Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kameres kai o megalos adelfos(oxi to thlepaixnidi...)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Kameres kai o megalos adelfos(oxi to thlepaixnidi...)
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 12 / 12
    Περί αυτοκίνησης
    32
    239
    670
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxogus2 last edited by

      ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΛΕΟΝ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ!
      ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΆΦΗΣΕΙ ΤΟ BAR,ΤΟ BIG BROTHER K.T.Λ. ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
      ΩΧ!!! ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΕΓΩ ΘΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!

      ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕ ΤΟ BIG BROTHER ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΜΕ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • H
        hunter last edited by

        ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ skullone ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΔΙΚΗ ΠΑΙΔΙΑ?
        ΤΟ 95%ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΕΡΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          skullone last edited by

          Για την παρούσα γενιά ξέχνα το. Αυτά αποκτιούνται από το Δημοτικό ακόμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            makinen last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Να απαιτήσουμε επιτέλους ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ και ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΩΝ 'ΚΑΛΩΝ' ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ (ΠΑΡΑΚΩΛΥΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ), ΔΗΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΛΙΜΟΥΖΙΝΩΝ (ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Ή ΜΕΣΑΙΑ 1600ΑΡΙΑ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 70% (τους δικούς μας τους μισθούς τους κόβουν, τους δικούς τους όμως τους διπλασιάζουν κάθε χρόνο, οι αλήτες). Τι στο διάολο πληρώνουμε; Αυτή η ρημάδα η 'Εθνική' του Λαλιώτη (κυρίως) είναι, από το πρώτο χιλιόμετρο ως το τελευταίο, ένα σφαγείο.

            Να απαιτήσουμε περιορισμό της μίζας (της νόμιμης δηλαδή 'προμήθειας') από το 10% στο 0.5% και φορολόγησή της με ποσοστό 60%. Να απαιτήσουμε επαναπροσδιορισμό των προδιαγραφών και των ορίων ταχύτητας για τις εθνικές οδούς, ήτοι:

            1. Προδιαγραφές: 3 ή 4 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, ΧΩΡΙΣ να υπάρχει επιλογή στον εργολάβο να τις περιορίσει, με μη ανακλαστικό, αντιολισθητικό και με μεγάλες δυνατότητες απορροής των ομβρίων υδάτων ασφαλτοτάπητα (το τελευταίο λόγω δομής της ασφάλτου, όχι δίνοντας ανάποδη κλίση στις στροφές), περιβαλλοντολογική και αρχαιολογική μελέτη του χώρου και όριο πρόσφυσης τα 350 χ.α.ω. Διαχωριστικά στηθαία. Εκτεταμένη και ευδιάκριτη σήμανση - η υπάρχουσα (όπου υπάρχει) φαίνεται θολή το βράδυ και είναι δυσανάγνωστή. Ελάχιστο ύψος γεφυρών και απόσταση κρεμασμένων πινακίδων από το οδόστρωμα: 7.5 μέτρα. Φωτισμός παντού (εκτός από σημεία όπου πρέπει να αποφευχθεί η φωτορρύπανση) και ιδίως στα πάρκινγκ.

            2. Όρια ταχύτητας:

            Από τη βοηθητική και πηγαίνοντας προς την αριστερή λωρίδα:

            Για 4 λωρίδες + βοηθητική:

            Βοηθητική:

            Για περιπτώσεις ανάγκης, κίνηση οχημάτων υποστήριξης και συντήρησης: ΌΡΙΟ 80 χ.α.ω με δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.

            1η λωρίδα:

            Για μέτριες ταχύτητες. Ελάχιστη ταχύτητα 100 χ.α.ω., μέγιστη 130, δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.

            2η λωρίδα:

            Ελάχιστη ταχύτητα 140 χ.α.ω. μέγιστη 170 χ.α.ω. με δυνατότητα υπέρβασης κατά 15%

            3η λωρίδα:

            Ελάχιστη ταχύτητα 160 χ.α.ω., μέγιστη ταχύτητα 200 χ.α.ω. δυνατότητα υπέρβασης 10%.

            4η λωρίδα: Αυστηρά για πολύ υψηλές ταχύτητες, άνω των 180 χ.α.ω.

            Σε περίπτωση 3 ή 2 λωρίδων, θα ισχύουν τα ίδια όρια. Η βραδυπορεία θα απαγορεύεται αυστηρά.

            Σε υψηλών προδιαγραφών επαρχιακό δίκτυο, τουλάχιστον 2 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, με διαχωριστικό στηθαίο και ταχύτητες ελαττωμένες κατά 5%.

            Σε απλό επαρχιακό τουλάχιστον μιάμιση λωρίδα ανά ρεύμα + βοηθητική, ταχύτητες ελαττωμένες εν σχέσει με την Εθνική κατά 10%.

            Ορεινό δίκτυο: Ό,τι επιβάλλουν οι συνθήκες του περιβάλλοντος χώρου.

            Αααχ...όνειρα θερινής νυκτός...Κι όμως...κάπου έξω από τα σύνορα αυτής της απομίμησης κράτους όπου ζούμε,αυτά είναι μια οδυνηρή για μας πραγματικότητα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petros last edited by

              Ο χρήστης skullone έγραψε:
              Να απαιτήσουμε επιτέλους ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ και ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΩΝ 'ΚΑΛΩΝ' ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ (ΠΑΡΑΚΩΛΥΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ), ΔΗΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΛΙΜΟΥΖΙΝΩΝ (ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Ή ΜΕΣΑΙΑ 1600ΑΡΙΑ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 70% (τους δικούς μας τους μισθούς τους κόβουν, τους δικούς τους όμως τους διπλασιάζουν κάθε χρόνο, οι αλήτες). Τι στο διάολο πληρώνουμε; Αυτή η ρημάδα η 'Εθνική' του Λαλιώτη (κυρίως) είναι, από το πρώτο χιλιόμετρο ως το τελευταίο, ένα σφαγείο.

              Να απαιτήσουμε περιορισμό της μίζας (της νόμιμης δηλαδή 'προμήθειας') από το 10% στο 0.5% και φορολόγησή της με ποσοστό 60%. Να απαιτήσουμε επαναπροσδιορισμό των προδιαγραφών και των ορίων ταχύτητας για τις εθνικές οδούς, ήτοι:

              1. Προδιαγραφές: 3 ή 4 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, ΧΩΡΙΣ να υπάρχει επιλογή στον εργολάβο να τις περιορίσει, με μη ανακλαστικό, αντιολισθητικό και με μεγάλες δυνατότητες απορροής των ομβρίων υδάτων ασφαλτοτάπητα (το τελευταίο λόγω δομής της ασφάλτου, όχι δίνοντας ανάποδη κλίση στις στροφές), περιβαλλοντολογική και αρχαιολογική μελέτη του χώρου και όριο πρόσφυσης τα 350 χ.α.ω. Διαχωριστικά στηθαία. Εκτεταμένη και ευδιάκριτη σήμανση - η υπάρχουσα (όπου υπάρχει) φαίνεται θολή το βράδυ και είναι δυσανάγνωστή. Ελάχιστο ύψος γεφυρών και απόσταση κρεμασμένων πινακίδων από το οδόστρωμα: 7.5 μέτρα. Φωτισμός παντού (εκτός από σημεία όπου πρέπει να αποφευχθεί η φωτορρύπανση) και ιδίως στα πάρκινγκ.

              2. Όρια ταχύτητας:

              Από τη βοηθητική και πηγαίνοντας προς την αριστερή λωρίδα:

              Για 4 λωρίδες + βοηθητική:

              Βοηθητική:

              Για περιπτώσεις ανάγκης, κίνηση οχημάτων υποστήριξης και συντήρησης: ΌΡΙΟ 80 χ.α.ω με δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.

              1η λωρίδα:

              Για μέτριες ταχύτητες. Ελάχιστη ταχύτητα 100 χ.α.ω., μέγιστη 130, δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.

              2η λωρίδα:

              Ελάχιστη ταχύτητα 140 χ.α.ω. μέγιστη 170 χ.α.ω. με δυνατότητα υπέρβασης κατά 15%

              3η λωρίδα:

              Ελάχιστη ταχύτητα 160 χ.α.ω., μέγιστη ταχύτητα 200 χ.α.ω. δυνατότητα υπέρβασης 10%.

              4η λωρίδα: Αυστηρά για πολύ υψηλές ταχύτητες, άνω των 180 χ.α.ω.

              Σε περίπτωση 3 ή 2 λωρίδων, θα ισχύουν τα ίδια όρια. Η βραδυπορεία θα απαγορεύεται αυστηρά.

              Σε υψηλών προδιαγραφών επαρχιακό δίκτυο, τουλάχιστον 2 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, με διαχωριστικό στηθαίο και ταχύτητες ελαττωμένες κατά 5%.

              Σε απλό επαρχιακό τουλάχιστον μιάμιση λωρίδα ανά ρεύμα + βοηθητική, ταχύτητες ελαττωμένες εν σχέσει με την Εθνική κατά 10%.

              Ορεινό δίκτυο: Ό,τι επιβάλλουν οι συνθήκες του περιβάλλοντος χώρου.

              Πάνω από 100χλμ. όριο!!!!!!!!!!!!!!??????

              Τρελάθηκες πουλάκι μου, θέλεις να σκοτωθούμε.
              Προτείνω ισόβια σε όποιον περάσει το 80 σε εθνικό δρόμο, και δημόσιο απαγχονισμό σε όποιον παραβιάσει τα 100!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vtecmaniac90 last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Να απαιτήσουμε επιτέλους ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ και ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΩΝ 'ΚΑΛΩΝ' ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ (ΠΑΡΑΚΩΛΥΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ), ΔΗΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΛΙΜΟΥΖΙΝΩΝ (ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Ή ΜΕΣΑΙΑ 1600ΑΡΙΑ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 70% (τους δικούς μας τους μισθούς τους κόβουν, τους δικούς τους όμως τους διπλασιάζουν κάθε χρόνο, οι αλήτες). Τι στο διάολο πληρώνουμε; Αυτή η ρημάδα η 'Εθνική' του Λαλιώτη (κυρίως) είναι, από το πρώτο χιλιόμετρο ως το τελευταίο, ένα σφαγείο.

                Να απαιτήσουμε περιορισμό της μίζας (της νόμιμης δηλαδή 'προμήθειας') από το 10% στο 0.5% και φορολόγησή της με ποσοστό 60%. Να απαιτήσουμε επαναπροσδιορισμό των προδιαγραφών και των ορίων ταχύτητας για τις εθνικές οδούς, ήτοι:

                1. Προδιαγραφές: 3 ή 4 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, ΧΩΡΙΣ να υπάρχει επιλογή στον εργολάβο να τις περιορίσει, με μη ανακλαστικό, αντιολισθητικό και με μεγάλες δυνατότητες απορροής των ομβρίων υδάτων ασφαλτοτάπητα (το τελευταίο λόγω δομής της ασφάλτου, όχι δίνοντας ανάποδη κλίση στις στροφές), περιβαλλοντολογική και αρχαιολογική μελέτη του χώρου και όριο πρόσφυσης τα 350 χ.α.ω. Διαχωριστικά στηθαία. Εκτεταμένη και ευδιάκριτη σήμανση - η υπάρχουσα (όπου υπάρχει) φαίνεται θολή το βράδυ και είναι δυσανάγνωστή. Ελάχιστο ύψος γεφυρών και απόσταση κρεμασμένων πινακίδων από το οδόστρωμα: 7.5 μέτρα. Φωτισμός παντού (εκτός από σημεία όπου πρέπει να αποφευχθεί η φωτορρύπανση) και ιδίως στα πάρκινγκ.

                2. Όρια ταχύτητας:

                Από τη βοηθητική και πηγαίνοντας προς την αριστερή λωρίδα:

                Για 4 λωρίδες + βοηθητική:

                Βοηθητική:

                Για περιπτώσεις ανάγκης, κίνηση οχημάτων υποστήριξης και συντήρησης: ΌΡΙΟ 80 χ.α.ω με δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.

                1η λωρίδα:

                Για μέτριες ταχύτητες. Ελάχιστη ταχύτητα 100 χ.α.ω., μέγιστη 130, δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.

                2η λωρίδα:

                Ελάχιστη ταχύτητα 140 χ.α.ω. μέγιστη 170 χ.α.ω. με δυνατότητα υπέρβασης κατά 15%

                3η λωρίδα:

                Ελάχιστη ταχύτητα 160 χ.α.ω., μέγιστη ταχύτητα 200 χ.α.ω. δυνατότητα υπέρβασης 10%.

                4η λωρίδα: Αυστηρά για πολύ υψηλές ταχύτητες, άνω των 180 χ.α.ω.

                Σε περίπτωση 3 ή 2 λωρίδων, θα ισχύουν τα ίδια όρια. Η βραδυπορεία θα απαγορεύεται αυστηρά.

                Σε υψηλών προδιαγραφών επαρχιακό δίκτυο, τουλάχιστον 2 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, με διαχωριστικό στηθαίο και ταχύτητες ελαττωμένες κατά 5%.

                Σε απλό επαρχιακό τουλάχιστον μιάμιση λωρίδα ανά ρεύμα + βοηθητική, ταχύτητες ελαττωμένες εν σχέσει με την Εθνική κατά 10%.

                Ορεινό δίκτυο: Ό,τι επιβάλλουν οι συνθήκες του περιβάλλοντος χώρου.

                ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ (ΨΙΛΟ)ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο SAXOGUS, ΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fast-safe last edited by

                  Ρε παιδία ..... μιά απόφαση είναι όλα .... νέοι είμαστε ( στην καρδιά σίγουρα)....η οδήγηση μας αρέσει .... κανείς μας δεν θέλει να είναι παράνομος αλλά και κανείς μας δεν θέλει να αισθάνεται μαλάκας όταν βλέπει να τον χρησιμοποιούν για να γεμίζουν τα ταμεία ..... προτείνω να φτίαξουμε ένα σύλλογο.... 800+ μέλη είναι εδώ .... άρα με μια πρώτη ματιά 800+ αδηγοί που ψάχνονται.... που θέλουν να οδηγούν με ασφάλεια στο δρόμο χωρίς να είναι μόνιμα παράνομοι.... που έχουν λόγο και κρίση..... και που όλοι συμφωνούν ότι ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ......
                  Ας υποθέσουμε ότι φτιάχνουμε το σύλλογο.... πόσους οδηγούς πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να μαζέψουμε ?? και για αρχή .. πόσοι από εσάς συμφωνείται στο να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
                    Ρε παιδία ..... μιά απόφαση είναι όλα .... νέοι είμαστε ( στην καρδιά σίγουρα)....η οδήγηση μας αρέσει .... κανείς μας δεν θέλει να είναι παράνομος αλλά και κανείς μας δεν θέλει να αισθάνεται μαλάκας όταν βλέπει να τον χρησιμοποιούν για να γεμίζουν τα ταμεία ..... προτείνω να φτίαξουμε ένα σύλλογο.... 800+ μέλη είναι εδώ .... άρα με μια πρώτη ματιά 800+ αδηγοί που ψάχνονται.... που θέλουν να οδηγούν με ασφάλεια στο δρόμο χωρίς να είναι μόνιμα παράνομοι.... που έχουν λόγο και κρίση..... και που όλοι συμφωνούν ότι ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ......
                    Ας υποθέσουμε ότι φτιάχνουμε το σύλλογο.... πόσους οδηγούς πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να μαζέψουμε ?? και για αρχή .. πόσοι από εσάς συμφωνείται στο να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο ??

                    ΑΠΟ ΤΑ 800+ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΕΙΜΑΣΤΕ (ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ)ΚΑΜΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑΡΙΑ ΜΕΛΗ ΕΝΕΡΓΑ.ΟΙ ΥΡΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ.
                    ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ 40 Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΗ ΔΥΣΗ.

                    ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ?

                    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ(ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΗ)ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • E
                      echo last edited by

                      ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΝΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ: 'ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ'- 'ΖΗΤΩ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ'.Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΜΟΛΙΣ 180 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ(ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ;)ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ!ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΘΟΡΜΗΤΕΣ ΑΝΤΡΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΣΕ,ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΦΕΤΙΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ. ΠΟΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΚΟ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΑΣ;¨ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ¨.ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΙΟ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ.ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ.'ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΕΡΑΡΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ 'ΤΟΥΤΟΥ' ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟ.

                      -ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο 'ΣΤΑΘΗΣ' ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ:'ΒΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ' - ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ

                      -ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ
                      ΜΙΑ ΖΩΗ ¨ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                        ...η λυση στα μεγαλα και δυσθεωρητα προβληματα που υπαρχουν στην κοινωνια μας μπορει να δωθει μονο μεσου του οπλου της ψηφου.

                        Αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση: υπάρχουν και οι μαζικές διεκδικήσεις, η ατομική πρωτοβουλία και η στάση ζωής του καθενός μας που μπορεί να επηρεάσει τα πράγματα στο επίπεδο που φτάνει ο καθένας μας, κλπ.

                        Πέραν αυτού, το να χαλάει η ευχαρίστηση ή έστω η ηδονή κάποιων 'που κυκλοφορούν με φτιαγμένα' κλπ. είναι εκνευριστικό για τους ίδιους και για κάποιους άλλους (όπως η αφεντιά μου π.χ.) που θεωρούν πως πρέπει ο καθένας να έχει το δικαίωμα να εξασκεί τα hoppy του, αλλά δεν είναι και το μείζον μας πρόβλημα. Θα ασχοληθούμε μ' αυτό (όπως και με τα δικαιώματα των καπνιστών, τα ελληνικά των δημοσιογράφων κλπ) όταν θα καταφέρουμε να φέρουμε σε καλό δρόμο τα θεμελιώδη προβλήματα της Ελληνικής πραγματικότητας: υγεία, παιδεία, οικονομία, δημοκρατία.

                        Μέχρι τότε, υπομονή. Στο κάτω κάτω, οι μπλε με τα μπλόκα τους αυξάνουν τον κίνδυνο (=την ευχαρίστηση) του παιχνιδιού.

                        Συγνώμη για το μακροσκελές posting μου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Συγνώμη ρε παιδιά αλλά το αμάξι μου ούτε φτιαγμένο είναι ούτε τίποτα ….. δεν μπορώ να καταλάβω την άρνηση , τον προβληματισμό και την ειρωνεία σας σε κάτι το οποίο είναι οφθαλμοφανές …. Η τροχαία δεν ελέγχει για να μας προστατεύει … ελέγχει για να εισπράττει …. Ούτε επανάσταση λέμε να κάνουμε , ούτε τίποτα …..Απλά να αντιδράσουμε σε κάτι που μας έχει γίνει βραχνάς τα τελευταία 10 χρόνια και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίζει να μας πνίγει για αρκετά χρόνια ….. αναρωτιέμαι αν τα όρια στους δρόμους σας ικανοποιούν ή γενικά αν είσαστε ευχαριστημένοι με τις συνθήκες οδήγησης ….. στην πρώτη πλημμύρα καταστράφηκαν δεκάδες αυτοκίνητα και το κράτος έκανε την πάπια …. Άντε να πάρεις την αξία από την ασφαλιστική ….. ούτε μία παραίτηση…. Ούτε καν μία μήνυση …… μου λέτε ότι έχουμε άλλα προβλήματα που έχουν προτεραιότητα…..ναι αλλά εδώ είναι forum για αυτοκίνητα… αυτό μας καίει εδώ και για αυτά μιλάμε … και δεν νομίζω να αυξάνεται ο κίνδυνος (ευχαρίστηση) όταν πηγαίνω στη Εθνική με 105 στη μεσαία λωρίδα και με γράφει το όργανο για υπερβολική ταχύτητα…. Όσο για τα 180 χρονιά μετά …. Θα έλεγα ότι 180 χρόνια πριν υπήρχαν υπόδουλοι με τις ίδιες αντιλήψεις που “έβαζαν το γάιδαρο μπροστά από το κάρο“ ……

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kilo last edited by

                            Διαβάζω αυτα που λέτε για τον επεναπροσδιορισμό των ορίων ταχύτητας για τις διπλές και τριπλές λωρίδες κλπ. και αναρωτιέμαι μήπως είστε εκτός τόπου. Εδώ δεν αποφασίζουν να φαρδύνουν λίγο το δρόμο που πάει για Χαλκίδα και άμα πέσεις πίσω απο τουβλάδικο θα τη βγάλεις μέχρι τη γέφυρα η την εθνική με 40, γιατί έτσι και αποφασίσεις να προσπεράσεις και ειδικά στην ευθεία πρίν απο το Βαθύ, σύγουρα πληρώνεις πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα (όριο 60 χιλιόμετρα) και κάποιους πόντους για διπλή λωρίδα. Και ξέρετε γιατι δεν φαρδαινει ο δρόμος? Μη νομίζετε ότι είναι θέμα απολοτριώσεων κλπ. Είναι για τα φέρι Ωροπού/Ερέτριας.
                            Κι τελιώνοντας. Καταλάβετε ότι το κράτος γνωρίζει την κατάσταση του οδικού δικτύου καθώς επίσης γνωρίζει ότι με τις υπερβολικές ταχύτητες σύγουρα θα πάμε στα θυμαράκια, και για τούτο μας προστατεύει. Γελάτε ε? Ναι και όμως μας προστατεύει για δικό του όφελος πρώτα. Ενας ταξιδεμένος δεν πληρώνει φόρους/χαράτσια δεν καταναλώνει, κλπ. Ενας ανάπηρος όχι μόνο δεν πληρώνει αλλά τον πληρώνουν και απο πάνω. Ο υγειής όμως πληρώνει τα πάντα, κάθε λογής φόρους κλπ.
                            Λοιπόν μην περιμένετε να δείτε καλυτέρευση στο οδικό δίκτυο. Και να είμαστε και ευχαριστημένοι διότι πρίν απο κάποια χρόνια για να πάς Πάτρα έκανες το σταυρό σου πρίν φύγεις και όταν έφτανες!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης kilo έγραψε:
                              Διαβάζω αυτα που λέτε για τον επεναπροσδιορισμό των ορίων ταχύτητας για τις διπλές και τριπλές λωρίδες κλπ. και αναρωτιέμαι μήπως είστε εκτός τόπου. Εδώ δεν αποφασίζουν να φαρδύνουν λίγο το δρόμο που πάει για Χαλκίδα και άμα πέσεις πίσω απο τουβλάδικο θα τη βγάλεις μέχρι τη γέφυρα η την εθνική με 40, γιατί έτσι και αποφασίσεις να προσπεράσεις και ειδικά στην ευθεία πρίν απο το Βαθύ, σύγουρα πληρώνεις πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα (όριο 60 χιλιόμετρα) και κάποιους πόντους για διπλή λωρίδα. Και ξέρετε γιατι δεν φαρδαινει ο δρόμος? Μη νομίζετε ότι είναι θέμα απολοτριώσεων κλπ. Είναι για τα φέρι Ωροπού/Ερέτριας.
                              Κι τελιώνοντας. Καταλάβετε ότι το κράτος γνωρίζει την κατάσταση του οδικού δικτύου καθώς επίσης γνωρίζει ότι με τις υπερβολικές ταχύτητες σύγουρα θα πάμε στα θυμαράκια, και για τούτο μας προστατεύει. Γελάτε ε? Ναι και όμως μας προστατεύει για δικό του όφελος πρώτα. Ενας ταξιδεμένος δεν πληρώνει φόρους/χαράτσια δεν καταναλώνει, κλπ. Ενας ανάπηρος όχι μόνο δεν πληρώνει αλλά τον πληρώνουν και απο πάνω. Ο υγειής όμως πληρώνει τα πάντα, κάθε λογής φόρους κλπ.
                              Λοιπόν μην περιμένετε να δείτε καλυτέρευση στο οδικό δίκτυο. Και να είμαστε και ευχαριστημένοι διότι πρίν απο κάποια χρόνια για να πάς Πάτρα έκανες το σταυρό σου πρίν φύγεις και όταν έφτανες!!!

                              ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ!
                              ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΗΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΗΚΟΟΥΣ)ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩΝΤΑΣ ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ'ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ( ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ),ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ?
                              ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ 30ΚΜ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ Ε.Ο.ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ 40ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ?
                              ΚΑΠΟΤΕ Ο ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΜΕΓΟΜΙΖΟΚΑΛΛΙΣΤΗΣ(ΑΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΣΩΣΤΑ) ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΡΜΕΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΛΥΤΕΡΗΣ ΜΙΖΑΣ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                saxogus2 last edited by

                                Ο χρήστης fast&safe1 έγραψε:
                                Συγνώμη ρε παιδιά αλλά το αμάξι μου ούτε φτιαγμένο είναι ούτε τίποτα ….. δεν μπορώ να καταλάβω την άρνηση , τον προβληματισμό και την ειρωνεία σας σε κάτι το οποίο είναι οφθαλμοφανές …. Η τροχαία δεν ελέγχει για να μας προστατεύει … ελέγχει για να εισπράττει …. Ούτε επανάσταση λέμε να κάνουμε , ούτε τίποτα …..Απλά να αντιδράσουμε σε κάτι που μας έχει γίνει βραχνάς τα τελευταία 10 χρόνια και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίζει να μας πνίγει για αρκετά χρόνια ….. αναρωτιέμαι αν τα όρια στους δρόμους σας ικανοποιούν ή γενικά αν είσαστε ευχαριστημένοι με τις συνθήκες οδήγησης ….. στην πρώτη πλημμύρα καταστράφηκαν δεκάδες αυτοκίνητα και το κράτος έκανε την πάπια …. Άντε να πάρεις την αξία από την ασφαλιστική ….. ούτε μία παραίτηση…. Ούτε καν μία μήνυση …… μου λέτε ότι έχουμε άλλα προβλήματα που έχουν προτεραιότητα…..ναι αλλά εδώ είναι forum για αυτοκίνητα… αυτό μας καίει εδώ και για αυτά μιλάμε … και δεν νομίζω να αυξάνεται ο κίνδυνος (ευχαρίστηση) όταν πηγαίνω στη Εθνική με 105 στη μεσαία λωρίδα και με γράφει το όργανο για υπερβολική ταχύτητα…. Όσο για τα 180 χρονιά μετά …. Θα έλεγα ότι 180 χρόνια πριν υπήρχαν υπόδουλοι με τις ίδιες αντιλήψεις που “έβαζαν το γάιδαρο μπροστά από το κάρο“ ……

                                Κατανοώ αυτά που γράφεις fast&safe1 αλλά το να ξεκινήσουν 100,200 άντε στη καλύτερη 800 άτομα να αντιδράσουν,είναι επανάσταση για τα δεδομένα της χώρας μας.
                                Έπειτα ν'αντιδράσεις απέναντι σε ποιον?Άφου το 90% των FOROUMΑΔΩΝ θα τους τιμήσει στις επόμενες εκλογές με την ψήφο τους!(ΠΡΑΣΙΝΑ,ΚΟΚΚΙΝΑ,ΜΠΛΕ)
                                Οπότε είναι καλό να εκτονώνουμε τις ιδεες μας στο Forum!!!
                                Αλλά την μοναδική στιγμή που υποτίθεται πως επιλέγουμε(ΕΚΛΟΓΕΣ) ξαναπέφτουμε στο ίδιο σκεπτικό που λέει:ΕΓΩ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ .......!
                                Έπειτα δεν είναι σωστό να μπαίνεις στο σκεπτικό των αυτοκινητάδων.(...ναι αλλά εδώ είναι forum για αυτοκίνητα)και ειδικά στο FORUM των 4Τ που οι κοινωνικές ανησυχίες καταγράφονται σε κάθε τεύχος του!

                                ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕ(ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ-ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ)

                                ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΗ!!!

                                ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ Σ΄ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΩ ΔΕΚΤΕΙ ΔΥΟ ΚΛΗΣΕΙΣ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fast-safe last edited by

                                  ρε παιδιά ..... δεν έχω καταλάβει πως πολιτικοποιήθηκε το θέμα .... Η πρόταση μου δεν είναι να δημιουργήσουμε κόμμα , ούτε να κατέβουμε στις εκλογές .... η πρόταση μου είναι να δημιουργήσουμε σύλλογο.... από το σημείο αυτό μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να μιλάμε για κόμματα , νομίζω οτι έχει τεράστια διαφορά ..... απλή λογική .... όσοι περισσότεροι , τόσο ποιοι ισχυρός ο λόγος τους και η αντίδρασή τους ..... και να πω το εξής παράδειγμα .... φτιάχνουμε το σύλλογο και με τις προτάσεις - ιδέες μας κατεβαίνουμε στα διόδια και τα μοιράζουμε στους οδηγούς .... με τη μία ο σύλλογος έγινε γνωστός ..... και σίγουρα θα έρθουν και νέα μέλη ..... που θα φέρουν νέα μέλη ...... γιατί θα δουν ότι αυτά που σκέφτονται , τα σκέφτονται και άλλοι ..... γιατί σίγουρα η πλειοψηφία των οδηγών έχει τις ίδιες ανησυχίες με μας αλλά δεν έχουν ένα τρόπο να εκφραστούν ...... και μετά αρχίζουμε τις κινητοποιήσεις μας ....... ρε παιδιά .... δεν λέω κάτι τρελό.... η πρόταση είναι ξεκάθαρη .... ατομικά ο καθένας δεν μπορεί να κάνει κάτι για την αδικία .... συλλογικά μπορούμε να πετύχουμε πολλά ......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    fast-safe last edited by

                                    Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
                                    ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕ(ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ-ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ)

                                    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΗ!!!

                                    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ Σ΄ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΩ ΔΕΚΤΕΙ ΔΥΟ ΚΛΗΣΕΙΣ!

                                    κανείς δεν κατηγόρησε τους μπλε γιατί τους υποχρεώνουν να το κάνουν....

                                    εξήγησε μου πως εννοείς την 'ατομική' επανάσταση.....

                                    Εγω έφαγα 2 κλήσεις σε 24 ώρες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      saxogus2 last edited by

                                      Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:

                                      ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕ(ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ-ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ)

                                      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΗ!!!

                                      ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ Σ΄ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΩ ΔΕΚΤΕΙ ΔΥΟ ΚΛΗΣΕΙΣ!

                                      κανείς δεν κατηγόρησε τους μπλε γιατί τους υποχρεώνουν να το κάνουν....

                                      εξήγησε μου πως εννοείς την 'ατομική' επανάσταση.....

                                      Εγω έφαγα 2 κλήσεις σε 24 ώρες

                                      ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΕΡΙ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Κ.Τ.Λ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ,ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΕΝΩ ΣΑΝ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥΣ ΧΡΗΖΕΙΣ ΠΑΛΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ!(ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ)
                                      ΠΡΩΤΑ ΝΙΚΑΣ ΤΩΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟ-ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ!

                                      ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!
                                      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΙ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:

                                        ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!
                                        ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΙ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ!

                                        Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες ....όμως .... ακόμα και αυτοί που σου λένε άλλα ... όταν ανέβουν στην εξουσία κάνουν άλλα .... άρα... το θέμα δεν είναι ποιόν θα ανεβάσεις αλλά πως θα τον πιέσεις να κάνει αυτά που πρέπει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vtecmaniac90 last edited by

                                          ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΜΠΛΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΤΑΓΕΣ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΙ ΟΣΟ ΓΟΑ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ 140 ΑΝΤΙ ΓΙΑ 120, ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΩ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ-ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ; ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΜΗ ΣΤΕΚΕΣΤΕ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΩΣ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ Η ΨΗΦΟΣ, ΤΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ. Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ. ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ (ΣΩΣΤΟ), ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ (ΛΑΘΟΣ) ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ (ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΡΟΜΩΝ), ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΤΕ Η ΑΠΟΧΗ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟ 50%, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ; ΠΟΤΕ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Φταίνε ΚΑΙ τα στρουμφάκια για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται την εξουσία που τους έχει δοθεί και για τη συμπεριφορά τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 12 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr