Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA CIVIC (2011)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA CIVIC (2011)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 30
    • 31
    • 9 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    608
    4186
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgosrallyman last edited by

      Κάτι ψυθιρίστηκε για νέο μοτέρ 1.6 λίτρων, τουρμπάτο, με ισχύ 160 και 200 ίππους (τί πρωτοτυπία!!!), το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε γρήγορες εκδόσεις των Τζαζ, Σιβίκ, Ακκόρντ, CRZ, κοκ.. Οπότε το επόμενο τάπερ μάλλον κάτι τέτοιο θα φορά. Οπότε και, όλοι οι φανατικοί, πάλαι ποτέ, παραδοσιακοί Χοντάκηδες (σ.σ. αθεράπευτοι ατμοσφαιράκηδες, 'μηχανόβιοι', 'στροφάκηδες', κλπ..) μπορούμε να αρχίσουμε από τώρα να.. θρηνούμε! Χόντα, μας απογοητεύεις.. Έλεος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
        Κάτι ψυθιρίστηκε για νέο μοτέρ 1.6 λίτρων, τουρμπάτο, με ισχύ 160 και 200 ίππους (τί πρωτοτυπία!!!), το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε γρήγορες εκδόσεις των Τζαζ, Σιβίκ, Ακκόρντ, CRZ, κοκ.. Οπότε το επόμενο τάπερ μάλλον κάτι τέτοιο θα φορά. Οπότε και, όλοι οι φανατικοί, πάλαι ποτέ, παραδοσιακοί Χοντάκηδες (σ.σ. αθεράπευτοι ατμοσφαιράκηδες, 'μηχανόβιοι', 'στροφάκηδες', κλπ..) μπορούμε να αρχίσουμε από τώρα να.. θρηνούμε! Χόντα, μας απογοητεύεις.. Έλεος!

        Κράτα το καλό, το δικό σου Γιώργο! Είναι και στο σωστό χρώμα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Παρότι τυχόν τουρμπάτο Type-R θα χάσει πολλά από τον χαρακτήρα των προηγούμενων, θεωρώ ότι είναι μονόδρομος για τη Honda αν θέλει να εξακολουθήσει να έχει εκπρόσωπο στην κατηγορία των (ολοένα και πιο...) γρήγορων μικρομεσαίων. Όταν οι άλλοι έχουν 70+ άλογα παραπάνω και ασυγκρίτως καλύτερες ροπές, η καθαρόαιμη αίσθηση -από μόνη της- δεν μπορεί να σε ξελασπώσει.
          Άλλωστε οι τούρμπο κινητήρες δεν είναι ξένοι προς την ιστορία της εταιρίας αφού στη 10ετία του '80 τροφοδοτούσε με τούρμπο κινητήρες εταιρίες στη F1 με μεγάλη επιτυχία..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pakos-m last edited by

            έλεος πια με τις turbines των hondotoyota, οι άνθρωποι επιμένουν ατμοσφαιρικά (για λόγους αξιοπιστίας;) και όσο επιμένουν και δηλώνουν οτι θα συνεχίσουν με 2.4 ατμόσφαιρα τόσο λυσάνε διάφοροι οτι ετοιμάζονται turbines, για όλα τα μοντέλα της honda κιολας! μωρε μπράβο! μήπως θα βάλουν και στα δίκυκλα τώρα που πήραν φόρα και βάζουν παντού;

            Επίσης να προσθέσω οτι το ατμοσφαιρικό μχ5 είναι μια σκέτη οδηγική απογοήτευση ενώ όλοι οι ιδιοκτήτες των turbocolt δεν τα αλλάζουν με τίποτα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
              μήπως θα βάλουν και στα δίκυκλα τώρα που πήραν φόρα και βάζουν παντού;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgosrallyman last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Κράτα το καλό, το δικό σου Γιώργο! Είναι και στο σωστό χρώμα!

                Καλά ρε Αλέξη, εννοείται ότι το δικό μου το.. παντρεύτηκα πλέον! Ειδικά τώρα που μπήκε και η μπλοκαδούρα πάνω, μιλάμε για.. άλλα κόλπα πια! Συν οι φρενάρες με τα σωληνάκια υψηλής, οπότε μια καλή (σ.σ. πανάκριβη..) ανάρτηση μου μένει πλέον (μαζί με καινούργια παπουτσάκια βεβαίως βεβαίως..) και το.. όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα!

                Πάκο Μ, το νέο για τουρμποκινητήρα της Χόντα παίζει πολύ συχνά και.. επικίνδυνα πλέον στο διαδίκτυο..

                Υ.Γ.1 Αλέξη, υπάρχει ένα απειροελάχιστο ενδεχόμενο φίλε να σε πάρω απόψε για καμιά μπύρα.. Αλλά μήν το δένεις και κόμπο!

                Υ.Γ.2 Με συγχωρείτε για τα εκτός θέματος..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Θα χαρώ Γιώργο! Έχεις να μου πεις πολλές αυτοκινητιστικές εξελίξεις βλέπω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pakos-m last edited by

                    ξέρετε τι άλλο παίζει πολύ στο διαδίκτυο; οι φήμες.
                    Η honda ετοιμάζει σ2κ. Η honda ετοιμάζει turbo. H honda ετοιμάζει F1 car.
                    H toyota ετοιμαζει turbo. To FT86 θα είναι τετρακίνητο. Ο rossi θα οδηγήσει ferrari.

                    Πρέπει κανείς να ξεδιαλέγει τα εφικτά,πιθανά από τις μπούρδες.

                    Πάντως έχουν γίνει κάποιες ανακοινώσεις από την Τουοτα για εξελιξη μικρών turbo.
                    Απο την honda επίσημα δεν έχω δει κάτι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Πρώτο τεστ για το νέο civic από τη χώρα της επαγγελίας...

                      http://www.autoblog.com/2011/04/20/2012 ... ve-review/

                      πρώτα επίσημα specs για το υβριδικό...

                      http://automobiles.honda.com/civic-hybr ... tions.aspx

                      κινητήρας 1.5 λίτρα SOHC με 8 βαλβίδες (κάτι που ίσως αποτελεί εξέλιξη του i-DSi) με ηλεκτροκινητήρα 23 ίππων και δυνατότητα κίνησης ως και τα 75 km/h με τον ηλεκτροκινητήρα και μόνον. Επιπλέον έχουμε και Li-Ion μπαταρία ενώ αποτελεί ενδιαφέρον σημείο αναφοράς το γεγονός ότι η βασική πληροφόρηση για το ΙΜΑ περιλαμβάνει τη θερμοκρασία της μπαταρίας.

                      Επιπλέον σημείο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι το μεταξόνιο είναι πια 2.67 μέτρα έναντι των 2.70 του απερχόμενου μοντέλου ενώ το βάρος είναι στα 1300 κιλά.

                      αντίστοιχα για το Si τα specs υπάρχουν εδώ...

                      http://automobiles.honda.com/civic-si-c ... tions.aspx

                      τιμή από 22,400 $ ήτοι 16,000 ευρώ για 201 άλογα ενώ με τις παναγίας τα μάτια 23900 17,100 €.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ξέρει κανείς αν οι μπαταρίες είναι αερόψυκτες ή υδρόψυκτες?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                          έλεος πια με τις turbines των hondotoyota, οι άνθρωποι επιμένουν ατμοσφαιρικά (για λόγους αξιοπιστίας;) και όσο επιμένουν και δηλώνουν οτι θα συνεχίσουν με 2.4 ατμόσφαιρα τόσο λυσάνε διάφοροι οτι ετοιμάζονται turbines, για όλα τα μοντέλα της honda κιολας! μωρε μπράβο!

                          Εντάξει, ΟΚ, σε αρρωσταίνει το ενδεχόμενο, το καταλάβαμε.
                          Γιατί είσαι όμως απόλυτος οτι ΔΕ θα συμβεί?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ήδη έχει συμβεί, η Honda ανέκαθεν κοιτάζει ιδιαίτερα τις ανάγκες της αγοράς, αφορισμοί όπως εμμονή σε ατμοσφαιρκούς κινητήρες κλπ είναι μόνο στο μυαλό ορισμένων fans.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pakos-m last edited by

                              taurus καμία σχέση...μακάρι να τα κάνουν όλα DI, turbo, Dual clutch.
                              αυτό που μου τι δίνει είναι οι τελείως **άτοπες **φήμες που κυκλοφορούν
                              και σχολιάζονται χωρίς να έχουν καμία πραγματική αξία.

                              Π.χ. Το είχαν ανακοινώσει οτι το νέο CTR θα είναι 2,4 ατμο. ψάξε να βρεις
                              πόσοι έχουν γράψει για turbo.

                              Π.χ.2 Όσο η Toyobaru μιλάει για FMR layout τόσο επιμένουν κάποιοι για 4wd στο ft86....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Μπορείς να βρεις και να παραθέσεις το λινκ που λέει για 2.4 ατμοσφαιρικό ctr?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pakos-m last edited by

                                  Πέρσι τέτοια εποχή είχε ανακοινωθεί...
                                  http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=899102

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Ξέρει κανείς αν οι μπαταρίες είναι αερόψυκτες ή υδρόψυκτες?

                                    Δεν είμαι βέβαιος. Αλλά καθώς οι μπαταρίες βρίσκονται και πάλι στην ίδια θέση (στη πλάτη του πίσω καθίσματος) θεωρώ απίθανη την υγρόψυξη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      akiskev last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        @ IKE

                                        Νομίζω ότι αυτό έχει και την απάντηση (έμμεσα) στην ερώτηση σου περί ψύξης....

                                        http://www.hybridcars.com/news/hybridca ... 29764.html

                                        Το 68.7 mpg είναι 3.42 λτ/100

                                        Για την ιστορία το Prius είχε ακόμα καλύτερες επιδόσεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ενδιαφέρον το λινκ. Γενικά βλέπω πως η Honda βελτιώνει το σύστημά της (που κρατάει από το πρώτο Insight) με σκοπό να κρατήσει όσο δυνατόν το υβριδικό hype με το μικρότερο κόστος (για αυτήν). Οι μπαταρίες λιθίου απ'όσο φαίνεται είναι μία συντηρητική προσέγγιση με λίγο μικρότερο βάρος/όγκο και περισσότερο κέρδος σε μακροζωία ή βλάβες παρά κάτι σαν τα Volt ή Prius plug in. H Tesla μου φαίνεται είναι πολύ πιο μπροστά από όλους, προβλέπω σε λίγα χρόνια να τους βάζει όλους να τρέχουν και να μη φτάνουν, όπως κάνει ήδη σήμερα η SpaceX.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thymios last edited by

                                            Οι μπαταρίες λιθίου όμως μπορούν (μέσω της μεγαλύτερης διάρκειας ζωής τους) να θεωρηθούν κι αυτές στοιχείο οικονομίας, έναντι του Prius.

                                            Στο λινκ που παρέθεσες φαίνεται οτι ο χώρος που καταλαμβάνουν οι μπαταρίες είναι ελάχιστος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 9 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr