-
Αυτο μονο αν πεσει αρκετα η τιμη του αργου θα γινει.
Οσο για το lpg οσο διεπεται και απο ευρωπαικη νομοθεσια θα ειναι για αρκετο καιρο σημαντικα φθηνοτερο απο την βενζινη.
Αυτος ειναι και ο λογος που στην Ευρωπη σχεδον παντου εχει σχεδον την μιση τιμη απο την βενζινη, οπως και εδω.
Το κακο ειναι οτι οσο υπαρχουν λιγα πρατηρια lpg τοτε δυσκολα θα πεσει η τιμη του που τωρα ειναι ακριβοτερη αυτου που θα επρεπε. Αν αυξηθουν ισως γινει ανταγωνιστικοτερη η τιμη αλλα παλι αν αυξηθει η ζητηση ειναι αμφιβολο να μην αυξηθει και η τιμη του οσα πρατηρια και να ανοιξουν.
Βεβαια αν φτασει καποτε, που σιγουρα δεν θα ειναι συντομα, η τιμη του ιδια με της βενζινης τοτε απλα παταμε τον διακοπτη και καιμε παλι μονο βενζινη. Κανενα προβλημα.
Μεχρι τοτε ισως εχουν περασει και μερικα χρονια και ουτως η αλλως θα πρεπει να αλλαξουμε και αυτοκινητο οποτε κοιταμε και αλλες λυσεις. Η αποσβεση ομως θα εχει γινει εις πολλαπλουν οποτε και παλι κερδισμενοι θα ειμαστε.
Ολα αυτα βεβαια αρκει να φορτωνουμε και χιλιομετρα οχι 5-10 χιλ το χρονο μονο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από dalamaidis » 09/05/11 12:04
Eρε μανια να ψοφησει η αγελαδα του γειτονα........
Μια παροιμια για τα μελη που δεν ειναι ''υγραεριοκινητοι'' και καιγονται (τσουρουφληζονται θα ελεγα) για τον ΕΦΚ στο lpg.Κοίτα, να ξεκαθαρίσω κάτι που το έχω κάνει και με το θρεντ του ντίζελ, εγώ να πέσει η τιμή της βενζίνης θέλω, το πόσο είναι ο δασμός στο υγραέριο και στο πετρέλαιο δεν με νοιάζει.
Όπως επίσης μου είναι αδιάφορο αν ο δασμός του υγραερίου πάει αύριο π.χ. στα 2 ευρώ το λίτρο, και συνεπακόλουθα η βενζίνη δείχνει πλέον φθηνή σε σχέση με αυτό (αλλά δεν θα είναι...).
Εγώ φθηνή βενζίνη θα θέλω πάλι.Και πως θα σου φαινοταν αν λεγαμε εμεις οι υγραεριοκινητοι οτι ποσως μας ενδειαφερει αν η τιμη της αμολυβδης παει στα 2,5+ ευρω? Δεν το λεμε φυσικα και προσωπικα λεω οτι θελω φτηνα καυσιμα και οχι μονο φτηνο υγραεριο.
-
Φιλε dalamaidis ? To εχουμε δει και παλιοτερα μεσα στο φορουμ , οχι μονο η αγελαδα , και η κατσικα και το αυτοκινητο να ψοφησει . Αλλα ασχετα απο το φορουμ εγω το βλεπω και εξω , με ρωτανε καποιοι να τους πω πληροφοριες , τους εξηγω πως εχουν τα πραγματα με την εγκατασταση και την οικονομια , και η απαντηση μερικων , ελα μωρε η τιμη θα ισοσκελιστει με την βενζινη 'η ελα μωρε θα παθει ζημια η μηχανη . Πλεον δεν ασχολουμε οποιος γουσταρει βαζει , οποιος δεν γουσταρει πλερω βενζινη .
-
Σωστοοος...
-
Να κανουμε λιγο πλακα ακομα , το αλλο το ξερετε ? Ειναι δυο φιλοι , λεει ο ενας ο Γιωρικας να βαλουμε υγραεριο ? Και λεει ο αλλος ο Κωστικας , Να βαλουμε ! Να βαλουμε Βαλε πρωτα εσυ Γιωρικα να δουμε εαν παθει καμια ζημια το αμαξι σου και μετα βαζω και εγω ! Παρτε το σαν ανεκδοτο αλλα και σαν πραγματικο γεγονος . Ο Κωστικας ακομα περιμενει να δει ζημια ΥΓ :Προς αποφυγη παρεξηγησεων , Και εγω θελω ολα τα καυσιμα φθηνα
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αυτά που γράφεις είναι εντελώς άκυρα...
- Πώς είναι δυνατόν να κοστίζει όσο και η βενζίνη περίπου το υγραέριο που είναι σε αφθονία (2), παράγεται ούτως ή άλλως κατά τη διύλιση για βενζίνη και η τιμή του ΔΕΝ είναι συνδεδεμένη μ´ αυτή (3);
Αν δεν τό χεις καταλάβει, η υγραεριοκίνηση είναι η μόνη πηγή ανάπτυξης (4) στην Ελλάδα σήμερα...
1.Για τον απλούστατο λόγο ότι αυτός που σου πουλάει την βενζίνη είναι ο ίδιος που σου πουλάει το υγραέριο, και μάλιστα για την ίδια ακριβώς δουλειά, άρα θα σου το πουλήσει όσο θέλει αυτός. Μήπως κάνω λάθος?
Ναι, κάνεις λάθος. Γνωρίζεις πόσο είναι το κόστος διυλιστηρίου για τη βενζίνη και πόσο για το υγράεριο; Όταν μάθεις θα δεις οτι ΔΕΝ μπορεί να πουλήσει όσο θέλει γιατί οι τιμές διυλιστηρίου δεν μπορεί να διαφέρουν (αισθητά) από χώρα σε χώρα. Οι τιμές δημοσιεύονται αναλυτικά με ή χωρίς τις επιβαρύνσεις στο site του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Τιμών και δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε απλά να λέει παρόμοια 'άκυρα' σαν αυτά που πετάς.
- Είναι σε όση αφθονία είναι και η βενζίνη αφού πάνε μαζί, χεράκι χεράκι. Το υγραέριο προέρχεται από τους υδρογονάνθρακες, από εκεί που προέρχεται και η βενζίνη δηλαδή.
Πάλι λάθος κάνεις. Το υγραέριο μπορεί να παραχθεί και από το φυσικό αέριο. Όταν λοιπόν σε 40 χρόνια από σήμερα ενδέχεται η βενζίνη να είναι εντελώς δυσεύρετη, το υγραέριο πάλι θα υπάρχει σε αφθονία.
Χεράκι-χεράκι πάνε μόνο στη φαντασία σου. Ψάξε να μάθεις πώς διαμορφώνεται η τιμή του LPG διεθνώς, ανάλογα τη ζήτηση, την εποχή, κλπ. Κια κάτι ακόμη: με βάση τα στοιχεία του ΥΠΕΚΑ, μέχρι και πρόπερσι αν δεν κάνω λάθος, είχαμε πλεόνασμα στην παραγωγή υγραερίου και το εξαγάγαμε!!!- Η τιμή του είναι σε συνάρτηση με την τιμή των υπολοίπων καυσίμων, αφού οι ίδιοι είναι που αποφάσισαν με τι φόρους θα επιβαρύνεται το καθένα από αυτά. Νταξ' μιλάμε για την ενέργεια, την μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως σε όρους μεγέθους και σημασίας, καθώς και την πλέον ολιγοπωλιακή, όχι για το τι τιμή θα έχει το μαρούλι ή η φάβα η σαντορινιά.
Κοντολογίς, είναι εντελώς παράλογο να νομίζει κανείς ότι 'τυχαία΄μπήκε το 67άρι φόρος στη βενζίνη, ΄τυχαία' το 40άρι στο πετρέλαιο κίνησης, και ακόμη πιο 'τυχαία' η ίδια κεντρική (έχει σημασία αυτό...) επιτροπή 'έβαλε βρε αδερφέ ένα 12,5άρι φόρο στο υγραέριο έτσι γιατί κάτι έπρεπε να βάλει, ώχουυυυ με τα σενάρια' , με αποτέλεσμα εντελώς τυχαία και ξαφνικά μια πρωία το καύσιμο αυτό άρχισε να δείχνει ελκυστικό στον γιωταχή. Σα πολλές συμπτώσεις μαζεύτηκαν.
Έλιωσαν πολλά κομπιουτεράκια και μολύβια για να βγουν αυτοί οι συσχετισμοί τιμών (η λέξη είναι η πλέον δόκιμη, το πιάνετε το υπονοούμενο...), και δυστυχώς κανένας δεν φαίνεται να αναγνωρίζει το βαρύ και δύσκολο έργο των γραφειοκρατών της ΕΕ και του ελληνικού κράτους, και τον ιδρώτα που έχυσαν για να βγάλουν αυτά τα μαγικά νούμερα.
Επαναλαμβάνω το υποθετικό μου ερώτημα : Αν μια πρωία έλεγε η ΕΕ ότι το υγραέριο θα έχει λιανική τιμή 15% λιγότερη από την βενζίνη (γιατί έτσι της κάπνισε στο φινάλε ), ποιός λαλάκας θα έβαζε υγραέριο?
Για να προχωρήσει λοιπόν το υγραέριο έπρεπε να είναι κατάλληλα φθηνό, είναι αριθμητική του δημοτικού, μην αρχίσουμε τίποτα σειρές Φουριέ τώρα.Εμείς στη συντριπτική μας πλειοψηφία μπορεί να ανακαλύψαμε το υγραέριο τα τελευταία 3 χρόνια. Ωστόσο η υγραεριοκίνηση υπάρχει πάνω από 30 χρόνια σε χώρες με παράδοση στην αυτοκίνηση, όπως π.χ. η Ιταλία (Είχα μπει σε μια Alfa Romeo GTV στις αρχές της δεκαετίας του 80 που ήταν εφοδιασμένη με σύστημα υγραερίου...).
Χώρες όπως η Ν. Κορέα με αρκετά εκατομμύρια αυτοκίνητα με LPG, η Αυστραλία, η Τουρκία, η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, κλπ. κλπ. είναι καλά παραδείγματα που δείχνουν οτι η υγραεριοκίνηση έχει πολύ μέλλον ακόμη στην Ελλάδα.
Η Ε.Ε. σε πρόσφατη μελέτη θεωρεί οτι η υγραεριοκίνηση είναι η μόνη βιώσιμη οικονομικά λύση μέχρι να γίνει η ηλεκτροκίνηση εφικτή (από άποψη κόστους και υποδομών), συν το γεγονός οτι ωφελείται το περιβάλλον από τους χαμηλότερους ρύπους.
Γιατί λοιπόν να έχει ίδια ή παρόμοια τιμή με τη βενζίνη το υγραέριο;
Θα σου συνιστούσα να ψάξεις σε διάφορα forums και να κοιτάξεις σχετικά μηνύματα για την υγραεριοκίνηση πριν από 3 χρόνια και περισσότερο, όταν η τιμή του υγραερίου είχε γύρω στα 50 λεπτά και της αμόλυβδης γύρω στα 90 λεπτά...
Πρόσφατα, μέσω κάποιου γερμανικού καταλόγου με πρατήρια υγραεριοκίνησης, ανακάλυψα ποια πρατήρια υπήρχαν στην Αθήνα του 2004! Ναι τότε το υγραέριο είχε κάπου 33 λεπτά! Μπορεί να ήταν τα πρατήρια λιγοστά, αλλά υπήρχαν και μάλιστα κάποιοι κουτόφραγκοι τα είχαν βάλει και σε σχετική λίστα ώστε να τα βρουν οι τουρίστες που θα έρχονταν για τους Ολυμπιακούς του 2004 στην Αθήνα. Εμείς φυσικά στην κοσμάρα μας τότε, και μερικοί ακόμη και σήμερα...- Ανάπτυξη νόμιζα ότι είναι οι παραγωγικές επενδύσεις, π.χ. ο τουρισμός, η βιομηχανία, οι εξαγωγές, οι άμεσες και έμμεσες ξένες επενδύσεις, κ.α. Φαίνεται έκανα λάθος.
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις σχετικά με την ανάπτυξη, αλλά στη σημερινή Ελλάδα, ελλείψει σχεδόν όλων όσων ανέφερες, μόνο οι μετατροπές υγραερίου, η ίδρυση πρατηρίων για διάθεση LPG, η πιστοποίηση συστημάτων και εξοπλισμού, κλπ. κλπ. προχωράνε στο χώρο της αυτοκίνησης κι έχουν επηρεαστεί θετικά από την κρίση, αλλά έστω κι έτσι, συμβάλλουν πολλαπλάσια σε σχέση με την πώληση αμόλυβδης από τα βενζιν-άδικα...
Σκέφθηκες ποτέ πόσες χιλιάδες κόσμος θα είχε μείνει άνεργος αν δεν υπήρχε η υγραεριοκίνηση τον τελευταίο χρόνο;
Και πόσες χιλιάδες κάτοχοι αυτοκινήτων θα τα είχαν ακινητοποιήσει μη έχοντας τη δυνατότητα να πληρώνουν την εξωφρενική τιμή της αμόλυβδης; - Πώς είναι δυνατόν να κοστίζει όσο και η βενζίνη περίπου το υγραέριο που είναι σε αφθονία (2), παράγεται ούτως ή άλλως κατά τη διύλιση για βενζίνη και η τιμή του ΔΕΝ είναι συνδεδεμένη μ´ αυτή (3);
-
Eιμαι περιεργος ποτε θα ριξουν την τιμη στην αντλια. Η τιμη του μετρικου τονου εχει πεσει εντυπωσιακα τις τελευταιες 10 μερες. Επρεπε να πωλουν κατω απο 0,7 ευρω το λιτρο!!!
Οι βενζιναδες απλα αδικαιολογητοι. Ξερω θα πουν για την απεργια στα ΕΛ.ΠΕ.....
-
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Eρε μανια να ψοφησει η αγελαδα του γειτονα........
Μια παροιμια για τα μελη που δεν ειναι ''υγραεριοκινητοι'' και καιγονται (τσουρουφληζονται θα ελεγα) για τον ΕΦΚ στο lpg.Απο πιτα που δεν τρως τι σε νοιαζει αν καει ρε φιλε?
Όπως έχουμε πει ο ΕΦΚ δεν θα αλλάξει την πραγματική διαφορά στην τσέπη μας.
Γιατί όπως ειπώθηκε, παλιά η διαφορά ήταν 90 - 50 = 40 λεπτά / λίτρο, σε ποσοστό +80% η βενζίνη.
Τώρα είναι 1,65-0,80= 0,85, σε ποσοστό +101% η βενζίνη.
Και στο +80% να πάει (όπως παλιά), το lpg θα έχει 0,92 €.
Όμως τώρα η διαφορά στην τσέπη θα είναι 1,65-0,92= 73 λεπτά αντί των 40 που είχαμε παλαιά.
Οπότε συμφέρει περισσότερο να βάλει τώρα κάποιος lpg, σε σχέση με παλαιοτερα.Θέλω και εγώ να φάω πίτα. Απλά παρέθεσα τα κακώς κείμενα περί απαγόρευσης του diesel και αναρωτιέμαι γιατί.
Δηλαδή αν επιτρεπόταν, δεν θα είχαμε τις ίδιες πωλήσεις σε lpg?
Γιατί να πρέπει να βλέπω τη λύση του lpg μόνο σαν την μόνη εναλλακτική?
Γιατί να μην έχω το δικαίωμα της επιλογής?
Γιατί η πίτα μου να έιναι από υγραέριο? -
Παιδιά μια απλή ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος παρακαλώ ας απαντήσει,
ποιές αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που καίνε εξ'αρχής υγραέριο εκτός από βενζίνη και ποιά μοντέλα?
Βασιζόμενος στην πληροφορία που είπε ένα φίλος ποιό πριν, ότι δηλαδή η υγραεριοκίνηση είναι εδώ και δεκαετίες σε εφαρμογή όπως πχ στην Ιταλία, πρέπει λογικά και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες αν όχι όλες να παράγουν αυτοκίνητα που καίνε και τα δύο καύσιμα! Ισχύει η οχι? Παρακαλώ αν ξέρει κάποιος παρακαλώ ας μας απαντήσει.... -
Στην Ιταλία καίνε και μεθάνιο (πολύ βρώμικο - λερώνει την εισαγωγή).
-
Ο χρήστης Dimitris_TL έγραψε:
Παιδιά μια απλή ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος παρακαλώ ας απαντήσει,
ποιές αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που καίνε εξ'αρχής υγραέριο εκτός από βενζίνη και ποιά μοντέλα?
Βασιζόμενος στην πληροφορία που είπε ένα φίλος ποιό πριν, ότι δηλαδή η υγραεριοκίνηση είναι εδώ και δεκαετίες σε εφαρμογή όπως πχ στην Ιταλία, πρέπει λογικά και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες αν όχι όλες να παράγουν αυτοκίνητα που καίνε και τα δύο καύσιμα! Ισχύει η οχι? Παρακαλώ αν ξέρει κάποιος παρακαλώ ας μας απαντήσει....skoda octavia, fiat panda, alfa mito, kia piccanto, vw golfplus και άλλα...
πατα στο google μαρκες+lpg και θα τα βρεις
Όλα αυτά δίνουν +30% κατανάλωση υγραερίου σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και το kia +40%! -
Κακησπερα.εχω μια alfa romeo 166 2.5 24V V6 μοντελο 04 και ενδιφερομαι να βαλω Υγραεριοκινηση.Μου προτειναν ιταλικο συστημα B.R.C. 4ης γενιας.Επειδη ειμαι παντελως ασχετος με το θεμα οι γνωσεις σας και η εμπειρια σας θα μου ειναι τρομερα πολλυτιμη.... ειμαι νεο μελος και η βοηθεια σας θα ειναι πολυ σημαντικη.
-
dti
α. Περί αφθονίας του υγραερίου, σύμφωνα με τα πλάνα παραγωγής των ΕΛΠΕ
Τι παράγει 1 βαρέλι πετρέλαιο (159 λίτρα αργό)
- Βενζίνη 43%
- Απόσταγμα πετρελαίου 21,5%
- Διάφορα κατάλοιπα 11,5%
- Καύσιμα αεροπλάνων 6,9%
- Πρώτες ύλες για καθαριστικά, πλαστικά κλπ 4,7%
- Φυσικό αέριο 3,8%
- Ασφαλτος 3,1%
- Κοκ 2,6%
- Υγραέριο 2,3%- Κηροζίνη 1,3% - Λιπαντικά 1,3%
- Διάφορα άλλα 0,67%
Ναι, μπορεί να παραχθεί το υγραέριο και από φυσικό αέριο, αν γίνουν κατάλληλες επενδύσεις και στηθούν μονάδες επεξεργασία. Αλλά στη χώρα μας αυτό παράγεται από το αργό, και το 2,3% δεν μου φαίνεται καθόλου άφθονο. Ναι, το ξέρω, υπάρχει πάρα πολύ στη φύση ακόμη ανεκμετάλλευτο, στο μέλλον θα παίζει όλο και περισσότερο. Το ότι εξάγεται η περίσσεια δεν μου λέει κάτι. Κερδίζει το διυλιστήριο από την εξαγωγή ή μήπως χάνει?
Και στο φινάλε ποιός απαγόρευσε τη χρήση του υγραερίου για θέρμανση κτιρίων? Το κράτος με τον κτιριοδομικό κανονισμό εδώ και δεκαετίες. Ποιός απαγόρευσε στα διυλιστήρια να κάνουν δίκτυο και να μοιράζουν υγραέριο στη βιομηχανική ζώνη του Ασπρόπυργου ή της Ελευσίνας, ή να κάνουν τελεθέρμανση?
Ή μήπως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συμπαραγωγή ή παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας είτε για ίδια χρήση είτε για πώληση στο δίκτυο? Χρήσεις υπάρχουν, και μάλιστα πάρα πολλές για τυχόν περίσσεια, εδώ όμως διαβάσαμε αλλού ότι το πετάγανε και το καίγανε γιατί δεν είχαν τι να το κάνουν.
Ήμαρτον δηλαδής, επιχειρηματίας που βγάζει κι' απ΄' τη μύγα ξύγκι έκαψε κάτι που μπορούσε να πουλήσει.β. Περί τιμής του υγραερίου
Να το πάρουμε αλλιώς? Αν ο άμεσος δασμός στο λίτρο της βενζίνης δεν ήταν 67 λεπτά το λίτρο και ήταν πολύ χαμηλότερος,ας πούμε 12,5 λεπτά το λίτρο (το πιάσατε το υπονοούμενο?), πόσοι θα έμπαιναν στον κόπο να βάλουν υγραέριο?
Υπάρχει μόνο μία σωστή απάντηση, και είναι : ΟΥΔΕΙΣMην θέτεις παραδείγματα λοιπόν του στυλ 'πριν τρία χρόνια ήταν 90 λεπτά η βενζίνη και 50 το υγραέριο, άρα πάλι συνέφερε απλώς στην χώρα μας κοιμόμαστε με τα τσαρούχια, ή πόση είναι η τιμή διυλιστηρίου'. Φυσικά και συνέφερε, όλα αυτά τα παραδείγματα βασίζονται στον υφιστάμενο συσχετισμό τιμών που όντως ευνοεί τα μάλα το υγραέριο και το πετρέλαιο και χαντακώνει τους βενζινοκίνητους. Αν αλλάξει επί τω χείρω, τι γίνεται?
Και ας σημειωθεί εδώ ότι το σύνολο των δασμών στη βενζίνη δεν είναι τα διαβόητα 67 λεπτά, είναι περί το 1 ευρώ αυτή τη στιγμή, υπάρχει Φ.Π.Α., καθώς και κάποιοι άλλοι φόροι και φτάνουμε εκεί που φτάνουμε.
γ. Περί επενδύσεων και ανάπτυξης
Δεν θα πάω μακρυά (τουρισμός, ναυτιλία, αγροτιά κ.α.), θα μείνω στο χώρο της ενέργειας
α. Φωροβολταικά, 120 MW το 2010, πάμε για 235 το 2011, πέρισυ τα 120 MW ήταν 500 εκατομμύρια ευρώ
β. ΚΕΝΑΚ-Ενεργειακή πιστοποίηση κτιρίων- Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων, τα λόγια είναι περιττά
γ. Είσοδος ιδιωτών στην παραγωγή ρεύματος- μετοχοποίηση ή πώληση της ΔΕΗ, αλλαγή του ενεργειακού χάρτη της χώρας.Πράγματι οι μετατροπαί υγραερίου αφήνουν και δύο δραχμές στον εγκαταστάτη και στον έμπορα, καθώς και βελτιώνουν λίγο το περιβάλλον, αλλά είναι σταγονίδια στον ωκεανό εμπρός σε όλα τα άλλα. Ευπρόσδεκτα και αυτά, έχουμε κρίση.
-
Και στο φινάλε ποιός απαγόρευσε τη χρήση του υγραερίου για θέρμανση κτιρίων. Δεν το έχει απαγορεύσει κανεις στην δυτική Ελλάδα είναι τιγκα οι εγκαταστάσεις θέρμανσης με Υγραεριο βλέπε http://www.fgas.eu αυτο που έγινε στις πόλεις με το φυσικό αέριο και οπου υπάρχει να μην μπορει να μπει Υγραεριο έχει να κάνει με τους συνεργάτες της gasprom κοπελουζοι κτλ για να γίνει μονοπώλιο το φυσικό αέριο στις μεγάλες πολιες βλέπε ΔΕΠΑ ΠΑΣΟΚΙΕΣ δεκαετίας 90 ( Τσοχατζοπουλος υπουργος ) τώρα όμως που θα παει το φυσικό αέριο θέρμανσης 1,20 λεπτά το λίτρο βάση του 20% κάτω απο την τιμη του πετρελαίου αυτοί και ο Παπακωνσταντινου χαίρονται με κόστος κτήσης του φυσικού αερίου κάτω απο 30 λεπτά το λίτρο βάση διεθνών τιμών άντε ΝΑ ξαναγυρίσουμε ΣΤΙΣ ΞΥΛΟΣΟΜΠΕΣ !!!!!
-
Και ξέχασα να σας πω τι πάθανε στη Βουλγαρία όπου μειωθηκε τσαμπουκα απο τη κυβέρνηση η τιμη παραγωγής των φωτοβολταϊκών και όλες οι επενδύσεις είναι στον αέρα .....
Ότι θα γίνει και εδω με τη πράσινη ανάπτυξη όσοι επενδύσουν μετα θα κάτσουν στην μπανάνα της οποίας μπιρμπιλως που μπορει με νόμο να αλλάξει την συμφωνημένη εγγυημένη τιμη παραγωγης πάντα σε συννενοηση με την ευρωπαϊκή ένωση δεν έχει σχέση με το Υγραεριο αλλα μας βλέπω σε λίγο να καθόμαστε στην μπανανα μόλις μυριστουν πόσα λεφτά χάνουν απο τις μετατροπές υγραεριου οι σύμβουλοι της τροικας και του κοντου υπουργού οικονομικών με την βιλλα στη Σέριφο.....
-
.4.3.4. Απαγορεύεται εφεξής η χρήση υγραερίων καυσίμων για κεντρικές θερμάνσεις. Κατ' εξαίρεση, είναι δυνατό να χρησιμοποιηθούν υγραέρια καύσιμα σε κτίρια με χρήση βιομηχανίας - βιοτεχνίας (κατηγορία Ι), μετά από έγκριση του υπουργείου Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας, όταν τα υγραέρια καύσιμα χρησιμοποιούνται και για άλλους σκοπούς
Kτιριοδομικός κανονισμός, ο θεμελιώδης νόμος των κατασκευών μαζί με τον ΓΟΚ, ΦΕΚ 59Δ/3-2-1989, άρθρο 27β, απόσπασμα.
Η διάταξη που ταλαιπώρησε επί σειρά δεκαετιών την οικοδομή, υπάρχει και ευτράπελη συνέχεια για το ζεστό νερό χρήσης, όποιοι το ξέρουν ας το γράψουν γιατί βαριέμαι.
Ότι κάποιοι καταστρατηγηγούν τους νόμους δεν είναι νέο. Και να σκοτώσεις απαγορεύεται. -
Το βλέπω αλλα υπάρχει παράγραφος όπου δεν υπάρχει φυσικο αέριο και υπάρχει η δυνατότητα απαιτηση τοποθέτησης δεξαμενής 7 μέτρα απο το κτίριο στο χώμα και 7 μέτρα απο τα όρια οικοπέδου τοποθετηται με άδεια κανονικά έβαλα στο εξοχικό μου με άδεια απο πυροσβεστικη κτλ νόμιμα όχι κεντρική αλλα ατομική θερμαση επιτοιχιο λεβητα και ζεστό νερό !!!!
Και η πετρογκαζ τοποθετεί σε περιοχές εκτός Αττικής το ξέρω καλά απο γνωστό μου στον κουβαρά με σύμβαση για την προμήθεια ....
-
Αυτό έγινε πολύ μετά, αφού βοούσε το πανελλήνιον.
-
Επιτρέπεται η χρήση Υγραερίου LPG για θέρμανση κτιρίων?
Απ: Ναι. Με βάση την απόφαση Αριθ. 31856 'Τεχνικός Κανονισμός εγκαταστάσεων υγραερίου στα κτίρια (πλήν βιομηχανιών - βιοτεχνιών)' ΦΕΚ 1257/Β'/3-9-2003, άρθρο 3, παρ. 5, εδ. ii, καταργείται το πρώτο εδάφιο της παρ. 2.4.3.4 του άρθρου 27 της Υ.Α. 3046/304/89 ΦΕΚ 59/Δ (Κτιριοδομικός Κανονισμός) αίροντας έτσι την απαγόρευση που πρόβλεπε ο ΓΟΚ και επιτρέπει έτσι πλέον τη θέρμανση κτιρίων με χρήση υγραερίων καυσίμων.Άντε όλοι βουρ για LPG θερμανση να δείτε πως θα ξεπεταχθουν τα μαγαζιά με την ΥΓΡΑΕΡΙΟΘΕΡΜΑΝΣΗ ΖΕΣΤΌ ΝΕΡΌ σε λίγο.....
-
@gregory1984 Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία...
Υγραεριοκίνηση!