-
αμα περιμένεις μέχρι τον ιούλη, λέω να σε βοηθήσω ως Ηλ/Μηχ (στην εποπτεία )
-
Ιούλη υπάρχει διαθέσιμος και Μηχ.Μηχ. ( αλλά πάλι στην εποπτεία )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποιός σε εμποδίζει να ανοίξεις ένα θέμα στα 'Τεχνικά' ?Ισως αν του το κανατε sticky στα τεχνικα για να μην χαθει πολλες σελιδες πισω..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ποιός σε εμποδίζει να ανοίξεις ένα θέμα στα 'Τεχνικά' ?
Ισως αν του το κανατε sticky στα τεχνικα για να μην χαθει πολλες σελιδες πισω..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Και τα στικυ σιγά σιγά θα οδηγούσαν σε χάος. Θα έπρεπε να δημιουργηθούν υποκατηγοριες στα τεχνικά. Π.χ. 'προβλήματα', 'βελτιώσεις','καντο μόνος σου-συμβουλές' και αλλά. Τώρα είναι ολα χύμα. Λιγη κατηγοριοποίηση χρειαζεται. Παλιά είχε γινει στικυ ένα εξαιρετικό νήμα του Βασιλη για BMW. Πρέπει να το έφαγε η μαρμαγκα κάποιο κρύο βράδυ του Φλεβάρη !
Σορυ για τα οφτοπικα.
-
Δεν ξερω αν εχει μπει, ειναι αρκετα εθιστικο ομως...
http://carscoop.blogspot.com/2011/05/ne ... mw-m5.html
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αμα περιμένεις μέχρι τον ιούλη, λέω να σε βοηθήσω ως Ηλ/Μηχ (στην εποπτεία )Ιούλη υπάρχει διαθέσιμος και Μηχ.Μηχ. ( αλλά πάλι στην εποπτεία )
Όλοι οι μηχανικοί να καταλήξουν επιβλέποντες/επόπτες θέλουν τελικά!
Αν ήταν και ο Μγιάκοβος μηχανικός, θα πεταγόταν κι αυτός να πει την @@ρια του.
Δεν σας θέλουμε κύριοι, να πάτε αλλού!
-
Καλησπέρα, έχω ξαναποστάρει για το Α3 1.2ftsi παλαιότερα, σκέφτομαι σοβαρά την 116 πλέον, σίγουρα μέσα στις 1221 σελίδες θα υπάρχουν ποστ για 116 (ποίος ψάχνει τώρα??) έχουμε καμιά εμπειρία ή ιδέα ή νέο για αυτήν???
Thanks
-
Ο χρήστης mel23 έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ξαναποστάρει για το Α3 1.2ftsi παλαιότερα, σκέφτομαι σοβαρά την 116 πλέον, σίγουρα μέσα στις 1221 σελίδες θα υπάρχουν ποστ για 116 (ποίος ψάχνει τώρα??) έχουμε καμιά εμπειρία ή ιδέα ή νέο για αυτήν???Thanks
Γεια χαρά,
Ίσως μπορώ να βοηθήσω γράφοντας μερικές εντυπώσεις μετά από 2 βδομάδες συμβίωσης με το καινούργιο 116i μου.
Στα θετικά: οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, τιμόνι, ανάρτηση σφιχτή χωρίς να κουράζει, ελαστικός και ανέλπιστα οικονομικός κινητήρας (Αθήνα- Μονεμβασιά 6.3, πόλη έως 7,8 λτ/100 χλμ), στιβαρότητα πλαισίου, συναρμογή, φρένα.
Στα αρνητικά: οι επιδόσεις σε σύγκριση με τα τουρμπάτα 1.4 (πάντως δεν είναι τόσο αργό όσο λένε), σχετικά μικροί χώροι πίσω (και πάλι όχι τόσο όσο γράφεται στα περιοδικά), φτηνά υλικά για bmw σε ορισμένα σημεία, πχ πλαφονιέρα, σκληρό πλαστικό στο κάτω μέρος του ταμπλό, ελεεινής σχεδίασης πλαστικό τιμόνι στη βασική έκδοση, επίσης ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία του μοτερ και τέλος ότι το πολύ σε ένα χρόνο θα έρθει η νέα σειρά 1.
Σε γενικές γραμμές και έχοντας οδηγήσει Giulietta, Focus (το απερχόμενο) και Golf - Σιρόκο, σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι, στιβαρότητα, συναρμογή και κατανάλωση θα έλεγα ότι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας ίσως μαζί με την G η οποία μου άρεσε εξίσου στο δρόμο, υστερεί δραματικά όμως σε απτή ποιότητα εσωτερικού ενώ και από πλευράς χώρων είναι σχεδόν στα ίδια με την 116.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, για κάποιον που θέλει ένα σπορτίβ, σχετικά σβέλτο, ποιοτικό και οικονομικό και γιατί όχι και ολίγον μουράτο αμαξάκι είναι τέλειο. -
^+1
Έτσι την βλέπω και εγώ την 116. Μπορεί να μην της περισσεύουν άλογα αλλά είναι οκ για αυτό που φτιάχτηκε.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ξερω αν εχει μπει, ειναι αρκετα εθιστικο ομως...http://carscoop.blogspot.com/2011/05/ne ... mw-m5.html
Γουάου. Το στροφόμετρο πάει μέχρι 8.000 στροφές. Τα κίτρινα ξεκινάνε στα 7παρά (άρα από τις 6.000 έχουμε ψοφολογήσει και κοφτιάζουμε στις 7.200+-). Πετάει και κώλους άμα λάχει. Γουάουουου ...
H εποχή που θαύμαζα τους κινητήρες των ///Μ πήγε από εκεί που ήρθε. Θα τους ξαναθυμηθούν όταν ελαφρύνουν σε καμιά δεκαπενταετία.
-
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ξαναποστάρει για το Α3 1.2ftsi παλαιότερα, σκέφτομαι σοβαρά την 116 πλέον, σίγουρα μέσα στις 1221 σελίδες θα υπάρχουν ποστ για 116 (ποίος ψάχνει τώρα??) έχουμε καμιά εμπειρία ή ιδέα ή νέο για αυτήν???
Thanks
Γεια χαρά,
Ίσως μπορώ να βοηθήσω γράφοντας μερικές εντυπώσεις μετά από 2 βδομάδες συμβίωσης με το καινούργιο 116i μου.
Στα θετικά: οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, τιμόνι, ανάρτηση σφιχτή χωρίς να κουράζει, ελαστικός και ανέλπιστα οικονομικός κινητήρας (Αθήνα- Μονεμβασιά 6.3, πόλη έως 7,8 λτ/100 χλμ), στιβαρότητα πλαισίου, συναρμογή, φρένα.
Στα αρνητικά: οι επιδόσεις σε σύγκριση με τα τουρμπάτα 1.4 (πάντως δεν είναι τόσο αργό όσο λένε), σχετικά μικροί χώροι πίσω (και πάλι όχι τόσο όσο γράφεται στα περιοδικά), φτηνά υλικά για bmw σε ορισμένα σημεία, πχ πλαφονιέρα, σκληρό πλαστικό στο κάτω μέρος του ταμπλό, ελεεινής σχεδίασης πλαστικό τιμόνι στη βασική έκδοση, επίσης ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία του μοτερ και τέλος ότι το πολύ σε ένα χρόνο θα έρθει η νέα σειρά 1.
Σε γενικές γραμμές και έχοντας οδηγήσει Giulietta, Focus (το απερχόμενο) και Golf - Σιρόκο, σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι, στιβαρότητα, συναρμογή και κατανάλωση θα έλεγα ότι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας ίσως μαζί με την G η οποία μου άρεσε εξίσου στο δρόμο, υστερεί δραματικά όμως σε απτή ποιότητα εσωτερικού ενώ και από πλευράς χώρων είναι σχεδόν στα ίδια με την 116.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, για κάποιον που θέλει ένα σπορτίβ, σχετικά σβέλτο, ποιοτικό και οικονομικό και γιατί όχι και ολίγον μουράτο αμαξάκι είναι τέλειο.υστερή η τζουλιέτα σε σχέση με την 116 ?? και δραματικά ??
μάλλον η 116 υστερεί δραματικά σε επιδόσεις από την μικρή 120αρα μιλανέζα... -
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ξαναποστάρει για το Α3 1.2ftsi παλαιότερα, σκέφτομαι σοβαρά την 116 πλέον, σίγουρα μέσα στις 1221 σελίδες θα υπάρχουν ποστ για 116 (ποίος ψάχνει τώρα??) έχουμε καμιά εμπειρία ή ιδέα ή νέο για αυτήν???
Thanks
..... επίσης ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία του μοτερ ....
Σε γενικές γραμμές και έχοντας οδηγήσει Giulietta, Focus (το απερχόμενο) και Golf - Σιρόκο, σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι, στιβαρότητα, συναρμογή και κατανάλωση θα έλεγα ότι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας ίσως μαζί με την G η οποία μου άρεσε εξίσου στο δρόμο, υστερεί δραματικά όμως σε απτή ποιότητα εσωτερικού ενώ και από πλευράς χώρων είναι σχεδόν στα ίδια με την 116.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, για κάποιον που θέλει ένα σπορτίβ, σχετικά σβέλτο, ποιοτικό και οικονομικό και γιατί όχι και ολίγον μουράτο αμαξάκι είναι τέλειο.Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, οι ατμοσφαιρικοί δεν έχουν λύσει τα προβληματά τους, χρόνια τώρα?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ξαναποστάρει για το Α3 1.2ftsi παλαιότερα, σκέφτομαι σοβαρά την 116 πλέον, σίγουρα μέσα στις 1221 σελίδες θα υπάρχουν ποστ για 116 (ποίος ψάχνει τώρα??) έχουμε καμιά εμπειρία ή ιδέα ή νέο για αυτήν???
Thanks
Γεια χαρά,
Ίσως μπορώ να βοηθήσω γράφοντας μερικές εντυπώσεις μετά από 2 βδομάδες συμβίωσης με το καινούργιο 116i μου.
Στα θετικά: οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, τιμόνι, ανάρτηση σφιχτή χωρίς να κουράζει, ελαστικός και ανέλπιστα οικονομικός κινητήρας (Αθήνα- Μονεμβασιά 6.3, πόλη έως 7,8 λτ/100 χλμ), στιβαρότητα πλαισίου, συναρμογή, φρένα.
Στα αρνητικά: οι επιδόσεις σε σύγκριση με τα τουρμπάτα 1.4 (πάντως δεν είναι τόσο αργό όσο λένε), σχετικά μικροί χώροι πίσω (και πάλι όχι τόσο όσο γράφεται στα περιοδικά), φτηνά υλικά για bmw σε ορισμένα σημεία, πχ πλαφονιέρα, σκληρό πλαστικό στο κάτω μέρος του ταμπλό, ελεεινής σχεδίασης πλαστικό τιμόνι στη βασική έκδοση, επίσης ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία του μοτερ και τέλος ότι το πολύ σε ένα χρόνο θα έρθει η νέα σειρά 1.
Σε γενικές γραμμές και έχοντας οδηγήσει Giulietta, Focus (το απερχόμενο) και Golf - Σιρόκο, σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι, στιβαρότητα, συναρμογή και κατανάλωση θα έλεγα ότι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας ίσως μαζί με την G η οποία μου άρεσε εξίσου στο δρόμο, υστερεί δραματικά όμως σε απτή ποιότητα εσωτερικού ενώ και από πλευράς χώρων είναι σχεδόν στα ίδια με την 116.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, για κάποιον που θέλει ένα σπορτίβ, σχετικά σβέλτο, ποιοτικό και οικονομικό και γιατί όχι και ολίγον μουράτο αμαξάκι είναι τέλειο.υστερή η τζουλιέτα σε σχέση με την 116 ?? και δραματικά ??
μάλλον η 116 υστερεί δραματικά σε επιδόσεις από την μικρή 120αρα μιλανέζα...Έτσι πως το καταλαβαίνω εγώ, μάλλον εννοεί ότι υστερεί σε αφρώδη υλικά, όχι οδηγικά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ξαναποστάρει για το Α3 1.2ftsi παλαιότερα, σκέφτομαι σοβαρά την 116 πλέον, σίγουρα μέσα στις 1221 σελίδες θα υπάρχουν ποστ για 116 (ποίος ψάχνει τώρα??) έχουμε καμιά εμπειρία ή ιδέα ή νέο για αυτήν???
Thanks
Γεια χαρά,
Ίσως μπορώ να βοηθήσω γράφοντας μερικές εντυπώσεις μετά από 2 βδομάδες συμβίωσης με το καινούργιο 116i μου.
Στα θετικά: οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, τιμόνι, ανάρτηση σφιχτή χωρίς να κουράζει, ελαστικός και ανέλπιστα οικονομικός κινητήρας (Αθήνα- Μονεμβασιά 6.3, πόλη έως 7,8 λτ/100 χλμ), στιβαρότητα πλαισίου, συναρμογή, φρένα.
Στα αρνητικά: οι επιδόσεις σε σύγκριση με τα τουρμπάτα 1.4 (πάντως δεν είναι τόσο αργό όσο λένε), σχετικά μικροί χώροι πίσω (και πάλι όχι τόσο όσο γράφεται στα περιοδικά), φτηνά υλικά για bmw σε ορισμένα σημεία, πχ πλαφονιέρα, σκληρό πλαστικό στο κάτω μέρος του ταμπλό, ελεεινής σχεδίασης πλαστικό τιμόνι στη βασική έκδοση, επίσης ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία του μοτερ και τέλος ότι το πολύ σε ένα χρόνο θα έρθει η νέα σειρά 1.
Σε γενικές γραμμές και έχοντας οδηγήσει Giulietta, Focus (το απερχόμενο) και Golf - Σιρόκο, σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι, στιβαρότητα, συναρμογή και κατανάλωση θα έλεγα ότι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας ίσως μαζί με την G η οποία μου άρεσε εξίσου στο δρόμο, υστερεί δραματικά όμως σε απτή ποιότητα εσωτερικού ενώ και από πλευράς χώρων είναι σχεδόν στα ίδια με την 116.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, για κάποιον που θέλει ένα σπορτίβ, σχετικά σβέλτο, ποιοτικό και οικονομικό και γιατί όχι και ολίγον μουράτο αμαξάκι είναι τέλειο.υστερή η τζουλιέτα σε σχέση με την 116 ?? και δραματικά ??
μάλλον η 116 υστερεί δραματικά σε επιδόσεις από την μικρή 120αρα μιλανέζα...Έτσι πως το καταλαβαίνω εγώ, μάλλον εννοώ ότι υστερεί σε αφρώδη υλικά, όχι οδηγικά.
και εγώ για τα υλικά λέω...
ούτε η συναρμογή της , ούτε τα υλικά της είναι τίποτα το φοβερό... -
Ο χρήστης mel23 έγραψε:
...Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, οι ατμοσφαιρικοί δεν έχουν λύσει τα προβληματά τους, χρόνια τώρα?
Και οι ατμοσφαιρικοί χαλάνε, μη νομίζεις. Δεν είναι μόνο τα τούρμπο αναλώσιμα.
Είχαν ακουστεί αρκετές βλάβες για τον 1600αρη με τα 122. Πιστεύω όμως ότι οδεύοντας προς την ολοκλήρωση της καριέρας του σχεδόν όλα θα έχουν λυθεί. Άλλωστε το μεγαλύτερο ποσοστό βλαβών ξεκινάει από τον ιδιοκτήτη και έχει σχέση με το πως οδηγάει και πως το συντηρεί. Συνοπτικά: μια χαρά μοτεράκι είναι. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Άλλωστε το μεγαλύτερο ποσοστό βλαβών ξεκινάει από τον ιδιοκτήτη και έχει σχέση με το πως οδηγάει και πως το συντηρεί. Συνοπτικά: μια χαρά μοτεράκι είναι.όχι δα... τα άμεσα ψεκαστά της bmw στα 1,6 και 2,0 έχουν προβλήματα...
γιατί δεν ακούγονται τα ίδια για το μοτέρ της 118? -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Γουάου. Το στροφόμετρο πάει μέχρι 8.000 στροφές. Τα κίτρινα ξεκινάνε στα 7παρά (άρα από τις 6.000 έχουμε ψοφολογήσει και κοφτιάζουμε στις 7.200+-). Πετάει και κώλους άμα λάχει. Γουάουουου ...
H εποχή που θαύμαζα τους κινητήρες των ///Μ πήγε από εκεί που ήρθε. Θα τους ξαναθυμηθούν όταν ελαφρύνουν σε καμιά δεκαπενταετία.
Eνταξει, δεν κροταλιζει ανωμαλα, οπως η Μ5 Ε60, με τον V10, το μοτερ ομως μια χαρα για Bmw 8κυλινδρο ακουγεται, με καλυτερη ροπη, χαμηλοτερη καταναλωση, και φυσικα ρυπους.
Eξαλλου δεν απευθυνεται (ποτε αλλωστε, ασχετα αν εδω καποιοι ετσι ειδαν το 'εργο'...) στον 'καμμενο' 35αρη, αλλα σε ηλικιες 45-50plus που θελουν ενα ανετο ευρυχωρο, πολυτελες σπορ sedan, διακριτικο σχετικα, που μεταμορφωνεται ομως ευκολα σε...κακο λυκο, και καταπινει εκατονταδες χλμ σε Autobahn, με χαρακτηριστικη ευκολια, αλλα και προσφερει ευχαριστηση, σε καποιο trackday, η ομορφη διαδρομη εκτος πολης. Ολοι αυτοι δεν εχουν δα τετοια κολημματα με το αν θα ειναι ατμοσφαιρικος, ή biturbo.
Εχθρος του καλου, οπως λεγεται, ειναι το καλυτερο, και σε τετοιους ΤΟΣΟ καλοζυγισμενους κινητηρες, λιγη σημασια παιζει
η προσθηκη turbo/biturbo, στο ηχητικο κομματι, αντιθετως προσφερει-προσθετει στην ουσια... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Άλλωστε το μεγαλύτερο ποσοστό βλαβών ξεκινάει από τον ιδιοκτήτη και έχει σχέση με το πως οδηγάει και πως το συντηρεί. Συνοπτικά: μια χαρά μοτεράκι είναι.
όχι δα... τα άμεσα ψεκαστά της bmw στα 1,6 και 2,0 έχουν προβλήματα...
γιατί δεν ακούγονται τα ίδια για το μοτέρ της 118?Mηπως γιατι οι βενζινες, εδω στην Ελλαδα, στην πλειοψηφια τους οι λεγομενες '95αρες' ειναι για τον π@@τσο,
που βαζουν οι περισσοτεροι -ανυπερασπιστοι απο την πληρη απουσια κρατους- κατοχοι?
Τα μοτερ που ΔΕΝ εχουν αμεσο ψεκασμο, γενικοτερα προοριζονται (τουλαχιστον αυτο ισχυει πχ συμφωνα με ανθρωπους της Bmw, και για την υπαρξη της 150αρας 2λιτρης Χ1) για χωρες με...τετοιου επιπεδου ποιοτητας βενζινης, ακριβως για να μειωθουν φαινομενα, σαν και αυτα που περιγραφεις, χωρις βεβαια αυτο να σημαινει αυτοματως, οτι αυστηρα και μονο λογω κακης ποιοτητας βενζινης,
παρουσιαζονται βλαβες στις 116i και 120i, και αντιστοιχα τα μοτερ αυτα σε αλλα μοντελα... -
Το θέμα είναι το 'μερακλίδικο' του πράγματος.
Μάθαν ότι τουρμπίζουμε, πλακώσανε και οι γύφτοι! Όπως λέει και στην υπογραφή του κάποιος συνφορουμίτης 'αυξάνοντας τα άλογα (και τη ροπή, συμπληρώνω εγώ) σε κάνει γρηγορότερο στην ευθεία. Μειώνοντας το βάρος σε κάνει γρηγορότερο ... παντού!'.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Το θέμα είναι το 'μερακλίδικο' του πράγματος.τι μερακλίδικο λές? το θέμα δεν είναι καθαρά ελληνικο...
και οι tsi έχουν άμεσο ψεκασμό και δεν έχουν θέμα με την 'κακή' βενζίνη...
δικαιολογίες υπάρχουν πολλές ... -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Το θέμα είναι το 'μερακλίδικο' του πράγματος.Μάθαν ότι τουρμπίζουμε, πλακώσανε και οι γύφτοι! Όπως λέει και στην υπογραφή του κάποιος συνφορουμίτης 'αυξάνοντας τα άλογα (και τη ροπή, συμπληρώνω εγώ) σε κάνει γρηγορότερο στην ευθεία. Μειώνοντας το βάρος σε κάνει γρηγορότερο ... παντού!'.
Ναι, αλλα, αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Δεν σημαινει απαραιτητα, οτι με δυο 'σαλιγκαρια' εξτρα και 2κυλινδρους λιγοτερους, θα εισαι πιο βαρυς απο πριν. Δεν ξερω λεπτομερειες για το τι ειπωθηκε περι του βαρους της νεας Μ5, αλλα οπως ανεφερα και πριν, προτεραιοτητα ΑΥΤΗΣ της κατηγοριας τιμης/οχηματος, ακομα και αν φερει το σημα Μ, ειναι η πολυτελεια+επιδοσεις, οχι μονο το δευτερο, τουλαχιστον για την χωρα κατασκευης, και παρομοιες σε οδικο δικτυο, βιοτικο επιπεδο κτλ...
Για τους πιο σκλυροπυρηνικους, υπαρχουν οι Μ3 GTS, τα επερχομενα(?) CSL νεα μοντελα, και παει λεγοντας...
BMW FORUM