Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 350
    • 351
    • 352
    • 353
    • 354
    • 406
    • 407
    • 352 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    111082
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Κικιζα δε μπορω να καταλαβω την επιμονη και το υφος σου καθε φορα, οταν πλεον σε κοροιδευει το μισο φορουμ...
      Φιλικα.. Αλλωστε δε μου εχεις δωσει προσωπικη αφορμη..Απλα συνηθως διαφωνω με τα περισσοτερα που γραφεις, την επιχειρηματολογηση σου μεσω video και περιοδικων και τον τροπο που τα γραφεις.

      Ταυρε..τραβα οδηγα κανα carina να πουμε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        +octavia.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Ο χρήστης taurus έγραψε:
          +octavia.

          relax για να γελασεις το γραψα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Μα δεν παρεξηγήθηκα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billopoulos last edited by

              Ρε θελετε να σας διδαξω εγω ολους να στριβετε γιατι μου τα εχετε σπασει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1

                Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε

                Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικα

                Τωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον

                Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  β) Ξαναγράφτηκε πιο πάνω, αλλά κάποιος το έκανε γαργάρα. Πάμε να κάνουμε 20-30 χλμ καλό (κλειστό και κατηφορικό κατά προτίμηση) στροφιλίκι με ένα από δαύτα (τα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα ντε) με τα ηλεκτρονικά εν λειτουργία (ναι, και το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ηλεκτρονικό είναι ) και αν δε μείνουμε από φρένα ή αν δε μπει το σύστημα σε safe mode, να υποχρεωθώ να αγοράσω vw.

                  Δεν περίμενα οτι αυτή η γλυκιά φυσιογνωμία (βλέπε taurus) εργάζεται ως βασανιστής στη CIA ή την KGB .....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                    β) Ξαναγράφτηκε πιο πάνω, αλλά κάποιος το έκανε γαργάρα. Πάμε να κάνουμε 20-30 χλμ καλό (κλειστό και κατηφορικό κατά προτίμηση) στροφιλίκι με ένα από δαύτα (τα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα ντε) με τα ηλεκτρονικά εν λειτουργία (ναι, και το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ηλεκτρονικό είναι ) και αν δε μείνουμε από φρένα ή αν δε μπει το σύστημα σε safe mode, να υποχρεωθώ να αγοράσω vw.

                    Δεν περίμενα οτι αυτή η γλυκιά φυσιογνωμία (βλέπε taurus) εργάζεται ως βασανιστής στη CIA ή την KGB .....

                    Αμ δεν στα έχει πει όλα. Είπε να αγοράσει αλλά δεν αποκαλύπτει πως οδηγεί ήδη vw

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konstantinos last edited by

                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                      β) Ξαναγράφτηκε πιο πάνω, αλλά κάποιος το έκανε γαργάρα. Πάμε να κάνουμε 20-30 χλμ καλό (κλειστό και κατηφορικό κατά προτίμηση) στροφιλίκι με ένα από δαύτα (τα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα ντε) με τα ηλεκτρονικά εν λειτουργία (ναι, και το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ηλεκτρονικό είναι ) και αν δε μείνουμε από φρένα ή αν δε μπει το σύστημα σε safe mode, να υποχρεωθώ να αγοράσω vw.

                      Δεν περίμενα οτι αυτή η γλυκιά φυσιογνωμία (βλέπε taurus) εργάζεται ως βασανιστής στη CIA ή την KGB .....

                      Αμ δεν στα έχει πει όλα. Είπε να αγοράσει αλλά δεν αποκαλύπτει πως οδηγεί ήδη vw

                      Aρα να προσθέσουμε και το SM στα χαρακτηριστικά του βασανισμού

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                        Κικιζα δε μπορω να καταλαβω την επιμονη και το υφος σου καθε φορα, οταν πλεον σε κοροιδευει το μισο φορουμ...
                        Φιλικα.. Αλλωστε δε μου εχεις δωσει προσωπικη αφορμη..Απλα συνηθως διαφωνω με τα περισσοτερα που γραφεις, την επιχειρηματολογηση σου μεσω video και περιοδικων και τον τροπο που τα γραφεις.

                        Ταυρε..τραβα οδηγα κανα carina να πουμε..

                        Eδώ επέτρεψέ μου να πω, ότι το να κοροϊδεύει κάποιος έναν άλλο συνφορουμήτη, όσο κι αν διαφωνεί δεν είναι πρόβλημα του Γρηγόρη.

                        Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να εκφράσεις τη διαφωνία σου και είναι απολύτως υγιές να διαφωνείς με μια άποψη σε ένα φόρουμ.

                        Είναι άλλο πράγμα όμως ο χλευασμός, ό,τι κι αν έχει πει ο άλλος, όσο προκλητικός κι αν είναι.

                        Μπορεί κι εγώ να διαφωνώ με ορισμένα πράγματα, αλλά γνωρίζοντας προσωπικά τον Γρηγόρη...ξέρω τις οδηγικές του ικανότητες.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          professeur last edited by

                          +1

                          My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.

                          Που θέλω να καταλήξω? *Θεωρώ * ότι 260+ άλογα με πλατιά, σα ξεχειλωμένο σώβρακο γέρου, μετατρόχια, πλατιά λάστιχα και σωστές ρυθμίσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να περάσουν στην άσφαλτο και ας είναι και ελληνική. Άλλωστε στη VW μπορεί να μην δουλεύουν οι μηχανικοί του ///Μ Division αλλά δεν δουλεύουν και τίποτα φοιτητές. Όπως περνάνε πέντε χρόνια 230,240 άλογα (Golf GTI 5 Edition 30, Leon Cupra. Στα 250+ δυναμομετρημένα) έτσι θα περάσουν και τα 260+ του R το 2011. Kαι αν μάλιστα ισχύει αυτό που λέει ο Γρηγόρης ότι τα ηλεκτρονικά ΔΕΝ βγαίνουν ΠΟΤΕ (μεγάλη μαλ@κία της VW. Στα δύνατα έπρεπε να βγαίνει. Μαλ@κες είναι στη BMW που τα βγάζουν?), τότε μια χαρά περνάνε και ας φας και 2 ζευγάρια τάκακια στο όποιο κατηφορικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1

                            Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε

                            Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικα

                            Τωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον

                            Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                            Ο ΙΙ δουλευει ουσιαστικα παρεχοντας μεσω της κεντρικης ECU (η οποια υποκαθιστα στην ουσια ενα κεντρικο διαφορικο) που στελενει αυτοματως 5% στον δισκο haldex, το οποιο ταυτοχρονα, μοιραζεται ισοποσα αναμεσα στους δυο αξονες, δηλαδη 97,5% στον εμπρος και 2,5% στον πισω.
                            Οντως εχει ενα μονιμο, υπαρκτο 2,5%, οι μεταβολες ομως μεταδοσης ροπης στον πισω αξονα ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΕΣ, αρα και ΠΙΟ ΑΠΟΤΟΜΕΣ σε σχεση με τα συστηματα 3 διαφορικων που φερουν οι διαφορες 'φτερουγες' οι οποιες ΚΑΙ για αυτο το λογο ειναι πιο ρυθμισιμες, και με πιο ευχαριστη οδικη συμπεριφορα γενικοτερα.
                            Η ρυθμιση της χαρτογραφησης του TFSI καταρχας στο Scirocco, ακομα και αν ειναι ολοιδια, (προσωπικα αμφιβαλλω, αλλα δεν εχω βρει καποια στοιχεια επι τουτου...) εχει να διαχειριστει ενα μικροτερο συνολικα φορτιο κατα 150κιλα περιπου, αρα
                            πιο αμεση πιο δυνατη επιταχυνση, η οποια παραλληλα συνεχιζει με ενταση μεχρι τις 7κ, με ακομα μεγαλυτερη ευκολια, απ' οτι
                            στο S3, χωρις να ζοριζεται παραλληλα η τουρμπινα (λογω μικροτερου φορτιου) και να φουσκωνει-ξεφουσκωνει στον ιδιο βαθμο, εχοντας ετσι ελαχιστοποιημενο lag, μικροτερο απο αυτο του R, και αρα καλυτερη ρυθμισιμοτητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                              +1

                              My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.

                              Που θέλω να καταλήξω? *Θεωρώ * ότι 260+ άλογα με πλατιά, σα ξεχειλωμένο σώβρακο γέρου, μετατρόχια, πλατιά λάστιχα και σωστές ρυθμίσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να περάσουν στην άσφαλτο και ας είναι και ελληνική. Άλλωστε στη VW μπορεί να μην δουλεύουν οι μηχανικοί του ///Μ Division αλλά δεν δουλεύουν και τίποτα φοιτητές. Όπως περνάνε πέντε χρόνια 230,240 άλογα (Golf GTI 5 Edition 30, Leon Cupra. Στα 250+ δυναμομετρημένα) έτσι θα περάσουν και τα 260+ του R το 2011. Kαι αν μάλιστα ισχύει αυτό που λέει ο Γρηγόρης ότι τα ηλεκτρονικά ΔΕΝ βγαίνουν ΠΟΤΕ (μεγάλη μαλ@κία της VW. Στα δύνατα έπρεπε να βγαίνει. Μαλ@κες είναι στη BMW που τα βγάζουν?), τότε μια χαρά περνάνε και ας φας και 2 ζευγάρια τάκακια στο όποιο κατηφορικό.

                              Καλησπερα, και καλως...ξαναηρθες! Μας ελειψες.
                              Τα ηλεκτρονικα πραγματι σε ΟΛΑ τα Scirocco, αλλα και στο Golf GTI VI/R, ΔΕΝ απενεργοποιουνται πληρως, ΑΛΛΑ, αυτο θα ισχυει μεχρι τα αυτοκινητα παραγωγης αυτου του μηνα. Τα MY2012 παραγωγης Μαιου του 2012 και επειτα, θα εχουν νεο
                              ESP, το οποιο θα εχει δυο σταδια. Στο πρωτο , θα βγαινει απλα το ASR, Οπως συμβαινει μεχρι σημερα, και σε δευτερο παρατεταμενο πατημα του κουμπιου, θα βγαινει ΕΝΤΕΛΩΣ εκτος το ESP, και θα σε 'μαζευει' (θα ξαναμπαινει δηλαδη) μονο
                              αν πατησεις φρενο. (οπως και με το PSM οταν πρωτολανσαριστηκε στην 996)
                              Mενει βεβαια να δουμε αν το XDS στην τελευταια περιπτωση θα δουλευει ή οχι.
                              Παραθετω και το εν λογω αρθρο:
                              http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/255389/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ότι περνάνε τα άλογα του R στο δρόμο, περνάνε. Αλλά όχι σε όλα τα οδοστρώματα και σίγουρα με πολύ torque steering, γιατί και το διαφορικό δεν προλαβαίνει πολλές φορές την πολύ ροπή. Btw το XDS είναι αρκετά υποδεέστερο του e-q2.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  steering last edited by

                                  Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                                  +1

                                  My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.

                                  Ακριβώς αυτό που λές. όχι άνετα και ΟΧΙ σε όλα τα οδοστρώματα.
                                  Και μία σημαντική διαφορά. Το γκάζι στα τετρακίνητα, στις εξόδους των στροφών, δεν το πατάς με το μικρόμετρο αλλά ΤΕΡΜΑ και εκτοξεύεσαι με τα τέσσερα ή ελαφρά υπερστροφικά (ναι.. ναι... ακόμη και με χαλντεξ 2)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    steering last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1

                                    Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε

                                    Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικα

                                    Τωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον

                                    Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                    Ο ΙΙ δουλευει ουσιαστικα παρεχοντας μεσω της κεντρικης ECU (η οποια υποκαθιστα στην ουσια ενα κεντρικο διαφορικο) που στελενει αυτοματως 5% στον δισκο haldex, το οποιο ταυτοχρονα, μοιραζεται ισοποσα αναμεσα στους δυο αξονες, δηλαδη 97,5% στον εμπρος και 2,5% στον πισω.
                                    Οντως εχει ενα μονιμο, υπαρκτο 2,5%, οι μεταβολες ομως μεταδοσης ροπης στον πισω αξονα ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΕΣ, αρα και ΠΙΟ ΑΠΟΤΟΜΕΣ σε σχεση με τα συστηματα 3 διαφορικων που φερουν οι διαφορες 'φτερουγες' οι οποιες ΚΑΙ για αυτο το λογο ειναι πιο ρυθμισιμες, και με πιο ευχαριστη οδικη συμπεριφορα γενικοτερα.
                                    Η ρυθμιση της χαρτογραφησης του TFSI καταρχας στο Scirocco, ακομα και αν ειναι ολοιδια, (προσωπικα αμφιβαλλω, αλλα δεν εχω βρει καποια στοιχεια επι τουτου...) εχει να διαχειριστει ενα μικροτερο συνολικα φορτιο κατα 150κιλα περιπου, αρα
                                    πιο αμεση πιο δυνατη επιταχυνση, η οποια παραλληλα συνεχιζει με ενταση μεχρι τις 7κ, με ακομα μεγαλυτερη ευκολια, απ' οτι
                                    στο S3, χωρις να ζοριζεται παραλληλα η τουρμπινα (λογω μικροτερου φορτιου) και να φουσκωνει-ξεφουσκωνει στον ιδιο βαθμο, εχοντας ετσι ελαχιστοποιημενο lag, μικροτερο απο αυτο του R, και αρα καλυτερη ρυθμισιμοτητα.

                                    Αληθεια... έχεις οδηγήσει ποτέ δυνατό τετρακίνητο και τα γράφεις αυτά?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Ότι περνάνε τα άλογα του R στο δρόμο, περνάνε. Αλλά όχι σε όλα τα οδοστρώματα και σίγουρα με πολύ torque steering, γιατί και το διαφορικό δεν προλαβαίνει πολλές φορές την πολύ ροπή. Btw το XDS είναι αρκετά υποδεέστερο του e-q2.

                                      Eδω εισαι λιγο αδικος... Το eq-2 με ποσα αλογα το δοκιμασες?
                                      Btw, εχεις οδηγησει προσθιοκινητο (εκτος Focus RS, Megane RS) με στανταρ ή και aftermarket μπλοκε, να δεις
                                      τι εστι torque steer?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Το θέμα είναι με πόση ροπή. Και το χω δοκιμάσει μέχρι και με 32 κιλά ροπής, όσα δηλαδή έχει η 159TBi. Megane RS έχω οδηγήσει μόνο το προηγούμενο αλλά το τελευταίο που ένοιαζε ήταν το τι έκανε το διαφορικό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης steering έγραψε:

                                          Αληθεια... έχεις οδηγήσει ποτέ δυνατό τετρακίνητο και τα γράφεις αυτά?

                                          Nαι. 996ΤΤ στο πρωτο worldroadshow της Porsche, στα Μεγαρα, το Νοεμβριο του 2000,
                                          Ιmpreza sti 265 MY2003 στο Nτραφι, και R8 V10 στο περσινο Motorshow, δυστυχως με μπλοκαρισμενο ESP,
                                          αλλα τουλαχιστον μια γευση, την πηρα. Εσυ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Λοιπόν, με λίγη έρευνα στο φόρουμ, (tip: world road show Porsche Μεγαρα 2000)
                                            viewtopic.php?f=15&t=34368&start=1575
                                            Στο παραπάνω 'συνομιλεί' Κίκιζας , vellerefontis και το θέμα είναι το S3 και όχι το Scirocco.

                                            Απολαύστε υπεύθυνα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 352 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr