Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«?»
Φίλε Παντελή, σωστότατη παρατήρηση και με λογική εξήγηση!.
Οι σημερινοί εγκέφαλοι, είναι προ ρυθμισμένοι για το αβανς. Μα αυτό αφορά την βενζίνη!. Είναι ο λόγος που στα σύγχρονα αυτοκίνητα, προτιμώ τον άγραφο, και που χαρτογραφώ.
Το αέριο χρήζει μεγαλύτερης προ πορείας. Όταν δεν μπορούμε να του την δώσουμε, μια ποσότητα καυσίμου, συνεχίζει να καίγετε στην εξάτμιση. Όταν υπάρχει ντιστριπιτερ, με ενσωματωμένη ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα. Βάζεις το πυρόμετρο και ρυθμίζεις το αβανς για το αέριο. Όταν θέλεις να γυρίσεις σε βενζίνη, υπάρχει ηλεκτρονική διάταξη ρυθμιζόμενης καθυστέρησης, και με την λυχνία χρονισμού, το φέρνεις και στην βενζίνα. Αυτό επιτυγχάνετε και με αισθητήρα άνω νεκρού σημείου, που προστίθεται στον σφόνδυλο.
Σίγουρα ο καταλύτης θερμαίνετε περισσότερο, όταν έχουμε άεργο καύση του καυσίμου, που ελέγχετε από τον αισθητήρα L. Που πρέπει να είναι η διπλός, η τοποθετούμε δεύτερο για τον άγραφο εγκέφαλο.
Και αναρτιέμαι, μια τέτοια εγκατάσταση, και με αεροστεγές σκέπαστρο στην μπουκάλα, μπορεί να χρεώνετε 999ε ?.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Αυτο που καταλαβαινω λοιπον φιλε Αντωνη ειναι οτι η παραπανω θερμοκρασια καυσαεριων σχετιζεται και με την αεργο καυση, οπως την θετεις, δηλαδη την καυση στον καταλυτη κλπ. Χρειαζεται δηλαδη περαιτερω ρυθμιση η μηπως αυτο το επιπλεον αεριο-υγρο κανει και το καλο του (δηλαδη ψυξη) στον θαλαμιο καυσης πριν παρει την κατιουσα για καταλυτη κλπ,
δηλαδη ειναι και αναγκαιο κακο?
Τι τιμες ειναι αποδεκτες στο πυρομετρο σε σχεση με την καυση αμολυβδης? Σιγουρα αυτες οι τιμες διαφερουν απο κινητηρα σε κινητηρα, λογω κατασκευαστικης διαφορετικοτητας, αλλα θα πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο οριο.
Δεν ειναι λιγο περιπλοκο η τοποθετηση δευτερου λαμδα αν υπαρχει μονο ενας? Δεν θα μπερδεψει λιγο τον εγκεφαλο της βενζινης οταν κινειται το αυτοκινητο με βενζινη η μπαινει παραλληλα μονο στον εγκεφαλο του αεριου?
Δηλαδη μηπως το 'φορτωμα' με επιπλεον παραμετρους αποβει σε βαρος της αξιοπιστιας ειτε λειτουργικης ειτε υλικης?