-
Απλά αντί να μπει η μούρη μέσα απο τον κώλο του μπροστά, θα μπει πιο μέσα ο κώλος ο δικός σου... Και αυτό ίσως να είναι χειρότερο για το αμάξι.
-
ναι αλλά ίσως αποφύγω μηχανική ζημιά στο μούρη-κώλο
-
Σε αυτές τις περιπτώσεις κοιτάς να σώσεις τον εαυτό σου οπότε πατάς μόνο ελαφρά το φρένο ώστε η ώση από πίσω να είναι όσο το δυνατό πιο μικρή γίνεται και να γλιτώσεις το αυχενικό. Επίσης , για τον ίδιο λόγο ίσως και οι ζημιές να είναι λιγότερες αν και θα ειναι μπρος πίσω.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
δεν γνωρίζουν οι νέοπεςστο θέμα μας τώρα:
έστω ότι βλέπω ένα αμάξι από πίσω να έρχεται καταπάνω μου με μικρή ταχύτητα κι εγώ είμαι σταματημένος και δεν έχω πουθενά να πάω, θα αλλάξει κάτι αν πατήσω φρένο και τραβήξω χειρόφρενο για να μην με σπρώξει στον μπροστά ή θα γίνει ζημιά στο σύστημα πέδησης ;
Φρένο, χειρόφρενο (και άγκυρα αν έχεις) κλείνεις τα μάτια και λες το Hail Mary.
-
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
δεν γνωρίζουν οι νέοπεςστο θέμα μας τώρα:
έστω ότι βλέπω ένα αμάξι από πίσω να έρχεται καταπάνω μου με μικρή ταχύτητα κι εγώ είμαι σταματημένος και δεν έχω πουθενά να πάω, θα αλλάξει κάτι αν πατήσω φρένο και τραβήξω χειρόφρενο για να μην με σπρώξει στον μπροστά ή θα γίνει ζημιά στο σύστημα πέδησης ;
Σε περίπτωση που κινείσαι κι εσύ ίσως να είναι χρήσιμο να γυρίσεις το αυτοκίνητο στο πλαί γιατί έστω και ένα μέτρο να κερδίσει στο φρενάρισμα ο άλλος καλό είναι.
-
Ναι και αμα σε πετύχει , να σ επετύχει στα μαλακά στο αμάξι να πάρει και το σασί....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Ναι και αμα σε πετύχει , να σ επετύχει στα μαλακά στο αμάξι να πάρει και το σασί....Αν πέσει με ταχύτητα επάνω σου παίρνει και σασί.Έχουμε χάσει αυτοκίνητο έτσι
Καλύτερα λοιπόν χωρίς φρένα και χειρόφρενα για να εκτονωθεί η κινητική ενέργεια και να μην υπάρξουν και τραυματισμοι
Δεν πειράζει και να πέσεις πάνω στον μπροστινό.Μικρές θα είναι οι ζημιές και τις πληρώνει όλα αυτός που προκαλεί το ατύχημα
Το παν είναι η σωματική ακεραιότητα.Οι λαμαρίνες φτιάχνονται ή αντικαθιστούνται.Η ανθρώπινη ζωή δεν ξανάρχεται -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Απλά αντί να μπει η μούρη μέσα απο τον κώλο του μπροστά, θα μπει πιο μέσα ο κώλος ο δικός σου... Και αυτό ίσως να είναι χειρότερο για το αμάξι.Αυτό ακριβώς συμβαίνει! Παθών πριν αρκετά χρόνια! Ο μπροστά την γλύτωσε αλλά το δικό μου 4θυρο πίσω έγινε ... hatcback! Μεγαλύτερες επίσης οι ζημιές και του πίσω υπαίτιου που βρήκε σε εντελώς ακινητοποιημένο!
-
Aκουσα σημερα ενα αστυνομικο της ΔΙΑΣ να λεει στον ασυρματο τον αριθμο κυκλοφοριας ενος αυτοκινητου λεγοντας τον ΝΑΟΣ-ΕΡΜΗΣ-ΕΡΜΗΣ,ΝΕΕ δηλαδη,αυτο το κανουν για να ακουστει καθαρα λεγοντας μια λεξη της οποιας το πρωτο γραμμα αντιστοιχει σε αυτο της πινακιδας???
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aκουσα σημερα ενα αστυνομικο της ΔΙΑΣ να λεει στον ασυρματο τον αριθμο κυκλοφοριας ενος αυτοκινητου λεγοντας τον ΝΑΟΣ-ΕΡΜΗΣ-ΕΡΜΗΣ,ΝΕΕ δηλαδη,αυτο το κανουν για να ακουστει καθαρα λεγοντας μια λεξη της οποιας το πρωτο γραμμα αντιστοιχει σε αυτο της πινακιδας???Αυτό είναι το ελληνικό φωνητικό αλφάβητο και το χρησιμοποιει ο Ελληνικός Στρατός, το Πολεμικό Ναυτικό και η Ελληνική Αστυνομία.
-
Δηλαδη εχουν 24 συγκεκριμενες λεξεις??
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΝΑΟΣ-ΕΡΜΗΣ-ΕΡΜΗΣ...
Αυτό είναι το ελληνικό φωνητικό αλφάβητο και το χρησιμοποιει ο Στρατός και η Αστυνομία.
Δηλαδη εχουν 24 συγκεκριμενες λεξεις??
Kαι είναι όλες με αρχαιοελληνικό περιεχόμενο όπως καταλαβαίνεις!
Μοναδικές αλλαγές επί παπαδόπουλου που άλλαξε τα:Γ: σε γύψο
Κ: σε Κομμουνισταί -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δηλαδη εχουν 24 συγκεκριμενες λεξεις??Ναι και είναι αυτές.
Η δε Πολεμική Αεροπορία χρησιμοποιεί το NATO Phonetic Alphabet.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
ΝΑΟΣ-ΕΡΜΗΣ-ΕΡΜΗΣ...
Αυτό είναι το ελληνικό φωνητικό αλφάβητο και το χρησιμοποιει ο Στρατός και η Αστυνομία.
Δηλαδη εχουν 24 συγκεκριμενες λεξεις??
Kαι είναι όλες με αρχαιοελληνικό περιεχόμενο όπως καταλαβαίνεις!
Μοναδικές αλλαγές επί παπαδόπουλου που άλλαξε τα:Γ: σε γύψο
Κ: σε Κομμουνισταίπροτεινω αλλαγη σε
απαντα
βλαστημον
γαρ
διαιταο
εκωνκτλ κτλ μιας που ειναι ολα στο αρχαιοελληνικο πνευμα..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δηλαδη εχουν 24 συγκεκριμενες λεξεις??
Ναι και είναι αυτές.
Η δε Πολεμική Αεροπορία χρησιμοποιεί το NATO Phonetic Alphabet.
Η ΠΑ χρησιμοποιεί και τα δύο, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αν θες να μεταδώσεις ελληνικό κείμενο , χρησιμοποιείς το ελληνικό. Αν είναι αγγλικό κείμενο, χρησιμοποιείς το νατοϊκό. Τόσο απλά.
-
Πολύ τακτικός έχω γίνει σ' αυτό το topic τελευταία
Λοιπόν έχω ένα ψιλοκοσκίνισμα στο τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες(από 110 κι επάνω).Τι μπορεί να φταίει.Στις χαμηλότερς ταχύτητες δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο.Μήπως θέλουν ζυγοστάθμηση τα λάστιχα?
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πολύ τακτικός έχω γίνει σ' αυτό το topic τελευταία
Λοιπόν έχω ένα ψιλοκοσκίνισμα στο τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες(από 110 κι επάνω).Τι μπορεί να φταίει.Στις χαμηλότερς ταχύτητες δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο.Μήπως θέλουν ζυγοστάθμηση τα λάστιχα?
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρωνΕμ βεβαια, ετσι οπως πηγαινεις και σημαδευεις τις λακουβες το ξετιναξες το καημενο το αμαξι . Ζυγοσταμιση χθες, εκτος και αν ειχες ζεστες δισκοπλακες και επεσες σε τιποτα νερα οποτε στραβωσαν
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πολύ τακτικός έχω γίνει σ' αυτό το topic τελευταία
Λοιπόν έχω ένα ψιλοκοσκίνισμα στο τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες(από 110 κι επάνω).Τι μπορεί να φταίει.Στις χαμηλότερς ταχύτητες δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο.Μήπως θέλουν ζυγοστάθμηση τα λάστιχα?
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρωνΕμ βεβαια, ετσι οπως πηγαινεις και σημαδευεις τις λακουβες το ξετιναξες το καημενο το αμαξι . Ζυγοσταμιση χθες, εκτος και αν ειχες ζεστες δισκοπλακες και επεσες σε τιποτα νερα οποτε στραβωσαν
Αυτό με τις δισκόπλακες δεν θα το έκανε όμως και σε πιο μικρές ταχύτητες αλλά και στο φρενάρισμα?(άσε που τις προσέχω και σαν τα μάτι μου )
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πολύ τακτικός έχω γίνει σ' αυτό το topic τελευταία
Λοιπόν έχω ένα ψιλοκοσκίνισμα στο τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες(από 110 κι επάνω).Τι μπορεί να φταίει.Στις χαμηλότερς ταχύτητες δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο.Μήπως θέλουν ζυγοστάθμηση τα λάστιχα?
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρωνΕμ βεβαια, ετσι οπως πηγαινεις και σημαδευεις τις λακουβες το ξετιναξες το καημενο το αμαξι . Ζυγοσταμιση χθες, εκτος και αν ειχες ζεστες δισκοπλακες και επεσες σε τιποτα νερα οποτε στραβωσαν
Αυτό με τις δισκόπλακες δεν θα το έκανε όμως και σε πιο μικρές ταχύτητες αλλά και στο φρενάρισμα?(άσε που τις προσέχω και σαν τα μάτι μου )
Οχι, οταν ειχα την BMW και απο ζεστες δισκοπλακες βρεθηκα σε ενα κομματι με μπολικο νερο στις υψηλες ταχυτητες (πανω απο τα 110χλμ) κοσκιναγε το τιμονι, το ιδιο και σε φιλο με Ford Focus
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο