-
[...]
Η πολιτική διάσταση του θέματος και το μήνυμα του Βερολίνου είναι σαφή για το τι μέλλει γενέσθαι στο πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων: «Οι Γερμανοί αξιώνουν ότι εκείνοι θα είναι που θα ορίσουν το τι πρόκειται να παραχωρήσει η Ελλάδα και σε ποιο τίμημα», ανέφερε σχετικά η πηγή της «Ε», σημειώνοντας ότι η χώρα έχει χωριστεί σε τρεις επενδυτικές ζώνες «υψηλού ενδιαφέροντος»: ενέργεια, real estate, παραλιακές εκτάσεις και νησιά. «Το Ελληνικό», τονίζει ο συνομιλητής της «Ε», «δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί στο πλαίσιο της ευρύτερης αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας από ευρωπαϊκές εταιρείες».απο www.enet.gr
-
Η καλύτερη αξιοποίηση του Ελληνικού είναι να (ξανα)γίνει αεροδρόμιο για μικρά αεροπλάνα.
-
Το κύριο θέμα είναι όμως ότι η ελληνική κυβέρνηση δείχνει να αδυνατεί ακόμα και στο να κλείσει συμφωνίες ή στο να πουλήσει περιουσία. Αυτό από τη μια έχει βάση στη λογική 'αλλού τρώμε και πίνουμε και αλλού πάμε και το δίνουμε' και έτσι οι Γερμανοί και λοιποί δανειστές μας δεν θα αφήσουν κανέναν να πάρει κάτι που το βλέπουν κερδοφόρο αλλά απ την άλλη είναι κατακριτέο γιατί αποδεικνύει πως δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε τίποτα από μόνοι μας αλλά ούτε και πως δεν 'επιτρέπεται' να κάνουμε κάτι τέτοιο.
-
απο τα 15.000 ακινητα που ηταν για αξιοποιηση, πεσαμε στα 3.000, τα οποια εγιναν 400, τα οποια εγιναν 60, το εξης 1: Ελληνικο.
ακομη και αυτο ομως, δε ξερουν τι να το κανουν
διανοειστε, οτι μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ χωρα δεν μπορει να αξιοποιησει ουτε ΕΝΑ ακινητο της!!!
δηλαδη μετα απο αυτο, απορω τι συζηταμε...
-
Καιρός να φωνάξουμε κανέναν οικοπεδοφάγο
-
Με βασικό όχημα τις αυστηρές για τους κατά σύστημα φοροφυγάδες διατάξεις που καθιέρωσε ο τελευταίος φορολογικός νόμος που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάρτιο αλλά και νέες, που εισάγει το ίδιο το σχέδιο, θα προχωρήσει το τριετές (2011 - 2013) επιχειρησιακό πρόγραμμα καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, με στόχο έσοδα 11,8 δισ. ευρώ.
Εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενοι (κυρίως ελεύθεροι επαγγελματίες) που φοροδιαφεύγουν ή χρωστάνε στο Δημόσιο θα βρεθούν μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις, οι οποίες ξεκινούν από την απώλεια όλων των φοροαπαλλαγών για τους οφειλέτες του Δημοσίου και φτάνουν μέχρι τη φορολόγηση έως και 45% των καταθέσεων οι οποίες δεν δικαιολογούνται από δηλωθέντα εισοδήματα ή από άλλα, νομίμως αποκτηθέντα, έσοδα.
Παράλληλα, εισάγονται αντικειμενικά κριτήρια για τον έμμεσο προσδιορισμό του οφειλόμενου ΦΠΑ και του φόρου εισοδήματος χιλιάδων επιχειρήσεων, τα τεκμήρια γίνονται ακόμη πιο αυστηρά, οι αντικειμενικές τιμές των ακινήτων θα προσεγγίσουν τις αγοραίες αξίες, το απόρρητο των τηλεπικοινωνιών θα αίρεται για τους φοροφυγάδες, ενώ θα είναι πλέον αδύνατη η πρόσβαση σε ιστοσελίδες διαδικτυακού στοιχήματος και καζίνο που ελέγχονται από επιχειρήσεις του εξωτερικού.
Θέμα χρόνου είναι η προώθηση νομοθετικής ρύθμισης με την οποία θα προβλέπεται πως οι φορολογούμενοι με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο θα χάνουν τις φορολογικές απαλλαγές και ελαφρύνσεις που προβλέπει η φορολογική νομοθεσία (π.χ. εκπτώσεις φόρου στις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος, δικαίωμα απαλλαγής της απόκτησης πρώτης κατοικίας από τη φορολογία μεταβίβασης κ.λπ.). Παρόμοια διάταξη εφαρμόζεται ήδη στην Πορτογαλία. Άγνωστο είναι προς το παρόν εάν η κατάργηση των φοροαπαλλαγών αφορά ακόμη και σε μικρά χρέη.
Εγκύκλιος…
Ήδη με εγκύκλιό του το υπουργείο Οικονομικών ζητά την εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 3 του άρθρου 15 του Ν. 3888/2010, με την οποία προβλέπεται πως η επαύξηση περιουσίας, η οποία δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από τον φορολογούμενο με βάση φορολογηθέντα ή νομίμως απαλλαχθέντα από τη φορολογία εισοδήματα ή έσοδα παρελθόντων ετών, θα λογίζεται ως εισόδημα από ελευθέρια επαγγέλματα και θα φορολογείται με τη φορολογική κλίμακα, δηλαδή με συντελεστές φόρου από 18% - 45%!
Αυτό σημαίνει ότι οι φορολογικές αρχές, εάν κατά τη διενέργεια ελέγχου σε φυσικό πρόσωπο διαπιστώσουν πως ο φορολογούμενος απέκτησε περιουσιακά στοιχεία μεγάλης αξίας (ακίνητα, Ι.Χ. αυτοκίνητα, σκάφη, πισίνες κ.λπ.) ή αύξησε σημαντικά τα ποσά των καταθέσεών του στις τράπεζες, αλλά αυτή η επαύξηση της αξίας των περιουσιακών στοιχείων ή των καταθέσεων δεν καλύπτεται από τα δηλωθέντα και φορολογηθέντα εισοδήματα των ετών που προηγήθηκαν ούτε από άλλα εισοδήματα ή έσοδα που αποκτήθηκαν νομίμως και φορολογήθηκαν ή απαλλάχθηκαν από τον φόρο, θα έχουν το δικαίωμα να επιβάλουν φόρο εισοδήματος υπολογιζόμενο με τους συντελεστές 18% - 45% της φορολογικής κλίμακας στο συνολικό ποσό αυτής της αδικαιολόγητης επαύξησης της περιουσίας ή των καταθέσεων.
Μάλιστα, από την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών προκύπτει πως το βάρος της απόδειξης ότι τα ποσά κατά τα οποία επαυξήθηκε η αξία της περιουσίας ή το ύψος των καταθέσεων προήλθαν από εισοδήματα φορολογηθέντα ή νομίμως απαλλαχθέντα το έχει πλέον ο ίδιος ο ελεγχόμενος και όχι η ελέγχουσα φορολογική αρχή.
Ακόμα, με βάση το πρόγραμμα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής:
-
Θα καταργηθεί το ισχύον σήμερα σύστημα υπολογισμού των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων και θα αντικατασταθεί από νέο, το οποίο θα προσεγγίζει ορθότερα τις πραγματικές εμπορικές αξίες και θα επιτρέπει την τακτική αναπροσαρμογή τους ανάλογα με τις μεταβολές στις συνθήκες της αγοράς.
-
Τα ποσά των αντικειμενικών δαπανών διαβίωσης, δηλαδή των νέων τεκμηρίων για κατοικίες, Ι.Χ., σκάφη, πισίνες, αεροσκάφη κ.λπ., με βάση τα οποία η εφορία προσδιορίζει τεκμαρτώς τα εισοδήματα των φυσικών προσώπων, θα αυξηθούν σημαντικά τα έτη 2012 και 2013, όπως προκύπτει από τους εισπρακτικούς στόχους που έχουν τεθεί. Το πρόγραμμα προβλέπει ότι τόσο το 2012 όσο και το 2013 θα εισπραχθούν επιπλέον έσοδα 700 εκατ. ευρώ από την εφαρμογή του συστήματος των αντικειμενικών δαπανών διαβίωσης.
*Ο οφειλόμενος ΦΠΑ στις περιπτώσεις επιχειρηματιών και ελεύθερων επαγγελματιών που εκδίδουν αποδείξεις με στοιχεία ανακριβή θα υπολογίζεται με αντικειμενικές μεθόδους. Με αυτές, συγκεκριμένα, σχεδιάζεται να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της αναγραφής ποσών χαμηλότερων των πραγματικών στις αποδείξεις.
- Θα εφαρμοστούν τεχνικές έμμεσου προσδιορισμού των φορολογικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων βάσει αντικειμενικών κριτηρίων υπολογισμού του φορολογητέου εισοδήματος. Οι τεχνικές θα βασιστούν σε μεθόδους οι οποίες θα αποτυπώνουν τη ρευστότητα κάθε ελεγχομένου, τις τραπεζικές του καταθέσεις και τις δαπάνες του σε μετρητά, την καθαρή θέση του και το κόστος και θα προσδιορίζουν το εισόδημά του σύμφωνα με συγκεκριμένες αναλογίες! Με τις μεθόδους αυτές θα προσδιοριστούν οι φορολογικές υποχρεώσεις για το 2% των επιχειρήσεων το 2011, για το 10% το 2012 και για το 20% των εταιριών το 2013.
*Θα προωθηθεί στη Βουλή νομοθετική διάταξη με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στη νεοσυσταθείσα Οικονομική Αστυνομία σε πληροφορίες και στοιχεία που είναι χρήσιμα για την άσκηση του έργου της, μη υποκείμενα στους περιορισμούς της νομοθεσίας περί φορολογικού απορρήτου.
Στα αδικήματα για τα οποία θα επιτρέπεται η άρση του απορρήτου των επικοινωνιών θα ενταχθούν και τα αδικήματα φορολογικού ενδιαφέροντος που διαπράττονται μέσω Διαδικτύου. Με την εφαρμογή της ρύθμισης για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών των φοροφυγάδων, η Οικονομική Αστυνομία θα μπορεί να παρακολουθεί τις συνδιαλέξεις των φοροπαραβατών μέσω κινητών ή σταθερών τηλεφώνων καθώς και τις ανταλλαγές μηνυμάτων που πραγματοποιούν αυτοί μέσω του Διαδικτύου και συγκεκριμένα με e-mail.
- Θα ελεγχθούν χιλιάδες επιχειρήσεις που περαίωσαν τις ανέλεγκτες υποθέσεις των ετών 2000 - 2009 με βάση την τελευταία ρύθμιση, αλλά δεν υπέβαλαν περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ για μία ή περισσότερες από τις χρήσεις που περαίωσαν.
*Θα ελεγχθούν περιπτώσεις φορολογουμένων που υπέβαλαν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος και ανέγραψαν μεγάλα ποσά στον κωδικό που αφορά στην ανάλωση κεφαλαίου παλαιότερων ετών, προκειμένου να καλύψουν και να νομιμοποιήσουν δαπάνες απόκτησης περιουσιακών στοιχείων μεγάλης αξίας.
- Θα γίνουν επανέλεγχοι σε φορολογικές υποθέσεις μεγάλων επιχειρήσεων, για να διαπιστωθεί εάν τα ποσά των προβλέψεων των φορολογικών υποχρεώσεων που αναγράφηκαν στους ισολογισμούς έχουν καταλογιστεί από τους αρχικούς φορολογικούς ελέγχους και έχουν αποδοθεί στο Δημόσιο.
Από τον Ιούνιο θα τεθεί σε εφαρμογή η ήδη ψηφισθείσα ρύθμιση η οποία προβλέπει τη δημοσιοποίηση των ονομάτων των φορολογουμένων που οφείλουν στο Δημόσιο ληξιπρόθεσμα χρέη άνω των 150.000 ευρώ για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους.
Με νομοθετική ρύθμιση θα προβλεφθεί επίσης η διακοπή της δραστηριότητας των εταιριών που μέσω του Διαδικτύου παρέχουν στη χώρα μας υπηρεσίες διαδικτυακού στοιχήματος και on line καζίνο.
Av τρεξει σωστά θα τρίβετε τα ματια σας με το τι λεφτά υπάρχουν
-
-
Η κατάσταση δεν θα μαζεύεται σε λίγο...
Το πολύφερνο σχέδιο κατά της φοροδιαφυγής που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Οικονομικών και τα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης, Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη, για άλλη μια φορά κομίζει γλαύκα εις Αθήνας.Μια συρραφή των κατά καιρούς φληναφημάτων υποβάλλεται σαν τριετές σχέδιο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής. Σαν να έχει ζητήσει από αργόσχολο δημοσιογράφο να φέρει το θέμα και αυτός κομίζει ένα πιλάφι από copy pastes διαφόρων ανοησιών που έχει γράψει κατά καιρούς και τίποτε δεν επιβεβαιώθηκε...
Τουτέστιν, ακούγαμε για πολλοστή φορά φέτος διασταυρωτικούς ελέγχους σε όσους έχουν καταθέσεις στο εξωτερικό, απειλές ότι θα δοθούν στη δημοσιότητα τα ονόματα μεγαλοοφειλετών και φοροφυγάδων...
Χαρακτηριστικό της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζεται η είσπραξη φόρων, η φορολογία και η οικονομική ανάπτυξη σε μια χώρα που ουσιαστικά έχει χρεοκοπήσει, είναι πως ο στόχος των εσόδων από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής ήταν στα 3,5 δισ. ευρώ και μειώθηκε στο 1,5 δισ. ευρώ κατόπιν υποδείξεων της τρόικα για συντηρητικότερους υπολογισμούς...
Όπερ, ο Θεός να βάλει το χέρι του...
Ένα χρόνο μετά την υπαγωγή της χώρας σε καθεστώς επιτήρησης και οι κυβερνώντες επιμένουν στην πολιτική των τελευταίων δεκαετιών. Ήτοι, να μας θαμπώνουν με χάντρες και καθρεφτάκια...
Ποιες είναι οι χάνδρες;
Είναι απλό. Κάθε φορά που ακούμε για διασταυρώσεις στοιχείων, δημοσιοποιήσεις ονομάτων φοροφυγάδων και επιδρομές στους γιατρούς του Κολωνακίου και τους δικηγόρους της Πανεπιστημίου να είναι πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων, σημαίνει πως δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν τίποτα για να αλλάξει το καθεστώς...
Οπότε μοιραία τα βάρη θα καταλήξουν στα συνήθη υποζύγια.
Ξέρετε γιατί χρεοκοπήσαμε στην Ελλάδα;
Γιατί έχουμε έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό τόσο διεφθαρμένο και αναποτελεσματικό που μπορεί να εισπράξει μόνο από όσους πληρώνουν φόρους εθελοντικά, με πατριωτική αυταπάρνηση παρακάμπτοντας το εκμαυλισμό της διαφθοράς και τις σειρήνες των περαιώσεων...
Αυτό συμβαίνει γιατί το πελατειακό πολιτικό σύστημα έχει δημιουργήσει ένα σύστημα για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του και όχι τις ανάγκες της κοινωνίας.
Μοιραία η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου οικονομικών περιορίζεται εδώ και χρόνια, μια φορά ανά τρίμηνο να ανακοινώνει φορολογικούς ελέγχους, διασταυρώσεις στοιχείων και δημοσιεύσεις λιστών με φοροφυγάδες μήπως τρομάξει κάποιος και φιλοτιμηθεί και πάει να πληρώσει.
Είναι βέβαιο πλέον πως όταν αλλάξουν τα πράγματα γιατί κάποιος θα έχει πάρει τη δουλειά στα σοβαρά, δεν θα ακούσουμε τίποτα στο δελτίο των οχτώ για τις απειλές για διασταυρώσεις και δημοσιοποιήσεις ονομάτων. Αυτό θα συμβεί γιατί όταν δημιουργηθούν νέοι μηχανισμοί που θα αρχίσουν να δουλεύουν και θα έχουν αποτέλεσμα, κανείς δεν θα χρειάζεται να ρίχνει «άδεια» για να πιάσει «γεμάτα» στα κανάλια...
Μέχρι τότε τα συνήθη υποζύγια θα συνεχίσουν να υπομένουν όλο και μεγαλύτερο φορτίο. Αυτό μέχρι ο κόμπος να φτάσει στο χτένι.
Το κομματικό πελατειακό κράτος έχει συνηθίσει να συναλλάσσεται με τα «τζιτζίκια» του δημοσίου και των ΔΕΚΟ που αποτελούν την ραχοκοκαλιά του και που χρόνια τώρα εκβιάζουν και απολαμβάνουν προνόμια σε βάρος της κοινωνίας...
Όταν θα βρεθεί αντιμέτωπο με τα «μερμήγκια» η κατάσταση θα είναι δύσκολο να μαζευτεί καθώς τα «μερμήγκια» δεν εμφυλοχωρούνται από το αίσθημα ενοχής των «τζιτζικιών» που τα καθιστά εύκολα διαχειρίσιμα...
Πηγή:www.capital.gr
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν ρίξαμε πολλά λεφτά στους εργολάβους . Ρίξαμε λεφτά γιά υποδομές και ακόμα δεν έχουμε κάνει ούτε τις μισές από όσες είναι απαραίτητες .Αν κάποιος οφελήθηκε από τους Ολυμπιακούς αγώνες, ποιός κλάδος νομίζεις ήταν ? Ένα σωρό άχρηστα έργα που μας έχωσαν για τα καλά στο κόκκινο. Γιγαντώθηκαν οι κατασκευαστικές, έ, ας φέρουν συνάλλαγμα τώρα, όχι μια ζωή κρατικοδίαιτοι!
Οι αληταράδες του εσωτερικού στρατού κατοχής , όμως δεν θέλουν να παίρνουν λεφτά από τους σκαφάτους , από τους κινέζους , από κανένα γιατί έτσι ελέγχουν το κράτος και το μαύρο χρήμα που τρώνε 35 χρόνια τώρα .
Ομως η πείνα άρχισε να θερίζει και έτσι το 77 % των πολιτών είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων πλέον .Ο δογματισμός δεν είναι καλός σύμβουλος. Στρατό κατοχής μπορείς να πεις και τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς για τη τσιμεντοποίηση και το βιασμό του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας. Όλα θέλουν μέτρο.
Καλές οι μαρίνες αλλά χρειάζεται αντίσταση στην απληστία εργολάβων και 'εκμεταλλευτών', γιατι από καλή θέληση δεν καταλαβαίνουν ούτε από σεβασμό στη φυση ούτε την ιστορία ούτε τη ζωή των κατοίκων.
http://www.teetak.gr/index.php?option=c ... Itemid=153 -
Άμεση επαναφορά των αντικειμενικών κριτηρίων για τους ελεύθερους επαγγελματίες και μείωση των κρατικών δαπανών στα επίπεδα του 2008 και να πως θα δείτε ξαφνικά πρωτογενή πλεονάσματα...Επίσης μείωση έμμεσης φορολογίας και επαναφο0ρά της ρύθμισης για αφορόλογητο αποθεματικό για επενδύσεις...Υπάρχει βούληση;
-
Τα αντικειμενικά κριτήρια όμως, είναι εξαιρετικά άδικα για τους ειλικρινείς ΕΕ, τους οποιους θα οδηγήσει σε κλείσιμο. Προς χαράν βεβαια των φοροφυγάδων, αφού το ισοζυγίον είναι θετικόν (φόρος - εξαφάνιση του ανταγωνιστή).
Φαντάσου να λέγαμε, ότι επειδή υπάρχουν μισθωτοί που φοροδιαφεύγουν, λόγο μεγάλης εξάπλωσης της μαύρης εργασίας, οι μισθωτοί πρέπει να φορολογούνται με αντικειμενικά κριτήρια.
Το σωστό είναι να γίνεται σωστός έλεγχος. Φυσικά, η μέχρι τώρα ιστορία του ελληνικού κράτους (μη γελάτεεε), έχει δείξει ότι κάτι τέτοιο, από δημοσιους υπαλληλους, όπως τους έχουμε στην ελιάντα,, δεν είναι δύσκολο. ΕΊΝΑΙ ΑΔYΝΑΤΟ.
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Τα αντικειμενικά κριτήρια όμως, είναι εξαιρετικά άδικα για τους ειλικρινείς ΕΕ, τους οποιους θα οδηγήσει σε κλείσιμο. Προς χαράν βεβαια των φοροφυγάδων, αφού το ισοζυγίον είναι θετικόν (φόρος - εξαφάνιση του ανταγωνιστή).Φαντάσου να λέγαμε, ότι επειδή υπάρχουν μισθωτοί που φοροδιαφεύγουν, λόγο μεγάλης εξάπλωσης της μαύρης εργασίας, οι μισθωτοί πρέπει να φορολογούνται με αντικειμενικά κριτήρια.
Το σωστό είναι να γίνεται σωστός έλεγχος. Φυσικά, η μέχρι τώρα ιστορία του ελληνικού κράτους (μη γελάτεεε), έχει δείξει ότι κάτι τέτοιο, από δημοσιους υπαλληλους, όπως τους έχουμε στην ελιάντα,, δεν είναι δύσκολο. ΕΊΝΑΙ ΑΔYΝΑΤΟ.
Aς κάνει μια καταχωρηση/ καμπανια ο φορέας των υδραυλικών, ηλεκτρολόγων κλπ κλπ
ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΕ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τα αντικειμενικά κριτήρια όμως, είναι εξαιρετικά άδικα για τους ειλικρινείς ΕΕ, τους οποιους θα οδηγήσει σε κλείσιμο. Προς χαράν βεβαια των φοροφυγάδων, αφού το ισοζυγίον είναι θετικόν (φόρος - εξαφάνιση του ανταγωνιστή).
Φαντάσου να λέγαμε, ότι επειδή υπάρχουν μισθωτοί που φοροδιαφεύγουν, λόγο μεγάλης εξάπλωσης της μαύρης εργασίας, οι μισθωτοί πρέπει να φορολογούνται με αντικειμενικά κριτήρια.
Το σωστό είναι να γίνεται σωστός έλεγχος. Φυσικά, η μέχρι τώρα ιστορία του ελληνικού κράτους (μη γελάτεεε), έχει δείξει ότι κάτι τέτοιο, από δημοσιους υπαλληλους, όπως τους έχουμε στην ελιάντα,, δεν είναι δύσκολο. ΕΊΝΑΙ ΑΔYΝΑΤΟ.
Aς κάνει μια καταχωρηση/ καμπανια ο φορέας των υδραυλικών, ηλεκτρολόγων κλπ κλπ
ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΕ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
με απόδειξη €130
χωρίς απόδειξη €100 -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Αν κάποιος οφελήθηκε από τους Ολυμπιακούς αγώνες, ποιός κλάδος νομίζεις ήταν ? Ένα σωρό άχρηστα έργα που μας έχωσαν για τα καλά στο κόκκινο. Γιγαντώθηκαν οι κατασκευαστικές, έ, ας φέρουν συνάλλαγμα τώρα, όχι μια ζωή κρατικοδίαιτοι!Εγώ έγραψα κάτι διαφορετικό ? Αμα ανέβαζες και την επόμενη παράγραφο που μίλαγα ότι είναι λάθος η λογική του δημοσίου έργου θα έβλεπες ότι δεν διαφωνούμε .
Και γιά τα έργα βιτρίνας που έγιναν στους ολυμπιακούς είναι γνωστή η ενοχή του κινέζου και των περί αυτόν .δογματισμός δεν είναι καλός σύμβουλος. Σται μην ρατό κατοχής μπορείς να πεις και τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς για τη τσιμεντοποίηση και το βιασμό του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας. Όλα θέλουν μέτρο.
Καλές οι μαρίνες αλλά χρειάζεται αντίσταση στην απληστία εργολάβων και 'εκμεταλλευτών', γιατι από καλή θέληση δεν καταλαβαίνουν ούτε από σεβασμό στη φυση ούτε την ιστορία ούτε τη ζωή των κατοίκων.Ούτε εδώ διαφωνούμε κατ' αρχήν . Από την άλλη όμως διαφωνώ πολλές φορές γιά τα κίνητρα διαφόρων συλλόγων που είναι από ύποπτα μέχρι ιδιοτελή .
Επίσης πρέπει κάποτε οι τοπικές κοινωνίες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να αποφασίσουν ότι το δημόσιο συμφέρον δεν είναι πάνω από το ιδιωτικό .
Και μην μου πείς ότι δεν μπορείς ταυτόχρονα να κάνεις μαρίνα και να αναδείξεις και τα αρχαία . Είναι απλά θέμα μελέτης . -
Portugal settles terms of €78bn bailout with EU and IMF
Acting prime minister José Socrates says Portugal must slash its deficit from 9.1% to 5.9% this year under terms of dealPortugal's caretaker government said that it had negotiated a €78bn bailout deal with the European Union and the International Monetary Fund, but was waiting for opposition parties to agree.
Acting prime minister José Sócrates said that, under the terms of the deal, Portugal must slash its budget deficit from 9.1% to 5.9% this year, and then reduce it to 3% by 2013.
'The government has today reached an agreement with the international institutions regarding the financial aid to our country,' Sócrates said in a televised address.
'Naturally, there are no financial assistance programs that are not demanding,' he added. 'The times we live in continue to imply efforts and a lot of work. Let no one doubt that.'
[spoiler=...:222olzyk]Sócrates said that an austerity programme to bring the deficit down this year would basically imitate the plan which was thrown out by the Portuguese parliament in March, causing president Aníbal Cavaco Silva to call a snap election for 5 June. Two weeks later, Sócrates finally admitted that Portugal would join fellow eurozone countries Greece and Ireland in requesting a bail-out.
He said that Portugal had 'got a good deal' and that further cuts to civil service pay would not be needed. 'We will beat this crisis,' he added.
A government official told Associated Press that the €78bn package included aid for Portugal's cash-strapped banks. The Público newspaper reported austerity measures would include cuts to some, higher-scale state pensions. Basic pension rates and the minimum wage would stay in place as would free schooling and health services, the newspaper reported. The retirement age would not be changed, it added.
Sócrates insisted that the bailout package required the country to carry out the same austerity measures rejected in parliament by the opposition centre-right social democrats, who are currently ahead in the opinion polls.
Those polls suggest that neither party can win an absolute majority. Publico reported that the social democrats would also have to approve the aid package.
'With this agreement the country obtains for the second time, now in different terms, the support and the confidence of the international institutions based on the program that the government presented in March,' Sócrates said. European finance ministers have set a target date of 16 May for the approval of the agreement, and are demanding all main political parties sign off on the terms.[/spoiler:222olzyk]
-
2016: when China overtakes the US
Various observers have noted this week that China's economy will be bigger than that of the United States in 2016. This comes from the International Monetary Fund's (IMF's) latest projections, which were made in its semi-annual April world economic outlook database. Since 2016 is just a few years away, and it will be the first time in more than a century that the United States will no longer be the world's largest economy, this development will be the object of some discussion – from various perspectives.
First, let's consider the economics. China has been the world's fastest growing economy for more than three decades, growing 17-fold in real (inflation-adjusted) terms since 1980. It is worth emphasising that most of this record growth took place (1980-2000) while the rest of the developing world was doing quite badly by implementing neoliberal policy changes – indiscriminate opening to trade and capital flows, increasingly independent central banks, tighter (and often pro-cyclical) fiscal and monetary policies, and the abandonment of previously successful development strategies.
China clearly did not embrace these policy changes , which were promoted from Washington by institutions such as the IMF, World Bank, and later the WTO. (China did not even join the WTO until 2002.) It is true that China's growth acceleration included a rapid expansion of trade and foreign investment. But these were heavily managed by the state, to make sure that they fitted in with the government's development goals – quite the opposite of what happened in most other developing countries. China's goals included producing for export markets, promoting higher levels of technology (with the goal of transferring technology from foreign enterprises to the domestic economy), hiring local residents for managerial and technical jobs, and not allowing foreign investments to compete with certain domestic industries.
[spoiler=...:19piko3f]China's economy is still very much state-led, with the government controlling most of the financial system, the exchange rate, and about 44% of the assets of major industrial enterprises. That is why China was able to plow through the world recession with GDP growth of 9.8%, despite losing about 3.7 percentage points of GDP due to falling net exports.
Now for the politics and international implications. First, much of the discussion of China's rise is written from a Washington perspective – that is, from the perspective of an empire. From this view, China's rise is a 'threat'. Since this view sees the supremacy of Washington and its allies as good for the world, China's rise is also seen as a threat to the world. It is assumed that China will become an empire like the United States, but will not be so 'benevolent' as the United States is.
This view is not supported by the facts. To take just current and recent history, it is the United States that invaded Iraq, leading to an estimated million deaths , is occupying Afghanistan, bombing Pakistan and Libya, and threatening Iran . The United States' and its allies' control over many developing countries' economic policies through the IMF, World Bank and other institutions has also caused a lot of damage over the past few decades .
So, a shift of power toward a more multipolar world is likely to give us a more peaceful and just world . In fact, it is already happening : the majority of South America, for example, is now governed by democratic left governments that have produced positive reforms that benefit the majority – something that was practically impossible to achieve while Washington dominated the region . And of course, the vast majority of people in the United States also stand to benefit from a smaller US role in the world, as we transition back to a republic from an empire: less spending on senseless wars, fewer casualties, fewer enemies, less distraction from our real problems at home.
China's foreign policy is mainly geared toward securing the raw materials and trade that will fuel its growth and development. This is done through commercial transactions. Of course, its corporations – like those of the rich countries – have come under criticism in various countries. But China does not try to tell other countries what their foreign policy towards other countries, or their overall economic policies, should be – as the United States often does. This is an important difference between a country that pursues its own national and economic interests, and an empire that seeks to impose its own order on the world.
It is always possible that China, once it becomes a rich country – and this is many years away – could develop imperial ambitions. But so far, its leadership seems to see China as a developing country seeking to become a high-income country, and doesn't see a role for empire-building in this process. 'Hide brilliance, cherish obscurity,' Chinese leader Deng Xioaping once said.
A few months ago, press reports, using an exchange rate measure of GDP, announced that China had become the world's 'second largest economy' just this year. But by a purchasing power parity (PPP) measure, which adjusts for the difference in many prices between China and the US, China had become the second largest economy years ago. A technical matter: if we measure China's economy in dollars at current exchange rates, it reached $5.9tn in 2010, as compared with $14.7tn for the US. By a purchasing power parity measure, its economy reached $10.1tn in 2010. It is that measure that the IMF projects to grow to $18.98tn in 2016, putting the US in second place at $18.81tn.
However, it is likely that even the IMF's PPP measure understates China's GDP: economist Arvind Subramanian has estimated that China's PPP GDP in 2010 was already about even with that of the United States. An IMF spokesperson, quoted this week by the Financial Times, weighed in on the debate:
'The IMF considers that GDP in purchase power parity (PPP) terms is not the most appropriate measure for comparing the relative size of countries to the global economy, because PPP price levels are influenced by non-traded services, which are more relevant domestically than globally … The Fund believes that GDP at market rates is a more relevant comparison. Under this metric, the US is currently 130% bigger than China, and will still be 70% larger by 2016.'
It is true that the 'market rate' measure is better for some comparisons. But one important place where the PPP measure is more relevant is in military spending. The cost of producing a military plane and training a pilot in China is much lower than in the United States. Washington's current policy is to maintain military supremacy in Asia, but an arms race with China could make the cold war look cheap by comparison. The Soviet Union's economy was just a quarter of United States' economy when we had that arms race. If the US were to have a serious arms race with China, we could forget about Medicare, social security and most of what our federal government spends money on.
Fortunately, a new cold war with China is not in the cards for now. But the size of China's economy is another good reason to make sure that it doesn't happen.[/spoiler:19piko3f]
-
Strauss Kahn: 'δουλέψαμε επί μήνες πριν (την προσφυγή) με τις ελληνικές αρχές και το κάναμε υπόγεια',
«οι ελληνικές αρχές επιθυμούσαν την παρέμβαση του ΔΝΤ, αν και ο Παπανδρέου για πολιτικούς λόγους δεν το έλεγε στο λαό» -
Δεν βλέπω κάτι το καινούργιο στο βίντεο με τον Στρός Κάν που πρόβαλει ο Λαζόπουλος.
Είναι γνωστό ότι και τα δυό μεγάλα κόμματα είχαν συμφωνήσει απο το 2009 με την Ε.Ε για την συμμετοχή και του ΔΝΤ στα οικονομικά δρώμενα της Ελλάδας.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Δεν βλέπω κάτι το καινούργιο στο βίντεο με τον Στρός Κάν που πρόβαλει ο Λαζόπουλος.Είναι γνωστό ότι και τα δυό μεγάλα κόμματα είχαν συμφωνήσει απο το 2009 με την Ε.Ε για την συμμετοχή και του ΔΝΤ στα οικονομικά δρώμενα της Ελλάδας.
αν εξαιρεσεις οτι και τα 2 κομματα δεν ειχαν πει τιποτα απολυτως, για να μην πω το απεκλειαν, οχι τιποτα καινουργιο δεν λεει
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν βλέπω κάτι το καινούργιο στο βίντεο με τον Στρός Κάν που πρόβαλει ο Λαζόπουλος.
Είναι γνωστό ότι και τα δυό μεγάλα κόμματα είχαν συμφωνήσει απο το 2009 με την Ε.Ε για την συμμετοχή και του ΔΝΤ στα οικονομικά δρώμενα της Ελλάδας.
**αν εξαιρεσεις οτι και τα 2 κομματα δεν ειχαν πει τιποτα απολυτως, για να μην πω το απεκλειαν, οχι τιποτα καινουργιο δεν λεει **
Δεν είναι ο πρώτος που αποκαλύπτει τέτοια ιστορία. Πρίν τον Λάκη και άλλοι είχαν μιλήσει για το τι πραγματικά συνέβει.
Aπο 2.18 μέχρι 2.40 και απο 5.30 μέχρι 6.15 απο την συνέντευξη του Καζάκη γίνεται λόγος για το παραπάνω έστω και με διαφορετική φρασεολογία.
-
προφανώς καταλαβαίνεις τι διαφορά του να το λέει κάποιος 'τρίτος' [==υπόθεση, όσο ασφαλής και να είναι] και να το λέει ένας εκ των εμπλεκομένων [==παύει να είναι υπόθεση]
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!