-
Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
Ωραιο το σχολιο, η ουσια του πραγματος ειναι οτι ειμαι της γενιας του μνημονιου κ οχι της 3ης η της 4ης η της 20ης ουτε μειωνω ουτε εξιψωνω κατι ο καθενας προσπαθει μεσα απο τα οικονομικα δεδομενα του να σωσει οτι μπορει, ουτε λεω οτι εβαλα το καλυτερο ουτε οτι τα υπολοιπα ειναι τα χειροτερα, τα οικονομικα μου κ οι γνωσεις μου μεχρι τοτε ηταν για να βαλω αυτο. Εαν αγαπητε μου φιλε ρωτουσες για την εμπειρια μου κινουμενος 1 χρονο με υγραεριο ευχαριστως θα σου την ελεγα. Οσο για το γηπεδο.........Δεν αναφερομουν σε σενα φιλε μου..
-
και ας γράψω και κάτι άλλο!!!...
το αέριας μορφής, από το υγρού ψεκασμού, διαφέρει ως προς την δύναμη που βγάζει το μοτέρ.
Το αέριας μορφής, είναι οικονομικότερο, και πλέον ευκολότερο στην ρύθμιση. Έχει φτηνότερους μηχανισμούς, πλέον εξελιγμένους (40 χρόνια) και είναι πλέον μεγαλύτερης ζωής. Είναι πλέον αδύναμο.
Πρέπει να είναι πασίγνωστο και στους εγκεφαλικούς ‘κάλους’, ότι όταν θέλουμε, να έχουμε οικονομία με βενζίνα, δεν τρέχουμε. Και έτσι επιτυγχάνουμε οικονομία και 20%+.
Αυτοί που βάζουν αέριο είναι οι λεφτάδες, οι κονομημένοι?. Για αυτοί που τους στέρεψε το ‘μαλι’ , μα θέλουν η πρέπει να τσουλάνε?. Κατά συνέπια η οικονομικότερη λύση, είναι της αέριας μορφής, και αυτή πρέπει να επιλέγετε για αυτούς.
Εάν είναι λεφτάδες αυτοί που βάζουν αέριο, με της υγιές τους. Τους φωτογραφίζω με μάσκα με μύτες και πέρλες. Με μαύρες ζαρτιέρες και μαστίγιο. Με πατούμενα με τακούνι στιλέτο….. ηηηηηηηη σκοτσέζικη φούστα…..
Αγοράζουν Πόρσε και Καγιέν, και 4000 κυβικά αυτοκίνητα, για να υποκαταστήσουν πιθανές του ατέλειες….
Αυτά βλέπει ο ΓΑΠ & ΔΝΤ και λέει ότι αντέχουμε ακόμη και σε μεγαλύτερο δάχτυλο….
Αέριας μορφής και λαδιέρα, εξασφαλίζουν αρκετά χιλιόμετρα, και περίσσια οικονομία.
Antonis-team. -
παρακατω παραθετω linkσυγνωμη http://www.2shared.com/file/Pcy0RdQ6/autogas__2_.html http://www.2shared.com/file/1HPMdKMa/LPG2010.html http://www.2shared.com/file/pLVDKv0y/LPG2010.html
gianis1971Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 06, 2010 6:55 pm
με πρατηρια υγραεριου σε ευρωπη και ελλαδα που εκανα upload, ελπιζω να το εκανα σωστα και να μας βοηθω για τις εκδρομες μας σε ευρωπη, ειναι σε μορφη kml για igo και csv -
βλεπω οτι η συζητηση αεριας -υγρης μορφης ακομα διχαζει το forum . εχω καποιες ερωτησεις να κανω και αν μπορει καποιος ας
απαντησει . 1) στην υγρη μορφη, τι ποσοστο υγραεριου που φθανει στα μπεκ σε υγρη κατασταση εισερχεται στον κυλινδρο και
καιγεται ακομα σε υγρη μορφη με τον εισερχομενο αερα; γιατι υποψιαζομαι οτι δεν μετατρεπεται ολο σε αερια κατασταση
οποτε δεν εχουμε ουσιαστικα ιδια καυση με την αερια μορφη. 2) αν ισχυει αυτο τοτε καινε 20-30% παραπανω σε λιτρα εν σχεση
με βενζινη δικαιολογημενα 3) οσα αεριας μορφης δεν καινε 20-30% παραπανω εν σχεση με βενζινη ειναι μονο λογω λανθασμενης ρυθμισης; η εχουμε καλυτερη καυση επειδη καιγονται δυο αερια ;αν δεν ειναι ετσι σε λιγο καιρο θα τρεχουν και δεν θα φθανουν; 4) μετα απο δυο ταξιδια στην ιταλια και αφου μιλησα με καμμια δεκαρια ιταλους σε βενζιναδικα lpg δεν γνωριζαν καν τι ειναι η λαδιερα!!!! 5) γιατι η υγρη μορφη δεν εχει αναγκη λαδιερας; γιατι περναει υγρη μορφη στον κυλινδρο και δροσιζει τις
βαλβιδες; -
tha katalabeis posa tha exeis glitosi mesa se ena xrono tote . an omos kaneis ligotera apo 10000km den simferi na to baleis
-
Ο χρήστης NIKOS-GAS έγραψε:
tha katalabeis posa tha exeis glitosi mesa se ena xrono tote . an omos kaneis ligotera apo 10000km den simferi na to baleisTα greekish απαγορευονται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
Όλο το καύσιμο είναι σε υγρή μορφή στο μπεκ. Γι αυτό υπάρχει η αντλία καυσίμου μέσα στη δεξαμενή του υγραερίου (που σηκώνει πολύ μεγαλύτερη πίεση από την αντλία βενζίνης) ώστε να μη βράζει το υγραέριο στο σωλήνα τροφοδοσίας. Αν υπάρχουν φυσαλίδες τα μπεκ δεν θα λειτουργούν σωστά.
Η μεγαλύτερη κατανάλωση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη οφείλεται στη διαφορά της θερμογόνου δύναμης υγραερίου - βενζίνης και δεν έχει σχέση με τον υγρό ή αέριο ψεκασμό.
Ο υγρός ψεκασμός έχει μεγαλύτερη ακρίβεια και θεωρητικά καλύτερη κατανάλωση.
Οι διαφορές στην κατανάλωση που μετράνε οι υγραεριοκίνητοι οφείλονται σε μη εργοστασιακές συνθήκες μέτρησης.
Πχ, τώρα που ζέστανε ο καιρός καίω 1 λτρ/100χλμ λιγότερο βενζίνη.
Μπορεί να οδηγώ και πιο συντηρητικά, δεν ξέρω.Πολύ καλά κάνουν και δεν ξέρουν τι είναι η λαδιέρα.
Δεν έχει σχέση η ανάγκη λαδιέρας με τον υγρό ή αέριο ψεκασμό. -
Στον αέριο ψεκασμό, έχουμε ελαφριά πτώση της απόδοσης του κινητήρα, γιατί το αέριο υγραέριο κλέβει χώρο στον κύλινδρο από τον ατμοσφαιρικό αέρα, δηλαδή χωράει λιγότερο οξυγόνο ο κύλινδρος σε σχέση με τον υγρό ψεκασμό. Περίπου 4-5% λιγότερο...
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
βλεπω οτι η συζητηση αεριας -υγρης μορφης ακομα διχαζει το forum . εχω καποιες ερωτησεις να κανω και αν μπορει καποιος ας
απαντησει . 1) στην υγρη μορφη, τι ποσοστο υγραεριου που φθανει στα μπεκ σε υγρη κατασταση εισερχεται στον κυλινδρο και
καιγεται ακομα σε υγρη μορφη με τον εισερχομενο αερα; γιατι υποψιαζομαι οτι δεν μετατρεπεται ολο σε αερια κατασταση
οποτε δεν εχουμε ουσιαστικα ιδια καυση με την αερια μορφη. 2) αν ισχυει αυτο τοτε καινε 20-30% παραπανω σε λιτρα εν σχεση
με βενζινη δικαιολογημενα 3) οσα αεριας μορφης δεν καινε 20-30% παραπανω εν σχεση με βενζινη ειναι μονο λογω λανθασμενης ρυθμισης; η εχουμε καλυτερη καυση επειδη καιγονται δυο αερια ;αν δεν ειναι ετσι σε λιγο καιρο θα τρεχουν και δεν θα φθανουν; 4) μετα απο δυο ταξιδια στην ιταλια και αφου μιλησα με καμμια δεκαρια ιταλους σε βενζιναδικα lpg δεν γνωριζαν καν τι ειναι η λαδιερα!!!! 5) γιατι η υγρη μορφη δεν εχει αναγκη λαδιερας; γιατι περναει υγρη μορφη στον κυλινδρο και δροσιζει τις
βαλβιδες;Tι ειδους συστηματα εχουν οι ιταλοι πιο πολυ? αεριου ή υγρου ψεκασμου?
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Στον αέριο ψεκασμό, έχουμε ελαφριά πτώση της απόδοσης του κινητήρα, γιατί το αέριο υγραέριο κλέβει χώρο στον κύλινδρο από τον ατμοσφαιρικό αέρα, δηλαδή χωράει λιγότερο οξυγόνο ο κύλινδρος σε σχέση με τον υγρό ψεκασμό. Περίπου 4-5% λιγότερο...Αυτο ισχυει το χω δει σε αρκετες δυναμομετρησεις, αλλα πως λεγεται απο πολλους οτι νοιωθουν ενα τσακ πιο καλο τραβηγμα στις χαμηλες? ψευδαισθηση λογω του οτι εχουν οικονομικο καυσιμο?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Κυρ Αντώνη φάουλ
Η Βουλγαρία είναι στην Ε.Ε.
εγω έχω βάλει σε 2 βανακια ενα ford και ενα fiat brc με 1000+ΦΠΑ σε 12 άτοκες δόσεις ουσιαστικά βγάζοντας το κόστος της βενζίνης κάθε μήνα, με τη διαφορα τιμης του καυσιμου , έχω 6000 χιλ στο ένα και 2500 στο άλλο χωρίς πρόβλημα με λαδιέρες και στα δυο , η τιμολόγηση σε μένα λιανικής ήταν το σύστημα 600 € και η εργασία 400€ χωρις ΦΠΑ άρα δεν υπάρχει περίπτωση να αγοραζει το σύστημα μπεκ, εγκέφαλος , σωλήνες , δεξαμενη (100 λιτρ) , λαδιερα , πολυβαλβιδα, πνευμονας...... πάνω απο 500 ευρωπουλααααα...
Το ξέρω αγόρι μου, δυστυχώς. Και λέω δυστυχώς διότι έχουν μηνιάτικο 200ε, που πάει να μιμηθεί ο ΓΑΠ…..
Πιστεύω στην ενωμένη Ευρώπη, προτού γίνει τουρλουμπουκι, και στην τεχνολογία της. Είναι και ο λόγος που συνεργάζομαι με γάλους και έναν ιταλό, από παλιά. Δεν είχα κανένα πρόβλημα ποτέ.
Και ρωτώ. Οι σωληνώσεις είναι υπενδεδυμένες χάλκινες?, η αλουμίνια βαμμένες (οξιντε) με χαλκόχρωμα. Όπου περνούν από λαμαρίνα, έχουν βάλει λαστιχένια δακτυλίδια, για να μην πληγώνονται?. Οι κολιεδες έχουν λάστιχο από μέσα τους, εκεί που αγκαλιάζουν τον σωλήνα?. Η εισαγωγή βγήκε να μπει στην φρέζα, για να ανοιχτούν οι τρύπες με παράλληλη διάτρηση, και όλες υπό την ιδία γωνιά και θέση?. Οι δεξαμενές σου αεριού, (έχω βάλει και διπλές των 100Χ2 λίτρων σε λαϊκαντζήδες), είναι στεγανά επενδυόμενες, με έξτρα καπάκι, με αεραγωγούς εξωτερικούς?.
Η σωστή ποιότητα ενός κιτ, για να παραμένει σωστή, προϋποθέτει και επιμέλεια στην εγκατάσταση.
Όλα γράφονται στον ΦΕΚ, και δεν είναι μόνον δική μου γνώμη εκ πήρας.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ.Για τον ΓΑΠ κυρ Αντώνη τα τραβάμε όλα , να φανταστείς ηθελα με τα δυο αμάξια για τη δουλεια το 2009 300 € το μήνα βενζίνες και έφτασα πριν το Υγραεριο στα 600 -700 € το μηνα τώρα ξαναπηγα στα 300 -350 με Υγραεριο , οι σωληνωσεις είναι επενδυμενες με πλαστικο απ εξω χαλκινες 8μμ , με λαστιχενια δακτυλιδια στις γωνίες απο ότι μπόρεσα να δω , η πολυβαλβιδα είναι και αυτη 8 μμ
Δεξαμενη στακο Πολωνίας καλοβαμενη σε σχέση με κάτι άλλες τουρκικές που έχω δει, και ναι κατέβασαν τη. Πολαπλη στον πάγκο και την τρυπησαν και στα 2 αμάξια , τα υπόλοιπα δεν μπορω να σου τα πω απλά ο μάστορας ήταν έλληνας και γύρω στα 55 πολυ καλός και επεξηγηματικος , μέχρι και κουρμπαδορο για τη χαλκοσωληνα στην πολυβαλβιδα είχε ο τύπος , το θέμα είναι ότι τα αμάξια μου κινουντε στην πόλη χωρίς προβληματα μέχρι σήμερα το μόνο που η μια δεξαμενη ενω είναι 72 λίτρων βάζει μόνο 50 μάξιμουμ ανεξήγητα ενω είναι αλφαδιασμενη... η λαδιερα δεν είναι flash lube ή JML αλλα απο όσο βλέπω τη δουλεια της την κάνει αδειάζει δηλαδή σιγά σιγά όλα τα υλικα εκτός της δεξαμενης που είναι STAKO είναι BRC αλλα απο ότι μου είπε η δεξαμενη ερχετε με την πολυβαλβιδα τεσταρισμενη απο το εργοστάσιο και δεν επεμβαίνει , στη διαμαρτυρία μου γιατί δε βάζει πάνω απο 50 λίτρα και να δουμε το φλοτερ η την πολυβαλβιδα μου είπε έλα να σου αλλάξω δεξαμενη δεν θέλω να πειραξω την πολυβαλβιδα όσο είναι στην εγγύηση της BRC .. και θα την στείλω πίσω ( τη δεξαμενη) -
Εγω εχω ακριβως το ιδιο συστημα, αλλα χωρις λαδιερα. BRC με Staco (μοντελο irene) δεξαμενη κυλινδρικη εξωτερικη 71 λιτρα (το γεμιζω με 55) στη θεση της ρεζερβας. Αυτο που λες ισχυει, δηλαδη και ο δικος μου ειχε τουρκικες και μαλιστα επαιρναν και λιγο περισσοτερο αλλα επεμεινα στην Staco γιατι και η βαφη της ηταν αρκετα καλυτερη (ενα γκριζο σκουρο και οχι λειο οπως στις απλες μαυρες) αλλα και σαν κατασκευη φαινοταν αρκετα καλυτερη.
Σε θεμα καταναλωσης μιας και λεχθηκε και για να επαναλαβω την δικη μου εμπειρια, με βενζινη εκαιγα 13.5 λιτρα/100 χλμ,
με υγραεριο 15 λιτρα/100 χλμ δηλ 12% παραπανω, αλλα αυτο εχει να κανει και με το οτι οι οδηγικες μου συνηθειες με το υγραεριο αλλαξαν προς το ηπιοτερο. Φυσιολογικα δηλαδη η διαφορα θα ηταν 15%++ , οπως εχω παρατηρησει οταν το παταω λιγο πιο πολυ. Λογω του οτι εχω v6 2700 κυβικα με 2000-2500 στροφες παω αρκετα καλα και σπανια περναω τις 3000. Αυτο εχει να κανει και με την λογικη (οπως νομιζω εγω τουλαχιστον) οτι δουλευοντας το μοτερ χαμηλοστροφα βοηθαω την ζωη των εδρων και βαλβιδων που πραγματι πρεπει να υποφερουν λιγο περισσοτερο απ'οτι με την αμολυβδη.Παντως οπως λεει και ο Αντωνης τον μεγαλυτερο ρολο παιζει το πως διαχειριζομαστε το πενταλ του γκαζιου.
Κατι αλλο που θυμηθηκα τωρα. Εχω παρατηρησει (βαζοντας φυσικα το χερι μου) οτι τα καυσαερια με το υγραεριο ειναι αρκετα θερμοτερα. Τι εξηγηση υπαρχει εκτος της θερμοτερης καυσης και αν πραγματικα αυτο σημαινει κατι αρνητικο για το συστημα της εξατμισης/καταλυτη?
-
Φίλε dathens, πήγες σε καλό μάστορα!.
Η δεξαμενή, έχει σύστημα να γεμίζει 80% περίπου, για λόγους ασφαλείας. Δεν πρέπει να την πειράζουμε. Είναι επικίνδυνο. ‘δέσου’ στα λόγια του εγκαταστάτη σου.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
«Κατι αλλο που θυμηθηκα τωρα. Εχω παρατηρησει (βαζοντας φυσικα το χερι μου) οτι τα καυσαερια με το υγραεριο ειναι αρκετα θερμοτερα. Τι εξηγηση υπαρχει εκτος της θερμοτερης καυσης και αν πραγματικα αυτο σημαινει κατι αρνητικο για το συστημα της εξατμισης/καταλυτη?»
Φίλε Παντελή, σωστότατη παρατήρηση και με λογική εξήγηση!.
Οι σημερινοί εγκέφαλοι, είναι προ ρυθμισμένοι για το αβανς. Μα αυτό αφορά την βενζίνη!. Είναι ο λόγος που στα σύγχρονα αυτοκίνητα, προτιμώ τον άγραφο, και που χαρτογραφώ.
Το αέριο χρήζει μεγαλύτερης προ πορείας. Όταν δεν μπορούμε να του την δώσουμε, μια ποσότητα καυσίμου, συνεχίζει να καίγετε στην εξάτμιση. Όταν υπάρχει ντιστριπιτερ, με ενσωματωμένη ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα. Βάζεις το πυρόμετρο και ρυθμίζεις το αβανς για το αέριο. Όταν θέλεις να γυρίσεις σε βενζίνη, υπάρχει ηλεκτρονική διάταξη ρυθμιζόμενης καθυστέρησης, και με την λυχνία χρονισμού, το φέρνεις και στην βενζίνα. Αυτό επιτυγχάνετε και με αισθητήρα άνω νεκρού σημείου, που προστίθεται στον σφόνδυλο.
Σίγουρα ο καταλύτης θερμαίνετε περισσότερο, όταν έχουμε άεργο καύση του καυσίμου, που ελέγχετε από τον αισθητήρα L. Που πρέπει να είναι η διπλός, η τοποθετούμε δεύτερο για τον άγραφο εγκέφαλο.
Και αναρτιέμαι, μια τέτοια εγκατάσταση, και με αεροστεγές σκέπαστρο στην μπουκάλα, μπορεί να χρεώνετε 999ε ?.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
-
«
-
«4) μετα απο δυο ταξιδια στην ιταλια και αφου μιλησα με καμμια δεκαρια ιταλους σε βενζιναδικα lpg δεν γνωριζαν καν τι ειναι η λαδιερα!!!»
Και εδώ σίγουρα γελάμε. Ο φίλος gas dino, (που το έχεις το μαγαζάκι σου φίλε?...), πρέπει να μας πει, όταν παραγγέλλουμε κομπλέ κιτ στην Γαλλία η Ιταλία, βάζουν μέσα και λαδιέρα, όχι σωλήνες. Της έχουν μόνον για εξαγωγή?. Δυο εργοστάσια που γνωρίζω, κατασκευάζουν μόνον λαδιέρες, για την σαλάτα της παράγουν?. 4 εργοστάσια που γνωρίζω, παράγουν λιπαντικά για αυτό το σύστημα, για να λαδώνουμε τους μεντεσέδες το παράγουν?. Δεν καταφέρνεις τίποτα με το να προβοκάρεις τα τεκμηριωμένα ποσταρισματα μου.
Ταπεινή μου γνώμη είναι, η ότι το έγραψες για πλάκα. Η σου χαλώ την ‘σούπα’. Η είσαι μεγάλος παπαγάλος. Η από την μεριά του Ιωνίου, που περνάμε στην Ιταλία, δεν έχεις μπει ούτε σε βάρκα….
Σου δήξανε της καινούργιες αμπούλες, που τοποθετούνται στην κάνουλα?. Σε λίγο θα υπάρχουν και εδώ.
Antonis-team. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«?»
Φίλε Παντελή, σωστότατη παρατήρηση και με λογική εξήγηση!.
Οι σημερινοί εγκέφαλοι, είναι προ ρυθμισμένοι για το αβανς. Μα αυτό αφορά την βενζίνη!. Είναι ο λόγος που στα σύγχρονα αυτοκίνητα, προτιμώ τον άγραφο, και που χαρτογραφώ.
Το αέριο χρήζει μεγαλύτερης προ πορείας. Όταν δεν μπορούμε να του την δώσουμε, μια ποσότητα καυσίμου, συνεχίζει να καίγετε στην εξάτμιση. Όταν υπάρχει ντιστριπιτερ, με ενσωματωμένη ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα. Βάζεις το πυρόμετρο και ρυθμίζεις το αβανς για το αέριο. Όταν θέλεις να γυρίσεις σε βενζίνη, υπάρχει ηλεκτρονική διάταξη ρυθμιζόμενης καθυστέρησης, και με την λυχνία χρονισμού, το φέρνεις και στην βενζίνα. Αυτό επιτυγχάνετε και με αισθητήρα άνω νεκρού σημείου, που προστίθεται στον σφόνδυλο.
Σίγουρα ο καταλύτης θερμαίνετε περισσότερο, όταν έχουμε άεργο καύση του καυσίμου, που ελέγχετε από τον αισθητήρα L. Που πρέπει να είναι η διπλός, η τοποθετούμε δεύτερο για τον άγραφο εγκέφαλο.
Και αναρτιέμαι, μια τέτοια εγκατάσταση, και με αεροστεγές σκέπαστρο στην μπουκάλα, μπορεί να χρεώνετε 999ε ?.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αυτο που καταλαβαινω λοιπον φιλε Αντωνη ειναι οτι η παραπανω θερμοκρασια καυσαεριων σχετιζεται και με την αεργο καυση, οπως την θετεις, δηλαδη την καυση στον καταλυτη κλπ. Χρειαζεται δηλαδη περαιτερω ρυθμιση η μηπως αυτο το επιπλεον αεριο-υγρο κανει και το καλο του (δηλαδη ψυξη) στον θαλαμιο καυσης πριν παρει την κατιουσα για καταλυτη κλπ,
δηλαδη ειναι και αναγκαιο κακο?
Τι τιμες ειναι αποδεκτες στο πυρομετρο σε σχεση με την καυση αμολυβδης? Σιγουρα αυτες οι τιμες διαφερουν απο κινητηρα σε κινητηρα, λογω κατασκευαστικης διαφορετικοτητας, αλλα θα πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο οριο.Δεν ειναι λιγο περιπλοκο η τοποθετηση δευτερου λαμδα αν υπαρχει μονο ενας? Δεν θα μπερδεψει λιγο τον εγκεφαλο της βενζινης οταν κινειται το αυτοκινητο με βενζινη η μπαινει παραλληλα μονο στον εγκεφαλο του αεριου?
Δηλαδη μηπως το 'φορτωμα' με επιπλεον παραμετρους αποβει σε βαρος της αξιοπιστιας ειτε λειτουργικης ειτε υλικης? -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
«?»
Φίλε Παντελή, σωστότατη παρατήρηση και με λογική εξήγηση!.
Οι σημερινοί εγκέφαλοι, είναι προ ρυθμισμένοι για το αβανς. Μα αυτό αφορά την βενζίνη!. Είναι ο λόγος που στα σύγχρονα αυτοκίνητα, προτιμώ τον άγραφο, και που χαρτογραφώ.
Το αέριο χρήζει μεγαλύτερης προ πορείας. Όταν δεν μπορούμε να του την δώσουμε, μια ποσότητα καυσίμου, συνεχίζει να καίγετε στην εξάτμιση. Όταν υπάρχει ντιστριπιτερ, με ενσωματωμένη ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα. Βάζεις το πυρόμετρο και ρυθμίζεις το αβανς για το αέριο. Όταν θέλεις να γυρίσεις σε βενζίνη, υπάρχει ηλεκτρονική διάταξη ρυθμιζόμενης καθυστέρησης, και με την λυχνία χρονισμού, το φέρνεις και στην βενζίνα. Αυτό επιτυγχάνετε και με αισθητήρα άνω νεκρού σημείου, που προστίθεται στον σφόνδυλο.
Σίγουρα ο καταλύτης θερμαίνετε περισσότερο, όταν έχουμε άεργο καύση του καυσίμου, που ελέγχετε από τον αισθητήρα L. Που πρέπει να είναι η διπλός, η τοποθετούμε δεύτερο για τον άγραφο εγκέφαλο.
Και αναρτιέμαι, μια τέτοια εγκατάσταση, και με αεροστεγές σκέπαστρο στην μπουκάλα, μπορεί να χρεώνετε 999ε ?.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αυτο που καταλαβαινω λοιπον φιλε Αντωνη ειναι οτι η παραπανω θερμοκρασια καυσαεριων σχετιζεται και με την αεργο καυση, οπως την θετεις, δηλαδη την καυση στον καταλυτη κλπ. Χρειαζεται δηλαδη περαιτερω ρυθμιση η μηπως αυτο το επιπλεον αεριο-υγρο κανει και το καλο του (δηλαδη ψυξη) στον θαλαμιο καυσης πριν παρει την κατιουσα για καταλυτη κλπ,
δηλαδη ειναι και αναγκαιο κακο?
Τι τιμες ειναι αποδεκτες στο πυρομετρο σε σχεση με την καυση αμολυβδης? Σιγουρα αυτες οι τιμες διαφερουν απο κινητηρα σε κινητηρα, λογω κατασκευαστικης διαφορετικοτητας, αλλα θα πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο οριο.Δεν ειναι λιγο περιπλοκο η τοποθετηση δευτερου λαμδα αν υπαρχει μονο ενας? Δεν θα μπερδεψει λιγο τον εγκεφαλο της βενζινης οταν κινειται το αυτοκινητο με βενζινη η μπαινει παραλληλα μονο στον εγκεφαλο του αεριου?
Δηλαδη μηπως το 'φορτωμα' με επιπλεον παραμετρους αποβει σε βαρος της αξιοπιστιας ειτε λειτουργικης ειτε υλικης?
Κάλε μου φίλε.
Δεν ψύχει τίποτα, τουναντίον πυρώνει. Ένα καμινέτο στην εξάτμιση.
Μια ρύθμιση στην πίεση η την παροχή η τα μπεκ, θα το έκαιγες εκεί που πρέπει να καεί.
Το πυρόμετρο μέτρα πρώτα με συνθήκες βενζίνας, και μετά με το αέριο.
Σε μια εξάτμιση, και μετά αμέσως από την εξαγωγή, συνδεδεμένος στον άγραφο, ο L περιορίζει το άεργο καιόμενο αέριο.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Να ρωτήσω κάτι τον Αντώνη
Τι κέρδος έχει ένας εγκαταστάτης να μην βάλει λαδιέρα; Το κόστος της; πιστεύω ότι ένα πλαστικό μπουκάλι με ένα πλαστικό σωληνάκι και μια βίδα είναι ανευ σημασίας. Εξάλου θα πουλάει και τα λάδια που από ότι ακούω δεν είναι και φθηνά. Δεν θα έχει ένα μακροχρόνιο κέρδος συνολικά; Άσε που θα έχει πρόβλημα αν αρχίσουν και κλατάρουν μοτερ πριν την ώρα τους. Αν χρειάζεται γιατί να μην βαλει δεν το καταλαβαίνω.
Ακόμα περιμένω να μου λύσεις την απορία: τελικά η αντλία βενζίνης δουλεύει η όχι οταν λειτουργει κάποιος το υγραέριο στα σύγχρονα συστήματα; (Σοβαρή απορία για να ξέρουμε τι να πιστέψουμε από αυτά που ακούμε από τους διάφορους νέους εγκαταστάτες)
Υγραεριοκίνηση!