-
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητοΣωστό! Η Άλφα Ρομέο όμως δε φημίζεται για την αξιοπιστία της. Φημίζεται για την οδική συμπεριφορά της και τις επιδόσεις της. Και απ' ό,τι βλέπεις τη φήμη της ξέρει καλά να τη διατηρεί. Αντίθετα οι Γερμανικοί μουχλοκουβάδες φημίζονταν (χρησιμοποιώ αόριστο, διότι εκός από την αξιοπισία τους έχουν πλέον χάσει και τη φήμη...) για την αξιοπιστία την οποία απλώς τώρα δε διαθέτουν...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
...μουχλοκουβάδες ...O χαβαλες που λεγαμε...
-
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο
...μουχλοκουβάδες ...
O χαβαλες που λεγαμε...
Οι καρακοτσάνες που λέγαμε και οι εκπρόσωποί τους...
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητοενώ το τι λέει ο Μαστρο-Μήτσος ο φαναρτζής είναι κριτήριο για να κρίνεις το αυτοκίνητο ε? Άκου εκεί 'συγκρίνετε την Άλφα με Audi???' !!!!! Σιγά παλικάρι μου, τι έχει πια το Audi για να μη μπορούμε να συγκρίνουμε μαζί του?
no offence, αλλά η στάση 'οι Άλφα γεμίζουν τα συνεργεία' ταιριάζει σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται και τόσο με το αυτοκίνητο.... Κι αν ίσχυσε αυτό για καμιά δεκαετία, τώρα πάει, τελείωσε και όποιος δεν θέλει να το δει ας ζήσει στο παρελθόν.....
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο
ενώ το τι λέει ο Μαστρο-Μήτσος ο φαναρτζής είναι κριτήριο για να κρίνεις το αυτοκίνητο ε? Άκου εκεί 'συγκρίνετε την Άλφα με Audi???' !!!!! Σιγά παλικάρι μου, τι έχει πια το Audi για να μη μπορούμε να συγκρίνουμε μαζί του?
no offence, αλλά η στάση 'οι Άλφα γεμίζουν τα συνεργεία' ταιριάζει σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται και τόσο με το αυτοκίνητο.... Κι αν ίσχυσε αυτό για καμιά δεκαετία, τώρα πάει, τελείωσε και όποιος δεν θέλει να το δει ας ζήσει στο παρελθόν.....
Σπύρος
Πέστα ρε μεγάλε!!! Κι εσύ φαν του μαστρο-Μήτσου βλέπω ε;
-
δεν είναι ο ίδιος...απλή συνωνυμία
Σπύρος
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο**Έκαστος στο είδος του! **
ΥΓ: Παιδιά, είμαστε way off-topic. Αν θέλετε να συνεχιστεί η αντιπαράθεση Alfa Romeo - Audi μετακομίζουμε στα 'Κολλήματα' παρακαλώ;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο
**Έκαστος στο είδος του! **
ΥΓ: Παιδιά, είμαστε way off-topic. Αν θέλετε να συνεχιστεί η αντιπαράθεση Alfa Romeo - Audi μετακομίζουμε στα 'Κολλήματα' παρακαλώ;
δίκιο έχεις σόρυ
από μένα τέλος.Σπύρος
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ημαρτον.συγκρινετε την alfa με την audi.αν δεν ηταν η alfa τοσα χρονια τα συνεργεια θα ειχανε κλεισει.
Όντως δεν συγκρίνονται... Η 147 έκανε με... τρεις πόντους στενότερα ελαστικά στα Μέγαρα ελάχιστα καλύτερο χρόνο από το Α3!!!
Έκαστος στο είδος του!
Και τι έχει να κάνει το πλάτος των ελαστικών με τις επιδόσεις στην πίστα; Δηλαδή οι F1 με τα ~1000 άλογα τι πλάτους λάστιχα θα έπρεπε να φοράνε;
Η 147 ήρθε πρώτη γιατί έχει τον δυνατότερο κινητήρα, όχι επειδή έχει το καλύτερο στήσιμο, ή την καλύτερη συμπεριφορά. Και μάλιστα, τα στενότερα λάστιχα μάλλον τη βοήθησαν, παρά την έριξαν.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο
ενώ το τι λέει ο Μαστρο-Μήτσος ο φαναρτζής είναι κριτήριο για να κρίνεις το αυτοκίνητο ε? Άκου εκεί 'συγκρίνετε την Άλφα με Audi???' !!!!! Σιγά παλικάρι μου, τι έχει πια το Audi για να μη μπορούμε να συγκρίνουμε μαζί του?
no offence, αλλά η στάση 'οι Άλφα γεμίζουν τα συνεργεία' ταιριάζει σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται και τόσο με το αυτοκίνητο.... Κι αν ίσχυσε αυτό για καμιά δεκαετία, τώρα πάει, τελείωσε και όποιος δεν θέλει να το δει ας ζήσει στο παρελθόν.....
ΣπύροςΟπως επισης οτι τα γερμανικα και τα ιαπωνικα δεν στριβουν..... και οτι τα ιταλικα φτιαχνονται με παθος και συναισθημα και αλλα τετοια σιροπια. ΟΛΟΙ θελουνε λεφτα και μονο αυτο!!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
παιδια το παρακατω ειναι νομος καλυτερος χρονος στα μεγαρα=καλυτερο αυτοκινητο!!!!!!καπου μπερδευεσαι φιλε μου.αυτο δεν κρινει το πιο καλο αυτοκινητο
ενώ το τι λέει ο Μαστρο-Μήτσος ο φαναρτζής είναι κριτήριο για να κρίνεις το αυτοκίνητο ε? Άκου εκεί 'συγκρίνετε την Άλφα με Audi???' !!!!! Σιγά παλικάρι μου, τι έχει πια το Audi για να μη μπορούμε να συγκρίνουμε μαζί του?
no offence, αλλά η στάση 'οι Άλφα γεμίζουν τα συνεργεία' ταιριάζει σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται και τόσο με το αυτοκίνητο.... Κι αν ίσχυσε αυτό για καμιά δεκαετία, τώρα πάει, τελείωσε και όποιος δεν θέλει να το δει ας ζήσει στο παρελθόν.....
ΣπύροςΟπως επισης οτι τα γερμανικα και τα ιαπωνικα δεν στριβουν..... και οτι τα ιταλικα φτιαχνονται με παθος και συναισθημα και αλλα τετοια σιροπια. ΟΛΟΙ θελουνε λεφτα και μονο αυτο!!
δεν διαφωνώ καθόλου φίλε.
για την ακρίβεια η γνώμη μου είναι ότι πλέον ο Ιταλός στρίβει λίγο καλύτερα, ο Γερμανός είναι λίγο πιο πολυτελής και ο Ιάπωνας λίγο πιο αξιόπιστος. Αλλά οι διαφορές έχουν μικρύνει πολύ
Σπύρος
-
Συνεχίστε σε αυτό το θέμα την κουβέντα:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 652#212652
Δυστυχώς δεν είναι εφικτή η μετακίνηση μηνυμάτων σε υπάρχον θέμα αλλά μονάχα σε καινούργιο. Και δεν θέλω να ανοίξω κι άλλο θέμα 'Ιταλία vs Γερμανία vs Ιαπωνία'.
-
Μεταφέρθηκε εδώ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 658#212658
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
Εννοείται ότι δεν μιλάμε ειρωνικά! Κουβέντα κάνουμε και λέμε τις απόψεις μας. Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα και sorry αν οι απαντήσεις μου δεν κολάνε. Τι ακριβώς εννοούσες;
Φίλε dahlback έχω όλη τη διάθεση να μιλήσουμε και να συμφωνήσουμε / διαφωνήσουμε, καμία διάθεση όμως να τσακωθούμε.Το θέμα φίλε Giorgo είναι να γίνεται ένας υγειής διάλογος. Η απάντηση πήγαινε στο Popol@ro θέλωντας να του εκφράσω ότι σημαντική καινοτομία είναι το σύστηmα FSI κ όχι το μπροστινο ολοκαινουργιο υποπλαισιο για τα γονατα του φοκους. ¨οχι ότι δεν είναι καινοτομία αλλά σημαντικότερο κατα την ταπεινή μου άποψη είναι ο κινητήρας.
Πρωτοπορία είναι ο νέος δίλιτρος ΤFSI, με τα 200 άλογα, μιας
και είναι ο πρώτος κινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγήςΤεχνολογία που εφαρμόστηκε και μετακόμισε από το Le Mans
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πρωτοπορία είναι ο νέος δίλιτρος ΤFSI, με τα 200 άλογα, μιας
και είναι ο πρώτος κινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγήςΤεχνολογία που εφαρμόστηκε και μετακόμισε από το Le Mans
Αν είναι πρωτοπορεία τα 200 άλογα από 2.000κ.εκ. και μάλιστα με χρήση turbo και άμεσου ψεκασμού τι να μας πουν κι άλλοι!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πρωτοπορία είναι ο νέος δίλιτρος ΤFSI, με τα 200 άλογα, μιας
και είναι ο πρώτος κινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγήςΤεχνολογία που εφαρμόστηκε και μετακόμισε από το Le Mans
Αν είναι πρωτοπορεία τα 200 άλογα από 2.000κ.εκ. και μάλιστα με χρήση turbo και άμεσου ψεκασμού τι να μας πουν κι άλλοι!
Ασφαλώς και δεν είναι τρελή η ιπποδύναμη για τα κυβικά....
Βρίσκει όμως 'πρώτη' εφαρμογή
Σωστά βρε Ikar ; -
XM! Ψηφίζω Golf γιατί δεν είναι Focus! Ρε??? Τι ζήλια έιναι αυτή??? Μήπως στην πραγματικότητα τα λέτε αυτά επειδή δε μπορείτε να το αποκτήσετε και να το συντηρήσετε? Ήμαρτον! Δε μπορώ να το καταλάβω! Για να ηρεμίσουμε λίγο! Γιατί μέχρι στιγμής λίγοι έχουν μιλήσει αντικειμενικά! Οι υπόλοιποι τα λένε από κακία! Ρωτήστε και εμάς που έχουμε VW και όχι μόνο!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πρωτοπορία είναι ο νέος δίλιτρος ΤFSI, με τα 200 άλογα, μιας
και είναι ο πρώτος κινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγήςΤεχνολογία που εφαρμόστηκε και μετακόμισε από το Le Mans
Αν είναι πρωτοπορεία τα 200 άλογα από 2.000κ.εκ. και μάλιστα με χρήση turbo και άμεσου ψεκασμού τι να μας πουν κι άλλοι!
Ναι αλλα και 28Kgm ροπης στις 1800σ.α.λ.
-
Ο χρήστης Minos έγραψε:
Πρωτοπορία είναι ο νέος δίλιτρος ΤFSI, με τα 200 άλογα, μιας
και είναι ο πρώτος κινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγήςΤεχνολογία που εφαρμόστηκε και μετακόμισε από το Le Mans
Αν είναι πρωτοπορεία τα 200 άλογα από 2.000κ.εκ. και μάλιστα με χρήση turbo και άμεσου ψεκασμού τι να μας πουν κι άλλοι!
Ναι αλλα και 28Kgm ροπης στις 1800σ.α.λ.
Μη σε εντυπωσιάζουν τα νούμερα της ροπής και η.... ευθεία ροπής. Αυτό γίνεται εύκολα πλέον με ειδικό προγραμματισμό της κεντρικής μονάδας σκοτώνοντας όμως τμήμα της μέγιστης δυνατής ιπποδύναμης που μπορεί να παράσχει ένας δεδομένος κινητήρας.
FORD FOCUS II vs VW GOLF