-
Hr8e i wra na agorasw kai egw to prwto moy aftokinito (ws twra odigousa mia palia sakaraka toy patera moy...). Ta lefta poy dia8etoume einai GYRW sta 15.000euro; (h 5.100.000 drxmes).
Psaxnontas ligo, kai kserwntas ti 8elw (= neaniko aftokinito, kaloutsiki odigiki symperifora (na einai ligo paixnidiariko ) , ligoteri anesi...) sekftomai na parw to neo Seat Ibiza stin ekdosi sport (101) poy exei 15.000 me to kleidi sto xeri.
-
8elw tin gnwmi sas gia afto to aftokinito (makari na bre8ei kapios poy to exei idi na moy pei...), i akoma kai antiprotaseis gia alla...
-
me 950euro; mporei kapios na balei sto Ibiza ESP + HBA (to deftero einai ena systhma poy boi8aei sta frena panikoy). Aksizei ta lefta toy ? Na to balw ?
Gia to Ibiza exw akousei poly kala logia apo filous kai gnwstous... toy eriksa kai ena Test Drive kai itan Poly kalo.
Fobero kibwtio taxytitwn, frena kai akampsia...
Afto poy den me entypwsiase einai to travigma toy stis xamiles strofes
To 'problima' afto einai perisotero entono apo enan typiko 16V kinitira... (ee gia na bgaloun ta 101 aloga eprepe na anebasoun to fasma strofwn poy dinei tin megisti ropi... alla oxi kai etsi (bebaia to aftokinito toy test itan sto strwsimo (1200km) kai imastan 4 atoma mesa opote den kserw an afti einai i typiki symperifora toy aftokinitoy... ))Perimenw gnwmes...
Ilias
Efxaristw prokatabolika ! -
-
Hr8e i wra na agorasw kai egw to prwto moy aftokinito (ws twra odigousa mia palia sakaraka toy patera moy...). Ta lefta poy dia8etoume einai GYRW sta 15.000euro; (h 5.100.000 drxmes).
Psaxnontas ligo, kai kserwntas ti 8elw (= neaniko aftokinito, kaloutsiki odigiki symperifora (na einai ligo paixnidiariko ) , ligoteri anesi...) sekftomai na parw to neo Seat Ibiza stin ekdosi sport (101) poy exei 15.000 me to kleidi sto xeri.
-
8elw tin gnwmi sas gia afto to aftokinito (makari na bre8ei kapios poy to exei idi na moy pei...), i akoma kai antiprotaseis gia alla...
-
me 950euro; mporei kapios na balei sto Ibiza ESP + HBA (to deftero einai ena systhma poy boi8aei sta frena panikoy). Aksizei ta lefta toy ? Na to balw ?
Gia to Ibiza exw akousei poly kala logia apo filous kai gnwstous... toy eriksa kai ena Test Drive kai itan Poly kalo.
Fobero kibwtio taxytitwn, frena kai akampsia...
Afto poy den me entypwsiase einai to travigma toy stis xamiles strofes
To 'problima' afto einai perisotero entono apo enan typiko 16V kinitira... (ee gia na bgaloun ta 101 aloga eprepe na anebasoun to fasma strofwn poy dinei tin megisti ropi... alla oxi kai etsi (bebaia to aftokinito toy test itan sto strwsimo (1200km) kai imastan 4 atoma mesa opote den kserw an afti einai i typiki symperifora toy aftokinitoy... ))Perimenw gnwmes...
Ilias
Efxaristw prokatabolika ! -
-
Hr8e i wra na agorasw kai egw to prwto moy aftokinito (ws twra odigousa mia palia sakaraka toy patera moy...). Ta lefta poy dia8etoume einai GYRW sta 15.000euro; (h 5.100.000 drxmes).
Psaxnontas ligo, kai kserwntas ti 8elw (= neaniko aftokinito, kaloutsiki odigiki symperifora (na einai ligo paixnidiariko ) , ligoteri anesi...) sekftomai na parw to neo Seat Ibiza stin ekdosi sport (101) poy exei 15.000 me to kleidi sto xeri.
-
8elw tin gnwmi sas gia afto to aftokinito (makari na bre8ei kapios poy to exei idi na moy pei...), i akoma kai antiprotaseis gia alla...
-
me 950euro; mporei kapios na balei sto Ibiza ESP + HBA (to deftero einai ena systhma poy boi8aei sta frena panikoy). Aksizei ta lefta toy ? Na to balw ?
Gia to Ibiza exw akousei poly kala logia apo filous kai gnwstous... toy eriksa kai ena Test Drive kai itan Poly kalo.
Fobero kibwtio taxytitwn, frena kai akampsia...
Afto poy den me entypwsiase einai to travigma toy stis xamiles strofes
To 'problima' afto einai perisotero entono apo enan typiko 16V kinitira... (ee gia na bgaloun ta 101 aloga eprepe na anebasoun to fasma strofwn poy dinei tin megisti ropi... alla oxi kai etsi (bebaia to aftokinito toy test itan sto strwsimo (1200km) kai imastan 4 atoma mesa opote den kserw an afti einai i typiki symperifora toy aftokinitoy... ))Perimenw gnwmes...
Ilias
Efxaristw prokatabolika ! -
-
Το μοτεράκι του ibiza είναι καλό. Οδήγησα πρόσφατα ενός φίλου με 5500 χιλιόμετρα. Πράγματι θέλει λίγο γκάζι παραπάνω. Πάντως μετά τις 4500 ζωντανεύει (με 2 άτομα)! Το κακό είναι ότι ο κόφτης είναι χαμηλά (νομίζω στις 6500) και είναι σαν να σου παίρνουν τη μπουκιά απ'το στόμα. Το ίδιο μου είπε και ο ιδιοκτήτης. Εχει μικρό φάσμα στροφών που τραβάει δυνατά. Οχι ESP (παρότι απενεργοποιείται).
Αντιπρόταση :
Peugeot 106 rallye. Από μοτέρ και κράτημα είναι αλλού. Φθηνότερα ανταλλακτικά. Λιγότεροι χώροι. Παλιότερο μοντέλο.
-
Ενα απο τα βασικα ατου του ιμπιζα ειναι η εμφάνιση, θεμα υποκειμενικό, αν σε φτιαχνει η φατσα καποιου αμαξιού, μόνο το πορτοφόλι θα σου αλλαξει γνωμη.
Για τον ιδιο λόγο εγω με αυτο το κριτηριο θα διάλεγα Clio.
To 1.4 einai μεσα στα χρηματα σου, ακομα και η κορυφαια έκδοση. Απο μηχανη-ανάρτηση ειναι καλύτερο, απο καταναλωση μυριζομαι (επειδη λεγεται οτι το ιμπιζα θελει παραπανω στροφες) οτι ειναι καλυτερο,
απο εξοπλισμο ισάξια, απο εμφάνιση ειναι υποκειμενικό, το κοστος ανταλλακτικών δεν ξέρω.
Στην database των 4Τ υπαρχει και ενα Clio 1600 me 15.700 ευρώ, αλλα νομιζω οτι δεν πουλιέται πιά. διωρθώστε με.Fabia kai Polo 100 ειναι αρκετά όμοια (στα χαρτιά, σε αριθόύς) με το ibiza, αλλα το ibiza κλάσεις πιό όμορφο.
206, Saxo πρεπει να τα εχεις αποριψει λογω ηλικίας μοντέλου και σωστα.
Το Yaris ειναι στα λεφτα σου, αλλα δεν ειναι 100 ιππ, και δεν ξερω τι σου λέει, περα απο το ονομα toyota.
Το 106 rally ειναι τελείως σε δική του κατηγορία, δεν μπορουμε να κανουμε συγκριση (σουπερ αγωνιστικες επιδόσεις, μηδεν άνεση, παλιο μοντελο)Το punto Speedgear σου λέει κάτι? (πρέπει όμως να το οδηγήσεις με πάνω απο 120 χ/ω, να τσεκάρεις θόρυβο).
Με τα δικά σου κριτήρια θα επέλεγα με τη σειρά Clio, Ibiza
Με τα δικά σου χρήματα κοίταγα μικρομεσαία, αλλα άσε με εμενα, εχω άλλα κριτηρια.
-
Ο χρήστης axel έγραψε:
Με τα δικά σου χρήματα κοίταγα μικρομεσαία, αλλα άσε με εμενα, εχω άλλα κριτηρια.Exw koitaksei kai se megalyteri katigoria...
Eida to 307... Poly kalo alla me tipota to 1.4 ! to 1.6 XS ksefevgei ligo se timi (5.750.000 mporw na ta dwsw alla....einai 650.000 parapanw). Episis to 307 einai pio oikogeniako kai malako ap' oti 8a i8ela...To focus kai to Leon einai episis poly kala alla oi makries sxeseis toy prwtoy kai o eksoplismos toy defteroy (sta 15.000) me apo8arynoyn.
To yaris den moy poly-aresei, h corolla einai poly wraia alla kai... akribi...
(pantws tin Linea Terra mporw na tin agorasw... (5.400.000 nomizw...)
alla den gnwrizw tipota gia odigi symperifora (etyxe na min brw poy8ena kapio ar8ro gia aftin...)To clio einai ontws aksiologo toso se epidoseis oso kai se odiki symperifora (einai arketa 'paixnidiariko' ). Omws den moy poly aresei kai poly ekswterika (Den latrevw kai to sxediasmo toy ibiza pants...) To 1.6 poy moy les einai timi xwris xrwma + eksoda pinakidwn...
To ibiza exei 14.350 penta8yro kai 14.000 tri8yro kai anebainei sta 15.000 me ta eksoda afta... Opote to clio 8a ftanei tis 16.400 = 5.600.000 ! (bebaia pairnes 1.6 !)Telika i agora aftokinitou einai POLY DYSKOLI YPO8ESI AKOMA KAI AN KSEREIS PANW KATW TI ZITAS...
-
Mias k exo clio (to II) alla eimai k sto club pou exoune paidia to facelift, tha sou po tis diafores me to ibiza (to eixe filos alla to trakare... mono 5500km ekane!).
Apo design to thema einai kathara prosopiko. Se allous aresei to ibiza k se allous to clio... pantos se kamia periptosh den deixnei to ena pio palio apo to allo. Kai ta dyo einai neanika.
Sto clio mou aresei o paixnidiarikos xarakthras tou pou thymizei ena makrino syggenh tou rallye (rallye exei o kollhtos mou). glystraei me ta 4 k se entharinei na paikseis.
Apo epidoseis lene oti einai paromoia ta moter parolo tous 101 onomastikous ippoys. To mion tou ibiza einai to varos tou to opio aukshthike kata poly sto neo ibiza. Ego pantos ta estisa me to neo ibiza (me tou filou) k ton pernaga siga-siga. Eixa k 30 kila epipleon varos logo tou subwoofer. To clio exei pio polles ropes.
Gia tis xamhles strofes den mporeis na kaneis kati kathos einai xarakthristiko ton isxyron 1400ridon kinhthron. Me ena filtro k eksatmish pantos eksomalyneis thn diafora.
Auto pou mou aresei poly sto ibiza einai h aisthisi tou kibotiou k ta bucket kathismata. Epishs ta piso diskofrena einai arketa shmantikos paragontas alla me kseneronei to hlektroniko gazi (k to clio exei alla oxi to diko mou...). Epishs to esoteriko mou fanhke poly 'mauro' k to vrady arxisa na aisthanomai klistofovika sto ibiza. O kokkinos fotismos einai oraios alla kanei akoma pio 'mauro' to topio...
H epilogh einai dyskolh alla ego tha sou protina na epilekseis metaksu ton dyo auton montelon (gia ta 1400). To fabia k neo polo den ta sxoliazo kan mias k einai poly pio piso se pollous tomeis.
An mporeis na pareis 1600 tote pare rallye oso prolaveneis! Foveres epidoseis k paixnidia! Ego an mporousa na dikaiologiso 1600 rallye tha eperna!
A! An kratas to amaksi metaksy 4.000 k 6.500 strofon, mporeis na apolauseis ekseretikes epidoseis se eutheia k strofes. Ego evala xoanh k eksatmish me apotelesma na 'arpazei' apo pio xamhla!!!
-
Ο χρήστης clioman έγραψε:
A! An kratas to amaksi metaksy 4.000 k 6.500 strofon, mporeis na apolauseis ekseretikes epidoseis se eutheia k strofes. Ego evala xoanh k eksatmish me apotelesma na 'arpazei' apo pio xamhla!!!
Poso stoixizoun gia to Clio?
Exei kala ka8ismata? Giati sto palio htan problima.
O kinitiras einai 8orybwdeis (sto palio pali megalo problima)?
Ginetai na allaxtoun ta frena?
-
Oi erothseis sou einai poly sostes k tis exoume psaksei arketa sto club.
Loipon, mia xoanh kostizei apo 30.000drx mexri...oso theleis! To kolpo einai na katrghseis entelos to ergostasiako kouti KAI meta to filtro. Apo hxo einai apsogo!H eksatmish einai papadopoulos (mono teliko) k stoixizei 50.000drx peripou. Kanei mpaso k oraio thoryvo pou mporei na kourasei ton 'oikogeniarxh' sto taksidi. Emena me poronei pantos.
Apo thoryvo einai koryfaio sthn kathgoria tou dioti diathetei foverh hxomonosh. Kamia sxesh me saxo-106 k tetoia ta opoia den exoun kalh hxomonosh gia eksikonomhsh varous. Sto facelift h hxomonosh einai akoma kalyterh!
Ta frena allazontai alla ta ergostasiaka einai poly kala k den tha parathrhseis megalh diafora. Ektos vevaia pas se akrives lyseis opos eksapistones ktl... piso mporoun na mpoun oi diskoi apo to 2litro. To psaxnoume auto to thema autes tis meres...
-
Κατα τη γνωμη μου τα 15000 ευρω ειναι πολλα χρηματα για το ibiza στα 1400 κυβικα.Με τα ιδια χρηματα παιρνεις μεγαλυτερο αυτοκινητο,πραγμα που θα το εκτιμησεις παρα πολυ οταν θα κανεις ταξιδι ανω των 3 ωρων και 1600 κυβικα δηλαδη περισσοτερα γκαζια.Ειμαι εναντιον του να παιρνεις αυτοκινητο με full extra οταν μπορεις να παρεις καλυτερο αυτοκινητο με απολυτα ικανοποιητικο επιπεδο εξοπλισμου.Προσωπικα δε θα το εκανα ποτε.
Επειδη ομως θα πρεπει να προτεινω και κατι,σου εχω δυο προτασεις στα 15000 ευρω περιπου.Leon 1.6 χωρις ζαντες αλλα ολα τα αλλα (abs,a/c,
ολα τα ηλεκτρικα καλουδια,αεροσακους) και xsara 1.6 VTR με ιδιο ακριβως εξοπλισμο.Και τα δυο ειναι κατω απο 15000 ευρω σε τιμες καταλογου και ισως τα υπερβαινουν οριακα(50-100 ευρω) με το κλειδι στο χερι.
Προσωπικη γνωμη εχω μονο για το xsara το οποιο και οδηγω και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Αν επαιρνα αυτη τη στιγμη αυτοκινητο δυσκολα θα διαλεγα κατι αλλο σε αυτα τα χρηματα.Για το leon εχω ακουσει καλα λογια απο φιλους και εχω διαβασει πολυ καλα λογια στους 4Τ.
Ας προσθεσω οτι και τα δυο αυτοκινητα που προανεφερα ειναι πιο γρηγορα απο το ibiza λογω κυβικων.Το καινουριο ibiza δε συγκρινεται με το παλιο ibiza gti λογω βαρους.Αν αυτο που σε νοιαζει ειναι τα γκαζια και οι στροφες και τα δυο αμαξια δε θα σε απογοητευσουν και ισως σε ικανοποιησουν περισσοτερο απο το ibiza απο τη στιγμη που δινεις τοσα χρηματα.Αυτα και sorry για το μεγεθος του post. -
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Κατα τη γνωμη μου τα 15000 ευρω ειναι πολλα χρηματα για το ibiza στα 1400 κυβικα.Με τα ιδια χρηματα παιρνεις μεγαλυτερο αυτοκινητοNai....
Symfwnw me afti tin gnwmi.
Giafto kai koitaksa to Leon kai to 307...Apo ti mia einai ontws polla 5.000.000 gia 'Mikro' aftokinito 1.4 kybikwn...
Alla apo tin alli o eksoplismos einai aftos poy niw8eis amesa kai den xreiazomai megalytero aftokinito. Epipleon to ibiza me ta 101 aloga
einai grigorotero apo arketa Megala 1.6aria... (px einai to idio grigoro me to focus 1.6 kai to Leon 1.6...)Episis ena megalo 1.6ari me Basiko eksoplismo (= ABS/Aerosakous/Klimatismo/Radio-CD/Hlektrikes kleidaries/Hlektrika-para8yra)
exei me to kleidi sto xeri gyrw sta 5.600.000To 307 kai h Xara moy aresoun pantws kai exwterika... (perisotero to 307) alla den soy prosferoun tin xara mias grigoris odigisis (kata tin gnwmi moy). Apo apopsi anesis pantws sigoura einai POLY kalytera...
To Leon den mou poly aresei ekswterika para poly alla an eixa ta lefta
na parw tin ekdosi S isws na to eperna...)Arxisa pantws na skeftomai sobarotera tin agora 1.6arioy (clio-xara-307-Leon)...
Gia to ESP Exei kaneis na sxoliasei tipota ?
-
Μια άλλη πρόταση είναι το Punto HGT.Αν μπορεις να καλύψεις το τεκμήριο(1800) είναι αρκετά καλό. Κάνει 5.300.000 νομίζω και έχει μεγάλο εξοπλισμό.
ABS,2Air Bag,ΡαδιοCD,A/C,ζάντες αλουμινίου,ηλ.καθρέφτες κ.α
Απο κρατήματα είναι πολύ καλό και ο κινητήρας είναι καταπληκτικός.
Ακόμη έχει αρκετά άνετους χώρους χρήσιμους για κάποιο ταξίδι.Είναι μια καλή πρόταση και έχει και πρόγραμμα χρηματοδότησης με 50% προκαταβολή και το άλλο 50% 3 χρόνια άτοκα.
Σκέψου το και αυτό.
Και ελπίζω να μην σε μπέρδεψα παραπάνω. -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Μια άλλη πρόταση είναι το Punto HGT.Αν μπορεις να καλύψεις το τεκμήριο(1800) είναι αρκετά καλόΦίλε PG220 τεκμήριο τέλος μέχρι 2000 κ.ε.
Και τώρα στο θέμα μας:
Είμαι από το Πάσχα ευτυχής(; ) κάτοχος ενός Seat Ibiza 101PS Sport, το οποίο σήμερα έχει στο ενεργητικό του περίπου 9000χλμ.Πολύ καλό κράτημα, απότελεσμα της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης.
Μικρές, πολύ μικρές κλίσεις στις στροφές, δύσκολα θα φοβίσει το μέσο οδηγό.
'Πατά' ωραία στις στροφές, πρέπει να κάνεις τη διαδρομή Καλαμάτα-Σπάρτη μέσω Ταϋγέτου για να με καταλάβεις.
Πολύ καλό, όπως παρατήρησες κιβώτιο ταχυτήτων, σε προκαλεί να οδηγήσεις γρήγορα.Είναι γεγονός ότι μπορεί να απογοητεύσει στις χαμηλές στροφές, εξαρτάται όμως και σε τι περιστάσεις αναφέρεσαι (αν πχ. εννοείς οτι δεν τραβά σε δρόμο με κλίση 30% και 3η στις 2000 σαλ., πιστεύω είναι απόλυτα φυσιολογικό για την κατηγορία του αυτοκινήτου, άλλωστε δεν αγοράζεις 2λιτρο ατμοσφαιρικό )
Προσοχή στο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, μεταβάλλεται το βάρος του τιμονιού ανάλογα με την ταχύτητα, χρειάζεται κάποιο χρόνο μέχρι να το συνηθίσεις ώστε να παίρνεις όλες τις πληροφορίες που μεταδίδονται μέσω το τιμονιού στον οδηγό.
Τέλος, τα φρένα του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά! -
Εγω παραλιγο να παραγγειλω το ιμπιζα που λες, αλλα το οδηγησα και αλλαξα γνωμη. Το λεον ειναι πιο γρηγορο απο το ιμπιζα, κοιτα κυριως τις ρεπριζ και θα το δεις....
Τα κυβικα ειναι αναντικαταστα σε αυτες τις κατηογοριες. Το Λεον ειναι σαφως πιο καλο και ολοκληρωμενο απο το ιμπιζα. Και εγω σκεφτομαι την εκδοση 'S'.
Μη ξεχνας οτι το Λεον το δινουν με 50% προκαταβολη και 48 ατοκες...... οποτε τελικα θα σου κοστισει οσο και το ιμπιζα περιπου με τους τοκους!!!!!!
-
Και ισχύει απο τώρα ο νόμος για το τεκμήριο;
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Και ισχύει απο τώρα ο νόμος για το τεκμήριο;Oxi, alla ypologise, oti an to pareis twra, 8a xrew8eis tekmhrio
(4/12)*4'050'000drx=540'000drx. Pisteyw oti to kalypteis... -
Φίλε dev,
Οντως η 'κλειώ' είναι κούκλα. Στα 1400 είναι το καλύτερο. Συμφωνούν και τα τεστ των 4Τροχών. Το 106 που σου πρότεινα είναι σε άλλη κατηγορία. Είναι λίγο μικρότερο και πιο 'σπαρτιάτικο'. Κάνεις όμως οικονομία. Υπάρχει βέβαια και το GTi. Θα σου έλεγα να αποκλείσεις όλα τα άλλα και να σκεφτείς αυτά τα δύο (Clio και 106 GTi). Αν μπορείς οδήγησέ τα. Στη καλύτερη πας σε μια εταιρία ενοικιάσεων και παίρνεις ένα για μια δυο μέρες! Αν δεν μπορείς, ακόμα και βόλτα ως συνοδηγός, κατι θα καταλάβεις. Είναι πολύ σημαντικό.
-
Xm....
Den mperdevtika perissotero me ola avta alla mpika se skepseis...
Logo toy neanikoy xaraktira poy 8elw na exei to aftokinito kai to oti den 8elw na ksepernaei ta 15.000.000 (ektos kai an pragmatika aksizei) paramenw anamesa se clio kai ibiza me taseis pros to ibiza...
Ta leon ktl... einai sigoura pio akriba akoma kai se standar exoplismo kai exoun paromies epidoseis Eksalou giati na parw ena megalo aftokinito me ftwxo eksoplismo otan den xreiazomai megalo aftokinito ! Kalytera ena mikro plhrws eksoplismeno (dior8wste me an kanw la8os...)
H xsara einai se poly kali timi alla tin blepw poly 'Oikogeniaki'
Ta saxo, 106, 206 ta 8ewrw ligo palia kai spartiatika...
To punto einai kaloutsiko alla oloi mou lene OXI FIAT ( proswpika den exw tipota enantion tis fiat... exei enas filos moy kai einai ikanopoiimenos an kai parathrhse skouria se merika shmeia...)
Nomizw to 8ema afto exei apasxolisei kai to forum...An kapios allos exei Ibiza perimenw gnwmes...
To ESP na to balw telika ?????
(mporei na moy kopsoyn ws kai 450 eyro (giati syni8ws dinoun 'dwro' synagiarmo an pareis to aftokinito metritois enw egw tous proteina na moy dwsoun to ESP... to arni8ikan fysika alla eipan oti 8a moy kopsoun kati apo to ESP (xwris na moy to yposxe8oun mexri na ginei i teliki paragelia ypo8etoun oti mporoun na moy kopsoun 450 apo ta 950 kai fysika na min baloun ton synagiarmo....)) -
Εαν παρεις το ιμπιζα sport εχει TCS, το ESP ισως ειναι υπερβολικο, αλλα δεν παυει να ειναι κατι επιπλεον σε θεμα ασφαλειας. Ρωτα επισης ποσο καιρο θα πρεπει να περιμενεις διοτι εμενα χωρις ESP μου ειχαν πει 5 μηνες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατι δε κοιτας και το C3 1600???? αλλωστε τεκμηρια ΤΕΛΟΣ..... και τα επιπλεον κυβικα και αλογα θα σου δωσουν το κατι παραπαν που δεν εχει το ιμπιζα μεχρι τις 4.000 (και οχι μονο....)
Το ΕSP για το C3 ειναι ΠΟΛΥ φθηνο, κοιτα στο http://www.citroen.gr
-
Πριν παντως παραγγειλεις οποιοδηποτε αυτοκινητο αποφασισεις πηγαινε να το οδηγησεις πρωτα.Μη βασιζεσαι στα 0-100 που λενε στα περιοδικα και στην τελικη ταχυτητα.Ειναι δυο μεγεθη σχετικα παραπλανητικα που δε λενε παντα την αληθεια.Ειναι σχετικα βεβαιο οτι δεν προκειται να κανεις συνεχεια 'φαναρι-φαναρι' ουτε να πηγαινεις με 190 στην εθνικη ολη την ωρα.Η αποκριση ενος αυτοκινητου απο χαμηλα ειναι πολυ σημαντικοτερη απο οσο νομιζουν μερικοι.Και αυτο το προσφερουν μονο τα κυβικα κατα τη γνωμη μου(η το τουρμπο).Το ibiza ειναι πολυ καλο αυτοκινητο αλλα μη βασιστεις σε αυτα που διαβαζεις για να το αγορασεις.Κανε του ενα test drive και προσπαθησε να το 'τσιτωσεις' λιγο.Το ιδιο και για το clio η για οποιοδηποτε αλλο.Παντως απο πλευρας στυλ(κατα τη γνωμη μου παντα) το leon ειναι πολυ νεανικο αυτοκινητο και πιστευω οτι θα ειναι πιο γρηγορο σαν αισθηση απο το ibiza.Στο 0-100 μπορει να μην εχουν μεγαλη διαφορα αλλα σε ρεπριζ πρεπει να απεχουν αρκετα.Στο ταξιδι ακομα μεγαλυτερη κατα τη γνωμη μου ακομα και στα στροφιλικια καθως το leon ειναι καλοστημενο αυτοκινητο.
Το βασικο θεμα απο ολα αυτα που ανεφερα ειναι το test-drive.Κανε δοκιμη σε 4-5 αυτοκινητα ακομα και στα 'αουτσαιντερ' και μετα αποφασισε.
Μπορει καποιο να σε εκπληξει με τη συμπεριφορα του, τον κινητηρα του ακομα και τον 'αερα' του εσωτερικου του.Αυτα.Καλο ψαξιμο.
Αγορα SEAT IBIZA SPORT (101) (+ na balw kai ESP?)