Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 111
    • Best 0
    • Groups 0

    gregory1984

    @gregory1984

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    111
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gregory1984 Unfollow Follow

    Latest posts made by gregory1984

    • RE: Υγραεριοκίνηση!
      1. Κανεις χρήστης σε audi A4 1.6 ή παρόμοιου κινητήρα ευχαριστημένος?
      2. Για αξιόπιστο εγκαταστάτη Θεσσαλονίκη (στείλτε πμ) ?
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Κανεις δεν βγαζει πολλαπες για να τρυπησει, μην τρωτε το παραμυθι. Την βγαζουν μονο σε αυτοκινητα που πραγματικα δεν υπαρχει χωρος για να τρυπηθει σωστα (και το μονο κανουν οσοι εγκαταστατες νοιαζονται να τρυπηθει σωστα). Υπαρχει μεθοδος και δεν πεφτουν γρεζια μεσα στην εισαγωγη.

      1. Eίναι ενας απο τους σοβαρους λογους που δισταζω να κανω τη μετατροπη στο audi μου Α4 1.6. Απ εναντιας μου εχουν πει ότι αν πεσουν γρεζια μπορει να κολλησει η μηχανη. Δηλαδη τι τροπος υπαρχει?
      2. Κανενας καλος μασορας θεσσαλονικη?
      3. Το vialle που καποτε ζητουσε 2000 €, τωρα ακουσα οτι το περναει με 1400 ο ιδιος. Δηλαδη τοτε ποσο κερδος εβγαζε αυτος ο ανθρωπος?
      4. Για το vialle χρειαζεται να τρυπησουν την εισαγωγη? Νομιζω πως οχι, αλλα ας μου πει καποιος.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Για καταναλωση 8 λ/100:
      Bενζ.: 81,64= 13,12 €/100
      Υγρ.: 8
      1,25*1,02= 10,20 €/100
      Διαφορά: 13,12-10,20= 2,92 € / 100 χλμ
      Οικονομία: 1-(10,20/13,12)= 0,22%
      Αν προσθέσουμε το επιπλέον κόστος συντήρησης τότε το ποσοστό σχεδόν εκμηδενίζεται.
      Υ.Γ.
      Στα εργοστασιακά lpg οχήματα η αύξηση της κατανάλωσης δίδεται +30%. Εδώ υπολογίστηκε με +25%.
      Οι εδώ μάγοι εγκαταστάτες μιλούν για +10 % το πολύ.

      Προτείνω κίνητρα για τις νέες τοποθετήσεις (από δω και πέρα), όπως απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης bebes έγραψε:
      μα το 'κινητρο' υπαρχει ήδη.

      Ή δεν κοβουν απόδειξη, ή κοβουν μικρη (μερικοι οχι ολοι), οποτε την 'εκπτωση του ΦΠΑ' την καρπώνεται ήδη ο πελατης

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Εννοείται κίνητρα στους υποψήφιους πελάτες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      To επόμενο βήμα, για να μην κλείσουν τα συνεργεία, είναι να δοθούν κίνητρα (πχ. επιστροφή ΦΠΑ) σε αυτούς που θα βάλουν από τωρα και στο εξης υγραέριο.
      Αλήθεια, στην Αυστραλία τί κίνητρα δίδονται?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ξέρει κανείς να μας πει αν τα υγραεριοκινητα μπορούν να μετραπουν σε φυσικού αερίο (CNG).
      Λέγεται ότι θα επεκταθεί μεχρι τελους του 2012, 15 πρατηρια στον αξονα Αθηνα-Θεσ/νικη κι αλλού.
      Και πόσο πάει άραγε η μετατροπή ενός βενζινοκινητου?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Για την τιμή του diesel ενημερωτικά σας λέω ότι το 2007 ήταν πιο πάνω από την αμόλυβδη. Τότε ήμουν μεταξύ του Α4 1.6 και Α4 1.9 Τdi. Διαφορά τιμής 6000 €. Παρακολουθούσα τις τιμές τότε και το diesel ήταν ελαφρώς πιο πάνω.
      Ερώτηση: Όταν για ένα καύσιμο υπάρχει πολύ απόθεμα αφού η κατανάλωση του έχει μειωθεί, δεν είναι επόμενο να πέσει και η τιμή του? Αντιθέτως, όταν για ένα καύσιμο αυξάνεται η ζήτησή του, δεν θα αυξηθεί και η τιμή του?

      Πριν 5 χρονια τι να λεει;Τι σχεση εχει με το σημερα;
      Οπως και να εχει εδω ειναι το θεμα για το υγραεριο και ειμαστε

      Ο.Κ. Απλώς ήθελα να προβληματηστείτε με τις αλλαγές των τιμών των καυσίμων, που η μόνη τους λογική εξήγηση έιναι το πώς θα βγάλει το κράτος λεφτά. Έτσι και τώρα έπειτα από τα χαμένα έσοδα των αυτ/των που από βενζίνη το γύρισαν σε υγραέριο, θα αυξηθεί ο φόρος του. Τώρα η τιμή του diesel είναι ΣΚΟΠΙΜΩΣ χαμηλή. Έιναι βέβαιο ότι όπως και πριν από 5 χρόνια θα φτάσει την αμόλυβδη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Για την τιμή του diesel ενημερωτικά σας λέω ότι το 2007 ήταν πιο πάνω από την αμόλυβδη. Τότε ήμουν μεταξύ του Α4 1.6 και Α4 1.9 Τdi. Διαφορά τιμής 6000 €. Παρακολουθούσα τις τιμές τότε και το diesel ήταν ελαφρώς πιο πάνω.
      Ερώτηση: Όταν για ένα καύσιμο υπάρχει πολύ απόθεμα αφού η κατανάλωση του έχει μειωθεί, δεν είναι επόμενο να πέσει και η τιμή του? Αντιθέτως, όταν για ένα καύσιμο αυξάνεται η ζήτησή του, δεν θα αυξηθεί και η τιμή του?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Eπιμένουν οι εγκαταστάτες για 1100 € brc seq24, με 2 μέρες εργασία. Για πόσο μεροκάματο μιλάμε? Μυαλό δεν βάλανε, θέλουνε με 1 αμάξι να βγάλουν το μηνιάτικο.
      Ήλπιζα τώρα με την κρίση που το 25% επισήμως είναι άνεργο και άλλο 25% ελευθέρων επαγγελματιών που δεν έχει δουλειά, να πέσουν οι τιμές. Αντιθέτως τα συνεργεία αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή είναι η πιο κερδοφόρα επιχείρηση. Μπαίνεις μέσα και ο υπεύθυνος έχει το υφάκι του μεγαλογιατρού. Είναι η νέα γενιά νεόπλουτων, που σε 1 μήνα βγάζουν 10.000 € και δεν λένε να ρίξουν τις τιμές.
      Μήπως αν τελικά η τιμή του lpg τσιμπούσε λίγο φόρο θα ρίχναν και αυτοί λίγο νερό στο κρασί τους?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gregory1984
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr