-
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Άμα είναι να σκέφτεσαι πως θα στουκάρεις με τόσα ωστε να σε απασχολεί αυτό... έχετε γεια βρυσούλες. . . . .
Κανένα δε με τρελαίνει, αλλά θα έπαιρνα μάλλον το RX8, Για λόγους ομορφιάς. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, το Impreza έχει πολλά πλεονεκτήματα εναντι του Μάζντα. Γενικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το ένα αμάξι με το άλλο. . .Εγω παντως οταν επεστρεφα ενα βραδυ απο γλυφαδα δεν περιμενα οτι θα στουκαρω με πολλα αλλα επειδη το ειχα σκεφτει στην επιλογη αυτοκινητου, δεν τις χαιρετισα τις βρυσουλες! Α, και ηταν ατυχημα που δεν μπορουσε να αποφευχθει αφου ημουν σε κεντρικο και παραβιαστηκε προτεραιοτητα
Tι αμάξι έχεις, αν επιτρέπεται; Δηλαδή πιστεύεις ότι αν ήσουν με ένα άλλο αυτοκίνητο πχ RX8 ή CLK θα είχες σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρότερα; Αν μπορούσες να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τις συνθήκες του συμβάντος, θα μπορούσα να καταλάβω αυτό που λες. Σίγουρα υπάρχουν αυτοκίνητα ασφαλέστερα από άλλα, παρ'όλα αυτά νομίζω πως πρώτο μέλημά σου πρέπει να είναι να μην τρακάρεις, παρά να προστατευτείς αφού τρακάρεις.
Φιλικά.[/i] -
Έχω οδηγήσει το RX-8 (για κάμποση ώρα) και το WRX (για ελάχιστα), συνεπώς έχω περιορισμένη προσωπική εμπειρία και από τα δύο. Για το forester δεν έχω άποψη αφού δεν έχω μπει καν ώς επιβάτης σε αυτό.
Λοιπόν ... Παρά τις επιφυλάξεις μου για την αξιοπιστία, την κατανάλωση και γενικότερα την ειδική μεταχείριση που απαιτεί ο Renesis, θα διάλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το RX-8 (σε σχέση με το WRX).
Οι λόγοι? Οδική συμπεριφορά (στο στεγνό), αίσθηση 'ολικής ποιότητας', εξαιρετικής εργονομίας και πολυτελέστατο κοκπιτ (δεν είναι υπερβολή αυτό), βελούδινη ποιότητα κύλισης, 'μυστηριώδης' και απίστευτα εθιστικός ήχος κινητήρα, 'επικοινωνία' με τον οδηγό, εξαιρετικό τιμόνι και σαζμάν, σπανιότητα ... και τέλος ... κι ας ακουστεί ξενέρωτο ... μια περίεργη αίσθηση οικειότητας και θαλπωρής που σου δημιουργεί το αυτοκίνητο από το πρώτο λεπτό που θα το οδηγήσεις ...
Και κάτι ακόμα ... το απλό WRX ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το STi ... πρόκειται για τελείως διαφορετικά σε αίσθηση και δυνατότητες αυτοκίνητα. Κατά τη γνώμη μου το απλό wrx είναι ένα διαφημιστικό τερτίπι της Subaru που εκεμεταλεύεται εμπορικά τοv 'μύθο' που δημιούργησε η παρουσία της στο WRC πουλώντας ένα αυτοκίνητο όχι αντάξιο του μύθου αυτού ... Άν ήθελα Impreza θα σκιζόμουνα ώστε να βρώ τον τρόπο να αγοράσω το STi και όχι το απλό WRX ...
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου το απλό wrx είναι ένα διαφημιστικό τερτίπι της Subaru που εκεμεταλεύεται εμπορικά τοv 'μύθο' που δημιούργησε η παρουσία της στο WRC πουλώντας ένα αυτοκίνητο όχι αντάξιο του μύθου αυτού ... Άν ήθελα Impreza θα σκιζόμουνα ώστε να βρώ τον τρόπο να αγοράσω το STi και όχι το απλό WRX ...Επειδή έχω φάει απίστευτες ώρες πιο παλιά με wrx την διαδρομή Π.Φάληρο - Σούνιο, πίστεψε με κάνεις μεγάλο λάθος......
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου το απλό wrx είναι ένα διαφημιστικό τερτίπι της Subaru που εκεμεταλεύεται εμπορικά τοv 'μύθο' που δημιούργησε η παρουσία της στο WRC πουλώντας ένα αυτοκίνητο όχι αντάξιο του μύθου αυτού ... Άν ήθελα Impreza θα σκιζόμουνα ώστε να βρώ τον τρόπο να αγοράσω το STi και όχι το απλό WRX ...
Επειδή έχω φάει απίστευτες ώρες πιο παλιά με wrx την διαδρομή Π.Φάληρο - Σούνιο, πίστεψε με κάνεις μεγάλο λάθος......
Δεν λέω ότι το αυτοκίνητο είναι κακό ή αργό (για την κατηγορία του και τα λεφτά του) ... Λέω ότι η απλή έκδοση του WRX είναι σαφώς κατώτερη του μύθου που έχει δημιουργηθεί γύρω από τα Impreza ... Δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου από το αυτοκίνητο, όμως το γεγονός ότι σε δοκιμή στις Σέρρες οι 4τροχοί το θεώρησαν κατώτερο του κυριλέ Audi S3 για το περιβάλλον της πίστας σίγουρα σημαίνει κάτι ... Πάντως σε επίπεδο συνολικής οδηγικής αίσθησης, για μένα, το απλό WRΧ υστερεί κατά πολύ του RX8 (από πλευράς απτής ποιότητας κατασκευής, ομορφιάς, σχεδιασμού, εξοπλισμού και εργονομίας δεν υπάρχει κάν σύγκριση ... το RX8 βρίσκεται στην δική του κλάση ...)
-
Αν είσαι 'γαμπρός' παίρνεις S3 ή RX8
Αν είσαι 'στροφάκιας' παίρνεις WRX ή EVOΑπλό είναι...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν είσαι 'γαμπρός' παίρνεις S3 ή RX8
Αν είσαι 'στροφάκιας' παίρνεις WRX ή EVOΑπλό είναι...
Σωστος ο sado!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν είσαι 'γαμπρός' παίρνεις S3 ή RX8
Αν είσαι 'στροφάκιας' παίρνεις WRX ή EVOΑπλό είναι...
Define 'γαμπρός'
-
Που πας γαμπρός με αυτό το μαλλί;;;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Που πας γαμπρός με αυτό το μαλλί;;;;Και όμως....
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν είσαι 'γαμπρός' παίρνεις S3 ή RX8
Αν είσαι 'στροφάκιας' παίρνεις WRX ή EVOΑπλό είναι...
Big mistake!
Στις στροφές είναι που χαίρεσαι το RX-8, ενώ σε όνομα η Mazda δεν έχει καμία σχέση με την Audi από πλευράς 'κύρους'
-
Λογικα μαλλον RX8 αφου εχει φτηνοτερη ασφαλεια, λιγοτερα τελη κυκλοφοριας απο τα αλλα δυο, κι ας εχει καπως υψηλοτερη καταναλωση. Τα αλλα δυο εχουν ετσι κι αλλιως ηψηλη καταναλωση και ασφαλεια και τελη κυκλοφοριας.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν είσαι 'γαμπρός' παίρνεις S3 ή RX8
Αν είσαι 'στροφάκιας' παίρνεις WRX ή EVOΑπλό είναι...
Big mistake!
Στις στροφές είναι που χαίρεσαι το RX-8,
Μια ημέρα θα νοικιάσουμε ένα WRX και θα πάμε μια βόλτα μέχρι το Σούνιο. Μετά απο αυτό έλα πες μου αν είναι καλό το mazda στις στροφές.
-
Ikar, τί να ψηφίσω ?
RX-8, λόγω περίσσειας τεχνολογίας
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μια ημέρα θα νοικιάσουμε ένα WRX και θα πάμε μια βόλτα μέχρι το Σούνιο. Μετά απο αυτό έλα πες μου αν είναι καλό το mazda στις στροφές.
Δεν χρειάζεται, έχω πάει Απλώς δίπλα στο WRX είχε και κάτι γραμματάκια STi
Διαφορετική φιλοσοφία σίγουρα, αλλά στο Σούνιο κάπως έτσι ήμουν
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Άμα είναι να σκέφτεσαι πως θα στουκάρεις με τόσα ωστε να σε απασχολεί αυτό... έχετε γεια βρυσούλες. . . . .
Κανένα δε με τρελαίνει, αλλά θα έπαιρνα μάλλον το RX8, Για λόγους ομορφιάς. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, το Impreza έχει πολλά πλεονεκτήματα εναντι του Μάζντα. Γενικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το ένα αμάξι με το άλλο. . .Εγω παντως οταν επεστρεφα ενα βραδυ απο γλυφαδα δεν περιμενα οτι θα στουκαρω με πολλα αλλα επειδη το ειχα σκεφτει στην επιλογη αυτοκινητου, δεν τις χαιρετισα τις βρυσουλες! Α, και ηταν ατυχημα που δεν μπορουσε να αποφευχθει αφου ημουν σε κεντρικο και παραβιαστηκε προτεραιοτητα
Tι αμάξι έχεις, αν επιτρέπεται; Δηλαδή πιστεύεις ότι αν ήσουν με ένα άλλο αυτοκίνητο πχ RX8 ή CLK θα είχες σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρότερα; Αν μπορούσες να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τις συνθήκες του συμβάντος, θα μπορούσα να καταλάβω αυτό που λες. Σίγουρα υπάρχουν αυτοκίνητα ασφαλέστερα από άλλα, παρ'όλα αυτά νομίζω πως πρώτο μέλημά σου πρέπει να είναι να μην τρακάρεις, παρά να προστατευτείς αφού τρακάρεις.
Φιλικά.[/i]Δεν καταλαβες τι θελω να πω.
Θεωρω τα rx-8 και clk πολυ καλα απο αποψη αφαλειας.
Απλα δε συμφωνω με τη λογικη 'αμα ειναι να σκεφτεσαι πως θα στουκαρεις...' γιατι απλουστατα δεν ξερεις ποτε θα σου τυχει και επιπλεον ειναι πολλες οι φορες που οσο και να προσεχεις δεν μπορεις να κανεις τιποτα -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Που πας γαμπρός με αυτό το μαλλί;;;;Εγώ που έχω απελπιστικά λιγότερο μαλλί μπορώ να γραφτώ στους γαμπρούς?
-
PPP WRX ροκς !
-
To rx-8 μου αρέσει σχεδιαστικά, έχει πολύ καλό τιμόνι, καλύτερο εσωτερικό αλλά η κατανάλωση, η χαμηλή ροπή, ενοχλητικά προβληματάκια νεότητας και η ελειπής εξειδίκευση των Ελληνικών συνεργείων στις απαιτήσεις του renesis, χαρακτηρίζει την αγορά του ώς καπρίτσιο.
Τώρα ανάμεσα στις δύο Πλειάδες η επιλογή θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρη από την στιγμή που αποφασίσεις τί θέλεις. Το Forester έχει λίγο περισσότερη ροπή παραπλήσια ιπποδύναμη, πλουσιότερο εσωτερικό, μεγαλύτερες κλίσεις αλλά και μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες, δυστηχώς διπίστονα φρένα. Επίσης ο κινητήρας του δεν πάει τόσο ψηλά, τόσο εύκολα όσο του wrx(στο θέμα βελτίωσης).
Οσο για το wrx, που είναι και η επιλογή μου στην δημοσκόπηση σου, είναι σίγουρα το πιό γρήγορο από τα 3, το πιό απολαυστικό, αν ενδιαφέρεσαι για βελτιώσεις ο ουρανός είναι το όριο και έχει από τις καλύτερες κοινότητες κατόχων στην Ελλάδα που μπορούν να σε βοηθήσουν σε οτιδήποτε. Φυσικά αν υπάρχει δυνατότητα να υπερβείς το αρχικό σου ποσό και να πας στο sti θα είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά αν δεν μπορείς δεν πειράζει, πάλι γρήγορα θα πηγαίνεις. -
WRX γιατι:
-Εχει απιστευτα περιθωρια εξελιξης... Βαζεις μια εξατμιση και παιρνει 20-25 αλογα. Το δικο μου με εξατμιση και προγραμμα εβγαλε 230 αλογα στον τροχο.
-Η αισθηση ασφαλειας που εμπνεει, σε ολες τις συνθηκες, ειναι απιστευτη.
-Το πας οπως θελεις... Πραγματικα ρυθμισιμη οδικη συμπεριφορα, που συγχωρει λαθη.
-Μπορει να χρησιμοποιηθει σαν καθημερινο αυτοκινητο και παραλληλα να σε κανει να χαμογελας οποτε το πιεσεις σε στροφες.
-Εχει απιστευτα υψηλα ορια.
-
Το μοντελο 2005 που ερχεται αυτες τις μερες εχει πολλες βελτιωσεις, τοσο οσον αφορα την καμπινα επιβατων, οσο και τα μηχανικα μερη. Ειδικα η αναρτηση, η οποια εχει πλεον upside/down γονατα. Επισης, εχει ακομα πιο ακαμπτο πλαισιο, (Ισως ακουστω υπερβολικος αλλα δεν νομιζω οτι κυκλοφορουν πολλα αυτοκινητα σημερα με αναλογο πλαισιο), και καλυτερο τιμονι.
-
To αυτοκινητο ειναι τρομερα αξιοπιστο. Πραγματικα 'δεν καταλαβαινει τιποτα'.
-
Το δικτυο των ιδιοκτητων Impreza τοσο στο εξωτερικο οσο και στην Ελλαδα ειναι απιστευτα οργανωμενο και πραγματικα μπορεις να μαθεις τα παντα για το αυτοκινητο σου διαβαζοντας ενα forum. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το Αγγλικο http://www.scoobynet.co.uk.
Για οσους βιαστηκαν να κατηγορησουν το 'απλο' WRX οτι ειναι... διαφημιστικο τρυκ για να πουλησει η εταιρια, τους λεω απλα οτι το GT (το Impreza προηγουμενης γενιας) που ουσιαστικα 'εφτιαξε' τον 'θρυλο Impreza' ειχε αρχικα 'μολις' 211 αλογα.
Το STi ειναι απλα 'το κατι αλλο'. Παιζει σε αλλη κατηγορια και γι'αυτο ειναι ακριβοτερο. Απο την αλλη ομως, κατα τη γνωμη μου, δεν αποτελει 'σχολειο' αλλα πολεμικη μηχανη.
Το WRX ειναι σιγουρα προτιμοτερο για οσους δεν κατεχουν απο τετρακινηση και θελουν να... μαθουν. -
-
Λοιπον ειχα το WRX για 3 χρονια και 50 χιλιαδες χιλομετρα. Επισης εχω οδηγησει το Forester XT 2,5l πολλες φορες και με αυτοματο και με 5αρι. Το WRX ειναι οριακα πιο γρηγορο στην ευθεια απο το το Forester και πιο γρηγορο στις στροφες. Και τα δυο ειναι βελτιωσιμα μεχρι αηδιας χωρις υπερβολικα λεφτα. Το RX8 ειναι κουκλα σουλουπι (και το αυτο εχοντας ζησει με το WRX bug eye) και παει πολυ ομορφα. Το οτι ειναι πισωκινητο ειναι ενα plus αλλα οχι deal brεaker. Το εχω οδηγησει και μαλιστα γρηγορα και ειχε πολυ πλακα. Που πιο ανετο απο το WRX αλλα δεν αισθανθηκε τοσο γρηγορο (το WRX μου δεν ηταν μαμισιο οποτε δεν ξερω).
Αν ριξουμε και το νεοκυκλοφορησαν 2005 STi 2,5l με το εξαρι κιβωτιο συγνωμη αλλα ειναι τελειως αλλο αυτοκινητο. Το μπροστινο μπλοκε και το κεντρικο διαφορικο σε συνεργασια με τα brembo το κανουν να στριβει και να φρεναρει καλυτερα. Οπως ειπα εχω οδηγησει και 350Ζ και Audi S4 (V8 ) και ναι μεν ειναι αιωνες μπροστα απο το STi σε εσωτερικο και κομφορ σε αποδοση to STi ειναι φοβερο. Τωρα βεβαια εχω παει γρηγορη βολτα με EVO VIII με αγωνιστικο φτειαξιμο (οπου ανακαλυψα οτ πρεπει να υπαρχει και θεος )και μετα με το EVO MR και το 05 STi και φυσικα το STi ηταν τριτο.
Να και η φωτο του Εβο.
Νικος
"Τριλήμματα" των 40Κ ευρώ