-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η BMW φέρνει την σειρά 3 με εργοστασιακή τιμή κάτω απο 15κ και είναι επιλογή για στελέχη εταιρειών που θέλουν πολυτέλεια χωρίς να τους κρατάνε επιπλέον λεφτα απο την μισθοδοσία.
πολυτελεια μια γυμνη σειρα 3?
Όπως λένε αρκετοί 4ροδες να έχει και να μην μου κρατάνε επιπλέον απο τον μισθό.
-
Και να γράφει και Μπεμβέ ντε, μην ξεχνιόμαστε!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και να γράφει και Μπεμβέ ντε, μην ξεχνιόμαστε!Ξέρεις πόσοι απο Α4,6 και BMW 3,5 πήγαν σε insignia, Octavia, s60 χωρίς αντιδράσεις ?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και να γράφει και Μπεμβέ ντε, μην ξεχνιόμαστε!
Ξέρεις πόσοι απο Α4,6 και BMW 3,5 πήγαν σε insignia, Octavia, s60 χωρίς αντιδράσεις ?
Έχω χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρίας που τα στελέχη της κάθε πρωί γέμιζαν τους γύρω δρόμους παρκάροντας τις εταιρικές 3άρες. Τους τελευταίους μήνες, τις αντικατέστησαν όλες με άλλα σημαντικά χαμηλότερης αξίας μοντέλα.
-
Είναι εποχή ισχνών αγελάδων, κατανοητή η προσαρμογή.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και να γράφει και Μπεμβέ ντε, μην ξεχνιόμαστε!
Ξέρεις πόσοι απο Α4,6 και BMW 3,5 πήγαν σε insignia, Octavia, s60 χωρίς αντιδράσεις ?
Μιας και μιλαμε περι 'γυμνης' 316, τα Ιnsignia, Octavia, S60 ειναι καλυτερα αυτοκινητα απο τη 'γυμνη' 316
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και να γράφει και Μπεμβέ ντε, μην ξεχνιόμαστε!
Ξέρεις πόσοι απο Α4,6 και BMW 3,5 πήγαν σε insignia, Octavia, s60 χωρίς αντιδράσεις ?
Και πόσοι ακόμα (πιθανότατα πολλοί περισσότεροι) πηγαίνουν πλέον στη δουλειά τους, με το δικό τους αυτοκίνητο;
-
Η Εμμανουέλα (Μάνου) οδηγώντας **στον ορεινό δρόμο **την πορτοκαλό-γκρι Lambo βλέπει από μακριά την βαριά πόρτα που οδηγεί στη βίλα της κακιάς της πεθεράς...
Χρόνια τώρα αυτή η αντιπαλότητα. Από την εποχή που στην Σάντα Άγκατα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της μικρής Βιομηχανίας Αγροτικών Μηχανημάτων ούρλιαζε στο τηλέφωνο 'θα σου δείξω εγώ' στον πνευματικό της πεθεράς της. Τα χρόνια πέρασαν αλλά η βίλα πλησίον του Μαρανέλο έμενε αναλλοίωτη...
O βρυχηθμός της Lambo ενημέρωσε τον υπεύθυνο ασφαλείας που έτρεξε να ανοίξει την μεγάλη πύλη. Το μίσος στα μάτια του έντονο.. «Πως τολμά να έρχεται εδώ με αυτό το τευτονικό τερατούργημα?» σκέφτεται.... Η Μάνου κοίταξε ευθεία. Δεν τη νοιάζει τι λένε οι πληβείοι... άλλωστε έχει πιο σημαντικά πράγματα να κάνει ή να συζητήσει τις απόψεις ενός αναβαθμισμένου κηπουρού.
Πάρκαρε προκλητικά εμπρός από την είσοδο. Η FXX δίπλα της απαστράπτουσα. Δεν μπόρεσε να μην κοιτάξει το κόκκινο της φωτιάς. Αλλά όχι ότι και η Lambo Aventador είναι μία αμελητέα ποσότητα. Ειδικά στην συγκεκριμένη έκδοση με τα 740 άλογα κάτι που οι απλοί θνητοί θα έχουν στη διάθεση τους σε 1 με 2 χρόνια.... Για παραγγελία βέβαια...
Με γοργό βήμα φτάνει στο ιδιαίτερο δωμάτιο της πεθεράς της. Χρόνια τώρα η Sig.ra Augusta - Enzina έχει αποφασίσει να ζει απομονωμένη. Με την έλευση του net και μετά και το θάνατο και του πνευματικού της πατέρα (il Commandatore) έχει πάψει να εμφανίζεται συχνά.
-
Kαλησπέρα σιόρα Agusta... είπε η Μάνου σιωπηλά...
-
Κακώς την ναι.... απαντά η πεθερά της.... τι στο κόρακα θέλεις ?
Σκληρή η Enzina... Ποτέ δεν συγχώρεσε τον υιό της που παντρεύτηκε την παρακατιανή ψυχοκόρη αυτού του γκαραζιέρη τρακτέρ που νόμιζε ότι μπορούσε να φτιάξει και αυτοκίνητα με ψυχή....
- Γνωρίζεις τι θέλω!
αποκρίθηκε η Manou με βλέμμα παγωμένο. Το βλέμμα της Enzina σκλήρυνε. Τα ζαρωμένα της χέρια απλώθηκαν στο τραπεζάκι που ήταν εμπρός της. Εκεί βρισκόταν ένας μπλε φάκελος.
Με μία αιθέρια κίνηση ο φάκελος αυτός πέταξε προς την πλευρά της Manou η οποία με αποφασιστικότητα τον αρπάζει πριν αυτός προσγειωθεί στο παχύ περσικό χαλί που δέσποζε στο δωμάτιο.
- Κρεατόπιττα? Αποκρίθηκε η Enzina με ένα αινιγματικό χαμόγελο.
- Όχι δεν θα πάρω? Είμαι σε δίαιτα είπε η Manou.
- Κρίμα! Τόσες ώρες στο θειικό οξύ είχα τους Ντητροϊτιανούς και δύο ώρες στην κρεατομηχανή για τον κιμά. Εσύ χάνεις Manou.
Η Manou δεν είχε χρόνο για ανθρωποφαγία κατ’ ιδίαν. Άλλωστε και η ίδια είχε ιδία γνώση του αντικειμένου. Στην αρχή ήταν κάτι Ισπανοί. Μετά ακολούθησαν Τσέχοι. Μετά Άγγλοι, Κινέζοι και πριν καιρό είχε γευτεί και τη γλυκιά γεύση του δικού της του Γερμανικού κρέατος. Έπρεπε να επιστρέψει γρήγορα... Ο φάκελος αυτός έπρεπε να παραδοθεί στον άνδρα της πριν περάσουν πολλές ημέρες από το τέλος του μήνα....
Η Manou ξέρει όμως... Πριν παραδόσει το γράμμα στον άνδρα της... θα το διαβάσει όπως πράττει κάθε σύζυγος...
Και το περιεχόμενο του γράμματος αυτού....
Προς τον ακαμάτη υιό μου....
Ιανουάριος – Απρίλιος 2011
Πωλήσεις Επιβατικών Αυτοκινήτων. Ελλάς, μία χαμένη παρτίδα?
Σε μία αγορά που το πρώτο τετράμηνο του 2011 έκλεισε με τις μισές ακριβώς πωλήσεις οχημάτων σε σχέση με το 2010 και στο 1/3 των πωλήσεων σε άλλα έτη δεν υπάρχουν πάρα πολλά να πει κανείς. Καταστροφή πλήρης και ολοκληρωτική. Τα 35,5k οχήματα αντιπροσωπεύουν grosso-modo το πλήθος των ταξινομήσεων ενός Ιανουαρίου τα καλά χρόνια, ή το 1/3 του μ.ο. των ταξινομήσεων για την πενταετία 2004-2009. Η Ελληνική αγορά παρουσιάζει ύφεση αντίστοιχου επιπέδου με αυτή της Ισλανδίας αν και χωρίς να φτάσει τα χάλια των Βορείων (μείωση της αγοράς στο 1/10). Αν και ακόμα υπάρχει πολύς δρόμος πριν η ανάκαμψη χτυπήσει την πόρτα. Και δεν έχουμε δει ακόμα τίποτα.
Μέσα στο γενικό ωρυμαγδό δεν υπάρχουν πολλά αισιόδοξα μηνύματα. H AR συνεχίζει σε πείσμα των καιρών να πουλά περισσότερο από το 2010 και πραγματικά θα ήθελα να δω τι θα γινόταν από Mito & G αν αυτές είχαν παρουσιαστεί όταν έπρεπε. Αντίστοιχα και η Dacia επιστρέφει σε μία αγορά που έχει πολλά κοινά με την αγορά που κάποτε μεσουράνησε. Μία αγορά δέσμια των φόρων των δασμών και της ληστρικής διακυβέρνησης που βλέπει το αυτοκίνητο ως θανάσιμο αμάρτημα και τον άτυχο ιδιοκτήτη αγελάδα για άρμεγα. Τότε ο ΕΦΚ σήμερα οι τιμές των καυσίμων και ο φόρος πολυτελείας. Η Volvo αποτελεί ακόμα έναν παράδεισο στη κόλαση των πωλήσεων διατηρώντας πρακτικά την δυναμική του προηγούμενου έτους αν και η ίδια συνεχίζει να πουλά τα μισά οχήματα από αυτά που πωλούσε όντως ως μία περιθωριακή εταιρεία την «Χρυσή πενταετία της Ελληνικής Αγοράς Αυτοκινήτου».
Από εκεί και πέρα αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης ΓΑΠ που ακόμα και τον Απρίλιο τον πρώτο μήνα που τα μέτρα της απόσυρσης θα έπρεπε να φέρουν την άνοιξη έχει πραγματικά εξολοθρεύσει έναν ολόκληρο κλάδο και φυσικά έχει προκαλέσει μεγάλη ζημία και στους συγγενείς και αλληλοσυνδεόμενους κλάδους σε αυτήν. Σε μία χώρα που στρουθοκαμηλίζοντας δεν έχει πρόβλημα να βλέπει να κατακλείζονται οι δρόμοι της με πολυτελή αυτοκίνητα με πινακίδες Βουλγαρίας – Ρουμανίας οδηγούμενες από Έλληνες που αποφεύγουν το «τεκμήριο» αποτελεί απορρίας άξιο το αν και κατά πόσο η όλη πολιτική που ακολουθήθηκε είχε στόχο μία εκλογίκευση ή απλά ως τυπικοί μαφιόζοι το Εθνοσοσσιαλιστικό κίνημα του υιού του Ανδρέα εξολοθρεύει έναν – έναν όλους αυτούς που θεωρεί ως πολιτικούς αντίπαλους και αφαιρεί το δικαίωμα, γία μία ακόμα φορά, στην ασφαλή και φθηνή ιδιωτική μετακίνηση. Είναι λοιπόν μία οικονομική και μόνον επιλογή η ενοχοποίηση του αυτοκινήτου? Ή αποτελεί μέρος ενός οργανωμένου σχεδίου για την εξόντωση των πολιτικών αντιπάλων μέσω της μετατροπής της Ελληνικής κοινωνίας σε μία τυπική τριτοκοσμική κοινωνία??
Τα 10,200 οχήματα του μήνα αποτελούν ακόμα μία πράξη στην οικονομική οπερέτα του χωριού που νομίζει ότι είναι μεγαλούπολη και ακούει στο όνομα Ελλάς. Από τον χωρίς μέτρο κατακλυσμό της αγοράς από Cayenne, RX400h και λοιπών SUV περάσαμε στην πενία των i10, Micra, Polo, Yaris και λοιπών τριτοκοσμικών επιλογών. Ειδικές εκδόσεις με τιμές κάτω των 15k (ως CIF) εμφανίζονται ώστε οι έχοντες και κατέχοντες τα οχήματα αυτά να μην ερεθίζουν το υπογάστριο του αδηφάγου κράτους που αποσκοπεί σε 7 δις € για το 2011 μόνον από πρόστιμα. Ένα κράτος που δείχνει ότι αγνοεί το βασικό κανόνα της φορολογίας. **Τον απλό κανόνα ότι ** τα προσδοκόμενα έσοδα από την σύλληψη της φοροδιαφυγής δεν μπορούν να υπολογιστούν με κανέναν τρόπο και υπόκεινται σε τυχαιότητα. Εκτός και ως μάχη κατά της «φοροδιαφυγής» τα όρνια του Παπακωνσταντίνου θεωρούν το να βγουν για ανθρώπινο κρέας στην αγορά ώστε να τσακίσουν τίμιους και άτιμους το ίδιο απαιτόντας υπό μορφή προστίμου έναν ακόμα κεφαλικό φόρο.
Μεγάλοι χαμένοι για την ώρα είναι οι HYUNDAI, SUZUKI, MERCEDES, RENAULT DAIHATSU, MAZDA, LANCIA και PORSCHE που είδαν σε σύγκριση με πέρυσι τις πωλήσεις στους στο 10%~40% των περυσινών ταξινομήσεων. Ειδική μνεία στα μόλις 8 κομμάτια της Porsche σε σχέση με τα 75 του 2010 και τα 170 κομμάτια μ.ο. της πενταετίας 2004-2009. Ταξινομήσεις που αποτελούν ύβρη για κάθε οικονομολόγο που σέβεται την ιδιότητα του και δεν προτείνει στην εταιρεία να κλείσει το δίκτυο γιατί απλά δεν συμφέρει να διατηρείται μία τόσο ακριβή υποδομή για την εξυπηρέτηση και μόνων των πελατών της εταιρείας.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
4X4 - ATV
Οι συνήθεις ύποπτοι τόσο για τον μήνα όσο και για το τετράμηνο. Το Terios αρπάζει το 1/3 σχεδόν της κατηγορίας το πρώτο τετράμηνο αποδεικνύοντας ότι ένα καλό προϊόν δεν χρειάζεται κατ’ ανάγκη να είναι φθηνό αρκεί να προσφέρει αυτά που υπόσχεται και η εταιρεία να υποστηρίζει και τιμά το προϊόν της αλλά και τις υποχρεώσεις της. Πιο πίσω τα δύο οχήματα της Suzuki που συνεχίζει να κυβερνά στην κατηγορία στο σύνολο αλλά με τις τιμές των καυσίμων στα ουράνια ποιος θα αγοράσει ένα ATV κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας. Η διαστρωμάτωση της κατηγορίας θυμίζει πολύ F1 με την 5-6η θέση και 7-8η θέση να καταλαμβάνονται από οχήματα της Chrysler & BMW αντίστοιχα. Μνεία τα 8 οχήματα του Χ3...
4X4 – SUV
...Εδώ οι εργοδότες σου τρισκατάρατε υιέ μου τα πάνε καλύτερα. Tiguan, Yeti στις πρώτες δύο θέσεις....
Η Μανού σαστίζει.... '-Τρισκατάρατος? Ο υιός της?' Η γριά το έχασε μάλλον αλλά για να δούμε.
Στις θέσεις 3 ως 5 τρεις διαφορετικές σχολές σκέψης. Η τίμια (Duster), η wannabe (SX4) και η ξεπεσμένη (RAV4). Πιο πίσω η τριάδα X1, Forester, Patriot. Μνεία για το Q5 και τα 24 κομμάτια.
Α
Η κατηγορία των κουβάδων πόλης και όχι μόνον. Σε λίγα χρόνια θα αποτελούν το entry car για τη γενιά νεόπαντρων των 400+500=900 € που ονειρεύονται οι πολιτικοί μας ταγοί για να εξασφαλίσουν τις μίζες τους αλλά και τη δυνατότητα να αποκαταστήσουν τις βλάβες που οί ίδιοι έχουν προκαλέσει ώστε τα παιδιά τους**, τα εγγόνια τους και τα δισέγγονα τους** να συνεχίζουν να τρώνε τις σάρκες της χώρας. Κάτι που νομοτελειακά θα συμβεί καθώς ουδεμία αυταπάτη δεν θα πρέπει να τρέφει κανείς για τον Γιουνάνη. Πάντα ραγιάς και οσφυοκάμπτης!
Η Manou σηκώνει το βλέφαρο της. Σκληρή γυναίκα. «Ποιος τους χέζει τους φτωχούς και ειδικά ποιος χέζει αυτούς τους μαλάκες εκεί στα Βαλκάνια που τους κάναμε τη χάρη να τους βάλουμε στο Ευρωπαϊκό κλάμπ πριν πολλά χρόνια και ως γουρούνια νομίζουν ότι θα τους πληρώνουμε μέχρι το τέλος του κόσμου... Ευκαιρίες επενδυτικές να υπάρχουν και να πάνε όλα τα υπόλοιπα να γαμηθούν. Μακάρι και ο GAP **ο γλυκούλης μου.... ** να τηρήσει τις υποσχέσεις του για σταθερό οικονομικό περιβάλλον. Αλλά και να μην τις τηρήσει έχουμε λύση...» σκέφτεται.
Οι 3 πρώτες θέσεις βρίσκουν τα Panda, i10, Fortwo να κυριαρχούν. Πιο πίσω σε απόσταση μικρή τα Aygo & 500. Βασιλέας της κατηγορίας η FIAT Μνεία τα 185 C1 που μοιράζουν γραφεία ενοικιάσεων από μακριά όπως και τα 112 Picanto.
B
Σφαγή μεταξύ των Yaris & Corsa. Η έκβαση όμως γνωστή. Η Toyota δεν μπορεί να κρατηθεί εμπρός και κατά πάσα πιθανότητα θα την υπερκεράσει η VW με το POLO και ίσως και η FORD με το FIESTA. Πόσο διασυνδεδεμένη είναι η γραμμή παραγωγής της Ευρώπης με το στρατηγείο στην Ιαπωνία θα φανεί τους επόμενους μήνες. Όχι ότι και οι άλλοι κατασκευαστές δεν θα υποφέρουν (που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από την Ιαπωνική αγορά). Αλλά οι Ιάπωνες θα βρεθούν 20 χρόνια πίσω φέτος σε ρυθμό και επίπεδο πωλήσεων. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι πωλήσεις τόσο του Micra όσο και του Jazz που για το πρώτο δείχνουν τη δυναμική στην αγορά που έχει το όνομα NISSAN και ειδικά στις μικρές κατηγορίες και το αποδεικνύουν και με το NOTE και για το δεύτερο το πόσο σημαντικό είναι να μην προσπαθεί κάποιος να πουλήσει πατσουλί σε τιμές ακριβού γαλλικού αρώματος.
C
Ο άλλωτε βασιλεύς των πωλήσεων ανά κατηγορία. Σήμερα μακριά 2η από τον 1η (βλέπε Β). Astra, Auris, Octavia, Focus & Golf διαμορφώνουν την πεντάδα. Στην 6η και 7η θέση δύο ψευτό-SUV οχήματα που ο ένας από αυτούς είχε καταλάβει παλαιότερα και την 1η θέση στην κατηγορία και ο άλλος νεοφερμένος προσφέρει κάτι το διαφορετικό από μία εταιρεία που μας έχει συνηθίσει στο καλύτερο (Colt) και στο χειρότερο (Colt FL). Ο λόγος για τα QASHQAI και ASX.
Σημείο των καιρών. Το Ελληνικό CAR-OF-YEAR (βλέπε LEON) πίσω από την πρόταση ενός περιθωριακού κατασκευαστή. Και που να μην ήταν και τα εταιρικά που με τιμές κάτω του κόστους η εν λόγω εταιρεία κάνει ταμείο σε αριθμούς τουλάχιστον. Δεν αγαπήθηκε το προϊόν καλέ μου. Τόσα λεφτά δεξιά και αριστέρα. Αλλά και 400 € το σέρβις είναι πολλά πάρα πολλά. Και η αγορά είναι αμείλικτη υιέ μου. Πραγματικά αμείλικτη πολλές φορές. Και κρίμα γιατί εν τέλει το LEON δεν είναι κακό όχημα. Τουναντίον έχει και πιο πολύ ψυχή από την ηλεκτρική κουζίνα με ρόδες που πασσάρετε ως το uber-mobile. Μνεία τα 157 κομμάτια της 1αρας. CT200H 23 κομμάτια. Πότε θα ξαναδούμε πωλήσεις? Μάλλον άγνωστο καθώς η LEXUS δέσμια της Ιαπωνικής της καταγωγής δεν φτιάχνει τώρα ούτε πλεκτά πόσο μάλλον αυτοκίνητα.
Σημειολογικά αποτελεί σημείο που τα επόμενα έτη θα χρίζει μελέτης το πως οι Ιαπωνικές εταιρείες θα διαχειριστούν ένα τέτοιο καταστροφικό σενάριο που μπορεί να τις σβήσει από την αγορά σε μόλις μία νύχτα. Και ειδικά όταν οι εταιρείες αυτές μέσω της παραγωγής μόνον των πολύ ακριβών και με μεγάλο περιθώριο κέρδους μοντέλων επί Ιαπωνικού εδάφους θα βρεθούν να μετρούν μειώσεις κερδών της τάξης του 95% ή και ζημιές σε μία χρονιά που για την παγκόσμια αυτοκινητο-βιομηχανία θεωρείται ως μία καλή χρονιά. Για την Ελλάδα... όπως είπαμε... ποιός τη χέζει την Ψωροκώσταινα...
D
Insignia, Avensis, 3αρα. Μεγάλη επιτυχία για την OPEL. Σε μία κατηγορία που μονοπωλούσαν οι 3άρες και C με μία έξυπνη τιμολογιακή πολιτική και με more car for your money κατάφερε και βρέθηκε στην 1η θέση. 4ο το κραταίο PASSAT. Μνεία τα 30 κομμάτια του 6 της Mazda αλλά και τα μόλις 11 κομμάτια του Superb. Το καθέ ένα για διαφορετικούς λόγους και για το Superb ιδιαίτερα με θλίβει πολύ το γεγονός ότι είναι ένα καλό και φθηνό αυτοκίνητο αλλά ο Έλληναρας αν δεν έχει τη σημαία της βαυαρίας, ή το αστέρι της Στουτγκάρδης ή τους 4 κύκλους από το Zwickau δεν κάνει το βήμα για αγορά της «λιμουζίνας». Για την ενημέρωση του μήνα.... 1η η 3άρα και σύντομα ίσως να βρεθεί και πολύ ψηλότερα στο συγκεντρωτικό καθώς κατάφερε να εξασφαλίσει οχήματα με αξία CIF κάτω των 15k€. Και αυτό σημαίνει πάρα μα πάρα πολλά στο τομέα των εταιρικών σε μία χώρα που οι κανόνες αξιολόγησης της πολυτέλειας έχουν ως μόνο γνώμονα το πως θα μεγιστοποιηθεί η επιβάρυνση των ολίγων που δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν. Αναμένουμε την αντίδραση από πλευράς Στουτγκάρδης ....
E
Το 9-5 μπαίνει σφήνα στον σφιχτό εναγκαλισμό των δύο αιωνίων της κατηγορίας (E & 5άρας). **Πόσο πετυχημένο αυτό το σασί που κοσμεί τη χώρα μας με δύο οχήματα ένα στην D (Insignia) και ένα εδώ. Με μήκος κάτι παραπάνω ή λιγότερο από 5 μέτρα αποτελεί και την RR του φτωχού. Κρίμα όμως που το SAAB έχει μετασχηματιστεί σε ένα rebadged εν τέλει OPEL έστω και αν είναι πιο πολυτελές. Τους γούσταρα τους Σουηδούς με τον πίσω άκαμπτο πρακτικά άξονα και την εμπρός κίνηση. Ευτυχώς που το turbo παρέμεινε όπως και το night panel. Αλλά εκείνη η αίσθηση αεροσκάφους που είχε το παλαιό δεν υπάρχει πια... C'e' la vie που λένε και τα μισητά μας ξαδέλφια υιέ μου. ** Πιο πίσω ανάξιο σχολιασμού... Έχω οδηγήσει και ήμουν κάτοχος σε περισσότερα οχήματα από το σύνολο των πωλήσεων της S80 για το 4μηνο.... Κάποιος αγόρασε ένα Legacy ενώ άλλες δύο Α6 πάτησαν τους τροχούς τους στη χώρα. Κάποτε αυτά τα οχήματα αφορούσαν τις ταξινομήσεις της ημέρας ή της εβδομάδας. Σήμερα ο αντιπρόσωπος σβήνει κεράκια σε τούρτα όταν εισπράξει το λιγοστό ρευστό από την πώληση ενός μεσαίου οικογενειακού...
F
4 A7, 1 PANAMERA για τον Απρίλιο και συνολικά 26 οχήματα το τετράμηνο χωρίς κανένα μοντέλο να έχει διψήφιο αριθμό πωλήσεων. Κατάντια... Τι έχετε να πείτε κύριε φωτεινέ παντογνώστη Υπουργέ των Εξωτερικών που κατά τύχη βρεθήκατε ως Πρωθυπουργός της χώρας και ξυπνάτε και κοιμάστε ονειρευόμενος μία θέση στον ΟΗΕ. Και εσείς Υπουργέ των Οικονομικών? Φωτεινέ οικονομολόγε? Εσείς που μας λέγατε ευθαρσώς ότι η ΕΕ θέλει αίμα για τα σκάνδαλα και άλλες τέτοιες αηδίες ως ακόμα ένας μικρός γκεμπελίσκος μέσα από τα κανάλια που σας τροφοδοτούσαν τότε με άφθονο τηλεοπτικό χρόνο (γιατί τώρα είστε πια passe' και ήρθε η ώρα της αντικατάστασης σας με το νέο μοντέλο. Τι κρίμα όμως που έχετε σύντομη μνήμη. Γιατί το σκάνδαλο Siemens δεν φαίνεται να σας απασχολεί. Άλλά τότε είσασταν στο ΔΣ της ΟΤΕ το θυμάστε? Καλά εδώ έχετε ξεχάσει το 2005 και την άγαστη συνεργασία σας με έναν κύριο που ακούει στο όνομα Φωτόπουλος της ΔΕΗ θα θυμάστε το μακρινό 1997... πού χρόνος για τέτοια.... **Αλήθεια κύριε Υπουργέ των Οικονομικών? Εσείς δεν είχατε οφέλη από μία σύμβαση που οι οικονομικές υπηρεσίες του Δημοσίου αξιολόγησαν ότι στοίχησε τουλάχιστον 10% πιο ακριβά. Αλλά φευ εδώ κανείς δεν μιλά για την ταμπακιέρα των swaps και για την πώληση των CDS που έκανε το Δημόσιο τον Νοέμβριο του 2009 όταν ευθαρσώς ο ΥΠ.ΕΞ. ήταν σε μυστικές διαπραγματεύσεις με το ΔΝΤ... **
G
Εξαφανισμένη η κατηγορία αυτή. Το 2011 δεν υπάρχουν λεφτά για να τα δίνουμε στο ΥΠ.ΟΙΚ. Σκόπια, Σόφια, Βουκουρέστι, Novi sad τα νέα παιγνιδοχώρια όπου μπορούμε να αποκτήσουμε το G που μας έλειπε χωρίς να μας ανασκολοπήσουν οι διεφθαρμένοι υπάλληλοι κάποιας ΔΟΥ προς μεγάλη λύπη του εκάστοτε ΥΠ.ΟΙΚ.
MPV
Νέος Βασιλέας και το όνομα αυτού: OPEL MERIVA. FOCUS C-MAX & S-MAX πολύ καλά σε σύγκριση με τα οχήματα άλλων. Ο άλλοτε Βασιλέας ή Αντιβασιλέας (βλ. HYUNDAI MATRIX) μόλις με 14 οχήματα ακόμα και στην Ελλάδα δεν θα πάει πουθενά. Roomster & Note στις θέσεις 2 και 3 αν και το Α παραμένει αξιόλογος αντίπαλος και η Merc ευελπιστεί να προωθήσει περί τα 250 κομμάτια το 2011 στην Ελληνική αγορά. Το Urban Cruiser πριν χρόνια δεν ταίριαζε στην φιλοσοφία της Ελληνικής αγοράς. Σήμερα με την οικονομία να μετατρέπεται από αναπτυγμένη σε αναπτυσσόμενη οι Toyotaioi φέρνουν ένα όχημα που κανείς δεν θα αγόραζε στις καλές ημέρες. SUV δεν είναι. MPV δεν είναι. Βαρύ είναι χωρίς να είναι ασφαλές. Τι στο καλό είναι? Μα ένα unisex όχημα που τα κάνει όλα και τίποτα. Αν τα έκανε και μετρίως καλά θα ήταν αξιοσημείωτο αλλά....
Sp Cabrio
Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι ο πρώτος στο 4μηνο δεν έκανε σεφτέ τον Απρίλιο. Σε μία κατηγορία που λίγους ενδιαφέρει και ακόμα λιγότερο εμπνέει. Και ο νοών νοείτο. Κατά τα άλλα το A3 cabriolet ίσως προς το τέλος του καλοκαιριού να φτάσει τα 50 οχήματα. Ίσως....
Sp Coupe
Με λένε Scirocco και είμαι καλά. Σε παράφραση της γνωστής αποχαιρετιστήριας κραυγής των τοξικών στη πόλη μας. Σε μία κατηγορία μόνο του το όχημα της VW συνδυάζει λίγα κυβικά, μικρές εκπομπές ρύπων στο χαρτί (γιατί αν το πατήσεις την πάτησες) ένα διπλοσύμπλεκτο για να νιώθει ο πάσα εις ως άλλος SV ή LH ή FA και πραγματικές 4 θέσεις. Σε συνδυασμό με το φαρδύ μετατρόχιο και το χαμηλό κέντρο βάρους και φυσικά την πίσω ανεξάρτηση ανάρτηση πολλαπλών αποτελεί έναν ανυπέρβλητο πειρασμό για τον οικογενειάρχη με τα 2 μικρά σκατόπαιδα που δεν θέλει ακόμα να κατανοήσει ότι έγινε μπαμπάς. Το κρίμα είναι ότι το αμάξι αυτό σύντομα θα αντικατασταθεί από ένα Golf-Plus σκοτώνοντας κάθε σημάδι ζωής στον εν λόγω ονειροπόλο για να χωρέσει το καροτσάκι του Κεν, το αυτοκινητάκι του Κεν, η θαλαμηγός του Κεν και τα νεσεσέρ με καλυντικά της wannabe συζύγου που στο τέλος χωρίζουν και τελικά τόσο τα αγαθά του Κεν όσο και αυτά του συζύγου καταλήγουν στη διαχείριση του επόμενου Ken υπό την εποπτεία βεβαίως της Barbie που ξανθιά είναι αλλά καθόλου μα καθόλου χαζή. Και βέβαια για να βεβαιωθεί ακόμα περισσότερο η κυριαρχία του VAG στη 2η θέση φιγουράρει το Α5 και μαζί τα δύο έχουν το 85% της κατηγορίας. Αξιοσημείωτο ότι ταξινομήθηκαν δύο 6άρες. Ενώ μάλλον χλωμό βλέπω να ταξινομείται κανένας Gogilla ακόμα....
Sp Roadster
Z4 και ξερό ψωμί. Μίλησε κανείς? Ένα όχημα που σου μιλά στην καρδιά. Και σύντομα με τον δίλιτρο turbo των 200+ ίππων παρακαλώ ή τον 1.6 των 180+ pleasssseeeee. Πιο πίσω το αειθαλές MX-5 να ισοβαθμεί με την SLK.
...Υιέ.... μου... η αγορά της γείτονος χώρας πάει κατά διαόλου... πρέπει να ανοιχτούμε σε νέες αγορές... Σε μία χώρα που θεωρεί πιο σημαντικό το να εξοικονομήσει μερικά εκατομύρια υποθηκεύοντας την ασφάλεια των υπηκόων της δεν είναι δυνατόν να πουλήσουμε πια προϊόντα με ψυχή. Τοστιέρες, ψησταριές και ότι έχει ο μπαχτσές για τη Κίνα και τις λοιπές αναπτυσσόμενες χώρες.... Πρέπει να .....
Συνέχιζε το γράμμα της κακιάς πεθεράς... η Μανού είχε ξαναδιαβάζει τα ίδια και τα ίδια... άλλωστε δεν την ενδιέφερε πια τίποτα άλλο. Έβαλε το γράμμα μέσα στο φάκελο και τον σφράγισε με βουλοκέρι όπως κάθε καλή σύζυγος κάνει για την άνδρα της. Πίσω της η Βίλα απομακρυνόνταν και ο βρυχυθμός του V12 τη συνόδευε....
- Την κωλόγρια μία μέρα θα της ανοίξω το κεφάλι με το τασσάκι της Lambo ...
-
-
Για αλλη μια φορα, εξαιρετικο
-
-
Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ
Με ειδική αφιέρωση σε εσένη Ορέστη που το είχες ζητήσει και στα υπόλοιπα παιδιά βέβαια...
Γιατί η ζωή μας θέλει και λίγο χιούμορ... και ειδικά αυτές τις ημέρες.... πολύ χιούμορ.....
ΥΓ. Σήμερα 10/5/2011 έγιναν και οι διορθώσεις με bold....
-
Ευχαριστούμε πολύ
-
Παιδιά, γνωρίζουμε καμμία προσφορά για Φιατ 500 ? όχι μόνο για τα 1.2 και 1.4 αλλά και τί παίζει και με το 0.9 . Ευχαριστώωωω!!!
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =111205268
Ακομα πιο χαμηλα σε σχεση με τα ηδη χαμηλα περσινα. -
Ούτε 4 χιλιάδες ταξινομήσεις στις πρώτες δέκα εργάσιμες του Μάη! Αυτή τη φορά πολύ δύσκολα θα φτάσουν τις
δέκα χιλιάδες στο σύνολο του μήνα, μάλλον προς 8.500 με 9.000 το κόβω.Η πολύ καλή πορεία της Νισάν ενδέχεται να έχει
σχέση με τα νοικιάρικα Micra που βλέπουν οι φίλοι στο αδελφό τόπικ των πινακίδων κυκλοφορίας, το ίδιο σε κάποιο
βαθμό με την Opel και τα Corsa αν και εδώ νομίζω πως γίνονται πολύ καλές πωλήσεις και σε ιδιώτες.Αντιγράφω από το σύνδεσμο του προηγούμενου ποστ:
'...Συνεχίστηκε και στο πρώτο 15νθήμερο του Μαϊου η πτώση που καταγράφουν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σε ποσοστό 20,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι...
Οσον αφορά στα αναλυτικά στοιχείων των πωλήσεων διατέθηκαν μόλις 3.950 νέα ΙΧ στο Α' 15νθήμερο του Μαίου έναντι 4.980 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Στις πέντε πρώτες θέσεις σημειώθηκε και μια έκπληξη καθώς στο υψηλότερο σημείο του βάθρου βρέθηκε η Nissan με 462 ταξινομήσεις και ακολουθούν οι Opel (450), VW (431), Toyota (370) και Ford με 216 πωλήσεις νέων ΙΧ.
Σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων διακρίθηκαν οι Nissan σε ποσοστό 110%, η Alfa Romeo με 100%, η Saab με 25%, η Subaru με 8,3% και η Volvo με 2,9% ενώ όλες οι υπόλοιπες εισαγωγικές κατέγραψαν πτώση στις πωλήσεις τους...
Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καταγράφουν πτώση 48,6% καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 39.408 νέα ΙΧ έναντι 76.793 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι...
Συγκριτικές πωλήσεις νέων ΙΧ
Εταιρεία Α' 15νθημ. Α' 15νθημ. Διαφ. %
2011 2010NISSAN 462 220 110,0%
OPEL 450 375 20,0%
VW 431 462 -6,7%
TOYOTA 370 567 -34,7%
FORD 216 356 -39,3%
FIAT 215 319 -32,6%
SKODA 210 252 -16,7%
HYUNDAI 152 349 -56,4%
SUZUKI 147 274 -46,4%
SEAT 147 151 -2,6%
CITROEN 114 248 -54,0%
MERCEDES 109 121 -9,9%
KIA 99 102 -2,9%
CHEVROLET 94 147 -36,1%
RENAULT 91 155 -41,3%
PEUGEOT 89 155 -42,6%
ALFA ROMEO 68 34 100,0%
MITSUBISHI 67 61 9,8%
SMART 64 76 -15,8%
AUDI 62 90 -31,1%
HONDA 55 92 -40,2%
BMW 42 64 -34,4%
DAIHATSU 40 63 -36,5%
VOLVO 36 35 2,9%
DACIA 26 34 -23,5%
SUBARU 26 24 8,3%
MINI 21 24 -12,5%
MAZDA 16 62 -74,2%
SAAB 10 8 25,0%
CJD 5 25 -80,0%
LANCIA 4 12 -66,7%
PORSCHE 4 2 100,0%
LEXUS 2 6 -66,7%
LANDROVER 2 3 -33,3%
SSANGYONG 1 -100,0%
… …Σύνολο 3.950 4.980 -20,7%'
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
:lipsealed: Ούτε 4 χιλιάδες ταξινομήσεις στις πρώτες δέκα εργάσιμες του Μάη! Αυτή τη φορά πολύ δύσκολα θα φτάσουν τις
δέκα χιλιάδες στο σύνολο του μήνα, μάλλον προς 8.500 με 9.000 το κόβω.τρομακτικα μεγαλο νουμερο για μια χωρα που εχει χρεοκοπησει και η ανεργια αγγιζει το 20%
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
:lipsealed: Ούτε 4 χιλιάδες ταξινομήσεις στις πρώτες δέκα εργάσιμες του Μάη! Αυτή τη φορά πολύ δύσκολα θα φτάσουν τις
δέκα χιλιάδες στο σύνολο του μήνα, μάλλον προς 8.500 με 9.000 το κόβω.τρομακτικα μεγαλο νουμερο για μια χωρα που εχει χρεοκοπησει και η ανεργια αγγιζει το 20%
Είναι μέσα και τα RAC για τα νησιά αυτή την περίοδο...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
:lipsealed: Ούτε 4 χιλιάδες ταξινομήσεις στις πρώτες δέκα εργάσιμες του Μάη! Αυτή τη φορά πολύ δύσκολα θα φτάσουν τις
δέκα χιλιάδες στο σύνολο του μήνα, μάλλον προς 8.500 με 9.000 το κόβω.τρομακτικα μεγαλο νουμερο για μια χωρα που εχει χρεοκοπησει και η ανεργια αγγιζει το 20%
Είναι μέσα και τα RAC για τα νησιά αυτή την περίοδο...
και περυσι ηταν
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
:lipsealed: Ούτε 4 χιλιάδες ταξινομήσεις στις πρώτες δέκα εργάσιμες του Μάη! Αυτή τη φορά πολύ δύσκολα θα φτάσουν τις
δέκα χιλιάδες στο σύνολο του μήνα, μάλλον προς 8.500 με 9.000 το κόβω.τρομακτικα μεγαλο νουμερο για μια χωρα που εχει χρεοκοπησει και η ανεργια αγγιζει το 20%
Είναι μέσα και τα RAC για τα νησιά αυτή την περίοδο...
και περυσι ηταν
Είναι -20% σε σχέση με πέρυσι, ενώ υποτίθεται πως τρέχει και απόσυρση με μεγάλες προσφορές-εκπτώσεις
Βέβαια, όταν όλη η οικονομία πάει κατά διαόλου, πάλι καλά να λένε για αυτά τα νούμερα.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]