-
Ο χρήστης bill_ έγραψε:
ευχαριστω πολυ για την βοηθεια ολων και κυριως του κυριου Αντωνη με την τοσο μεγαλη εμπειρια του.απλα στον εγκαταστατη που πηγα μου ειπε οτι για να μου βαλει το συστημα πρεπει να μου ρυθμιση της βαλβιδες για να μου δωσει κ εγγυηση και παραξενευτηκα.μαλλον βλακειες λεει για να παρει τα χρηματα.. καταληγοντας τι να βαλω brc η zavoli?παντα με λαδιερα κ τα δυο.
Το πρόβλημα είναι κυρίως στον εγκαταστάτη……
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Γεια σου κυρ Αντωνη, κάνεις αναφορά σε συγκεκριμενο κινητηρα της opel X1.4 XE . Επειδη τον κινητηρα αυτό φοραει το αυτοκίνητο μου ASTRA G μοντελο 1999 SEDAN και ειμαι σε σκεψη να βαλω υγραεριο υπαρχει καποιο προβλημα η καποια ιδιαιτερότητα με τον συγκεκριμένο κινητήρα και την τοποθέτηση υγραεριου. Σε παρακαλω αν μπορεις ενημερωσεμε . Ευχαριστω
Μέσα από την πήρα μου από τους πελάτες μου, και από το άστρα του 99 που είχα και ξεφορτώθηκα, σου γράφω.
Ο EKO TEC κινητήρας της εποχής εκείνης, και μέχρι το 2005, παρουσίαζε βλάβη στο καπάκι, και ‘χτυπούσε’ και πύρο πιστονιού.
Τα υπόλοιπα παράπονα που γράφουν εδώ μέσα, τα θεωρώ πραγματικά!. Ο ‘τζόγος’ δεν είναι από της προτιμήσεις μου!!!......
Μόλις ευκαιρήσω θα σας γράψω πως πρέπει να γίνετε η εγκατάσταση.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ.Αν καταλαβα καλα θεωρεις την τοθετηση υγραεριου στο συγκεκριμενο μοντελο ως ''τζογαρισμα''; η γνωμη σου ειναι να αποφύγω την τοποθετηση υγραεριου; Το αυτοκίνητο εχει 130000 χιλιομετρα με βλαβες, την αλλαγη αντλιας νερου και φλαντζα κεφαλης
-
«Αν καταλαβα καλα θεωρεις την τοθετηση υγραεριου στο συγκεκριμενο μοντελο ως ''τζογαρισμα''; η γνωμη σου ειναι να αποφύγω την τοποθετηση υγραεριου; Το αυτοκίνητο εχει 130000 χιλιομετρα με βλαβες, την αλλαγη αντλιας νερου και φλαντζα κεφαλης
drazen»
Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο έχει από μηχανικής άποψης, αρκετά κουσούρια.
Κάποτε σε έναν αγώνα, κοκορευόμουν ότι είχα πάρει το τότε Astra!!!, σε έναν νταλικέρη της ΕΛΠΑ. «…δεν με ρώταγες?, όλο αυτά μεταφέρουμε!!!!...» . Σίγουρα τα νέα μοντέλα είναι σημαντικά καλύτερα τεχνικά .
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο έχει από μηχανικής άποψης, αρκετά κουσούρια.
Κάποτε σε έναν αγώνα, κοκορευόμουν ότι είχα πάρει το τότε Astra!!!, σε έναν νταλικέρη της ΕΛΠΑ. «…δεν με ρώταγες?, όλο αυτά μεταφέρουμε!!!!...» . Σίγουρα τα νέα μοντέλα είναι σημαντικά καλύτερα τεχνικά .
ΑΝΤΩΝΗΣ.Κυρ-Αντωνη καλησπερα.
Ενταξη, δεν ειναι και ακριβως ετσι τα πραγματα.... Απ'οτι μας εχεις πει και αλλες φορες, του ειχες δωσει να καταλαβει στο αμαξακι.. Δεν νομιζω να εκανες και την πιο συντηρητικη οδηγηση....και ολο και κατι θα ειχες πηραξει σαν μαστορι σου εισαι..
Το ιδιο αμαξι εχει και ο αδελφος μου(με τον ιδιο κινητηρα με το δικο σου)και δεν του ετυχε(οπως και στους περισσοτερους με astra g) τιποτα περισσοτερο απο τα προβλεπομενα και δεν τον αφησε ποτε...
Εμενα παλι με το ιδιο αμαξι(οχι ακριβως τον ιδιο κινητηρα με τον δικο σου-z16xe) αν και μου εχει βγαλει την πιστη με ενα σωρο ζημιες(οχι ο κινητηρας αλλα ηλεκτρολογικα πιο πολυ..), δεν με αφησε ομως ποτε...Τα σεβη μου, οπως παντα
-
εβαλα κι εγω υγραέριο σε yaris 1.3 του 00.
Μετά απο έρευνα αγοράς που έκανα απέριψα όλους σε όσους ήρθα σε επαφή και μου είχαν συστήσει φίλοι γιατί διαπιστωσα οτι ήταν ο μπαρμπα μήτσος της γειτονιας με το συνεργείο μεσα στο γράσο , που ξεκίνησαν να βάζουν υγραέριο!!!
Σε άλλους τόσους πήρα τηλέφωνο όπου άκουσα ΤΑ κουφά!!!
Το τραγικό έίναι πως όταν τους λες για καλύτερη τιμή αρχίζουν τα '' να μην κόψουμε απόδειξη , υποτιμολόγηση κλπ κλπ''
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ , δε μας κανουν χαρη , την τσέπη τους κοιτάνε , να τα αρπάξουν αφορολόγητα όλα!!!
Δυστυχώς 3 στους 4 πολυ γνωστούς που έχω δεν πήρανε απόδειξη. Εκτός του ότι είναι φοροδιαφυγή πες ότι τυχαίνει κάποια στραβή αργότερα και θες να πας δικαστήριο που λεει ο λόγος. Τι θα παρουσιάσεις σαν αποδεικτικό? πως εισαι κατοχυρωμένος?
Ευτυχώς την κατάσταση την έσωσε και πάλι το ιντερνετ , βρηκα συνεργειο με μηχανικούς που κάνει ΜΟΝΟ εγκατάσταση υγραεριοκίνησης , βάζουν οι ίδιοι υπογραφή , άψογοι επαγγελαματίες.
Έβαλα LOVATO με λαδιέρα , πήρα και 2 χρόνια εγγύηση και εννοείται και απόδειξη όλα κανονικά ( και σε τιμη πολυ καλη). Αψογη λειτουργία απο το 1ο λεπτό έχω κάνει 1200 χλμ , μου καίει σχεδόν όσο βενζίνη (μάλλον άρχισα να οδηγώ πιο ήπια και στον εγκαταστάτη φάνηκε περίεργο).
Μπραβο στα παιδια , είναι θεσσαλονίκη , όποιος θέλει στοιχεία ευχαρίστως να του στείλω. -
Ρε παιδιά θα ήθελα μια γνώμη
Ford-Mondeo 1,8 του 2006 100000χλμZAVOLI, με ελέγχο στο διάκενο των βαλβίδων και τις έδρες 2 χρόνια εγγύηση της ZAVOLI στο σύστημα και στον κινητήρα,ψεκάζει περιοδικά και βενζίνη για έχτρα λύπανση ανάλογα με την περίπτωση
[πχ: κάθε φορά που εκκινεί το αμάξι, πάνω από συγκεκριμένες στροφές 5000, όταν κρατάει ρελαντι κτλ] ο εγκέφαλος μπορεί να ρυθμιστεί αναλόγως.1600 ευρώ (με λαδιέρα)BRC 3 χρόνια εγγύηση στο σύστημα, 1400ευρώ (με λαδιέρα)
NOVATO και LANDI RENZO(type GLS) δεν μου είπαν για έχτρα ψεκασμούς βενζίνης, 2 χρόνια εγγύηση στο σύστημα,
1000 ευρώ (με λαδιέρα)Κάνω 20000 το χρόνο τι προτείνετε ρε παιδιά βοηθάτε να πάρουμε καμιά απόφαση, τι αξίζει και τι όχι;
-
Ο χρήστης ovelix έγραψε:
Ρε παιδιά θα ήθελα μια γνώμη
Ford-Mondeo 1,8 του 2006 100000χλμZAVOLI, με ελέγχο στο διάκενο των βαλβίδων και τις έδρες 2 χρόνια εγγύηση της ZAVOLI στο σύστημα και στον κινητήρα,ψεκάζει περιοδικά και βενζίνη για έχτρα λύπανση ανάλογα με την περίπτωση
[πχ: κάθε φορά που εκκινεί το αμάξι, πάνω από συγκεκριμένες στροφές 5000, όταν κρατάει ρελαντι κτλ] ο εγκέφαλος μπορεί να ρυθμιστεί αναλόγως.1600 ευρώ (με λαδιέρα)BRC 3 χρόνια εγγύηση στο σύστημα, 1400ευρώ (με λαδιέρα)
NOVATO και LANDI RENZO(type GLS) δεν μου είπαν για έχτρα ψεκασμούς βενζίνης, 2 χρόνια εγγύηση στο σύστημα,
1000 ευρώ (με λαδιέρα)Κάνω 20000 το χρόνο τι προτείνετε ρε παιδιά βοηθάτε να πάρουμε καμιά απόφαση, τι αξίζει και τι όχι;
BRC και σιγουρα λαδιερα (αυτο εβαλα κι εγω και ουτε λαμπακι αναψε.. το ιδιο και σε αυτοκινητα φιλων).Και αν δεν κανω λαθος και το BRC αν θες το ρυθμιζεις να ριχνει και βενζινη, αλλα ετσι κι αλλιως θα εχεις την λαδιερα.Ελεγχο διακενων βαλβιδων ποιος θα κανει, ποτε και γιατι? Αυτο γινεται σε ορισμενα αυτοκινητα μετα απο καποια χιλιαδες χλμ. με lpg
-
Ο χρήστης ovelix έγραψε:
Ρε παιδιά θα ήθελα μια γνώμη
Ford-Mondeo 1,8 του 2006 100000χλμZAVOLI, με ελέγχο στο διάκενο των βαλβίδων και τις έδρες 2 χρόνια εγγύηση της ZAVOLI στο σύστημα και στον κινητήρα,ψεκάζει περιοδικά και βενζίνη για έχτρα λύπανση ανάλογα με την περίπτωση
[πχ: κάθε φορά που εκκινεί το αμάξι, πάνω από συγκεκριμένες στροφές 5000, όταν κρατάει ρελαντι κτλ] ο εγκέφαλος μπορεί να ρυθμιστεί αναλόγως.1600 ευρώ (με λαδιέρα)BRC 3 χρόνια εγγύηση στο σύστημα, 1400ευρώ (με λαδιέρα)
NOVATO και LANDI RENZO(type GLS) δεν μου είπαν για έχτρα ψεκασμούς βενζίνης, 2 χρόνια εγγύηση στο σύστημα,
1000 ευρώ (με λαδιέρα)Κάνω 20000 το χρόνο τι προτείνετε ρε παιδιά βοηθάτε να πάρουμε καμιά απόφαση, τι αξίζει και τι όχι;
Οποιο και να βαλεις καλο θα ειναι, αρκει να γινει σωστη τοποθετηση και ρυθμιση. Δηλαδη ο εγκαταστατης παιζει τον πρωτο λογο. Εγω παντως θα εβαζα κατα σηρα brc και μετα lovato με μικρη διαφορα μεταξη τους...
-
+1 ακριβως το ιδιο ομως!!! και με λαδιερα οπωσδηποτε χωρις ψεκασμους με βενζινες κλπ κλπ ενα λιτρο λάδι θα σου βγάλει ένα χρόνο και κοστίζει 20 ευρω , στη βενζίνα ίσως να δώσεις παραπάνω (λέμε τώρα)
-
«Κυρ-Αντωνη καλησπερα.
Ενταξη, δεν ειναι και ακριβως ετσι τα πραγματα.... Απ'οτι μας εχεις πει και αλλες φορες, του ειχες δωσει να καταλαβει στο αμαξακι.. Δεν νομιζω να εκανες και την πιο συντηρητικη οδηγηση....και ολο και κατι θα ειχες πηραξει σαν μαστορι σου εισαι..
Το ιδιο αμαξι εχει και ο αδελφος μου(με τον ιδιο κινητηρα με το δικο σου)και δεν του ετυχε(οπως και στους περισσοτερους με astra g) τιποτα περισσοτερο απο τα προβλεπομενα και δεν τον αφησε ποτε...
Εμενα παλι με το ιδιο αμαξι(οχι ακριβως τον ιδιο κινητηρα με τον δικο σου-z16xe) αν και μου εχει βγαλει την πιστη με ενα σωρο ζημιες(οχι ο κινητηρας αλλα ηλεκτρολογικα πιο πολυ..), δεν με αφησε ομως ποτε...»
…….χα χα χα…. Πράγματι τρέχω….
Μα σαν οδηγός αγώνων δεν το σπάω, διότι πρέπει να τερματίζω!!!!!....
Και αν με ακούσουν αυτοί με τα jimny, θα με βρίζουν όταν έγραφα για κατανάλωση 6,8 λίτρα /100!!.... τότε το έστρωνα!. Σήμερα κυκλοφορώ με 11,3 λίτρα /100…. Και επάνω!!!!....
Πάμε στο Astra. Σίγουρα το ταξίδι μου σε ανοικτούς δρόμους, (ανοικτούς κατά την δική μου κρίση!..) ήταν τα 180κμ/ωρα +. Μα με όλα τα αυτοκίνητα μου έτσι πάω. Με το golf, με το mikra 1400cc, με την corolla 1400cc, δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα!.
Όταν το αγόρασα και στα 110000κμ, παρουσίασε πρόβλημα με καπάκι. Ο αρχιμηχανικός της Opel, (του έφτιαχνα το αγωνιστικό του escort), μου έδωσε ένα κουτί, με μέταλλα ελατήρια φλάντζες, ΔΩΡΕΑΝ!!!...
Κάτι ήξερε!.
Άφησε εμένα, είμαι τρεχαλάκιας. Μα στα 64 Astra, που έχω πελάτες εκείνης της εποχές, στα 14 έκανα γενική, και στα 28 καπάκι. Είναι στατιστικά αρνητικό, για 110000 έως 160000κμ.
Εγώ παραθέτω της εμπειρίες μου, η απόφαση είναι δική σας. Η οικονομία με γνώμονα την ανέχεια, δεν είναι πάντοτε καλός σύμβουλος.
Το να αγοράζεις λουκάνικα με 2ε /κιλό, σίγουρα δεν αγοράζεις κρέας, με όλες της συνέπιες της υγείας σου.
Φιλικά Αντώνης. -
Άρθρο 4 (από ΦΕΚ), υποχρεωτικό για να αδειοδοτηθεί η μετατροπή και σε αέριο, χωρίς να τα ‘πάρει’ το ΙΚΤΕΟ!.
«Ιδ. Αεροστεγές περικάλυμμα, που καλύπτει τα παρελκόμενα που προσαρμόζονται στην δεξαμενή καυσίμου».
Επεξήγηση: ένα καπάκι αεροστεγές, που καλύπτει ολόκληρη την δεξαμενή, βιδωμένο στο πάτωμα όπου είναι η δεξαμενή. Στο πάτωμα και εσωτερικά του καπακιού, ανοίγονται τρύπες με ‘ποτήρι’ κοπτικό, όπου προσαρμόζονται πορώδη υλικά, για να ‘αναπνέει’ ο χώρος. Έτσι αποφεύγουμε περιπτώσεις πυρκαγιάς σε περίπτωση διαρροής. Οντάς το αέριο βαρύτερο από τον αέρα, παροχετεύετε έξω από το αυτοκίνητο, και δεν το κατακλύζει. Άρα καπνίζουμε αρειμανίως χωρίς κίνδυνο!!, καθώς και μεταφέρουμε το αναμμένο κεράκι από την ανάσταση, χωρίς να κινδυνεύουμε να γίνουμε αρνάκια στην σούβλα!!!....
Και ρωτώ, σε πόσους έχουν βάλει τέτοιο καπάκι που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ?. Όπως και πρέπει να συνοδεύετε με την παράδοση πιστοποιητικό, που να δείχνει την διαπίστευση του μοντέλου της δεξαμενής, στην ΕΕ.
Σε αυτές της περιπτώσεις, φύση επιφυλακτικότερος εγώ, έβαζα και firex smoke alarm και συγκεκριμένα το model no.FXB-1A 9 volt battery Unit, που ‘κορνάρει’ δυνατά, και ‘διαβάζει’ και αέριο, προφυλάσσοντας και την τσέπη τους, από απόλυα χρημάτων. Η μπαταρία αλλάζετε κάθε περίπου 1.5 χρόνια.
Κόστος των πάρα πάνω, περίπου 250ε . έτσι ένας ανυποψίαστος πελάτης, και μην γνωρίζοντας ντιπ κατά ντιπ!, το θέμα ασφάλεια, παραμυθιάζετε από της , και αγοράζει λουκάνικα με 2ε το κιλό, που δεν έχουν κρέας μα σκουπίδια μέσα!!!.... για το κρέας μιλώ μην παρεξηγηθούμε!!.........
Φιλικά Αντώνης.
ΥΓ. τώρα άρχισα να γράφω….. -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
+1 ακριβως το ιδιο ομως!!! και με λαδιερα οπωσδηποτε χωρις ψεκασμους με βενζινες κλπ κλπ ενα λιτρο λάδι θα σου βγάλει ένα χρόνο και κοστίζει 20 ευρω , στη βενζίνα ίσως να δώσεις παραπάνω (λέμε τώρα)
Είμαι χαρούμενος φίλε μου, που οι παραινέσεις που κάνω για την λαδιέρα, πιάνουν τόπο!. Και πολύ σωστά, πάντα κατά την γνώμη μου, δεν παρεμβάλετε και η βενζίνα ‘αχταρμά’ , που δημιουργεί ‘παράξενες’ συνθήκες στον χώρο καύσης. Είναι σαν να βάζεις στην κουζίνα της δυο συμπεθέρες, και να περιμένεις να φας φαί!!!..... και οι δυο αναφλέγονται σε διαφορετικούς χρόνους και τρόπους!!!!.....
…..και επειδή έπιασα και το τελευταίο σου υπονοούμενο!!!, το redex βελτιωτικό αμόλυβδης για 350+ λίτρα βενζίνας, κάνει 7ε . και προστατεύει πλαστικές και μεταλλικές σωληνώσεις, την αντλία βενζίνας, και τα μπεκ, καθώς και της βαλβίδες και τον χορό καύσης. Κόστος 0,02/λιτρο, μα αξίζει. Μάλιστα όταν καίμε αέριο, και έτσι δεν δουλεύει το σύστημα της βενζίνας, δημιουργούνται ιζήματα και οξειδώσεις στο σύστημα.
Στεναχωρούμε που ο φίλος Astra1,6tg, εμμένει στην αρχική του θέση. « ANEY ΛΙΠΑΝTΉΡΑ
ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ LPG ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ : 16.000χλμ» μέχρι τώρα…… μακάρι και για πάντα. Αμφίβολο….
Φιλικά Αντώνης. -
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Ρε παιδιά θα ήθελα μια γνώμη
Ford-Mondeo 1,8 του 2006 100000χλμZAVOLI, με ελέγχο στο διάκενο των βαλβίδων και τις έδρες 2 χρόνια εγγύηση της ZAVOLI στο σύστημα και στον κινητήρα,ψεκάζει περιοδικά και βενζίνη για έχτρα λύπανση ανάλογα με την περίπτωση
[πχ: κάθε φορά που εκκινεί το αμάξι, πάνω από συγκεκριμένες στροφές 5000, όταν κρατάει ρελαντι κτλ] ο εγκέφαλος μπορεί να ρυθμιστεί αναλόγως.1600 ευρώ (με λαδιέρα)BRC 3 χρόνια εγγύηση στο σύστημα, 1400ευρώ (με λαδιέρα)
NOVATO και LANDI RENZO(type GLS) δεν μου είπαν για έχτρα ψεκασμούς βενζίνης, 2 χρόνια εγγύηση στο σύστημα,
1000 ευρώ (με λαδιέρα)Κάνω 20000 το χρόνο τι προτείνετε ρε παιδιά βοηθάτε να πάρουμε καμιά απόφαση, τι αξίζει και τι όχι;
Οποιο και να βαλεις καλο θα ειναι, αρκει να γινει σωστη τοποθετηση και ρυθμιση. Δηλαδη ο εγκαταστατης παιζει τον πρωτο λογο. Εγω παντως θα εβαζα κατα σηρα brc και μετα lovato με μικρη διαφορα μεταξη τους...
Επειδή, αν θυμάμαι καλά, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι προβληματικός με το υγραέριο και έχει μάλιστα αναφερθεί και περίπτωση ζημιάς από άλλον χρήστη του forum, αν παρόλα αυτά πρέπει να μπει οπωσδήποτε υγραέριο, τότε:
- Να μπει σύστημα που ο εγκαταστάτης θα δώσει εγγύηση κινητήρα (όχι μόνο συστήματος υγραερίου). Εγγύηση κινητήρα γραπτή, μέσω ασφαλιστικής εταιρείας, όχι σε κάποιο prospectus...
- Η λαδιέρα δεν θα σώσει την κατάσταση, αν η ρύθμιση του κινητήρα δεν είναι η κατάλληλη.
Το οτι δεν υπάρχει στη λίστα των αυτοκινήτων που καλύπτει με συγκεκριμένο kit η Vialle, για μένα είναι πρόσθετο ανησυχητικό στοιχείο...
-
Eχει παρατηρήσει κανείς τελευταία ότι με την ίδια ποσότητα καυσίμου διανύει λιγότερα χλμ. σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες; Εγώ το διαπίστωσα ενώ τυτόχρονα το ίδιο έγινε και από άλλους φίλους μου με υγραεριοκίνηση.
Τί μπορεί να συμβαίνει; Κακή ποιότητα, κακή αναλογία προπανίου ή μήπως κάτι άλλο;'lyggas'
-
Λογικά πρέπει το μείγμα πλέον να έχει χαμηλότερη αναλογία προπανίου, γι αυτό άλλωστε και πέφτει η διυλιστηριακή τιμή του υγραερίου το τελευταίο διάστημα.
Βέβαια, το να πέσει η τιμή και στα πρατήρια, ...άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Άφησε εμένα, είμαι τρεχαλάκιας. Μα στα 64 Astra, που έχω πελάτες εκείνης της εποχές, στα 14 έκανα γενική, και στα 28 καπάκι. Είναι στατιστικά αρνητικό, για 110000 έως 160000κμ.
Κυρ-Αντωνη, εχεις δικιο οτι ειναι ψιλοζημιαρικο αμαξι αλλα επιμενω οτι αν το δουλεψεις σωστα δεν θα σε προδωσει. Οσο για τα στατιστικα, εχω και γω μερικα... Απο οσους ξερω με astra g, πανω απο τους μισους ειναι γκαζοφονιαδες και δεν το λυπούνται καθολου το αμαξακι τους... Μονο τωρα με την κριση....ψιλοηρεμησαν για να μην πεταει η εξατμηση κατοσταευρα....
Το να αγοράζεις λουκάνικα με 2ε /κιλό, σίγουρα δεν αγοράζεις κρέας, με όλες της συνέπιες της υγείας σου.
Φιλικά Αντώνης.Αν ομως σε κοβει η λορδα Κυρ-Αντωνη και εχεις μονο ενα 2ευρω στην τσεπη.....ξερεις πως σου φενεται το λουκανικακι που γαυγιζει ??? Μουρλια !!! Μπουκια και σιχωριο !!!! Ντελικατεσεν !!!! Κι ας καταληξεις με κανα 2 by-pass και μπαλονακια αργοτερα.......(δεν αναφερομαι σε σενα προς θεου)
-
Ο χρήστης lyggas έγραψε:
Eχει παρατηρήσει κανείς τελευταία ότι με την ίδια ποσότητα καυσίμου διανύει λιγότερα χλμ. σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες; Εγώ το διαπίστωσα ενώ τυτόχρονα το ίδιο έγινε και από άλλους φίλους μου με υγραεριοκίνηση.
Τί μπορεί να συμβαίνει; Κακή ποιότητα, κακή αναλογία προπανίου ή μήπως κάτι άλλο;'lyggas'
Κοιτα εδω http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f= ... be44#p3480
Σχετικο θέμα διαφορας μειγματος.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Άρθρο 4 (από ΦΕΚ), υποχρεωτικό για να αδειοδοτηθεί η μετατροπή και σε αέριο, χωρίς να τα ‘πάρει’ το ΙΚΤΕΟ!.
«Ιδ. Αεροστεγές περικάλυμμα, που καλύπτει τα παρελκόμενα που προσαρμόζονται στην δεξαμενή καυσίμου».
Επεξήγηση: ένα καπάκι αεροστεγές, που καλύπτει ολόκληρη την δεξαμενή, βιδωμένο στο πάτωμα όπου είναι η δεξαμενή.....Κυρ-Αντωνη, το κοιταξα το ΦΕΚ για να σιγουρευτω... Θα ανεβασω τι ακριβως λεει αλλη φορα που θα'χω χρονο.
Οπως λες και συ λεει «Πρεπει να τοποθετειται στην δεξαμενη, πανω απο τα παρελκομενα της, αεροστεγές περικάλυμμα,το οποιο να καλυπτει τις απαιτησεις των παρ 17 εως 19 εκτός και αν η δεξαμενη τοποθετηται εξωτερικα του οχηματος...». (παρ 17: να εχει τουλαχιστον 1 συνδεση με την ατμοσφερα, παρ 18: η συνδεδεμενη με το ανοιγμα αερισμου του αεροστεγους περικαληματος σωληνωση πρεπει να βλεπει προς τα κατω στο σημειο εξόδου... , παρ 19: Η ελαχιστη διατομμη εξοδου...πρεπει να ειναι τουλαχιστον 500mm2.
Τωρα, το καλυμμα που λεει, δεν αναφερει ολη τη δεξαμενη αλλα τα ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ , που αν δεν κανω λαθος ειναι η πολυβαλβιδα κτλ... Στον αεριο ψεκασμο, αυτο το καλυμμα http://www.autogasforum.gr/download/file.php?id=161 δε νομιζω να ειναι αεροστεγες σε αεριοστεγη πιεση 10 bar... και αυτο σημαινει πως εχεις δικιο........παλι..........αλλα εν μερη..
Εν μερη γιατι στον υγρο ψεκασμο, το καλυμμα που υπαρχει http://imageshack.us/photo/my-images/828/31023564.jpg/ καλυπτει ολα τα ανωτερω καθως και την αντλια και ειναι σφραγησμενο αεριοστεγες....Τα υπολοιπα περι 17-18-19 παραγραφων, νομιζω οτι οι περισσοτεροι τα τηρούν και στα 2 συστηματα.
-
Πολύ ενδιαφέρον σαν τεχνολογία. Σύστημα υγραεριοκίνησης από την Icom USA για πετρελαιοκινητήρες. Ο κινητήρας μπορεί να καίει ντίζελ ή μείγμνα 50-50 ντίζελ και υγραερίου.
http://green.autoblog.com/2011/05/13/icoms-bi-fuel-propane-diesel-system-boosts-fuel-efficiency-red/
-
Κάτι ίδιο έχει και η prins με το blend mix system θα φτάσει να είναι 30 % πετρέλαιο 70% LPG σύντομα δείτε εδω http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
Υγραεριοκίνηση!