-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ποιές έχεις?Πες μας να 'φτιαχτούμε'....... και φωτογραφίες please
-
Τα μοντέλα που έχω ίσως δεν έχουν αφήσει ιστορία όπως η ALFASUD αλλά έχουν κάτι να πουν και το κυριότερο μου προσφέρουν οδηγική απόλαυση.Έχω λοιπόν μια Α75 1.6 που έχει μετατραπεί σε 2.0 μια GUILIETA 1.8 carb την οποία μου την έκαναν δώρο και φυσίκα η μεγάλη μου αγάπη,το παιδικό μου όνειρο, η οποία αγοραστήκε στις αρχές του έτους μια Α75 1.8 turbo america.Φιλαράκια δεν μπορούν να καταλάβουν τι το απίθανο βρίσκω σε ένα 15ετιας+ μοντέλο.Πρέπει να βλέπατε τις φάτσες τους όταν βρέθηκαν στο κάθισμα του συνοδηγού σε μια γρήγορη βόλτα.Τους δικαιολογώ όμως διότι τι οδηγικές εμπειρίες να έχουν από γιαπωνέζικα 1300-1400 μικρομεσαία?.Την μεγαλύτερη όμως πλάκα έσπασα όταν ένα βράδυ με προκάλεσε ένας από αυτούς με το νέο skoda octavia turbo 150ps του μπαμπά του.Αν και δεν ειναι του τύπου μου δέκτηκα και μάλιστα ας με συγχωρέσει που του απέσπασα και 30€ και του τσαλάκωσα λίγο τον εγωισμό.Ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι πάντα εύτυχως αλλιώς!!!
-
Ο χρήστης FALIO έγραψε:
Έχω λοιπόν μια Α75 1.6 που έχει μετατραπεί σε 2.0 μια GUILIETA 1.8 carb την οποία μου την έκαναν δώρο και φυσίκα η μεγάλη μου αγάπη,το παιδικό μου όνειρο, η οποία αγοραστήκε στις αρχές του έτους μια Α75 1.8 turbo america.GUILIETA RULEZ!
-
FALIO,έχεις 3 από τις πιο αγαπημένες μου Άλφα!Ειδικά,η 75 turbo America και κατά δεύτερο λόγο η 75 2.0,αποτελούν για εμένα διακαή πόθο!
Ήταν το 1990,όταν 3 συμμαθητές και φίλοι πηδήξαμε τη μάντρα του Βαρβακείου,και κάναμε 'κοπάνα' για να πάμε να χαζέψουμε τις Άλφα στο Μοσχού,και τότε την είδα!Μία μαύρη turbo America με οροφή!Με χτύπησε κεραυνός εν αιθρία!Ήταν η πρώτη φορά που την έβλεπα από κοντά,και ο έρωτας υπήρξε κεραυνοβόλος.Όλη την υπόλοιπη ώρα την πέρασα χαιδεύοντάς τη,σαν να είχα δίπλα μου το ανεκπλήρωτο που μου δώθηκε για λίγο,και σε λίγο πάλι θα χανόταν...
Νοερά,έδωσα υπόσχεση στον εαυτό μου να την αποκτήσω κάποτε.Πράγματι,δύο φορές στο πολύ πρόσφατο παρελθόν βρέθηκα ένα σκαλί μακριά από την αγορά μιας Αμέρικα μεταχειρισμένης,και δύο φορές πρόδωσε η λογική το όνειρό μου.
Ακόμα σκέφτομαι,πώς το δηλητήριο της ωριμότητας καταστρέφει τον εφηβικό ενθουσιασμό...Υ.Γ. Κωνσταντίνε(Κyan),συγχώρεσε τις σχετικά άσχετες αναφορές με το θέμα σου,αλλά πάλι παλιές Άλφα είναι αυτές,οπότε δικαιολογείται και μια μικρή θεματοκλοπή
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Κωνσταντίνε(Κyan),συγχώρεσε τις σχετικά άσχετες αναφορές με το θέμα σου,αλλά πάλι παλιές Άλφα είναι αυτές,οπότε δικαιολογείται και μια μικρή θεματοκλοπήΑπολύτως κανένα πρόβλημα!
Το δικό μου ανεκπλήρωτο όνειρο είναι μια δίλιτρη Βελότσε (εντάξει, συμβιβάζομαι και με 1750), την οποία αν υπήρχε τρόπος θα την είχα στο σαλόνι μου όποτε δεν την έβγαζα βόλτα. Κάθε φορά που πάω στο συνεργείο που έχει αναλάβει την ανακατασκευή χαζεύω μια λευκή Βελότσε που έχει βρει ο γιος του μηχανικού και τη φτιάχνει σιγά-σιγά. Α, την έχω πετύχει και σε δρόμο της Καλλιθέας να 'μπερδεύει' στο ρελαντί και να κουνά τα οπίσθιά της ξεδιάντροπα μόλις 'ρόπιασε' η δευτέρα. Κάτι περίεργο έχει κάνει το παλικάρι με τα καρμπιρατέρ και τους εκκεντροφόρους...
-
Παιδες, αλλο ενα ΟΤ
Για κοιταχτε τι πουλαει ενας για 270 Ευρω!
http://www.alfapower.nu/viewthread.php? ... #pid107898
Μαζι με τις ζαντες στην επομενη φοτο!
Ηλεκρικα παραθυρα, ξυλινο τιμονι, μαλλον τελευταια απο σειρα ΙΙΙ
Ενταξει λιγη δουλεια, αλλα εκει πανω στον Βορειο Πολο που ειναι δεν ριχνουν αλατια!
Σπυρος -
Πίστεψε με και έγω είχα φτάσει κοντά άλλες 2 φορές στην αγορά μίας μαύρης Αmerica μάλιστα ήταν και τις δύο φορές το ίδιο αμάξι!!! Έκανα πίσω γιατί και η τιμή ήταν τσιμπιμένη αλλά και ο εξοπλισμός είχε ελλείψεις.Αυτήν που τελικά αγόρασα είναι και κόκκινη έχει υδραυλικό τιμόνι και A/C.Επιλέον έχει και τo πολύ σπάνιο σαλόνι με τα recaro.Όπως βλέπεις και εμένα με επηρέασε η μόδα οσον αφορά τον εξοπλισμό γιατί κακά τα ψέματα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα το A/C είναι απαραίτητο.Με την βοήθεια του απολαμβάνω ακόμα πιο πολύ την οδήγηση!!
-
Ο χρήστης FALIO έγραψε:
Πίστεψε με και έγω είχα φτάσει κοντά άλλες 2 φορές στην αγορά μίας μαύρης Αmerica μάλιστα ήταν και τις δύο φορές το ίδιο αμάξι!!! Έκανα πίσω γιατί και η τιμή ήταν τσιμπιμένη αλλά και ο εξοπλισμός είχε ελλείψεις.Αυτήν που τελικά αγόρασα είναι και κόκκινη έχει υδραυλικό τιμόνι και A/C.Επιλέον έχει και τo πολύ σπάνιο σαλόνι με τα recaro.Όπως βλέπεις και εμένα με επηρέασε η μόδα οσον αφορά τον εξοπλισμό γιατί κακά τα ψέματα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα το A/C είναι απαραίτητο.Με την βοήθεια του απολαμβάνω ακόμα πιο πολύ την οδήγηση!!Έχεις ένα σπάνιο και ικανότατο αυτοκίνητο, που, αν το προσέξεις, θα σου προσφέρει τρομερές συγκινήσεις.
Μέχρι πριν 1 χρόνο, φαντάζομαι ακόμα, υπήρχε στο yahoo ένα group με κατόχους 75. Δεν ξέρω αν συμμετέχεις, αλλά θα ήταν καλή ιδέα, πολύ καλά παιδιά, πυροβολημένα όλα τους.
-
Δεν το ήξερα!!Πάντως έχω αρκετούς φίλους με Α75 απο 1.6 εως και 3.0 ν6.Άλλωστε η Α75 που αγόρασα τελικά ήταν στην κατοχή ένος από το ALFA ROMEO CLUB,που αξίζει να σημειωθεί ότι έχει άλλες 2 Α75 μια 3.0 και μια turbo.Μιλάμε πόρωση.Τι κακό πράμα αυτή η εμμονή μας να μην μας φτάνει μόνο μια ALFA ROMEO!!! Η οξία αλφίτιδα είναι μια αρρώστια που δεν θεραπεύται με τίποτα
-
Ο χρήστης FALIO έγραψε:
Δεν το ήξερα!!Πάντως έχω αρκετούς φίλους με Α75 απο 1.6 εως και 3.0 ν6.Άλλωστε η Α75 που αγόρασα τελικά ήταν στην κατοχή ένος από το ALFA ROMEO CLUB,που αξίζει να σημειωθεί ότι έχει άλλες 2 Α75 μια 3.0 και μια turbo.Μιλάμε πόρωση.Τι κακό πράμα αυτή η εμμονή μας να μην μας φτάνει μόνο μια ALFA ROMEO!!! Η οξία αλφίτιδα είναι μια αρρώστια που δεν θεραπεύται με τίποταΜια δεν ειναι ποτε αρκετη .Εγω εχω μια Julia Nuova Super 1.6
του 1976 σε αγραναπαυση ,και μια 33 που χρησιμοποιω καθε μερα. -
Η δίλιτρη 75 που έχεις FALIO,πως είναι οδηγικά σε σύγκριση με την turbo?Πολλοί ισχυρίζονται ότι η δίλιτρη είναι η πιο ισορροπημένη οδηγικά από όλες τις 75,και αρκετά γρήγορη.Εσύ τι λές?
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Η δίλιτρη 75 που έχεις FALIO,πως είναι οδηγικά σε σύγκριση με την turbo?Πολλοί ισχυρίζονται ότι η δίλιτρη είναι η πιο ισορροπημένη οδηγικά από όλες τις 75,και αρκετά γρήγορη.Εσύ τι λές?Πριν προχωρήσω στην αγορά της είχα και εγώ την ίδια απορία.Εγώ μάλιστα σκεφτόμουν και την 3.0.Η 2.0 είναι όντως για το σκάφος της 75 το πιο ομοιογενές σύνολο.Το 'προβλημα'είναι η ροπή της κάτω από τις 4000σαλ.Αν έχεις το σαζμάν-διαφορικό της 1.6 τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και το αμάξι είναι αρκετά γρήγορο(ρίχνει άνετα σε 106 rallye 120ps μαμά από στάση)αλλά για ταξίδι ξέχνα το.Η 5η χτυπάει κόφτη για πλάκα.Η τurbo είναι άλλη φάση.Αυτή από τις 2500 εως 5500σαλ απλά δεν παίζεται είναι σε άλλο επίπεδο σε σχέση με την 2.0.Πολύ δύναμη και ατελείωτα παντιλίκια.Να φανταστείς ότι από στάση μέχρι τα 180χλμ είναι μπροστά απο την 3.0.Η 3.0 απλά είναι κορυφαία σε ήχο αξιοπιστία και σε ταξίδια με το πόδι στο πάτωμα.Το πρόβλημα της είναι οτι χάνει σε κατανομή βάρους διότι ο 3.0 είναι βαρύς και το βάρος πέφτει εμπρός που σημαίνει υποστροφή αυξημένη.Για μένα A75 turbo και ξερό ψωμί αρκεί να προσέχεις κάποια πράματα οπώς σε όλες τις ALFA ROMEO και στα turbo
-
Ο χρήστης FALIO έγραψε:
Για μένα A75 turbo και ξερό ψωμί αρκεί να προσέχεις κάποια πράματα οπώς σε όλες τις ALFA ROMEO και στα turboΑπό το yahoo group που σου έγραφα παραπάνω θα πάρεις πολλές ιδέες και για 'πατέντες'. Γιατί, κακά τα ψέματα, το αυτοκίνητο είναι παλιό, θα χρειάζεται κατά καιρούς να αλλάξεις κάτι, γιατί να μην το κάνεις και καλύτερο;
Για παράδειγμα, ένας στη Φινλανδία είχε βάλει intercooler μπροστά, τουρμπίνα Mitsubishi (αν θυμάμαι καλά) και κάποιες άλλες ομορφιές.
-
Σήμερα πήγα και είδα τη Σουντ βαμμένη και ακόμα να συνέρθω! Αμφιβάλλω αν θα καταφέρω να γράψω μια γραμμή κώδικα στη δουλειά σήμερα, θα είμαι αλλού!
Θυμίζω χρώμα κίτρινο του ηλιοτροπίου AR127, μαύρα πλαστικά, πλαίσια παραθύρων και υδρορροές και μαύρο εσωτερικό. Ο φανοποιός κατάφερε να βρει και σηματάκι 'Alfa Romeo Alfasud 1.5' για την πίσω πόρτα, ίσως να ήταν από την δική του, θεός σ'χωρέστην.
Κρίμα που δεν είχα μια φωτογραφική μηχανή μαζί μου αλλά από την άλλη καλύτερα για να τη δείτε μια και καλή τελειωμένη!
-
Αντε μπράβο -μπράβο Κώστα !!!
Με το καλό να περπατήσει στο δρόμο -
ΑΑΑΑΑΑΑΧ!!!!
Αγάπες μου περαστικές!!!
Περιμένουμε φωτό Κώστα. -
Μπράβο Κωνσταντίνε!!
Με το καλό να τη χαρούμε από κοντά !! -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μπράβο Κωνσταντίνε!!
Με το καλό να τη χαρούμε από κοντά !!Εσένα ειδικά σου χρωστάω και κάτι γύρους στα Μέγαρα. Μη νομίζεις ότι το ξέχασα!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μπράβο Κωνσταντίνε!!
Με το καλό να τη χαρούμε από κοντά !!Εσένα ειδικά σου χρωστάω και κάτι γύρους στα Μέγαρα. Μη νομίζεις ότι το ξέχασα!
Κι εμένα, κι εμένα! (δεν το ήξερες ότι μου χρωστάς, το ξέρεις τώρα όμως!)
-
Μπράβο kyan, ωραίος! Είναι πραγματικά μεγάλο πράγμα να επαναφέρεις σε 'μάχιμη' κατάσταση έναν 'βετεράνο'!!
Άντε, με το καλό!
Alfasud Ti