-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Τι γινεται με την Φερραρι ρε γμτ...Bράζει και χύνεται.
Τι να γίνει, ο Αλόνσο το είπε ξεκάθαρα: 'I'm aware that we are lacking speed'.
-
Ο Alonso επίσης δεν είναι στα καλύτερά του.
-
Λογικό είναι μετά από μια δεκαετία επιτυχίες, να βγεί μια δεκαετία αποτυχιών.
Η redbull στη θέση της williams της δεκαετίας του 90. Καλα αυτοί στη φερράρι κάνανε πόσα χιλιόμετρα στις δοκιμές πηγαίνοντας αργά;
Συγχωρέστε με αλλά αυτό που λένε γενικά 'πρώτα η αξιοπιστία' δεν το ασπάζομαι. Πρώτα η ταχύτητα και μετά η αξιοπιστία. Αν είσαι γρήγορος και αναξιόπιστος μπορεί να χάσεις κάποιο πρωτάθλημα, ενώ εαν είσαι αργός δε μπαίνεις καν στον κόπο να το κερδίσεις.
Εκεί που λες ότι ο Αλόνσο, όταν πήγε στην ΜακΛαρεν, θα πάρει άλλα 2-3 και θα φτάσει τον Σούμι ή τώρα που είναι στη Φερράρι θα πάρει 2-3 και ίσως τον πλησιάσει, κόλλησε.
Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.
απλά πρεπει να ερθουνε καποιοι νεοι στην ομάδα, πχ Brawn, όταν αποτύχει η Μερσεντες
και να φυγουν καποιοιαντε να δουμε και ποσο αξιόπιστο ειναι το Kers της Red Bull...
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.Εξηγείται μαθηματικώς:
Agnelli Family + Luca Cordero di Montizemeno x [Jean Todt + Rory Byrne + Paolo Martinelli + Ross Brawn + huge budget = 6 Consecutive Constructors' World Championsips + 5 Consecutive Drivers' Titles (= Michael Schumacher)] Formula 1 Empire
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Συγχωρέστε με αλλά αυτό που λένε γενικά 'πρώτα η αξιοπιστία' δεν το ασπάζομαι. Πρώτα η ταχύτητα και μετά η αξιοπιστία. Αν είσαι γρήγορος και αναξιόπιστος μπορεί να χάσεις κάποιο πρωτάθλημα, ενώ εαν είσαι αργός δε μπαίνεις καν στον κόπο να το κερδίσεις.Δεν θα συμφωνήσω γιατί αν είσαι πολύ γρήγορος αλλά αναξιόπιστος μπορείς να χάσεις πάρα πολλούς βαθμούς με εγκαταλείψεις. Αν όμως είσαι λίγο αργότερος αλλά αξιόπιστος μπορείς να εκμεταλλευθείς τις εγκαταλείψεις του άλλου και στο τέλος να πάρεις το πρωτάθλημα. Φωτεινό παράδειγμα το 2005.
-
Το θεμα ειναι οταν εσυ εισαι λιγο αργοτερος και αξιοπιστος να μην ειναι οι αλλοι γρηγοροι κι αξιοπιστοι οπως φαινεται να ειναι τα πραγματα φετος!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι πολύ γαμημένη η δουλειά, πως έφτασε ο άλλος τα 7 είναι απορίας άξιο.
Εξηγείται μαθηματικώς:
Agnelli Family + Luca Cordero di Montizemeno x [Jean Todt + Rory Byrne + Paolo Martinelli + Ross Brawn + huge budget = 6 Consecutive Constructors' World Championsips + 5 Consecutive Drivers' Titles (= Michael Schumacher)] Formula 1 Empire
για τονωση του σπορ με τις ορδες των ουνων με τα κοκκινα και αλλα πολλα που δεν λεμε να μην μιλησουμε;
αντε και δεν εχω ορεξη..
αντε...ΥΓ.υπαρχουν και γνωστες του σπορ σε ολες τις ομαδες αλλα ο οχλος φερνει χρημα.
Τωρα πως γινεται τον Σουμαχερ να μην τον χωνευουν καποιοι που τον χωνευαν ,και να επιδοκιμαζουν τον Αλονσακο τον οποιο εβριζαν....αυτο μονο οι κωλοτουμπες τυπου μαιμου μπορουν να το εξηγησουνΥΓ.2 δεν αναφερομαι σε σενα γενικα μια αποψη διατυπωσα αγαπητε
ΥΓ3. δεν πεφτουμε στην λουμπα η Φερραρι ειναι Φερραρι δεν θα το βαλει κατω ετσι και περυσι μετα επιασε pace οποτε ακομα ειναι νωρις...
εκτος αν μας αρεσει να κλαιμε αρχικα ωστε μετα αν γινει κατι να εκθειαζουμε 1000φορες πιο δυνατα...
ειναι και αυτο μια μορφη συμπλεγματος δεν λεω.ΥΓ4. ξαναλεω αγαπητε ΑληθινεΔια δεν αναφερομαι σε σενα.
-
Δημήτρη μου, τα σενάρια συνωμοσίας δεν με αγγίζουν. Δεν πιστεύω ότι οι άλλοι απλά δέχθηκαν να τρώνε σκόνη για 5-6 χρόνια για να ανέβει η δημοτικότητα του σπορ. Απλά τότε η Ferrari πέρασε τη χρυσή εποχή της που όλα της βγήκαν! Είχε έναν team principal - Στρατάρχη Zukov, τον καλύτερο σχεδιαστή (Rory Byrne), τον καλύτερο μηχανολόγο κινητήρων (Paolo Martinelli και σημαντικότατο ήταν ότι επιτρέπονταν η εξέλιξή κινητήρων, σε αντίθεση με τώρα!!!), την στρατηγική ιδιοφυία του Brawn, το μεγαλύτερο budget και την μεγαλύτερη ομάδα και την καλύτερη υποδομή (σε μια εποχή που η υπερβολή όχι μόνο επιτρέπονταν αλλά επιβάλλονταν κιόλας) και φυσικά έναν ταχύτατο πιλότο - εργασιομανές ρομπότ! Το αποτέλεσμα ήταν η γνωστή dream team η οποία σάρωσε τα ρεκόρ!
Σήμερα όλα έχουν αλλάξει! Ο Τομπάζης καλός αλλά λίγος μπροστά στον Newey, οι κινητήρες παγωμένοι από το 2006 (παραδοσιακό ισχυρό σημείο της Ferrari που πάντοτε ήταν ειδική σε αυτό τον τομέα και τώρα έχασε το πλεονέκτημα), τα budgets μίκρυναν, οι μεγάλες ομάδες έχουν τον ίδιο αριθμό ατόμων και απαγορεύτηκαν οι δοκιμές (η Ferrari βασίζονταν πάντα σε αυτές λόγω των ιδιόκτητων πιστών της - σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες που από τότε χρησιμοποιούσαν περισσότερες προσομοιώσεις καθώς δεν είχαν τόσο εύκολη πρόσβαση σε πίστα). Σαν την πτώση της Ρώμης ή της ΕΣΣΔ ακούγεται το όλο σενάριο...
Όσο για τους οδηγούς (ξέρω ότι δεν το προσωποποιείς αλλά θα μιλήσω για μένα), προσωπικά τον γερμανό τον αντιπαθούσα πριν έρθει στη Ferrari. Μόλις ήρθε φυσικά και τον υποστήριζα, όπως υποστήριζα όλους τους οδηγούς μας ακριβώς επειδή έτρεχαν για το Cavallino! Όταν φύγουν από την ομάδα και μετά μου είναι αδιάφοροι. Με άλλα λόγια, αφού φοράει την φανέλα και για όσο καιρό την φοράει, είναι δικός μας! Απλά για μένα οι οδηγοί είναι υπάλληλοι και δεν με ενδιαφέρει ποιός θα είναι αρκεί να κάνει το καλύτερο δυνατόν για την ομάδα!
-
Toν Webber τον ψηφισα απο την Τεταρτη (ή και πιο νωρις) σαν νικητη στην ψηφοφορια του αγωνα (ο μονος μεχρι τωρα... ) και μετα τα free practices πιστευω να με δικαιωσει
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δημήτρη μου, τα σενάρια συνωμοσίας δεν με αγγίζουν. Δεν πιστεύω ότι οι άλλοι απλά δέχθηκαν να τρώνε σκόνη για 5-6 χρόνια για να ανέβει η δημοτικότητα του σπορ. Απλά τότε η Ferrari πέρασε τη χρυσή εποχή της που όλα της βγήκαν! Είχε έναν team principal - Στρατάρχη Zukov, τον καλύτερο σχεδιαστή (Rory Byrne), τον καλύτερο μηχανολόγο κινητήρων (Paolo Martinelli και σημαντικότατο ήταν ότι επιτρέπονταν η εξέλιξή κινητήρων, σε αντίθεση με τώρα!!!), την στρατηγική ιδιοφυία του Brawn, το μεγαλύτερο budget και την μεγαλύτερη ομάδα και την καλύτερη υποδομή (σε μια εποχή που η υπερβολή όχι μόνο επιτρέπονταν αλλά επιβάλλονταν κιόλας) και φυσικά έναν ταχύτατο πιλότο - εργασιομανές ρομπότ! Το αποτέλεσμα ήταν η γνωστή dream team η οποία σάρωσε τα ρεκόρ!Σήμερα όλα έχουν αλλάξει! Ο Τομπάζης καλός αλλά λίγος μπροστά στον Newey, οι κινητήρες παγωμένοι από το 2006 (παραδοσιακό ισχυρό σημείο της Ferrari που πάντοτε ήταν ειδική σε αυτό τον τομέα και τώρα έχασε το πλεονέκτημα), τα budgets μίκρυναν, οι μεγάλες ομάδες έχουν τον ίδιο αριθμό ατόμων και απαγορεύτηκαν οι δοκιμές (η Ferrari βασίζονταν πάντα σε αυτές λόγω των ιδιόκτητων πιστών της - σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες που από τότε χρησιμοποιούσαν περισσότερες προσομοιώσεις καθώς δεν είχαν τόσο εύκολη πρόσβαση σε πίστα). Σαν την πτώση της Ρώμης ή της ΕΣΣΔ ακούγεται το όλο σενάριο...
Όσο για τους οδηγούς (ξέρω ότι δεν το προσωποποιείς αλλά θα μιλήσω για μένα), προσωπικά τον γερμανό τον αντιπαθούσα πριν έρθει στη Ferrari. Μόλις ήρθε φυσικά και τον υποστήριζα, όπως υποστήριζα όλους τους οδηγούς μας ακριβώς επειδή έτρεχαν για το Cavallino! Όταν φύγουν από την ομάδα και μετά μου είναι αδιάφοροι. Με άλλα λόγια, αφού φοράει την φανέλα και για όσο καιρό την φοράει, είναι δικός μας! Απλά για μένα οι οδηγοί είναι υπάλληλοι και δεν με ενδιαφέρει ποιός θα είναι αρκεί να κάνει το καλύτερο δυνατόν για την ομάδα!
αν και δεν συμφωνω με το πρωτο μερος του post σου,δυστυχως συμφωνω απολυτα με το δευτερο μερος!
οντως πιστευω και εγω πως δεν θα ειχε καμμια τυχη οποιαδηποτε red bull εναντιον των εργοστασιων Ferrari/Mercedes/ακομα και BMW αν θες σε ο,τι αφορα τους κινητηρες...
απο εκει και περα ο Adrian ειναι απλα κορυφαιος και μοιραζει τσαγια γιατι παιζουν ολοι στο πεδιο του.
καλο για το σπορ;
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΧΙ.
για μενα αν δεν υπαρχουν ελευθεριες δεν υπαρχει ανταγωνισμος...αυτο με την ομαδα που λες το καταλαβαινω...εσυ ξερω πως το εννοεις..
εγω πχ αν και το πηρε ο Κιμι απο τον Λιουης το 2007,ειλικρινα πιστεψα οτι του το ωφειλε η ιστορια και ο Θεος της F1... -
FP3
Pos Driver Team/Car Time Gap Laps 1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m36.340s 11 2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.630s + 0.290s 16 3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.762s + 0.422s 14 4. Nick Heidfeld Renault 1m37.115s + 0.775s 17 5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.175s + 0.835s 14 6. Fernando Alonso Ferrari 1m37.284s + 0.944s 11 7. Vitaly Petrov Renault 1m37.297s + 0.957s 17 8. Felipe Massa Ferrari 1m37.762s + 1.422s 12 9. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m38.059s + 1.719s 18 10. Michael Schumacher Mercedes 1m38.300s + 1.960s 20 11. Nico Rosberg Mercedes 1m38.307s + 1.967s 20 12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m38.448s + 2.108s 17 13. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m38.464s + 2.124s 16 14. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m38.597s + 2.257s 15 15. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m38.665s + 2.325s 14 16. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m38.681s + 2.341s 16 17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m38.716s + 2.376s 14 18. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m38.864s + 2.524s 13 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m39.260s + 2.920s 19 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m39.699s + 3.359s 15 21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m41.215s + 4.875s 17 22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m41.414s + 5.074s 18 23. Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m43.147s + 6.807s 6 24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m43.383s + 7.043s 11 -
Τα ίδια Παντελάκη μου... το δευτερόλεπτο το έχουμε προίκα!
-
αλλο ενα βαρετο πρωταθλημα..
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αλλο ενα βαρετο πρωταθλημα..μηπως ειναι λιγο νωρις να το πουμε αυτο.....;
-
Alguersuari είμαστε που είμαστε , πάει ένας γύρος
-
αμα παιζουν τετοιες διαφορες δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ νωρις
(οι merc πολυ νευρικες ρε παιδι μου εστριβαν και εκαναν ολη την ωρα αναποδα!) -
Και ο Μάσσα πρώτος στο Q1...
Μάλλον οι άλλοι ακόμα δεν έβγαλαν τα βαριά χαρτιά τους...
-
Είναι όντως αργές οι RB όπως φάνηκαν στο Q1;
-
παλι τη μια μαλακη χρησιμοποιήσαμε?
σκ@τά
Petronas Malaysian Grand Prix-2011