-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Για τα αποτυπώματα απο κώλους έχω να πω το εξής: Οι κώλοι όταν κάθονται είναι καθαροί...μετά αποκτούν τις δακτυλιές του καπό...είτε έχεις βάλει τα χέρια σου, είτε όχι...
Άρα, τα καπώ πρέπει να είναι ΗΔΗ λαδωμένα!! (έτσι εξηγείται.... που να τα ξέρουμε εμείς αυτά!)
Εμ!
Καθείς εφ ω ετάχθει -
Ρε σεις,τα καπώ δεν είναι-ήταν λαδωμένα,γρασσαρισμένα,τηγανισμένα κλπ.Μοντέλα δίμετρη με λαδωμένη την κορμάρα της απλώθηκε.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Μοντέλα δίμετρη με λαδωμένη την κορμάρα της απλώθηκε.Στο δικό σου το αμάξι... μας δουλεύεις.... και δεν της έκοψες, θες να πεις, τα ποδάρια να γίνει ένα και είκοσι από δίμετρη....
ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΠΛΥΝΕΙ ΡΕ ΣΥ! -
Στην άλλη Ιουλία απλώθηκε.
-
Να πώ ? Να πώ ????
Μια χαρά ήταν το κορίτσι !!! Αλλωστε το baby oil δεν λερώνει -
Για να επιστρέψουμε και λίγο στο θέμα μας (και να αφήσουμε τις λαδωμένες κορασίδες να συνεχίσουν το έργο τους), έκανα μία αναζήτηση στο car.gr και βρήκα τρία αυτοκίνητα, στα οποία εγώ θα έριχνα μία ματιά αν είχα το δίλειμα σου.
Alfa Romeo Sprint QV '1983
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1220425/Δε ξέρω αν είναι σωστή, αλλά φαίνεται να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, και να μη χρειάζεται τίποτα άμεσα. Εκτός ίσως από τις ζάντες. Καλύτερα θα είναι να δώσουν τη γνώμη τους οι ιταλόφιλοι, που το γνωρίζουν το μοντέλο αυτό κιόλας, και που πιθανών γνωρίζουν και το τι παίζει με τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτών της.
Bmw 2000 '1979
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1207686/Προσωπικά βέβαια μου αρέσει πιο πολύ το παραπάνω. Περιέργως προτιμώ τη σεντάν σειρά της BMW εκείνης της εποχής (είναι και η τελευταία σεντάν BMW που μου αρέσει). Θεωρώ ότι έχει πιο 'σωστές' αναλογίες, και οι τιμές τους δεν έχουν φτάσει αυτές των 02. Αν ψάχνεσαι και για racing καταστάσεις υπάρχει και η επιλογή να την κάνεις TISA. Ο μηχανικός μου που τις λάτρευε, μου έλεγε τα καλύτερα για αυτές, και από ότι θυμάμαι δεν είχε πρόβλημα ανταλλακτικών όσον αφορά τα μηχανικά. Για φανοποιεία βέβαια είχε κόψει καμία δεκαριά ακόμα, ώστε να έχει μία σωστή 'καβάτζα' για τα εν ενεργεία αυτοκίνητα του. Η συγκεκριμένη φαίνεται αρκετά καλή και αξίζει να της ρίξεις μία ματιά. Εκ πρώτης όψεως σίγουρα θα θες το αλουμίνιο που υπάρχει γύρω γύρω και που είναι χτυπημένο (όπως σε όλες όσες κυκλοφορούσαν κανονικά), θα χρειαστεί να βρεις τους αυθεντικούς καθρέπτες καθώς και τα φλασάκια μπροστά.
Mazda 818 '1972
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/947583/Φτηνό, Ιάπωνας, ιδιαίτερο. Βέβαια πρέπει να είναι χειρότερο από τα Datsun στο θέμα ανταλλακτικά. Επίσης αυτό μου μοιάζει να χει τρακάρει πίσω και να μην έχει φτιαχθεί σωστά. Αν ισχύει αυτό, τότε χάνει το πλεονέκτημα της τιμής.
Υ.Γ.: Τα Ford Capri τα χεις σκεφτεί καθόλου?
-
του την χ... την ενοτητα.....
μια και τα κριτηρια μετα απο 13 σελιδες αλλαξαν (απο μας )εγω θα σου προτεινα ενα
πολυ γρηγορο
λιγα κυβικα (μετατροπη)
ανταλλακτικα αρκετα για το απλο (δεν ασχολειται κανεις με αυτο)
δεν χρειαζεται να ριξεις φραγκο πανω (εκτος αμα ενδιαφερεσε να βαλεις σαλονι κομπλε)
ιταλικο (αρα κανεις το χατιρι σε πολλους απο εμας)δεν βγαζει ομως καρτα ( )
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Για να επιστρέψουμε και λίγο στο θέμα μας (και να αφήσουμε τις λαδωμένες κορασίδες να συνεχίσουν το έργο τους), έκανα μία αναζήτηση στο car.gr και βρήκα τρία αυτοκίνητα, στα οποία εγώ θα έριχνα μία ματιά αν είχα το δίλειμα σου.Alfa Romeo Sprint QV '1983
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1220425/Δε ξέρω αν είναι σωστή, αλλά φαίνεται να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, και να μη χρειάζεται τίποτα άμεσα. Εκτός ίσως από τις ζάντες. Καλύτερα θα είναι να δώσουν τη γνώμη τους οι ιταλόφιλοι, που το γνωρίζουν το μοντέλο αυτό κιόλας, και που πιθανών γνωρίζουν και το τι παίζει με τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτών της.
Mπορεί να κάνω και λάθος αλλά δεν έχει αλλαγμένο σαλόνι ; Αυτά δεν φορούσαν εκείνα τα πολύ όμορφα καθίσματα με το διχτάκι στο προσκέφαλο ;
-
Zαντες, τιμονι και ζαντες θελουν αλλαγη.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Zαντες, τιμονι και ζαντες θελουν αλλαγη.Και να ήταν μόνο αυτά.O 1700 μπήκε στο τέλος του '87 αρχές '88.Ενα link για σύγκριση.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Bmw 2000 '1979
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1207686/E όχι και του 1979 αυτό.
-
Μπορεί αυτή την ημερομηνία να λέει η πρώτη άδεια κυκλοφορίας του. Πρώτη φορά το βλέπεις αυτό Νίκο?
-
Δες και αυτό:
Alfa Romeo Giulia BERLINA 1750 '1971
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/589059/ -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Δες και αυτό:Alfa Romeo Giulia BERLINA 1750 '1971
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/589059/Πωλείται εδώ και μήνες, είχε ξεκινήσει ένα χιλιάρικο ψηλότερα και είναι διαθέσιμη ακόμη (αγνοώ το γιατί).
Εγώ, πάλι, θα προτείνω αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1259901/όπου έπεσα εντελώς τυχαία.....
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Πωλείται εδώ και μήνες, είχε ξεκινήσει ένα χιλιάρικο ψηλότερα και είναι διαθέσιμη ακόμη (αγνοώ το γιατί).
Μάσκα-φανάρια-θυρεός-τιμόνι από δίλιτρη berlina.Μοτέρ 99,99% Alfetta δίλιτρο,ηλεκτρονική ανάφλεξη(upgrade που εγώ θα διατηρούσα).Το πορτ-μπαγκάζ 'καλλιτεχνικά' πισσαρισμένο και βαμμένο μαύρο,ενώ θα έπρεπε να είναι σαν το υπόλοιπο αμάξωμα.
-
Δημητρη, την ξερεις τη γνωμη μου, 2cv η Pony, αλλα μαλλον δεν ειναι του γουστου σου αυτα
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Alfa Romeo Sprint QV '1983
Bmw 2000 '1979
Mazda 818 '1972
Τα Ford Capri τα χεις σκεφτεί καθόλου?
Alfa όμορφη αλλά δεν μου κανει...
BMW, ενδιαφέρουσα...
Mazda οχι
Capri το έχω σκεφθει (πάντα μου αρεσαν τα MK3) αλλα δεν πρέπει να υπάρχουν...
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Πωλείται εδώ και μήνες, είχε ξεκινήσει ένα χιλιάρικο ψηλότερα και είναι διαθέσιμη ακόμη (αγνοώ το γιατί).
Μάσκα-φανάρια-θυρεός-τιμόνι από δίλιτρη berlina.Μοτέρ 99,99% Alfetta δίλιτρο,ηλεκτρονική ανάφλεξη(upgrade που εγώ θα διατηρούσα).Το πορτ-μπαγκάζ 'καλλιτεχνικά' πισσαρισμένο και βαμμένο μαύρο,ενώ θα έπρεπε να είναι σαν το υπόλοιπο αμάξωμα.
...κατι δεν μου παει στην φωτό που την δείχνει απο μπροστά αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω τι
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Δες και αυτό:
Alfa Romeo Giulia BERLINA 1750 '1971
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/589059/Πωλείται εδώ και μήνες, είχε ξεκινήσει ένα χιλιάρικο ψηλότερα και είναι διαθέσιμη ακόμη (αγνοώ το γιατί).
Εγώ, πάλι, θα προτείνω αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1259901/όπου έπεσα εντελώς τυχαία.....
Τυχαία ε? ???
Οχι αλλο sporting!
Πισωκίνητο είναι αυτό? Έχει κοινό πάτωμα - μηχανικά με τα 4πορτα 124? -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
του την χ... την ενοτητα.....μια και τα κριτηρια μετα απο 13 σελιδες αλλαξαν (απο μας )εγω θα σου προτεινα ενα
πολυ γρηγορο
λιγα κυβικα (μετατροπη)
ανταλλακτικα αρκετα για το απλο (δεν ασχολειται κανεις με αυτο)
δεν χρειαζεται να ριξεις φραγκο πανω (εκτος αμα ενδιαφερεσε να βαλεις σαλονι κομπλε)
ιταλικο (αρα κανεις το χατιρι σε πολλους απο εμας)
δεν βγαζει ομως καρτα ( )
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1193461/Μην μου καταπιέζεστε, εκφραστείτε ελεύθερα!
Το Ritmo δεν κάνει για χώματα....
Τι κλασσικό μέχρι 3.000€?