-
Το 2009 ο Λάμπρος Αθανασούλας κατέκτησε την 1η θέση στον κόσμο στο Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC, επικρατώντας ανάμεσα σε 15 πληρώματα και φέτος όνειρο μας είναι ακόμα μια συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, αυτήν τη φορά στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Θέλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα , ελπίζοντας πως θα μπορέσουμε και πάλι να βγάλουμε την Ελλάδα έξω από τα σύνορά της με μια συμμετοχή με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC.
Έχοντας ήδη εξασφαλίσει την διαθεσιμότητα ενός 'εργοστασιακού' αυτοκίνητου προδιαγραφών WRC, καθώς και μέρος του απαιτούμενου ποσού από χορηγίες, ζητάμε την βοήθεια σας για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η ώρα έφτασε και σας χρειαζόμαστε δίπλα μας, για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Στηρίξτε το ελληνικό πλήρωμα στην προσπάθειά του για διάκριση στον εθνικό μας αγώνα!
Η κίνηση αυτή αν και πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει στο παρελθόν υιοθετηθεί με επιτυχία από οδηγούς αγώνων στο εξωτερικό όπως ο Roman Kresta από την Τσεχία και πολύ πρόσφατα από τον Σουηδό PG Andersson ο οποίος με αυτόν τον τρόπο εξασφάλισε την συμμετοχή του με αυτοκίνητο WRC στον αγώνα της πατρίδας του.
Εάν πιστεύετε σε αυτή την προσπάθεια και επιθυμείτε να στείλετε την συνδρομή σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή pay pal επισκεφτείτε το http://www.athanassoulas.gr
Εναλλακτικά μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση στον λογαριασμό GR4902601950000940200283529 στην Τράπεζα EFG Eurobank γράφοντας το όνομα σας.
Εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο στείλτε μας τα στοιχεία σας μέσω email στο info@athanassoulas.gr ή fax 27440 69381.Εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας στο info@athanassoulas.gr ή τηλεφωνικά στο 6942 407601.
Σε περίπτωση που το απαιτούμενο ποσό για συμμετοχή με αυτοκίνητο WRC δεν συμπληρωθεί η συμμετοχή θα γίνει στην κατηγορία SWRC ενώ αν δεν συμπληρωθεί ούτε αυτό το ποσό όλες οι προσφορές θα επιστραφούν ακέραιες εντος 10ημερών από την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις.
Αγωνιστικό Βιογραφικό
Η πρώτη εμπλοκή του Λάμπρου Αθανασούλας στους αγώνες έγινε το 2002 όταν και κέρδισε τον διαγωνισμό ''Γίνε Πρωταθλητής'' των 4Τροχών. Το 2003 συμμετείχε και πάλι στην κατηγορία Α5, οπού και κέρδισε την κατηγορία στο Πρωτάθλημα και το Κύπελλο ασφάλτου, ενώ ταυτόχρονα εξασφάλισε και την δεύτερη θέση στην F3 για το πρωτάθλημα. Έκτοτε έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το 2006, σαν επίσημη ελληνική συμμετοχή (TEAM GREECE) κατέκτησε την πρώτη θέση στον κόσμο στο Fiesta Sporting Trophy στον αγώνα WRC της Γερμανίας. Το 2008 ως επίσημη ελληνική συμμετοχή και πάλι, κατέκτησε την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών στο Ράλι Ακρόπολις. Το 2009 κέρδισε την πρώτη θέση στον κόσμο στο Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC, και την όγδοη θέση στην γενική κατάταξη του αγώνα. Για αυτή του την επίδοση κέρδισε και το βραβείο Abu Dhabi Spirit of the Rally. Επίσης το 2009 κατέκτησε την πρώτη στο Ράλι της Ισπανίας στην κατηγορία R2. Την ίδια χρονία, ανακηρύχθηκε Αθλητής της Χρονίας στα βραβεία του περιοδικού STATUS. -
Το 2009 ο Λάμπρος Αθανασούλας κατέκτησε την 1η θέση στον κόσμο στο Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC, επικρατώντας ανάμεσα σε 15 πληρώματα και φέτος όνειρο μας είναι ακόμα μια συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, αυτήν τη φορά στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Θέλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα , ελπίζοντας πως θα μπορέσουμε και πάλι να βγάλουμε την Ελλάδα έξω από τα σύνορά της με μια συμμετοχή με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC.
Έχοντας ήδη εξασφαλίσει την διαθεσιμότητα ενός 'εργοστασιακού' αυτοκίνητου προδιαγραφών WRC, καθώς και μέρος του απαιτούμενου ποσού από χορηγίες, ζητάμε την βοήθεια σας για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η ώρα έφτασε και σας χρειαζόμαστε δίπλα μας, για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Στηρίξτε το ελληνικό πλήρωμα στην προσπάθειά του για διάκριση στον εθνικό μας αγώνα!
Η κίνηση αυτή αν και πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει στο παρελθόν υιοθετηθεί με επιτυχία από οδηγούς αγώνων στο εξωτερικό όπως ο Roman Kresta από την Τσεχία και πολύ πρόσφατα από τον Σουηδό PG Andersson ο οποίος με αυτόν τον τρόπο εξασφάλισε την συμμετοχή του με αυτοκίνητο WRC στον αγώνα της πατρίδας του.
Εάν πιστεύετε σε αυτή την προσπάθεια και επιθυμείτε να στείλετε την συνδρομή σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή pay pal επισκεφτείτε το http://www.athanassoulas.gr
Εναλλακτικά μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση στον λογαριασμό GR4902601950000940200283529 στην Τράπεζα EFG Eurobank γράφοντας το όνομα σας.
Εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο στείλτε μας τα στοιχεία σας μέσω email στο info@athanassoulas.gr ή fax 27440 69381.Εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας στο info@athanassoulas.gr ή τηλεφωνικά στο 6942 407601.
Σε περίπτωση που το απαιτούμενο ποσό για συμμετοχή με αυτοκίνητο WRC δεν συμπληρωθεί η συμμετοχή θα γίνει στην κατηγορία SWRC ενώ αν δεν συμπληρωθεί ούτε αυτό το ποσό όλες οι προσφορές θα επιστραφούν ακέραιες εντος 10ημερών από την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις.
Αγωνιστικό Βιογραφικό
Η πρώτη εμπλοκή του Λάμπρου Αθανασούλας στους αγώνες έγινε το 2002 όταν και κέρδισε τον διαγωνισμό ''Γίνε Πρωταθλητής'' των 4Τροχών. Το 2003 συμμετείχε και πάλι στην κατηγορία Α5, οπού και κέρδισε την κατηγορία στο Πρωτάθλημα και το Κύπελλο ασφάλτου, ενώ ταυτόχρονα εξασφάλισε και την δεύτερη θέση στην F3 για το πρωτάθλημα. Έκτοτε έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το 2006, σαν επίσημη ελληνική συμμετοχή (TEAM GREECE) κατέκτησε την πρώτη θέση στον κόσμο στο Fiesta Sporting Trophy στον αγώνα WRC της Γερμανίας. Το 2008 ως επίσημη ελληνική συμμετοχή και πάλι, κατέκτησε την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών στο Ράλι Ακρόπολις. Το 2009 κέρδισε την πρώτη θέση στον κόσμο στο Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC, και την όγδοη θέση στην γενική κατάταξη του αγώνα. Για αυτή του την επίδοση κέρδισε και το βραβείο Abu Dhabi Spirit of the Rally. Επίσης το 2009 κατέκτησε την πρώτη στο Ράλι της Ισπανίας στην κατηγορία R2. Την ίδια χρονία, ανακηρύχθηκε Αθλητής της Χρονίας στα βραβεία του περιοδικού STATUS. -
Το 2009 ο Λάμπρος Αθανασούλας κατέκτησε την 1η θέση στον κόσμο στο Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC, επικρατώντας ανάμεσα σε 15 πληρώματα και φέτος όνειρο μας είναι ακόμα μια συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, αυτήν τη φορά στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Θέλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα , ελπίζοντας πως θα μπορέσουμε και πάλι να βγάλουμε την Ελλάδα έξω από τα σύνορά της με μια συμμετοχή με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC.
Έχοντας ήδη εξασφαλίσει την διαθεσιμότητα ενός 'εργοστασιακού' αυτοκίνητου προδιαγραφών WRC, καθώς και μέρος του απαιτούμενου ποσού από χορηγίες, ζητάμε την βοήθεια σας για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η ώρα έφτασε και σας χρειαζόμαστε δίπλα μας, για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Στηρίξτε το ελληνικό πλήρωμα στην προσπάθειά του για διάκριση στον εθνικό μας αγώνα!
Η κίνηση αυτή αν και πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει στο παρελθόν υιοθετηθεί με επιτυχία από οδηγούς αγώνων στο εξωτερικό όπως ο Roman Kresta από την Τσεχία και πολύ πρόσφατα από τον Σουηδό PG Andersson ο οποίος με αυτόν τον τρόπο εξασφάλισε την συμμετοχή του με αυτοκίνητο WRC στον αγώνα της πατρίδας του.
Εάν πιστεύετε σε αυτή την προσπάθεια και επιθυμείτε να στείλετε την συνδρομή σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή pay pal επισκεφτείτε το http://www.athanassoulas.gr
Εναλλακτικά μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση στον λογαριασμό GR4902601950000940200283529 στην Τράπεζα EFG Eurobank γράφοντας το όνομα σας.
Εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο στείλτε μας τα στοιχεία σας μέσω email στο info@athanassoulas.gr ή fax 27440 69381.Εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας στο info@athanassoulas.gr ή τηλεφωνικά στο 6942 407601.
Σε περίπτωση που το απαιτούμενο ποσό για συμμετοχή με αυτοκίνητο WRC δεν συμπληρωθεί η συμμετοχή θα γίνει στην κατηγορία SWRC ενώ αν δεν συμπληρωθεί ούτε αυτό το ποσό όλες οι προσφορές θα επιστραφούν ακέραιες εντος 10ημερών από την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις.
Αγωνιστικό Βιογραφικό
Η πρώτη εμπλοκή του Λάμπρου Αθανασούλας στους αγώνες έγινε το 2002 όταν και κέρδισε τον διαγωνισμό ''Γίνε Πρωταθλητής'' των 4Τροχών. Το 2003 συμμετείχε και πάλι στην κατηγορία Α5, οπού και κέρδισε την κατηγορία στο Πρωτάθλημα και το Κύπελλο ασφάλτου, ενώ ταυτόχρονα εξασφάλισε και την δεύτερη θέση στην F3 για το πρωτάθλημα. Έκτοτε έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το 2006, σαν επίσημη ελληνική συμμετοχή (TEAM GREECE) κατέκτησε την πρώτη θέση στον κόσμο στο Fiesta Sporting Trophy στον αγώνα WRC της Γερμανίας. Το 2008 ως επίσημη ελληνική συμμετοχή και πάλι, κατέκτησε την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών στο Ράλι Ακρόπολις. Το 2009 κέρδισε την πρώτη θέση στον κόσμο στο Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία PWRC, και την όγδοη θέση στην γενική κατάταξη του αγώνα. Για αυτή του την επίδοση κέρδισε και το βραβείο Abu Dhabi Spirit of the Rally. Επίσης το 2009 κατέκτησε την πρώτη στο Ράλι της Ισπανίας στην κατηγορία R2. Την ίδια χρονία, ανακηρύχθηκε Αθλητής της Χρονίας στα βραβεία του περιοδικού STATUS. -
Ειδα το invite. Κατα καιρους εχει φανει οτι τετοιες ενεργειες μπορουν να βοηθησουν τους οδηγους να μαζεψουν το απαιτουμενο κεφαλαιο. Θα ηταν καλο να ξερουμε ισως ποιος ειναι ο στοχος σαν νουμερο και τι νουμερο εχει μαζευτει μεχρι τωρα. Ισως αυτο βοηθησει πολλους να δωσουν κατι παραπανω αν μπορουν. Επισης να μπει στην ενοτητα των αγωνων.
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Tha voithousate mia tetoia prospatheia?
Σωστά,
Αυτό είναι το πρόβλημα μας. Την εποχή η χώρα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, την εποχή που χιλιάδες συμπολίτες μας δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει αύριο, το παιδί του κολλεγίου, αφού έχει βαρεθεί όλες τα πανάκριβα αμάξια που έπαιρνε με τα λεφτά του μπαμπά, πήγε στα αγωνιστικά τώρα θέλει να βρει κορόιδα να του πληρώσουν το αγωνιστικό του πλήν των χορηγών. Και όλα αυτά για να ενα σπορ που προωθεί την κατανάλωση του αυτοκινήτου σε μία χώρα που δεν εξάγει ούτε μπουζοκαλώδιο...
Η φράση 'κοίτα γύρω σου' σου λέει τίποτα? Η φράση μήπως 'εδώ ο κόσμος καίγεται και το ζουμί χτενίζεται'?
Μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος που έχει πολλά λεφτά ο μπάμπας μπορεί να κάνει ντόλτσε βίτα. Αλλά ρε φούστη μου, μην προκαλείς κιόλας βάζοντας λογαριασμό σαν να μαζεύεις λεφτά για τα άπορα παιδάκια και μάλιστα σε καιρό κρίσης...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
το παιδί του κολλεγίου, αφού έχει βαρεθεί όλες τα πανάκριβα αμάξια που έπαιρνε με τα λεφτά του μπαμπά, πήγε στα αγωνιστικά τώραΚαμία σχέση ο αθανασούλας με όλα αυτά...
-
ειναι γιος του γνωστου αθανασουλα της altec?
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Tha voithousate mia tetoia prospatheia?
Σωστά,
Αυτό είναι το πρόβλημα μας. Την εποχή η χώρα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, την εποχή που χιλιάδες συμπολίτες μας δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει αύριο, το παιδί του κολλεγίου, αφού έχει βαρεθεί όλες τα πανάκριβα αμάξια που έπαιρνε με τα λεφτά του μπαμπά, πήγε στα αγωνιστικά τώρα θέλει να βρει κορόιδα να του πληρώσουν το αγωνιστικό του πλήν των χορηγών. Και όλα αυτά για να ενα σπορ που προωθεί την κατανάλωση του αυτοκινήτου σε μία χώρα που δεν εξάγει ούτε μπουζοκαλώδιο...
Η φράση 'κοίτα γύρω σου' σου λέει τίποτα? Η φράση μήπως 'εδώ ο κόσμος καίγεται και το ζουμί χτενίζεται'?
Μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος που έχει πολλά λεφτά ο μπάμπας μπορεί να κάνει ντόλτσε βίτα. Αλλά ρε φούστη μου, μην προκαλείς κιόλας βάζοντας λογαριασμό σαν να μαζεύεις λεφτά για τα άπορα παιδάκια και μάλιστα σε καιρό κρίσης...
Travelman,μαλλον αντιμετωπίζεις τον μηχανοκινητο με λαθος τροπο.Βλεπεις νεαρους τεντυμπόυδες που τρεχουν με αμαξια,ενω δεν μπορεις να δεις οτι μιλαμε για κορυφαιου επιπέδου αθλητισμο στον οποίο παιρνουν μερος κορυφαιου επιπέδου αθλητες.
Η κλασικη αντιμετωπιση του χωρου όμως στην Ελλαδα,ειναι ακριβως αυτη.
Σιγουρα θα εβρισκες χιλιαδες Ελληνων ετοιμους να αγορασουν διαρκειας/φανελες/λαχεια για να υποστηριξουν την ποδοσφαιρικη ομαδα του χωριου τους,και σιγουρα θα βρεθούνε χιλιαδες ελληνες οι οποίοι θα θεωρούσανε ως μηδαμινης σημασιας μια παγκοσμιας εμβελειας Ελληνικη διακριση στον χωρο του μηχανοκινητου.Ελαχιστοι μαλιστα θα γνωριζουνε οτι το ραλυ Ακροπολις ειναι αγωνας του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ,που φιλοξενειται σταθερα στη χωρα μας για περισσοτερο απο 50 χρονιαΠαμε παρακατω.
Εγω προσωπικα δεν γνωριζω την οικονομικη κατασταση του Αθανασσουλα,και ειλικρινα δεν με ενδιαφερει να τη μαθω.Προπερσυ όμως,ο Αθανασσουλας μας προσφερε μια πρωτη θεση στο PWRC στον εθνικο μας αγωνα,την οποία πρωτη θεση την κερδισε ΑΞΙΑ απέναντι σε ξενους οδηγους που παντα θεωρουσαμε ως 'ημιθεους',πραγμα που για μενα ηταν η κορυφαια στιγμη του Ελληνικου μηχανοκινητου αθλητισμου,η τουλαχιστον μου διαφευγει αυτη τη στιγμη οτιδηποτε παρομοιας σημασιας.Αυτο μου δειχνει οτι ο ανθρωπος αυτος ειναι ενας μεγαλος αθλητης,και σιγουρα δεν ζηταει λεφτα για να κανει την ντολτσε-βιτα που φανταζεσαι.Εδω ειναι κανονικος παγκοσμιος και κορυφαιος αγωνας,και οχι κοντρα στα λιμανακια -
Άνοιξα το link νομίζοντας ότι θα διοργανωνόταν κάποιος αγώνας με έσοδα για κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό αλλά...
Τα σχόλια είναι περιττά. Δυστυχώς κάποιοι ζουν σε παράλληλο σύμπαν. -
Kαι γω θεωρω το donation αυτουυ του ειδους αστοχο..Καλυτερα να παρεμενε στο καλεσμα πραγματικων χορηγων..Θελω να παει καλα αλλα δυστηχως καποιος παραπανω αν και χονδροειδως τα λεει σωστα οποια και αν ειναι η οικονομικη επιφανεια του ικανοτατου κατα τα αλλα Αθανασουλα..
-
καταρχάς βλέπω πάλι πως ο κανόνας για τα greeklish έχει επιλεκτική εφαρμογή
Ontopic: Μία ερώτηση προς τον GINE που άνοιξε το τόπικ αυτό, γιατί να συνεισφερω οικονομικά στο συγκεκριμένο εγχείριμα? Ποιος είναι ο σκοπός και ποιό το όφελος?
Νομίζω είναι εύλογο το ερώτημα, με μία εύστοχη απάντηση ευχαρίστως να συνεισφέρω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
καταρχάς βλέπω πάλι πως ο κανόνας για τα greeklish έχει επιλεκτική εφαρμογή -
-
Για άλλη μια φορά η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση.Οι μισοί θα μπουν,θα το δουν,θα συμφωνήσουν και ίσως δώσουν κάτι.
Οι άλλοι μισοί θα μπουν,θα κράξουν και θα έχουν και δίκιο. Πριν από κάποιο καιρό θα ήμουν υπέρ ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Τώρα δεν ξέρω ειλικρινά.
@Hunter,
Αυτά όλα που έγραψες είναι σωστά.Απλά όπως και να το κάνουμε ο κόσμος έχει ταυτιστεί με το ποδόσφαιρο.Όλοι θα ήθελαν να δουν τον γιο τους να κάνει ντρίπλες αλλά κανείς να πηγαίνει τάπα στη Ριτσώνα.Θα μπορούσε όμως ο κ.Αθανασούλας όλα αυτά που εξηγείς εσύ να το κάνει ο ίδιος.Εδώ στις αγγελίες και δεν βάζουμε ένα ξερό link.Eσύ μπορεί να τον ξέρεις,αλλά κάποιοι δεν τον ξέρουν είτε σαν χαρακτήρα είτε το τι έχει πετύχει (μεγάλο ή μικρό).Φάουλ για μένα ο τρόπος και όχι τόσο η ιδέα. -
Ο χώρος είναι το λάθος (αντίλογος αντί αγώνων), όχι κάτι άλλο.
Αν απευθυνόταν μόνο σε όσους ασχολούνται με το ζήτημα, φαντάζομαι θα βρει ανταπόκριση. Από αυτούς που γουστάρουν το άθλημα, που γουστάρουν τον εν λόγω οδηγό κλπ. Σε μια γενική απεύθυνση λογικό είναι να ακούσει και το 'χεστήκαμε'.Κι εγώ αν γράψω εδώ κάντε μου donate να βγάλω ένα παιχνίδι στον υπολογιστή και να βγάλω λεφτά, θα μου πείτε 'πάνε να δεις αν ερχόμαστε'. Αν το κάνω στον τάδε χώρο των τάδε games, θα μαζέψω λεφτά [όπως έχουν κάνει άπειροι].
Λάθος απεύθυνση, κατ' εμέ, αλλά δεν υπάρχει λόγος και για κράξιμο.
-
Γιατι δεν πουλαει την Πορσε ο κ.Αθανασουλας; Ολο και κατι ψιλα θα πιασει...Πως το λενε το αλλο τοπικ; Λεφτας και μπρουκλης; Μπορουν καλλιστα να ενωθουν οι 2 ενοτητες.
-
Edit: Ιδού και το πλήρες κείμενο από το Web site:
http://www.athanassoulas.gr/4/36/
ΝΑΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Αυτό πιστεύουμε και για αυτό προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Δύο χρόνια μετά την επιτυχία του 2009 αναμενόμενα η σκέψη είναι μία: η επανάληψη της! Αν όχι στον ίδιο βαθμό, σίγουρα σε επίπεδο που και πάλι θα μπορέσει να αναδείξει τη χώρα μας στο παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα.
Το Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε στο ημερολόγιο του WRC και όνειρο μας είναι ακόμα μια συμμετοχη στον εθνικό μας αγώνα, αυτήν τη φορά στην κορυφαία κατηγορία του Πρωταθλήματος.
To 2009 ο Λάμπρος Αθανασούλας κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία PWRC, επικρατώντας ανάμεσα σε 15 πληρώματα με σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία σε αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Φέτος θέλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα , ελπίζοντας πως θα μπορέσουμε και πάλι να βγάλουμε την Ελλάδα έξω από τα σύνορά της με μια συμμετοχή με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC.
Η ώρα έφτασε και σας χρειαζόμαστε δίπλα μας, για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Στηρίξτε το ελληνικό πλήρωμα στην προσπάθειά του για διάκριση στον εθνικό μας αγώνα!
Έχοντας ήδη εξασφαλίσει την διαθεσιμότητα ενός 'εργοστασιακού' αυτοκίνητου προδιαγραφών WRC, καθώς και μέρος του απαιτούμενου ποσού απο χορηγίες, ζητάμε την βοήθεια σας για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Πατήστε εδώ εαν πιστεύετε σε αυτή την προσπάθεια και επιθυμείτε να στείλετε την συνδρομή σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή pay pal.Εναλλακτικά μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση στον λογαριασμό GR4902601950000940200283529 στην Τράπεζα EFG Eurobank γράφοντας το όνομα σας.
Εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο στείλτε μας τα στοιχεία σας μέσω email στο info@athanassoulas.gr ή fax 27440 69381.
Εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας στο info@athanassoulas.gr ή τηλεφωνικά στο 6942 407601.
Σε περίπτωση που το απαιτούμενο ποσό για συμμετοχή με αυτοκίνητο WRC δεν συμπληρωθεί η συμμετοχή θα γίνει στην κατηγορία SWRC ενω αν δεν συμπληρωθει ούτε αυτο το ποσό όλες οι προσφορες θα επιστραφούν ακέραιες εντος 10ημερών απο την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις.
Υπάρχει και αντίστοιχο διεθνές προηγούμενο:
http://www.rallysportlive.com/2011/01/p-g-andersson-to-debut-in-ford-fiesta-rs-world-rally-car/
Andersson won the inaugural FIA Super 2000 World Rally Championship (S-WRC) round at last year’s event and finished tenth overall. However, his desire to return to Rally Sweden this year was looking highly unlikely until supporters helped donate funds which secured his entry.
The 30-year-old Swede is due to test Ford’s all-new challenger on Monday 7 February and fellow countryman Emil Axelsson will join Andersson as his co-driver.
P-G Andersson said:
“I’d like to say a huge thank you to everybody who has helped put this project together – without their support I couldn’t have raised enough money to compete in Sweden. I really enjoyed driving the Ford Focus RS WRC last year and it feels such a privilege to be able to try out the new Ford Fiesta RS WRC on my home event. The support I have in Sweden from my fans is just incredible. I’ve got no fixed plans in the WRC after Sweden but I’m delighted to be a part of the first ever event with the next generation of World Rally Cars.”http://www.rallybuzz.com/fans-spiritoftherally-sweden/
The 2011 Rally Sweden Abu Dhabi Spirit of the Rally Award was collected by P-G Andersson on behalf of his fans who raised funds to enable him to compete.
The Swedish driver received over 400 donations from his fan club after details were circulated on Facebook.
Πέραν τούτου λίγη ευγένεια δε βλάπτει... Οταν ολόκληρος Ολυμπιακός ζητάει από τους οπαδούς του συνεισφορά με SMS κτλ. για να επιζήσουν οι ερασιτεχνικές ομάδες (= να πληρωθούν συμβόλαια παικτών κτλ. 'επαγγελματικές' δραστηριότητες) δε βλέπω γιατί κάποιος Ελληνας με ταλέντο και διεθνείς διακρίσεις, απλά δεν κλωτσάει το τόπι αλλά σε άλλο σπορ, αν μη τι άλλο σχετικότερο με το παρόν forum, να μη ζητήσει κάτι ανάλογο. Οποιος δεν ενδιαφέρεται δε συμμετέχει, οι ειρωνείες τι προσθέτουν ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ είμαι απόλυτα σύμφωνος με την διαδικασία αυτή και με χαρά θα προσφέρω τον οβολό μου. Τι διαφορά έχει από τα (πεταμένα για εμένα λεφτά) που δίνει κάποιος για μια θέση διάρκειας στο μπάσκετ ή στο ποδόσφαιρο ?Μόνο που στο διαρκείας πας και βλέπεις την ομάδα, δηλαδή αγοράζεις κάτι για τα λεφτά που δίνεις.
GINE σκέφτηκες το ενδεχόμενο να στοχεύσεις σε 10 πχ συγκεκριμένα άτομα (γιατί όχι τον sv2 πχ) που θα έδιναν κατιτίς παραπάνω αλλά θα είχαν το πρόσωπο τους (ή το όνομα τους ή ότι άλλο γούσταραν) πάνω στο αμάξι σου; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μόνο που στο διαρκείας πας και βλέπεις την ομάδα, δηλαδή αγοράζεις κάτι για τα λεφτά που δίνεις.Μπορεί και στην περίπτωση του GINE να υπάρξει κάτι έξτρα, πχ. συνοδήγηση κατά το shakedown ή κάπου εκεί κοντά, guest προσκλήσεις για τον αγώνα κοκ.
Αυτοί με την αφεντομουτσουνάρα τους πάνω στο αυτοκίνητο λέγονται 'χορηγοί' και σίγουρα ο GINE ξέρει πως να τους προσεγγίσει Αυτό που (προσπαθεί να...) κάνει είναι μια άλλη προσέγγιση (δες τι έγραψα για τον P.G.Andersson στην προηγούμενη σελίδα)
-
Γιατι??? Ντροπή είναι?
Rally driver support for Acropolis Rally