-
Το έβαλα και στο 'Ψαχνω για...'
Το βάζω κι εδώ :Ψάχνω μοτερ 2.0 ltr για Fiat 124 Spider.
Μου είπαν ότι κάνει από 131, 132 & Lancia Beta, οπως και Ritmo 125 αλλά δεν είμαι και σίγουρος
Ας με διαφωτίσουν οι μακαρονοφιλοι -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, από Τρίτη αρχίζει το κυνήγι!
-
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Το έβαλα και στο 'Ψαχνω για...'
Το βάζω κι εδώ :Ψάχνω μοτερ 2.0 ltr για Fiat 124 Spider.
Μου είπαν ότι κάνει από 131, 132 & Lancia Beta, οπως και Ritmo 125 αλλά δεν είμαι και σίγουρος
Ας με διαφωτίσουν οι μακαρονοφιλοι124 spider, Lancia Beta, 131, 132, Ritmo 125-130 όλα κάνουν, με την έννοια ότι χωράνε γιατί ο κορμός είναι ίδιος. Κάθε ένα απο αυτά, ανάλογα με το μοντέλο που έμπαινε, έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους και ζιγκλέρ καρμπυρατέρ. Σε κάποια απο αυτά αλλάζει και το βολάν. Νομίζω ότι αν είναι απο Beta έχει διαφορετική εισαγωγή.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Ας το ποστάρω κι εδώ μπας και το δει κανένας γνώστης των Φίατ:Ψάχνω για αμορτισέρ - ελατήρια για Φίατ 124 AC Sport Coupe του 1967.
Είναι ήδη χαμηλωμένο και θέλω να το επαναφέρω στο εργοστασιακό ύψος, άρα η λύση της Spax αποκλείεται. Εντόπισα Κόνι κίτρινα ρυθμιζόμενα, αλλά και κάτι μαλακότερο δεν θα με χαλούσε Δυστυχώς δεν βγαίνουν Koni Classic.
Όπως καταλάβατε, το σημαντικότερο πρόβλημα είναι τα ελατήρια.
Ευχαριστώ.
Αν δεν κανω λαθος,φοραγε ακριβως τα ιδια με το σπαιντερ..:
http://www.spider-point.com/alben/show_ ... =594&nr=16
http://www.spider-point.com/alben/show_ ... =588&nr=21 -
Κάτι τέτοιο θέλεις δηλαδή.....
http://cgi.ebay.co.uk/SPAX-PSX-ADJ-SHOC ... 3efbd20607
Λίγο ακριβά αλλά αμα δε βρίσκεις...
-
Δεν ήθελα να καταλήξω στα Spax γιατί είναι χαμηλώματος, αλλά αν δεν βρεθεί κάτι άλλο... Άλλωστε μη νομίζεις ότι τα κίτρινα Κονι με πατέντα ελατήρια θα βγουν φτηνότερα...
-
με την ιταλικη μπανανα σου μαθαμε και καινουργιες λεξεις¨: παρατιμονο, πως λεμε παραπαιδεια παραφιλολογια κλπ
-
Γηράσκεις αεί διδασκόμενος! Και μην ξεχνάς ότι τα μωρά σου βρίσκονται σε παραμπανάνια περιοχή!
Και για να μην είμαστε εντελώς , παρατίμονο για 124 δεν υπάρχει πουθενά, υπάρχουν όμως κιτ ανακατασκευής. Ευτυχώς εδώ δεν χρειαστήκαμε ούτε αυτό...
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Γηράσκεις αεί διδασκόμενος! Και μην ξεχνάς ότι τα μωρά σου βρίσκονται σε παραμπανάνια περιοχή!Και για να μην είμαστε εντελώς , παρατίμονο για 124 δεν υπάρχει πουθενά, υπάρχουν όμως κιτ ανακατασκευής. Ευτυχώς εδώ δεν χρειαστήκαμε ούτε αυτό...
Παρατιμονο αν εχεις το damper type με λαδι που φοραγαν τα spider τοτε μονο στην Αμερικη αλλα πολλοι τα αλλαζαν με το ζητα που φορανε τα απλα 124 με λαστιχακια η ακομη ρουλεμανατο πιο ελαφρυ και τα 2 υπαρχουν ακομη σε λιγα μαγαζια εδω γιατι ειναι ιδια με lada
-
Αν ενθυμουμαι καλά έχει και κρεμαγιέρα κοντή με λιγότερα δόντια?
-
Έχει αυτό με το λάδι. Ευτυχώς ανακατασκευάστηκε γιατί δεν ήμουν σίγουρος αν οι άλλοι τύποι 'κάθονταν' ακριβώς.
Για την κρεμαγιέρα δεν ξέρω.
-
Κρεμαγιερα σε 124 μονο μετατροπη χρησιμοποιωντας εξαρτηματα απο 131 αλλα θελει δουλεια για να ταιριαξουν στην γεφυρα .
Κρεμαγιερα δεν εχει το 124 παρα μονο το pininfarina volumex και μια τελευταια εκδοση του Seat 124!!! που κυκλοφορεισαι στην Ισπανια σαν taxi .Ο ατερμονας του 124 ειναι σχετικα γρηγορος 2.5 στροφες απο ακρη σε ακρη αλλα βαρυς.
Αληθεια οσοι με 124 ποσο βαρυς ειναι ο ατερμονας ,υπαρχει κανενας τροπος να ελαφρωσει λιγο το τιμονι τι γωνια caster θα βοηθουσε? -
Πράγματι, ατέρμονα έχει και γενικά το σύστημα είναι βαρύ - ευτυχώς το τιμόνι είναι μεγάλο.
Από την άλλη, δε θα έπαιζα με τις γωνίες. Βελτιώνεις κάτι και χαλάς κάτι άλλο.Όσο για τα αμορτισέρ του coupe, πράγματι γιατί δεν ψάχνετε στα ανταλλακτικά των spider, όπου τα πάντα αφθονούν;
-
Τα αμορτισέρ δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα (κοινώς: βρέθηκαν 2-3 λύσεις) όσο τα ελατήρια (κοινώς: λύση από Λάντα απορρίφθηκε, εξετάζονται άλλα σενάρια όπως από 124 Special-T).
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Τα αμορτισέρ δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα (κοινώς: βρέθηκαν 2-3 λύσεις) όσο τα ελατήρια (κοινώς: λύση από Λάντα απορρίφθηκε, εξετάζονται άλλα σενάρια όπως από 124 Special-T).Tα ελατηρια του coupe με τα ελατηρια του Special T δεν ειναι ιδια .Μετρα καταρχην ποσες σπειρες ειναι τα δικα σου και ποσο υψος... στα Special T ειναι 9 στροφες περιπου με μηκος γυρω στα 36 εκ .Tου coupe πρεπει να ειναι 7.5 σπειρες και περιπου 31 εκ τα εμπρος. Αρα το αυτοκινητο σου θα ψηλωσει .Επισης το παχος καθε σπειρας πρεπει να μετρηθει και να μην ξεφυγεις πανω απο + 0.5 mm γιατι τοτε σκληραινει αισθητα .
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Πράγματι, ατέρμονα έχει και γενικά το σύστημα είναι βαρύ - ευτυχώς το τιμόνι είναι μεγάλο.
Από την άλλη, δε θα έπαιζα με τις γωνίες. Βελτιώνεις κάτι και χαλάς κάτι άλλο.Το τιμονι ειναι 33εκ με πιο χοντρη στεφανη απο το εργοστασιακο που ειναι ομως πιο μεγαλης διαμετρου. Το caster οπως το μετρησα ειναι 4 μοιρες θετικο ενω το manual δινει 3.30 μοιρες , μπορει τετοια διαφορα στην caster να σκληραινει αισθητα το τιμονι ?
-
Όχι, αλλά θα μπορούσε να το κάνει το κάμπερ, αν είναι αρνητικό. Το έχεις δεί?
(Να υποθέσω ότι η κάστερ μετρήθηκε σε ευθυγράμμιση?).Επίσης άλλες ζάντες (διαφορετικό όφφσετ), καθώς και φαρδύτερα λάστιχα παίζουν κι αυτά το ρόλο τους.
Φυσικά ό,τι και να διορθώσεις μην περιμένεις να γυρίζεις το τιμόνι με το ένα δάχτυλο σε επιτόπιους ελιγμούς...αυτά τα αυτοκίνητα δεν ήταν φτιαγμένα για να παρκάρονται, όπως τα σημερινά. -
Ο χρήστης tiaf έγραψε:
Τα αμορτισέρ δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα (κοινώς: βρέθηκαν 2-3 λύσεις) όσο τα ελατήρια (κοινώς: λύση από Λάντα απορρίφθηκε, εξετάζονται άλλα σενάρια όπως από 124 Special-T).
Tα ελατηρια του coupe με τα ελατηρια του Special T δεν ειναι ίδια. Μέτρα καταρχην ποσες σπειρες ειναι τα δικα σου και ποσο υψος... στα Special T ειναι 9 στροφες περιπου με μηκος γυρω στα 36 εκ .Tου coupe πρεπει να ειναι 7.5 σπειρες και περιπου 31 εκ τα εμπρος. Αρα το αυτοκινητο σου θα ψηλωσει .Επισης το παχος καθε σπειρας πρεπει να μετρηθει και να μην ξεφυγεις πανω απο + 0.5 mm γιατι τοτε σκληραινει αισθητα .
Επιβεβαιώνω τα γραφόμενά σου, μετά από μαιλ που έλαβα από τον Ιταλό παλιατζή. Ο άνθρωπος έκατσε και τα μέτρησε με βάση τις διαστάσεις που του είχα δώσει.
Ανακεφαλαίωση: ελατήρια κανονικού ύψους κατασκευάζει μόνο η Αυστραλέζικη King Springs, ενώ στοκ από Fiat δεν φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα. Χαμηλώματος φτιάχνουν πολλοί, όπως η Spax, η Vogtland και η Avo.
Οι διαστάσεις των εργοστασιακών είναι οι εξής:
ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ
Σπείρες: 7.5
Διάμετρος ελατηρίου: 1.25cm
Μήκος (ασυμπίεστο): 34.4cmΠΙΣΩ
Σπείρες: 7
Διάμετρος ελατηρίου: 1.18cm
Μήκος (ασυμπίεστο): 41.5cmΔεν μπορεί, και κάποιο άλλο Φίατ θα φόραγε τα ίδια...
-
παιζει πολυ μεγαλο ρολο η ρυθμιση του παρατιμονου(ζητα) στο ποσο ελαφρυ θα ειναι το τιμονι.Βιδωμα του παξιμαδιου του παρατιμονου με το ενα χερι,ενω με το αλλο κουνας το παρατιμονο πανω-κατω ελεγχωντας τον τζογο.Μολις νιωσεις να μην εχει καθολου τζογο το αφηνεις και βαζεις την κοπιλια/ασφαλεια.Οταν θα το μονταρεις φροντισε να ειναι μεσα στο γρασσο τα πλαστικα,και απο την μεσα μερια που περναει ο πυρος,και απο την εξω μερια εκει που ακουμπανε τα πλαστικα στο σωμα του παρατιμονου.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Τα αμορτισέρ δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα (κοινώς: βρέθηκαν 2-3 λύσεις) όσο τα ελατήρια (κοινώς: λύση από Λάντα απορρίφθηκε, εξετάζονται άλλα σενάρια όπως από 124 Special-T).
Ανακεφαλαίωση: ελατήρια κανονικού ύψους κατασκευάζει μόνο η Αυστραλέζικη King Springs, ενώ στοκ από Fiat δεν φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα. Χαμηλώματος φτιάχνουν πολλοί, όπως η Spax, η Vogtland και η Avo.
Οι διαστάσεις των εργοστασιακών είναι οι εξής:
ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ
Σπείρες: 7.5
Διάμετρος ελατηρίου: 1.25cm
Μήκος (ασυμπίεστο): 34.4cmΠΙΣΩ
Σπείρες: 7
Διάμετρος ελατηρίου: 1.18cm
Μήκος (ασυμπίεστο): 41.5cmΔεν μπορεί, και κάποιο άλλο Φίατ θα φόραγε τα ίδια...
Για να καταλαβουμε. Απο σπαιντερ δεν κανουν δηλαδη?? Αν ναι,γιατι δεν παραγγελνεις απο την spider-point π.χ?
Δηλαδη αυτα, http://www.spider-point.com/alben/show_ ... =594&nr=16 ,και αυτα http://www.spider-point.com/alben/show_ ... =588&nr=21 ,με τιμες αντιστοιχα 2χ61.64 ευρω για τα μπροστα και 2χ66.19 για τα πισω ( http://www.spider-point.com/alben/show_ ... =568&nr=-2 )Και οχι αυτα που ειναι χαμηλωματος και στοιχιζουν 217.66 ευρω η τετραδα http://www.spider-point.com/alben/show_ ... d=591&nr=8
Οσον αφορα στο τιμονι,κατι απο αυτα ψαχνεις μαλλον http://www.spider-point.com/alben/show_ ... =573&nr=17 ,οποτε δες την αντιστοιχη τιμη.
Σημειωση:Κατα πασα πιθανοτητα τα μηχανικα μεταξυ κουπε και σπαιντερ ειναι ακριβως ιδια,αν και στο σχεδιο φαινονται τα ελατηρια με περισσοτερες σπειρες απο το κανονικο-προφανως η ζωγραφια δεν ειναι ακριβης
fiat classic