Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus 2011
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 66
    • 67
    • 37 / 67
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    199
    1322
    1740
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Οι Άγγλοι έχουν ένα κόλλημα με τα Ford, όπως και να το κάνεις!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimdenin last edited by

        Σήμερα περνώντας απο γνωστό μου που έχει μαγαζί με ψιλικά/εφημερίδες κλπ είχε το σημερινό τεύχος του Auto-Τρίτη. Είχε συγκριτικό του καινούργιου Φόκους με Γκόλφ, Άστρα και Άουρις και μου έκανε εντύπωση. Γιατί; Διαβάζοντας το, τα συμπεράσματα που αποκομίζει κάποιος δεν έχουν καμιά σχέση με τις θριαμβολογίες του Auto-Bild, του Autocar και των 4Τ. Οι εκτιμήσεις είναι εξαιρετικά συγκρατημένες, κάτι που πραγματικά δεν το περίμενα απο το συγκεκριμένο περιοδικό.

        Ναί μεν καλά λόγια για το αυτοκίνητο αλλά και με αρκετές αναφορές για τα μειονεκτηματά του.

        Το αυτοκίνητο σε σχέση με το Γκολφ παρουσιάζεται να υστερεί πέρα απο την ποιότητα, παρόλο που έχει καλά και μαλακά πλαστικά-ούτε απο Άστρα και Άουρις το θεωρούν καλύτερο- πλέον και σε χώρους και οδική συμπεριφορά και αυτό κάτι λέει σε σχέση με το απελθόν μοντέλο που σε ευρυχωρία και οδική σμπεριφορά θεωρούνταν το κορυφαίο. Ιδιαίτερα στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς γίνεται λόγος για καλό μεν κράτημα αλλά με την ανάρτηση πιο 'μαλακή σε σχέση με τον προκάτοχο' και με πιο εμφανείς τις κλίσεις του αμάξώματος στις στροφές.

        Ουσιαστικά το μοναδικά πραγματικό πλονέκτημα που μπορεί κάποιος να συμπεράνει είναι οι ecoboost κινητήτες. Όχι φυσικά ότι αυτό είναι περίεργο μιας και η προηγούμενη γενιά ουσιαστικά αυτό χρειαζόταν για να ολοκληρωθει ως μοντέλο, αλλά πλέον τονίζονται ξεκάθαρα και τα όποια μειονεκτήματα του αυτοκινήτου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
          [q

          Ωστε έτσι τα λαμόγια οι Άγγλοι.
          BBC - Top Gear - Fifth Gear κομμένοι οι άσχετοι.
          Από αύριο mega -Traction και τα μυαλά στα κάγκελα !

          Πως φαίνεται ότι δεν βλέπεις Top Gear αλλιώς θα ήξερες τον χαρακτήρα της εκπομπής.
          Αλλά ξέχωρα από όλα τα άλλα το θέμα είναι εσένα να σε ικανοποιεί το Φόκους.
          Το αν πήρε βραβείο από την Χ εκπομπή ποσώς ενδιαφέρει.
          Και το 1.4 ΤurboCompressor βγήκε καλύτερο μοτέρ το 2006 αλλά ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Eνδιαφέρουσα η ετυμηγορία του ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                μολις αρχισει τις εκτπωσεις η τοπικη ford, θα γινει ακομη πιο ενδιαφερουσα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  O ecoboost φοβερος κινητήρας!!
                  ισάξιος των tsi και thp σε επιδόσεις ΚΑΙ κατανάλωση
                  9.5 λίτρα είχε στη δοκιμή του drive

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos-k last edited by

                    Το αυτοκινητο σκοπευουμε να το αγορασουμε ...Και καναμε 2 test drive . Σαν κατοχοι ηδη focus 2(tdci 1.8 2007) αλλα και Golf (5gt και τωρα 6 160) το νεο φοκους ειναι κατι διαφορετικο και απο τα 2... ειναι πολυ ανετο αυτοκινητο ...ειναι για ταξιδια και δεν εχασε την αισθηση οτι αντεχει στην κακομεταχειρηση ουτε πανω την αισθηση του συμπλεκτη ουτε του επιλογεα σε αντιδιαστολη με το golf που σ επροτρεπει να του φερεσαι με ακριβεια .Ο κινητηρας των 182 ιππων δεν θα πω οτι με ενθουσιασε αλλα απο την αλλη τα καταβαζει τα χιλιομετρα οπως αρμοζει σε ενα τετοιο σασι. Αφηνει χρονια πισω τον πεθαμενο παλιο κινητηρα . Το τιμονι ειναι ποιο ελαφρυ και θα ελεγα πολυ ευκολοδηγητο ,χανωντας αρκετα απο τον χαρακτηρα του παλιου ,αλλα με μια ποιο σφηκτη αναρτηση και μαθαινωντας τη συμπερυφορα του το αμαξι θα ειναι οπως πρεπει για καποιον ανυσηχο οποτε μην τρχετε να το χαρακτηρησετε ανιαρο τελειως. Στις στροφες το πισω μερος ανοιγει ελεγχομενα χωρις το esp να μπαινει ευκολα. Και τωρα τα αρνητικα ...για μενα η ποιοτητα εσωτερικου για τετοια τιμη επρεπε να ειναι η καλυτερη στην κατηγορια και σιγουρα τα καθισματα να ειναι alcadara . Εαν το δωσουν με μια εκπτωση 2.000 ευρω-3.000 ευρω κατω πιστευω θα βρει αυτο που θελει η ford αλλιως ...δεν ξερω . Παντως το 9.5 καταναλωση που ειπε το περιοδικο ...ειναι πολυ μεγαλη. Και στα 2 Golf που ειχαμε η μεση καταναλωση ποτε δεν βρεθηκε πανω απο 8.0 παντα ηταν 7.6-7.8 και μιλαμε για πολλα χιλ χιλιομετρα και τα περιοδικα την εδιναν 9 +. Οσο για το αν ειναι ισαξιος του Tsi... θα το δουμε στην πορεια .Επρεπε να ειναι ΠΟΛΥ καλυτερος... σιγουρα δεν ειναι ομως. Την προσωπικη μου αποψη δεν τη λεω γιατι ακομα δεν το εχω αποκτησει σε κανα 2 μηνο θα εχω καλυτερη αποψη εχωντας και τα 2 αυτοκινητα ταυτοχρονα στα χερια μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chemic last edited by

                      Ο χρήστης thanos.k έγραψε:
                      Το αυτοκινητο σκοπευουμε να το αγορασουμε ...Και καναμε 2 test drive . Σαν κατοχοι ηδη focus 2(tdci 1.8 2007) αλλα και Golf (5gt και τωρα 6 160) το νεο φοκους ειναι κατι διαφορετικο και απο τα 2... ειναι πολυ ανετο αυτοκινητο ...ειναι για ταξιδια και δεν εχασε την αισθηση οτι αντεχει στην κακομεταχειρηση ουτε πανω την αισθηση του συμπλεκτη ουτε του επιλογεα σε αντιδιαστολη με το golf που σ επροτρεπει να του φερεσαι με ακριβεια .Ο κινητηρας των 182 ιππων δεν θα πω οτι με ενθουσιασε αλλα απο την αλλη τα καταβαζει τα χιλιομετρα οπως αρμοζει σε ενα τετοιο σασι. Αφηνει χρονια πισω τον πεθαμενο παλιο κινητηρα . Το τιμονι ειναι ποιο ελαφρυ και θα ελεγα πολυ ευκολοδηγητο ,χανωντας αρκετα απο τον χαρακτηρα του παλιου ,αλλα με μια ποιο σφηκτη αναρτηση και μαθαινωντας τη συμπερυφορα του το αμαξι θα ειναι οπως πρεπει για καποιον ανυσηχο οποτε μην τρχετε να το χαρακτηρησετε ανιαρο τελειως. Στις στροφες το πισω μερος ανοιγει ελεγχομενα χωρις το esp να μπαινει ευκολα. Και τωρα τα αρνητικα ...για μενα η ποιοτητα εσωτερικου για τετοια τιμη επρεπε να ειναι η καλυτερη στην κατηγορια και σιγουρα τα καθισματα να ειναι alcadara . Εαν το δωσουν με μια εκπτωση 2.000 ευρω-3.000 ευρω κατω πιστευω θα βρει αυτο που θελει η ford αλλιως ...δεν ξερω . Παντως το 9.5 καταναλωση που ειπε το περιοδικο ...ειναι πολυ μεγαλη. Και στα 2 Golf που ειχαμε η μεση καταναλωση ποτε δεν βρεθηκε πανω απο 8.0 παντα ηταν 7.6-7.8 και μιλαμε για πολλα χιλ χιλιομετρα και τα περιοδικα την εδιναν 9 +. Οσο για το αν ειναι ισαξιος του Tsi... θα το δουμε στην πορεια .Επρεπε να ειναι ΠΟΛΥ καλυτερος... σιγουρα δεν ειναι ομως. Την προσωπικη μου αποψη δεν τη λεω γιατι ακομα δεν το εχω αποκτησει σε κανα 2 μηνο θα εχω καλυτερη αποψη εχωντας και τα 2 αυτοκινητα ταυτοχρονα στα χερια μου.

                      με τα 180 άλογα βγαίνει/θα πάρεις? με τί κόστος?
                      για εμένα το βασικότερο λάθος τους είναι ότι δεν βγαίνουν όλες οι εκδόσεις με διπλοσύμπλεκτο.
                      ΠΟΛΥ καλύτερος κινητηρας από την απόδοση του tsi σε επιδόσεις/κατανάλωση θεωρώ πως θα αργήσει πολύ να βγει (που ήδη έχει αργήσει, αν σκεφτουμε ποτε βγηκε ). κ μόνο που είναι ισάξιος (οπως κ ο 1600αρης της bmw), είναι επιτυχία! δες τις όπελ, ρενώ, φιατ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        george-1453 last edited by

                        Στο AUTOCAR μαιου εχει συγκριτικο αναμεσα στο νεο Ford Focus,την Alfa Romeo Giullietta,το Opel Astra και το Toyota Auris.Νικητης του συγκριτικου αναδειχθηκε το νεο Ford Focus.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikolaras last edited by

                          ρε μορτη,εχεις καμια σχεση με την αλωση της Κωνσταντινουπολης;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ήταν παρών να 'ούμε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisnikolop last edited by

                              Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
                              Σήμερα περνώντας απο γνωστό μου που έχει μαγαζί με ψιλικά/εφημερίδες κλπ είχε το σημερινό τεύχος του Auto-Τρίτη. Είχε συγκριτικό του καινούργιου Φόκους με Γκόλφ, Άστρα και Άουρις και μου έκανε εντύπωση. Γιατί; Διαβάζοντας το, τα συμπεράσματα που αποκομίζει κάποιος δεν έχουν καμιά σχέση με τις θριαμβολογίες του Auto-Bild, του Autocar και των 4Τ. Οι εκτιμήσεις είναι εξαιρετικά συγκρατημένες, κάτι που πραγματικά δεν το περίμενα απο το συγκεκριμένο περιοδικό.

                              Ναί μεν καλά λόγια για το αυτοκίνητο αλλά και με αρκετές αναφορές για τα μειονεκτηματά του.

                              Το αυτοκίνητο σε σχέση με το Γκολφ παρουσιάζεται να υστερεί πέρα απο την ποιότητα, παρόλο που έχει καλά και μαλακά πλαστικά-ούτε απο Άστρα και Άουρις το θεωρούν καλύτερο- πλέον και σε χώρους και οδική συμπεριφορά και αυτό κάτι λέει σε σχέση με το απελθόν μοντέλο που σε ευρυχωρία και οδική σμπεριφορά θεωρούνταν το κορυφαίο. Ιδιαίτερα στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς γίνεται λόγος για καλό μεν κράτημα αλλά με την ανάρτηση πιο 'μαλακή σε σχέση με τον προκάτοχο' και με πιο εμφανείς τις κλίσεις του αμάξώματος στις στροφές.

                              Ουσιαστικά το μοναδικά πραγματικό πλονέκτημα που μπορεί κάποιος να συμπεράνει είναι οι ecoboost κινητήτες. Όχι φυσικά ότι αυτό είναι περίεργο μιας και η προηγούμενη γενιά ουσιαστικά αυτό χρειαζόταν για να ολοκληρωθει ως μοντέλο, αλλά πλέον τονίζονται ξεκάθαρα και τα όποια μειονεκτήματα του αυτοκινήτου.

                              Αφού τα περιοδικά υποστηρίζουν ότι το Auris ποιοτικά είναι η απόλυτη μετριότητα,το βγάζουν ανώτερο από το Focus?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                octavia699 last edited by

                                Μην ακούτε και πολύ τι λέει το Autobild και το AutoΤρίτη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dap last edited by

                                  Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                                  Μην ακούτε και πολύ τι λέει το Autobild και το AutoΤρίτη

                                  Και τι ν'ακουμε/διαβαζουμε; Ποιο εντυπο θεωρειται αντικειμενικο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsa2 last edited by

                                    Ότι και να λένε τα περιοδικά,τα 310 λίτρα χώρου αποσκευών είναι τεράστιο 'πλην'.Αναρωτιέμαι πως το κατάφεραν αυτό σε ένα αμάξωμα μήκους 4,36m.Ακόμα και με το μάτι είναι εμφανής η διαφορά σε σχέση με τον προκάτοχο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Χτες ειχα τη πρωτη επαφη με ενα focus mk3 σε μια εκθεση της ford.

                                      Μου ειπε ο πωλητης οτι η συγκεκριμενη εκδοση ειναι η trend με τα 150 αλογα.Τιμη γυρω στα 21κ και κατι ψιλα.

                                      Απεξω το ειχα δει το αυτοκινητο δε με κατεπληξε(ισως οτι ηταν βραδυ ισως και επειδη το χρωμα ηταν πολυ περιεργο) αλλα εκεινο στην εκθεση που το περιεργαστικα καμποσο μου φανηκε κομψο.Το χρωμα του αυτοκινητου ηταν μαυρο με 16αρες ζαντες.

                                      Μπαινω μεσα λοιπον και το αμαξι ηταν ακρος ποιοτικο.Τα κουμπια της πηγης μου φανηκαν λιγο μικρα και η πηγη ηθελε λιγη συνηθεια (ηταν αυτη με τις 3,5 ιντσες οθονη και με τα χειριστηρια στο τιμονι).Το χειροφρεννο δε μου φανηκε περιεργο οπως ανεφεραν συμφορουμιτες (το αμαξι ηταν με το κεντρικο ταμπλο με το περιεργο χειροφρεννο).Το τιμονι μου αρεσε αλλα εκεινα που μου εμειναν στο μυαλλο ειναι το κοντερ με εκεινους τους δεικτες και το μπλε το χρωμα που εχω να πω πως ηταν πολυ ωραιο.Επισης μου αρεσε και η ροδελιτσα που ειχε για τα φωτα.Καινουριο παντος πιστευω οτι δεν το ακουμπας το αμαξι ειναι ακριβο αλλα για ενα μεταχειρισμενο 3ετιας πιστευω ειναι οτι πρεπει να αγορασεις αυτο με τα 150 αλογα.

                                      Αυτα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                        Καινουριο παντος πιστευω οτι δεν το ακουμπας το αμαξι ειναι ακριβο αλλα για ενα μεταχειρισμενο 3ετιας πιστευω ειναι οτι πρεπει να αγορασεις αυτο με τα 150 αλογα.

                                        Αυτα!

                                        Θα χει σκουριασει μεχρι τοτε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          αποκλειεται, μονο τα Φιατ 20ετιας εχουν τετοιο προβλημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                                            Καινουριο παντος πιστευω οτι δεν το ακουμπας το αμαξι ειναι ακριβο αλλα για ενα μεταχειρισμενο 3ετιας πιστευω ειναι οτι πρεπει να αγορασεις αυτο με τα 150 αλογα.

                                            Αυτα!

                                            Θα χει σκουριασει μεχρι τοτε.

                                            Κακιες. Να ταν η ζηλια ψωρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 37 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr