σε 100.μα γιατί άλλος να κυκλοφορεί δωρεάν και άλλος να πληρώνει τα μαλλιά της κεφαλής του για 2 km σε σχέση με έναν που θα κάνει 50 km?
ισα ισα για εσάς τους εργολάβους καλο είναι γιατί θα φτιάξετε περισσοτερους σταθμούς
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Αν δεν υπήρχαν οι ιδιώτες στη μέση, θα είχες σίγουρα, 100% δίκιο. Όπως ακριβώς συνέβαινε επί δεκαετίες και με καλύτερες οικονομικές συγκυρίες.
Το σύστημα διαχείρισης των δρόμων από ιδιωτικές εταιρίες είναι το μόνο που μας εξασφαλίζει ότι τα χρήματα μας θα πάνε όντως στην επέκταση, βελτίωση, συντήρηση και εποπτεία των αυτοκινητόδρομων.
στανταρακι αυτο; οπως τα τεμπη πχ που δεν εχει ξανακλεισει ο δρομος ποτε, ουτε εχει πεσει βραχος, ποτε!
σε ποια χωρα ζεις; ειλικρινα...
o ΧΛ (και αλλοι φανταζομαι) θελουν να πιστευουν οτι γυρω τους υπαρχει μια οργανωμενη κοινωνια η οποια στο τελος φροντιζει ωστε να παρεχεται ενα καλο επιπεδο υπηρεσιων στους περισσοτερους απο εμας. Ακομη και αν καποιες καταστασεις φαινονται οτι δεν εχουν καποια λογικη στηριξη, θελει να πιστευει οτι απο πισω υπαρχει ενας καλο σκοπος.
well, this is NOT the case. Και η πιο απλη αποδειξη γιαυτο ειναι οτι η χωρα εχει χρεοκοπησει εδω και 1 χρονο. Οι ανθρωποι λοιπον που εχουν οδηγησει τη κατασταση εδω, ειναι εντελως απιθανο να εχουν δημιουργησει ενα ανταποδοτικο (εστω) πλανο για τη δημιουργια και τη συντηρηση των δρομων, με γνωμονα το δημοσιο συμφερον.
το ολο συστημα εχει δομηθει ωστε οι 'κολλητοι' μας να παρουν εργα τα οποια ο Ελληνικος λαος εχει πληρωσει πανακριβα στο παρελθον και θα εξακολουθησει να πληρωνει. Με ελαχιστα ιδια κεφαλαια, ξεπουλησαν σε κολλητους αυτα τα μεγαλα εργα.
ο ΧΛ φυσικα τα ξερει ολα αυτα, ξερει οτι με τα λεφτα που εχουμε ηδη δωσει θα επρεπε οι δρομοι να ειναι ετοιμοι εδω και πολλα χρονια. Ξερει επισης οτι και παλι θα πληρωσουμε πανακριβα εργα και υποδομες. Πιστευει ομως οτι κατα βαθος τουλαχιστον θα εχουμε δρομους! Λοιπον ΧΛ μπορει να σε σοκαρει αυτο που θα πω, αλλα τα εργα εχουν σταματησει...
σταθειτε λοιπον για 1 λεπτο και σκεφτειτε αν ειναι λογικο ενα κρατος το οποιο επι σειρα 10ετιων εχει ξεπουληθει σε 5-10 οικογενειες, ειναι ικανο να εχει παρουσιασει μια σειρα απο εργα τα οποια θα λειτουργησουν ανταποδοτικα προς τον ερημο πολιτη αυτης της χωρας. Σκεφτειτε επισης που ειναι τωρα ολοι αυτοι οι αρμοδιοι υπουργοι που εδωσαν και υπεγραψαν αυτα τα εργα...
Και βεβαια δεν ειναι μονο οι δρομοι, σκεφτειτε τι εγιναν τα δισ € σε υποδομες και αλλα εργα για τους Ολυμπιακους αγωνες. Δωθηκαν τοσα λεφτα χωρις καμια προβλεψη για μετεπειτα αξιοποιηση τους. Οι ιδιοι τα υπεγραψαν και οι ιδιοι τα κατασκευασαν.οι ιδιοι λοιπον ανθρωποι, πολιτικοι & εργολαβοι, προσπαθουν να μας πεισουν για τις αγαθες τους προθεσεις και ποσο δικαιο ειναι το συστημα που οι ιδιοι εφτιαξαν και που στο παρελθον ειχε σαν αποκλειστικο σκοπο την δικη τους κονομα. Ε, οκ!
-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
το 8εμα ειναι γιατι στην Αττικη οδο, ΕΟ Α8ηνων Λαμiας κλπ να πληρώνεις το ιδιο αντιτιμο ειτε κάνεις 2, 5 η 105 χιλιόμετρα?
Στην Ιταλια πχ πληρώνεις αναλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις.
Φαντάσου να μπει ένας σταθμός διοδίων σε κάθε έξοδο και είσοδο. Δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί κανείς μέσα δωρεάν, ενώ τώρα υπάρχουν πολλά κομμάτια που μπορούν.
Με λίγα λόγια τώρα διαμαρτύρονται σε 5 μέρη της Ελλάδας. Τότε θα διαμαρτύρονται σε 100.μα γιατί άλλος να κυκλοφορεί δωρεάν και άλλος να πληρώνει τα μαλλιά της κεφαλής του για 2 km σε σχέση με έναν που θα κάνει 50 km?
ισα ισα για εσάς τους εργολάβους καλο είναι γιατί θα φτιάξετε περισσοτερους σταθμούς
Δε λέω ότι δε συμφωνώ, λέω ότι θα επαναστατήσουν όλοι και εμείς οι εργολάβοι ακολουθούμε φιλολαϊκή πολιτική.
Καταβάθος είμαστε σοσιαλιστές. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Καταβάθος είμαστε σοσιαλιστές με δεξιά τσέπη.Fixed
-
Από την πολλή την επανάσταση βλέπω τον εργαζόμενο να μην έχει εργοδότη να βρίσει. Και δεν είμαι εγώ εργολάβος.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Καταβάθος είμαστε σοσιαλιστές με δεξιά τσέπη.
Fixed
KALO!
-
Επειδη οπως λετε οι φιλοι και κολλητοι εχουν παρει τα εργα, εχω ζητησει πολλες φορες εδω μεσα να προτεινετε εσεις που ξερετε ποιοι ειναι αυτοι που δε θα μας κλεψουν εναν!!!! μονο εναν, ικανο να κανειι αυτες τις εργολαβιες... ας ερθει και απο το ΚΚΕ που εχει πολλες επιχειρησεις....δικες του, σιγουρα μηχανικους προσκειμενους εχει αρα δεν εχει παρα να παει να παρει εργολαβια και να γλυτωσουτμε λεφτα και κλεψιματα.... απο την παρεα των κολλητων....λεφτα σιγουρα εχει αφου οταν χρειαστικε να φτιαξει τα γαρφεια του τα βρηκε μια χαρα...μεχρι και κουπονια μπορει να βγαλει για το καλο του τοπου μας....
-
Τα αναλαμβάνω εγώ, σαν βλακωδώς τίμιος. Πόσο θα με αφήσουν ζωντανό; Την 1η εβδομάδα θα πάνε να με δουλέψουν οι μηχανικοί. Τον 1ο μήνα οι εργάτες. Όταν θα έχω καταλάβει τι γίνεται, την 1η ημέρα του 2ου μήνα θα γίνει τρομερό εργατικό ατύχημα και θα πέσει στο κεφάλι μου ένας βράχος 1.000.000 tn, από λανθασμένη ενεργοποίηση 2 tn C4 που βρέθηκαν κάτω από βράχους στα Τέμπη ξεχασμένοι από τις μάχες του '12-'13...
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Επειδη οπως λετε οι φιλοι και κολλητοι εχουν παρει τα εργα, εχω ζητησει πολλες φορες εδω μεσα να προτεινετε εσεις που ξερετε ποιοι ειναι αυτοι που δε θα μας κλεψουν εναν!!!! μονο εναν, ικανο να κανειι αυτες τις εργολαβιες... ας ερθει και απο το ΚΚΕ που εχει πολλες επιχειρησεις....δικες του, σιγουρα μηχανικους προσκειμενους εχει αρα δεν εχει παρα να παει να παρει εργολαβια και να γλυτωσουτμε λεφτα και κλεψιματα.... απο την παρεα των κολλητων....λεφτα σιγουρα εχει αφου οταν χρειαστικε να φτιαξει τα γαρφεια του τα βρηκε μια χαρα...μεχρι και κουπονια μπορει να βγαλει για το καλο του τοπου μας....Εντάξει τώρα δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.
Τι σημαίνει να προτείνουμε? Και τι είμαστε εμείς?
Υπάρχουν νόμοι, υπάρχουν μηχανισμοί ελέγχων, υπάρχουν διαδικασίες ελέγχου των συμβάσεων που αν εφαρμοστούν δε χρειάζεται να προτείνει κανείς τίποτα.
Ένα απλό παράδειγμα: Αφού ασχολείσαι με το άθλημα θα γνωρίζεις πού έχουν φτάσει οι εκπτώσεις στα δημόσια έργα. Η σύμβαση παραχώρησης λοιπόν προβλέπει ότι νέές εργασίες που δεν προβλέπονταν στη μελέτη τιμολογούνται με τις τιμές Σουφλιά χωρίς ΚΑΜΜΙΑ έκπτωση. Σου λέει τίποτα αυτό?
Όσο για τις προβοκάτσιες με το ΚΚΕ άστο. Πές τα στον αρχηγό του Άκτωρα, σύντροφο της Αλέκας που κάθε φορά που κλείνει τα διόδια το ΠΑΜΕ την παίρνει τηλέφωνο, τη ρωτάει πόσο θα διαρκέσεο και αυτή του λέει άστους Δημήτρη μου καμμιά ωρίτσα ακόμα και τέλος.
Απλά πραγματάκια νομίζω κατανοητά σε όλους και γνωστά ειδικά σε όσους ασχολούνται με το άθλημα.
Όποιοι κάνουν πως δεν τα καταλαβαίνουν κάτι παίζει......
Εγώ απλά ζητάω τα αυτονόητα:- Να κατασκευασθούν τα έργα έστω και με αυτόν τον τρόπο χρηματοδότησης και μετά να πληρώνουμε όπως συμβαίνει σε ΟΛΟ τον πολιτισμένο κόσμο όταν εκτελούνται έργα με αυτή τη μορφή χρηματοδότησης.
- Να τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα από ΟΛΟΥΣ και από το κράτος και από τους εργολάβους
- Τα διόδια να είναι αναλογικά με τα χιλιόμετρα που κάνει κανείς.
- Να μην υπάρχουν μετωπικά διόδια ή να υπάρχουν ελάχιστα και τα υπόλοιπα να είναι παράπλευρα.
- Να υπάρχει ασφαλές και άνετο παράπλευρο δίκτυο για αυτούς που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκίνητόδρομο.
- Οι χρεώσεις των διοδίων να είναι σύμφωνες με τις δυνατότητες του μέσου Έλληνα και να μην είναι τροχοπέδη στην ανάπτυξη της υπαίθρου, στις εμπορικές και επαγγελματικές συναλλαγές.
Όποιος μου πει ότι αυτά είναι παράλογα, ας πάρει και την ευθύνη.
-
Tώρα το πρωί άκουσα στο ράδιο ότι παίζει να γίνει η πρώτη δίκη απότο κίνημα δε πληρώνω μετά από 5 αναβολές . Φυσικά μυνητής ειναι ο τύπος που περίμενε μια ώρα εξαιτίας του υπαλληλου των Διοδίων και όχι η εταιρεία . Αντε να δουμε θα γίνει τελικά?
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Εγώ απλά ζητάω τα αυτονόητα:
- Να κατασκευασθούν τα έργα έστω και με αυτόν τον τρόπο χρηματοδότησης και μετά να πληρώνουμε όπως συμβαίνει σε ΟΛΟ τον πολιτισμένο κόσμο όταν εκτελούνται έργα με αυτή τη μορφή χρηματοδότησης.
- Να τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα από ΟΛΟΥΣ και από το κράτος και από τους εργολάβους
- Τα διόδια να είναι αναλογικά με τα χιλιόμετρα που κάνει κανείς.
- Να μην υπάρχουν μετωπικά διόδια ή να υπάρχουν ελάχιστα και τα υπόλοιπα να είναι παράπλευρα.
- Να υπάρχει ασφαλές και άνετο παράπλευρο δίκτυο για αυτούς που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκίνητόδρομο.
- Οι χρεώσεις των διοδίων να είναι σύμφωνες με τις δυνατότητες του μέσου Έλληνα και να μην είναι τροχοπέδη στην ανάπτυξη της υπαίθρου, στις εμπορικές και επαγγελματικές συναλλαγές.
Όποιος μου πει ότι αυτά είναι παράλογα, ας πάρει και την ευθύνη.
Γενικά συμφωνώ με αυτά που λες. Ειδικά το 2 και το 4 είναι αδιαπραγμάτευτα!
Για το 1 και το 6 θα συμφωνούσα με αυτήν ακριβώς την διατύπωση εάν κάναμε τη συζήτηση πριν 30 χρόνια... Σήμερα όμως, δεδομένης της κατάστασης δεν γνωρίζω εάν μπορούν να διατεθούν τα απαραίτητα* από τον προϋπολογισμό**! Προσιτά διόδια μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο χρόνο αποπληρωμής δανείων (άρα μεγαλύτερο κόστος) ή επιδότηση από το κράτος (όπως με τις άγονες γραμμές)... Για την ανάλυσή τους χρειάζονται δεδομένα που δεν είναι εύκολα προσβάσιμα.Για το 3: αυτό σημαίνει μηδενική έκπτωση για τον τακτικό χρήστη, έτσι; Πληρώνεις τα ίδια για το Α.Ο. - Μαλακάσα, είτε μένεις στον Ωρωπό και γυρνάς από τη δουλειά σου καθημερινά, είτε πηγαίνεις στη Θεσσαλονίκη και το κάνεις μια φορά το χρόνο. Δεν νομίζω ότι θα το ήθελαν πολλοί αυτό. Έχω να προτείνω το εξής: σχετικά υψηλότερο κόστος ανά χλμ για μικρές αποστάσεις ~10χλμ. Όποιος θέλει να πάει σε άλλο σημείο του Δήμου του, μπορεί να χρησιμοποιεί το δευτερεύον δίκτυο... Αν δεν υπάρχει, τα παράπονα στον Δήμαρχο, που στηρίχθηκε στην ύπαρξη του αυτοκινητοδρόμου και, ενώ εισέπρατε τέλη κυκλοφορίας, αδιαφόρησε για το οδικό του δίκτυο. Αυτό μπορεί να μετατραπεί και σε σταθερή χρέωση ανά χλμ, αλλά πάγια χρέωση 20 χλμ ανά χρήση. Φυσικά, αυτό συνοδεύεται από μεγάλες εκπτώσεις για μεγάλες χρήσεις σε όλο το δίκτυο (και όχι ΤΕΟpass, Εγνατιαpass, Ακτωρpass, Μπομπολαpass και δεν συμαζεύεται)...
Και μένει το 5: το παράπλευρο δίκτυο στους αυτοκινητοδρόμους (εξ ορισμού) χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων (επιχειρήσεις, κατοικίες). Για να είναι πραγματικά άνετο και πρακτικό ώστε να χρησιμεύει και για διαμπερή διέλευση αυτού που απλώς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο, σημαίνει 1+1 λωρίδες εκατέρωθέν του... Δηλαδή 4+2 λωρίδες αυτοκινητοδρόμου και άλλες 4 σε όλο το μήκος του; Είτε υπάρχει κάτι δίπλα, είτε όχι; Μήπως είναι υπερβολικό;
Αντ' αυτού, μήπως να απαιτήσουμε εναλλακτική διαδρομή χωρίς διόδια που να συνδέει δύο οποιαδήποτε σημεία της ηπειρωτικής Ελλάδας; Σίγουρα όχι το ίδιο σύντομη και άνετη (αυτό πληρώνεις στον αυτοκινητόδρομο), αλλά σίγουρη. Παράπλευρο δίκτυο, μόνο όπου χρειάζεται, σύμφωνα με τα παραπάνω και για σύνδεση με το υπόλοιπό δίκτυο. Αυτό υπ' ευθύνη του αναδόχου. Το υπόλοιπο δίκτυο όμως, υπ' ευθύνη του Δήμου ή της Περιφέρειας.- Η προπληρωμή ή η προΰπαρξη χρημάτων είναι απαραίτητη, αφενός για το έργο (κεφάλαιο κίνησης), αφεταίρου για μικρότερα δάνεια (άρα τόκους), οπότε και μικρότερο κόστος συνολικά. Το ζητούμενο είναι αν αυτά θα τα δώσει το κράτος από τα «έτοιμα» (τέλη κυκλοφορίας, φόροι), άρα έμμεσα δικά μας ή εμείς άμεσα (διόδια σε υπό κατασκευή τμήματα).
** Εδώ μπορούμε να πούμε πολλά: «φέρ'τε πίσω τα κλεμμένα», να ελεγχθούν οι ΟΤΑ για τη χρήση των (μεγάλων) ποσοστών των τελών κυκλοφορίας που λαμβάνουν...
-
@ ακανες.
οπως τα λες εχεις δικιο.... ομως το 2 δεν παιζει να υλοποιηται..... απο το κρατος...σχεδον σε καμια περιπτωση, απο τον εργολαβο γινεται να τηρειται, αλλα να ειναι ολα τα αλλα, οριστικες μελετες, κ.λ.π. ετοιμες.... και εδω δεν εχουμε μελετες απο το υπουργειο, ξεκινανε ολοι με τις επιθυμιες των υπουργων... για εξαγγελια εργου σε χρονο που δεν ειναι ετοιμα (οριμα). το βγαζουν για δημοπρασια πριν την ωρα του μονο και μονο για να πουν στον υπουργο οτι ξεκιναει το εργο... λεει αυτος τις ημερομηνιες και ετσι ολα ειναι στον αερα. Σιγουρα σε μεγαλα εργα που δημοπρατουνται και τμηματικα εκει ειναι πιο πολυπλοκα τα πραγματα... αλλα οι εργολαβοι δεν ευνοουνται απο καθυστερησεις... αν οι υπολοιποι οροι ειναι ενταξει..... αλλα δεν ειναι... συνηθως, και ετσι αυτοι κανουν παρτυ.... οι υπηρεσιες ειναι ομως αυτες που δεν ειναι ετοιμες... συνηθως... ειδικα σε μεγαλα εργα.... Μερικοι εδω μεσα δεν καταλαβαινουν οτι αυτο που ζητανε ειναι σωστο και δικαιο αλλα να υπαρχουν τα λεφτα.... - χρηματοδωτηση. Ε!!!! αυτο δεν υπαρχει... πως να το κανουμε τωρα.... οποτε η δεν κανουμε τα εργα.... η τα χρηματοδοτουμε με οτι τροπο σκευθει η εκαστοτε κυβερνηση... δεν τους αρεσει η λυση η τωρινη ενταξει..... ας προτεινουν πηγη χρηματων.... ολοι το θελουν αυτο ειδικα δε οι εργολαβοι για να τελειωσουν τη συμβαση.... ομως τετοιες εποχες τετοια λογια... -
55,70 πλήρωσα χθές για Θεσ/νικη-Αθήνα με επιστροφή χωρίς Αττική οδο..
Εχω την εντύπωση οτι την προηγούμενη φορά (πριν 1 μήνα) ήταν λιγότερο -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
55,70 πλήρωσα χθές για Θεσ/νικη-Αθήνα με επιστροφή χωρίς Αττική οδο..
Εχω την εντύπωση οτι την προηγούμενη φορά (πριν 1 μήνα) ήταν λιγότερολαθος κανεις, ο υπουργος ειπε οτι μετα το Πασχα θα μειωνε τις τιμες.
-
Οχι δεν εννοώ αυτό περί μείωσης τιμών
Εννοώ οτι στο προηγούμενο πήγαινε-ελα πρέπει να είχα πληρώσει κάτι λιγότερο -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
55,70 πλήρωσα χθές για Θεσ/νικη-Αθήνα με επιστροφή χωρίς Αττική οδο..
Εχω την εντύπωση οτι την προηγούμενη φορά (πριν 1 μήνα) ήταν λιγότεροδηλαδη Αθήνα Θεσσαλονίκη και πισω, θέλεις τουλάχιστον 200,00€ χωρίς τους καφέδες...
-
Πριν ποσα χρονια το κανες αυτο με 50-60€ ?
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!