Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Petronas Malaysian Grand Prix-2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Petronas Malaysian Grand Prix-2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 2 / 16
    Formula 1
    48
    309
    327
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billopoulos last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:

      Αλλα κερδιζουν το βαρος του KERS σε ερμα...

      Φετος ομως δεν μπορουν να βαλουν έρμα όπου θελουν και τους βολευει, αλλά σε συγκεκριμένα σημεια. Αρα εχουν πολυ μικρό κερδος σε σχεση με προπερσι

      Λογω συγκεκριμενης κατανομης βαρους λες ε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Προφανως. Φετος δεν υπονομευτηκε η χρηση του, τα οφελη απο τη μη χρηση του ειναι πολυ μικρότερα και δεν ξερω αν η μη χρηση του δινει στο τελος συν ή πλην σε οποιον δεν το βαλει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ο χρήστης greo έγραψε:
          Το κόλπο ειναι το εξής: Ο απο πισω πιέζει με το DRS στην ευθεια εκκίνησης. Χωρίς KERS. Ο μπροστά βαζει KERS για να αμυνθει. Ο πισω δεν περναει αλλα στο τελος του γυρου οταν φτανουν στην πισω ευθεια εχει KERS, ο μπροστά δεν εχει και γινεται το προσπερασμα. Εχει και αλλα σενάρια βεβαια (οπως KERS πριν την στροφη 4), πιστευω οτι θα δουμε αρκετά προσπερασματα

          Και μετά τα άσπρά κάνουν μικρό ροκέ και τα μαύρα κάνουν ρεν-ρουά εξ' αποκαλύψεως.
          Μα ήμαρτον, για οδήγηση μιλαμε, όχι για παρτίδα σκάκι, πώς το κατάντησαν έτσι το άθλημα γμτ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sparticle last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:

            Και μετά τα άσπρά κάνουν μικρό ροκέ και τα μαύρα κάνουν ρεν-ρουά εξ' αποκαλύψεως.
            Μα ήμαρτον, για οδήγηση μιλαμε, όχι για παρτίδα σκάκι, πώς το κατάντησαν έτσι το άθλημα γμτ?

            Είναι όντως πολλή τεχνολογία μπλεγμένη στο άθλημα.

            Αλλά πάντα έτσι δεν ήταν; Είτε λίγο είτε πολύ. Εδώ και χρόνια είχαμε συνηθίσει οι ταχύτεροι πιλότοι να είναι αυτοί που δεν κάνουν ποτέ ένα ανάποδο (γιατί δεν αφήνουν χιλιοστό πίσω τους με τις καθαρές τους γραμμές και τις λίγες κινήσεις στο τιμόνι) και αυτοί που ξέρουν να διαβάζουν καλύτερα την τηλεμετρία. Ε τώρα κάναμε ένα ακόμα βήμα μπροστά.

            Ας δούμε λίγο και στη Μαλαισία πώς θα λειτουργήσει το DRS, εμένα μου άρεσε στην Αυστραλία μπορώ να πω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vassilisal last edited by

              Ναι ρε παιδιά εντάξει. Στο 2011 είμαστε και μιλάμε για την κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αν δεν έχει η F1 προηγμένη τεχνολογία ποιός θα έχει? Τα παλιά χρόνια δεν ήταν μόνο ωραία για την F1 αλλά και για πολλά άλλα πράγματα. WRC, ποδόσφαιρο, μουσική, ταινίες κλπ κλπ και ο κυριότερος λόγος είναι ότι τότε όλα ήταν πιο απλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Φρέσκο:

                Για να δούμε πως θα φαίνεται.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Ο καιρός που δίνουν είναι Π=Βροχή , Σ=Βροχή , Κ=Βροχή .

                  Βλέπω να γίνεται ότι και πέρσι στην Κορέα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geo-f1 last edited by

                    Webber dominates eventful practice

                    P1

                    [list:2tis9zjz]Pos Driver Team Time Laps

                    1. Webber Red Bull-Renault 1m37.651s 22
                    2. Hamilton McLaren-Mercedes 1m39.316s + 1.665 16
                    3. Schumacher Mercedes 1m39.791s + 2.140 29
                    4. Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.377s + 2.726 23
                    5. Maldonado Williams-Cosworth 1m40.443s + 2.792 31
                    6. Massa Ferrari 1m40.453s + 2.802 22
                    7. Heidfeld Renault 1m40.525s + 2.874 6
                    8. Barrichello Williams-Cosworth 1m40.581s + 2.930 21
                    9. Alonso Ferrari 1m40.601s + 2.950 23
                    10. Rosberg Mercedes 1m40.646s + 2.995 29
                    11. Sutil Force India-Mercedes 1m40.734s + 3.083 21
                    12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.748s + 3.097 23
                    13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m40.770s + 3.119 24
                    14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.872s + 3.221 27
                    15. Button McLaren-Mercedes 1m40.927s + 3.276 16
                    16. Trulli Lotus-Renault 1m41.620s + 3.969 21
                    17. Vettel Red Bull-Renault 1m41.627s + 3.976 18
                    18. Perez Sauber-Ferrari 1m41.642s + 3.991 24
                    19. Glock Virgin-Cosworth 1m42.154s + 4.503 18
                    20. d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m42.540s + 4.889 20
                    21. Valsecchi Lotus-Renault 1m44.054s + 6.403 18
                    22. Liuzzi HRT-Cosworth 1m45.228s + 7.577 20
                    23. Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.267s + 8.616 10
                    24. Petrov Renault 1m47.932s + 10.281 4[/list:u:2tis9zjz]

                    Το θετικο ειναι οτι ο Βεττελ ειναι p17

                    http://www.autosport.com/news/report.php/id/90501

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lack last edited by

                      Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                      Webber dominates eventful practice

                      P1

                      [list:3n8typg0]Pos Driver Team Time Laps

                      1. Webber Red Bull-Renault 1m37.651s 22
                      2. Hamilton McLaren-Mercedes 1m39.316s + 1.665 16
                      3. Schumacher Mercedes 1m39.791s + 2.140 29
                      4. Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.377s + 2.726 23
                      5. Maldonado Williams-Cosworth 1m40.443s + 2.792 31
                      6. Massa Ferrari 1m40.453s + 2.802 22
                      7. Heidfeld Renault 1m40.525s + 2.874 6
                      8. Barrichello Williams-Cosworth 1m40.581s + 2.930 21
                      9. Alonso Ferrari 1m40.601s + 2.950 23
                      10. Rosberg Mercedes 1m40.646s + 2.995 29
                      11. Sutil Force India-Mercedes 1m40.734s + 3.083 21
                      12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.748s + 3.097 23
                      13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m40.770s + 3.119 24
                      14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.872s + 3.221 27
                      15. Button McLaren-Mercedes 1m40.927s + 3.276 16
                      16. Trulli Lotus-Renault 1m41.620s + 3.969 21
                      17. Vettel Red Bull-Renault 1m41.627s + 3.976 18
                      18. Perez Sauber-Ferrari 1m41.642s + 3.991 24
                      19. Glock Virgin-Cosworth 1m42.154s + 4.503 18
                      20. d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m42.540s + 4.889 20
                      21. Valsecchi Lotus-Renault 1m44.054s + 6.403 18
                      22. Liuzzi HRT-Cosworth 1m45.228s + 7.577 20
                      23. Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.267s + 8.616 10
                      24. Petrov Renault 1m47.932s + 10.281 4[/list:u:3n8typg0]

                      Το θετικο ειναι οτι ο Βεττελ ειναι p17

                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/90501

                      Το σαββατο βλέπω να είναι P1 ξανά (άντε μέσα στους πρώτους). Μεγάλη διάφορα του πρώτου απο τον δεύτερο, έστω και αν είναι μόνο το πρώτο free practice.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                        Ο καιρός που δίνουν είναι Π=Βροχή , Σ=Βροχή , Κ=Βροχή .

                        Βλέπω να γίνεται ότι και πέρσι στην Κορέα

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          Του χρονου παλι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geo-f1 last edited by

                            Webber stays on top in second practice

                            [list:3078orxp]Pos Driver Team Time Laps

                            1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.876s 24
                            2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.881s + 0.005 30
                            3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.010s + 0.134 23
                            4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.090s + 0.214 30
                            5. Michael Schumacher Mercedes 1m38.088s + 1.212 26
                            6. Felipe Massa Ferrari 1m38.089s + 1.213 31
                            7. Nico Rosberg Mercedes 1m38.565s + 1.689 25
                            8. Nick Heidfeld Renault 1m38.570s + 1.694 16
                            9. Fernando Alonso Ferrari 1m38.583s + 1.707 27
                            10. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m38.846s + 1.970 31
                            11. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m38.968s + 2.092 25
                            12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m39.187s + 2.311 30
                            13. Vitaly Petrov Renault 1m39.267s + 2.391 17
                            14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.398s + 2.522 29
                            15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m39.603s + 2.727 34
                            16. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.625s + 2.749 31
                            17. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m39.809s + 2.933 28
                            18. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m40.115s + 3.239 31
                            19. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m40.866s + 3.990 24
                            20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m41.890s + 5.014 19
                            21. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m43.197s + 6.321 15
                            22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m43.991s + 7.115 14
                            23. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m44.886s + 8.010 4

                            All Timing Unofficial
                            [/list:u:3078orxp]

                            http://www.autosport.com/news/report.php/id/90506

                            Οι 4 πρωτοι αρκετα κοντα...οι υπολοιποι το χαος...

                            Τι γινεται με την Φερραρι ρε γμτ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lord_rutherford last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aggelosf last edited by

                                Δεν παίζει ρε σεις να είναι τόσο αργές οι Ferrari πιστεύω κρυφτούλη παίζουν. Καλά δεν περιμένω να είναι και σαν τισ RBR αλλά όχι και πιο αργές από τις Merc.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Χάλια μαύρα!

                                  Τζόντα προβλέπω αύριο...ο αγώνας όμως θα είναι περίεργος με πιθανή καταιγίδα.

                                  Διαβάζω ότι η Ferrari έχει πολύ μεγάλο degradation κ οι φόβοι μου ότι δεν είναι φιλική στα pirelli επιβεβαιώνονται.

                                  Για να δούμε όμως κ τις άλλες ομάδες.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    phaethon last edited by

                                    Η Ferrari γενικά δεν 'καρφώνεται' καλά κάτω. Δεν έχει να κάνει με την κατάσταση των ελαστικών μετά από μερικούς γύρους, το πρόβλημα είναι... από τον πρώτο γύρο. Και οι δύο οδηγοί της αναγκάζονται να πηγαίνουν αρκετά συντηρητικά. Τα αρκετά in car στις ελεύθερες δοκιμές της Μαλαισίας ήταν... ενδιαφέροντα ας πούμε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      *Ferrari
                                      Fernando Alonso 'Given how things went today, it looks like being a difficult weekend, but we will do all we can to get close to the quickest. Today, things did not go well and we struggled to find a good balance on the car, so this evening we will look at how we can improve. On a track like this, with such variable weather and with tyre degradation being what it is, there will be a lot of factors in play in the fight for the top places and just being quickest will not be enough. This morning we did a lot of work on the aerodynamics to understand what had not worked the way we had expected in Australia, but even if we had been quick in Melbourne, there would still be work to do. This is only the start of the season: we are not quick enough to fight for the win and pole position, but that does not mean that we have to throw in the towel. Instead we have to step up our efforts to quickly reduce the gap that separates us from those who have done a better job than us.'

                                      Felipe Massa 'It's logical that I had expected and had hoped to be quicker, especially when compared to the two teams that are clearly in front. Let's see what we can do between this evening and tomorrow to improve the car. There is not much grip and also tyre degradation is very high and, as could be seen in the final part of the second session, when everyone was presumably running with a heavy fuel load, we were not the only ones having a problem. If the race was to take place in the dry, choosing the right strategy would be very complicated. The soft tyres work better, giving much more grip and they are much quicker, although there is a lot of degradation. The hard seems to be slower and, at first, seems a bit more consistent, but it does not last that much longer than the other. We will have to be ready for anything this weekend. In the last two days, we have seen that at the time qualifying and the race are due to start, it always rains. If that also happens in the next two days, anything could happen.'

                                      Pat Fry, assistant technical director 'We got through a lot of work on this first day of free practice. In fact, apart from the usual Friday programme, we wanted to carry out a whole series of aerodynamic tests to try and gather as much data as possible on the handling of the car, especially in terms of the front end. In quantitive terms we achieved our aim because the programme was completed as planned. Now it's up to us to analyse the data and get the answers we are looking for. It will be a tough job, but a vital one to understand in which direction to go in the development of the car.

                                      Having done that, we then concentrated on all the usual Friday tasks, which means looking for the best set-up and especially on comparing the two types of tyre we have here. From what we could see, it looks like being a very busy weekend for the pit stop guys, because the degradation, at least in these conditions, seems higher than in Melbourne. The alternative scenario is rain which seems likely for Sunday…From a performance point of view, allowing for all the unknown factors on a Friday, the situation does not seem that different to the one in Australia: our aim is try and make the most of what we have got at our disposal.'*

                                      http://en.espnf1.com/malaysia/motorspor ... 45401.html

                                      Πάλι ξύλο προβλέπεται να φάμε!!!

                                      Ξαναγυρίσαμε από ότι φαίνεται στα χαϊρια της δεκαετίας 1985-1995... τριτοτέταρτοι!

                                      Ευτυχώς που ζήσαμε το 1999-2004 και 2007-2008 και θα έχουμε κάτι να θυμόμαστε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pik last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Ξαναγυρίσαμε από ότι φαίνεται στα χαϊρια της δεκαετίας 1985-1995... τριτοτέταρτοι!

                                        τι ωραιες εποχες....

                                        αγνες...
                                        ομορφες...

                                        για να δουμε δεν πιστευω τιποτα αλλα κατι μου λεει ο Χαμιλτον θα παρει τον αγωνα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manoliss last edited by

                                          Καλησπέρα σε όλους!

                                          Η μετάδοση του αγώνα θα γίνει από τον Alpha την Κυριακή στις 11:00 π.μ. (10:30 θα αρχίσει η εκπομπτή)

                                          Αναλυτικά το πρόγραμμα:
                                          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12892

                                          Καλή διασκέδαση!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            y-v last edited by

                                            Ο χρήστης manoliss έγραψε:
                                            Καλή διασκέδαση!

                                            Το καλή διασκέδαση... ελέγχεται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 2 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr