-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αλλα κερδιζουν το βαρος του KERS σε ερμα...
Φετος ομως δεν μπορουν να βαλουν έρμα όπου θελουν και τους βολευει, αλλά σε συγκεκριμένα σημεια. Αρα εχουν πολυ μικρό κερδος σε σχεση με προπερσι
Λογω συγκεκριμενης κατανομης βαρους λες ε;
-
Προφανως. Φετος δεν υπονομευτηκε η χρηση του, τα οφελη απο τη μη χρηση του ειναι πολυ μικρότερα και δεν ξερω αν η μη χρηση του δινει στο τελος συν ή πλην σε οποιον δεν το βαλει
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το κόλπο ειναι το εξής: Ο απο πισω πιέζει με το DRS στην ευθεια εκκίνησης. Χωρίς KERS. Ο μπροστά βαζει KERS για να αμυνθει. Ο πισω δεν περναει αλλα στο τελος του γυρου οταν φτανουν στην πισω ευθεια εχει KERS, ο μπροστά δεν εχει και γινεται το προσπερασμα. Εχει και αλλα σενάρια βεβαια (οπως KERS πριν την στροφη 4), πιστευω οτι θα δουμε αρκετά προσπερασματαΚαι μετά τα άσπρά κάνουν μικρό ροκέ και τα μαύρα κάνουν ρεν-ρουά εξ' αποκαλύψεως.
Μα ήμαρτον, για οδήγηση μιλαμε, όχι για παρτίδα σκάκι, πώς το κατάντησαν έτσι το άθλημα γμτ? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και μετά τα άσπρά κάνουν μικρό ροκέ και τα μαύρα κάνουν ρεν-ρουά εξ' αποκαλύψεως.
Μα ήμαρτον, για οδήγηση μιλαμε, όχι για παρτίδα σκάκι, πώς το κατάντησαν έτσι το άθλημα γμτ?Είναι όντως πολλή τεχνολογία μπλεγμένη στο άθλημα.
Αλλά πάντα έτσι δεν ήταν; Είτε λίγο είτε πολύ. Εδώ και χρόνια είχαμε συνηθίσει οι ταχύτεροι πιλότοι να είναι αυτοί που δεν κάνουν ποτέ ένα ανάποδο (γιατί δεν αφήνουν χιλιοστό πίσω τους με τις καθαρές τους γραμμές και τις λίγες κινήσεις στο τιμόνι) και αυτοί που ξέρουν να διαβάζουν καλύτερα την τηλεμετρία. Ε τώρα κάναμε ένα ακόμα βήμα μπροστά.
Ας δούμε λίγο και στη Μαλαισία πώς θα λειτουργήσει το DRS, εμένα μου άρεσε στην Αυστραλία μπορώ να πω.
-
Ναι ρε παιδιά εντάξει. Στο 2011 είμαστε και μιλάμε για την κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αν δεν έχει η F1 προηγμένη τεχνολογία ποιός θα έχει? Τα παλιά χρόνια δεν ήταν μόνο ωραία για την F1 αλλά και για πολλά άλλα πράγματα. WRC, ποδόσφαιρο, μουσική, ταινίες κλπ κλπ και ο κυριότερος λόγος είναι ότι τότε όλα ήταν πιο απλά.
-
Φρέσκο:
Για να δούμε πως θα φαίνεται.
-
Ο καιρός που δίνουν είναι Π=Βροχή , Σ=Βροχή , Κ=Βροχή .
Βλέπω να γίνεται ότι και πέρσι στην Κορέα
-
Webber dominates eventful practice
P1
[list:2tis9zjz]Pos Driver Team Time Laps
- Webber Red Bull-Renault 1m37.651s 22
- Hamilton McLaren-Mercedes 1m39.316s + 1.665 16
- Schumacher Mercedes 1m39.791s + 2.140 29
- Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.377s + 2.726 23
- Maldonado Williams-Cosworth 1m40.443s + 2.792 31
- Massa Ferrari 1m40.453s + 2.802 22
- Heidfeld Renault 1m40.525s + 2.874 6
- Barrichello Williams-Cosworth 1m40.581s + 2.930 21
- Alonso Ferrari 1m40.601s + 2.950 23
- Rosberg Mercedes 1m40.646s + 2.995 29
- Sutil Force India-Mercedes 1m40.734s + 3.083 21
- Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.748s + 3.097 23
- Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m40.770s + 3.119 24
- Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.872s + 3.221 27
- Button McLaren-Mercedes 1m40.927s + 3.276 16
- Trulli Lotus-Renault 1m41.620s + 3.969 21
- Vettel Red Bull-Renault 1m41.627s + 3.976 18
- Perez Sauber-Ferrari 1m41.642s + 3.991 24
- Glock Virgin-Cosworth 1m42.154s + 4.503 18
- d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m42.540s + 4.889 20
- Valsecchi Lotus-Renault 1m44.054s + 6.403 18
- Liuzzi HRT-Cosworth 1m45.228s + 7.577 20
- Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.267s + 8.616 10
- Petrov Renault 1m47.932s + 10.281 4[/list:u:2tis9zjz]
Το θετικο ειναι οτι ο Βεττελ ειναι p17
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Webber dominates eventful practiceP1
[list:3n8typg0]Pos Driver Team Time Laps
- Webber Red Bull-Renault 1m37.651s 22
- Hamilton McLaren-Mercedes 1m39.316s + 1.665 16
- Schumacher Mercedes 1m39.791s + 2.140 29
- Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.377s + 2.726 23
- Maldonado Williams-Cosworth 1m40.443s + 2.792 31
- Massa Ferrari 1m40.453s + 2.802 22
- Heidfeld Renault 1m40.525s + 2.874 6
- Barrichello Williams-Cosworth 1m40.581s + 2.930 21
- Alonso Ferrari 1m40.601s + 2.950 23
- Rosberg Mercedes 1m40.646s + 2.995 29
- Sutil Force India-Mercedes 1m40.734s + 3.083 21
- Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.748s + 3.097 23
- Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m40.770s + 3.119 24
- Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.872s + 3.221 27
- Button McLaren-Mercedes 1m40.927s + 3.276 16
- Trulli Lotus-Renault 1m41.620s + 3.969 21
- Vettel Red Bull-Renault 1m41.627s + 3.976 18
- Perez Sauber-Ferrari 1m41.642s + 3.991 24
- Glock Virgin-Cosworth 1m42.154s + 4.503 18
- d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m42.540s + 4.889 20
- Valsecchi Lotus-Renault 1m44.054s + 6.403 18
- Liuzzi HRT-Cosworth 1m45.228s + 7.577 20
- Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.267s + 8.616 10
- Petrov Renault 1m47.932s + 10.281 4[/list:u:3n8typg0]
Το θετικο ειναι οτι ο Βεττελ ειναι p17
Το σαββατο βλέπω να είναι P1 ξανά (άντε μέσα στους πρώτους). Μεγάλη διάφορα του πρώτου απο τον δεύτερο, έστω και αν είναι μόνο το πρώτο free practice.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ο καιρός που δίνουν είναι Π=Βροχή , Σ=Βροχή , Κ=Βροχή .Βλέπω να γίνεται ότι και πέρσι στην Κορέα
-
Του χρονου παλι...
-
Webber stays on top in second practice
[list:3078orxp]Pos Driver Team Time Laps
- Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.876s 24
- Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.881s + 0.005 30
- Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.010s + 0.134 23
- Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.090s + 0.214 30
- Michael Schumacher Mercedes 1m38.088s + 1.212 26
- Felipe Massa Ferrari 1m38.089s + 1.213 31
- Nico Rosberg Mercedes 1m38.565s + 1.689 25
- Nick Heidfeld Renault 1m38.570s + 1.694 16
- Fernando Alonso Ferrari 1m38.583s + 1.707 27
- Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m38.846s + 1.970 31
- Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m38.968s + 2.092 25
- Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m39.187s + 2.311 30
- Vitaly Petrov Renault 1m39.267s + 2.391 17
- Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.398s + 2.522 29
- Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m39.603s + 2.727 34
- Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.625s + 2.749 31
- Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m39.809s + 2.933 28
- Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m40.115s + 3.239 31
- Timo Glock Virgin-Cosworth 1m40.866s + 3.990 24
- Jarno Trulli Lotus-Renault 1m41.890s + 5.014 19
- Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m43.197s + 6.321 15
- Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m43.991s + 7.115 14
- Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m44.886s + 8.010 4
All Timing Unofficial
[/list:u:3078orxp]http://www.autosport.com/news/report.php/id/90506
Οι 4 πρωτοι αρκετα κοντα...οι υπολοιποι το χαος...
Τι γινεται με την Φερραρι ρε γμτ...
-
-
Δεν παίζει ρε σεις να είναι τόσο αργές οι Ferrari πιστεύω κρυφτούλη παίζουν. Καλά δεν περιμένω να είναι και σαν τισ RBR αλλά όχι και πιο αργές από τις Merc.
-
Χάλια μαύρα!
Τζόντα προβλέπω αύριο...ο αγώνας όμως θα είναι περίεργος με πιθανή καταιγίδα.
Διαβάζω ότι η Ferrari έχει πολύ μεγάλο degradation κ οι φόβοι μου ότι δεν είναι φιλική στα pirelli επιβεβαιώνονται.
Για να δούμε όμως κ τις άλλες ομάδες.
-
Η Ferrari γενικά δεν 'καρφώνεται' καλά κάτω. Δεν έχει να κάνει με την κατάσταση των ελαστικών μετά από μερικούς γύρους, το πρόβλημα είναι... από τον πρώτο γύρο. Και οι δύο οδηγοί της αναγκάζονται να πηγαίνουν αρκετά συντηρητικά. Τα αρκετά in car στις ελεύθερες δοκιμές της Μαλαισίας ήταν... ενδιαφέροντα ας πούμε...
-
*Ferrari
Fernando Alonso 'Given how things went today, it looks like being a difficult weekend, but we will do all we can to get close to the quickest. Today, things did not go well and we struggled to find a good balance on the car, so this evening we will look at how we can improve. On a track like this, with such variable weather and with tyre degradation being what it is, there will be a lot of factors in play in the fight for the top places and just being quickest will not be enough. This morning we did a lot of work on the aerodynamics to understand what had not worked the way we had expected in Australia, but even if we had been quick in Melbourne, there would still be work to do. This is only the start of the season: we are not quick enough to fight for the win and pole position, but that does not mean that we have to throw in the towel. Instead we have to step up our efforts to quickly reduce the gap that separates us from those who have done a better job than us.'Felipe Massa 'It's logical that I had expected and had hoped to be quicker, especially when compared to the two teams that are clearly in front. Let's see what we can do between this evening and tomorrow to improve the car. There is not much grip and also tyre degradation is very high and, as could be seen in the final part of the second session, when everyone was presumably running with a heavy fuel load, we were not the only ones having a problem. If the race was to take place in the dry, choosing the right strategy would be very complicated. The soft tyres work better, giving much more grip and they are much quicker, although there is a lot of degradation. The hard seems to be slower and, at first, seems a bit more consistent, but it does not last that much longer than the other. We will have to be ready for anything this weekend. In the last two days, we have seen that at the time qualifying and the race are due to start, it always rains. If that also happens in the next two days, anything could happen.'
Pat Fry, assistant technical director 'We got through a lot of work on this first day of free practice. In fact, apart from the usual Friday programme, we wanted to carry out a whole series of aerodynamic tests to try and gather as much data as possible on the handling of the car, especially in terms of the front end. In quantitive terms we achieved our aim because the programme was completed as planned. Now it's up to us to analyse the data and get the answers we are looking for. It will be a tough job, but a vital one to understand in which direction to go in the development of the car.
Having done that, we then concentrated on all the usual Friday tasks, which means looking for the best set-up and especially on comparing the two types of tyre we have here. From what we could see, it looks like being a very busy weekend for the pit stop guys, because the degradation, at least in these conditions, seems higher than in Melbourne. The alternative scenario is rain which seems likely for Sunday…From a performance point of view, allowing for all the unknown factors on a Friday, the situation does not seem that different to the one in Australia: our aim is try and make the most of what we have got at our disposal.'*
http://en.espnf1.com/malaysia/motorspor ... 45401.html
Πάλι ξύλο προβλέπεται να φάμε!!!
Ξαναγυρίσαμε από ότι φαίνεται στα χαϊρια της δεκαετίας 1985-1995... τριτοτέταρτοι!
Ευτυχώς που ζήσαμε το 1999-2004 και 2007-2008 και θα έχουμε κάτι να θυμόμαστε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξαναγυρίσαμε από ότι φαίνεται στα χαϊρια της δεκαετίας 1985-1995... τριτοτέταρτοι!
τι ωραιες εποχες....
αγνες...
ομορφες...για να δουμε δεν πιστευω τιποτα αλλα κατι μου λεει ο Χαμιλτον θα παρει τον αγωνα...
-
Καλησπέρα σε όλους!
Η μετάδοση του αγώνα θα γίνει από τον Alpha την Κυριακή στις 11:00 π.μ. (10:30 θα αρχίσει η εκπομπτή)
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12892Καλή διασκέδαση!
-
Ο χρήστης manoliss έγραψε:
Καλή διασκέδαση!Το καλή διασκέδαση... ελέγχεται
Petronas Malaysian Grand Prix-2011