-
Κικιζα δε μπορω να καταλαβω την επιμονη και το υφος σου καθε φορα, οταν πλεον σε κοροιδευει το μισο φορουμ...
Φιλικα.. Αλλωστε δε μου εχεις δωσει προσωπικη αφορμη..Απλα συνηθως διαφωνω με τα περισσοτερα που γραφεις, την επιχειρηματολογηση σου μεσω video και περιοδικων και τον τροπο που τα γραφεις.Ταυρε..τραβα οδηγα κανα carina να πουμε..
-
+octavia.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
+octavia.relax για να γελασεις το γραψα..
-
Μα δεν παρεξηγήθηκα!
-
Ρε θελετε να σας διδαξω εγω ολους να στριβετε γιατι μου τα εχετε σπασει;
-
Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1
Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε
Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικα
Τωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
β) Ξαναγράφτηκε πιο πάνω, αλλά κάποιος το έκανε γαργάρα. Πάμε να κάνουμε 20-30 χλμ καλό (κλειστό και κατηφορικό κατά προτίμηση) στροφιλίκι με ένα από δαύτα (τα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα ντε) με τα ηλεκτρονικά εν λειτουργία (ναι, και το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ηλεκτρονικό είναι ) και αν δε μείνουμε από φρένα ή αν δε μπει το σύστημα σε safe mode, να υποχρεωθώ να αγοράσω vw.
Δεν περίμενα οτι αυτή η γλυκιά φυσιογνωμία (βλέπε taurus) εργάζεται ως βασανιστής στη CIA ή την KGB .....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
β) Ξαναγράφτηκε πιο πάνω, αλλά κάποιος το έκανε γαργάρα. Πάμε να κάνουμε 20-30 χλμ καλό (κλειστό και κατηφορικό κατά προτίμηση) στροφιλίκι με ένα από δαύτα (τα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα ντε) με τα ηλεκτρονικά εν λειτουργία (ναι, και το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ηλεκτρονικό είναι ) και αν δε μείνουμε από φρένα ή αν δε μπει το σύστημα σε safe mode, να υποχρεωθώ να αγοράσω vw.
Δεν περίμενα οτι αυτή η γλυκιά φυσιογνωμία (βλέπε taurus) εργάζεται ως βασανιστής στη CIA ή την KGB .....
Αμ δεν στα έχει πει όλα. Είπε να αγοράσει αλλά δεν αποκαλύπτει πως οδηγεί ήδη vw
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
β) Ξαναγράφτηκε πιο πάνω, αλλά κάποιος το έκανε γαργάρα. Πάμε να κάνουμε 20-30 χλμ καλό (κλειστό και κατηφορικό κατά προτίμηση) στροφιλίκι με ένα από δαύτα (τα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα ντε) με τα ηλεκτρονικά εν λειτουργία (ναι, και το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ηλεκτρονικό είναι ) και αν δε μείνουμε από φρένα ή αν δε μπει το σύστημα σε safe mode, να υποχρεωθώ να αγοράσω vw.
Δεν περίμενα οτι αυτή η γλυκιά φυσιογνωμία (βλέπε taurus) εργάζεται ως βασανιστής στη CIA ή την KGB .....
Αμ δεν στα έχει πει όλα. Είπε να αγοράσει αλλά δεν αποκαλύπτει πως οδηγεί ήδη vw
Aρα να προσθέσουμε και το SM στα χαρακτηριστικά του βασανισμού
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κικιζα δε μπορω να καταλαβω την επιμονη και το υφος σου καθε φορα, οταν πλεον σε κοροιδευει το μισο φορουμ...
Φιλικα.. Αλλωστε δε μου εχεις δωσει προσωπικη αφορμη..Απλα συνηθως διαφωνω με τα περισσοτερα που γραφεις, την επιχειρηματολογηση σου μεσω video και περιοδικων και τον τροπο που τα γραφεις.Ταυρε..τραβα οδηγα κανα carina να πουμε..
Eδώ επέτρεψέ μου να πω, ότι το να κοροϊδεύει κάποιος έναν άλλο συνφορουμήτη, όσο κι αν διαφωνεί δεν είναι πρόβλημα του Γρηγόρη.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να εκφράσεις τη διαφωνία σου και είναι απολύτως υγιές να διαφωνείς με μια άποψη σε ένα φόρουμ.
Είναι άλλο πράγμα όμως ο χλευασμός, ό,τι κι αν έχει πει ο άλλος, όσο προκλητικός κι αν είναι.
Μπορεί κι εγώ να διαφωνώ με ορισμένα πράγματα, αλλά γνωρίζοντας προσωπικά τον Γρηγόρη...ξέρω τις οδηγικές του ικανότητες.
-
+1
My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.
Που θέλω να καταλήξω? *Θεωρώ * ότι 260+ άλογα με πλατιά, σα ξεχειλωμένο σώβρακο γέρου, μετατρόχια, πλατιά λάστιχα και σωστές ρυθμίσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να περάσουν στην άσφαλτο και ας είναι και ελληνική. Άλλωστε στη VW μπορεί να μην δουλεύουν οι μηχανικοί του ///Μ Division αλλά δεν δουλεύουν και τίποτα φοιτητές. Όπως περνάνε πέντε χρόνια 230,240 άλογα (Golf GTI 5 Edition 30, Leon Cupra. Στα 250+ δυναμομετρημένα) έτσι θα περάσουν και τα 260+ του R το 2011. Kαι αν μάλιστα ισχύει αυτό που λέει ο Γρηγόρης ότι τα ηλεκτρονικά ΔΕΝ βγαίνουν ΠΟΤΕ (μεγάλη μαλ@κία της VW. Στα δύνατα έπρεπε να βγαίνει. Μαλ@κες είναι στη BMW που τα βγάζουν?), τότε μια χαρά περνάνε και ας φας και 2 ζευγάρια τάκακια στο όποιο κατηφορικό.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε
Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικα
Τωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Ο ΙΙ δουλευει ουσιαστικα παρεχοντας μεσω της κεντρικης ECU (η οποια υποκαθιστα στην ουσια ενα κεντρικο διαφορικο) που στελενει αυτοματως 5% στον δισκο haldex, το οποιο ταυτοχρονα, μοιραζεται ισοποσα αναμεσα στους δυο αξονες, δηλαδη 97,5% στον εμπρος και 2,5% στον πισω.
Οντως εχει ενα μονιμο, υπαρκτο 2,5%, οι μεταβολες ομως μεταδοσης ροπης στον πισω αξονα ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΕΣ, αρα και ΠΙΟ ΑΠΟΤΟΜΕΣ σε σχεση με τα συστηματα 3 διαφορικων που φερουν οι διαφορες 'φτερουγες' οι οποιες ΚΑΙ για αυτο το λογο ειναι πιο ρυθμισιμες, και με πιο ευχαριστη οδικη συμπεριφορα γενικοτερα.
Η ρυθμιση της χαρτογραφησης του TFSI καταρχας στο Scirocco, ακομα και αν ειναι ολοιδια, (προσωπικα αμφιβαλλω, αλλα δεν εχω βρει καποια στοιχεια επι τουτου...) εχει να διαχειριστει ενα μικροτερο συνολικα φορτιο κατα 150κιλα περιπου, αρα
πιο αμεση πιο δυνατη επιταχυνση, η οποια παραλληλα συνεχιζει με ενταση μεχρι τις 7κ, με ακομα μεγαλυτερη ευκολια, απ' οτι
στο S3, χωρις να ζοριζεται παραλληλα η τουρμπινα (λογω μικροτερου φορτιου) και να φουσκωνει-ξεφουσκωνει στον ιδιο βαθμο, εχοντας ετσι ελαχιστοποιημενο lag, μικροτερο απο αυτο του R, και αρα καλυτερη ρυθμισιμοτητα. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
+1My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.
Που θέλω να καταλήξω? *Θεωρώ * ότι 260+ άλογα με πλατιά, σα ξεχειλωμένο σώβρακο γέρου, μετατρόχια, πλατιά λάστιχα και σωστές ρυθμίσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να περάσουν στην άσφαλτο και ας είναι και ελληνική. Άλλωστε στη VW μπορεί να μην δουλεύουν οι μηχανικοί του ///Μ Division αλλά δεν δουλεύουν και τίποτα φοιτητές. Όπως περνάνε πέντε χρόνια 230,240 άλογα (Golf GTI 5 Edition 30, Leon Cupra. Στα 250+ δυναμομετρημένα) έτσι θα περάσουν και τα 260+ του R το 2011. Kαι αν μάλιστα ισχύει αυτό που λέει ο Γρηγόρης ότι τα ηλεκτρονικά ΔΕΝ βγαίνουν ΠΟΤΕ (μεγάλη μαλ@κία της VW. Στα δύνατα έπρεπε να βγαίνει. Μαλ@κες είναι στη BMW που τα βγάζουν?), τότε μια χαρά περνάνε και ας φας και 2 ζευγάρια τάκακια στο όποιο κατηφορικό.
Καλησπερα, και καλως...ξαναηρθες! Μας ελειψες.
Τα ηλεκτρονικα πραγματι σε ΟΛΑ τα Scirocco, αλλα και στο Golf GTI VI/R, ΔΕΝ απενεργοποιουνται πληρως, ΑΛΛΑ, αυτο θα ισχυει μεχρι τα αυτοκινητα παραγωγης αυτου του μηνα. Τα MY2012 παραγωγης Μαιου του 2012 και επειτα, θα εχουν νεο
ESP, το οποιο θα εχει δυο σταδια. Στο πρωτο , θα βγαινει απλα το ASR, Οπως συμβαινει μεχρι σημερα, και σε δευτερο παρατεταμενο πατημα του κουμπιου, θα βγαινει ΕΝΤΕΛΩΣ εκτος το ESP, και θα σε 'μαζευει' (θα ξαναμπαινει δηλαδη) μονο
αν πατησεις φρενο. (οπως και με το PSM οταν πρωτολανσαριστηκε στην 996)
Mενει βεβαια να δουμε αν το XDS στην τελευταια περιπτωση θα δουλευει ή οχι.
Παραθετω και το εν λογω αρθρο:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/255389/ -
Ότι περνάνε τα άλογα του R στο δρόμο, περνάνε. Αλλά όχι σε όλα τα οδοστρώματα και σίγουρα με πολύ torque steering, γιατί και το διαφορικό δεν προλαβαίνει πολλές φορές την πολύ ροπή. Btw το XDS είναι αρκετά υποδεέστερο του e-q2.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
+1My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.
Ακριβώς αυτό που λές. όχι άνετα και ΟΧΙ σε όλα τα οδοστρώματα.
Και μία σημαντική διαφορά. Το γκάζι στα τετρακίνητα, στις εξόδους των στροφών, δεν το πατάς με το μικρόμετρο αλλά ΤΕΡΜΑ και εκτοξεύεσαι με τα τέσσερα ή ελαφρά υπερστροφικά (ναι.. ναι... ακόμη και με χαλντεξ 2) -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1
Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε
Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικα
Τωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Ο ΙΙ δουλευει ουσιαστικα παρεχοντας μεσω της κεντρικης ECU (η οποια υποκαθιστα στην ουσια ενα κεντρικο διαφορικο) που στελενει αυτοματως 5% στον δισκο haldex, το οποιο ταυτοχρονα, μοιραζεται ισοποσα αναμεσα στους δυο αξονες, δηλαδη 97,5% στον εμπρος και 2,5% στον πισω.
Οντως εχει ενα μονιμο, υπαρκτο 2,5%, οι μεταβολες ομως μεταδοσης ροπης στον πισω αξονα ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΕΣ, αρα και ΠΙΟ ΑΠΟΤΟΜΕΣ σε σχεση με τα συστηματα 3 διαφορικων που φερουν οι διαφορες 'φτερουγες' οι οποιες ΚΑΙ για αυτο το λογο ειναι πιο ρυθμισιμες, και με πιο ευχαριστη οδικη συμπεριφορα γενικοτερα.
Η ρυθμιση της χαρτογραφησης του TFSI καταρχας στο Scirocco, ακομα και αν ειναι ολοιδια, (προσωπικα αμφιβαλλω, αλλα δεν εχω βρει καποια στοιχεια επι τουτου...) εχει να διαχειριστει ενα μικροτερο συνολικα φορτιο κατα 150κιλα περιπου, αρα
πιο αμεση πιο δυνατη επιταχυνση, η οποια παραλληλα συνεχιζει με ενταση μεχρι τις 7κ, με ακομα μεγαλυτερη ευκολια, απ' οτι
στο S3, χωρις να ζοριζεται παραλληλα η τουρμπινα (λογω μικροτερου φορτιου) και να φουσκωνει-ξεφουσκωνει στον ιδιο βαθμο, εχοντας ετσι ελαχιστοποιημενο lag, μικροτερο απο αυτο του R, και αρα καλυτερη ρυθμισιμοτητα.Αληθεια... έχεις οδηγήσει ποτέ δυνατό τετρακίνητο και τα γράφεις αυτά?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ότι περνάνε τα άλογα του R στο δρόμο, περνάνε. Αλλά όχι σε όλα τα οδοστρώματα και σίγουρα με πολύ torque steering, γιατί και το διαφορικό δεν προλαβαίνει πολλές φορές την πολύ ροπή. Btw το XDS είναι αρκετά υποδεέστερο του e-q2.Eδω εισαι λιγο αδικος... Το eq-2 με ποσα αλογα το δοκιμασες?
Btw, εχεις οδηγησει προσθιοκινητο (εκτος Focus RS, Megane RS) με στανταρ ή και aftermarket μπλοκε, να δεις
τι εστι torque steer? -
Το θέμα είναι με πόση ροπή. Και το χω δοκιμάσει μέχρι και με 32 κιλά ροπής, όσα δηλαδή έχει η 159TBi. Megane RS έχω οδηγήσει μόνο το προηγούμενο αλλά το τελευταίο που ένοιαζε ήταν το τι έκανε το διαφορικό...
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Αληθεια... έχεις οδηγήσει ποτέ δυνατό τετρακίνητο και τα γράφεις αυτά?
Nαι. 996ΤΤ στο πρωτο worldroadshow της Porsche, στα Μεγαρα, το Νοεμβριο του 2000,
Ιmpreza sti 265 MY2003 στο Nτραφι, και R8 V10 στο περσινο Motorshow, δυστυχως με μπλοκαρισμενο ESP,
αλλα τουλαχιστον μια γευση, την πηρα. Εσυ? -
Λοιπόν, με λίγη έρευνα στο φόρουμ, (tip: world road show Porsche Μεγαρα 2000)
viewtopic.php?f=15&t=34368&start=1575
Στο παραπάνω 'συνομιλεί' Κίκιζας , vellerefontis και το θέμα είναι το S3 και όχι το Scirocco.Απολαύστε υπεύθυνα!
VW Scirocco