Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Petronas Malaysian Grand Prix-2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Petronas Malaysian Grand Prix-2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 3 / 16
    Formula 1
    48
    309
    324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fn1m last edited by

      Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
      Τι γινεται με την Φερραρι ρε γμτ...

      Bράζει και χύνεται.

      Τι να γίνει, ο Αλόνσο το είπε ξεκάθαρα: 'I'm aware that we are lacking speed'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Ο Alonso επίσης δεν είναι στα καλύτερά του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lord_rutherford last edited by

          Λογικό είναι μετά από μια δεκαετία επιτυχίες, να βγεί μια δεκαετία αποτυχιών.

          Η redbull στη θέση της williams της δεκαετίας του 90. Καλα αυτοί στη φερράρι κάνανε πόσα χιλιόμετρα στις δοκιμές πηγαίνοντας αργά;

          Συγχωρέστε με αλλά αυτό που λένε γενικά 'πρώτα η αξιοπιστία' δεν το ασπάζομαι. Πρώτα η ταχύτητα και μετά η αξιοπιστία. Αν είσαι γρήγορος και αναξιόπιστος μπορεί να χάσεις κάποιο πρωτάθλημα, ενώ εαν είσαι αργός δε μπαίνεις καν στον κόπο να το κερδίσεις.

          Εκεί που λες ότι ο Αλόνσο, όταν πήγε στην ΜακΛαρεν, θα πάρει άλλα 2-3 και θα φτάσει τον Σούμι ή τώρα που είναι στη Φερράρι θα πάρει 2-3 και ίσως τον πλησιάσει, κόλλησε.

          Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vengas last edited by

            Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:

            Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.

            απλά πρεπει να ερθουνε καποιοι νεοι στην ομάδα, πχ Brawn, όταν αποτύχει η Μερσεντες
            και να φυγουν καποιοι

            αντε να δουμε και ποσο αξιόπιστο ειναι το Kers της Red Bull...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
              Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.

              Εξηγείται μαθηματικώς:

              Agnelli Family + Luca Cordero di Montizemeno x [Jean Todt + Rory Byrne + Paolo Martinelli + Ross Brawn + huge budget = 6 Consecutive Constructors' World Championsips + 5 Consecutive Drivers' Titles (= Michael Schumacher)] Formula 1 Empire

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vassilisal last edited by

                Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                Συγχωρέστε με αλλά αυτό που λένε γενικά 'πρώτα η αξιοπιστία' δεν το ασπάζομαι. Πρώτα η ταχύτητα και μετά η αξιοπιστία. Αν είσαι γρήγορος και αναξιόπιστος μπορεί να χάσεις κάποιο πρωτάθλημα, ενώ εαν είσαι αργός δε μπαίνεις καν στον κόπο να το κερδίσεις.

                Δεν θα συμφωνήσω γιατί αν είσαι πολύ γρήγορος αλλά αναξιόπιστος μπορείς να χάσεις πάρα πολλούς βαθμούς με εγκαταλείψεις. Αν όμως είσαι λίγο αργότερος αλλά αξιόπιστος μπορείς να εκμεταλλευθείς τις εγκαταλείψεις του άλλου και στο τέλος να πάρεις το πρωτάθλημα. Φωτεινό παράδειγμα το 2005.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Το θεμα ειναι οταν εσυ εισαι λιγο αργοτερος και αξιοπιστος να μην ειναι οι αλλοι γρηγοροι κι αξιοπιστοι οπως φαινεται να ειναι τα πραγματα φετος!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.

                    Εξηγείται μαθηματικώς:

                    Agnelli Family + Luca Cordero di Montizemeno x [Jean Todt + Rory Byrne + Paolo Martinelli + Ross Brawn + huge budget = 6 Consecutive Constructors' World Championsips + 5 Consecutive Drivers' Titles (= Michael Schumacher)] Formula 1 Empire

                    για τονωση του σπορ με τις ορδες των ουνων με τα κοκκινα και αλλα πολλα που δεν λεμε να μην μιλησουμε;

                    αντε και δεν εχω ορεξη..
                    αντε...

                    ΥΓ.υπαρχουν και γνωστες του σπορ σε ολες τις ομαδες αλλα ο οχλος φερνει χρημα.
                    Τωρα πως γινεται τον Σουμαχερ να μην τον χωνευουν καποιοι που τον χωνευαν ,και να επιδοκιμαζουν τον Αλονσακο τον οποιο εβριζαν....αυτο μονο οι κωλοτουμπες τυπου μαιμου μπορουν να το εξηγησουν

                    ΥΓ.2 δεν αναφερομαι σε σενα γενικα μια αποψη διατυπωσα αγαπητε

                    ΥΓ3. δεν πεφτουμε στην λουμπα η Φερραρι ειναι Φερραρι δεν θα το βαλει κατω ετσι και περυσι μετα επιασε pace οποτε ακομα ειναι νωρις...

                    εκτος αν μας αρεσει να κλαιμε αρχικα ωστε μετα αν γινει κατι να εκθειαζουμε 1000φορες πιο δυνατα...
                    ειναι και αυτο μια μορφη συμπλεγματος δεν λεω.

                    ΥΓ4. ξαναλεω αγαπητε ΑληθινεΔια δεν αναφερομαι σε σενα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Δημήτρη μου, τα σενάρια συνωμοσίας δεν με αγγίζουν. Δεν πιστεύω ότι οι άλλοι απλά δέχθηκαν να τρώνε σκόνη για 5-6 χρόνια για να ανέβει η δημοτικότητα του σπορ. Απλά τότε η Ferrari πέρασε τη χρυσή εποχή της που όλα της βγήκαν! Είχε έναν team principal - Στρατάρχη Zukov, τον καλύτερο σχεδιαστή (Rory Byrne), τον καλύτερο μηχανολόγο κινητήρων (Paolo Martinelli και σημαντικότατο ήταν ότι επιτρέπονταν η εξέλιξή κινητήρων, σε αντίθεση με τώρα!!!), την στρατηγική ιδιοφυία του Brawn, το μεγαλύτερο budget και την μεγαλύτερη ομάδα και την καλύτερη υποδομή (σε μια εποχή που η υπερβολή όχι μόνο επιτρέπονταν αλλά επιβάλλονταν κιόλας) και φυσικά έναν ταχύτατο πιλότο - εργασιομανές ρομπότ! Το αποτέλεσμα ήταν η γνωστή dream team η οποία σάρωσε τα ρεκόρ!

                      Σήμερα όλα έχουν αλλάξει! Ο Τομπάζης καλός αλλά λίγος μπροστά στον Newey, οι κινητήρες παγωμένοι από το 2006 (παραδοσιακό ισχυρό σημείο της Ferrari που πάντοτε ήταν ειδική σε αυτό τον τομέα και τώρα έχασε το πλεονέκτημα), τα budgets μίκρυναν, οι μεγάλες ομάδες έχουν τον ίδιο αριθμό ατόμων και απαγορεύτηκαν οι δοκιμές (η Ferrari βασίζονταν πάντα σε αυτές λόγω των ιδιόκτητων πιστών της - σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες που από τότε χρησιμοποιούσαν περισσότερες προσομοιώσεις καθώς δεν είχαν τόσο εύκολη πρόσβαση σε πίστα). Σαν την πτώση της Ρώμης ή της ΕΣΣΔ ακούγεται το όλο σενάριο...

                      Όσο για τους οδηγούς (ξέρω ότι δεν το προσωποποιείς αλλά θα μιλήσω για μένα), προσωπικά τον γερμανό τον αντιπαθούσα πριν έρθει στη Ferrari. Μόλις ήρθε φυσικά και τον υποστήριζα, όπως υποστήριζα όλους τους οδηγούς μας ακριβώς επειδή έτρεχαν για το Cavallino! Όταν φύγουν από την ομάδα και μετά μου είναι αδιάφοροι. Με άλλα λόγια, αφού φοράει την φανέλα και για όσο καιρό την φοράει, είναι δικός μας! Απλά για μένα οι οδηγοί είναι υπάλληλοι και δεν με ενδιαφέρει ποιός θα είναι αρκεί να κάνει το καλύτερο δυνατόν για την ομάδα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Toν Webber τον ψηφισα απο την Τεταρτη (ή και πιο νωρις) σαν νικητη στην ψηφοφορια του αγωνα (ο μονος μεχρι τωρα... ) και μετα τα free practices πιστευω να με δικαιωσει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pik last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Δημήτρη μου, τα σενάρια συνωμοσίας δεν με αγγίζουν. Δεν πιστεύω ότι οι άλλοι απλά δέχθηκαν να τρώνε σκόνη για 5-6 χρόνια για να ανέβει η δημοτικότητα του σπορ. Απλά τότε η Ferrari πέρασε τη χρυσή εποχή της που όλα της βγήκαν! Είχε έναν team principal - Στρατάρχη Zukov, τον καλύτερο σχεδιαστή (Rory Byrne), τον καλύτερο μηχανολόγο κινητήρων (Paolo Martinelli και σημαντικότατο ήταν ότι επιτρέπονταν η εξέλιξή κινητήρων, σε αντίθεση με τώρα!!!), την στρατηγική ιδιοφυία του Brawn, το μεγαλύτερο budget και την μεγαλύτερη ομάδα και την καλύτερη υποδομή (σε μια εποχή που η υπερβολή όχι μόνο επιτρέπονταν αλλά επιβάλλονταν κιόλας) και φυσικά έναν ταχύτατο πιλότο - εργασιομανές ρομπότ! Το αποτέλεσμα ήταν η γνωστή dream team η οποία σάρωσε τα ρεκόρ!

                          Σήμερα όλα έχουν αλλάξει! Ο Τομπάζης καλός αλλά λίγος μπροστά στον Newey, οι κινητήρες παγωμένοι από το 2006 (παραδοσιακό ισχυρό σημείο της Ferrari που πάντοτε ήταν ειδική σε αυτό τον τομέα και τώρα έχασε το πλεονέκτημα), τα budgets μίκρυναν, οι μεγάλες ομάδες έχουν τον ίδιο αριθμό ατόμων και απαγορεύτηκαν οι δοκιμές (η Ferrari βασίζονταν πάντα σε αυτές λόγω των ιδιόκτητων πιστών της - σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες που από τότε χρησιμοποιούσαν περισσότερες προσομοιώσεις καθώς δεν είχαν τόσο εύκολη πρόσβαση σε πίστα). Σαν την πτώση της Ρώμης ή της ΕΣΣΔ ακούγεται το όλο σενάριο...

                          Όσο για τους οδηγούς (ξέρω ότι δεν το προσωποποιείς αλλά θα μιλήσω για μένα), προσωπικά τον γερμανό τον αντιπαθούσα πριν έρθει στη Ferrari. Μόλις ήρθε φυσικά και τον υποστήριζα, όπως υποστήριζα όλους τους οδηγούς μας ακριβώς επειδή έτρεχαν για το Cavallino! Όταν φύγουν από την ομάδα και μετά μου είναι αδιάφοροι. Με άλλα λόγια, αφού φοράει την φανέλα και για όσο καιρό την φοράει, είναι δικός μας! Απλά για μένα οι οδηγοί είναι υπάλληλοι και δεν με ενδιαφέρει ποιός θα είναι αρκεί να κάνει το καλύτερο δυνατόν για την ομάδα!

                          αν και δεν συμφωνω με το πρωτο μερος του post σου,δυστυχως συμφωνω απολυτα με το δευτερο μερος!

                          οντως πιστευω και εγω πως δεν θα ειχε καμμια τυχη οποιαδηποτε red bull εναντιον των εργοστασιων Ferrari/Mercedes/ακομα και BMW αν θες σε ο,τι αφορα τους κινητηρες...

                          απο εκει και περα ο Adrian ειναι απλα κορυφαιος και μοιραζει τσαγια γιατι παιζουν ολοι στο πεδιο του.
                          καλο για το σπορ;
                          ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΧΙ.
                          για μενα αν δεν υπαρχουν ελευθεριες δεν υπαρχει ανταγωνισμος...

                          αυτο με την ομαδα που λες το καταλαβαινω...εσυ ξερω πως το εννοεις..
                          εγω πχ αν και το πηρε ο Κιμι απο τον Λιουης το 2007,ειλικρινα πιστεψα οτι του το ωφειλε η ιστορια και ο Θεος της F1...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geo-f1 last edited by

                            FP3

                            Pos  Driver              Team/Car              Time       Gap       Laps
                             1.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m36.340s            11
                             2.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m36.630s  + 0.290s  16
                             3.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m36.762s  + 0.422s  14
                             4.  Nick Heidfeld       Renault               1m37.115s  + 0.775s  17
                             5.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m37.175s  + 0.835s  14
                             6.  Fernando Alonso     Ferrari               1m37.284s  + 0.944s  11
                             7.  Vitaly Petrov       Renault               1m37.297s  + 0.957s  17
                             8.  Felipe Massa        Ferrari               1m37.762s  + 1.422s  12
                             9.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m38.059s  + 1.719s  18
                            10.  Michael Schumacher  Mercedes              1m38.300s  + 1.960s  20
                            11.  Nico Rosberg        Mercedes              1m38.307s  + 1.967s  20
                            12.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m38.448s  + 2.108s  17
                            13.  Adrian Sutil        Force India-Mercedes  1m38.464s  + 2.124s  16
                            14.  Pastor Maldonado    Williams-Cosworth     1m38.597s  + 2.257s  15
                            15.  Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1m38.665s  + 2.325s  14
                            16.  Rubens Barrichello  Williams-Cosworth     1m38.681s  + 2.341s  16
                            17.  Jaime Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    1m38.716s  + 2.376s  14
                            18.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m38.864s  + 2.524s  13
                            19.  Heikki Kovalainen   Lotus-Renault         1m39.260s  + 2.920s  19
                            20.  Jarno Trulli        Lotus-Renault         1m39.699s  + 3.359s  15
                            21.  Jerome D'Ambrosio   Virgin-Cosworth       1m41.215s  + 4.875s  17
                            22.  Timo Glock          Virgin-Cosworth       1m41.414s  + 5.074s  18
                            23.  Vitantonio Liuzzi   HRT-Cosworth          1m43.147s  + 6.807s  6
                            24.  Narain Karthikeyan  HRT-Cosworth          1m43.383s  + 7.043s  11
                            
                            
                            

                            http://www.autosport.com/news/report.php/id/90550

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Τα ίδια Παντελάκη μου... το δευτερόλεπτο το έχουμε προίκα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cabala10 last edited by

                                αλλο ενα βαρετο πρωταθλημα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pik last edited by

                                  Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                  αλλο ενα βαρετο πρωταθλημα..

                                  μηπως ειναι λιγο νωρις να το πουμε αυτο.....;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sprsk
                                    sprsk last edited by

                                    Alguersuari είμαστε που είμαστε , πάει ένας γύρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cabala10 last edited by

                                      αμα παιζουν τετοιες διαφορες δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ νωρις
                                      (οι merc πολυ νευρικες ρε παιδι μου εστριβαν και εκαναν ολη την ωρα αναποδα!)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Και ο Μάσσα πρώτος στο Q1...

                                        Μάλλον οι άλλοι ακόμα δεν έβγαλαν τα βαριά χαρτιά τους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aggelosf last edited by

                                          Είναι όντως αργές οι RB όπως φάνηκαν στο Q1;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vengas last edited by

                                            παλι τη μια μαλακη χρησιμοποιήσαμε?
                                            σκ@τά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 3 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr