-
Κάτι ψυθιρίστηκε για νέο μοτέρ 1.6 λίτρων, τουρμπάτο, με ισχύ 160 και 200 ίππους (τί πρωτοτυπία!!!), το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε γρήγορες εκδόσεις των Τζαζ, Σιβίκ, Ακκόρντ, CRZ, κοκ.. Οπότε το επόμενο τάπερ μάλλον κάτι τέτοιο θα φορά. Οπότε και, όλοι οι φανατικοί, πάλαι ποτέ, παραδοσιακοί Χοντάκηδες (σ.σ. αθεράπευτοι ατμοσφαιράκηδες, 'μηχανόβιοι', 'στροφάκηδες', κλπ..) μπορούμε να αρχίσουμε από τώρα να.. θρηνούμε! Χόντα, μας απογοητεύεις.. Έλεος!
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Κάτι ψυθιρίστηκε για νέο μοτέρ 1.6 λίτρων, τουρμπάτο, με ισχύ 160 και 200 ίππους (τί πρωτοτυπία!!!), το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε γρήγορες εκδόσεις των Τζαζ, Σιβίκ, Ακκόρντ, CRZ, κοκ.. Οπότε το επόμενο τάπερ μάλλον κάτι τέτοιο θα φορά. Οπότε και, όλοι οι φανατικοί, πάλαι ποτέ, παραδοσιακοί Χοντάκηδες (σ.σ. αθεράπευτοι ατμοσφαιράκηδες, 'μηχανόβιοι', 'στροφάκηδες', κλπ..) μπορούμε να αρχίσουμε από τώρα να.. θρηνούμε! Χόντα, μας απογοητεύεις.. Έλεος!Κράτα το καλό, το δικό σου Γιώργο! Είναι και στο σωστό χρώμα!
-
Παρότι τυχόν τουρμπάτο Type-R θα χάσει πολλά από τον χαρακτήρα των προηγούμενων, θεωρώ ότι είναι μονόδρομος για τη Honda αν θέλει να εξακολουθήσει να έχει εκπρόσωπο στην κατηγορία των (ολοένα και πιο...) γρήγορων μικρομεσαίων. Όταν οι άλλοι έχουν 70+ άλογα παραπάνω και ασυγκρίτως καλύτερες ροπές, η καθαρόαιμη αίσθηση -από μόνη της- δεν μπορεί να σε ξελασπώσει.
Άλλωστε οι τούρμπο κινητήρες δεν είναι ξένοι προς την ιστορία της εταιρίας αφού στη 10ετία του '80 τροφοδοτούσε με τούρμπο κινητήρες εταιρίες στη F1 με μεγάλη επιτυχία.. -
έλεος πια με τις turbines των hondotoyota, οι άνθρωποι επιμένουν ατμοσφαιρικά (για λόγους αξιοπιστίας;) και όσο επιμένουν και δηλώνουν οτι θα συνεχίσουν με 2.4 ατμόσφαιρα τόσο λυσάνε διάφοροι οτι ετοιμάζονται turbines, για όλα τα μοντέλα της honda κιολας! μωρε μπράβο! μήπως θα βάλουν και στα δίκυκλα τώρα που πήραν φόρα και βάζουν παντού;
Επίσης να προσθέσω οτι το ατμοσφαιρικό μχ5 είναι μια σκέτη οδηγική απογοήτευση ενώ όλοι οι ιδιοκτήτες των turbocolt δεν τα αλλάζουν με τίποτα!
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
μήπως θα βάλουν και στα δίκυκλα τώρα που πήραν φόρα και βάζουν παντού; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κράτα το καλό, το δικό σου Γιώργο! Είναι και στο σωστό χρώμα!Καλά ρε Αλέξη, εννοείται ότι το δικό μου το.. παντρεύτηκα πλέον! Ειδικά τώρα που μπήκε και η μπλοκαδούρα πάνω, μιλάμε για.. άλλα κόλπα πια! Συν οι φρενάρες με τα σωληνάκια υψηλής, οπότε μια καλή (σ.σ. πανάκριβη..) ανάρτηση μου μένει πλέον (μαζί με καινούργια παπουτσάκια βεβαίως βεβαίως..) και το.. όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα!
Πάκο Μ, το νέο για τουρμποκινητήρα της Χόντα παίζει πολύ συχνά και.. επικίνδυνα πλέον στο διαδίκτυο..
Υ.Γ.1 Αλέξη, υπάρχει ένα απειροελάχιστο ενδεχόμενο φίλε να σε πάρω απόψε για καμιά μπύρα.. Αλλά μήν το δένεις και κόμπο!
Υ.Γ.2 Με συγχωρείτε για τα εκτός θέματος..
-
Θα χαρώ Γιώργο! Έχεις να μου πεις πολλές αυτοκινητιστικές εξελίξεις βλέπω!
-
ξέρετε τι άλλο παίζει πολύ στο διαδίκτυο; οι φήμες.
Η honda ετοιμάζει σ2κ. Η honda ετοιμάζει turbo. H honda ετοιμάζει F1 car.
H toyota ετοιμαζει turbo. To FT86 θα είναι τετρακίνητο. Ο rossi θα οδηγήσει ferrari.Πρέπει κανείς να ξεδιαλέγει τα εφικτά,πιθανά από τις μπούρδες.
Πάντως έχουν γίνει κάποιες ανακοινώσεις από την Τουοτα για εξελιξη μικρών turbo.
Απο την honda επίσημα δεν έχω δει κάτι. -
Πρώτο τεστ για το νέο civic από τη χώρα της επαγγελίας...
http://www.autoblog.com/2011/04/20/2012 ... ve-review/
πρώτα επίσημα specs για το υβριδικό...
http://automobiles.honda.com/civic-hybr ... tions.aspx
κινητήρας 1.5 λίτρα SOHC με 8 βαλβίδες (κάτι που ίσως αποτελεί εξέλιξη του i-DSi) με ηλεκτροκινητήρα 23 ίππων και δυνατότητα κίνησης ως και τα 75 km/h με τον ηλεκτροκινητήρα και μόνον. Επιπλέον έχουμε και Li-Ion μπαταρία ενώ αποτελεί ενδιαφέρον σημείο αναφοράς το γεγονός ότι η βασική πληροφόρηση για το ΙΜΑ περιλαμβάνει τη θερμοκρασία της μπαταρίας.
Επιπλέον σημείο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι το μεταξόνιο είναι πια 2.67 μέτρα έναντι των 2.70 του απερχόμενου μοντέλου ενώ το βάρος είναι στα 1300 κιλά.
αντίστοιχα για το Si τα specs υπάρχουν εδώ...
http://automobiles.honda.com/civic-si-c ... tions.aspx
τιμή από 22,400 $ ήτοι 16,000 ευρώ για 201 άλογα ενώ με τις παναγίας τα μάτια 23900 17,100 €.
-
Ξέρει κανείς αν οι μπαταρίες είναι αερόψυκτες ή υδρόψυκτες?
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
έλεος πια με τις turbines των hondotoyota, οι άνθρωποι επιμένουν ατμοσφαιρικά (για λόγους αξιοπιστίας;) και όσο επιμένουν και δηλώνουν οτι θα συνεχίσουν με 2.4 ατμόσφαιρα τόσο λυσάνε διάφοροι οτι ετοιμάζονται turbines, για όλα τα μοντέλα της honda κιολας! μωρε μπράβο!Εντάξει, ΟΚ, σε αρρωσταίνει το ενδεχόμενο, το καταλάβαμε.
Γιατί είσαι όμως απόλυτος οτι ΔΕ θα συμβεί? -
Ήδη έχει συμβεί, η Honda ανέκαθεν κοιτάζει ιδιαίτερα τις ανάγκες της αγοράς, αφορισμοί όπως εμμονή σε ατμοσφαιρκούς κινητήρες κλπ είναι μόνο στο μυαλό ορισμένων fans.
-
taurus καμία σχέση...μακάρι να τα κάνουν όλα DI, turbo, Dual clutch.
αυτό που μου τι δίνει είναι οι τελείως **άτοπες **φήμες που κυκλοφορούν
και σχολιάζονται χωρίς να έχουν καμία πραγματική αξία.Π.χ. Το είχαν ανακοινώσει οτι το νέο CTR θα είναι 2,4 ατμο. ψάξε να βρεις
πόσοι έχουν γράψει για turbo.Π.χ.2 Όσο η Toyobaru μιλάει για FMR layout τόσο επιμένουν κάποιοι για 4wd στο ft86....
-
Μπορείς να βρεις και να παραθέσεις το λινκ που λέει για 2.4 ατμοσφαιρικό ctr?
-
Πέρσι τέτοια εποχή είχε ανακοινωθεί...
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=899102 -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ξέρει κανείς αν οι μπαταρίες είναι αερόψυκτες ή υδρόψυκτες?Δεν είμαι βέβαιος. Αλλά καθώς οι μπαταρίες βρίσκονται και πάλι στην ίδια θέση (στη πλάτη του πίσω καθίσματος) θεωρώ απίθανη την υγρόψυξη.
-
-
@ IKE
Νομίζω ότι αυτό έχει και την απάντηση (έμμεσα) στην ερώτηση σου περί ψύξης....
http://www.hybridcars.com/news/hybridca ... 29764.html
Το 68.7 mpg είναι 3.42 λτ/100
Για την ιστορία το Prius είχε ακόμα καλύτερες επιδόσεις...
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ενδιαφέρον το λινκ. Γενικά βλέπω πως η Honda βελτιώνει το σύστημά της (που κρατάει από το πρώτο Insight) με σκοπό να κρατήσει όσο δυνατόν το υβριδικό hype με το μικρότερο κόστος (για αυτήν). Οι μπαταρίες λιθίου απ'όσο φαίνεται είναι μία συντηρητική προσέγγιση με λίγο μικρότερο βάρος/όγκο και περισσότερο κέρδος σε μακροζωία ή βλάβες παρά κάτι σαν τα Volt ή Prius plug in. H Tesla μου φαίνεται είναι πολύ πιο μπροστά από όλους, προβλέπω σε λίγα χρόνια να τους βάζει όλους να τρέχουν και να μη φτάνουν, όπως κάνει ήδη σήμερα η SpaceX.
-
Οι μπαταρίες λιθίου όμως μπορούν (μέσω της μεγαλύτερης διάρκειας ζωής τους) να θεωρηθούν κι αυτές στοιχείο οικονομίας, έναντι του Prius.
Στο λινκ που παρέθεσες φαίνεται οτι ο χώρος που καταλαμβάνουν οι μπαταρίες είναι ελάχιστος!
HONDA CIVIC (2011)