Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιο hatchback αυτοκίνητο θα περνάτε εσείς με 4.000 euro?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πιο hatchback αυτοκίνητο θα περνάτε εσείς με 4.000 euro?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    108
    610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Από μακριά και αγαπημένοι. Τίμιο τότε για τα λεφτά του. Κακή επιλογή τώρα για μεταχειρισμένο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Δεν ειναι κακο ρε φιλε αλλα ουτε εχει κατι που να το κανει να ξεχωριζει, μετριο ποιοτικα ειναι, στο μεσο ορο πανω στο δρομο και πολλα ζητανε διαφορα.. πολλαπλασιαστες,σινεμπλοκ μαπα, πολλα 1.4 101 καιγανε μπολικο λαδακι,γρυλλοι παραθυρων.. Φυσικα δεν ειναι και ο ανταγωνισμος καλυτερος πολλες φορες.. Αν σ αρεσει ψαξε για ενα καλοσυντηρημενο και ατρακαριιστο απο ιδιωτη.. Παντως αν το θες για καγκουριλικια θα βρεις πολλα πραγματα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
          Και πάλι Thanks μάγκες...! Καταφέρατε να μου αλλάξετε γνώμη!!! ’Aρχισα να σκέφτομαι πολύ σοβαρά για κάνα Ibizaki τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210377/ .......

          δεν νομίζω να εχει esp το συγκεκριμένο
          κοιτα να παρεις το σπορτ με 4a/b,abs,clima, tcs, δερματινο τιμόνι, bucket καθισματα γιατί οι πωλητές λένε ότι ναναι.
          εγώ ειμαι στα 175.000 χλμ με το δικό μου κ η μόνο σοβαρή βλάβη ήταν το κιβωτιο με κοστος 350 ευρώ.
          τωρα για χαμήλωμα κ ζαντες, ενώ ήδη το αμαξι ειναι αρκετα σπορτιφ (ουσιαστικά ιδιο στησιμο με το fr εχει) κ ενώ εχει ήδη 15αρες ή 16αρες ζαντες πανω. οκ, νεος εισαι, καντη τη μαλακία κ θα δεις μονος σου τη γλύκα με μηδενική άνεση-ξενερωμα, στραβες ζαντες, χτυπημενες κρεμαγιερες, βασεις μηχανες κτλ κτλ
          υγ το μονο καλό είναι τα φιμε, που όντως ξεκουραζουν τον οδηγό
          υγ2 απορω πως δεν συζητας το μεγκαν που σου εδειξε ο Δουκας!!
          **υγ3 οι συγκεκριμενοι κινητηρες του γκρουπ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙ κ θα πρεπει να συμπληρωνεις, χωρις επιπτωση σε καταλυτη, μπουζι ή κατι άλλο ομως **

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Ο χρήστης chemic έγραψε:

            από ότι λες παραπάνω τίποτα δεν ισχύει!
            δες κ τα συγκριτικά της εποχής
            δίσκο εγώ άλλαξα στα 165000χλμ (μαζί με σασμάν)

            Να τα κάνω τι τα συγκριτικά της εποχής?
            Έχω οδηγήσει πάνω από 20 Ibiza της γενιάς σε όλες τις εκδόσεις. Από 3κύλινδρο μέχρι Cupra. Και αυτοκίνητα με 0χλμ έως και μερικές 100αδες χιλιάδες. Πρόκειται για ένα τίμιο μικρό αμαξάκι που πολύ θα ήθελε να το παίξει σπορ αλλά δεν του βγαίνει με τίποτα. Τα περί αίσθησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου και καλής ποιότητας απλά ασχολίαστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              blinkys last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:
              Δεν ειναι κακο ρε φιλε αλλα ουτε εχει κατι που να το κανει να ξεχωριζει, μετριο ποιοτικα ειναι, στο μεσο ορο πανω στο δρομο και πολλα ζητανε διαφορα.. πολλαπλασιαστες,σινεμπλοκ μαπα, πολλα 1.4 101 καιγανε μπολικο λαδακι,γρυλλοι παραθυρων.. Φυσικα δεν ειναι και ο ανταγωνισμος καλυτερος πολλες φορες.. Αν σ αρεσει ψαξε για ενα καλοσυντηρημενο και ατρακαριιστο απο ιδιωτη.. Παντως αν το θες για καγκουριλικια θα βρεις πολλα πραγματα..

              +1 Ότι και να κάνεις πάντως μακριά από το 1.2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Δεν ειναι κακο ρε φιλε αλλα ουτε εχει κατι που να το κανει να ξεχωριζει, μετριο ποιοτικα ειναι, στο μεσο ορο πανω στο δρομο και πολλα ζητανε διαφορα.. πολλαπλασιαστες,σινεμπλοκ μαπα, πολλα 1.4 101 καιγανε μπολικο λαδακι,γρυλλοι παραθυρων.. Φυσικα δεν ειναι και ο ανταγωνισμος καλυτερος πολλες φορες.. Αν σ αρεσει ψαξε για ενα καλοσυντηρημενο και ατρακαριιστο απο ιδιωτη.. Παντως αν το θες για καγκουριλικια θα βρεις πολλα πραγματα..

                +1
                2 γνωστοί μου το έχουν και έχουν και οι 2 ψιλοθεματάκια... όχι τίποτα τραγικά αλλά απροβλημάτιστο δεν το λες...
                σαν σουλούπι πάντως, ακόμα και σήμερα δείχνει σύγχρονο και όμορφο...
                το κούπρα έχει αρκετά hardcore μοτέρ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  από ότι λες παραπάνω τίποτα δεν ισχύει!
                  δες κ τα συγκριτικά της εποχής
                  δίσκο εγώ άλλαξα στα 165000χλμ (μαζί με σασμάν)

                  Να τα κάνω τι τα συγκριτικά της εποχής?
                  Έχω οδηγήσει πάνω από 20 Ibiza της γενιάς σε όλες τις εκδόσεις. Από 3κύλινδρο μέχρι Cupra. Και αυτοκίνητα με 0χλμ έως και μερικές 100αδες χιλιάδες. Πρόκειται για ένα τίμιο μικρό αμαξάκι που πολύ θα ήθελε να το παίξει σπορ αλλά δεν του βγαίνει με τίποτα. Τα περί αίσθησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου και καλής ποιότητας απλά ασχολίαστα.

                  Ελα τωρα, οδηγησες διαλυμενα νοικιαρικα, και επιμενεις κιολας! Μια χαρα αυτοκινητο ειναι.
                  Δυο μοντελα περασαν απο τα χερια μου, ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ, ενα απο ΙΔΙΩΤΗ, και ενα απο εταιρια χρονομισθωσης,
                  και ηταν εξαιρετικα και τα δυο, με 60κ χλμ το ενα και 85κ χλμ το αλλο.
                  Μια χαρα σπορτιφ αισθηση, κιβωτιο καλυτερο απο το Golf IV, NAI καλυτερο, και ΝΑΙ σαφως εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου στο δρομο, και μια χαρα ποιοτητα για τα λεφτα του, πολυ καλυτερη απο τα ανταγωνιστικα 'τσουμπλεκια' της Fiat, Citroen, στα ισια κοιταζε τα Peugeot 206. Δεν σου αρεσει το group VAG , το σιχαινεσαι, παθαινεις αλλεργια το ξερουμε, αλλα ενταξει, εσυ το εχεις κουρασει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    Ελα τωρα, οδηγησες διαλυμενα νοικιαρικα, και επιμενεις κιολας! Μια χαρα αυτοκινητο ειναι.
                    Δυο μοντελα περασαν απο τα χερια μου, ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ, ενα απο ΙΔΙΩΤΗ, και ενα απο εταιρια χρονομισθωσης,
                    και ηταν εξαιρετικα και τα δυο, με 60κ χλμ το ενα και 85κ χλμ το αλλο.
                    Μια χαρα σπορτιφ αισθηση, κιβωτιο καλυτερο απο το Golf IV, NAI καλυτερο, και ΝΑΙ σαφως εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου στο δρομο, και μια χαρα ποιοτητα για τα λεφτα του, πολυ καλυτερη απο τα ανταγωνιστικα 'τσουμπλεκια' της Fiat, Citroen, στα ισια κοιταζε τα Peugeot 206. Δεν σου αρεσει το group VAG , το σιχαινεσαι, παθαινεις αλλεργια το ξερουμε, αλλα ενταξει, εσυ το εχεις κουρασει...

                    Βαστάς καλά ρε Κίκιζα ή σε έχει συνεπάρει η όλη κόντρα και πρέπει ντε καλά να αντιτίθεσαι στις απόψεις οποιουδήποτε?? Ακριβώς για να προλάβω ανόητα σχόλια σαν το δικό σου, έγραψα ότι έχουν πέσει στα χέρια μου ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ Ibiza που τα έφερα ο ίδιος απ' το logistics center στη Μαγούλα. Γιατί όλα θα πρέπει να στα κάνουμε τάλιρα ρε γμτ για να βγάζουμε μια άκρη??? Λες και έκατσα εγώ πουθενά να το συγκρίνω με άλλα...είσαι σε μεγάλη σύγχυση φίλε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cruzakias last edited by

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                        Ελα τωρα, οδηγησες διαλυμενα νοικιαρικα, και επιμενεις κιολας! Μια χαρα αυτοκινητο ειναι.
                        Δυο μοντελα περασαν απο τα χερια μου, ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ, ενα απο ΙΔΙΩΤΗ, και ενα απο εταιρια χρονομισθωσης,
                        και ηταν εξαιρετικα και τα δυο, με 60κ χλμ το ενα και 85κ χλμ το αλλο.
                        Μια χαρα σπορτιφ αισθηση, κιβωτιο καλυτερο απο το Golf IV, NAI καλυτερο, και ΝΑΙ σαφως εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου στο δρομο, και μια χαρα ποιοτητα για τα λεφτα του, πολυ καλυτερη απο τα ανταγωνιστικα 'τσουμπλεκια' της Fiat, Citroen, στα ισια κοιταζε τα Peugeot 206. Δεν σου αρεσει το group VAG , το σιχαινεσαι, παθαινεις αλλεργια το ξερουμε, αλλα ενταξει, εσυ το εχεις κουρασει...

                        Βαστάς καλά ρε Κίκιζα ή σε έχει συνεπάρει η όλη κόντρα και πρέπει ντε καλά να αντιτίθεσαι στις απόψεις οποιουδήποτε?? Ακριβώς για να προλάβω ανόητα σχόλια σαν το δικό σου, έγραψα ότι έχουν πέσει στα χέρια μου ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ Ibiza που τα έφερα ο ίδιος απ' το logistics center στη Μαγούλα. Γιατί όλα θα πρέπει να στα κάνουμε τάλιρα ρε γμτ για να βγάζουμε μια άκρη??? Λες και έκατσα εγώ πουθενά να το συγκρίνω με άλλα...είσαι σε μεγάλη σύγχυση φίλε...

                        Απο εσενα βασταω καλυτερα, στα λεφτα τους και στην κατηγορια τους, εξαιρετικα ηταν παντου. Και σπορτιφ ηταν
                        και μια χαρα ποιοτητα εχουν, και αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου δινουν (τα 4κυλινδρα φυσικα).
                        Τωρα εσυ, και στο τελωνειο να ησουν στον Πειραια και να μετακινουσες οποιο Ibiza εφτανε με το καραβι, παλι τα ιδια θα μας ελεγες...Εχεις σημειο αναφορας κατι αλλο στην κατηγορια, σε παρομοια λεφτα συγκριτικα? Γιατι τελικα και οι περισσοτεροι
                        (ασε με εμενα, η γνωμη μου δεν μετραει για εσενα...) δοκιμαστες σε πολυ μεγαλη συγχυση θα πρεπει να ηταν που το βγαζουν
                        και με σπορτιφ συμπεριφορα, και με καλη ποιοτητα, και με αισθηση μεγαλυτερου, παντα στην κατηγορια...
                        P.S Ολα , μα ολα τα αυτοκινητα ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ, βαση της κατηγοριας και των ανταγωνιστικων μοντελων στην αγορα.
                        Με αυτη την βαση βγαινουν και τα συμπερασματα. Εσυ βεβαια ξερεις καλυτερα...Το συγκρινεις ας πουμε με την 147...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Ελα τωρα, οδηγησες διαλυμενα νοικιαρικα, και επιμενεις κιολας! Μια χαρα αυτοκινητο ειναι.
                          Δυο μοντελα περασαν απο τα χερια μου, ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ, ενα απο ΙΔΙΩΤΗ, και ενα απο εταιρια χρονομισθωσης,
                          και ηταν εξαιρετικα και τα δυο, με 60κ χλμ το ενα και 85κ χλμ το αλλο.
                          Μια χαρα σπορτιφ αισθηση, κιβωτιο καλυτερο απο το Golf IV, NAI καλυτερο, και ΝΑΙ σαφως εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου στο δρομο, και μια χαρα ποιοτητα για τα λεφτα του, πολυ καλυτερη απο τα ανταγωνιστικα 'τσουμπλεκια' της Fiat, Citroen, στα ισια κοιταζε τα Peugeot 206. Δεν σου αρεσει το group VAG , το σιχαινεσαι, παθαινεις αλλεργια το ξερουμε, αλλα ενταξει, εσυ το εχεις κουρασει...

                          Βαστάς καλά ρε Κίκιζα ή σε έχει συνεπάρει η όλη κόντρα και πρέπει ντε καλά να αντιτίθεσαι στις απόψεις οποιουδήποτε?? Ακριβώς για να προλάβω ανόητα σχόλια σαν το δικό σου, έγραψα ότι έχουν πέσει στα χέρια μου ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ Ibiza που τα έφερα ο ίδιος απ' το logistics center στη Μαγούλα. Γιατί όλα θα πρέπει να στα κάνουμε τάλιρα ρε γμτ για να βγάζουμε μια άκρη??? Λες και έκατσα εγώ πουθενά να το συγκρίνω με άλλα...είσαι σε μεγάλη σύγχυση φίλε...

                          Απο εσενα βασταω καλυτερα, στα λεφτα τους και στην κατηγορια τους, εξαιρετικα ηταν παντου. Και σπορτιφ ηταν
                          και μια χαρα ποιοτητα εχουν, και αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου δινουν (τα 4κυλινδρα φυσικα).
                          Τωρα εσυ, και στο τελωνειο να ησουν στον Πειραια και να μετακινουσες οποιο Ibiza εφτανε με το καραβι, παλι τα ιδια θα μας ελεγες...Εχεις σημειο αναφορας κατι αλλο στην κατηγορια, σε παρομοια λεφτα συγκριτικα? Γιατι τελικα και οι περισσοτεροι
                          (ασε με εμενα, η γνωμη μου δεν μετραει για εσενα...) δοκιμαστες σε πολυ μεγαλη συγχυση θα πρεπει να ηταν που το βγαζουν
                          και με σπορτιφ συμπεριφορα, και με καλη ποιοτητα, και με αισθηση μεγαλυτερου, παντα στην κατηγορια...

                          Τέλεια, δεν περίμενα διαφορετική απάντηση. Το λήγω εδώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                            Τέλεια, δεν περίμενα διαφορετική απάντηση. Το λήγω εδώ.

                            Μα αφου το ξερεις. Εσυ εισαι ο καλυτερος...Εχεις σημειο αναφορας...τον εαυτο σου μιας και εχεις οδηγησει ΟΛΑ αυτα της κατηγοριας, και κρινεις καλυτερα και πιο σωστα. Οι επαγγελματιες δοκιμαστες τι ξερουν? Τιποτα, αυτοι 'τα παιρνουν' απο εδω και απο εκει, τα στρογγυλοποιουν ολα περι συμπερασματος, και στο τελος κανουν μια ωραια σαλατα, για να ικανοποιηθουν ολοι. Σωστα? Για εσενα σιγουρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Τι λέει παλικάρια θα πάει μακριά η βαλίτσα; mod

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pl1987 last edited by

                                Εγώ πάντως θα πρότεινα να προσέξεις πολύ για τα συγκεκριμένα μεταχειρισμένα ξαδελφάκια(ibiza, fabia, polo) 2000-2005. Φίλος μου το έχει πάρει από καινούριο και του έχει βγάλει του κόσμου τις βλάβες, την στιγμή που άλλοι 5 κοινοί γνωστοί μας έχουν επίσης το ίδιο αμάξι με Ο,ΤΙ κινητήρα μπορείς να φανταστείς και είναι όλοι υπερευχαριστημένοι!!! και μάλιστα δεν πήρε και κάνενα Cupra με τον 20VT, το 1.4 με τα 101 έχει...

                                Καλύτερα να ρωτήσεις γιατί το δίνει ο άλλος, και αν σε ενδιαφερει και φαινεται σε καλή κατάσταση να το πάς σε ένα καλό συνεργείο επιλογής σου να του ρίξουν μια (και δύο, και τρείς και τέσσερις) ματιές!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnnybeck100 last edited by

                                  Πολύ σωστός ο 'pl1987'!
                                  Παιδιά ένταξη...! Δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε πεδίο μάχης! Η κάθε γνώμη είναι σεβαστή, πρέπει να ακούμε τις εμπειρίες αυτόν που το οδήγησαν για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για αυτό το αμάξι...
                                  Τελικά για να ανακεφαλαιώσουμε, αν το βρω γύρο στα 4.000 euro πρώτο χέρι 1.400 κυβικά με κάτω από 100.000 χιλιόμετρα να το πάρω??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    blinkys last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Ελα τωρα, οδηγησες διαλυμενα νοικιαρικα, και επιμενεις κιολας! Μια χαρα αυτοκινητο ειναι.
                                    Δυο μοντελα περασαν απο τα χερια μου, ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ, ενα απο ΙΔΙΩΤΗ, και ενα απο εταιρια χρονομισθωσης,
                                    και ηταν εξαιρετικα και τα δυο, με 60κ χλμ το ενα και 85κ χλμ το αλλο.
                                    Μια χαρα σπορτιφ αισθηση, κιβωτιο καλυτερο απο το Golf IV, NAI καλυτερο, και ΝΑΙ σαφως εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου στο δρομο, και μια χαρα ποιοτητα για τα λεφτα του, πολυ καλυτερη απο τα ανταγωνιστικα 'τσουμπλεκια' της Fiat, Citroen, στα ισια κοιταζε τα Peugeot 206. Δεν σου αρεσει το group VAG , το σιχαινεσαι, παθαινεις αλλεργια το ξερουμε, αλλα ενταξει, εσυ το εχεις κουρασει...

                                    Εγώ πάντως έχω οδηγήσει από όλοκαίνουρια, τα κατέβαζα από την νταλίκα μέχρι και κάποια πριν από λίγες μέρες. Καλή αίσθηση έχουν στον δρόμο αλλά σπορτίφ δεν το λες.Το καλύτερο ibiza για μένα ήταν το τελευταίο με τα τετράγωνα φανάρια. Για ποιότητα είχαν γίνει πολλές εκπτώσεις όπως τα χερούλια στις πόρτες που ξεφλουδίζουν (συμβαίνει και σε toledo κτλ.). Πάντως έχει αρκετά θέματα αξιοπιστίας από απλά και φθηνά μέχρι και ακριβά και άκρως εκνευριστικά. Όπως έγραψε και ο nonos είναι τίμιο αυτοκίνητο για την τιμή του αλλά τίποτα το ιδιαίτερο και σε καμμία περίπτωση πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimau last edited by

                                      Αφού θες του ομίλου, πάρε το πιο...τζαμάτο. Τώρα που είσαι στα 19, άλλο πράγμα να αφήνεις πάνω στον πάγκο του μπαρ το μπρελόκ του Ιbiza, και άλλο του Α3....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikolas74 last edited by

                                        Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
                                        Πολύ σωστός ο 'pl1987'!
                                        Παιδιά ένταξη...! Δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε πεδίο μάχης! Η κάθε γνώμη είναι σεβαστή, πρέπει να ακούμε τις εμπειρίες αυτόν που το οδήγησαν για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για αυτό το αμάξι...
                                        Τελικά για να ανακεφαλαιώσουμε, αν το βρω γύρο στα 4.000 euro πρώτο χέρι 1.400 κυβικά με κάτω από 100.000 χιλιόμετρα να το πάρω??

                                        Και με κάτω από 60.000 χλμ, ακόμα καλύτερα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnnybeck100 last edited by

                                          Ρε παιδιά να ρωτήσω... το Ibiza το 1.4 βγαίνει σε 75 hp και σε 101? Η μονο 101?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            ...

                                            αλλα ενταξει, εσυ το εχεις κουρασει...

                                            πλάκα μας κάνεις τώρα ,δεν μπορεί...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr